ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 31-05-2019In yellow... 🖐️💛Another strong performance by our team at the Tour of Norway to keep Edvald Boasson Hagen in the leader's jersey. 🖐️
📷 Getty Sport
En voir plus

Esteban Chaves ECHEsteban Chaves ECH
31-05-2019 23:14:10

Message de Esteban Chaves ECH du 31-05-2019🇨🇴 Resiliencia, Familia y Equipo 👊🏼
🇦🇺 Resilience, Family and Team 👊🏼

Thanks Mitchelton-SCOTT
📸Gettyimages
En voir plus

Tour of NorwayTour of Norway
31-05-2019 22:51:31

Message de Tour of Norway du 31-05-2019Check out the best photos of a sunny fourth stage from Arendal to Sandefjord!

📸 Szymon Gruchalski / Kåre Dehlie Thorstad / Kjetil Birkedal Pedersen

#TourofNorway 🇳🇴
Voir les 18 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
31-05-2019 22:24:51

Message de Mitchelton-SCOTT du 31-05-2019VIDEO 🎥 Attack and attack again. In cycling and in life. Some wins are just extra special. Re-live Esteban Chaves' stage 19 victory at the #Giro.
Voir la vidéo

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
31-05-2019 21:55:00

Message de Giro d'Italia du 31-05-2019Buonanotte. #Giro
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
31-05-2019 21:40:06

Message de Taylor Mad love to @ride_bmc. So excited to start my first @dirtykanza tomorrow. 🦋 #goodvibez #bmc #dirtykanza @ Emporia, Kansas
En voir plus

Olivier Le GacOlivier Le Gac
31-05-2019 21:19:32

Message de Olivier Le Gac du 31-05-2019Bonsoir !

Je suis satisfait de rentrer dans le top 10 de cette étape de montagne en ayant attaqué dès le Km 0.

Je n'ai pas de regrets car j'ai tenté ma...
En voir plus

Tour of NorwayTour of Norway
31-05-2019 21:07:22

Message de Tour of Norway du 31-05-2019An epic fight between the peloton and the breakaway, a thrilling finish and the first pro win for Edoardo Affini: that's the highlights of the fourth stage between Arendal and...
Voir la vidéo

CCC Development TeamCCC Development Team
31-05-2019 21:06:46

Message de CCC Development Team du 31-05-2019GALERIA: Lubimy widzieć to szaleństwo (i spokój!) w oczach naszych mechaników, kiedy pracują z profesjonalnymi produktami 💪🚴‍♂️🛠

Park Tool
Finish Line Bicycle Care Products

#parktool #finishline
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
31-05-2019 20:36:36

Message de Giro d'Italia du 31-05-2019#Giro 102 Stage 19 cover art: Esteban Chaves!
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 31-05-2019‪There are only two stages left of this @giroditalia for a recap on today’s stage check out the link below #Giro ‬

‪https://www.efprocycling.com/a-three-week-italian-drama/‬
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
31-05-2019 20:35:04

Message de Steve Morabito Athlète du 31-05-2019Le Nouvelliste : Trop bien !!
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
31-05-2019 20:34:13

Message de Team Sunweb du 31-05-2019Recovery is important as a cyclist but especially at a race like the #Giro🇮🇹 where the demands are so high! 💪🏻

Go #InsideOut as with us as we complete a MuscleSound...
Voir la vidéo

Fausto MasnadaFausto Masnada
31-05-2019 20:26:43

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
31-05-2019 20:10:00

Message de Giro d'Italia du 31-05-2019Après 19 étapes, Richard Carapaz est le leader du classement général. Qui sera en tête après la 20 étape ? #Giro
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 31-05-2019One sleep stands between Alex, Lachlan and Taylor and one of their biggest on-the-bike challenges yet. Rapha is in Emporia, KS to capture the start of the #PinkArgyle #alternativeracing adventure:...
Voir la vidéo

Ondřej CinkOndřej Cink
31-05-2019 20:00:41

Message de Ondřej Cink du 31-05-2019😅😅😅#Repost @gogocinky with @get_repost
・・・
Hele narovinu...☝️Když vezmeme v potaz, proti jaké konkurenci Ondra v Novém Městě doopravdy bojoval 🏁 Tak můžem bejt ve finále rádi, že se dostal živ a zdráv...
En voir plus

Franck BonnamourFranck Bonnamour
31-05-2019 19:58:28

Message de Franck Bonnamour du 31-05-2019Franck Bonnamour toujours dans le Top 10. Tour of Norway - Team Arkea Samsic : http://www.team-arkea-samsic.fr/franck-bonnamour-toujours-top-10-tour-of-norway/
En voir plus

Daniel TurekDaniel Turek
31-05-2019 19:58:10

Message de Daniel Turek du 31-05-2019Dnešní den v Norsku
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
31-05-2019 19:56:57

Message de Florian Sénéchal du 31-05-2019Giro 2019 a partagé 4 photos.
Voir les 4 photos

Message de Enrico Battaglin Official Fan Club du 31-05-2019Enrico dopo l’arrivo della tappa di oggi a San Martino di Castrozza 👍🏻
En voir plus

Bauke MollemaBauke Mollema
31-05-2019 19:51:09

Message de Bauke Mollema du 31-05-2019Vandaag opnieuw een lastige finish en nog steeds 5e in het klassement. Morgen de koninginnerit!!
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
31-05-2019 19:51:04

Message de UAE Team Emirates Supporters du 31-05-2019Dilaga la Uae mania ❤️❤️❤️❤️. Foto di oggi al Giro d' Italia al passo San Boldo. 💪💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
31-05-2019 19:40:57

Message de Israel Cycling Academy du 31-05-2019Tour of Norway:

MR. BREAKAWAY DIARY

Daniel Turek went for a breakaway today in Tour of Norway , finishing 5th and “jumping” to 7th GC .

( Omer Goldstein finished successfully...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
31-05-2019 19:40:52

Message de Mitchelton-SCOTT du 31-05-2019Another BIG step in another heartwarming comeback. Congratulations Esteban, what a ride. 👏🏼👏🏼

📸 Getty Images
Voir les 17 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 31-05-2019Yves Lampaert remains the best placed Deceuninck - Quick-Step rider on the Tour of Norway GC after the long and hard stage 4: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3949/break-stays-away-at-the-tour-of-norway
Photo: GettySport
En voir plus

Justin MottierJustin Mottier
31-05-2019 19:39:22

Message de Justin Mottier du 31-05-2019Dans une semaine, nous y serons ! 👋🏼😊
Voir la vidéo

Guillaume BoivinGuillaume Boivin
31-05-2019 19:35:09

Message de Guillaume Boivin du 31-05-2019Eyes on the mountains 🏔 @giroditalia
📸 @noa_arnon
#bovino @ San Martino Di Castrozza, Italy
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
31-05-2019 19:32:05

Message de Hubert Dupont du 31-05-2019Samedi 01/06 : 20e étape , Feltre - Croce d’Aune/Monte Avena , 194km
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
31-05-2019 19:29:08

Message de Mitchelton-SCOTT du 31-05-2019A winning day for the team in Norway with a huge effort from Affini spending all day in the break before sprinting to his first pro victory. Photos courtesy of...
Voir les 18 photos

ŠKODA Tour de LuxembourgŠKODA Tour de Luxembourg
31-05-2019 19:27:14

Message de ŠKODA Tour de Luxembourg du 31-05-2019Déi 2 Etape versprécht eng ganz interessant Final ze ginn. Déi lescht Km iwwer déi gëfteg Koppen an der Gemeng Rouspert-Mompech hunn et an sech.
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
31-05-2019 19:25:17

Message de UAE Team Emirates Supporters du 31-05-2019Sulle strade di casa ha dato spettacolo andando in fuga. Ma il percorso con un finale esigente non era adattissimo a lui. Un bel sette comunque non glielo toglie nessuno,...
En voir plus

Tour of NorwayTour of Norway
31-05-2019 19:21:29

Message de Tour of Norway du 31-05-2019⏪ Watch today's last kilometer in Sandefjord where the breakaway resisted to the peloton! 🙌

