ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
03-06-2019 21:17:13

Message de Team Novo Nordisk du 03-06-2019Thank you to the United Nations for creating a day to celebrate the power of the bicycle! 🚲

#WorldBicycleDay #ChangingDiabetes
En voir plus

Tim Declercq OfficialTim Declercq Official
03-06-2019 21:06:34

Willen de mensen die effectief hun zinnen hebben gezet op de “ Declercq Busreizen “ van 30 juni, hun bevestiging melden op de messenger van Tim Declercq Official ?! Zo...

ŠKODA Tour de LuxembourgŠKODA Tour de Luxembourg
03-06-2019 21:05:31

Message de ŠKODA Tour de Luxembourg du 03-06-2019📺📺Follow the Skoda Tour 2019 live on RTL Lëtzebuerg and via livestream with english commentary from TourDeJose 📺📺
En voir plus

Cannondale ProCannondale Pro
03-06-2019 21:03:29

Message de Cannondale Pro du 03-06-2019It's been a challenging Giro, cold and miserable conditions prefaced a massive final week in the mountains, where EF Education First Pro Cycling sent its riders out to animate the...
Voir la vidéo

Message de EF Education First Pro Cycling du 03-06-2019Rider-by-rider reactions to the 2019 Giro d’Italia - EF Education First Pro Cycling : “In moments of suffering, I think about the team, about wearing the team colors, racing for...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
03-06-2019 20:52:00

Message de Taylor Simply perfect @spyder_korea. You don’t always need to be the flashiest. For this race I wanted something more natural. I loved how the dirt kept building on top. Loved how...
En voir plus

Patrick KonradPatrick Konrad
03-06-2019 20:31:51

Message de Patrick Konrad du 03-06-2019I‘m already into the final preparations for Le Tour de France in beautiful Osttirol in good company of my teammates and staff!

Thanks to @Martin Granadia who joined us at...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
03-06-2019 20:28:42

Message de Lex Albrecht du 03-06-2019I really, truly had a super day at the Best Buddies Challenge. It feels great to simply share the joys of riding together with others, and for a great cause....
En voir plus

Boucles de la MayenneBoucles de la Mayenne
03-06-2019 20:12:03

Message de Boucles de la Mayenne du 03-06-2019La liste des engagés vient d'être mise à jour. Finalement, Justin Mottier (dossard 104) sera le seul coureur mayennais au départ des Boucles. Ils seront 120 à s'élancer à l'assaut...
En voir plus

Alexis GuerinAlexis Guerin
03-06-2019 20:06:42

Message de Alexis Guerin du 03-06-2019Les week-ends ne sont pas toujours fait que de haut ! J’étais là pour travailler c’est chose faite 🥵😴 #plusriendanslesac
Petite mentions spécial à notre inoxydable « ancien » ...
En voir plus

Kris BoeckmansKris Boeckmans
03-06-2019 19:51:34

Message de Kris Boeckmans du 03-06-2019Kris Boeckmans | Vital Concept : lees vlug het laatste nieuws op www.krisboeckmans.be
En voir plus

Manuele MoriManuele Mori
03-06-2019 19:49:36

Message de Manuele Mori du 03-06-2019Giovedì si riparte per l'Olanda e un nuovo round di Hammer Series!
En voir plus

Jérémy RoyJérémy Roy
03-06-2019 19:48:39

Message de Jérémy Roy du 03-06-2019Hello la team 24h :)
En voir plus

Geraint ThomasGeraint Thomas
03-06-2019 19:36:51

Message de Geraint Thomas du 03-06-2019Another day in the bank... Could be worse 👌
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
03-06-2019 19:32:13

Message de Peter Sagan du 03-06-2019Congratulations to the hansgrohe employees that rode on the roads we will be racing at Le Tour de France. See you next month and cheer for us when we crest...
En voir plus

Joanna Rowsell ShandJoanna Rowsell Shand
03-06-2019 19:20:12

Message de Joanna Rowsell Shand du 03-06-2019Television : Really looking forward to working on this event again this year as co-commentator. Love seeing The Women's Tour growing each year and continuing to expand the profile of...
En voir plus

Tour of NorwayTour of Norway
03-06-2019 18:59:48

Message de Tour of Norway du 03-06-2019Check out the best photos of the last stage of Tour of Norway 2019!

📸 Szymon Gruchalski / Kåre Dehlie Thorstad / Kjetil Birkedal Pedersen

#TourofNorway 🇳🇴
Voir les 24 photos

Paul OurselinPaul Ourselin
03-06-2019 18:47:32

Message de Paul Ourselin du 03-06-201912ème hier sur les boucles de l’Aulne à Châteaulin 🚲
Des crampes dans le final de la course m’ont empêchés de viser mieux mais c’est le sport !

Demain départ pour...
En voir plus

Jasha SütterlinJasha Sütterlin
03-06-2019 18:46:55

Message de Jasha Sütterlin du 03-06-2019A moment never to forget🏆💥🇮🇹 @movistar_team @richardcarapaz @lluismasbonet @josejoaquinrojas @andrey_amador @h_carretero @landameana @pedrero91
En voir plus

Cannondale ProCannondale Pro
03-06-2019 18:26:21

Message de Cannondale Pro du 03-06-2019Grazie Italia! It was an arduous three weeks that saw Hugh Carthy finish just outside the top-ten in 11th overall. The pink of EF Education First Pro Cycling continues to...
En voir plus

Rui CostaRui Costa
03-06-2019 18:13:51

Message de Rui Costa du 03-06-2019#DiaMundialdelabicicleta #worldsbicycleday #Colnago #UAETeamEmirates 🚴‍♂️💪🚵‍♂️
En voir plus

Carlos Barbero CuestaCarlos Barbero Cuesta
03-06-2019 18:07:19

Message de Carlos Barbero Cuesta du 03-06-2019Feliz día mundial de la bicicleta.

