ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
13-06-2019 23:55:28

Message de Romain Feillu Officiel du 13-06-2019LA RONDE DE L'OISE

Jeudi 13 juin
Résultats étape 1 :
1er : Marlon Gaillard
2ème : Bjorn Tore Hoem
3ème : Sjoerd Bax
Romain 95ème

Classement complet : https://www.directvelo.com/epreuve/23197/ronde-de-l-oise-2019
En voir plus

Loïc ChetoutLoïc Chetout
13-06-2019 21:57:25

Message de Loïc Chetout du 13-06-2019bivouacetsaucisson.com : Motorcycle & bivouac Provisions
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
13-06-2019 21:28:12

Message de CCC Development Team du 13-06-2019Na koniec dnia krótkie podsumowanie tego, co działo się na Węgrzech. II etap Tour de Hongrie padł łupem Krista Neilandsa, a najwyżej z Pomarańczowych dzisiejsze zmagania ukończył Attila Valter, który...
En voir plus

Belgium TourBelgium Tour
13-06-2019 21:24:58

Message de Belgium Tour du 13-06-2019Om de dag af te sluiten: eentje voor het plakboek van de fans van Remco Evenepoel 😉
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
13-06-2019 21:21:26

Message de BORA-hansgrohe du 13-06-2019📷 Gallery | #Dauphiné

Even if it wasn't the result we were looking for, we are still proud of our #BORAhansgrohe guys, who put in a great effort on today's...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
13-06-2019 21:20:35

Message de Trek-Segafredo du 13-06-2019Enter to win : Click on link below to enter to win a pair of KOO sunglasses!
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-06-2019 21:15:11

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-06-2019C' è chi si meraviglia perché un diciannovenne vince già tra i prof, ma più di 40 anni fa c' era già uno che a 19 anni vinceva prima il...
En voir plus

Yoann BagotYoann Bagot
13-06-2019 20:49:45

Message de Yoann Bagot du 13-06-2019Après 4jours difficiles content d’avoir pu prendre le bon coup avec 2 super coursiers !
Malheureusement il nous aura manqué 1,5km après 200km d’échappée !!
J’espère que les jambes me permettront de...
En voir plus

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
13-06-2019 20:45:45

Dimitri staakte vandaag de strijd in de Ronde van België wegens ziekte...

Patrick KonradPatrick Konrad
13-06-2019 20:44:11

Message de Patrick Konrad du 13-06-2019Großes DANKE an geradeaus.at und Michael Wapp für das wahnsinns Video für meine neue Homepage.

https://patrick-konrad.com/de.
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-06-2019A double Wolfpack celebration 😃🍾
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-06-2019 20:25:39

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-06-2019A successful day for the team, protecting Adam Yates throughout the lengthy stage to keep the yellow race leader’s jersey. Check out our selection of photos courtesy of Getty Images.
Voir les 11 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
13-06-2019 20:19:07

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 13-06-2019Domani doppia frazione al Tour de Hongrie
Tomorrow two stages in one day at #TourDeHongrie

#OurTimeIsNow
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-06-2019 20:13:02

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-06-2019Non è mai facile vincere da favoriti, ma se hai una super formazione che ti spalleggia al meglio e ti chiami Alexander Kristoff, tutto è più facile. Si perché il...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
13-06-2019 20:10:32

Message de Team Novo Nordisk du 13-06-2019While TNN's Mandy Marquardt was setting a new track record in the standing 1km TT at Festival of Speed, she also mentored Shunta, a 19-year old track racer from Japan,...
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
13-06-2019 20:06:23

Message de Rachel Neylan du 13-06-2019Teamwork is about having each others backs, not only fighting for podiums but in the toughest of times when things don't go our way... after a dramatic stage for the...
En voir plus

Maxime FarazijnMaxime Farazijn
13-06-2019 20:04:59

Message de Maxime Farazijn du 13-06-2019Een 8ste plaats vandaag in de 1ste rit van le Ronde de l'Oise. Ik werd 1ste regionale renner.
Morgen een etappe van 186,6km met start en aankomst in Liancourt.
En voir plus

Message de Maciej Paterski Official Fanpage du 13-06-2019Dziś na magicznym krakowskim rynku udało mi się zdobyć Złoty Pierścień Krakowa 🥇💪.
Jutro pierwszy etap Małopolskiego Wyścigu Górskiego. Będziemy bronić koszulki lidera. Trzymajcie kciuki 😉
En voir plus

Darwin AtapumaDarwin Atapuma
13-06-2019 19:51:14

Message de Darwin Atapuma du 13-06-2019Momentos únicos es este gran @criteriumdudauphine @floweride.official @teamcofidis
En voir plus

Daryl ImpeyDaryl Impey
13-06-2019 19:50:37

Message de Daryl Impey du 13-06-2019Sun is out, finally so is the SA Jersey. More importantly the yellow jersey is safely on Adam Yates shoulders for another day. Into the mountains we go tomorrow
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
13-06-2019 19:42:43

Message de Israel Cycling Academy du 13-06-2019FATHER'S DAY SPECIAL WEEKEND
Are you tired of receiving the same old boring presents?
Always wanted to treat yourself with a new cycling outfit?
Now it's time. 20% OFF ON ALL MEN'S ITEMS!
And...
En voir plus

Rui CostaRui Costa
13-06-2019 19:39:26

Message de Rui Costa du 13-06-2019Nova vitória para a nossa equipa. Kristoff repetiu o feito do ano passado 🤗
Abraço amigos!
En voir plus

Belgium TourBelgium Tour
13-06-2019 19:35:39

Message de Belgium Tour du 13-06-2019📸 Baloise Belgium Tour: Knokke-Heist - Zottegem
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-06-2019Deceuninck - Quick-Step were in the thick of the action in the closing kilometers of the Critérium du Dauphiné stage 5: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3976/criterium-du-dauphine-alaphilippe-gets-in-the-mix-in-voiron
Photo: GettySport
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
13-06-2019 19:28:31

Message de Sonny Colbrelli du 13-06-2019Ottavo posto oggi al Delfinato.
Un passo alla volta proviamo a migliorare!

Photo: Bettini Photo

SC
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
13-06-2019 19:26:19

Message de Rally UHC Cycling du 13-06-2019The biggest stage race in team history starts this Saturday at the 83rd edition of the Tour de Suisse.

Read the race preview 👉 bit.ly/SwissPreview
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
13-06-2019 19:24:26

Message de Team Cofidis du 13-06-2019Suivez le Tour de Hongrie 🇭🇺 en notre compagnie avec les photographies de Pauline Ballet
Voir les 40 photos

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
13-06-2019 19:20:17

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 13-06-2019🎙️ "Je n'ai perdu que par 3-4cm, mais je suis heureux avec cette 🥈ème place, parce que je suis entouré de champions sur le podium!"

