ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Tour of UtahTour of Utah
25-06-2019 22:45:14

Message de Tour of Utah du 25-06-2019We've got another #TrainingTipTuesday for you! 💪

A heart rate monitor is a near essential piece of kit for any rider wanting to track their cycling fitness. Heart rate monitors...
En voir plus

Jens KeukeleireJens Keukeleire
25-06-2019 22:08:12

Message de Jens Keukeleire du 25-06-2019Belgium dreamteam(Halle-Ingooigem 2019)
En voir plus

Maxime FarazijnMaxime Farazijn
25-06-2019 21:16:18

Message de Maxime Farazijn du 25-06-20196de vandaag in criterium Staden. Donderdag mijn laatste wedstrijd voor mijn rustperiode. Ik start om 13u15 in het BK tijdrijden te Middelkerke.

📸 Sigi en Leontine
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
25-06-2019 21:08:01

Message de Hubert Dupont du 25-06-2019directvelo.com : Hubert Dupont : « M’arrêter après le Giro 2020 » : L’édition 2019 de la Route d’Occitanie a été marquée par la deuxième victoire consécutive, sur l’épreuve,...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
25-06-2019 20:06:34

Message de CCC Team du 25-06-2019A great choice for #TCRTuesday this week, Giant Bicycles 😉😍😍!
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 25-06-2019Pistetraining onder goedkeurend oog van men vader @ginocampenaerts 🧐😆
.
🛵@bossievdb
📸Marc Van Hecke
En voir plus

Lukasz WisniowskiLukasz Wisniowski
25-06-2019 19:26:41

Message de Lukasz Wisniowski du 25-06-2019CCC Team at 2019 National Championships - CCC Team : Gotowi na MP?
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
25-06-2019 19:07:10

Message de UAE Team Emirates Supporters du 25-06-201937 giorni di corsa, 5 corse a tappe gareggiate di cui 2 vinte : Algarve e California, corsa wt ;due dove ha vinto la maglia di miglior giovane Slovenia e...
En voir plus

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
25-06-2019 18:32:00

Message de Roman Kreuziger du 25-06-2019Novinky. Vrátil jsem se ze Švýcarska a v Mercedes-Benz PRAHA se setkal s novináři. Získávám závodní tempo, dal jsem do toho maximum, ale s výsledkem spokojený nejsem. Pád na Ardenách...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
25-06-2019 18:17:54

Message de Equipe Arkéa Samsic du 25-06-2019Warren Barguil et Maxime Bouet sont en stage à Isola 2000 pour travailler en montagne.

Un grand merci à tous ceux qui participent à la réussite de ce stage notamment...
En voir plus

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
25-06-2019 18:01:17

Message de Ilnur Zakarin du 25-06-2019Family time is my favourite time. These short periods are the most refreshing and energizing. Happy to spend few days together in the southern part of Russia.

Время с семьёй ...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
25-06-2019 18:00:00

Message de BORA-hansgrohe du 25-06-2019🚴‍♂️ Le Tour de France Line-up 1/4

#TheBrotherhoodIsComing with our two GC contenders

Emanuel Buchmann & Patrick Konrad

#BORAhansgrohe
Photo: #BORA & #hansgrohe
En voir plus

Dwars door VlaanderenDwars door Vlaanderen
25-06-2019 17:29:10

Message de Dwars door Vlaanderen du 25-06-2019Today, we got our WorldTour license for the next three years! Thank you, UCI! https://bit.ly/2Fw7W7O
En voir plus

Benoit CosnefroyBenoit Cosnefroy
25-06-2019 17:18:45

Message de Benoit Cosnefroy du 25-06-2019Vous pensez que j’étais à bloc à ce moment ? 😅

Dernier cycle de préparation avant le championnat de France. Merci Vaujany Station-Village et Bike Oisans pour l’accueil. Des routes parfaites...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 25-06-2019🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷🇫🇷
🇨🇭🇨🇭🇨🇭🇨🇭
🇳🇱
🇱🇺
🇸🇪
🇳🇴
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
25-06-2019 16:42:45

Message de Amgen Tour of California du 25-06-2019Tunnel vision 👀🚲 #AmgenTOC
En voir plus