Aquí en mis primeros años de competición 🏁🚴🏻‍♂️.
La 🚲 me ha permitido conocer 🌎, amistades 👥 y valores ❤️ entre otras muchas cosas .
Lo que...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-06-2019 18:05:33

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-06-2019Il nostro Alexander Kristoff aggiunge al suo palmares il Giro di Norvegia🇳🇴. Vincere la corsa di casa vincendo una tappa e piazzandosi sempre tra i primi è stato un ottimo...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
03-06-2019 18:05:14

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 03-06-2019No podemos despedir la gran #VueltaNavarra19 de Caja Rural-Seguros RGA sin escuchar las palabras de Jefferson Cepeda 🇪🇨. El balance al fenomenal desenlace a esta carrera 👏

#SúmateAlVerde
Voir la vidéo

Elena CecchiniElena Cecchini
03-06-2019 18:04:27

Message de Elena Cecchini du 03-06-2019Io e le mie compagne Team Canyon SRAM siamo supportate da Science in Sport: prodotti di qualità e soprattutto certificati contro ogni sostanza proibita! Grazie SIS Italy 🇮🇹 😘
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
03-06-2019 17:53:30

Message de Movistar Team du 03-06-2019📡📽 Richard Carapaz y Movistar Team celebran en Distrito Telefonica su triunfo en el #Giro 2019. Así ha sido el homenaje. #VamosRichie 🚂🇪🇨 #15Grandes Ⓜ️🏆 #RodamosJuntos 💙
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
03-06-2019 17:49:23

Message de Israel Cycling Academy du 03-06-2019GRAZIE GIRO !

It was a spectacular, Emotional, successful and sometimes painful Giro d'Italia 2019 for us.

The ICA 8 wished to bid their farewell so we prepared this special video.
Voir la vidéo

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
03-06-2019 17:48:06

Message de BORA-hansgrohe du 03-06-2019Oops! 😳
Ion Göttlich seems to have a bit of a problem with losing weight ahead of the Le Tour de France...
-----
Oops!
Ion scheint etwas Probleme zu haben, Gewicht vor der...
Voir la vidéo

Yousif MirzaYousif Mirza
03-06-2019 17:38:42

Message de Yousif Mirza du 03-06-2019اتقدم إليكم بأحر التهاني و أجملها بمناسبة حلول عيد الفطر المبارك

كل عام و الأمه الإسلامية بخير و نسأل الله أن ينعم علينا

بالأمن و الأمان ــــــــــ #يوسف_ميرزا #yousifmirza
#عام_التسامح
En voir plus

Yousif MirzaYousif Mirza
03-06-2019 17:34:09

Message de Yousif Mirza du 03-06-2019👇👇👇👇👇
En voir plus

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
03-06-2019 17:28:42

Message de Enric Mas Nicolau du 03-06-2019Seguimos en las alturas con el equipo. Entrenos muy duros pero disfrutando!! //
Still with the team on altitude camp.
Really hard trainings but enjoying!
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 03-06-2019At Team Dimension Data for Qhubeka, we believe #BicyclesChangeLives. A bicycle is a tool that helps people move forward. 🖐️

On #WorldBicycleDay, help change more lives with Qhubeka Charity: http://bit.ly/TDDGivenGain
📸 @ZCMCSocial
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
03-06-2019 17:18:15

Message de Michael Kolar du 03-06-2019#worldbicycleday one of the last times I've suffered on a bike, don't suffer but enjoy the ride 🤟 #cyclinglife #cyclingshots #roadtoenduro
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
03-06-2019 17:07:05

Message de CCC Development Team du 03-06-2019GALERIA: Aby w pełni podsumować Wyścig mjr. Hubala - Sante Tour solidna porcja zdjęć z ostatniego etapu! Jak widzicie był 🔥🔥🔥 od pierwszych kilometrów aż do samej mety! A skoro...
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
03-06-2019 17:04:03

Message de Hugo Sancho du 03-06-2019miranda-mortagua.com : A Equipa Continental UCI Miranda-Mortágua disputou hoje o Grande Prémio Anicolor, que celebrou hoje a sua 4ª edição. Uma fuga de 14 elementos que se adiantou ainda nos...
En voir plus

Joanna Rowsell ShandJoanna Rowsell Shand
03-06-2019 17:03:00

Message de Joanna Rowsell Shand du 03-06-2019Lots of fun filming A Question of Sport this afternoon, always lots of laughs! Look out for it on TV later in the year 👍

💁 Trendco Wigs
En voir plus

Jens Debusschere FansJens Debusschere Fans
03-06-2019 16:58:00

Message de Jens Debusschere Fans du 03-06-2019Iedereen welkom!!
Morgen, Gullegem Koerse.

Delen mag!