📰 Lisez la réaction d'Andrea Pasqualon...
En voir plus

Alexander KristoffAlexander Kristoff
13-06-2019 19:18:02

Message de Alexander Kristoff du 13-06-20193 times on top of the podium in #gpcantondeargovie . Happy and proud winner 🏆🥇 thanks to the boys in #uaeteamemirates for the work to put me in position for...
En voir plus

Christian KneesChristian Knees
13-06-2019 19:16:11

Message de Christian Knees du 13-06-2019That’s where you find me Sunday,
I won’t race but I’ll be there to watch!!
See you Sunday 😎🤘🏻👌🏻
#rscrheinbach #rheinbach #ckcycling #cycling #teamineos #radrennen
En voir plus

Bauke MollemaBauke Mollema
13-06-2019 19:12:42

Message de Bauke Mollema du 13-06-2019Cheers on my first Grand Tour podium!? 🙈😅 #vuelta2011 #8yearslater #throwbackthursday #mollemalen
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
13-06-2019 19:10:01

Message de Tour of Utah du 13-06-2019Throwback to #TOU2014 when Michael Schar lost a shoe and went on to win Stage 2 in Torrey wearing in an ill-fitting pair of shoes! Yikes!

#Throwback #TOU2019 #TBT
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
13-06-2019 19:08:35

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 13-06-2019🗣 «En tant que sprinteur, je ne peux me contenter d’une 4e place mais nous avons passé une belle journée et ma condition physique s'améliore de jour en jour. Je...
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 13-06-2019Samuel Leroux a encore fait le spectacle en passant cette 2ème étape dans l’échappée. Natura4Ever dans le Sport Ville de Roubaix Métropole Européenne de Lille Samuel Leroux Roubaix Lille...
Voir la vidéo

CCC Development TeamCCC Development Team
13-06-2019 19:02:56

Message de CCC Development Team du 13-06-2019Patryk Stosz zajął 🥉miejsce w kryterium o Złoty Pierścień Krakowa i założył koszulkę lidera klasyfikacji sprinterskiej. Brawo Patryk! Trzymamy kciuki za kolejne etapy Małopolskiego Wyścigu Górskiego! Poniżej kilka słów od...
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
13-06-2019 19:00:31

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 13-06-2019In de Baloise Belgium Tour blijft Thomas Sprengers Official na rit 2 leider van het SUPER 8 strijdlust klassement. Morgen in Grimbergen individuele tijdrit over 9,2 km:

Sasha Weemaes: 12u56
Amaury...
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
13-06-2019 18:56:49

Message de Philippe Gilbert du 13-06-2019Gave it a try today with a final attack but finished 9th. Good thing we won the team classification of the day! #Dauphine #Season17
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
13-06-2019 18:51:43

Message de Luis Ángel Maté du 13-06-2019‪Contento con las sensaciones y el 8º puesto. El nuevo líder se mostró muy superior al resto. Seguiremos trabajando para conseguir un buen resultado al final de la prueba 👍🏼...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
13-06-2019 18:49:01

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 13-06-2019TOUR DE HONGRIE: FINALE CAOTICO NELLA 2^ TAPPA

E' stata una giornata particolare per la Neri Sottoli - Selle Italia - KTM al Tour de Hongrie in un pomeriggio segnato dal...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
13-06-2019 18:47:51

Message de Team Novo Nordisk du 13-06-20191型糖尿病の田仲駿太選手は、米国ペンシルバニア州にて国際自転車レースへ挑戦しています。

まずは、6/7-8にかけて、世界トップレベルの選手が集うFestival of Speedに、6/11にはSuper Tuesdayに参戦しました。

「自分はできると信じて。競合選手にためらわず、恐れずついていくこと」

同レースに出場している米国のナショナルレコードを2つ保持するチーム ノボ ノルディスク のマンディ マルクワット選手から受けたアドバイスを胸に、田仲選手は世界トップレベルのフランソワ・ぺルビス選手に果敢にくらいつき、レースを走り抜きました。

今後は、6/14-15のFastest Man/Women on Wheelsへの出場を予定しています。

是非応援してください!
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi In bocca al lupo ai miei ragazzi!!!!!
Good luck guys!!!

#Repost @cyclingteamfriuli (@get_repost)
・・・
Ecco a voi la formazione che si appresta a prendere il via alla 42esima edizione del @giroditaliau23🎇

Partenza il 13 giugno...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-06-2019 18:47:27

Message de Team Bahrain Merida du 13-06-2019☀️ Finally a sunny day at the Critérium du Dauphiné
📸 Stage 5 best pics of #BAHRAINMERIDA boys and sports directors by BettiniPhoto
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-06-2019 18:43:07

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-06-2019An attacking ride from Sarah Roy saw her spend 130km in the breakaway on stage four of the Women's Tour.
Voir les 12 photos

Lizzie DeignanLizzie Deignan
13-06-2019 18:38:34

Message de Lizzie Deignan du 13-06-2019It’s less than 100 days till #CycleExpo2019! To celebrate Cycle Expo are giving away a HUGE 100 TICKETS!! 🎉
Head over to Cycle Expo to enter! Good Luck! #CycleExpo2019...
Voir la vidéo

Bruno ArmirailBruno Armirail
13-06-2019 18:37:36

Message de Bruno Armirail du 13-06-2019Dernier entraînement aujourd’hui dans les Pyrénées avec mon nouveau @lapierrebikes avant de commencer le @tourdesuisse_official 🇨🇭qui sera à suivre sur @lachainelequipe à partir de samedi. Par la suite j’enchaînerai directement...
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
13-06-2019 18:30:25

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 13-06-2019Drie man in de top 20 van .HC wedstrijd GP du Canton d’Argovie Gippingen: Kevin Deltombe 12e, Kenneth Van Rooy 15e en Aaron Van Poucke 19e. Op 65km van de...
En voir plus

Fan Club Anthony DelaplaceFan Club Anthony Delaplace
13-06-2019 18:28:56

Critérium du Dauphiné - Étape 5 : « Le retour du soleil et une étape plus tranquille avec une échappée de 3 coureurs dès le départ. Bora et Mitchelton vont...

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
13-06-2019 18:28:17

Message de BORA-hansgrohe du 13-06-2019Strong fourth place for Michael Schwarzmann at the GP du canton d’Argovie.

Read how the race unfolded here 👉🏼 http://bit.ly/2X9jNTk
---
Starker vierter Platz für Michael Schwarzmann beim GP du Canton...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
13-06-2019 18:23:00

Message de Team Cofidis du 13-06-2019Une journée mouvementée pour l’équipe 💥

🇫🇷 Stéphane Rossetto a réalisé un joli numéro à l’avant sur le Critérium du Dauphiné en ouvrant le route pendant près de 190 km. Repris...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 13-06-2019Reinardt Janse van Rensburg produced a solid sprint to finish in 3rd place at today's Radsporttage Gippingen! Nice one "Beast! 🥉#BicyclesChangeLives 🖐️

Details: bit.ly/Gippingen_Reinie
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
13-06-2019 18:15:48

Message de UAE Team Emirates du 13-06-2019🏆 Alexander Kristoff claims his third GP Canton d’Argovie Gippingen Radsporttage Gippingen 🇨🇭 title !