Johann van ZylJohann van Zyl
25-06-2019 16:34:26

Message de Johann van Zyl du 25-06-2019Back in Kentucky after a roller coaster two week trip in Canada with plenty of ups and downs. I haven’t hit the deck in a while so it was...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
25-06-2019 16:26:31

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 25-06-2019Répétition générale avant les Championnats Nationaux, les #MenInGlaz s'alignent demain sur #HalleIngooigem, épreuve de la Bingoal Cycling Cup. ✌🇧🇪

✏ FRJ design & photography l #ThereIsNoTry

#BCC19 l #CoupeDeBelgique
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
25-06-2019 16:17:31

Message de Zdenek Stybar du 25-06-2019Zdeněk Štybar : “I don’t get a lot of chances to race for Czech and Slovakian supporters. It’s always a special atmosphere.”
Read More :
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
25-06-2019 16:06:01

Message de Lex Albrecht du 25-06-2019My cycling tip of the day: make friends with the rain.

You’ll be surprised at all of the fun you were missing out on when you were staying inside until...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
25-06-2019 16:00:01

Message de Trek-Segafredo du 25-06-2019"First-class athlete support is a true recipe for growth in women’s professional cycling." - @vanderjeugd, director of Sports Marketing at Trek.
Voir la vidéo

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
25-06-2019 15:58:08

Message de Dimitri Claeys fanpage du 25-06-2019Morgen start Dimitri in Halle-Ingooigem! Vanaf 15u40 live op Sporza (één).
Voir la vidéo

Tour de Vendée cyclisteTour de Vendée cycliste
25-06-2019 15:35:14

Message de Tour de Vendée cycliste du 25-06-2019Tiens, des pavés ! 🤔
En voir plus

Tiesj Benoot FanpageTiesj Benoot Fanpage
25-06-2019 15:25:11

Message de Tiesj Benoot Fanpage du 25-06-2019Lotto-Soudal vertrekt met 6 Belgen naar de Ronde van Frankrijk : Derde deelname Tour de France !
En voir plus

Barbier RudyBarbier Rudy
25-06-2019 15:19:00

Message de Barbier Rudy du 25-06-2019Merci Alex Audi Beauvais et Audi Beauvais pour le prêt de cette Audi TT sport. N'hésitez pas à vous rendre chez Audi Beauvais pour un essai. Une large gamme...
En voir plus

CyclassicsCyclassics
25-06-2019 15:17:00

Message de Cyclassics du 25-06-2019Noch 2 Monate bis zu eurem großen Tag!
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
25-06-2019 15:02:58

Message de Team Novo Nordisk du 25-06-2019To help us prep for this year's Tour of California, our partners at lululemon hosted a yoga session at their amazing store in Monterey.

See which of our riders got the...
Voir la vidéo

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
25-06-2019 15:00:01

Message de Giro d'Italia du 25-06-2019Green Power! #Giro
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
25-06-2019 14:58:48

Message de Tom Bohli Followers du 25-06-2019Hier ist ein Tom Bohli Fan zu Hause!!😍
Sieht super schön aus Petra!!
Here lives a Tom Bohli Fan!!
I like it😍
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
25-06-2019 14:50:17

Message de Tour of Utah du 25-06-2019We’re back with another awesome #TriviaTuesday Giveaway! One lucky person who answers this week’s question correctly will take home some sweet Tour of Utah swag! This week’s questions is:

Who took...
En voir plus

Andreia FreitasAndreia Freitas
25-06-2019 14:17:43

Message de Andreia Freitas du 25-06-2019C.N. Tabuado
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
25-06-2019 14:08:47

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 25-06-2019Our 8 riders for Le Tour de France 2019 are now official ⬇️

🇧🇪 Frederik Backaert
🇧🇪 Aimé De Gendt
🇳🇴 Odd Eiking
🇫🇷 Guillaume Martin
🇧🇪 Xandro Meurisse
🇫🇷 Yoann Offredo
🇮🇹 Andrea...
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
25-06-2019 14:02:36