#TourofNorway 🇳🇴
Voir la vidéo

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
31-05-2019 19:20:00

Message de Giro d'Italia du 31-05-2019#Giro 102: La 19e étape sur les chapeaux de roue
En voir plus

Pieter Serry FanclubPieter Serry Fanclub
31-05-2019 19:12:42

Message de Pieter Serry Fanclub du 31-05-2019wielerkrant.be : Aan de offensieve intenties ligt het niet bij de Belgen in de Giro. Ook Pieter Serry is al meer dan één keer in de aanval geweest. De nul...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
31-05-2019 19:10:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 31-05-2019Elvin sprints to fourth place in a dramatic La Classique Morbihan : REPORT 📰 "Unfortunately I was just passed right on the line for third, which is always a bit...
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
31-05-2019 19:06:05

Message de Rafał Majka du 31-05-2019Podczas dzisiejszego etapu czułem się nieźle. Finałowy podjazd przejechałem z faworytami. Jutro nastawienie takie jak w poprzednich dniach: wsiadam na rower i walczę ! 🎀🇮🇹✊
#MajkaGiro

Na mecie porozmawiałem przez chwilę z...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
31-05-2019 19:03:39

Message de Equipe Arkéa Samsic du 31-05-2019Avant un gros week-end breton, on en a profité pour accueillir nos jeunes (et moins jeunes) supporters pour la deuxième soirée Fan Klub.

Déjà 332 adhérents à notre Fan Klub,...
En voir plus

Message de Victoria de Esteban Chaves ECH en el Giro d'Italia!! 👏🏻😄 Enhorabuena Chavito!!

Well deserved victory for Esteban Chaves in #Giro102! 🚴🏼‍♂️💪🏻

Felicitats per la victòria al #Giro Esteban Chaves!!
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
31-05-2019 18:49:01

Message de Team Bahrain Merida du 31-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia
🗣️ Vincenzo Nibali : "In the last two kilometers the speed was high and apart from the attack of Lopez the overall leaders controlled each other".
📸 Stage 19...
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
31-05-2019 18:45:36

Message de Fans de Marvin Tasset du 31-05-2019Flèche du Sud, étape 2
Marvin termine l'étape 36è et prend la 37è au CG (y)
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
31-05-2019 18:40:05

Message de CCC Team du 31-05-2019GALLERY: Another great selection of photos from Chris Auld Photography in 🇮🇹!

Take a look back at #Giro stage 19 which saw Amaro Antunes take a strong third place on...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
31-05-2019 18:39:31

Message de Mitchelton-SCOTT du 31-05-2019Chaves makes history in comeback victory at Giro d’Italia : REPORT 📰 “It was just happiness, it was like I took a really heavy weight off my back and it’s...
En voir plus

Rüdiger SeligRüdiger Selig
31-05-2019 18:39:24

Message de Rüdiger Selig du 31-05-2019Two days to go until the @giroditalia is over. Verona we will come🤨 Be ready for the chipmunks 🐿 Only @__andreas_schillinger__ is missing on that pic😉
#borabeagles #chipmunks #diedaltons #magliaciclamino #giroditalia...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 31-05-2019A spirited ride of Pieter Serry in the Dolomites helped him finish 5th atop San Martino di Castrozza, on stage 19 of #Giro102: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3948/giro-d-italia-spirited-ride-of-serry-in-the-dolomites
Voir la vidéo

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
31-05-2019 18:35:00

Message de Giro d'Italia du 31-05-2019Esteban est de retour ! Aimez la passion. Vivez la 19e étape du #Giro 102 !
Voir la vidéo

Tour of NorwayTour of Norway
31-05-2019 18:32:49

Message de Tour of Norway du 31-05-2019Edoardo Affini vinner 4. etappe i Sandefjord!|Tour of Norway : Edoardo Affini vinner 4. etappe i Sandefjord!

Den lengste etappen av 2019 utgaven av Tour of Norway har også vært den...
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
31-05-2019 18:30:31

Team SunwebTeam Sunweb
31-05-2019 18:26:56

Message de Team Sunweb du 31-05-2019Giro d'Italia Stage 19 Gallery | A day for the breakaway a partagé 32 photos.
Voir les 32 photos

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
31-05-2019 18:24:34

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 31-05-2019Doppia top ten per la Bardiani-CSF nel tappone con arrivo a San Martino di Castrozza 👌 Giovanni Carboni e Manuel Senni sono stati protagonisti in fuga piazzandosi rispettivamente quarto e...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
31-05-2019 18:19:30

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 31-05-2019Daily sacral moments for our riders after hard Giro d'Italia stages. Relaxation and recovery with Jenthe Biermans fanpage and #beppedesiderio
🎥 Sean Hardy

@athleteperformance.cc KATUSHA Sports Canyon Alpecin Cycling @mucoffltd...
Voir la vidéo

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
31-05-2019 18:17:04

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 31-05-2019www.teamcajarural-segurosrga.com : 🏆🥇 Nuevo éxito del filial -y van catorce- gracias a la victoria de Carmelo Urbano en la tercera etapa de la Vuelta a Navarra tras imponerse en un...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
31-05-2019 18:15:18

Message de Tour of Utah du 31-05-2019We love spending time with future Super Fans in Brigham City, Bear River, and Garland! #TOU2019
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
31-05-2019 18:09:32

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 31-05-2019Combative De Tier gets closer to top ten overall in Norway : “It took a very long time before a leading group was established. Five kilometres before the first intermediate...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
31-05-2019 18:05:15

Message de Team INEOS du 31-05-2019Sivakov holds steady on stage 19 : RACE REVIEW: Another big day at the Giro and yet more impressive performances from Pavel Sivakov and Eddie Dunbar. Look back at stage...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
31-05-2019 18:04:24

Message de UAE Team Emirates du 31-05-2019Kristoff sixth in Sandefjord - UAE team Emirates : 🇳🇴 Tour of Norway: Alexander Kristoff retains lead in the points classification after the 224,4 km of stage 4.

📝Read the...
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
31-05-2019 18:01:06

Message de Team Androni Giocattoli du 31-05-2019Che dite? Gli diciamo che è stato qualcosa in più di bravo? Per noi l'ha vinta lui la tappa. Bravo, bravo, bravo Andrea Vendrame per un secondo posto oggi al...
En voir plus

Amaro AntunesAmaro Antunes
31-05-2019 17:58:21

Message de Amaro Antunes du 31-05-2019Muitos sentimentos passaram por mim no dia de hoje, olhar para trás fez-me ganhar coragem para enfrentar esta dura prova, saber como reagiria o meu corpo era uma incógnita a...
En voir plus

Christian KneesChristian Knees
31-05-2019 17:53:35

Message de Christian Knees du 31-05-2019The socks game 😉 what’s your favorite. High, low, medium, black or white???
#lakecycling #ckcycling #giro102 #teamineos
En voir plus

Christian KneesChristian Knees
31-05-2019 17:50:31

Message de Christian Knees du 31-05-2019Team presentation with Fausto @pinarello_official
Starting at the home of our bike manufacture Pinarello was really cool 😎
#cycling #teamineos #pinarello #ckcycling #giro102 @ Treviso, Italy
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
31-05-2019 17:44:48

Message de UAE Team Emirates du 31-05-2019📸 Another day ➡️ Another breakaway 💪⛰️

11th for Marco Marcato after a day fighting up front 🇮🇹

Meanwhile in the GC Jan Polanc retains his 11th place overall 👌

Verona is...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 31-05-2019Pieter Serry and his smooth Specialized bike were prominent at the front from the start until the finish on the hard stage 19 of #Giro102, the race's penultimate mountain test.
Photo:...
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
31-05-2019 17:43:34

Message de Paweł Poljański du 31-05-2019Dzisiaj wróciliśmy w góry. Dwa dni do Verony👊
#giro #borahansgrohe #stage19
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
31-05-2019 17:40:42

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 31-05-2019Bedrijvige De Tier schuift op richting top tien in Noorwegen : “Het duurde heel lang voordat er een kopgroep kon wegrijden. Vijf kilometer voor de eerste tussensprint reed ik weg...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 31-05-2019Nothing can make or break a relationship like spending 3 weeks together in the same room... our Giro d'Italia riders share some "interesting" stories from their hotel bedrooms!
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
31-05-2019 17:40:17

Message de Team Bahrain Merida du 31-05-2019teambahrainmerida.com : “Going to the finish it was definitely a fast climb - explains Vincenzo Nibali - and therefore it was difficult to make the difference between the Top riders....
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
31-05-2019 17:39:42

Message de Mitchelton-SCOTT du 31-05-2019Affini sprints to his first professional victory for Mitchelton-SCOTT at the Tour of Norway : REPORT 📰 "I tried everything and in the end I was able to do it...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
31-05-2019 17:36:21

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 31-05-2019NIPPO VINI FANTINI FAIZANÈ: DOPPIA FUGA E TOP10,MARCO CANOLA E IVAN SANTAROMITA PROTAGONISTI AL GIRO : 🇮🇹 Giro d'Italia
🚴🏻‍♂️ Marco Canola conquista un'altra grande top10 in una tappa corsa...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
31-05-2019 17:33:37

Message de Team Sunweb du 31-05-2019🗣️"I think we showed good legs today and worked strongly as a team: we will still fight for another good result in the next two days."