Grtz,
The JDB's!
👊👊👊
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
03-06-2019 16:46:41

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 03-06-2019🎁 Partenaire du Vital Concept - B&B Hotels, Synergie fête le #WorldBicycleDay en vous offrant des cadeaux : un maillot dédicacé du club ainsi que deux places VIP pour nous...
En voir plus

Paris Camembert OfficielParis Camembert Officiel
03-06-2019 16:33:13

Message de Paris Camembert Officiel du 03-06-2019Cyclisme : Benoît Cosnefroy remporte le Grand Prix de Plumelec ! : https://actu.fr/bretagne/plumelec_56172/cyclisme-benoit-cosnefroy-remporte-grand-prix-plumelec_24581876.html
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
03-06-2019 16:25:14

Message de Adriano Malori du 03-06-2019Settembre '16 Giro di Toscana, erano le prime gare dal mio rientro dopo San Luis, ricordo uno stagista ecuadoriano che correva con noi, arrivava dall'Equipo Lizarte (squadra under 23 di...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
03-06-2019 16:22:18

Message de Le Tour de France du 03-06-2019🎬Répétition générale en montagne pour les favoris du #TDF2019 ! ⛰Découvrez le teaser du #Dauphiné 2019 !

🎬Dress rehearsal in the mountains for the #TDF2019 favorites!
⛰Discover the teaser of the 2019...
Voir la vidéo

Fanclub Enzo WoutersFanclub Enzo Wouters
03-06-2019 16:17:50

Message de Fanclub Enzo Wouters du 03-06-2019Morgen gaat Enzo van start in Gullegem Koerse .
De start is om 14:30
Meer info : http://www.gullegemkoerse.be/index-nl.aspx
En voir plus

Critérium du DauphinéCritérium du Dauphiné
03-06-2019 16:15:00

Message de Critérium du Dauphiné du 03-06-2019🎬Répétition générale en montagne pour les favoris du #TDF2019 ! ⛰Découvrez le teaser du #Dauphiné 2019 !

🎬Dress rehearsal in the mountains for the #TDF2019 favorites!
⛰Discover the teaser of the 2019...
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
03-06-2019 16:14:46

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 03-06-2019Captains of Cycling : Word Captains of Cycling en krijg de unieke kans om de Le Tour de France van op de eerste rij te beleven!

📝 bit.ly/2QJ3Hdf
---

Devenez Captains of...
En voir plus

Karol DomagalskiKarol Domagalski
03-06-2019 16:03:01

Message de Karol Domagalski du 03-06-2019I po "Hubalu"! 🚴

Zakończyliśmy zmagania na ziemi Świętokrzyskiej na wysokich pozycjach w klasyfikacji generalnej, ja zająłem 7 miejsce, a Adrian Kurek był 5🔥

Wyścig był dynamiczny, wiele się działo na etapach,...
En voir plus

Hannah BarnesHannah Barnes
03-06-2019 16:01:17

Message de Hannah Barnes du 03-06-2019Singletrack Mind: Why This Insta-Famous Mountain Bike Pro Craves More Yoga | GearJunkie : Cheers GearJunkie & Hydro Flask for this feature! Check it out! ☺️
Specialized Bicycles | lululemon
All...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
03-06-2019 16:00:01

Message de Giro d'Italia du 03-06-2019Happy #WorldBicycleDay! #Giro
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
03-06-2019 15:45:47

Message de Movistar Team du 03-06-2019Una nueva página en la historia de Movistar Team. El #Giro 2019 se celebró en Telefónica. Ya tenemos #15Grandes Ⓜ️🏆 #RodamosJuntos 💙 #VamosRichie 🚂🇪🇨

📸 Photo Gomez Sport
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
03-06-2019 15:43:04

Message de Rafał Majka du 03-06-2019Giro d'Italia zakończone !!
Czas na zasłużony odpoczynek, ale najpierw widzimy się w ten weekend w Gmina i Miasto Dobczyce na Majka Days by hansgrohe 🚿🏆🏁

Do zobaczenia ! 😉✌️
#MajkaDays
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
03-06-2019 15:42:48

Message de Team Cofidis du 03-06-2019Un bien belle journée mondiale de la bicyclette à toutes et à tous !
L'occasion pour nous de remercier notre partenaire KuotaCycle pour ces superbes montures. 🚲😍

#CofidisMyTeam #WorldBicycleDay #JourneeMondialeDeLaBicyclette

📷...
En voir plus

Michael ValgrenMichael Valgren
03-06-2019 15:41:51

Tour of Norway 2019 had Alexander Kristoff as the winner.
Michael Valgren ended the race as number 56 - 0:11:11 after the winner of the race.

Rund um KölnRund um Köln
03-06-2019 15:30:42

Message de Rund um Köln du 03-06-2019Schon entdeckt? Die Teilnehmerfotos von Sportograf sind online. Deine schon gefunden?

https://beta.sportograf.com/de/event/5375
En voir plus

Message de Feliç Dia Mundial de la Bicicleta!! 🚴‍♂️🥳

Feliz Día Mundial de la Bici!!