Message de La Vuelta du 25-06-2019📝 La Vuelta Junior Cofidis renforce son programme de formation avec la Fondation Alberto Contador 👏

🔗 po.st/LVJCofidis_19 | 📸 PhotoGómez Sport
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
25-06-2019 13:53:52

Message de Taylor Spread love. 🙏🏼🦋🌎🌊 #spreadlove #turquoise #weddingring Pc- @nicosbikestuff
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
25-06-2019 13:39:33

Message de Brent Bookwalter du 25-06-2019Another highlight of @msugranfondo over last weekend... catching up and getting hair styling tips with @christianvdv AND having the chance to meet USA super-heroine @kikkanimal
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
25-06-2019 13:38:15

Message de Movistar Team du 25-06-2019🇪🇸🇵🇱🇫🇷🇩🇪🇵🇹🇧🇪 Nearly thirty Movistar Team riders will be competing at their Nationals this week. Full timetable 👇
En voir plus

Chantal BlaakChantal Blaak
25-06-2019 13:27:39

Message de Chantal Blaak du 25-06-2019Happy with silver at the The 2nd European Games 2019 Individual Time Trial 🥈
En voir plus

Darwin AtapumaDarwin Atapuma
25-06-2019 13:21:58

Message de Darwin Atapuma du 25-06-2019los mejores momentos estarán por llegar 🙏👫
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 25-06-2019🚨 AG2R LA MONDIALE - 2023 🚨



Notre belle histoire avec AG2R LA MONDIALE a commencé en 1997 et se poursuivra jusqu'en 2023.



🎙 Vincent Lavenu, Directeur général de l’équipe cycliste

« Nous...
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 25-06-2019cyclingpro.net : Oltre 150 i partecipanti alla prova in linea dei Campionati Italiani 2019. La rassegna in Alta Valtaro conferma un parterre molto ampio, in cui ovviamente trovano spazio praticamente...
En voir plus

Fanclub Louis VervaekeFanclub Louis Vervaeke
25-06-2019 13:18:09

Message de Fanclub Louis Vervaeke du 25-06-2019Beste fans,

Door opgave in Giro ( zona ) is het eventjes stil geweest rond Louis.
Zoals jullie kunnen zien,zijn Astrid en Louis onlangs in het huwelijksbootje gesprongen . De mooiste overwinning...
En voir plus

Daryl ImpeyDaryl Impey
25-06-2019 13:16:37

Message de Daryl Impey du 25-06-2019Have a look at the new Scott Addict RC. I have been lucky enough to have tried it already and honestly love how light it is especially with discs. It's...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
25-06-2019 12:55:13

Message de Team INEOS du 25-06-2019🗣️"I think the fans will love it"

Egan Bernal talks Hammer Colombia and how cycling has grown in Colombia in recent years.

For more information, make sure to follow Hammer Colombia ...
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
25-06-2019 12:47:14

Message de Movistar Team du 25-06-2019🇵🇹🥈 Big congrats on your silver medal at the #Minsk2019 European Games ITT, Nelson Oliveira! Yet another beautiful performance from the Portuguese talent. Vasil Kiryienka (INS / BLR, gold) and...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
25-06-2019 12:33:00

Message de Astana Pro Team du 25-06-2019🤩Today is your final chance to win one of the yellow bib numbers of the Critérium du Dauphiné (+ team bottle and cap!), signed by Dauphiné winner Jakob Fuglsang! Tomorrow...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 25-06-2019Before the Nationals, seven of our riders will race the 200.9km Halle Ingooigem, this Wednesday: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/4001/deceuninck-quick-step-to-halle-ingooigem
Photo: GettySport
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
25-06-2019 12:09:00

Message de Prudential RideLondon du 25-06-2019Know a novice rider? 🚴‍♀️

Tag a friend and take them out on their first ride! 🙋‍♀️

Tips for both cyclists available on our website 👌

➡ http://bit.ly/2KDJuW4
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
25-06-2019 12:04:54

Message de Mitchelton-SCOTT du 25-06-2019NEWS 🚲 The brand new SCOTT Addict RC has arrived, and it's a beauty 😍

Find out more: www.scott-sports.com/addict-rc

Stay tuned for the new team edition, which will be revealed at #TDF2019.