Cees Bol recalls today's racing...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
31-05-2019 17:30:00

Message de Giro d'Italia du 31-05-2019Giro d'Italia | Tappa 19

Maglia Rosa Enel Group: Richard Carapaz
Maglia Ciclamino Segafredo Zanetti Italia: Pascal Ackermann
Maglia Azzurra Banca Mediolanum: Giulio Ciccone
Maglia Bianca Eurospin Italia: Miguel Angel Lopez

Classifiche: http://www.giroditalia.it/it/classifiche/
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
31-05-2019 17:29:53

Message de Astana Pro Team du 31-05-2019Giro d’Italia. Stage 19. Manuele Boaro in daily break, Miguel Angel Lopez attacks to gain time

- We were sure that even in this stage is possible to do something good....
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
31-05-2019 17:24:14

Message de BORA-hansgrohe du 31-05-2019Rafał Majka finds previous form, while Pascal Ackermann defends Maglia Ciclamino at the Giro d'Italia. Read more here: http://bit.ly/2Z526Sh
---
Rafał Majka findet zu alter Form zurück, Pascal Ackermann verteidigt das...
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
31-05-2019 17:21:50

Message de Hubert Dupont du 31-05-2019Hubert 98e de la 19e étape et 51e au général
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
31-05-2019 17:21:18

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 31-05-2019Roglic heads into crucial final weekend as third overall : “Today was a good day”, Roglic said. “On the final climb I tried to get away twice, but the climb...
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 31-05-2019Stage 19: felt good! Did not waste any energy. Tomorrow full sufferfest!
.
.
📸@iraiacalvo
#VOCSNOR
En voir plus

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
31-05-2019 17:17:29

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 31-05-2019TOP 10 - STAGE 4:

#TourofNorway🇳🇴
#EduardGrosuFanclub
Acolo,cu cei mai buni!
Felicitări‼️‼️🇷🇴
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
31-05-2019 17:16:24

Message de Hubert Dupont du 31-05-201919e étape
#ALLEZALM @fred_machabert @giroditalia @ekoicycling @eddymerckxbikes @rosti.it @maviccycling @gettyimages @bolle_eyewear @girocycling @ridededa @ceramicspeed @elite_cycling @lookcycle @powerbar_europe @rotorbike @kmcchaineurope @vredestein_cycling @rideshimano @shimanofrance @levis_fr @fizikofficial
#instacycling #instacyclingpics #cyclinglifestyle #stravacycling #ciclismo...
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
31-05-2019 17:12:16

Message de Michael Kolar du 31-05-2019Where's your favorite place to ride? 📸@martinsarvas #kidsneedbikes #cyclinglife
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
31-05-2019 17:12:08

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 31-05-2019Being part of the breakaway that battled for the stage victory at the Tour of Norway, a strong Sander Armée sprinted to third place in Sandefjord today. Thanks to three...
En voir plus

Boaro ManueleBoaro Manuele
31-05-2019 17:11:19

Message de Boaro Manuele du 31-05-2019😃 An active day at the Giro d'Italia!
⚡ I was part of the early breakaway of the day and then I also attacked and I tried to go solo on...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
31-05-2019 17:09:49

Message de Team Sunweb du 31-05-2019🗣️"The break managed to get away to fight for the win today but we showed great teamwork throughout the stage to defend Pernille's second place on GC."

Coryn Rivera on today's...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
31-05-2019 17:07:05

Message de Movistar Team du 31-05-2019🌄 Unas vistas maravillosas y un líder sencillo, agradable y con buen ánimo. Saludos de Richard Carapaz a todos los que nos han apoyado durante este #Giro 2019. Nos quedan...
Voir la vidéo

Hincapie RacingHincapie Racing
31-05-2019 17:06:26

This weekend we're racing the The OKC Pro-Am Classic! Hanging with Paul Kloberdanz of Arapahoe Resources while we're here. We're always thankful of the continual support from our sponsors.

Rachel NeylanRachel Neylan
31-05-2019 17:04:06

Message de Rachel Neylan du 31-05-2019Liguria, my love... 💙 I'm a Toscana girl but I do love a little fling over the boarder from time to time! Recharged this body mind and soul with a...
En voir plus

Marco MarcatoMarco Marcato
31-05-2019 17:01:29

Message de Marco Marcato du 31-05-2019After 19 stage today to be in the brake was awesome, on my region #veneto. Unfortunately the final didn't suit on me and also my legs were not super good...
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
31-05-2019 17:00:01

Message de Rund um Köln du 31-05-2019Radrenn-Klassiker: 103. Auflage von "Rund um Köln" am Sonntag : Neues vom WDR zu Rund um Köln. Und am Abend ist Rennleiter Alexander Donike Gast in der WDR Lokalzeit aus...
En voir plus

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
31-05-2019 16:56:56

Message de Sean De Bie supporters du 31-05-2019Dagelijks staan er lichte revalidatie-oefeningen op Sean' menu.
Zoontje Emil keek ernaar en zag dat het goed was.
:-)
En voir plus

ŠKODA Tour de LuxembourgŠKODA Tour de Luxembourg
31-05-2019 16:53:27

Message de ŠKODA Tour de Luxembourg du 31-05-2019🇬🇧
D-7 before the start of the second stage of the Skoda Tour that will lead the peloton from Steinfort to Rosport.

🇫🇷
J-7 avant le départ de la deuxième étape du Skoda...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
31-05-2019 16:52:20

Message de Team Sunweb du 31-05-2019🗣️"The guys refocused and tried to save as much energy for the coming two stages. We’re motivated as a team to give it one last try in the breakaway tomorrow."

Team...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 31-05-2019‪We invite you to visit our #Wolfpack website and watch a great video of the fantastic and hard-working staff at #Giro102 - the team behind the team: https://wolfpack.deceuninck-quickstep.com/en/news/3947/the-team-behind-the-team-at-the-giro-d-italia‬
‪Video: La Pédale
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
31-05-2019 16:47:35

Message de Fanpagina Sofie De Vuyst du 31-05-2019jawadde Sofie.... ❤❤
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
31-05-2019 16:46:29

Message de Taylor Who’s excited for @dirtykanza?!? had an awesome time exploring the rad lil town eating pancakes and walking around! 🦋 #goodvibez #bmcgravel #letsvibe #hincapie #bmc #dirtykanza pc- @stevewest
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
31-05-2019 16:45:42

Message de Giro d'Italia du 31-05-2019L'échappée triomphe à nouveau. Les temps forts riches en émotions de la 19e étape du #Giro 102, l'antépénultième !
Voir la vidéo

Damiano CarusoDamiano Caruso
31-05-2019 16:44:27

Message de Damiano Caruso du 31-05-2019Stage 19 #bahrainmerida #giroditalia
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
31-05-2019 16:43:46

Message de CCC Development Team du 31-05-2019Stanisław Aniołkowski najlepszym młodzieżowcem po I etapie Wyścig mjr Hubala - Sante Tour. Stasiek, gratulacje! 💪🚴‍♂️🔥 A poniżej kilka słów od Aniołka 👇👇👇