Happy World Bicycle Day! 😃
En voir plus

Critérium du DauphinéCritérium du Dauphiné
03-06-2019 15:06:52

Message de Critérium du Dauphiné du 03-06-2019Gilles Maignan, directeur du Criterium du Dauphiné est dans Bistrot Vélo pour évoquer la 71ème édition de la course qui s'élance le 9 juin d'Aurillac !
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-06-2019 15:05:10

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-06-2019E come al solito dietro ad una vittoria individuale c' è sempre un gran lavoro di squadra. Grazie Bystrom, Ferrari, Mori, Riabushenko e Sutherland, la vittoria al Giro di Norvegia...
En voir plus

CyclassicsCyclassics
03-06-2019 15:00:00

Message de Cyclassics du 03-06-2019🚴WORLD BICYCLE DAY🚴

Auf gehts, raus gehts, den Abend noch aufm Rad verbringen!
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
03-06-2019 14:52:01

Message de Tour of Utah du 03-06-2019T-Minus 75 days until the Ultimate Challenge. Do you have what it takes to take on the same climbs as the pros? #UltimateChallenge #TOU2019
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-06-2019 14:24:39

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-06-2019#HammerLimburg #HammerSeries
Don’t forget that you can watch all three Hammer races LIVE 📺

More info about the event here:
www.hammerseries.com
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
03-06-2019 14:20:17

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 03-06-2019🥉🇮🇹

Bekijk hier de mooiste foto’s van de laatste week van de Giro➡️ http://po.st/Jcj52A
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
03-06-2019 14:09:33

Message de Taylor Was so hyped to get my photo with this legend @indigo_nico! Mad love and respect brother! Keep spreading love man! 🙏🏼 #legend #dirtykanza #spreadlove
En voir plus

Wouter WippertWouter Wippert
03-06-2019 14:09:18

Message de Wouter Wippert du 03-06-2019Riding bikes together again. Happy to have Peter joining the squad #evorevolution
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
03-06-2019 14:01:14

Message de Davide Cimolai du 03-06-2019Indubbiamente il miglior gruppo di lavoro che io abbia mai avuto.
Grazie a tutto lo staff Israel Cycling Academy
#Giro
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
03-06-2019 14:00:02

Message de Giro d'Italia du 03-06-2019Celebrating the Amore Infinito. #Giro 102
Voir la vidéo

Vitor GamitoVitor Gamito
03-06-2019 14:00:01

Message de Vitor Gamito du 03-06-2019Querem saber como celebrei o dia da criança? 🥳

Trilhos de Monsanto, com Amândio Pacheco

Video #3 - Abelhas
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
03-06-2019 13:56:27

Message de Tour de Pologne du 03-06-2019Everyone, go for a ride!
Wszyscy na rower!
🚲

#june3rdworldbicycleday #swiatowydzienroweru
#tdp2019 #uciwt

📷 Szymon Gruchalski Cycling
En voir plus

Lance ArmstrongLance Armstrong
03-06-2019 13:35:28

Message de Lance Armstrong du 03-06-20192019 Giro d'Italia Stage 21 : Thank you to all the listeners of THEMOVE Giro podcasts. It was great to get all of the feedback and questions. A special thanks...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
03-06-2019 13:29:24

Message de UAE Team Emirates du 03-06-2019‪Our line-up for the Hammer Limburg (7-9 June) 🔨: ‬

‪Jasper Philipsen 🇧🇪‬
‪Manuele Mori 🇮🇹‬
‪Yousif Mirza 🇦🇪‬
‪Rui Oliveira - Atleta 🇵🇹 ‬
‪Roberto Ferrari 🇮🇹

‬📝: http://www.uaeteamemirates.com/hammer-series-heads-limburg/

‪📺 All three days will be streamed...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
03-06-2019 13:18:40

Message de Team INEOS du 03-06-2019The most beautiful race in the world? The Giro d'Italia is up there.

Look back at our favourite Russ Ellis shots from this year's edition: https://www.teamineos.com/article/73cd223c-11fc-4d1d-ba21-d5862d1e4f9c
En voir plus

Lizzie DeignanLizzie Deignan
03-06-2019 13:05:38

Message de Lizzie Deignan du 03-06-2019Cycle Expo Yorkshire from See Tickets : Have you got your tickets for the #CycleExpo Yorkshire 2019? Early bird tickets are still available so get yours quick bit.ly/2rwzGBX 👍 #CycleExpo2019...
En voir plus

Message de Grand Prix de Plumelec Morbihan du 03-06-2019L'organisation tient à remercier l'ensemble des personnes qui ont œuvré pour que ce week-end cycliste de Plumelec se passe dans les meilleures conditions. Merci à tous ! 😃
En voir plus

Ted KingTed King
03-06-2019 12:56:14

Message de Ted King du 03-06-2019What‘s there to say about @dirtykanza that hasn’t been said? In now my 4th go at DK and the hardest edition that I’ve experienced, a huge congratulations goes out to...
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi #Repost @ctflab (@get_repost)
・・・
Si sono appena concluse 3 settimane di intenso lavoro al @giroditalia 🇮🇹 al servizio degli atleti del #cccteam 🇵🇱 ma è già tempo di mettersi nuovamente all'opera e...
En voir plus

Romain HardyRomain Hardy
03-06-2019 12:45:27

Message de Romain Hardy du 03-06-2019Déçu du week-end, la condition était bonne mais elle aurait pu être meilleure 😷

🔜 Boucles de la Mayenne
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
03-06-2019 12:30:00

Message de Vitor Gamito du 03-06-2019Querem saber como celebrei o dia da criança? 🥳