#NOSHORTCUTS...
Voir la vidéo

Fanpage Bart De ClercqFanpage Bart De Clercq
25-06-2019 11:44:28

Afgelopen weekend koerste Bart reeds 2 dagen in België (Heistse Pijl en 11-Stedenronde Brugge). Telkens beëindigde hij de wedstrijd "in het pak". Morgen staat met Halle-Ingooigem een volgende wedstrijd op...

Jérémy RoyJérémy Roy
25-06-2019 11:38:52

Message de Jérémy Roy du 25-06-2019Détail souvent négligé... La taille du porte bidon.
Lapierre Shimano-Road au boulot 😉
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
25-06-2019 11:24:15

Message de The Tour Of Britain du 25-06-2019It's back! The OVO Energy Tour of Britain's 🇬🇧 National Land Art Competition is returning for 2019.

Does your community have what it takes to be crowned this year's winners?
Voir la vidéo

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 25-06-2019Het kan er behoorlijk hectisch aan toe gaan tijdens een sprintetappe. Eerst is er nog tijd voor een praatje (check Huub), maar naarmate de rit vordert wordt het tempo opgedreven...
Voir la vidéo

Message de Gediminas Bagdonas Bagdzės fan club du 25-06-2019Europos Žaidynės 2019
Voir la vidéo

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 25-06-2019wielerverhaal.com : In Machelen werden de Belgische renners en rensters maandag voor het eerst geïnformeerd over de Olympische Spelen van volgend jaar in Tokio. Ook bij de vrouwen waren heel...
En voir plus

Kilian FrankinyKilian Frankiny
25-06-2019 11:10:36

Message de Kilian Frankiny du 25-06-2019Liebes OK des Tour de Suisse HUB Goms. Ich bedanke mich bei euch ganz herzlich und gratuliere euch zur Organisation eines top Weekends. Dank euch bekamen die weltbesten Radprofis und...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
25-06-2019 10:55:54

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 25-06-2019Ian Boswell visits OAKLEY: “I felt I was part of the brand” | Team KATUSHA ALPECIN : Ian Boswell visits Oakley : “I went into a 3-D scan room...
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
25-06-2019 10:46:03

Message de Zdenek Stybar du 25-06-2019NEXT APPIONTMENT !! 30 / 06 / 2019
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
25-06-2019 10:22:43

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 25-06-2019🚴🏻‍♂️ La nuova De Rosa SK Pininfarina spiegata da Cristiano De Rosa.
🚴🏻‍♂️ Discover more about the brand new SK Pininfarina, from the words of Cristiano De Rosa.
🔊 Sound on!
Voir la vidéo

Christian KneesChristian Knees
25-06-2019 10:18:50

Message de Christian Knees du 25-06-2019Wie sieht das bei euch aus in der Hitze?? 🤔Sportlich betätigen, ja oder nein...
Ich mag das warme Wetter 👍🏻👌🏻

What’s your opinion about riding in this hot weather 🤔
I like it...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 25-06-2019‪This week will see 19 Deceuninck - Quick-Step compete at the National Championships across seven nations: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/4000/deceuninck-quick-step-to-the-national-championships‬
En voir plus

ZLM TourZLM Tour
25-06-2019 10:00:05

Message de ZLM Tour du 25-06-2019Zelf helemaal enthousiast geworden tijdens de ZLM Tour? Fiets van 30 augustus t/m 1 september mee tijdens The Dutch 750

Drie dagen lang, van 30 augustus t/m 1 september, met honderden...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
25-06-2019 09:59:34

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 25-06-2019Sports manager Marc Sergeant about the Tour de France selection : Sports manager Sergeant about the Tour de France selection

💬 Sergeant: "I think we chose the strongest possible team. Let...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 25-06-2019“ Je sens qu'on me fait confiance...” - Marie Le Net

Retrouvez l'interveiw de Marie 👉 https://www.facebook.com/notes/fdj-nouvelle-aquitaine-futuroscope/marie-le-net-je-sens-quon-me-fait-confiance/2361736117248499/