„Nastawialiśmy się na dużo akcji zaczepnych, więc nasze...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 31-05-2019Heading for the Flint Hills - EF Education First Pro Cycling : "It ain’t flat. People can argue with me all they want, but the chunky gnarliness of the Flint...
En voir plus

Arnaud DémareArnaud Démare
31-05-2019 16:41:24

Message de Arnaud Démare du 31-05-2019Belle montagne... 🏔
Plus qu’une journée à t’admirer et me brûler les cannes avant de retrouver ma Juliette à Vérone 🥰

#dolomites @giroditalia
En voir plus

CCC TeamCCC Team
31-05-2019 16:39:39

Message de CCC Team du 31-05-2019Antunes Battles to a Strong Third Place on Giro d’Italia Stage 19 - CCC Team : REPORT: "I had an injury before the Giro d’Italia so, I wasn’t able to...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 31-05-2019Samedi 👉 Grand Prix de Plumelec
Dimanche 👉 Boucles de l'Aulne

Voici notre composition d'équipe pour les deux épreuves du week-end breton ⚫⚪
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
31-05-2019 16:30:21

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 31-05-2019Roglic als derde naar cruciaal slotweekend Giro : “Vandaag was een prima dag”, aldus Roglic. “Ik probeerde het nog wel op de slotklim, maar de klim was niet lastig genoeg."
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
31-05-2019 16:28:32

🧾 résultat 19eme étape

Esteban Chaves (Michelton-Scott), remporte la 19eme étape. Il devance Andrea Vendrame (Androni Giocattoli - Sidermec) et Amaro Antunes (CCC).

Étape difficile pour Florian qui termine 138eme à...

Movistar TeamMovistar Team
31-05-2019 16:26:42

Message de Movistar Team du 31-05-2019Richie y los 'azules', con aplomo a dos días del final del Giro : 🇮🇹1️⃣9️⃣✅ Two stages left. A brilliant job on Friday by Lluís Mas and Jasha Sütterlin, working...
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
31-05-2019 16:23:22

Message de Rund um Köln du 31-05-2019Viel zu tun, während Ihr am Grill sitzt und den Feierabend genießt. 😳 Oder was steht bei Euch gerade an? 😇
Voir la vidéo

Message de Team Delko Marseille Provence du 31-05-2019Tour de Norvège 🇳🇴 - Étape 4️⃣ 🏁:

Encore un top 10 pour Eduard Grosu 🇷🇴 sur le Tour de Norvège!
Aujourd’hui, l’échappée a créé la surprise en parvenant à gagner...
En voir plus

[La Classique Morbihan - Harmonie Mutuelle]

Victoire de Christine MAJERUS 🇱🇺

2. De Vuyst S. (PHV)
3. Guderzo T. (BPK)

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
31-05-2019 16:10:41

Message de UAE Team Emirates Supporters du 31-05-2019Il nostro capitano Kristoff nel Giro di Norvegia non è riuscito ancora a lasciare il segno, oggi nella 4 Tappa, è arrivata la fuga con un drappello di cinque corridori,...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
31-05-2019 16:08:44

Message de Trek-Segafredo du 31-05-2019Go inside the peloton with these on-board highlights by Velon CC from stage 3 at the Tour of Norway!
Exciting stuff as always!
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
31-05-2019 16:07:32

Message de Team Sunweb du 31-05-2019What are you having for dinner this evening? 🍽️

Go #InsideOut with one of our Nutrition Experts, Lisa Nijbroek, to see what types of food the riders are eating at this...
Voir la vidéo

[La Classique Morbihan - Harmonie Mutuelle]

❗️Dans quelques minutes, l'arrivée en direct Facebook

Message de Grand Prix de Plumelec Morbihan du 31-05-2019[La Classique Morbihan - Harmonie Mutuelle]

Km 113

Plus que 7km avant l'arrivée
Voir la vidéo

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
31-05-2019 15:55:09

Message de Giro d'Italia du 31-05-2019Chaves retrouve la victoire, en solitaire, à San Martino di Castrozza. Bravo Chavito !
Voir la vidéo

Lex AlbrechtLex Albrecht
31-05-2019 15:53:17

Message de Lex Albrecht du 31-05-2019Me in the taxi.‬
‪Cycling kit in my OGIO .‬
‪Bike in the Thule bag.‬
‪It’s travel day again!‬ ‪

Off to Boston to be with my Silicon Valley Bank friends for the Best...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
31-05-2019 15:52:56

Message de Mitchelton-SCOTT du 31-05-2019The wins continue! 🎊 Edoardo Affini takes his first professional victory for Mitchelton-SCOTT on stage 4 at the Tour of Norway 🇳🇴
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
31-05-2019 15:45:16

Message de Team Bahrain Merida du 31-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia
➡️ Vincenzo Nibali finishes with the GC group. #Carapaz wins from the breakaway.
🗣️ The #Shark: "I had good sensations. Today's stage course didn't feature long ascents and it...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
31-05-2019 15:43:30

Message de Team INEOS du 31-05-2019Another impressive day for Pavel Sivakov at the Giro. Mixing it with the best, learning for the future, and holding strong in the top 10. Two stages to go in...
En voir plus

Ted KingTed King
31-05-2019 15:37:00

Message de Ted King du 31-05-2019The Groad to Kanza: The Atypical Approach to DK200 | I Am Ted King : After a brief (i.e. extremely long) respite from blogging, I have created a summarizing post...
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
31-05-2019 15:33:14

Message de Rally UHC Cycling du 31-05-2019Team invited to La Course by Le Tour de France : “The circuit in Pau will provide great drama. It'll be scrappy racing and for us, that's how we like...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 31-05-2019Sur cette 19e étape du Giro, Olivier Le Gac a été à l'initiative de l'échappée du jour qui est allée au bout. Il termine 10e de l'étape ! Au classement...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
31-05-2019 15:26:06

Message de Giro d'Italia du 31-05-2019🇨🇴 Esteban Chaves vince a San Martino di Castrozza
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
31-05-2019 15:26:05

Message de UAE Team Emirates Supporters du 31-05-2019Mancano poche tappe alla conclusione, ma anche oggi riusciamo a ritagliarci il nostro spazio. Marco Marcato è protagonista del gruppo in fuga, il divario arriva a superare i 9' dal...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 31-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia - Etape 19

Après Nans Peters mercredi, Nico Denz jeudi, c'était au tour de François Bidard de s'illustrer aujourd'hui.

Francois Bidard a livré une belle bataille sur...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
31-05-2019 15:17:44

Message de Mitchelton-SCOTT du 31-05-2019HE'S DONE IT! Esteban Chaves WINS stage 19 of the #Giro! 🇮🇹

What a ride! What a rider! An emotional victory, Chavito IS BACK! 🇨🇴
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
31-05-2019 15:16:24

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 31-05-2019Un grande Marco Canola chiude al settimo posto dopo aver provato anche un grande allungo in solitaria per anticipare gli scalatori della fuga.
Bravo Marco questo è #GRINTARE
En voir plus

CCC TeamCCC Team
31-05-2019 15:16:04

Message de CCC Team du 31-05-2019What a ride by Amaro Antunes! Amaro fought back on #Giro stage 19 to cross the line in third place behind stage winner, Esteban Chaves (MTS) 👏

#RideForMore
En voir plus

Message de Grand Prix de Plumelec Morbihan du 31-05-2019[La Classique Morbihan - Harmonie Mutuelle]

Km 78
Au niveau de Radenac, le groupe de tête a 45 secondes d'avance sur le podium
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
31-05-2019 15:07:31

Message de Rund um Köln du 31-05-2019Vorbereitung? Läuft.

Und bei Dir?
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
31-05-2019 15:05:04

Message de Tour of Utah du 31-05-2019Doctor Super Fan is back, and he's here to remind you to protect your noggin! Remember, always wear a helmet! #SuperFanFriday
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 31-05-2019Hey Dirty Kanza The World's Premier Gravel Race friends - we'd love to meet you! Alex Howes, Taylor Phinney and Lachlan Morton will be hanging out at the race expo...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
31-05-2019 14:51:06

Message de Team Novo Nordisk du 31-05-2019The bike is our tool for #ChangingDiabetes!

