ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
14-06-2019 21:11:12

Message de Equipe Arkéa Samsic du 14-06-2019Merci à Nenesse, Edouard, Raoul et Florent, nos kinés, assistants, ostéos pour le travail sur ce Dauphiné et toute l’année ! ☺️ #TeamWork
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-06-2019 20:57:04

Message de Team Bahrain Merida du 14-06-2019🇨🇭 Tour de Suisse
🏞️ Mountains mood for #BAHRAINMERIDA🇧🇭 boys.
⬇️ Relaxing moments before on the eve of the race.
📱 Nokia Mobile #ShotOnNokiamobile #Nokia9PureView #EveryDetailMatters #NoMoreCrop #NokiamobileIsThis #OnlyWithNokiamobile #NokiamobileIt #NokiamobileItalia
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
14-06-2019 20:28:36

Message de Mikael Cherel du 14-06-2019Saint Vulbas - Saint Michel de Maurienne , 235kms 😵😵😵
📸@modcyclingphoto
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
14-06-2019 20:14:51

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 14-06-2019TOUR DE HONGRIE: UNA FUGA E UNO SPRINT IN ATTESA DELLA TAPPA REGINA

Giornata di transizione quella odierna per la Neri Sottoli - Selle Italia - KTM nelle due semitappe del...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
14-06-2019 20:03:30

Message de Israel Cycling Academy du 14-06-2019NO LUNA PARK-BUT STILL YELLOW

This was a rare pro cycling doubleheader in the Tour of Hungary and it ended almost in the exact way we wanted it : With the...
En voir plus

MAVI GarciaMAVI Garcia
14-06-2019 19:56:22

Message de MAVI Garcia du 14-06-2019I love my life 💙
En voir plus

Matej MohoričMatej Mohorič
14-06-2019 19:52:41

Message de Matej Mohorič du 14-06-2019Tomorrow @tourdesuisse_official 🇨🇭 begins with a time trial 🕒

I'll start at 16:39, don't miss it! ✌️
En voir plus

Fan Club Anthony DelaplaceFan Club Anthony Delaplace
14-06-2019 19:49:09

Message de Fan Club Anthony Delaplace du 14-06-2019Critérium du Dauphiné - Étape 6 : « 230 km au programme et la pluie encore les 50 premiers kilomètres. 3 hommes s’échappent au bout de 15 km et on...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 14-06-2019Neo-pro Remco Evenepoel stays in the Belgium Tour blue jersey and looks forward to Saturday's penultimate stage, which will feature the legendary La Redoute: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3978/evenepoel-retains-belgium-tour-overall-lead
Photo: GettySport
En voir plus

Rudy MolardRudy Molard
14-06-2019 19:30:00

Message de Rudy Molard du 14-06-2019Première étape de montagne sur ce Dauphiné longue de 230km 🏔
Nous sommes restés groupés autour de Thibaut, 6ème de général avant l’étape reine de demain.
Pour ma part, je...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
14-06-2019 19:12:20

Message de CCC Development Team du 14-06-2019RELACJA: To był naprawdę pracowity #piąteczek dla naszych zawodników! Jak już wiecie, Stanisław Aniołkowski zajął I🥈 miejsce na etapie IIIa (a praktycznie całą trasę - 115 km - przejechał w...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
14-06-2019 19:11:47

Message de Trek-Segafredo du 14-06-2019An emotional comeback victory for Lizzie Deignan | Trek Race Shop : What an incredible team!
Read all about it in the race report from the queen stage below:
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-06-2019 19:00:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-06-2019#TourdeSuisse 📊 The stage racing continues as the Tour de Suisse kicks-off tomorrow! 🇨🇭

Take a look at our team lining-up for nine days of racing in Switzerland 👇

Preview 📰 bit.ly/MTS19TDS
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
14-06-2019 18:59:35

Message de UAE Team Emirates Supporters du 14-06-2019Domani inizia il Giro di Svizzera. Nove tappe per una corsa che è considerata per importanza il quarto grande giro a tappe. Vi partecipiamo con un team dai grandi nomi,...
En voir plus

Pascal Eenkhoorn OfficialPascal Eenkhoorn Official
14-06-2019 18:52:45

Message de Pascal Eenkhoorn Official du 14-06-2019Critérium du Dauphiné 🇫🇷😃
📸: Cor Vos
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
14-06-2019 18:50:56

Message de BORA-hansgrohe du 14-06-2019Poor Ion Göttlich, he tried so hard the last weeks, but in the end he didn't make the selection for our #BORAhansgrohe squad for Le Tour de France. Maybe you'll...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
14-06-2019 18:40:38

Message de CCC Team du 14-06-2019Welcome to 🇨🇭! A great atmosphere at the #TourdeSuisse team presentation and, of course, big cheers for Michi Schär!

#RideForMore
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 14-06-2019Loulou x 3
Photo: ASO / Alex Broadway
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
14-06-2019 18:37:53

Message de Tour de Suisse du 14-06-2019Das Swiss Cycling Team stellt sich vor;
Voir la vidéo

Paul OurselinPaul Ourselin
14-06-2019 18:36:42

Message de Paul Ourselin du 14-06-2019Arrivée au sprint à une 60aine de coureurs hier sur le GP Gittingen.
Je me suis glissé dans une petite tentative à un tour et demi de l’arrivée mais...
En voir plus

Bjorg Lambrecht OfficialBjorg Lambrecht Official
14-06-2019 18:36:02

Message de Bjorg Lambrecht Official du 14-06-2019sport.be : Wout van Aert is niet langer leider in het jongerenklassement van de Critérium du Dauphiné. De trui gaat naar de schouders van een andere Belg, Bjorg Lambrecht.
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
14-06-2019 18:35:39

Message de Tour de Suisse du 14-06-2019Équipe cycliste Groupama–FDJ is entering the stage with local heroes Stefan KüngSteve MorabitoKilian Frankiny
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
14-06-2019 18:33:23

Message de UAE Team Emirates du 14-06-2019‪🇨🇭 Team presentation ahead of Tour de Suisse!‬

‪Tomorrow the first ITT⏱‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #TdS ‬
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
14-06-2019 18:32:33

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 14-06-201939e de l'étape du jour, Quentin Pacher raconte sa journée sur le Critérium du Dauphiné.

🗣 «Avec Arnaud Courteille, nous avons tenté de sortir mais nous n’étions pas les seuls. La...
En voir plus

Thomas BoudatThomas Boudat
14-06-2019 18:27:22

Message de Thomas Boudat du 14-06-20196eme du gp Gippingen hier , je serai au départ du tour de Suisse dès demain . Vous pourrez suivre la course sur l’équipe 21 .
Team Total Direct...
En voir plus

Lilian CalmejaneLilian Calmejane
14-06-2019 18:26:32

Message de Lilian Calmejane du 14-06-2019Présentation des équipes ce soir du côté de Langnau et demain c’est parti pour 9 jours de course en Suisse! Une des épreuves les plus relevées de notre calendrier.
Parfait à...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
14-06-2019 18:25:26

Message de Movistar Team du 14-06-2019🇵🇱💪 @jasinska_gosia edges closer to her best condition, the one that saw her shining so brightly in 2019: 7th overall in the world-class @thewomenstour
🇫🇷 Combative attitude + pure class =...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
14-06-2019 18:24:44

Message de CCC Team du 14-06-2019The race got off to a fast, wet and cold start and ended with a hard climb and sunny weather.

Here is our gallery from stage six of Critérium du...
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 14-06-2019Campenaerts 'maakte dit nog nooit mee': "Nu weet ik hoe die junioren zich op het WK voelden" : Een echte kampioen is ook groots in de nederlaag.
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-06-2019 18:23:22

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-06-2019It was another brutal day of racing at the Women's Tour as Grace Brown finished as our top finisher on a tough penultimate stage.