🎙 #AlexanderKristoff : “Today I felt good and I wanted to repay the good work...
En voir plus

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
13-06-2019 18:07:50

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 13-06-2019TREI MINUTE DE EMOȚII‼️
_________
🏆Ultimul kilometru din Ronde van Limburg cu sonor,și bucuria de la final.
✔️Vizionare plăcută‼️
#lastkm #rondevanlimburg
#firstplace
#EduardGrosuFanclub
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
13-06-2019 18:07:34

Message de Trek-Segafredo du 13-06-2019Lizzie Deignan 3rd in a thrilling finish at Ovo Energy Tour | Trek Race Shop : The final two stages are promising to be very exciting with 3 seconds separating...
En voir plus

Boucles de la MayenneBoucles de la Mayenne
13-06-2019 18:00:00

Message de Boucles de la Mayenne du 13-06-2019[RETRO 2019] Restez connectés sur les réseaux sociaux officiels des Boucles de la Mayenne, nous publierons dans les jours à venir les photos/vidéos qui ont marqué cette édition 2019.
#Boucles53 👍💪
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
13-06-2019 17:51:53

Message de Davide Martinelli du 13-06-2019Giorno incredibile al #tourofbelgium..
@remco.ev ha vinto la sua prima corsa da pro 🏆, @fabiojakobsen ha concluso 2º, io sono arrivato 5º e @pieter_serry 10º, tutti gli altri compagni sono...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
13-06-2019 17:42:25

Message de Tour de Pologne du 13-06-2019Przypominamy, że w sierpniu nie tylko Tour de Pologne, nie tylko Tour de Pologne Amatorów, ale też Kinder+Sport Mini Tour de Pologne. Zachęcamy, bo przeżycia są wspaniałe. Oto jak wspomina...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-06-2019 17:39:10

Message de CCC Team du 13-06-2019Alessandro De Marchi gave it a try on a sprinters' stage and put in an impressive effort before a thrilling finale saw him caught just before the flamme rouge.

Check...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
13-06-2019 17:38:04

Message de Movistar Team du 13-06-2019Nairo Quintana, ante las etapas de montaña clave en Dauphiné : 🔜⛰️🇫🇷 Finally some warm weather in the Critérium du Dauphiné - and finally the big mountains loom for Nairo...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
13-06-2019 17:35:54

Message de Israel Cycling Academy du 13-06-2019Our Krists Neilands has a special way to deliver dramatic and unforgettable moments.

You will never forget his great attack on the Poggio at Milano San Remo , and...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
13-06-2019 17:30:32

Message de Team Sunweb du 13-06-2019🗣️"We look to get into the breakaways over the next days, as well as secure the jersey of Casper; which is a focus point over the upcoming stages."

Team Sunweb coach,...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
13-06-2019 17:29:30

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 13-06-2019Nouveau podium pour Andrea Pasqualon au GP Canton d'Argovie (1. HC) ! #GPGippingen
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
13-06-2019 17:24:21

Message de Team INEOS du 13-06-2019Poels holds station at Dauphine : "We were right up there on the front in a hectic final as it was important not to lose time today and Wout finished...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-06-2019Neo-pro Remco Evenepoel leads the Belgium Tour after soloing to his first pro victory at the age of 19: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3975/phenomenal-evenepoel-powers-to-first-pro-win
#WayToRide #No35in2019
Photo: GettySport
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
13-06-2019 17:20:50

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 13-06-2019Dauphiné (4) - Martin : "Garder la même optique" | WANTY-GROUPE GOBERT : 🎙️ Xandro Meurisse après la 5ème étape au Dauphiné: "Nous disposons d’un bon collectif, prêt à entamer...
En voir plus

Critérium du DauphinéCritérium du Dauphiné
13-06-2019 17:20:00

Message de Critérium du Dauphiné du 13-06-2019💚 Time-trial yesterday, sprint today, back to back victories for Wout van Aert!

⏪ Take a look at the best moments of Stage 5⃣ of the Critérium du Dauphiné.
Voir la vidéo

Katarzyna Kasia NiewiadomaKatarzyna Kasia Niewiadoma
13-06-2019 17:19:58

Message de Katarzyna Kasia Niewiadoma du 13-06-2019Untitled Album a partagé 5 photos.
Voir les 5 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
13-06-2019 17:18:40

Message de UAE Team Emirates du 13-06-2019🥇He did it!
Kristoff wins his third Radsporttage Gippingen 🇨🇭!

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance
En voir plus

Critérium du DauphinéCritérium du Dauphiné
13-06-2019 17:15:00

Message de Critérium du Dauphiné du 13-06-2019💚 Après le chrono, le sprint ! Deuxième victoire consécutive pour Wout van Aert ! 💪

⏪ Retour sur les meilleurs moments de l'Etape 5⃣ du Critérium du Dauphiné 2019 .
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-06-2019 17:10:23

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-06-2019Mittttttttttttico Kristoff🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉!!!!! Il nostro idolo Norvegese🇳🇴 si ripete e vince il Gp Gippigen. 🎉✨🥇🏆🏆🥇💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE #rideReforever @colnagoword @champsys @met_helmets
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
13-06-2019 17:10:15

Message de Cesare Benedetti du 13-06-2019Cruising in good company earlier this morning, Daryl Impey #dauphine
.
📸 Bettini
En voir plus

Katarzyna Kasia NiewiadomaKatarzyna Kasia Niewiadoma
13-06-2019 17:00:16

Message de Katarzyna Kasia Niewiadoma du 13-06-2019Hard hard day but happy to have made history at The Women's Tour Todays stage was the longest in the race's history at 158.9 kilometres made possible by the help...
En voir plus

Laurens Ten DamLaurens Ten Dam
13-06-2019 16:59:51

Message de Laurens Ten Dam du 13-06-2019Sun is shining! Happy man!
#liveslowridefast
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
13-06-2019 16:53:19

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 13-06-2019Van Aert sprints to second stage win in Dauphiné : “This is unbelievable. I never expected to beat Sam Bennett here” - Wout van Aert
En voir plus

Critérium du DauphinéCritérium du Dauphiné
13-06-2019 16:49:46

Message de Critérium du Dauphiné du 13-06-2019Retour en images sur la 5ème étape du Criterium du Dauphiné 2019 !

📷 A.S.O / Alex Broadway
Voir les 14 photos

Team SunwebTeam Sunweb
13-06-2019 16:46:11

Message de Team Sunweb du 13-06-2019Liane Lippert Takes Overall Lead After Second Place Finish On Stage 4 | Team Sunweb : 🗣️"Coryn and Leah were in the group and helped to position me really well...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
13-06-2019 16:45:28

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 13-06-2019First day with hot conditions in Critérium du Dauphiné. Stage 5 started with a quite pleasant pace in the peloton but ended with a chaotic sprint in a tricky finale....
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
13-06-2019 16:44:22

Message de Hugo Houle du 13-06-2019Quel bonheur de rouler sous le Soleil, mais beaucoup de travail dans les 50 derniers km en raison du vent, afin de garder nos leaders en sécurité. Mission accomplie #astanaproteam...
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
13-06-2019 16:41:34

Message de Marcus Burghardt du 13-06-2019Blue sky and 30 degrees you go for a lake ride or mountain ride???
______________________________________________
#outdoor #sport #cycling #mountain #lake #freedom #passion #bluesky #sportslover #bikelife #bikeporn #specialized #sworks #roubaix #mybike #performance #bikelove
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-06-2019 16:39:12

Message de CCC Team du 13-06-2019REPORT: "We were very close so, I can be happy with today’s performance. Sometimes you just have to follow your instincts and I enjoy racing in the breakaway more than...
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
13-06-2019 16:38:11

13/06/2019 BALOISE BELGIUM TOUR Rit 2: 1.Remco EVENEPOEL ... 29. Jelle/154 dln. Solo zege van Remco. Jammer van de val van CAMPENAERTS. Jelle mocht zich vandaag opnieuw eens uitleven op...