We were humbled to meet so many people at Amgen Tour of California who inspire us to keep fighting. Together we're changing what it...
Voir la vidéo

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 31-05-2019Here's our race calendar for June, with also the Belgian and Dutch nationals. 🇧🇪🇳🇱

Which one are you looking forward to the most?

#ReadyToROC #ROC
En voir plus

Tour of NorwayTour of Norway
31-05-2019 14:44:06

Message de Tour of Norway du 31-05-2019🚴🏽‍♂️ It is 50 km left of stage 4! 🚴🏽‍♂️

The breakaway has done a great job to maintain a substantial gap of 3'50". We will have some exiting last km...
En voir plus

Message de Grand Prix de Plumelec Morbihan du 31-05-2019[La Classique Morbihan - Harmonie Mutuelle]

Km 60
En progression sur la commune de Moréac.
En voir plus

[La Classique Morbihan - Harmonie Mutuelle]

La course continue sa progression en direction de Bignan.
Un duo forme une échappée à 2'30.

Jens VoigtJens Voigt
31-05-2019 14:17:05

Message de Jens Voigt du 31-05-2019Caption this!
En voir plus

[La Classique Morbihan - Harmonie Mutuelle]

Info : La course repart après 38 minutes de neutralisation et les blessées sont transportées dans les hôpitaux les plus proches

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
31-05-2019 13:54:29

Message de Giro d'Italia du 31-05-2019Amore Infinito ❤️ #Giro

🇫🇷 Suivez le live : http://www.giroditalia.it/it/live
En voir plus

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
31-05-2019 13:37:57

Message de Dimitri Claeys fanpage du 31-05-2019Momenteel werkt Dimitri een stage af in de Ardennen! Volgende week zal hij de competitie hervatten met de ronde van Luxemburg.
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
31-05-2019 13:36:31

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 31-05-2019🙌🏻 2 Corridori #OrangeBlue si giocano la tappa nel gruppo di testa!
💪🏻 Marco Canola e Ivan Santaromita nella fuga che potrebbe essere decisiva!

📺 Segui le fasi salienti della tappa 19...
En voir plus

[La Classique Morbihan - Harmonie Mutuelle]

Une chute est survenue.
Le peloton est mis à l'ombre en attendant l'arrivée des renforts secours.

Course neutralisée. 10-12 minutes de retard sur le temps...

Message de Team Delko Marseille Provence du 31-05-2019🤕 Souffrant de maux de tête et de dos suite à sa chute d’hier, Przemysław Kasperkiewicz n’a pas pris le départ de la 4 ème étape du Tour de Norvège...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
31-05-2019 13:20:30

Message de Team Sunweb du 31-05-2019Comfortable and stylish, our Craft Sportswear hoodies are now available to buy from our online shop! 😍

Get your own here👇🏻

🔗teamsunweb.shop/product/team-sunweb-hoodie
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
31-05-2019 13:06:28

Message de Giro d'Italia du 31-05-2019La montagne est de retour sur le #Giro 102.
Impossible de se cacher.

🇫🇷 Suivez le direct: http://www.giroditalia.it/fr/live
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
31-05-2019 12:55:55

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 31-05-2019TOUR OF TAIYUAN: LUCA RAGGIO CHIUDE AL SECONDO POSTO DELLA CLASSIFICA GENERALE


Il Tour of Taiyuan si è concluso quest'oggi con una nuova volata vincente dell'estone Martin Laas che sul...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
31-05-2019 12:55:08

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 31-05-2019TOUR OF TAIYUAN: LUCA RAGGIO WAS THE RUNNER UP IN THE GENERAL CLASSIFICATION

The Tour of Taiyuan ended today with a new winning sprint of the estonian Martin Laas that on...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
31-05-2019 12:54:23

Message de Team Novo Nordisk du 31-05-2019REPORT: Lozano Wins KOM and Finishes Top 10 in GC at Tour of Taiyuan : David Lozano concludes the inaugural Tour of Taiyuan as the King of the Mountains. 🇨🇳👑⛰...
En voir plus

Tour of NorwayTour of Norway
31-05-2019 12:51:39

Message de Tour of Norway du 31-05-2019🚴‍♂ The sun is out today for stage 4! 🚴‍♂

The riders have covered 89,6 km of the 224 km long stage from Arendal to Sandefjord and will soon get to...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
31-05-2019 12:45:36

Message de BORA-hansgrohe du 31-05-2019"Wir haben es zurück!" Violetter Ackermann stolz wie Oscar 💪😃
Voir la vidéo

Alberto BettiolAlberto Bettiol
31-05-2019 12:44:33

Message de Alberto Bettiol du 31-05-2019Today 🎥 🚲 🏔
En voir plus

Amael MoinardAmael Moinard
31-05-2019 12:27:29

Message de Amael Moinard du 31-05-2019Petit coup de moins bien en Norvège que j'ai du quitter hier.
Suite au prochain épisode.
#teamarkeasamsic
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
31-05-2019 12:16:25

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 31-05-2019Vainqueurs sortants Andrea Pasqualon (2018) et Christian Odd Eiking (2017) seront au GP de Plumelec (1.1) et aux Boucles de l'Aulne (1.1) en France 🇫🇷 ce week-end!

#GPPM #BouclesAulne #RideForAntoine #TeamWGG

🇧🇪...
En voir plus

Message de Grand Prix de Plumelec Morbihan du 31-05-2019Le départ est imminent à Josselin. Retrouvez la liste des partantes pour la Classique Morbihan - Trophée Harmonie Mutuelle sur le site officiel : http://www.grand-prix-plumelec.com/la-classique-morbihan/epreuve
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
31-05-2019 12:04:59

Message de Philippe Gilbert du 31-05-2019The final efforts of a good training camp in the Sierra Nevada mountains. A big thank you to Deceuninck - Quick-Step Cycling Team, staf and teammates!👏🐺

📸 Remko Meeusen
Voir la vidéo

Belgium TourBelgium Tour
31-05-2019 12:00:02

Message de Belgium Tour du 31-05-2019SUR LES TRACES DE ROUE DE LUDO

Les grimpeurs auront l’occasion de se distinguer le samedi 15 juin lors de la quatrième étape dans la Province de Liège. Les coureurs aborderont...
Voir la vidéo

Damiano CunegoDamiano Cunego
31-05-2019 12:00:01

Message de Damiano Cunego du 31-05-2019Manca davvero pochissimo alla Granfondo che porta il mio nome! Vi state preparando?! 🚴‍♀️
Sono percorsi davvero impegnativi che io per primo ho intrapreso durante il 𝗚𝗶𝗿𝗼 𝗱'𝗜𝘁𝗮𝗹𝗶𝗮 del 2004 che...
Voir la vidéo

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
31-05-2019 11:50:00

Message de BORA-hansgrohe du 31-05-2019📸 GIRO D'ITALIA GALLERY

We've got it back! 🙌

After a second place finish on Stage 18, the Maglia Ciclamino now sits on the shoulders of Pascal Ackermann again!

The entire #BORAhansgrohe...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
31-05-2019 11:43:21

Message de UAE Team Emirates du 31-05-2019Another tough one out there today - Marco Marcato & Simone Consonni looking relaxed at the start ☀️ 🚴

#UAETeamEmirates #Ridetogether #YearofTolerance #Giro 🇮🇹
Voir la vidéo

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
31-05-2019 11:38:38

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 31-05-2019Daca in primele două zile Edi a reușit sa obțină rezultate de excepție,locul 2 in prima etapa și a 6 in a doua,ieri a fost o zi mai puțin buna...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
31-05-2019 11:28:00

Message de The Tour Of Britain du 31-05-2019Wirral to host first-ever OVO Energy Tour of Britain stage in September : We're looking forward to taking the OVO Energy Tour of Britain 🇬🇧 to Wirral for the first...
En voir plus

Tour of NorwayTour of Norway
31-05-2019 11:27:07

Message de Tour of Norway du 31-05-2019FÅ PLASS I EN VIP BIL! 🚗🤩

Legg igjen en kommentar under og få sjansen til å bruke dagen i en VIP bil under morgendagens etappe mellom Skien og Drammen. Vi...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 31-05-2019Podcasts – Team Dimension Data for Qhubeka : 🚨Do you subscribe to our team's unique #UnClipped podcast?🚨

So far, we've heard from:

🇦🇹 Bernie Eiesel
🇧🇪 Julien Vermote
🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿 Scott Davies
🇳🇴 Edvald Boasson Hagen
🇦🇺...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 31-05-2019Have you downloaded these Julian Alaphilippe Officiel wallpapers? If not, do it now, before Loulou returns to competition: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/more/wallpapers
Photo: GettySport
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
31-05-2019 11:15:58

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 31-05-2019☀ Plein soleil pour nos #MenInGlaz dans la Côte de Cadoudal à la veille du Grand Prix de Plumelec Morbihan. ☀

📸 FRJ design & photography

#GPPM2019 l #ThereIsNoTry
En voir plus

CCC TeamCCC Team
31-05-2019 11:13:32

Message de CCC Team du 31-05-2019Away we go 🧡🧡... #Giro stage 19 is now underway will the peloton rolling through the neutral zone.