📸 Getty Images.
Voir les 11 photos

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 14-06-2019🇫🇷 - Critérium du Dauphiné - Etape 6

ls sont 154 au départ mais nous retenons plus naturellement le vainqueur d'une étape ou du général.

Pourtant chaque coureur vit une course...
En voir plus

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
14-06-2019 18:14:35

Message de Tomasz Marczyński du 14-06-2019Picando piedra ⛏ #cycling #race #competition #ciclismo #hard #work #focussed #lottosoudal #rudyproject #ridleybikes #caps #vermarc #soudal #lotto #tomaszmarczynski #france #polska #polishman #training #workout #entrenando #sport #sportlife
En voir plus

Anthony Roux CyclingAnthony Roux Cycling
14-06-2019 18:09:07

Message de Anthony Roux Cycling du 14-06-20196e étape Dauphiné ! Pluie et froid au départ et soleil et chaleur au final sur cette étape de 230km! Place maintenant à un week end de montagne
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
14-06-2019 18:07:17

Message de Equipe Arkéa Samsic du 14-06-2019🌧☀️ Warren Barguil termine dans le groupe des favoris pour ce premier test en montagne. Il est 24ème de l’étape !

Warren Barguil : "Je me suis rassuré, surtout après ma...
En voir plus

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 14-06-2019Vorig jaar behaalde Kelly in Schellebelle de Oost-Vlaamse titel. Morgen is het terug het provinciale kampioenschap. Zowel Kelly als Kim zullen er starten.
Erembodegem-Terjoden 15u30
En voir plus

Wouter WippertWouter Wippert
14-06-2019 18:01:13

Message de Wouter Wippert du 14-06-2019EvoPro Racing : Team work is dream work. We are getting there. Tops to the boys today. They were good!
En voir plus

Fanpage Bart De ClercqFanpage Bart De Clercq
14-06-2019 17:59:15

Message de Fanpage Bart De Clercq du 14-06-2019Bart De Clercq | Officiële website : Bart moest vandaag helaas de strijd staken in de Dauphiné wegens een aanslepende blessure aan het rechter bovenbeen. Meer toelichting van Bart zelf...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
14-06-2019 17:53:41

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 14-06-2019🎙️ "J'ai préféré attaquer pour monter à mon rythme. Et je continuerai dans cet état d'esprit ce week-end."

Guillaume Martin entre dans les Alpes 🏔️ en pleine confiance.

📰 Le rapport...
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
14-06-2019 17:49:36

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 14-06-2019Foto rit 1 Baloise Belgium Tour 2019 | Sport Vlaanderen - Baloise : Baloise Belgium Tour - 1e drie ritten in beeld (foto's: Getty Images) https://www.sportvlaanderen-baloise.be/album/foto/photos-baloise-belgium-tour-2019-1/gettyimages-1155419403
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
14-06-2019 17:47:13

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 14-06-2019The first Alps stage over 229 km from Saint-Vulbas to Saint-Michel-de-Maurienne was the first real test in this year's Critérium du Dauphiné for our climbing talent Steff Cras. After the...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 14-06-2019A classy leather mini-wallet signed by Critérium du Dauphiné stage victor Julian Alaphilippe? How about a neat keychain with his autograph? You name it, both are available on our webshop:...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
14-06-2019 17:43:42

Message de Astana Pro Team du 14-06-2019👉 Jakob Fuglsang remains fourth overall after first mountain stage on Critérium du Dauphiné, three Astana riders finished in the top 10 of Stage 6!💪

🗣️ Read our #Dauphiné report for...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-06-2019 17:43:15

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-06-2019Another day in the yellow jersey for Adam Yates after some great teamwork throughout the stage by the MTS guys, riding on the front all day and keeping the Brit...
Voir les 20 photos

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
14-06-2019 17:34:05

Message de UAE Team Emirates du 14-06-2019Good race for Dan Martin 🇮🇪 as he finished inside the GC contenders group today at Critérium du Dauphiné 🇫🇷. He climbs to 12th place overall, 1’13” down on race...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-06-2019 17:32:41

Message de Team Bahrain Merida du 14-06-2019🇨🇭 Tour de Suisse
➡️ From tomorrow we're in action in #Swisse too 🚴🏻‍♂️
🎥 #BAHRAINMERIDA🇧🇭 team presentation in #Langnau
📱Nokia Mobile #ShotOnNokiamobile #Nokia9PureView #EveryDetailMatters #NoMoreCrop #NokiamobileIsThis #OnlyWithNokiamobile #NokiamobileIt #NokiamobileItalia
Voir la vidéo

Tim WellensTim Wellens
14-06-2019 17:31:45

Message de Tim Wellens du 14-06-2019About today :-) Very happy with the win today in the TT of Baloise Tour of Belgium! Looking forward to race in the Ardennes tomorrow!
En voir plus

Christian KneesChristian Knees
14-06-2019 17:30:45

Message de Christian Knees du 14-06-2019Training where others do their holidays 😉👍🏻
#eifel
En voir plus

Richard CarapazRichard Carapaz
14-06-2019 17:21:18

Message de Richard Carapaz du 14-06-2019Realmente fue un placer compartir escenarios contigo @mario_sabato gracias por poner esa pasión tan característica 🎉 @movistar_team
📸 @movistarec @ Ecuador
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 14-06-2019Sur la 5ème étape du The Women's Tour, Victorie Guilman vient prendre la 25ème place de l'épreuve remportée par Elizabeth Deignan.

Au classement général, Eugénie Duval et Victorie entre dans le...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
14-06-2019 17:16:35

Message de CCC Team du 14-06-2019REPORT: "In the end, it was all about the legs and I did what I could against these two guys," Alessandro De Marchi "Il Rosso di Buja" talks about his...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
14-06-2019 17:16:30

Message de Movistar Team du 14-06-2019Jasinska se reencuentra en Gales; gran fuga de Biannic : 🇵🇱💪 Małgorzata Jasińska was, through her consistency and strerngth, the best Movistar Team rider in 2018. And this week at...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
14-06-2019 17:14:16

Message de Team Cofidis du 14-06-2019Une journée sur le Critérium du Dauphiné résumée par la talentueuse Mathilde L'Azou - Photographe 📸

🇫🇷 Nicolas Edet tient la forme et a passé la ligne 16ème aujourd’hui. Il intègre...
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
14-06-2019 17:14:03

Message de Burgos BH du 14-06-2019"Yo estuve allí" es el nuevo vídeo de Turismo Burgos, Origen y Destino. ¡Esperemos que te inspire para animarte a descubrir la provincia!
Voir la vidéo

Tour de SuisseTour de Suisse
14-06-2019 17:06:54

Message de Tour de Suisse du 14-06-2019The Team-Presentation of the 83.th Tour de Suisse is on:
Rally UHC Cycling Tour de Suisse HUB Langnau i. E. 2019
Voir la vidéo

Critérium du DauphinéCritérium du Dauphiné
14-06-2019 17:02:40

Message de Critérium du Dauphiné du 14-06-2019Retour en images sur la 6ème étape du Criterium du Dauphiné 2019 ! 📷 A.S.O / Alex Broadway
Voir les 16 photos

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
14-06-2019 17:00:00

Message de Steve Morabito Athlète du 14-06-2019Tout sourire ce matin avant le départ du @tourdesuisse_official !
@equipegroupamafdj avec une coloration 🇨🇭 🇫🇷 🇨🇭
En voir plus

Karol DomagalskiKarol Domagalski
14-06-2019 16:58:06

Message de Karol Domagalski du 14-06-2019💥 Etap pierwszy zakończony po naszej myśli! Zająłem trzecie miejsce na dzisiejszym etapie, a razem z Emanuelem Piaskowym zabraliśmy się w odjazd dnia który okazał się skuteczny!