Loïc VliegenLoïc Vliegen
13-06-2019 16:37:57

Message de Loïc Vliegen du 13-06-2019Loïc se trouve actuellement 8e au classement général du Belgium Tour après l’étape pavés de ce tour.
Demain CLM de 9 kms suivi de l’étape ardennaise ce samedi Seraing-Seraing Wanty-Gobert...
En voir plus

Belgium TourBelgium Tour
13-06-2019 16:37:45

Message de Belgium Tour du 13-06-2019⏱ Vrijdag staat er in Grimbergen een tijdrit over 9,2 km op het menu. De Spanjaard Robredo Crespo vertrekt om 12u46 als eerste, om 15u18 rijdt Evenepoel als laatste van...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-06-2019Looks who's a happy wolf 😃
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 13-06-2019Wout Van Aert a remporté la dernière étape pour sprinteurs du Dauphiné, nos grimpeurs terminent dans le groupe du vainqueur. Demain, place à la montagne !
En voir plus

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 13-06-2019🔴 VUELTA A MURCIA | CHRIS FROOME

📌 Desde la Vuelta a Ciclista a la Región de Murcia mandamos todo nuestro ánimo y fuerzas a Chris Froome, así como a su...
En voir plus

Belgium TourBelgium Tour
13-06-2019 16:28:41

Message de Belgium Tour du 13-06-2019Na zijn eerste overwinning als prof blijft de 19-jarige Remco Evenepoel opvallend nuchter.

"Voor mij was deze etappe een belangrijke test om te zien wat ik waard was op Vlaamse wegen....
Voir la vidéo

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
13-06-2019 16:24:05

Message de Sean De Bie supporters du 13-06-2019Precies één maand na zijn crash kon Sean vandaag een eerste keer weer even de fiets op. :-)
Onder toeziend oog van dochtertje Lara kon hij een half uurtje op...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
13-06-2019 16:23:29

Message de Israel Cycling Academy du 13-06-2019Krists speaks! Live
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
13-06-2019 16:13:55

Message de Israel Cycling Academy du 13-06-2019Breaking news from tour of 🇭🇺 :

The “ Great escape” just returned with a brilliant victory by a solo escape move by The Víctor : Krists Neilands !

He...
Voir la vidéo

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 13-06-2019🇫🇷 - Mont Ventoux Dénivelé Challenges - Course cycliste professionnelle UCI 1.1
🗓- 17/06

🇫🇷 - Romain Bardet
🇫🇷 - Alexis Vuillermoz
🇫🇷 - Tony Gallopin
🇫🇷 - Hubert Dupont
🇫🇷 -...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
13-06-2019 16:11:47

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 13-06-2019Van Aert sprint naar tweede ritzege in Dauphiné : “Dit is ongelofelijk. Ik had nooit verwacht Sam Bennett hier te kloppen” - Wout van Aert
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 13-06-2019Edvald Boasson Hagen made a late daring attack on stage 5 of the Critérium du Dauphiné, which in the end, yielded a 6th place finish! 🖐️ #BicyclesChangeLives

Details: bit.ly/Dauphine5_TDD
En voir plus

Belgium TourBelgium Tour
13-06-2019 16:08:35

Message de Belgium Tour du 13-06-2019Jakobsen pakt puntentrui, maar is vooral onder de indruk van Evenepoel : 🎙 Reactie Fabio Jakobsen: 'Hebben het laatste nog niet gezien van Evenepoel'
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
13-06-2019 16:04:39

Message de BORA-hansgrohe du 13-06-2019✏️REPORT:
A battle to the line sees Sam Bennett taking a strong second place on #Dauphine stage 5.
👉🏻 Read on here: http://bit.ly/2IdeU3l
----
✏️BERICHT:
Ein hartes Finale sah Sam...
En voir plus

Belgium TourBelgium Tour
13-06-2019 16:03:58

Message de Belgium Tour du 13-06-2019Evenepoel: 'Ik heb mezelf verbaasd' : 🎙 Reactie Remco Evenepoel: "Ik heb mezelf verbaasd"
En voir plus

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
13-06-2019 16:03:39

Message de Carlos Verona Quintanilla du 13-06-2019Etapa 5, Critérium de Dauphine, 2.WT FRA

Hola a tod@s!!

Hoy por fin ha brillado el sol en Dauphiné sin ningún pero, 200kms de etapa, 25 grados, fuga de 3 corredores...
En voir plus

CyclassicsCyclassics
13-06-2019 16:00:00

Message de Cyclassics du 13-06-2019Seit 3 Jahren ist EuroEyes eng mit dem Hamburger Radsport verbunden.

Wir freuen uns, den Titelpartner der EuroEyes Cyclassics auch im vierten Jahr an Bord zu haben! 🙏

EuroEyes - AugenLaserZentren
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
13-06-2019 15:59:45

Message de UAE Team Emirates du 13-06-2019Dan Martin finished 14th place in the fifth stage of Critérium du Dauphinéine 🇫🇷 , he now sits in 13th overall(+1’13” from A.Yates) with three stages remaining.

Take a look...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-06-2019 15:58:35

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-06-2019Roy goes on the attack on stage four of the Women’s Tour : REPORT 📰 "The plan today was for us to take chances." - Sarah Roy 🎙
En voir plus

Message de Wildlife Generation Pro Cycling presented by Maxxis du 13-06-2019#tbt to some chaotic racing in the mountains of China! Riders are back home now getting some recovery and last bits of training in before half of the squad heads...
En voir plus

Richie PorteRichie Porte
13-06-2019 15:55:20

Message de Richie Porte du 13-06-2019cyclingnews.com : 'I was in the car for the recon and Dan Martin sent me a message saying he'd seen it all'
En voir plus

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 13-06-2019Oosterzele 12/06/2019

Na een dubbel koersweekend heeft Kim woensdag na haar werk nog een wedstrijd meegenomen. En niets beter om de vermoeide benen te stimuleren als met een aanval. Uiteindelijk eindigt...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-06-2019 15:35:52

Message de Team Bahrain Merida du 13-06-2019teambahrainmerida.com : Finally a sunny day at the Dauphiné, but Bahrain Merida colours don’t shine in the nice town of Voiron.
En voir plus

Anthony Roux CyclingAnthony Roux Cycling
13-06-2019 15:35:44

Message de Anthony Roux Cycling du 13-06-20195e étape Dauphiné !
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-06-2019 15:33:37

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-06-2019Yates stays safe to defend his race lead on the fifth stage of Criterium du Dauphiné : REPORT 📰 “Nothing really happened until about 60kilometres to go today." - Adam...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
13-06-2019 15:31:47

Message de Team INEOS du 13-06-2019Chris Froome medical update : We’re pleased to report that Chris Froome’s surgery was a success following his crash on Wednesday afternoon.