#RideAndShine
En voir plus

Message de Team Total Direct Energie - L'actu du 25-06-2019Joyeux anniversaire Yohann Gène 🎂 😊 ! Le Guadeloupéen, qui arrêtera sa carrière à l'issue de la saison, célèbre ses 38 ans aujourd'hui.
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
25-06-2019 09:30:32

Message de Volta a Portugal du 25-06-2019Todas as informações sobre a Etapa da Volta - Via Verde RTP disponíveis em:
https://www.volta-portugal.com/

Faça parte da festa da Volta a Portugal Santader, no dia 6 de Agosto a partir das...
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
25-06-2019 09:27:02

Message de Team Androni Giocattoli du 25-06-2019SELLE SAN MARCO, UN OMAGGIO SPECIALE PER IL GIRO DI FAUSTO MASNADA : Bella!!! Bella, bella, bella. Grazie Selle San Marco per il bel regalo al nostro Fausto Masnada.
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
25-06-2019 09:02:21

Message de Team Sunweb du 25-06-2019It's national championships week for a lot of the northern hemisphere. Find out who is taking to the start line for us and when the races are on!👇🏻

💻teamsunweb.com/nc-startlist
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-06-2019 09:00:00

Message de Le Tour de France du 25-06-2019💛 For the last 100 years, the Legend of the Tour has been written in Yellow. 🤩

💛 La légende du Tour s'écrit en Jaune depuis 100 ans . 🤩
Voir la vidéo

Kilian FrankinyKilian Frankiny
25-06-2019 08:50:45

Message de Kilian Frankiny du 25-06-2019Herzlichen Dank an das gesamte Kanal9 Team für den interessanten Beitrag
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
25-06-2019 08:49:45

Message de CCC Team du 25-06-2019For our riders, their work takes place on the bike—in the saddle for hours each day. For them, there is no compromising comfort and performance. We’ve been working with our...
Voir la vidéo

Damiano CunegoDamiano Cunego
25-06-2019 08:43:06

Message de Damiano Cunego du 25-06-2019Grazie ancora a tutti coloro che hanno partecipato alla Granfondo che porta il mio nome! 🚴‍♂️ Grazie a chi ha pedalato al mio fianco! Grazie a chi ha deciso di...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
25-06-2019 08:41:51

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 25-06-2019We're very excited to announce the eight Lotto Soudal riders who will be at the start of Le Tour de France in Brussels!
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 25-06-2019Willam Bonnet fête aujourd'hui ses 37 ans ! Bon anniversaire 👌
Voir la vidéo

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
25-06-2019 08:16:25

Message de Österreich Rundfahrt du 25-06-2019Das spanische World Tour Movistar Team hat seine Fahrer für die am 6. Juli in Wels beginnende 71. Österreich Rundfahrt nominiert - als Leader hat dabei der Kolumbianer Carlos Betancur...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 25-06-2019Excellent anniversaire à notre Directeur Sportif Sébastien Joly qui fête aujourd'hui ses 40 ans ! 🎂
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
25-06-2019 08:00:01

Message de Team Sunweb du 25-06-2019Have you ever wondered what you should eat for breakfast or after your training? Or what you should drink and when?🍽️🥤

BORN, Superior Sportscare have launched a tool that will help...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
25-06-2019 07:46:46

Message de CCC Team du 25-06-2019Please join us in wishing Jonas Koch a very happy birthday 🥳🥳🥳.

We hope you have a great day, Jonas!

#RideForMore
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
25-06-2019 07:34:11

Message de Tour de Pologne du 25-06-2019To było wielkie WOW!
Tak wspomina swoje pierwsze starty późniejsza mistrzyni świata w kolarstwie torowym Katarzyna Pawłowska. A te pierwsze starty, to oczywiście Mini Tour de Pologne.
Cała rozmowa 👉 http://minitourdepologne.pl/katarzyna-pawlowska-mini-tdp-obudzilo-we-mnie-iskre-i-chec-rywalizacji/
Kinder+Sport
En voir plus

ŠKODA Tour de LuxembourgŠKODA Tour de Luxembourg
25-06-2019 07:21:43

Message de ŠKODA Tour de Luxembourg du 25-06-201972. General Patton & GP du Luxembourg
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
25-06-2019 07:06:05

Message de Michael Kolar du 25-06-2019Another Road to Enduro from this weekend's @world_enduro EWS continental @blackhole_bikefestival full vid will be up on my IGTV soon 🏁 I'm trying to improve them every time but focusing...
Voir la vidéo

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
25-06-2019 07:04:31

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 25-06-2019¡Buenos días! Abrimos martes con las imágenes del triunfo este lunes de Carmelo Urbano en la subida al Mirador de los Vallejos, en Rincón de la Victoria (Málaga). ¡Enhorabuena! 🏆
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
25-06-2019 07:00:01

Message de Team Cofidis du 25-06-2019Qui va le plus vite entre le lynx 🐅 et le moineau 🐦 ? Réponse dans ce nouveau duel 😄

Toute la série : http://bit.ly/CofidisMyQuiz 📺 #CofidisMyTeam
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
25-06-2019 06:52:41

Message de UAE Team Emirates Supporters du 25-06-2019Marco Marcato è il nostro regista in corsa, corridore per tutti i percorsi, gregario completo con le potenzialità da capitano, in testa al gruppo ad alzare l' andatura prima di...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
25-06-2019 06:36:53

Message de Israel Cycling Academy du 25-06-2019De Rosa launches new SK Pininfarina aero-specific bike | Cyclingnews.com : DE ROSA:

The BEST got BETTER .

Congrats, Partners !

http://www.cyclingnews.com/news/de-rosa-launches-new-sk-pininfarina-aero-specific-bike/
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
25-06-2019 06:28:24

Message de Tim Wellens du 25-06-2019Now it's official! Happy to announce to give it another try with @Lotto Soudal Cycling Team Fanpage in Le Tour de France! Hope to see you in Brussels, Belgium for...
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
25-06-2019 06:26:00

Message de Team Novo Nordisk du 25-06-2019Get to know our Sponsor: Wahoo and the KICKR CLIMB : “If you train for a hill, you should be on a hill.”

See the new advancements our partners at Wahoo...
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
25-06-2019 06:17:37

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 25-06-2019Restez hydrater par cette chaleur 💦
Je serai au départ du championnat de France sur route ce week end 😀 Première course sur route depuis un moment 😅
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
25-06-2019 06:16:15

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 25-06-2019⏱ Jeudi, dans un vignoble nantais surchauffé, Johan le bon et Ermenault Corentin affronteront le chronomètre lors du Championnat de France de contre-la-montre individuel.

✏ FRJ design & photography

#ThereIsNoTry l #LaHayeFouassière2019...
En voir plus

Maxime MonfortMaxime Monfort
25-06-2019 06:10:45

Message de Maxime Monfort du 25-06-2019« Très heureux de vous annoncer ma participation au tour de France, merci à mon équipe Lotto Soudal pour sa confiance 😊 »

« Happy to announce you my selection at...
Voir la vidéo

Tiesj Benoot FanpageTiesj Benoot Fanpage
25-06-2019 05:57:36

Message de Tiesj Benoot Fanpage du 25-06-20194th at @tourdesuisse_official ✔. Really happy with this result after 2 months with no racing. Sunday @bkgent2019 🇧🇪!
En voir plus

Ted KingTed King
25-06-2019 05:21:04

Message de Ted King du 25-06-2019A throwback to three and a half weeks ago at about this time in the day... The #GroadtoKanza has raced through Kansas, but the Groad continues!

Check out Episode 5...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 25-06-2019If these #GBDURO19 images don’t fuel your wanderlust, we don’t know what will!

Lachlan Morton continues to lead The Racing Collective's journey across the island of Great Britain, having covered...
En voir plus

Ted KingTed King
25-06-2019 01:53:00

Message de Ted King du 25-06-2019Wait no more, my friends, the #GroadtoKanza episode 5 is here, the Dirty Kanza edition.

https://youtu.be/WkTx1kXdUkc

Thanks to Ansel Dickey and Vermont Social for the video production.
Voir la vidéo

Accès aux messages par jour

June 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

May 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31