"Cały etap czułem...
En voir plus

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
14-06-2019 16:56:42

Message de Alexandre Geniez du 14-06-2019Je n'avais pas de grandes sensations depuis le début de ce Critérium du Dauphiné.

Cela s'est malheureusement confirmé aujourd'hui lors de cette étape difficile.

Déçu de quitter les copains...
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
14-06-2019 16:54:26

Message de Luis Ángel Maté du 14-06-2019Tour de Hungría, 3a etapa: Maté, involucrado en una caída en una jornada de doble sector | Luis Ángel Maté : Jornada de doble sector muy incómoda. Me fui al...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
14-06-2019 16:53:34

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 14-06-2019Kruijswijk reaches Alps stages Dauphiné unscathed : “The goal for us was to get Steven to the final climb in the best possible way”, Grischa Niermann explained. “We succeeded in...
En voir plus

Darwin AtapumaDarwin Atapuma
14-06-2019 16:51:37

Message de Darwin Atapuma du 14-06-2019Un día largo lluvia ,calor, viento todo esto se hace más duro de lo normal ..... pero con las mismas ganas de cada día dar lo mejor.. @teamcofidis @floweride.official
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
14-06-2019 16:43:03

Message de Tour of Utah du 14-06-2019Get your votes in for the Fan Favorite T-shirt presented by America First Credit Union. The poll closes in a few days! Don’t miss your chance to take home a...
En voir plus

Chantal BlaakChantal Blaak
14-06-2019 16:38:53

Message de Chantal Blaak du 14-06-2019Climbs & sheep’s today not more to say 🤪

Stage 5 - Woman’s Tour @Builth Wells
En voir plus

Message de Route d'Occitanie - La Dépêche du Midi du 14-06-2019La star colombienne Rigoberto Uran a choisi la Route d'Occitanie pour préparer le Tour de France ! 👋🇨🇴
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
14-06-2019 16:30:49

Message de Team INEOS du 14-06-2019Poels moves into top 10 : "It’s a good team performance to help build confidence and the weekend will be super hard and super important, so I’m looking forward to...
En voir plus

Sam BewleySam Bewley
14-06-2019 16:29:52

Message de Sam Bewley du 14-06-2019Back to the day job. Tour of Switzerland kicking off tomorrow!
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
14-06-2019 16:29:45

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 14-06-2019What a day for Lotto Soudal!

Tim Wellens stormed to time trial victory in the Baloise Belgium Tour and Bjorg Lambrecht could step onto the podium at the Critérium du Dauphiné...
En voir plus

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
14-06-2019 16:28:29

Message de Carlos Verona Quintanilla du 14-06-2019Etapa 6, Critérium de Dauphine, 2.WT FRA

Hola a todos!!

Hoy hemos disputado la etapa más larga de este Dauphiné sobre 230kms (+ 5 de neutralizada) y con las más de...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 14-06-2019🇧🇪 #BaloiseBelgiumTour

Pech voor Senne Leysen, die had gehoopt een goed resultaat neer te zetten vandaag. 👇

"Het ging erg goed, ik denk dat ik onderweg was naar een toptienplaats. Tot mijn...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
14-06-2019 16:26:07

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 14-06-2019Les coureurs de Wanty-Gobert se valent au chrono du Baloise Belgium Tour #Baloisebelgiumtour

#RideForAntoine #TeamWGG

🎤 Loic Vliegen: "Je me sens bien"
📰http://wanty-gobert.be/fr/content/belgique-3-vliegen-je-me-sens-bien

28. Aimé De Gendt +0:30
32. Loïc Vliegen +0:33
33. Kevin Van Melsen...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
14-06-2019 16:23:23

Message de Team Sunweb du 14-06-2019🗣"I felt better today so I would like to test myself at least one day in the mountains this weekend."

Tom Dumoulin after today's #Dauphiné🇫🇷 stage👇🏻

💻teamsunweb.com/dauphine-s6
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
14-06-2019 16:21:09

Message de BORA-hansgrohe du 14-06-2019✏️REPORT:
🥈 Gregor Mühlberger fights hard in the day’s break to sprint to strong second place on #Dauphine stage 6
👉🏻 Read on here: http://bit.ly/2WPymfC

-----
✏️BERICHT:
🥈 Gregor Mühlberger beeindruckt in...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
14-06-2019 16:16:01

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 14-06-2019Kruijswijk zonder kleerscheuren naar Alpenetappes Dauphiné : “Het doel voor ons was om Steven zo goed mogelijk af te zetten aan de slotklim. Dat is prima gelukt”, aldus ploegleider Grischa...
En voir plus

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 14-06-2019Het Laatste Nieuws 14/06/2019
En voir plus

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
14-06-2019 16:11:35

Message de Romain Feillu Officiel du 14-06-2019LA RONDE DE L'OISE (66ème édition)

Samedi 15 juin
Étape 3 :
Grandvilliers > Ressons sur Matz - 174,8 km
Départ fictif de Grandvilliers à 12h20 (rue d'Amiens)
Départ réel à 12h30 (sortie Grandvilliers sur...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 14-06-2019Emporia, Kansas. Pop. 24,000.

On Garmin Dirty Kanza race day, this tiny town grows 20 percent. Main street is full of racers of all stripes, and supporters line the sidewalks....
Voir la vidéo

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
14-06-2019 16:07:58

Message de Rally UHC Cycling du 14-06-2019Summer Moak inspires her dad to get healthy : “Cycling changed my life and it saved his.” – Summer Moak
En voir plus

Critérium du DauphinéCritérium du Dauphiné
14-06-2019 16:06:52

Message de Critérium du Dauphiné du 14-06-2019🚲 Une échappée au long cours, un nouveau maillot et une victoire à la photo-finish pour Julian Alaphilippe. ⛰

⏪ Retour sur les meilleurs moments de l'Etape 6⃣ du Critérium du...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 14-06-2019First French win of the season for Julian Alaphilippe, who leads the Critérium du Dauphiné KOM classification with two days to go: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/3979/double-joy-for-alaphilippe-at-the-dauphine
#WayToRide
Photo: GettySport
En voir plus

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
14-06-2019 16:05:37

Message de Romain Feillu Officiel du 14-06-2019Ronde de l'Oise - Et. 2 : Classements - Actualité - DirectVelo : LA RONDE DE L'OISE

Vendredi 14 juin
Résultats étape 2 :
1er : Anthony Maldonado (St-Michel-Auber 93) 🏆👏
2ème :...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
14-06-2019 16:01:11

Message de UAE Team Emirates Supporters du 14-06-20196^ Tappa del CriTéRiuM du DAuphiNé con tante salite, arriva sul traguardo di Saint-Michel-de-Maurienne una fuga a due, nel gruppo dei migliori c’è il nostro Daniel Martin che chiude in...
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
14-06-2019 15:56:53

14/06/2019 BALOISE BELGIUM TOUR Rit 3: 1.Tim WELLENS ... 18. Jelle/154 dln. Jelle strandt op 21" van zijn kopman. 5 LTS-renners in top 20. EVENEPOEL blijft leider. Jelle komt...