Team Doctor Richard Usher has provided an update on...
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
13-06-2019 15:31:18

Message de Team Total Direct Energie du 13-06-2019Le Team était présent aujourd'hui au siège de l'entreprise Total pour offrir à ses collaborateurs un album du Tour de France avec les cartes Panini de l'équipe Total Direct Energie....
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
13-06-2019 15:29:44

Message de Michał Kwiatkowski du 13-06-2019I'm kinda heat-loving guy. Always look for the sun and sip that energy☀ Critérium du Dauphiné Team INEOS‬

‪📷 Getty Images
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 13-06-2019🇧🇪 #BaloiseBelgiumTour

Bad news for Lars Boom (DNF due to back problems) and Oscar Riesebeek (DNF after a crash). Oscar was taken to hospital but no fractures were detected. He's got...
En voir plus

Critérium du DauphinéCritérium du Dauphiné
13-06-2019 15:22:16

Message de Critérium du Dauphiné du 13-06-2019Critérium du Dauphiné - Podium Étape 5

🏆🇧🇪 Wout Van Aert - Team Jumbo-Visma Cycling
💛🇬🇧 Adam Yates – Michelton-Scott
💚🇧🇪 Wout Van Aert - Team Jumbo-Visma Cycling
⛰🇩🇰 Casper Pedersen - Team Sunweb
👶🇧🇪...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 13-06-2019🇫🇷 - Critérium du Dauphiné - Etage 5

Ce fut une étape de transition vers les massifs Alpins qui s'est accélérée dans les 15 derniers kilomètres.

Comme annoncé par les...
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
13-06-2019 15:18:25

Message de Burgos BH du 13-06-2019El Burgos BH, listo para la contrarreloj del Tour de Bélgica – BURGOS BH : ▶️ Superada la segunda etapa del Belgium Tour. El mejor hombre del equipo en una...
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
13-06-2019 15:16:50

Message de Adriano Malori du 13-06-2019Molte volte si dice quanto è bello un vestito e non quanto è bravo chi lo ha tessuto.
In questa foto c'è chi è stato prima mio manager e ora mio...
En voir plus

ZLM TourZLM Tour
13-06-2019 15:15:01

Message de ZLM Tour du 13-06-2019Wij tellen af naar de start van de ZLM Tour aanstaande woensdag in Yerseke. Vandaag in Etappe uitgelicht de 1e etappe Bredene – Heinkenszand over 197,9 kilometer

De wind kan wel...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
13-06-2019 15:14:42

Message de Team Sunweb du 13-06-2019🇫🇷#Dauphiné

Casper Phillip Pedersen returns to the stage once again, having retained his advantage as leader of the mountains classification.
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
13-06-2019 15:10:06

Message de Tour of Utah du 13-06-201960 days until kick off of the world’s most intense stage race! Are you ready?
#TOU2019 #TOU19CountdownClock
En voir plus

Belgium TourBelgium Tour
13-06-2019 15:09:26

Message de Belgium Tour du 13-06-2019Hebt u genoten van de eerste overwinning van Remco Evenepoel als prof? Herbeleef hier de tweede etappe van de Baloise Belgium Tour!
Voir la vidéo

Belgium TourBelgium Tour
13-06-2019 15:02:59

Message de Belgium Tour du 13-06-2019Indrukwekkende Evenepoel pakt eerste profzege in Zottegem : ✏️ Verslag tweede etappe Baloise Belgium Tour
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
13-06-2019 15:02:30

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 13-06-2019Woutje! Woutje! What a sprint😱 He takes his second stage win in the Criterium du Dauphine🥳 #samenwinnen
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
13-06-2019 15:02:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 13-06-2019Die Kleinsten ganz groß! Tolle Bilder der „kinder+Sport mini tour" beim #Radklassiker. Lust auf mehr? Bei der Deutschland Tour geht die „kinder+Sport mini tour" natürlich weiter! Jetzt anmelden unter www.deutschland-tour.com/de/mini-tour...
Voir la vidéo

Boucles de la MayenneBoucles de la Mayenne
13-06-2019 15:00:01

Message de Boucles de la Mayenne du 13-06-2019[BILAN] Dernier chapitre du bilan avec Pierrick Guesné (Président). On ne pouvait pas passer à côté du futur des Boucles de la Mayenne.

----- LE FUTUR -----

" Il s'écrira en 2020...
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
13-06-2019 15:00:01

Message de Tour de l'Avenir du 13-06-2019Après 6 étapes particulièrement exigeantes, il fallait bien une journée de repos pour les coureurs ! 😴
Partis du Sud-Ouest (Marmande), les cyclistes auront traversés la France jusqu'à l'entrée des...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
13-06-2019 14:58:31

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 13-06-2019Reaction of Victor Campenaerts after the second stage of the Baloise Belgium Tour, in which he was part of a two-man breakaway but unfortunately crashed, going into a corner. ...
En voir plus

Critérium du DauphinéCritérium du Dauphiné
13-06-2019 14:52:16

Message de Critérium du Dauphiné du 13-06-2019🏆 Un vrai sprinteur ! 💚

📸 : A.S.O. / A.Broadway
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-06-2019 14:50:40

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-06-2019Daniel Martin ben protetto da tutto il team evita pericoli nella quinta tappa del Delfinato terminando nella volata di gruppo addirittura 14°. La gamba sembra buona e da domani si...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
13-06-2019 14:47:24

Message de Team Sunweb du 13-06-2019An incredibly strong performance by Liane Lippert on today's stage sees her finish second and take the Green Jersey as the new overall leader of The Women's Tour.
#OVOWT🇬🇧
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
13-06-2019 14:45:54

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 13-06-2019Dylan heeft de rit van vandaag ook weer goed verteerd en is mee binnengekomen in het grote peloton, massa spurt gewonnen door Van Aert. Morgen begint het echte werk in...
En voir plus

Critérium du DauphinéCritérium du Dauphiné
13-06-2019 14:43:56

Message de Critérium du Dauphiné du 13-06-2019🏆 Le doublé pour Wout van Aert !

⏪ Revivez le dernier kilomètre de l'étape 5⃣ du Critérium du Dauphiné .

🏆 Two in a row for Wout van Aert!

⏪...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-06-2019Remco! Remco! Remco!
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
13-06-2019 14:37:49

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 13-06-2019😍 Superbe 4e place pour Lorrenzo Manzin à Voiron !! 👏

💪 Yoann Bagot a passé 198 kilomètres à l'avant de la course, repris à tout juste 2 kilomètres de l'arrivée....
En voir plus

Belgium TourBelgium Tour
13-06-2019 14:31:09

Message de Belgium Tour du 13-06-2019Na een indrukwekkende prestatie wint Remco Evenepoel de tweede etappe van de Baloise Belgium Tour, zijn allereerste zege als profrenner.
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
13-06-2019 14:30:00

Message de La Vuelta du 13-06-2019Lluvia de estrellas en Toledo para celebrar el PRO-AM de La Vuelta 19 - La Vuelta 2019 : ✨ Unipublic ha organizado, un año más, su tradicional PRO-AM, una jornada...
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
13-06-2019 14:30:00

Message de Tour de Suisse du 13-06-2019Nous sommes heureux avec Mathias Frank d'avoir un Suisse pour le classement general au départ à Langnau!
Mathias Frank Fanpage Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE
Photo : Jan Herr Roja Mühlethaler
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
13-06-2019 14:23:46

Message de Team Novo Nordisk du 13-06-2019When a young cyclist was diagnosed with #diabetes a year ago, he thought his dreams were over.

Today, he says he wouldn't trade his new community for not having diabetes.

Watch...
Voir la vidéo

Ondřej CinkOndřej Cink
13-06-2019 14:02:20

Message de Ondřej Cink du 13-06-2019Last training in Livigno is done ✅ Love this place 😍 it’s soo amazing😊
See you on Sunday at @poharmtb in Bedrichov 🇨🇿
@krossbikes @kross_racing_team @krossbikesczech @sidisport_official @inpeak.pl @mitascycling @shimanomtb @dtswiss...
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 13-06-2019A legtöbb magyar rádió és TV egy helyen! : Tra poco la diretta qui https://onlinestream.live/m4-sport/videoplayer/5903-2
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
13-06-2019 13:57:02

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 13-06-2019🌧 Étape mouvementée sur le Belgium Tour : pluie, pavés, monts, chutes et crevaisons. Et à la fin, Bryan Coquard prend la 9e place de l'étape au sein d'un peloton...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 13-06-2019Nouvelle course au calendrier des Marseillais, le Mont Ventoux Dénivelé Challenges, lundi 17 juin! 🚵‍♂️
Composition de l'équipe / Line up:
Romain Combaud
Lucas De Rossi
Julien El Fares
Delio Fernandez
Javier Moreno
Rémy Rochas
Evaldas Siskevicius
📺 La...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
13-06-2019 13:49:47

Message de CCC Development Team du 13-06-2019Dziś po południu, czterech naszych kolarzy rozpocznie zmagania na Małopolskim Wyścigu Górskim. Na początku czeka ich kryterium uliczne w Krakowie. Kilka słów od Piotrek Pękala i Patryk Stosz na temat...
En voir plus

Joanna Rowsell ShandJoanna Rowsell Shand
13-06-2019 13:38:37

Message de Joanna Rowsell Shand du 13-06-2019In Britain two thirds of frequent cyclists are men. British Cycling is determined to change this. #OneInAMillion aims to narrow the gender gap and get 1 million more women on...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-06-2019 13:37:59

Message de Team Bahrain Merida du 13-06-2019We are very saddened to hear the news about the unfortunate crash of our friend and rival Chris Froome.
All of us at #BAHRAINMERIDA🇧🇭 wish him a speedy recovery!
📸 BettiniPhoto
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-06-201913.06.2019
The day that saw 19-year-old Remco Evenepoel power to his maiden pro victory after an audacious attack on Belgium Tour stage 2.
#WayToRide, Remco!
Photo: GettySport
En voir plus

Critérium du DauphinéCritérium du Dauphiné
13-06-2019 13:30:57

Message de Critérium du Dauphiné du 13-06-2019L'échappée du jour sur cette Etape 5⃣:

Today's stage 5⃣ breakaway:

🇮🇹 Alessandro De Marchi
🇫🇷 Yoann Bagot
🇫🇷 Stéphane Rossetto
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
13-06-2019 12:57:32

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 13-06-2019Wil jij een bidon van Primoz winnen?🤩 Bestel dat iets in de webshop van Vifit Sport!⤵️
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
13-06-2019 12:55:38

Message de Giro d'Italia du 13-06-2019We know who you are. #Giro
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
13-06-2019 12:53:42

Message de Tour de Pologne du 13-06-2019Czesław Lang and Jakub Mareczko train and chat about Tour de Pologne. CCC Team rider will make a debut on Polish roads this summer 👍🇵🇱🇮🇹

Czesław Lang trenował dziś z... Kubą...
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
13-06-2019 12:44:21

Message de Le Tour de France du 13-06-2019💛 A combien de reprises un coureur a-t-il porté le Maillot Jaune du début à la fin du Tour de France ?

📸 : A.S.O. / P.Ballet
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
13-06-2019 12:22:52

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 13-06-2019Cambio ruota per Simone Velasco assistito dal nostro meccanico Laerte Nannini

Mechanical for Simone Velasco who is helped by our mechanic Laerte Nannini

#TourDeHongrie
Voir la vidéo

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
13-06-2019 12:22:28

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 13-06-2019#nofilter Ce vélo est 🔥 !
(Le rattrapage des marques de bronzage un peu moins 😂)
En voir plus

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
13-06-2019 12:13:17

Message de Romain Feillu Officiel du 13-06-2019LA RONDE DE L'OISE (66ème édition)

Du jeudi 13 juin au dimanche 16 juin 2019

Jeudi 13 juin
Étape 1 :
Courtoisy > Clermont - 126,7 km
Départ fictif de Courtoisy à 15h20 (Complexe Sportif)
Départ...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
13-06-2019 11:56:43

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 13-06-2019#TourDeHongrie Ready for stage 2

#OurTimeIsNow
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 13-06-2019🌞 L'été est là! Profitez-en pour faire de belles balades en vélo, mais n'oubliez pas, la sécurité avant tout 😉
➡️ Casques et lunettes de notre partenaire EKOÏ
🔗 www.ekoi.fr
📸 Kim Caritoux
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
13-06-2019 11:43:33

Message de Tiago Machado du 13-06-2019Depois da folga de ontem hoje ja foi dia de voltar a carregar nos crenques 💪😅
En voir plus

Pieter Serry FanclubPieter Serry Fanclub
13-06-2019 11:41:59

Message de Pieter Serry Fanclub du 13-06-2019Balouise Belgium Tour Rit 2 a partagé 10 photos.
Voir les 10 photos

Message de Bruno Sancho - Página de Atleta du 13-06-2019Estou a pedir que a sorte apareça,.... para isso mais uma malha no meu centro de divertimentos 👌👌🍀💥😜 #xcoirmania

@elementar_cycles Coluer Bicycles @raizdaaventura @r&mbikestore NUTRIXXION Portugal Juzo @newracewheels @korpo_activo_Lorvanense
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
13-06-2019 10:50:03

Message de CCC Development Team du 13-06-2019Kolejny dzień zmagań na Tour de Hongrie i mamy wrażenie, że nie będzie lekko... 💪🚴‍♂️🔥

🗺 Balassagyarmat > Miskolc
🚩🚴‍♂️🏁 201 km
⏱ 12:45

#RideForMore #cccdevo
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
13-06-2019 10:48:08

Message de Marcus Burghardt du 13-06-2019Artmuc Kunstmesse #kunst #art #malerei #auftragsmalerei Maria Burghardt
En voir plus

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
13-06-2019 10:43:06

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 13-06-2019Edi a făcut un sprint extraodinar,dar și echipa a lucrat foarte bine în Ronde van Limburg.
Ce bine ar fi dacă s-ar întâmpla mereu...
#EduardGrosuFanclub
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
13-06-2019 10:35:37

Message de Damiano Cunego du 13-06-2019Siete pronti per un indimenticabile tour in bicicletta nel cuore delle Dolomiti???🚴‍♂️🗻
>>> Il 28 giugno vi aspetto con FUNActive Tours a Dobbiaco per un viaggio in bici tra montagne, natura...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
13-06-2019 10:30:00

Message de BORA-hansgrohe du 13-06-2019🛀🏻 hansgrohe COMPETITION! 🛀🏻

What is "the beauty of water" for Rafał Majka?
Watch the #video & complete his sentence in the comments.

From all submitted entries, #hansgrohe will raffle three VIP...
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
13-06-2019 10:27:13

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 13-06-2019Cinquième étape du Critérium du Dauphiné. C'est Yoann Bagot qui a pris la poudre d'escampette aujourd'hui en compagnie de Stéphane Rossetto (Cofidis) et Alessandro de Marchi (CCC).

📸 A.S.O. / Alex...
En voir plus

Elena CecchiniElena Cecchini
13-06-2019 10:17:16

Message de Elena Cecchini du 13-06-2019Tutto l’affetto e l’augurio di una buona convalescenza dai tuoi tifosi 😘😘😘 forza Elena ti siano vicino!!
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-06-2019 10:00:37

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-06-2019Dopo la crono, oggi giornata interlocutoria al Giro del Delfinato. Il nostro uomo di punta D. Martin risalito in 13° posizione dovrà comunque tenere gli occhi aperti. Da domani poi...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
13-06-2019 10:00:18

Message de Astana Pro Team du 13-06-2019🤩Win the yellow bib numbers of the Critérium du Dauphiné, signed by Jakob Fuglsang (+ team bottle and cap)!

➡️Click this link to make a chance: https://bit.ly/31tNuOd.

#AstanaProTeam #Dauphiné
Voir la vidéo

Boucles de la MayenneBoucles de la Mayenne
13-06-2019 10:00:01

Message de Boucles de la Mayenne du 13-06-2019[BILAN] On continue le bilan de l'édition 2019 avec notre président, Pierrick Guesné. Il évoque maintenant la 📺

----- LA CHAINE L'EQUIPE -----

" Pour la troisième année consécutive, nous avons eu...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
13-06-2019 09:55:00

Message de Team Cofidis du 13-06-2019[ Critérium du Dauphiné ]

Ce matin, notre kinésithérapeute Olivier Feche et notre mécanicien Julian Levasseur ont reçu les écoliers de Boën-sur-Lignon pour une introduction au fonctionnement de l’équipe et, peut-être,...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-06-2019 09:52:20

Message de Team Bahrain Merida du 13-06-2019🇫🇷 Critérium du Dauphiné
Stage 5️⃣
🚩 Boën-sur-Lignon
🏁 Voiron
🛣️ 201km
🕦 11:25~11:35
🕟 16:15~16:44
➡️ Another chance for sprinters, but also a large group breakaway can have chance to succeed.
🗣️ Sonny Colbrelli "Bennett showed...
En voir plus

Rui CostaRui Costa
13-06-2019 09:51:19

Message de Rui Costa du 13-06-2019Amigos, bom dia :)
Temos corrida hoje, aqui na Suíça. É a 56.ª edição do "GP du canton d'Argovie". Competição de um dia, ganha no ano passado pelo nosso sprinter, Kristoff....
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
13-06-2019 09:50:00

Message de Tour de Suisse du 13-06-2019Qui est prêt pour le début du 83. ème Tour de Suisse ?
Vaudoise
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
13-06-2019 09:42:13

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 13-06-2019A six man breakaway was formed at the start of the 2nd stage in Baloise Belgium Tour. The peloton rides at a moderate pace through Damme. We can't wait for...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-06-2019 09:33:32

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-06-2019#Dauphiné 🇫🇷 Adam Yates

2014 6th overall
2015 5th overall
2016 7th overall
2018 2nd overall 🥈
2019 ...

We’re ready for stage 5 in the leader’s jersey ⚡️💛⚡️
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
13-06-2019 09:32:09

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 13-06-2019Boen sur lignon - Voiron 201 km. Succes Dylan 👍
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
13-06-2019 09:30:51

Message de Israel Cycling Academy du 13-06-2019You NEED to CARRY your bike to your next training ride?

Well, you can do what we do...

Watch ...

Tree Frog
Tree Frog
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
13-06-2019 09:29:38

Message de CCC Team du 13-06-2019Finally some summer ☀️ vibe at the start of Critérium du Dauphiné.

#RideforMore
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
13-06-2019 09:20:53

Message de Michał Kwiatkowski du 13-06-2019Ready to go. Last flat stage before the mountains. Luckily, it’s a sunny day at Critérium du Dauphiné. After Chris Froome injury, Wout Poels is a top-ranked Team INEOS rider...
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
13-06-2019 09:13:08

Message de BinckBank Tour du 13-06-20197 days. 7 stages. 7 battles.
#BinckBankTour
Voir la vidéo

Fanclub Enzo WoutersFanclub Enzo Wouters
13-06-2019 09:12:39

Message de Fanclub Enzo Wouters du 13-06-2019❗️last minute verandering ❗️
Enzo zal van zaterdag 15 juni tot zondag 23juni van start gaan in Tour de Suisse 🇨🇭
Meer info :
https://www.tourdesuisse.ch/de/
En voir plus

Ronde van VlaanderenRonde van Vlaanderen
13-06-2019 09:05:36

Message de Ronde van Vlaanderen du 13-06-2019This weekend it's time for RetroRonde! Get your steel steed out of the garage and fish that woolen jersey from the cupboard! Stad Oudenaarde welcomes you for a nostalgic bike...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
13-06-2019 09:00:49

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 13-06-2019#TourDeHongrie TAPPA 2 - STAGE 2

🏠 Balassagyarmat
🏁 Miskolc
▶️ 🇮🇹 12:45
📺 Eurosport - MS4 Sport

#OurTimeIsNow
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 13-06-2019🇧🇪 #BaloiseBelgiumTour

It's day 2 in the Belgium Tour and Jan-Willem van Schip will ride in the leader's jersey!

Here are the best pictures of stage 1. 👇

ℹ️ More on stage...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
13-06-2019 08:52:00

Message de Team Cofidis du 13-06-2019Bon anniversaire à notre orfèvre mécanicien Nicolas Daniel, l’homme qui murmure à la mécanique des vélos 🎁
#CofidisMyTeam
📷 Pauline Ballet
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
13-06-2019 08:50:41

Message de Julien Van den Brande du 13-06-2019Julien klaar voor rit 2
Knokke - Zottegem

Wie komt supporteren?
#NEUSHOORN
En voir plus

Belgium TourBelgium Tour
13-06-2019 08:44:51

Message de Belgium Tour du 13-06-2019Hebt u gisteren ook zo genoten van de overwinning en het heerlijke interview van Jan Willem van Schip. De Nederlander wist met zijn geluk geen blijf. Eentje om opnieuw en...
Voir la vidéo

Pieter Serry FanclubPieter Serry Fanclub
13-06-2019 08:42:58

Baloise Belgium Tour - Rit 2

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
13-06-2019 08:30:14

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 13-06-2019The SANAS food supplements bars and gels will make sure the Lotto Soudal riders will be properly fueled for a tough day in the saddle in the Flemish Ardennes at...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 13-06-2019Wish Eros Capecchi a happy birthday in the comments section of this post.
Photo credit: GettySport
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
13-06-2019 08:16:09

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 13-06-2019GIORNATA SFORTUNATA AL TOUR DE KOREA

Giornata da dimenticare per la Neri Sottoli - Selle Italia - KTM che al Tour de Korea, dopo la foratura e il conseguente ritardo subito...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 13-06-2019Photos : Pressesports
Voir les 13 photos

Tour de SuisseTour de Suisse
13-06-2019 07:41:41

Message de Tour de Suisse du 13-06-2019Der Aufbau in Langnau i.E. hat begonnen..
Tour de Suisse HUB Langnau i. E. 2019 Santini Cycling Wear
En voir plus

Message de Desitgem una ràpida recuperació a Chris Froome. Ànims i volem veure't competint ben aviat!

We wish all the best with his recovery to Chris Froome! Get well soon!

Deseamos una rápida recuperación...
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
13-06-2019 07:28:32

Message de Mikael Cherel du 13-06-2019⏱ Toi aussi, repousse tes limites avec la position de l'aigle 🦅... 😂
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
📸@gettysport
@maxime_bouet 😉
#eagleposition
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
13-06-2019 07:23:40

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 13-06-2019Fière et heureuse de vous dire que je suis désormais: une ambassadrice pour la Mini John Cooper works 😀😍
Je serai le 25 juin sur la Ladies Golf Cup pour mon...
En voir plus

WigginsWiggins
13-06-2019 07:09:53

Message de Wiggins du 13-06-2019The fight for pink starts today! The u23 Giro d’Italia kicks off with a 3km prologue. We have a strong team in Mark Donovan, Sam Jenner, Dan Tulett, Rob Scott,...
En voir plus

Critérium du DauphinéCritérium du Dauphiné
13-06-2019 07:00:02

Message de Critérium du Dauphiné du 13-06-2019Etape 5⃣- #Dauphiné 2019

🚩 Boën-sur-Lignon
🏁 Voiron
📏 201 KM
⏰ 11H25
📈 Plate / Flat
📺 15H00 sur France Télévisions
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
13-06-2019 07:00:02

Message de Tour de Pologne du 13-06-2019Change of plans! How about making our mountain stages even more demanding?
Consider it done. Czesław Lang and Lang Team decided to add some hills on Stage 6 and 7...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-06-2019 07:00:01

Message de CCC Team du 13-06-2019PREVIEW: Next stop 👉 🇨🇭 for #TourdeSuisse

Meet the team 👇 and read what Greg Van Avermaet and Paddy Bevin had to say ahead of the race 👉 http://bit.ly/CCCxTDS

#RideForMore
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
13-06-2019 07:00:00

Message de Team Cofidis du 13-06-2019Derrière ce regard malicieux se cache un directeur sportif érudit et passionné ! Joyeux anniversaire à Thierry Marichal 🍰

#CofidisMyTeam 📷 Mathilde L'Azou
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
13-06-2019 07:00:00

Message de Team Sunweb du 13-06-2019Join us in wishing Max Walscheid a happy 26th birthday! Enjoy your day, Max! 🥳🎂
En voir plus

Boucles de la MayenneBoucles de la Mayenne
13-06-2019 07:00:00

Message de Boucles de la Mayenne du 13-06-2019[BILAN] Pierrick Guesné, le président des #Boucles53, a tenu dans son bilan de l'édition 2019 à remercier nos partenaires.

" Nos partenaires ont une nouvelle fois répondu présents en 2019. Je...
En voir plus

Belgium TourBelgium Tour
13-06-2019 06:58:24

Message de Belgium Tour du 13-06-2019Goeiemorgen wielerfans,

Vandaag krijgen de renners de tweede etappe in de Baloise Belgium Tour voorgeschoteld.

🚩 Start om 11h00, Knokke-Heist
📏 179,9 km
🚴‍♂️ De renners moeten tussen start en aankomst 7 hellingen...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
13-06-2019 06:52:19

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 13-06-2019🇨🇭 Vainqueur de la Volta Limburg Classic cette saison, Patrick Müller signe son retour à la compétition ce jeudi sur le GP Gippingen avec Swiss Cycling.

#GPGippingen l #ThereIsNoTry
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
13-06-2019 06:49:13

Message de UAE Team Emirates Supporters du 13-06-2019L' anno scorso andò così, forza Alexander aspettiamo un tuo bis. 💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
13-06-2019 06:47:53

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 13-06-2019🇰🇷 Tour de Korea, Tappa 2.
💪🏻 Doppia Top10 #OrangeBlue. 4* posto per JJ Lobato e 9* posto per Hideto Nakane!

#GRINTARE👇🏻
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
13-06-2019 06:45:37

Message de Team Bahrain Merida du 13-06-2019🍀 IT'S 13TH 🍀 YOUR LUCKY DAY
Can you guess the top speed recorded by Vincenzo Nibali on the descent of Croce d’Aune on stage 20 of this year's #Giro?
5️⃣ randomly...
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
13-06-2019 06:44:20

Message de Michael Gogl du 13-06-2019Gestern hab ich gemeinsam mit den OÖN-Sport die Strecke des heutigen Prologs der Oberösterreich Rundfahrt hier in Linz besichtigt.

Über 700 anspruchsvolle Meter gehts heute ab 18:30 Uhr vom Linzer...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
13-06-2019 06:20:00

Message de CCC Team du 13-06-2019It's the last opportunity for the sprinters at Critérium du Dauphiné 🇫🇷! The course features four category four climbs and they are all in the first part of the stage....
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-06-2019 06:00:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-06-2019TODAY 📅 #Dauphiné 🇫🇷 Stage 5, 210km from 11.25am CEST (7.25pm AEST) & #OVOWT 🇬🇧 Stage 4, 158.9km from 11.30am (7.30pm)
En voir plus

Marco Canola fans clubMarco Canola fans club
13-06-2019 05:51:53

Message de Marco Canola fans club du 13-06-2019Forza Marco 💪🚴‍♂️🚴‍♂️
Belle soddisfazioni e speriamo che con un pizzico di fortuna i risultati siamno positivi per tutta la squadra
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
13-06-2019 05:50:00

Message de Tour de Suisse du 13-06-2019Das sprachliche Survival-Kit für eine Woche Tour de Suisse : Comment appelle-t-on l’étape reine en allemand? A quoi sert la flamme rouge? Qu’est-ce que les pralinés ont à voir avec...
En voir plus

Mathias Frank FanpageMathias Frank Fanpage
13-06-2019 05:43:52

Message de Mathias Frank Fanpage du 13-06-2019Frank als Chef bei seinem Heimrennen - TV - Play SRF : Bald gehts los mit der Tour de Suisse. Die Form ist gut und die Vorfreude riesig🤗
Nun sollte einfach...
En voir plus

Christian KneesChristian Knees
13-06-2019 05:37:10

Message de Christian Knees du 13-06-2019Unterstützt Nico bei seiner Wahnsinnsaktion, er will 24h Lind hoch und runter fahren und das alles zu Gunsten von Leben mit Autismus e.V. Bonn Rhein Sieg Eifel
Wenn er Samstag startet...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
13-06-2019 05:30:48

Message de CCC Development Team du 13-06-2019GALERIA: Zobaczcie, jak wyglądały zmagania naszych kolarzy na wczorajszym etapie Tour de Hongrie. Dla zawodników był to naprawdę długi i gorący dzień w biurze! Etap liczył 194 km, a temperatura...
En voir plus

Esteban Chaves ECHEsteban Chaves ECH
13-06-2019 04:51:34

Message de Esteban Chaves ECH du 13-06-2019My feelings during #GIRO 2019 👇🏽👇🏽
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
13-06-2019 01:29:47

Message de Grands Prix Cyclistes du 13-06-2019Hugo Houle : Un bel article sur Hugo Houle dans La Presse. Si tout va bien, Hugo serait le 4e Québécois à prendre un départ au Tour de France!
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-06-2019 01:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-06-2019ICYMI ⏪ Sarah Roy got amongst the sprint finale for a third day in-a-row as she took fifth at the Women's Tour.

Report 📰 bit.ly/MTS19WT3

📸 Getty Images
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
13-06-2019 00:00:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 13-06-2019ICYMI ⏪ A strong ride in the stage 4 TT saw Adam Yates ride into the overall race lead at #Dauphiné 💛

Report 📰 http://bit.ly/MTS19Dauph4

📸 Getty Images
En voir plus

Accès aux messages par jour

June 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13

May 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31