Trilhos de Monsanto, com Amândio Pacheco

Video #2 - Kamikaze
Voir la vidéo

Bauke MollemaBauke Mollema
03-06-2019 12:21:51

Message de Bauke Mollema du 03-06-2019Etappe 22 😀
Blij om weer thuis te zijn met de 5e plaats in de Giro op zak!!
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
03-06-2019 12:12:09

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 03-06-2019Kom jij ook naar onze fandag op 8 juni tijdens Hammer Limburg?😃
Er zijn meerdere activiteiten voor het hele gezin!👨‍👩‍👧‍👦
Meer info➡️ http://po.st/Xpnr9r
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 03-06-2019⚡ Rassemblements Vivons Vélo ⚡

En quoi consiste ce rassemblement Vivons Vélo du 15 juin ?

🔹 17 villes participantes aux 4 coins de l'hexagone 🌍
🔹 Des balades à vélo...
Voir la vidéo

Tony MartinTony Martin
03-06-2019 12:04:56

Message de Tony Martin du 03-06-2019Ich grüße Euch heute aus dem Höhentraingslager in Sierra Nevada auf 2300HM. Nachdem ich die erste Saisonhälfte mit sehr schönen Teamerfolgen abgeschlossen habe, bereite ich mich nun intensiv auf die...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
03-06-2019 12:01:00

Message de Giro d'Italia du 03-06-2019#Giro 102 Maglia Bianca Cover Art: Miguel Ángel López
En voir plus

Belgium TourBelgium Tour
03-06-2019 12:00:01

Message de Belgium Tour du 03-06-2019SUR LES TRACES DE ROUE DE LUDO

La course finale se disputera le dimanche 16 juin, dans le Limbourg, avec un départ depuis Tongres et une arrivée à Beringen. Après 159...
Voir la vidéo

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
03-06-2019 11:37:47

Message de Vincenzo Nibali du 03-06-2019Volevo ringraziare di cuore tutti i miei tifosi e quelli dei miei colleghi rivali per il loro sostegno e affetto lungo le strade del @giroditalia.Rivolgo i miei più...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
03-06-2019 11:35:20

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 03-06-2019The artful eye of Sean Hardy takes us inside the final Time Trial of the #giro : the passion and precision, the bikes, the fans and family: https://www.youtube.com/watch?v=tKQwyqc2_f0
Voir la vidéo

Tiago MachadoTiago Machado
03-06-2019 11:19:03

Message de Tiago Machado du 03-06-2019IV GP Anicolor : E foi assim o meu GP Anicolor 🤗
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 03-06-2019Have a look at who's riding Tuesday's Gullegem Koerse: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3957/deceuninck-quick-step-to-gullegem-koerse
Photo: GettySport
En voir plus

Alex KirschAlex Kirsch
03-06-2019 11:15:06

Message de Alex Kirsch du 03-06-2019🚴‍♂️Tour of Norway🚴‍♂️

No enger längerer Trainingsphase ass et an Norwegen nees lass mat den Kursen gangen. Et waren intesiv Deeg mat 9 Kursen dorenner d'Hammer Series Stavanger an dem Tour...
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
03-06-2019 11:13:15

STADTRADELN - Frankfurt am Main : Am heutigen Weltfahrradtag startet das STADTRADELN in Frankfurt am Main - da sind wir natürlich auch dabei! Meldet euch im Eschborn-Frankfurt #Radklassiker-Team an...
Voir le lien

Bob JungelsBob Jungels
03-06-2019 11:11:16

Message de Bob Jungels du 03-06-2019@giroditalia #102 done and dusted.
Not the easiest couple of days for me, very fortunate to have the @deceuninck_quickstepteam always on my side!
En voir plus

Tom DumoulinTom Dumoulin
03-06-2019 11:08:34

Message de Tom Dumoulin du 03-06-2019Happy #WorldBicycleDay everyone! Are you heading out for a ride today?
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-06-2019 11:04:23

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-06-2019◀️ #PicOfTheWeek 📸 Getty Images

The Roar! 🦁💪🏼
Conquering the mountain ⛰
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
03-06-2019 10:57:25

Message de Tour de l'Avenir du 03-06-2019Le Danemark et la France se distinguent sur la 5ème manche de la Coupe des Nations UCI U23 - Tour de l'Avenir : Nouvelle étape pour la Coupe des Nations...
En voir plus

Lilian CalmejaneLilian Calmejane
03-06-2019 10:43:07

Message de Lilian Calmejane du 03-06-2019Un week end rythmé et intensif en Bretagne, sans résultats (14e) mais de bonne augure pour la suite! Cap sur un stage au Mont Ventoux cette semaine. Du travail encore...
En voir plus

ZLM TourZLM Tour
03-06-2019 10:41:55

Message de ZLM Tour du 03-06-2019Kanshebbers op geel Tour de France in ZLM Tour! Movistar-renner Richard Carapaz kon zondag na afloop van de tijdrit in Verona de champagnekurken laten knallen als eindwinnaar van de Giro...
En voir plus

Amund Grøndahl JansenAmund Grøndahl Jansen
03-06-2019 10:36:00

Message de Amund Grøndahl Jansen du 03-06-2019On top (almost) of the Iberian peninsula with Mike and our Bianchi bikes.
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-06-2019 10:30:41

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-06-2019Hanno sofferto anche loro come i nostri campioni, ne hanno sofferto la lontananza, il vederli correre con il clima avverso, soprattutto quello veramente ostile della prima settimana, rischiare in...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 03-06-2019🇮🇹 - Giro d'Italia

Le Giro s'est terminé hier sous le beau soleil de Vérone. C'est la fin d'une belle aventure de 3 semaines pleine de rebondissements et d'émotions.

Bravo et...
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
03-06-2019 10:19:42

Message de Vitor Gamito du 03-06-2019Querem saber como celebrei o dia da criança? 🥳

Trilhos de Monsanto, com Amândio Pacheco

Video #1
Voir la vidéo

Message de Wildlife Generation Pro Cycling presented by Maxxis du 03-06-2019The boys are in their last bit of racing in China. After a travel day to Xi’an, we are ready to roll at the 2019 Belt and Road Tour of...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-06-2019 10:15:46

Message de Volta a Portugal du 03-06-2019Hoje, Dia Mundial da Bicicleta celebramos toda a jornada da bicicleta, do ciclismo e do futuro mais sustentável.

No dia 6 de Agosto celebramos mais uma edição da Etapa da Volta....
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
03-06-2019 10:11:43

Message de Damien Gaudin du 03-06-2019Damien participe cette semaine au ŠKODA Tour de Luxembourg !

Vainqueur du prologue en 2017 et 2018, Damien revient avec envie sur les routes luxembourgeoise où l’équipe Team Total Direct...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
03-06-2019 10:11:31

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 03-06-2019Hier à Chateaulin, Lorrenzo Manzin a terminé 9e des #BouclesDeLAulne (Coupe de 🇫🇷).

🗣 «Le début de course a été très mouvementé et nous nous sommes retrouvés avec Bryan dans une...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
03-06-2019 10:07:47

Message de BORA-hansgrohe du 03-06-2019🚴‍♂️🚴‍♀️ Happy #WorldBicycleDay 🚵‍♂️🚵‍♀️

We will grab our Specialized Bicycles beauties & will go for a spin. Join us & just enjoy the ride today.
-----
Wir werden sich unsere #iamspecialized schnappen...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
03-06-2019 10:00:01

Message de Giro d'Italia du 03-06-2019#Giro 102 Maglia Azzurra Cover Art: Giulio Ciccone
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
03-06-2019 09:56:45

Message de Team Bahrain Merida du 03-06-2019👏🏻👏🏻👏🏻
Well done Vincenzo Nibali❗
🇮🇹 2019 Giro d'Italia🥈 overall
#RideAsOne #BAHRAINMERIDA🇧🇭 #giro
En voir plus

Alexis VuillermozAlexis Vuillermoz
03-06-2019 09:55:56

Message de Alexis Vuillermoz du 03-06-2019🇮🇹 Clap de fin sur ce Giro d'Italia, où je retiendrai que le positif et les bons moments avec les copains sur ces 3 semaines de course! Place au repos...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 03-06-2019Happy World Bike Day!
Photo: Russ Ellis Photography
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
03-06-2019 09:50:54

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 03-06-2019L'estate è arrivata, giugno è finalmente qua. Questo è il nostro programma corse
Summer has arrived, june is finally here. This is our race schedule

#OurTimeIsNow
En voir plus

Daniele ColliDaniele Colli
03-06-2019 09:42:30

Message de Daniele Colli du 03-06-2019E così finisce anche il nostro @giroitaliae un'esperienza unica ed innovativa che ha dato la possibilità a molte persone di raggiungere insieme scenari fantastici, non era una gara ma hanno...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
03-06-2019 09:37:00

Message de La Vuelta du 03-06-2019❤️🚲

Feliz Día Mundial de la Bicicleta a todos aquellos que, al pedalear, sienten la felicidad de un niño
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
03-06-2019 09:28:07

Message de Team INEOS du 03-06-2019"I told you. Keep believing."

Lots to enjoy in Velon CC's highlights of the final Tour of Norway stage, won by our very own Kristoffer Halvorsen 👌
Voir la vidéo

Manuele MoriManuele Mori
03-06-2019 09:23:18

Message de Manuele Mori du 03-06-2019Con una grande prestazione di squadra e grazie all'esperienza e alla tenacia messa in corsa da Manuele, Alexander Kristoff e UAE Team Emirates hanno vinto il Giro di Norvegia!
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
03-06-2019 09:22:08

Message de Burgos BH du 03-06-2019👉🏻 Jaume Sureda es uno de los corredores que compite estas semanas en las pruebas francesas.

🔜 Próxima parada, Boucles de la Mayenne 🇫🇷
En voir plus

Ricardo Vilela - AtletaRicardo Vilela - Atleta
03-06-2019 09:17:39

Message de Ricardo Vilela - Atleta du 03-06-2019Sapatos novos para 3 semanas de festa 😂🤣
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
03-06-2019 09:13:48

Message de Österreich Rundfahrt du 03-06-2019Damit bei der Glockner-Etappe nichts mehr schiefgehen kann, schauen sich die Fahrer das gleich noch einmal vor Ort an - hier zum Beispiel Jonas Rapp vom Hrinkow Advarics Cycleang Team...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
03-06-2019 09:11:35

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 03-06-2019Today on June 3rd we‘re celebrating the „World Bicycle Day“! Join us, get out and ride your bike.

More informations of the UN global cycling event => https://www.un.org/en/events/bicycleday/

#worldbicycleday #mycanyon...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
03-06-2019 09:11:29

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 03-06-2019Thanks for having us Tour of Norway! We saw an agressive race from the Lotto Soudal riders, battling for victory in every stage 💪 #TourofNorway
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
03-06-2019 09:03:07

Message de Rachel Neylan du 03-06-2019Any which way... hooray for @worldbicycleday! 💛🚲💛🚲 Not just a sport but a precious key to the beauty of movement, freedom, health and vitality...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
03-06-2019 09:01:50

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 03-06-2019Giro d'Italia - The Grand Finale! a partagé 44 photos.
Voir les 44 photos

Hammer SeriesHammer Series
03-06-2019 09:00:05

Message de Hammer Series du 03-06-2019This week, the #HammerSeries is back with Hammer Limburg starting on Friday!

Today, we are celebrating World Bicycle Day as we start to announce the first team line-ups for the...
En voir plus

Rui VinhasRui Vinhas
03-06-2019 08:57:54

Message de Rui Vinhas du 03-06-2019Never give up 💪🏻

Prozis - Código RUIVINHAS (10% desconto)

#prozis #prozisathlete #exceedyourself #oakley #surfcloud #swiftcarbon #w52fcporto
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-06-2019 08:50:12

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-06-2019Meyer back to boost Mitchelton-SCOTT as they go for victory at Hammer Limburg : PREVIEW 📰 It's almost Hammer Time 🔨🔨🔨 #HammerLimburg

"We will have to try be on the...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 03-06-2019🇳🇴 #TourofNorway

It was all about teamwork at the Tour of Norway this week.

📢 Edvald gives us his summary from the race. 📢

#BicyclesChangeLives
Voir la vidéo

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
03-06-2019 08:48:44

Message de Tour de Yorkshire du 03-06-2019Happy #WorldBicycleDay!

We think that there's nothing more important than to enjoy yourself on a bike 😃🚲😃🚲😃

Photo © #TDY/SWPix
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
03-06-2019 08:46:02

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 03-06-2019Stasera i nostri Simone Bevilacqua Davide Gabburo e Moreno Marchetti saranno al via del #CyclingStarsCriterium a Belluno.
L'evento sarà visibile sul sito https://www.ircsporttv.it/ a partire dalle 21:30

This evening Simone Bevilacqua, Davide...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
03-06-2019 08:41:26

Message de CCC Team du 03-06-2019Looking for some #MondayMotivation? Today is #WorldBicycleDay so what better day to get out on your bike?!

Wherever they are in the world, our guys will be taking their Giant Bicycles...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 03-06-2019Photos : Velobs / Nicolas Götz
Voir les 33 photos

UAE TourUAE Tour
03-06-2019 08:28:23

Message de UAE Tour du 03-06-2019Congratulations @richardcarapaz for winning the Giro d’Italia 102
#giroditalia2019 #UAETour
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 03-06-2019‪Another week for Deceuninck - Quick-Step and Julian Alaphilippe at the top of the UCI World Team / World Individual Classification.‬
‪#WayToRide‬
En voir plus

Franck BonnamourFranck Bonnamour
03-06-2019 08:25:04

Message de Franck Bonnamour du 03-06-2019Merci à mes coéquipiers pour le travail accompli cette semaine, ainsi qu'au staff. 👍👌
A suivre Tour de Belgique 🇧🇪 @ Norway
En voir plus

José MendesJosé Mendes
03-06-2019 08:24:49

Message de José Mendes du 03-06-2019GP Anicolor
@sportingcptaviraoficial @david.livramento
📸 @camoak3
En voir plus

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 03-06-2019😎 Buenos días!!

🇪🇨 Empezamos la semana felicitando a Richard Carapaz por su Giro de Italia

👏 Enhorabuena también a nuestro José Joaquín Rojas y a todo el Movistar Team por...
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
03-06-2019 08:23:42

Message de Peter Sagan du 03-06-2019It's #WorldBicycleDay today! Go out for a ride, it's good for you and the planet! United Nations UN Environment C40 Cities
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 03-06-2019On redémarre la semaine comme ça 😍.

#allezALM - © LNC / B.Bade
En voir plus

César FonteCésar Fonte
03-06-2019 08:16:29

Message de César Fonte du 03-06-2019w52fcporto.com : Francisco Campos venceu ao sprint a chegada a Águeda da 4ª edição do Grande Prémio Anicolor. Uma fuga com 14 ciclistas destacou-se na parte inicial da corrida. Com...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 03-06-2019🎤 Julien El Fares au sujet de son week-end Breton :
« Je savais après mes bons résultats sur le Tour de l’Ain que je pouvais compter sur une très...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
03-06-2019 08:03:30

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 03-06-2019👍 Como sucedió en Bidasoa Itzulia, los ciclistas del filial de Team Caja Rural-Seguros RGA fueron capaces de dar la vuelta a la general en la última etapa de Vuelta...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-06-2019 08:00:21

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-06-2019Oggi è la giornata mondiale della bicicletta, auguri Colnago ♣️ 🎉🎉🎉🎉 🍾🥂🍾🥂
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
03-06-2019 07:56:45

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 03-06-2019Après le succès de hier, nous serons au départ de la kermesse de Gullegem! #GullegemKoerse 04/06

#RideForAntoine #TeamWGG

🇧🇪Alfdan De Decker
🇧🇪Ludwig De Winter
🇧🇪Tom Devriendt
🇧🇪Timothy Dupont
🇳🇱Wesley Kreder
🇧🇪Boris Vallée
🇧🇪Pieter Vanspeybrouck
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
03-06-2019 07:46:54

Message de Giro d'Italia du 03-06-2019#Giro 102 Maglia Ciclamino Cover Art: Pascal Ackermann
En voir plus

Daniel SaviniDaniel Savini
03-06-2019 07:23:19

Message de Daniel Savini du 03-06-2019Non era la nostra giornata. Ma ottime sensazioni, e tutto sommato un buon 4º posto.
Testa alla prossima! 🇮🇹

- Daniel

#cycling #greenteam #italia #italiateam #italy #nationscup #thehawk
Voir la vidéo

Richard CarapazRichard Carapaz
03-06-2019 07:22:40

Message de Richard Carapaz du 03-06-2019Esta victoria no es solo mía, es del equipo, de mi familia y de todos ustedes que me apoyan desde cada lugar del mundo con mensajes de aliento! No dejen...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
03-06-2019 07:22:31

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 03-06-2019Joyeux anniversaire Boris Vallée ! 2️⃣6️⃣🎉🎁
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
03-06-2019 07:15:17

Message de Israel Cycling Academy du 03-06-2019ג י א נ י ב ח ו ז ר ה ב י ת ה

WELCOME BACK HOME 🇮🇱🇮🇱 GUY !

מגיע לו.

אחרי ה 21...
En voir plus

Message de Supportersclub Dries Devenyns du 03-06-2019Wielerkrant : Het duo Devenyns - Alaphilippe
En voir plus

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
03-06-2019 06:56:36

Movistar TeamMovistar Team
03-06-2019 06:35:30

Message de Movistar Team du 03-06-2019🚴‍♀️💙 Happy #WorldBicycleDay! It is what we live for. The source of our dreams. Thanks, Canyon, for supporting our efforts all year long. #MyCanyon #RodamosJuntos
En voir plus

UAE TourUAE Tour
03-06-2019 06:34:03

Message de UAE Tour du 03-06-2019Eid Mubarak from UAE Tour family to yours 💫
#UAETour #EidMubarak
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 03-06-2019Stage 21: all out effort, aiming for victory, ending up second...
.
Super well prepared day, especialy by the team! But @thehagasaki was faster! Hats off!
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
03-06-2019 05:55:00

Message de Tour de Suisse du 03-06-2019Nous avons parlé à tous les gagnants de 9 étapes - maintenant c'est l'heure du TdS 2018 vainqueur au classement général : Richie Porte
http://www.tourdesuisse.ch//fr/nouvelles/news-detail/news/interview-avec-le-vainqueur-au-classement-general-richie-porte/
Trek-Segafredo
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-06-2019 05:30:37

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-06-2019È lunedì, è terminato il Giro d' Italia🇮🇹, ma anche quello di Norvegia🇳🇴. Se nel primo abbiamo "solo" assaporato il gusto della maglia rosa, nel secondo abbiamo vinto la corsa...
En voir plus

Boucles de la MayenneBoucles de la Mayenne
03-06-2019 05:28:51

Message de Boucles de la Mayenne du 03-06-2019Notre ami Daniel Mangeas a un message pour vous ! Après les @GP_Plumelec retrouvez Daniel sur les #boucles53 du 6 au juin !
Voir la vidéo

Rund um KölnRund um Köln
03-06-2019 04:57:55

Message de Rund um Köln du 03-06-2019Der Bericht zum Rennen im WDR:

www1.wdr.de/sport/mehr-sport/rund-um-koeln-bericht-100.html
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
03-06-2019 04:20:26

Message de Rund um Köln du 03-06-2019Schon das best of von Sportograf entdeckt? Die Teilnehmerfotos folgen...

https://www.sportograf.com/de/shop/event/5375-Skoda-VELODOM-Koeln-2019--103-Rund-um-Koeln#jb-embed
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 03-06-2019As the first Grand Tour of the season came to a close we reflect on a few things we’ve learnt whilst exploring Italy. From cuisine guidelines that should be followed...
Voir la vidéo

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
03-06-2019 02:51:47

Message de Amgen Tour of California du 03-06-2019PCH views 👀🚲 #AmgenTOC
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
03-06-2019 02:32:34

Message de Zdenek Stybar du 03-06-2019CHANGE in the program again :
NEXT : Gullegem koerse MCW classic
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
03-06-2019 02:30:02

Message de Santos Tour Down Under du 03-06-2019How're you celebrating World Bicycle Day? 🚲😍
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-06-2019 01:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-06-2019ICYMI ⏪ Five top-ten finishes including one stage win and a fourth place overall, wraps up a successful week for a young MTS team at #TourOfNorway 🇳🇴

Report 📰 http://bit.ly/MTS19Nor6

📸 @GettyImages
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-06-2019 00:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-06-2019ICYMI ⏪ We wrapped up the #Giro with one stage win and 8th overall.

Report 📰 http://bit.ly/MTS19Giro21

📸 Getty Images
En voir plus

Accès aux messages par jour

June 2019
01 02 03

May 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31