Team SunwebTeam Sunweb
14-06-2019 15:56:01

Message de Team Sunweb du 14-06-2019🗣"Three riders stayed away solo to the end, and I won the sprint behind to finish fourth on the stage. We will look for new opportunities in the final stage...
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
14-06-2019 15:55:26

Message de Michał Kwiatkowski du 14-06-2019‪Calm before the storm. Classic Dauphine weekend is coming 🎢

Cisza przed burzą. Teraz klasyczny weekend z Dauphine 🏔
Critérium du Dauphiné Team INEOS
‪📷 Getty Images
En voir plus

Critérium du DauphinéCritérium du Dauphiné
14-06-2019 15:45:45

Message de Critérium du Dauphiné du 14-06-2019Critérium du Dauphiné - Podium Étape 6

🏆🇫🇷 Julian Alaphilippe - Deceuninck - Quick-Step Cycling Team
💛🇬🇧 Adam Yates – Mitchelton-SCOTT
💚🇧🇪 Wout Van Aert - Team Jumbo-Visma Cycling
⛰🇫🇷 Julian Alaphilippe - Deceuninck...
En voir plus

Critérium du DauphinéCritérium du Dauphiné
14-06-2019 15:45:39

Message de Critérium du Dauphiné du 14-06-2019🏆 Sur le fil ! 📷

📸 : A.S.O. / A.Broadway
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 14-06-2019🇫🇷 - Critérium du Dauphiné - Etape 6

Sous le déluge, l'échappée s'est rapidement détachée dans une descente technique et a pu se jouer la victoire d'étape. Une étape remportée...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-06-2019 15:44:51

Message de Team Bahrain Merida du 14-06-2019teambahrainmerida.com : “It was a regular day in the saddle for our leader Dylan Teuns” Team BAHRAIN MERIDA Sports Director Franco Pellizotti comments “The peloton didn’t try to bridge the...
En voir plus

Daryl ImpeyDaryl Impey
14-06-2019 15:43:33

Message de Daryl Impey du 14-06-2019Long 228km day into the wind with the boys. We did a great job controlling things and keeping the yellow jersey on Adam's shoulders. 2 more big days to go....
En voir plus

Guillaume MartinGuillaume Martin
14-06-2019 15:38:05

Message de Guillaume Martin du 14-06-2019Critérium du Dauphiné 2019 | Stage 6 | Results : Longue journée sur le Dauphiné Libéré, qui se terminait par l'ascension d'un petit col. J'ai tenté ma chance dans celui-ci...
En voir plus

Belgium TourBelgium Tour
14-06-2019 15:32:19

Message de Belgium Tour du 14-06-2019🎙️ "Een duel met Tim Wellens? Dat ga ik heel graag aan"
Voir la vidéo

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
14-06-2019 15:32:15

Message de Marcus Burghardt du 14-06-2019Nothing, nothing better for me than riding along blue water.
_________________________________
#beautyofwater #bluewater #sea #lake #meetthebeautyofwater #hansgrohe #water #shower #powder #powderrain #borahansgrohe #thunersee #lakethun #switzerland #interlaken #tds #tourdesuisse
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-06-2019 15:28:40

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-06-2019Another day in yellow for Adam Yates after stage 6 of Critérium du Dauphiné : REPORT 📰 “It wasn’t a full gas stage. The three guys away were quite...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
14-06-2019 15:26:37

Message de BORA-hansgrohe du 14-06-2019🇫🇷 #Dauphiné

What an unbelievable performance by our young rider!
After being in the day’s break for more than 200km he sprints to second place 🥈
And what a sportsman saying...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 14-06-2019‪Feast your eyes with these pictures and read more about the superb l all-electric BMW Belgium Luxemburg i8 Roadster used by our team today at the Belgium Tour to follow...
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
14-06-2019 15:20:02

Message de Prudential RideLondon du 14-06-2019🚴50 DAYS TO GO!🚴‍♀️

Prudential RideLondon 2019 kicks off in 50 days time...🙌

Are you taking part this year?

#RideLondon
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
14-06-2019 15:16:35

Message de Jens Keukeleire du 14-06-2019Groeten uit de Dauphiné : Jens kreeg vandaag extra steun in de Dauphiné. Anthony kwam hem aanmoedigen in deze lastige rit waarvan Jens de eerste 2 uur in...
En voir plus

Pierre LatourPierre Latour
14-06-2019 15:16:12

Message de Pierre Latour du 14-06-2019Tour de Suisse 🇨🇭demain
Départ du chrono à 15h13 ⏱

Content de retrouver mon maillot 🇫🇷😍 pour la première fois depuis le.... 14 octobre 2018 !

📸 Getty Images
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
14-06-2019 15:12:08

Message de Tour of Utah du 14-06-2019I spy with my little eye! #TOU2019 is rapidly approaching! Only 59 days…but who’s counting?

#SuperfanFriday
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-06-2019 15:07:21

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-06-2019Brown top finisher on a brutal stage five of the Women’s Tour : REPORT 📰 "It’s really special to have the chance to go for the GC even though it...
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
14-06-2019 15:06:57

Message de Burgos BH du 14-06-2019Jetse Bol lidera al Burgos BH en la contrarreloj del Tour de Bélgica – BURGOS BH : ▶️ Jetse Bol y Dani López Parada, los mejores del equipo en la...
En voir plus

Belgium TourBelgium Tour
14-06-2019 15:06:02

Message de Belgium Tour du 14-06-2019🎙️ "Mijn tijdrit was perfect vandaag"
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
14-06-2019 15:05:53

Message de UAE Team Emirates du 14-06-2019‪🇫🇷 Critérium du Dauphiné stage 6: Alaphilippe (DQT) wins from the breakaway. Dan Martin finishes the day inside the GC group and climbs to 12th place overall. 💪‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether...
En voir plus

Leveau JérémyLeveau Jérémy
14-06-2019 15:03:25

Message de Leveau Jérémy du 14-06-2019Pour optimiser votre entraînement et analyser vos données de puissance afin de voir votre progression, faites comme la team @delkomarseilleprovence et moi même, utilisez les pédales EXACT mise au point...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-06-2019 15:02:05

Message de Team Bahrain Merida du 14-06-2019🇫🇷 Critérium du Dauphiné
➡️ #Alaphilippe wins from the breakaway. @dylanteuns finished in the GC contenders group and he is still second overall after stage 6.
#RideAsOne
📸 Pics of #BAHRAINMERIDA🇧🇭 riders...
En voir plus

Critérium du DauphinéCritérium du Dauphiné
14-06-2019 14:52:12

Message de Critérium du Dauphiné du 14-06-2019🏆 Victoire à la photo finish de Julian Alaphilippe. 📸

⏪ Revivez le dernier kilomètre de l'étape 6⃣ du #Dauphiné.

🏆 Photo finish win for Julian Alaphilippe. 📸

⏪ Relieve the last...
Voir la vidéo

Belgium TourBelgium Tour
14-06-2019 14:51:12

Message de Belgium Tour du 14-06-2019Nathan Van Hooydonck leek in Grimbergen lange tijd op weg naar de dagzege, maar zag die in extremis nog afgesnoept door een ijzersterke Tim Wellens.
Voir la vidéo

Loïc VliegenLoïc Vliegen
14-06-2019 14:49:06

Message de Loïc Vliegen du 14-06-2019Throwback Luxembourg 🇱🇺
📸: photonews
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 14-06-2019La 6e étape du Dauphiné a été remportée par Julian Alaphilippe. Rudy Molard et Thibaut Pinot terminent 13e et 18e de l'étape. Au classement général, Thibaut Pinot est 6e à...
En voir plus

Belgium TourBelgium Tour
14-06-2019 14:40:24

Message de Belgium Tour du 14-06-2019Proficiat met je overwinning, Tim!
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
14-06-2019 14:37:45

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 14-06-2019L’entraînement d’aujourd’hui n’était pas une partie de plaisir 😵 J’ai dû faire un test dans une bosse afin de déterminer mes zones de puissances. Je me suis arrêtée direct après...
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
14-06-2019 14:37:44

Message de Team Total Direct Energie du 14-06-2019Niki Terpstra signe le 10e temps sur le chrono du Belgium Tour ! 💪Sans son incident mécanique, il aurait pu grappiller quelques secondes précieuses pour le classement de l'étape... 🚴‍♂️💨☘️On...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 14-06-2019Back to winning ways for Julian Alaphilippe, who takes stage 6 of the Critérium du Dauphiné from the breakaway - his tenth victory since the start of the season!
#WayToRide #No36in2019
Photo:...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
14-06-2019 14:30:05

Message de CCC Team du 14-06-2019Third time's a charm!