We’re coming into the final two days in the ⛰ in 🇮🇹 so...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
31-05-2019 11:05:14

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 31-05-2019La presentazione dopo la vittoria!
Tutta l'emozione di Damiano Cima.
#Giro #GRINTARE
Voir la vidéo

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
31-05-2019 11:03:37

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 31-05-2019Tappa tutta veneta per il Giro d'Italia - 19* giorno di corsa, da Treviso a San Martino di Castrozza, 151 km

⏱Partenza km zero ore 13.05
📺 Live in TV su...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
31-05-2019 11:00:28

Message de Team Sunweb du 31-05-2019Today's stage at the #Giro🇮🇹 is about to get underway. Watch all of the action unfold live on Eurosport!📺
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
31-05-2019 10:58:49

Message de Tiago Machado du 31-05-2019Com este calor o melhor é fazer a pré-lavagem já na rua 😂 😂 😂
Quem se atreve a repetir? Coloquem os vossos vídeos nos comentários 😝
#segredosdomachado #ociclistadopovo
Voir la vidéo

Johann van ZylJohann van Zyl
31-05-2019 10:53:17

Message de Johann van Zyl du 31-05-2019Stoked to be a Pedla ambassador! 🚴🏼‍♂️
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Go check them out, they have the neatest kit design combined with top quality material 👉🏼 The Pedla
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
#iampedla #localloops
En voir plus

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
31-05-2019 10:52:52

Message de Quentin Jauregui Officiel du 31-05-2019Bonjour à tous,

Demain sera pour moi le retour à la compétition après les 4 Jours de Dunkerque.

🇫🇷 Grand prix Plumelec
📆 1/06
🚴🏼‍♂️ 188km
⏱ 12h30

Composition équipe :

11 - Alexis...
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
31-05-2019 10:49:46

Message de Paweł Poljański du 31-05-2019🚴‍♂ Giro di’Italia etap 19.
📍151,7km
📅 31.05.2019
🚩Treviso
🏁San Martino di Castrozza
📺 EuroSport 1
⏰ 13:00
En voir plus

Message de Team Total Direct Energie - L'actu du 31-05-2019Bilan du mois de mai

Par manque de temps, nous n'avons pu retranscrire chaque jour les résultats de l'équipe au cours de ce mois de mai, nous vous proposons donc aujourd'hui...
En voir plus

Message de Grand Prix de Plumelec Morbihan du 31-05-2019Pendant ce temps-là, le site d'arrivée à Plumelec continue de s'installer et peaufine les derniers détails.
En voir plus

Message de Grand Prix de Plumelec Morbihan du 31-05-2019Réunion des directeurs sportifs actuellement à Josselin, ville départ de cette Classique Morbihan 2019 - Trophée Harmonie Mutuelle
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
31-05-2019 10:30:21

Message de UAE Team Emirates Supporters du 31-05-2019I nostri impegni di giugno, con Martin al Delfinato in preparazione al Tour, le gare in Svizzera, Lugano, Gippigen e il giro, in cui abbiam sempre fatto bene e...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
31-05-2019 10:28:37

Message de Team Bahrain Merida du 31-05-2019Bahrain Merida partners and special guests are enjoying the Giro d'italia with us!
A custom motorhome close to the team bus and the chance to meet the riders before the...
Voir les 9 photos

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
31-05-2019 10:17:40

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 31-05-2019Getting the tire pressure just right ahead of the longest Tour of Norway stage, in which we might see some significant changes in the general classification.
Voir la vidéo

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
31-05-2019 10:14:35

Message de Giro d'Italia du 31-05-2019Passez derrière les fourneaux avec le Chef d'Education First Pro Cycling #Giro
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 31-05-2019Our riders are getting ready for the first #Giro102 stage in the Dolomites.
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 31-05-2019ORGANISATION - Team Cycliste Natura4Ever Roubaix Lille Métropole : PARIS-ROUBAIX ESPOIRS U23 ET MINI PARIS-ROUBAIX 2019 - Ce dimanche 2 juin, journée spéciale Paris-Roubaix avec la course des Espoirs U23,...
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
31-05-2019 10:08:44

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 31-05-2019Etixx infoavond in Heusden-Zolder ...
Voir la vidéo

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
31-05-2019 10:06:58

Tour of Norway, Milan Menten Official (foto: Getty Images)

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 31-05-2019GRAND PRIX PLUMELEC-MORBIHAN ET BOUCLES DE L-AULNE 2019 PRÉSENTATION - Team Cycliste Natura4Ever Roubaix Lille Métropole : GRAND PRIX DE PLUMELEC ET BOUCLES DE L'AULNE 2019 - Ce week-end, double...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
31-05-2019 09:51:55

Message de CCC Development Team du 31-05-2019Szczegóły trasy dzisiejszego etapu Wyścig mjr Hubala - Sante Tour 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️

🗺 Poświętne > Opoczno
🚩🚴‍♂️🏁 180,3
⏱ 14:00
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
31-05-2019 09:49:06

Sasha Weemaes in Tour of Norway (foto: Getty Images)

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
31-05-2019 09:48:38

Message de Österreich Rundfahrt du 31-05-2019Weil wir gestern schon über die VIP-Tickets gesprochen haben... Hier noch ein weiteres Gustostückerl! Der VIP-Bereich wird dieses Jahr um den großartigen Flyeralarm Airstreamer erweitert. Das Ding sieht nicht nur...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
31-05-2019 09:41:19

Message de Israel Cycling Academy du 31-05-2019ICA In Giro d'Italia stage 19:

ICA ON THE UP !

Yesterday was a day full of pride and pain. We are sure that you fans were all excited and proud to...
En voir plus

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
31-05-2019 09:40:54

Message de Fan Club Ben Gastauer du 31-05-2019Quelques extraits de la presse avant le final du Giro : Quelques extraits de la presse avant le final du Giro le quotidien du 31/05/2019 tageblatt du 31/05/2019
https://rgast.wordpress.com/2019/05/31/quelques-extraits-de-la-presse-avant-le-final-du-giro/
En voir plus

Leveau JérémyLeveau Jérémy
31-05-2019 09:39:55

Message de Leveau Jérémy du 31-05-2019Bonjour à tous,

Après une bonne reprise sur les routes de la Vuelta Madrid où les sensations n’étaient pas si mal mais sans résultat probant, j’ai réalisé un bon bloc d’entraînements...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
31-05-2019 09:27:44

Message de Team Bahrain Merida du 31-05-2019Want to know if you are in form to tackle a climb as today's final ascent 🚵‍♂️ to San Martino di Castrozza at the Giro d'Italia?
📈 In just 8 minutes,...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
31-05-2019 09:25:00

Message de Giro d'Italia du 31-05-2019Le dernier week-end du #Giro 102. Que le spectacle commence !
En voir plus

Richard CarapazRichard Carapaz
31-05-2019 09:24:34

Message de Richard Carapaz du 31-05-2019Todo esto parece un sueño! Gracias Afuera Ecuador y Movistar Ecuador por hacerlo realidad!
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
31-05-2019 09:24:30

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 31-05-2019Time to clip in to the LOOK Cycle pedals for the final stages of the Giro d'Italia,which the Lotto Soudal guys could ride comfortably with the Gaerne shoes. #rideyourdream #gsonmyfeet

📸...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
31-05-2019 09:20:00

Message de Giro d'Italia du 31-05-2019Le dernier week-end du #Giro 102.
Que le spectacle commence !
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
31-05-2019 09:16:54

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 31-05-2019Il podio finale del #TourOfTaiyuan con Luca Raggio
The final podium of the Tour of Taiyuan with Luca Raggio

#OurTimeIsNow #2
Voir la vidéo

Critérium du DauphinéCritérium du Dauphiné
31-05-2019 09:16:47

Message de Critérium du Dauphiné du 31-05-2019Une bataille 5⭐avant le #TDF2019 !