After breaking away twice in this year’s Critérium du Dauphiné this time Alessandro De Marchi was part of a successful move and finished in third place!...
En voir plus

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
14-06-2019 14:28:02

Message de Ramunas Navardauskas du 14-06-2019LTeam : Europos žaidynės ! Jau labai greitai!
En voir plus

Antoine DuchesneAntoine Duchesne
14-06-2019 14:27:13

Message de Antoine Duchesne du 14-06-2019J’ai pas monté le ventoux aujourd’hui, mais pour une semaine post op je suis très content de mon 2h de marche 🚶‍♂️🤟🏾 Ça revient vite 💪🏾 #montventoux #lavenderfields #comingback http://bit.ly/2XgRYZ6
Voir les 2 photos

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
14-06-2019 14:19:28

Message de Equipe Arkéa Samsic du 14-06-2019Arnaud Gérard : « Je vais apprendre mon métier » - Team Arkea Samsic : Coureur professionnel pendant quatorze années, dont six saisons dans notre équipe, Arnaud Gérard est passé...
En voir plus

Belgium TourBelgium Tour
14-06-2019 14:14:54

Message de Belgium Tour du 14-06-2019Lotto-Soudal was vandaag aan het feest in de Baloise Belgium Tour. Niet Europees kampioen tijdrijden Victor Campenaerts, maar kopman Tim Wellens reed in Grimbergen naar de overwinning.
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
14-06-2019 14:08:09

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 14-06-2019#TourDeHongrie TAPPA 3B - STAGE 3B

🏠 Tiszafured
🏁 Hajduszoboszlo
▶️ 🇮🇹 16:00
📺 M4 Sport - Eurosport

#OurTimeIsNow
En voir plus

Jasper StuyvenJasper Stuyven
14-06-2019 14:02:36

Message de Jasper Stuyven du 14-06-2019Only good memories from the Tour de Suisse🇨🇭 Looking forward to my 4th participation! #AimHigher
En voir plus

Critérium du DauphinéCritérium du Dauphiné
14-06-2019 14:02:10

Message de Critérium du Dauphiné du 14-06-2019Premier passage sur la ligne. ⛰ C’est parti pour la dernière ascension du jour, avant de plonger vers la ligne d’arrivée. 🏁

First run over the line. ⛰ One last climb...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
14-06-2019 14:01:02

Message de CCC Team du 14-06-2019So close! Nathan Van Hooydonck came extremely close to winning his first pro race today, missing out on the #BaloiseBelgiumTour stage 3 ITT win by less than one second. Nathan...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
14-06-2019 14:00:07

Message de Amgen Tour of California du 14-06-2019#FlashbackFriday to Peter Sagan's #AmgenTOC Stage 1 in Sacramento 🚴‍♂️ 🙌
En voir plus

Kilian FrankinyKilian Frankiny
14-06-2019 13:59:00

Message de Kilian Frankiny du 14-06-2019Morgen startet die Tour de Suisse
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
14-06-2019 13:55:10

Message de Team Novo Nordisk du 14-06-2019Help us wish our Argentinian rider Emanuel Mini a very happy 33rd birthday! 🎂🇦🇷
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
14-06-2019 13:53:26

Message de Steve Morabito Athlète du 14-06-2019Mais comme il a de longues jambes notre jeune @genietskevin ! Merci à @ben_track pour le contraste ! Sortie de selle 88cm ou 73cm 😱😅
.
.
.
@equipegroupamafdj @tourdesuisse_official @tourdesuisse_langnau @lapierresuisse @lapierrebikes
En voir plus

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
14-06-2019 13:49:23

Message de Omar Fraile Matarranz du 14-06-2019Listos para la vuelta a la competición
Tour de Suisse 🇨🇭
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
14-06-2019 13:45:38

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 14-06-2019Hammer heading for Colombia : 🇨🇴 2020 - Hammer Series continues to expand, next stop: Colombia!
🚴🏻‍♂️ 2020 - Le Hammer Series sbarcheranno anche in Sud America, in Colombia!
https://www.hammerseries.com/latest-from-hammer/2019/6/11/hammer-heading-for-colombia
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
14-06-2019 13:43:07

Message de UAE Team Emirates Supporters du 14-06-2019Nella terza tappa del Giro del Belgio, il nostro Jasper Philipsen con la maglia della sua nazionale, si è difeso bene, nella cronometro individuale giunge in ventesima posizione. #CREDERCISEMPRE
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
14-06-2019 13:40:59

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 14-06-2019An impressive Tim Wellens storms to time trial glory in the Belgium Tour, his second win against the clock of the season after earlier TT success in the Ruta del...
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
14-06-2019 13:38:25

Message de Tour de Suisse du 14-06-2019Heute Abend ab 19 Uhr finden in Langnau die Präsentationen der 21 Teams & Fahrer statt!
Tour de Suisse HUB Langnau i. E. 2019
En voir plus

Critérium du DauphinéCritérium du Dauphiné
14-06-2019 13:28:40

Message de Critérium du Dauphiné du 14-06-2019Trois coureurs ont pris le large dans cette Etape 6⃣ :

Three riders took the lead in today’s stage 6⃣:

🇮🇹 Alessandro De Marchi
🇫🇷 Julian Alaphilippe
🇦🇹 Gregor Mühlberger
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-06-2019 13:13:35

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-06-2019ICYMI 📢 We're headed, men AND women, to Colombia in February 2020 for a new Hammer Series event 😁🇨🇴

Find out all about it 📰 http://bit.ly/MTSHammerColombia
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
14-06-2019 13:05:30

Message de Tour de Pologne du 14-06-2019For the fifth time in a row Gazprom-RusVelo will be on the start of Tour de Pologne 👍 ”For a Russian Team, it’s a very important race. Biggest one in...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 14-06-2019Warming up for the Belgium Tour ITT in Grimbergen.
En voir plus

ZLM TourZLM Tour
14-06-2019 13:04:26

Message de ZLM Tour du 14-06-2019Van welke renner wil jij een handtekening, foto of bidon? De voorlopige deelnemers zijn bekend! Bekijk de complete lijst nu via https://zlmtour.nl/teams/
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
14-06-2019 12:50:09

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 14-06-2019ITT Belgium Tour 🔥 🔥 warming up
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
14-06-2019 12:40:53

BEN PERRY WIN IN KOREA - The VIDEO:

We got this video courtesy of the great guys from Superbike .

They prepared this great video documenting our Benjamin Perry great victory in...

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
14-06-2019 12:30:17

Message de UAE Team Emirates du 14-06-2019Here's our Tour of Slovenia 🇸🇮 lineup! Home favourites #Pogačar and #Polanc head a competitive team:

Simone Consonni 🇮🇹
Marco Marcato 🇮🇹
Rui Oliveira - Atleta 🇵🇹
Tadej Pogacar 🇸🇮
Jan Polanc 🇸🇮
Diego Ulissi 🇮🇹

📝Full...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 14-06-2019‪We're happy to let everybody know that an electric BMW Belgium Luxemburg i8 Roadster, which was specially prepared by BMW Le Couter and Lemmens - Le Couter, will follow our...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
14-06-2019 12:00:01

Message de Team Cofidis du 14-06-2019[ Jeu-concours ]

Vous habitez dans la région de Belfort et vous souhaitez vivre une expérience exceptionnelle pendant Le Tour de France ? Nous invitons 2 personnes à venir passer l’étape...
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
14-06-2019 12:00:01

Message de Donostiako Klasikoa du 14-06-2019💚 5️⃣0️⃣ egun falta dira!
💙 ¡Faltan 5️⃣0️⃣ días!

🗓 Abuztuak 3 | 3 de agosto
📍 Donostia - San Sebastián
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 14-06-2019This weekend we will taking the start at the Tour de Suisse... it also happens to be the home race (x3) of our young Gino Mader! 🖐️ #BicyclesChangeLives

Read what he...
En voir plus

Daniel TurekDaniel Turek
14-06-2019 11:47:46

Message de Daniel Turek du 14-06-2019Češi to mají v profi týmech těžké, přiznává cyklista. Giro ho mrzí - iSport.cz : Konečně si mě zase někdo všiml 😅
https://isport.blesk.cz/clanek/isportlife-cyklistika/364802/cesi-to-maji-v-profi-tymech-tezke-priznava-cyklista-giro-ho-mrzi.html
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
14-06-2019 11:44:57

Message de Tiago Machado du 14-06-2019Mais 2h e meia na "cabra" 😉🤗
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
14-06-2019 11:43:20

Message de Michał Kwiatkowski du 14-06-2019229 km of racing today, a long day in the office. 100 km left now. Live TV feed starts at 15:00 CET.

Z 229 km zaplanowanych na 6. etapie Critérium du...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
14-06-2019 11:28:20

Message de CCC Development Team du 14-06-2019Stanisław Aniołkowski drugi na etapie IIIa Tour de Hongrie. Warto dodać, że Stasiek większość etapu przejechał w ucieczce 💪🚴‍♂️🔥 A poniżej kilka słów od Staśka 🚴‍♂️⬇️🚴‍♂️⬇️

„Nasza taktyka była taka, abym...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-06-2019 11:24:59

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-06-2019#Dauphiné 🇫🇷 It may be June be thankfully we have Finish Line Bicycle Care Products products to hand, ready to make sure our bikes are always prepared for all...
En voir plus

Message de La “Volta” 2020 es posa en marxa per a la seva edició centenària - Volta Ciclista a Catalunya 2019 : La “Volta” 2020 es posa en marxa per a la...
En voir plus

Bryan CoquardBryan Coquard
14-06-2019 11:14:32

Message de Bryan Coquard du 14-06-2019En direct du Tour de Belgique (Belgium Tour) ! Avec une météo de rêve hier, plutôt digne du Tour du Yorkshire 😅
L'étape était rude hier, demandait beaucoup de concentration entre...
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
14-06-2019 11:07:10

Message de Tour de Suisse du 14-06-2019👋

Das Team BORA-hansgrohe macht sich bereit für den Start der #tourdesuisse

L’équipe BORA-hansgrohe se prépare pour le départ du #tourdesuiss

Team BORA-hansgrohe is getting ready for #tourdesuisse

Tour de Suisse HUB Langnau...
Voir la vidéo

BinckBank TourBinckBank Tour
14-06-2019 11:00:02

Message de BinckBank Tour du 14-06-2019WINACTIE – VADERDAG
Maarten Tjallingii feliciteert alvast alle Nederlandse vaders! Maar wil jij een finish van de BinckBank Tour 2019 eens graag van dichtbij meemaken? 🤩
Reageer dan hieronder met een foto...
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
14-06-2019 11:00:01

Message de La Vuelta du 14-06-2019¿Te has preguntado alguna vez cómo te sentirías si fueses un ciclista profesional en competición? ¡Con Bike Spain Tours puedes sentirte uno de ellos por un día! Bike Spain Tours...
Voir la vidéo

Pieter Serry FanclubPieter Serry Fanclub
14-06-2019 10:57:40

Baloise Belgium Tour - Rit 3

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
14-06-2019 10:50:30

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 14-06-2019#TourDeHongrie Vittoria di Krisztian Lovassy, al termine di una lunga fuga andata in porto. Gruppo a 4'04" con tutti i nostri corridori. Alle 16:00 via alla seconda semitappa
A breakaway of...
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
14-06-2019 10:50:19

Message de Damien Gaudin du 14-06-2019Damien s’élance à 12h52 pour le contre-la-montre du Tour de Belgique !

#AllezTotalDirectEnergie !
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
14-06-2019 10:47:27

Message de Tour de Pologne du 14-06-2019Only 5️⃣0️⃣ days left to the start of #TDP19 😀
Blisko, bliżej... Już za 5️⃣0️⃣ dni początek 76. TdP!
Carrefour Kraków PL UCI
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
14-06-2019 10:36:05

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 14-06-2019Vandaag eerste grote test voor de klassement renners, 229km. Succes Dylan.📷team Bahrain Merida
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 14-06-2019🇧🇪 #BaloiseBelgiumTour

Het is tijdritdag! De verkenning van de 9,2 km lange omloop in Grimbergen zit er intussen op. Om 13.19 u. start onze eerste renner.

**

We're in Grimbergen for a...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 14-06-2019Youngest ever rider to score a victory in a HC or higher categorized race since the inception of the World Tour, Remco Evenepoel has his very own collection of signed...
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
14-06-2019 10:03:59

Message de Peter Sagan du 14-06-2019Unfortunately, Ion Göttlich will not be part of BORA-hansgrohe at Le Tour de France... He has been trying hard, training with us in Sierra Nevada but that wasn't enough. Tune...
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
14-06-2019 10:01:57

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 14-06-2019Met de stijgende temperaturen is het nog belangrijker om voldoende vocht aan te vullen💦
In de Food Friday van deze week leggen we je uit wat onze renners drinken, inclusief handige...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
14-06-2019 10:00:01

Message de BORA-hansgrohe du 14-06-2019Hammer heading for Colombia : Happy to meet true cycling passion in Colombia soon at Hammer Series.
Looks like Pascal Ackermann is really looking forward to it: “Colombia is a...
En voir plus

Belgium TourBelgium Tour
14-06-2019 09:59:47

Message de Belgium Tour du 14-06-2019Over minder dan een uur rijdt de eerste renner van het startpodium. Alle ploegen zijn nu nog in volle voorbereiding!
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 14-06-2019➡️ A suivre également, La Route d'Occitanie du 20 au 23 juin 🇫🇷
🚴‍♂️ Composition de l'équipe / Line up:
Romain Combaud
Lucas De Rossi
Julien El Fares
Delio Fernandez
Javier Moreno
Rémy Rochas
Evaldas Siskevicius
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
14-06-2019 09:55:00

Message de Tour de Suisse du 14-06-2019Nous sommes fiers d'accueillir 3 maillots de TdF 2018 au début de la Tour de Suisse:
meilleur jeune : Pierre Latour, meilleur sprinter : Peter Sagan et vainqueur du TdF 2018...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
14-06-2019 09:53:20

Message de CCC Development Team du 14-06-2019‪A w Polsce, w południe start pierwszego etapu Małopolskiego Wyścigu Górskiego ‬

‪🗺 Myślenice > Wieliczka‬
‪🚩🚴‍♂️🏁 120 km‬
‪⏱ 12:00 ‬
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 14-06-2019Highlights The Women's Tour - Stage 4 youtu.be/HPkqxDlEoyI

#OVOWT #UCIWWT
Voir la vidéo

Rafał MajkaRafał Majka
14-06-2019 09:34:34

Message de Rafał Majka du 14-06-2019Przypominam, że cały czas można brać udział w konkursie hansgrohe, w którym do wygrania bilety VIP na finałowy etap Le Tour de France w Paryżu !! 🥂🇫🇷🏁

...
SZYBKA ŚCIĄGAWKA:
👉 Umieść...
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
14-06-2019 09:24:26