🇬🇧Chris Froome
🇩🇰Jakob Fuglsang
🇫🇷Romain Bardet
🇫🇷Thibaut Pinot
🇨🇴Nairo Quintana
🇫🇷Julian Alaphilippe

Retrouvez ici la liste des principaux engagés pour le #Dauphiné 2019 ⬇
🇫🇷http://po.st/Concurrents
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
31-05-2019 09:14:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 31-05-2019🇮🇹 Giro d'Italia - Tappa 19.
🏆 Dopo la vittoria di ieri, si torna in sella per una nuova tappa del Giro 102.

📍 Treviso > San Martino di Castrozza |...
En voir plus

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
31-05-2019 09:09:33

Message de Roman Kreuziger du 31-05-2019Vítězství. A před vlastními fanoušky. Gratuluju!
Edvald Boasson Hagen - Team Dimension Data for Qhubeka - Tour of Norway 👏🏻👏🏻👏🏻
En voir plus

Maxime MonfortMaxime Monfort
31-05-2019 09:08:11

Message de Maxime Monfort du 31-05-2019Des news de Max en Sierra Nevada 😊🏔#trainingcamp #LottoSoudal #stage
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 31-05-2019Wish Davide Martinelli a happy birthday in the comments section of this post.
Photo credit: Sigfrid Eggers
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
31-05-2019 09:03:26

Message de Israel Cycling Academy du 31-05-2019Tour Of Norway 🇳🇴 - recap of stage 3 and priview of 4 - coming soon.

TOM AND OMER KEEP UP THE HEAT!

We all knew about the qualities...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
31-05-2019 08:32:00

Message de Giro d'Italia du 31-05-2019📌 Tappa 19
🗓 31 maggio
🌤️ Treviso - San Martino di Castrozza
📏 151 km
⏰ Partenza: 12.55
⌚️ Arrivo: 17.15 circa
📺 RaiSport ore 12.50 - Rai2 ore 14.30 - Eurosport ore...
Voir la vidéo

Tour of NorwayTour of Norway
31-05-2019 08:26:13

Message de Tour of Norway du 31-05-2019Watch the story of yesterday's stage and listen to Edvald Boasson Hagen explain you how he won the stage in Kristiansand!

#TourofNorway 🇳🇴
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
31-05-2019 08:22:35

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 31-05-2019Happy birthday Robert!🥳🍰
En voir plus

Boucles de la MayenneBoucles de la Mayenne
31-05-2019 08:21:13

Attention sprinters !
Nous diffusons une première liste d'engagés, non exhaustive, des vingt équipes présentes sur l'épreuve, et susceptible d'être corrigée jusqu'au jour du prologue. Un rapide tour d'horizon nous livre...

Michał GołaśMichał Gołaś
31-05-2019 08:20:28

Message de Michał Gołaś du 31-05-2019Wylicytuj strój Team Sky i pomóż chorej Zosi! : W życiu są rzeczy ważne i ważniejsze. Dlatego zachęcam do licytowania stroju lub akcesoriów Team Sky – w szczytnym celu! Zosia...
En voir plus

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 31-05-2019LOTTO Thüringen Ladies Tour
Etappe 3 Dörtendorf 94km

Door mechanische problemen moest Kelly van fiets wisselen. Gelukkig was dit nog vroeg in de wedstrijd en kon ze terug aansluiten bij het peloton....
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
31-05-2019 08:17:13

Message de Israel Cycling Academy du 31-05-2019משבר? בחירות חדשות ?

את מי זה מעניין ?

חדשות 12 הקדישו אתמול בלילה למעלה מ 5 דקות בפריים טיים לכתבתו הנהדרת של בן מיטלמן מהג׳ירו של אקדמי .

צפו...
Voir la vidéo

Tour of NorwayTour of Norway
31-05-2019 08:16:26

Message de Tour of Norway du 31-05-2019Full gas to the line! Watch the fight for position on stage 3 onboard with the riders! 🎥🚴‍♂💨

#TourofNorway 🇳🇴
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
31-05-2019 08:11:56

Message de Equipe Arkéa Samsic du 31-05-2019Ce week-end, place à la Coupe de France, en Bretagne, avec le GP de Plumelec et les Boucles de l'Aulne.

Leader du classement par équipes, le retour de Warren Barguil à...
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
31-05-2019 08:10:53

Message de Tour de Yorkshire du 31-05-2019Here's the 12 entries that have been shortlisted in our 2019 Tour de Yorkshire Land Art competition!

Vote for your favourite, here ➡️ http://letour.yorkshire.com/landart

#TDY
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 31-05-2019“The Boss” may have crossed the line first but our victory in stage 3 Tour of Norway was all about the team – both on and off the bike, in...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
31-05-2019 08:00:01

Message de UAE Team Emirates Supporters du 31-05-2019Dopo l' ottimo terzo posto di ieri, il nostro Alexander Kristoff veste la maglia del migliore della classifica a punti. Oggi quarta tappa, i nostri sembrano avere una buona condizione...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 31-05-2019⭐ COUREUR DU MOIS - MAI avec EKOÏ ⭐

Le mois de mai a été essentiellement rythmé par le Giro et le Tour de l'Ain où nos coureurs ont réussi néanmoins...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 31-05-2019Giro 2019 Etape 18

30 mai 2019 - Giro - Etape 18 - Valdaora / Santa Maria di Sala -
Voir les 25 photos

Bryan CoquardBryan Coquard
31-05-2019 07:43:00

Message de Bryan Coquard du 31-05-2019🔜 Challenge Bryan Coquard le 16 juin à Casson ! 🏆🙏

Minimes & cadets, je compte sur votre présence !!
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 31-05-2019‪“This is the first race that I’ve tried to sprint for myself. It’s been fun learning and trying it out”-Sean Bennett. For a recap on yesterday’s stage click below 👇🏻...
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
31-05-2019 07:38:28

Message de Hammer Series du 31-05-2019Today, we are just one week away from the start of Hammer Limburg!

Let's have a look back at the Top5 moments from last year's edition:
Voir la vidéo

Damiano CunegoDamiano Cunego
31-05-2019 07:30:00

Message de Damiano Cunego du 31-05-2019// 𝗖𝘂𝗻𝗲𝗴𝗼 & 𝗙𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱𝘀 - 𝗖𝗲𝗹𝗲𝗯𝗿𝗮𝘁𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗚𝗶𝗿𝗼 // 🚴‍♀️
Dopo 15 anni dal primo posto al 𝗚𝗶𝗿𝗼 𝗱'𝗜𝘁𝗮𝗹𝗶𝗮 del 2004,
sabato 01.06.2019 a Verona ci sarà una serata dedicata al ricordo...
En voir plus

Kilian FrankinyKilian Frankiny
31-05-2019 07:20:04

Message de Kilian Frankiny du 31-05-2019Letzte Woche startete ich an der dreitägigen Tour de l‘Ain. Die Motivation war hoch und mit Thibaut Pinot hatten wir den grossen Favoriten im Team. Auf der ersten Etappe...
En voir plus

Tour of NorwayTour of Norway
31-05-2019 07:19:12

Message de Tour of Norway du 31-05-2019Sørensen Sykler : Nå har du muligheten til å skaffe deg en signert trøye fra de beste rytterne i Tour of Norway! Sjekk det ut!

#TourofNorway 🇳🇴
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
31-05-2019 07:19:00

Message de The Tour Of Britain du 31-05-2019Britain’s biggest professional cycle race returns to Gateshead this September : This is going to look amazing on our ITV4 coverage!

#OVOToB
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
31-05-2019 07:14:34

Message de Audrey Cordon-Ragot du 31-05-2019Allez, on donne tout aujourd'hui à Cadoudal devant le public breton pour la Classique UCI Morbihan ! J'espère que vous serez nombreux. 😁👋

📸 Tornanti.cc
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
31-05-2019 07:11:38

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 31-05-2019Koffie drinken in combinatie met wielrennen, is dat een goed idee? In de Food Friday van vandaag nemen we je mee in de zoektocht naar het antwoord op die vraag☕...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
31-05-2019 07:07:06

Message de The Tour Of Britain du 31-05-2019Scotland to host opening two stages of the OVO Energy Tour of Britain : Not one, but TWO Scottish stages to start this year's OVO Energy Tour of Britain 🇬🇧!...
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
31-05-2019 07:00:08

Message de Tom Bohli Followers du 31-05-2019#Giro2019
31.05. Etappe/Stage 19:
Treviso-San Martino di Castrozza 151km
Höhenmeter/climbing total 2536 m.
En voir plus

Message de Grand Prix de Plumelec Morbihan du 31-05-2019Dans 5 heures, ce sera le grand départ de la Classique Morbihan 2019 - Trophée Harmonie Mutuelle. Nous vous attendons nombreux à côté du château de Josselin qui surplombe l'Oust....
En voir plus

CCC TeamCCC Team
31-05-2019 07:00:00

Message de CCC Team du 31-05-2019We’re getting closer to Verona but before we reach the finish line of this year’s #Giro, there’s two summit finishes to come! Here’s 👇a look at today’s 151-kilometer race from...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
31-05-2019 06:39:47

Message de Movistar Team du 31-05-2019🎥 Humilde. Humilde de verdad. Sabiendo sacar partido a las oportunidades que te da la vida, realizando sus sueños.

🚂 El camino de vida del actual líder del #Giro 2019, Richard...
Voir la vidéo

Tour de SuisseTour de Suisse
31-05-2019 06:39:18

Message de Tour de Suisse du 31-05-2019Les Visages du Tour de Suisse – Photoausstellung : Heute und morgen in Bern;
„Les Visages du Tour de Suisse“ Photoausstellung von Jan Herr Roja Mühlethaler in der Sattelkammer
https://bewegungsmelder.ch/events/event/les-visages-du-tour-de-suisse-photoausstellung/
En voir plus

Fabien DoubeyFabien Doubey
31-05-2019 06:32:59

Message de Fabien Doubey du 31-05-2019Happy face in Tour de l'Ain - Solimut Mutuelle de France with a 13th GC place! Nice to race almost at home with my favorite fans : the family 👌🏽

Now...
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
31-05-2019 06:28:22

Message de Team Androni Giocattoli du 31-05-2019Oggi in casa Androni Giocattoli Sidermec si beve il buon caffè con Caffè Bristot, partner ufficiale del team. L'appuntamento è per stamattina a Treviso (e domani a Feltre), al bus...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
31-05-2019 06:19:52

Message de BORA-hansgrohe du 31-05-2019Hey BORA people, Ion Göttlich asks if there will be a professional 3.0 soon? he is interested in a system, as he loves the functionality, but says the existing ones...
Voir la vidéo

Tour of NorwayTour of Norway
31-05-2019 06:00:00

Message de Tour of Norway du 31-05-2019🚴‍♂ Join us for stage 4⃣!🚴‍♂

🕒 12:15
🚩 ARENDAL
🏁 SANDEFJORD
📈 224,0 km

Read all about the stage here: https://tourofnorway.no/gb/program/etapper-2019/496/stage-4

#TourofNorway
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
31-05-2019 05:57:34

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 31-05-2019📸Best pics of a wonderful victory.
🚴🏻‍♂️Le migliori foto di una vittoria incredibile!
@Giro d'Italia #Giro
Voir les 93 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
31-05-2019 05:55:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 31-05-2019Forse l'ultima occasione per i nostri per poter bissare la vittoria di Gaviria. L' ultima salita seppur lunga, presenta pendenze non impossibili per Diego Ulissi che anzi potrebbero essere...
En voir plus

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
31-05-2019 05:49:37

Message de Jan Polanc-Polde du 31-05-2019📌 Stage 19
🗓 31 May
🌥️ Treviso - San Martino di Castrozza
📏 151 km
⏰ Start: 12.00 PM
🏁 Finish: 5.15 PM
💻 Prenos v živo ob 13:10 na programu Eurosport

Držimo...
En voir plus

Boucles de la MayenneBoucles de la Mayenne
31-05-2019 05:46:42

Message de Boucles de la Mayenne du 31-05-2019Petit message de Justin Mottier de @VitalConcept_BB ! Venez le soutenir sur les #boucles53
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
31-05-2019 05:45:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 31-05-2019TODAY 📅 #TourOfNorway stage 4 from 12.15pm CEST (8.15pm AEST), the second last mountain stage at the #Giro from 12:55pm (8:55pm) and the women are racing at La Classique Morbihan...
En voir plus

Michael ValgrenMichael Valgren
31-05-2019 05:23:58

Message de Michael Valgren du 31-05-2019Valgrens holdkammerat, Edvald Boasson Hagen, vandt i går 3. etape af Tour of Norway, da han med et sent angreb kom alene til mål.

Team Dimension Data dominerede tingenes gang...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
31-05-2019 05:05:34

Message de Israel Cycling Academy du 31-05-2019The GUY NIV concert :

Day job: Giro
Night: Beethoven

The Israeli climber to the @giroditalia , Guy Niv has spent the day working in the front of the peloton. chasing the...
Voir la vidéo

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
31-05-2019 04:08:00

Message de Florian Sénéchal du 31-05-2019🇮🇹 Tour d'Italie 🇮🇹

1⃣9⃣ème étape - Vendredi 31 mai

🚩 TRÉVISE 🏁 SAN MARTINO DI CASTROZZA

🚦 Départ 12H55 // Arrivée vers 17h10-17h25

🚲 151 km

📺...
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
31-05-2019 03:26:56

Message de De Wally's du 31-05-2019Gesigneerde trui Jelle Wallays (Lotto Soudal) tvv Kortemark komt op tegen kanker | eBay : https://www.benl.ebay.be/itm/202693906800?fbclid=IwAR0u_DG2sHqi-I6ZyaKjPE0RGDtot1E68etEXBByIi82nLPdCTDj76inxoQ
En voir plus

Drapac CyclingDrapac Cycling
31-05-2019 02:00:06

Message de Drapac Cycling du 31-05-2019Congratulations to reigning Australian under 23 time trial champion, Liam Magennis, who has been selected in the Australian Team to compete in the 2019 Tour de l’Avenir, from August 15-25....
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
31-05-2019 01:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 31-05-2019ICYMI ⏪ Mezgec goes one place better for 7th on the third and wet day at the #TourOfNorway 🇳🇴

Report 📰 http://bit.ly/MTS19Norway3

📸 Getty Images
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
31-05-2019 00:47:17

Message de Fans de Marvin Tasset du 31-05-2019Flèche du Sud - étape 2 - Directs - DirectVelo : La Flèche du Sud 2019, étape 2:
Bourscheid - Bourscheid (132,4 km)
Itinéraire: https://docs.wixstatic.com/ugd/958101_f5bd777a2e4145f1a85c76fca7bad52e.pdf
à suivre, en direct commenté, dès 13h avec...
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
31-05-2019 00:39:59

Message de Fans de Marvin Tasset du 31-05-2019La Flèche du Sud 2019, étape 1:
Marvin termine 25è derrière Quinten Hermans et 85è au CG derrière Quinten :-)
📷 DirectVelo
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
31-05-2019 00:00:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 31-05-2019ICYMI ⏪ Hanging on until the last inch. A close call but missed final opportunity for the sprinters on stage 18 at the #Giro.

Report 📰 http://bit.ly/MTS19Giro18

📸 Getty Images
En voir plus

Accès aux messages par jour

May 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

April 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30