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 14-06-2019FILIPPO ZACCANTI, SECONDO DI TAPPA, È IL NUOVO LEADER DELLA GENERALE AL TOUR DE KOREA : 🇮🇹 Filippo Zaccanti è il nuovo leader della classifica generale al Tour de Korea...
En voir plus

Lukasz WisniowskiLukasz Wisniowski
14-06-2019 09:21:00

Message de Lukasz Wisniowski du 14-06-2019rowery.org : CCC Team przystąpi do nadchodzącego wyścigu Tour de Suisse bez zawodnika na klasyfikację generalną, ale w silnym składzie, który będzie celował w zwycięstwa etapowe.
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
14-06-2019 09:19:54

Message de Prudential RideLondon du 14-06-2019🗺️ Prudential RideLondon-Surrey 19
📏 19 miles
🇬🇧 Passing some iconic landmarks
➡️ More info: http://bit.ly/PRL192019

#RideLondon
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
14-06-2019 09:17:43

Message de Team Bahrain Merida du 14-06-2019🇫🇷 Critérium du Dauphiné
Stage 6️⃣
🚩 Saint-Vulbas
🏁 Saint-Michel-de-Maurienne
🛣️ 229km
🕥 10:15~10:30
🕟 16:13~16:51
➡️ The hilly course, including 8 categorized climbs, offers opportunities to attackers. After the last summit, riders will face a 5km...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
14-06-2019 09:16:56

Message de Astana Pro Team du 14-06-2019🌧️When life gives you rain at the longest stage of Critérium du Dauphiné, you take an umbrella to sign in like Alexey Lutsenko and Davide Ballerini!☂️

(But when you're from the...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
14-06-2019 09:00:30

Message de Team Sunweb du 14-06-2019#DreiLänderMeisterschaften🇩🇪

It's the German U23 national championships road race tomorrow! Here's who we have lining up👇🏻

🇩🇪 Leon Heinschke
🇩🇪 Niklas Märkl
🇩🇪 Martin Salmon

Good luck, guys!

💻teamsunweb.com/calendar/drei-lander-meisterschaften
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 14-06-20193 de nos coureurs prendront le départ de leur tour national demain, le Tour de Suisse ! 🇨🇭
Découvrez la composition de l'équipe ⤵️
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
14-06-2019 08:54:11

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 14-06-2019Hammer expands to South America 🔨

Amazing news as the Hammer Series continues to expand and will, for the first time ever, include both a men's and women's event in the...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 14-06-2019📌 Du 19 au 23 juin ➡️ Tour of Slovenia 🇸🇮
🚴‍♂️ Composition de l'équipe / Line up:
Alessandro Fedeli
Iuri Filosi
Mauro Finetto
Przemyslaw Kasperkiewicz
Jérémy Leveau
Fabien Schmidt
Julien Trarieux
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
14-06-2019 08:52:33

Message de Team Sunweb du 14-06-2019#TourdeSuisse🇨🇭

Stage racing continues for us tomorrow the Tour de Suisse! Here's who we have lining up👇🏻

🇩🇰 Søren Kragh Andersen
🇩🇪 Nikias Arndt
🇨🇭 Marc Hirschi
🇩🇪 Lennard Kämna
🇳🇱...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
14-06-2019 08:44:30

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 14-06-2019🇫🇷 La carretera nos lleva hasta Francia para afrontar dos nuevas pruebas: La Mont Ventoux Challenge y La Route d'Occitanie

📝 Puedes leer las impresiones de Sergio Pardilla en su vuelta...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
14-06-2019 08:40:58

Message de UAE Team Emirates du 14-06-2019Stage 6 of Critérium du Dauphiné 🇫🇷 is about to start and it's going to be another rainy day in the saddle. ☔️🌧

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #Dauphine
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 14-06-2019What a day this was for our young Remco Evenepoel, who put the hammer down and soloed to his first pro win!
Photo: GettySport
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 14-06-2019🇫🇷 - Criterium du dauphine - Étape 6 / Stage 6

💪💪 Un temps pour les braves 💪💪 L’étape démarre sous une pluie battante. Bon courage à tous les coureurs.

💪💪...
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
14-06-2019 08:28:26

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 14-06-2019#TourDeHongrie È partita la 3^ tappa! Stage 3 is underway

Video by Gianluca Mirenda

#OurTimeIsNow
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
14-06-2019 08:25:11

Message de CCC Team du 14-06-2019🔨 EXCITING NEWS 🔨 Hammer Series is heading to Colombia!

"Although I have never raced in Colombia, I know how passionate the Colombian fans are so I can only imagine...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
14-06-2019 08:18:44

Message de CCC Team du 14-06-2019☔️🌧 is back at Critérium du Dauphiné but Etxeondo rain jackets help our riders go through days like this.

#RideforMore #HelpingRidersToFly
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
14-06-2019 08:16:53

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 14-06-2019Quand tu aperçois la montagne, tout là-haut... ⛰

C’est parti pour la sixième étape du Critérium du Dauphiné pour Maxime Cam et les #MenInGlaz ! 🤞

#Dauphiné l #ThereIsNoTry
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
14-06-2019 08:15:39

Message de Team Sunweb du 14-06-2019All of the action at #HammerColombia🇨🇴🔨 will be live streamed across the Hammer Series channels!

Coryn Rivera is looking forward to the battle and going all in with the team👊🏻
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
14-06-2019 08:07:26

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 14-06-2019Already looking forward😍🇨🇴🔨 ☕️
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
14-06-2019 08:02:27

Message de Israel Cycling Academy du 14-06-2019A VERY ( very) UNUSUAL FRIDAY :

We ride a DOUBLE STAGE !

Some of our guys in Tour Hungary 🇭🇺 had to go years back during their armature days to...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
14-06-2019 08:02:13

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 14-06-2019Ons team voor de Ronde van Zwitserland (15/06-23/06)🇨🇭

Koen Bouwman
Antwan Tolhoek
Floris De Tier
Bert-Jan Lindeman
Timo Roosen
Danny van Poppel
Taco van der Hoorn

Ploegleiders: Sierk Jan de Haan & Addy Engels
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
14-06-2019 08:01:24

Message de Team Sunweb du 14-06-2019Who's excited for the first #HammerColombia🇨🇴🔨 next year? With both the men and women riding on the same day and route Hammer Series!

Our riders are looking forward to...
Voir la vidéo

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
14-06-2019 08:00:00

Message de Giro d'Italia du 14-06-2019Happy Friday! #Giro
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
14-06-2019 07:58:31

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 14-06-2019It's time trial day in Baloise Belgium Tour! #baloisebelgiumtour

🚩Grimbergen
🚲9.6km

#RideForAntoine #TeamWGG

13.43 🇧🇪Pieter Vanspeybrouck
14.10 🇧🇪Jérôme Baugnies
14.25 🇧🇪Kevin Van Melsen
14.36 🇧🇪Timothy Dupont
14.55 🇧🇪Frederik Backaert
14.56 🇧🇪Aimé De Gendt
15.04 🇧🇪Loïc Vliegen
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
14-06-2019 07:57:21

Message de CCC Development Team du 14-06-2019Na Tour de Hongrie dziś głównie płasko, ale za to kolarzy czeka podwójna dawka zmagań...

Etap IIIa
🗺 Kazincbarcika > Tiszafüred
🚩🚴‍♂️🏁 115 km
⏱ 10:00

Etap IIIb
🗺 Tiszafüred > Hajdúszoboszló
🚩🚴‍♂️🏁 69 km
⏱...
En voir plus

Maxime MonfortMaxime Monfort
14-06-2019 07:55:12

Message de Maxime Monfort du 14-06-2019TOUR DE SUISSE – Présentation : #TourdeSuisse : ce samedi, Maxime débutera son douzième Tour de Suisse! Toutes les informations et le mot de Max à découvrir sur le site...
En voir plus

Karol DomagalskiKarol Domagalski
14-06-2019 07:53:35

Message de Karol Domagalski du 14-06-201957. Małopolski Wyścig Górski (UCI 2.2) ⛰️

Zaczynamy pagórkowatym etapem z Myślenic do Wieliczki! Dziś czeka nas 120km z metą na stromej ściance z nachyleniem ponad 11% na odcinku 800m. Pogoda...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
14-06-2019 07:52:30

Message de Equipe Arkéa Samsic du 14-06-2019Changement de décor sur le Dauphiné ➡️ la montagne 🏔 #teamwork
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-06-2019 07:51:46

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-06-2019BIG NEWS 📢 The Hammer Series is expanding and it means some exciting things for us:

1. We're going to COLOMBIA! 🇨🇴🎉
2. We're racing with both our men's AND women's...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
14-06-2019 07:45:40

Message de Team Sunweb du 14-06-2019Woop!

We're so excited to see Hammer Series expand to Colombia for next year! Even better, #HammerColombia🇨🇴🔨 will see the very first women's Hammer event too! 🤩
Voir la vidéo

Belgium TourBelgium Tour
14-06-2019 07:27:20

Message de Belgium Tour du 14-06-2019Goeiemorgen wielerfans,

⏱️ Vandaag wordt er tegen de chrono gereden. In Grimbergen moeten de renners een rondje van 9.2 km op een vlak parcours zo snel mogelijk afleggen.

🕐 Eerste renner...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 14-06-2019Photos : Pressesports
Voir les 22 photos

Elia VivianiElia Viviani
14-06-2019 07:22:33

Message de Elia Viviani du 14-06-2019Finally it's time to pin the number again and back to race!
Tour de Suisse from this Saturday.
En voir plus

Hammer SeriesHammer Series
14-06-2019 07:14:09

Message de Hammer Series du 14-06-2019🔨❗️BIG NEWS❗️🔨

The #HammerSeries expands to Colombia in 2020 and will for the first time include a women's event, taking place on the same days as the men's!

Read all about it...
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
14-06-2019 07:09:00

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 14-06-2019#TourDeHongrie TAPPA 3A - STAGE 3A

🏠 Kazincbarcika
🏁 Toszafured
▶️ 🇮🇹 10:00
📺

#OurTimeIsNow
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
14-06-2019 07:08:17

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 14-06-2019Preview Tour de Suisse 🇨🇭

Tomorrow, an individual time trial in Langnau kicks off the 83st Tour de Suisse, an exciting but nevertheless brutal nine-day stage race.

💬 DS Aerts: "Apart...
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
14-06-2019 07:00:43

Message de Österreich Rundfahrt du 14-06-2019Wer beim Start der Ö-Tour in Wels nicht nur zuschauen sondern auch selbst in die Pedale treten möchte, der kann sich auf der Homepage des OÖ Tourismus umfassend über Routen,...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
14-06-2019 07:00:01

Message de BORA-hansgrohe du 14-06-2019Happy International Bath Day 🛀
Of course we celebrate this day together with hansgrohe
----
Heute ist Internationaler Badetag 🚿
Und diesen feiern wir natürlich mit #hansgrohe

#PowderRain #meetthebeautyofwater
Photo: hansgrohe
En voir plus

Critérium du DauphinéCritérium du Dauphiné
14-06-2019 07:00:01

Message de Critérium du Dauphiné du 14-06-2019Etape 6⃣- #Dauphiné 2019

🚩 Saint-Vulbas Plaine de l'Ain
🏁 Saint-Michel-de-Maurienne
📏 229 KM
⏰ 10H15
📈 Montagne / Mountain sage
📺 15H00 sur France Télévisions
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
14-06-2019 06:34:40

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 14-06-2019🗣 «J’avais de meilleures jambes et j’étais résolu à m’échapper. Cela fait un mois que je galère et ça m'a fait du bien mentalement.»

😀 Ça fait plaisir de voir Yoann...
En voir plus

Benjamin PerryBenjamin Perry
14-06-2019 06:27:16

Message de Benjamin Perry du 14-06-2019So happy to pick up my first professional victory here at Tour de Korea

Massive thanks to the entire team here for all of your help!

Now to go for...
En voir plus

Wouter WippertWouter Wippert
14-06-2019 06:25:56

Message de Wouter Wippert du 14-06-2019Cold drinks! & Ice. 😁 #hotdays #sunny #hungary🇭🇺 #suffering #cycling #born #mavicpro #yellowshoes #pushyourlimits #evorevolution @evo_pro_racing
En voir plus

CCC TeamCCC Team
14-06-2019 06:06:31

Message de CCC Team du 14-06-2019It's going to be a tough and a long day in the saddle. Stage six of Critérium du Dauphiné 🇫🇷 features eight categorized climbs on a 229-kilometer course. 🏁⏰ 10:15...
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi Played yesterday. Played "cat and mouse"
Cat won... Yesterday.
--------------------------------------------------------------

@cccteam
@cccshoesbags
@giantbicycles
@unicef
@etxeondo
@oakley
@northwave_official
@overachievecycling
@garmin
@vittoria_servizio_corse
@onenergybio
📸#corvos
@criteriumdudauphine
#rossodibuja #cccteam #cccshoesbags #cccteam4unicef #rideformore #ridegiant #giantbycicles #overachieve #northwave #oakley #etxeondo #giant #gianttcr #vittoriacycling #criteriumdauphine
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-06-2019 06:00:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-06-2019TODAY 📅 #Dauphiné 🇫🇷 Stage 6, 229km from 10.15am CEST (6.15pm AEST) & #OVOWT 🇬🇧 Stage 5, from 11.30am (7.30pm)
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
14-06-2019 05:55:00

Message de Tour de Suisse du 14-06-2019Ça commence enfin demain !
Le 83. ème Tour de Suisse commence à Langnau demain.
La présentation de l'équipe a déjà lieu ce soir.
En voir plus

Tour de SuisseTour de Suisse
14-06-2019 05:50:00

Message de Tour de Suisse du 14-06-2019Sporttip an der Tour de Suisse : Cet année, le Tour de Suisse promet d’offrir une fois de plus un spectacle palpitant. Ceux qui parient sur le gagnant de l’étape...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
14-06-2019 05:07:47

Message de Israel Cycling Academy du 14-06-2019ICA Early Morning BREAKING NEWS from KOREA:

ICA’s Canadian Benjamin Perry has just won the 161 km 3rd stage of Tour of Korea.

Ben ESCAPED from the bunch in...
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
14-06-2019 04:19:47

14/06/2019 BALOISE BELGIUM TOUR ... Jelle start zijn tijdrit om 14.39u.

Message de EF Education First Pro Cycling du 14-06-2019"That wasn’t a race, it was a journey." - Lachlan Morton

#EFGoneRacing takes you into the heart of our #alternativeracing journey as Lachy, Alex Howes and Taylor Phinney take on...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
14-06-2019 01:00:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 14-06-2019ICYMI ⏪ Sarah Roy spent over 100km in the breakaway on another punishing day at the Women's Tour! 🇬🇧💪

Report 📰 bit.ly/MTS19WT4

📸 Getty Images
En voir plus

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
14-06-2019 00:01:21

Message de Romain Feillu Officiel du 14-06-2019LA RONDE DE L'OISE (66ème édition)

Vendredi 14 juin
Étape 2 :
Liancourt > Liancourt - 186,6 km
Départ fictif de Liancourt à 12h20 (rue Louis Aragon)
Départ réel de Liancourt à 12h30 (face à...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
14-06-2019 00:00:17

Message de Amgen Tour of California du 14-06-2019Our 2019 #AmgenTOC & #AmgenTOCWomen winners 🏆 💪#ThrowbackThursday
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT