ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 21:59:00

Message de Le Tour de France du 06-07-2019He has been the voice of the Tour for years, and we won't forget him.

Remember Paul Sherwen. 🙏

Il a été l'une des voix anglophones du Tour pendant des années,...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-07-2019 21:41:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-07-2019VIDEO 🎥 Spratty’s got short length issues 😅 It’s a dance party in the bus 💃🏻 Kennedy goes on the attack 💪🏼 before a trip to the podium for Van...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 06-07-2019What a picture!
Kasper Asgreen and Julian Alaphilippe riding up the legendary Muur-Kapelmuur during stage 1 of #TDF2019.
Photo: GettySport
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
06-07-2019 21:33:15

Message de Fanpagina Sofie De Vuyst du 06-07-2019Podiumceremonie
groene trui na Rit 2 van Giro Rosa 2019
🌷🌷🌷 voor Sofie !
Cameraman 🎥 : Robert De Vuyst
Voir la vidéo

Mike TeunissenMike Teunissen
06-07-2019 21:25:27

Message de Mike Teunissen du 06-07-2019BAM: Mike wint Tour-rit in Brussel en pakt gele trui! : Ongelooflijke dag, een stukje geschiedenis werd vandaag geschreven!⤵️

http://www.miketeunissen.nl/miketeunissen.nl/index.php/704-bam-mike-wint-tour-rit-en-pakt-geel
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
06-07-2019 21:24:01

Message de Trek-Segafredo du 06-07-2019Get backstage in the 🇮🇹#GiroRosa stage 2 in our photo gallery. Click on the link below.

📷by @harperjojophoto
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 21:18:51

Message de Le Tour de France du 06-07-2019📸 PIC OF THE DAY 😍
Powered by Century 21 France
A.S.O. / Ashleygruber Jered Gruber
#TDF2019
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
06-07-2019 21:08:25

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 06-07-2019De ene droom valt in duigen, een ander sprookje begint...
Voir la vidéo

Julien SimonJulien Simon
06-07-2019 21:03:32

Message de Julien Simon du 06-07-2019Julien à 1min14 avant la chute.

https://dai.ly/x7cny6w
Voir la vidéo

Message de Alessandro De Marchi What the first TDF stage looks like!
_____________________________________
@cccshoesbags
@giantbicycles
@unicef
@etxeondo
@oakley
@northwave_official
@overachievecycling
@cadexcycling
@garmin
@vittoria_servizio_corse
@onenergybio
📸@cauldphoto
#rossodibuja #cccteam #cccshoesbags #cccteam4unicef #rideformore #ridegiant #giantbycicles #overachieve #northwave #oakley #etxeondo #giant #gianttcr #vittoriacycling
@letourdefrance
En voir plus

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
06-07-2019 20:52:37

Message de Alexandre Geniez du 06-07-2019Certaines dates marquent plus que d’autres ⁣
6 juillet 2011, Österreich Rundfahrt, première victoire chez les professionnels. ⁣

Huit ans, quinze victoires et toujours envie de revivre cela.
Parce que c’est ce...
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 06-07-2019CHAMPIONNATS DE FRANCE BMX 2019 DOUBLE TITRE POUR ROUBAIX - Et de 2 titres pour les pilotes Roubaisiens avec le sacre de Zoé Hapka qui devient Championne de France Junior...
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
06-07-2019 20:40:00

Message de Österreich Rundfahrt du 06-07-2019Österreich-Rundfahrt 2019: Prolog, Highlights aus Wels vom 06.07.2019 um 20:15 Uhr : Die Highlights des Prologs der Ö-Tour in der ORF TV-Thek zum Nachschauen!
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-07-2019 20:35:17

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-07-2019VIDEO 🎥 A big crash 💥, Strava goals ⛰️, new gear 🚲, dodgy contracts 🖊️ and a surprise winner 🥇. Check out all the action from the opening stage of...
Voir la vidéo

Peter SaganPeter Sagan
06-07-2019 20:26:06

Message de Peter Sagan du 06-07-2019Although today we had the first stage, and it was a really close one, the Le Tour de France actually started two days ago, with the usual photo sessions, press...
Voir la vidéo

Rudy MolardRudy Molard
06-07-2019 20:21:19

Message de Rudy Molard du 06-07-2019Première étape du Tour de France ✅ avec un super public belge 🇧🇪

Demain chrono par équipe 🔜 horaire de passage à 14h45 🕒
En voir plus

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
06-07-2019 20:19:09

Message de Carlos Verona Quintanilla du 06-07-2019Etapa 1, Tour de Francia, 2.WT FRA

Hola a todos!

Hoy hemos disputado la primera etapa de este Tour de Francia sobre 200kms, con salida y llegada en Bruselas, con...
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
06-07-2019 20:16:17

Message de Sonny Colbrelli du 06-07-2019Sono partito un po’ troppo lungo oggi per provare a recuperare alcune posizioni. Purtroppo però negli ultimi 50 metri le gambe sono venute a mancare... Peccato ma ci riproveremo 💪

#sonnygoestothetour

photo:...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 06-07-2019The always smiling Enric Mas Nicolau sat down before dinner to share with us his first day in the saddle at #TDF2019.
Voir la vidéo

Warren BarguilWarren Barguil
06-07-2019 20:10:51

Message de Warren Barguil du 06-07-2019C'est parti pour @letourdefrance avec un accueil de folie de la part des Bruxellois(es) pour célébrer la légende vivante qu’est Eddy Merckx.
Que de monde aujourd’hui au bord des routes....
En voir plus

Patrick KonradPatrick Konrad
06-07-2019 20:04:25

Message de Patrick Konrad du 06-07-2019Day 1 of the Le Tour de France ✔️🔥
@ Brussels, Belgium
En voir plus

Florian VachonFlorian Vachon
06-07-2019 19:59:34

Message de Florian Vachon du 06-07-2019‪Énormément de monde pour ce très joli départ en Belgique.🇧🇪‬
‪#TDF2019 #PhotoDuJour ‬#brussel
Equipe Arkéa Samsic
En voir plus

Lance ArmstrongLance Armstrong
06-07-2019 19:58:15

Message de Lance Armstrong du 06-07-2019Finally time for the Tour. The Grand Depart in Brussels saw some drama. Some crashes, huge crowds and a photo finish. The boys jump into the new studio in Aspen...
Voir la vidéo

Message de EF Education First Pro Cycling du 06-07-2019#PInkArgyle had a clear objective for the opening stage of Le Tour de France: look for every opportunity to avoid stress, keep excitement at bay and conserve energy.

It was...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 19:57:26

Message de Le Tour de France du 06-07-2019📷 A.S.O / Gruber Images
Voir les 19 photos

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
06-07-2019 19:39:46

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 06-07-2019Belgium you were amazing. Once again, the country has proved to be the „mecca of cycling“.

SEE THE FULL GALLERY FROM Kathrin Schafbauer Photography => https://bit.ly/2XzV77G

Le Tour de France #TDF2019
KATUSHA...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
06-07-2019 19:39:35

Message de Team Sunweb du 06-07-2019Cobbled climbs and a fast bunch sprint? Yep, we're definitely in Belgium for the #TDF2019🇫🇷

#InsideOut at the Grand Départ👇🏻
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
06-07-2019 19:39:19

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 06-07-2019That moment when... you realise Mike wins🚗😱
Voir la vidéo

Nicolas EDETNicolas EDET
06-07-2019 19:36:12

Message de Nicolas EDET du 06-07-2019Le tour est lancé !
1ere étape nerveuse en Belgique avec un sprint massif. Bonne mise en route pour l’équipe avec N.Berhane dans l’échappée matinale et ensuite S.Rosetto en solitaire...
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
06-07-2019 19:35:00

Message de Rachel Neylan du 06-07-2019Hot and intense start to @girorosaiccrea these first two days have literally flown by 💨🔥💨🔥... Stage 1 hilly TTT yesterday we finished 9th, in today's 80km Stage 2 kickstarter we...
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
06-07-2019 19:31:44

Message de Hugo Houle du 06-07-2019Un coup de stress lorsque j’ai entendu dans mon oreillette que @jakobfuglsang_official avait chuté, en équipe nous avons limité les dégâts. #astanaproteam #hhpower #tdf2019 @gettysport
En voir plus

Elia VivianiElia Viviani
06-07-2019 19:31:28

Message de Elia Viviani du 06-07-20191 Tappa | Tour de France

Tappa caotica ma c’era d’aspettarselo. Purtroppo non è andata come volevo. Comunque è solo l’inizio - avanti!

📸 @cyclingimages
En voir plus

Matthias BrändleMatthias Brändle
06-07-2019 19:30:39

Message de Matthias Brändle du 06-07-2019Kurze oder eher längere Zusammenfassung von meinem Tag heute. Hat ned sollen sein mit dem Etappensieg aber richtig cool wars trotzdem😀😀

Danke an Alpentour TV für die coole Liveberichterstattung👍👍
Voir la vidéo

Kevin LedanoisKevin Ledanois
06-07-2019 19:26:26

Message de Kevin Ledanois du 06-07-2019@letourdefrance - étape 1 : 🎬
Du stress, de la vitesse, des pavés, des chutes,.. bref, ça a bel et bien commencé. 😱🤪
L’important est que personne de l’équipe ne soit tombé,...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
06-07-2019 19:14:29

Message de Team Sunweb du 06-07-2019#InsideOut Tour de France Stage 1 Gallery | A hectic sprint a partagé 44 photos.
Voir les 44 photos

Tayler WilesTayler Wiles
06-07-2019 19:12:43

Message de Tayler Wiles du 06-07-2019Gave it a try with 1 KM to go today but it was a bit too fast to get away! 🤣 Fun, speedy (and beautiful) finish with @elisalongob snagging a...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
06-07-2019 19:11:45

Message de UAE Team Emirates Supporters du 06-07-2019È per importanza il terzo evento sportivo dell' anno, chi appassionato di ciclismo non vorrebbe essere in Francia a vedere il Tour?? Tanti sono anche i Supporters presenti come Enzo...
En voir plus

Emanuel BuchmannEmanuel Buchmann
06-07-2019 19:11:36

Message de Emanuel Buchmann du 06-07-2019First Stage done of @letourdefrance , a little crash for me inside the final 3km , but I should be ok for tomorrow
Thanks to the Belgian fans for the...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
06-07-2019 19:00:01

Message de CCC Team du 06-07-2019GALLERY: Greg Take the Polka Dot Jersey

Go behind the scenes of Le Tour de France stage one in photos and re-live Greg Van Avermaet's attack to claim the KOM jersey,...
En voir plus

nicolas rochenicolas roche
06-07-2019 18:53:53

Message de nicolas roche du 06-07-2019Stage 1 complete Le Tour de France Team Sunweb
En voir plus

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
06-07-2019 18:51:28

Message de Lukas Pöstlberger du 06-07-2019Le Tour de France #AustriaGang Vlog is back 🇦🇹
Voir la vidéo

Richie PorteRichie Porte
06-07-2019 18:50:14

Simon YatesSimon Yates
06-07-2019 18:49:32

Message de Simon Yates du 06-07-2019Stage one Le Tour de France ✅
En voir plus

Michael ValgrenMichael Valgren
06-07-2019 18:48:33

Message de Michael Valgren du 06-07-2019Danish:

Det blev hollandske Mike Teunissen, der vandt 1. etape af årets Tour de France efter en massespurt, som bød på et styrt kort før målstregen.

Michael Valgren kom i mål sammen...
En voir plus

Katarzyna Kasia NiewiadomaKatarzyna Kasia Niewiadoma
06-07-2019 18:46:53

Message de Katarzyna Kasia Niewiadoma du 06-07-2019Beautiful team performance CANYON//SRAM Racing We did it 🙌🏽
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
06-07-2019 18:42:25

Message de Team INEOS du 06-07-2019GALLERY: Check out the full Russ Ellis selection from the opening day of the Tour de France.

📸 > https://www.teamineos.com/article/gallery-russ-ellis-tour-de-france-stage-one
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-07-2019 18:39:32

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-07-2019It wouldn't be a Belgian Grand Depart without a couple of bergs and some cobbles. Check out our opening stage of the #TDF2019 in photos.
📸 Kristof Ramon
Voir les 35 photos

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 06-07-2019🇫🇷 - Tour de France

Un Grand Départ en Belgique ressemble à ça

😍 Des foules incroyables 😍

#allezALM - © Scott Mitchell
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
06-07-2019 18:31:23

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 06-07-2019Caleb Ewan could step onto the podium today to put on the white young rider's jersey after sprinting the third place in the opening stage of the Tour de France...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 06-07-2019#TheWolfpack Express - Episode 3
A fantastic atmosphere, magnificent fans and some very confident and joyful wolves - all in all, an unforgettable #TDF2019 Grand Depart in Brussels.
Video: La Pédale
Voir la vidéo

Tour of UtahTour of Utah
06-07-2019 18:24:00

Message de Tour of Utah du 06-07-2019There can only be one! Voting is still going on for your Fan Favorite Hat! Cast our votes and automatically be entered to win a $100 Visa gift card! Voting...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
06-07-2019 18:16:16

Message de Equipe Arkéa Samsic du 06-07-2019Une ambiance incroyable tout au long du parcours, une journée particulière pour Warren Barguil qui pour la première fois portait son maillot de champion de France, un sprint décousu suite...
En voir plus

Toms SkujiņšToms Skujiņš
06-07-2019 18:11:04

Message de Toms Skujiņš du 06-07-2019"Bez pirmās reizes sindroma". Saruna ar vienīgo latvieti "Tour de France" : Paldies par interviju TVNET
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
06-07-2019 18:05:18

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 06-07-2019Le cyclisme un sport pas comme les autres...respect monsieur Fuglsang.
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
06-07-2019 18:02:50

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 06-07-2019Teunissen amazes with stage victory and first yellow jersey in Tour… : “This is truly bizarre. Unreal”, Teunissen said. “It’s all very special."
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
06-07-2019 18:01:58

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 06-07-2019Gagnez 2 places dans la tribune d'arrivée aux champs-Elysées à Paris !

Question du jour: quelle est la vitesse moyenne de l'équipe Wanty-Gobert au chrono par équipes?

Répondez avant dimanche 16h et...
En voir plus

Alberto BettiolAlberto Bettiol
06-07-2019 17:56:41

Message de Alberto Bettiol du 06-07-2019🇮🇹 L'inizio. Il momento in cui fai i conti con te stesso, davanti a uno specchio. Sei teso ma sdrammatizzi, ti concentri, sei pronto.
Il Belgio resta per me custode...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
06-07-2019 17:56:17

Message de Movistar Team du 06-07-2019🇮🇹2️⃣😨 A bit of a scare at the Giro Rosa Iccrea today with a crash from Gloria Rodríguez Sánchez at the main descent on stage two. Fortunately, it's just minor...
En voir plus

Giacomo NizzoloGiacomo Nizzolo
06-07-2019 17:55:37

Message de Giacomo Nizzolo du 06-07-2019A good outcome for my very first Tour de France stage 1. Lots of stress into the final kms and a hectic sprint, we can be happy with a solid...
En voir plus

Benoit CosnefroyBenoit Cosnefroy
06-07-2019 17:47:16

Message de Benoit Cosnefroy du 06-07-2019C'est avec le numéro 33 accroché dans le dos que j'ai pris le départ ce matin. L'agitation impressionnante autour du peloton et la perspective d'une arrivée au sprint massif ont...
En voir plus

Alexander KristoffAlexander Kristoff
06-07-2019 17:44:30

Message de Alexander Kristoff du 06-07-2019A bit disappointed with my performance on stage 1. 😕 but at least I stayed on the bike, more days to come😉 #uaeteamemirates 📸 @fizzaazzif
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
06-07-2019 17:44:09

Message de Astana Pro Team du 06-07-2019😟That didn’t look good! Thanks to his teammates, Jakob Fuglsang was able to return to the peloton to finish Le Tour stage 1.👏
(c) A.S.O #TDF2019 #AstanaProTeam
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 17:37:07

Message de Le Tour de France du 06-07-2019📊 Classifications after Stage 1 📊
💛 Mike Teunissen 🇳🇱
💚 Mike Teunissen 🇳🇱
🔴⚪ Greg Van Avermaet 🇧🇪
👶 Caleb Ewan 🇦🇺
💪 Stephane Rossetto🇫🇷
📸 A.S.O.
#TDF2019
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 06-07-2019Le Tour d'Autriche a débuté aujourd'hui par un prologue et la 13ème place d'Alessandro Fedeli !
📸 Delio Fernandez
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-07-2019 17:34:55

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-07-2019It was short and fast first road stage where Kennedy went on a late attack, before Spratt and Van Vleuten unleashed and climbed into 2nd % 6th place respectively on...
Voir les 18 photos

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
06-07-2019 17:30:50

Dylan heeft de eerste rit in zijn EERSTE TdF overleeft in de buik vh peloton zonder valpartij. Winnaar Theunissen.

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 06-07-2019🇫🇷 - Tour de France

En quelques années Oliver Naesen est devenu l'un des meilleurs coureurs de Classiques.

Leader au printemps sur les pavés, "Oli" se mue en équipier de...
Voir la vidéo

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
06-07-2019 17:27:58

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 06-07-2019🎙️ " Je suis déçu de rater le maillot à pois, mais une nouvelle chance m'attend lundi!"

Xandro Meurisse explique sa première expérience sur le Tour de France :
📰http://wanty-gobert.be/fr/content/tour-de-france-1-meurisse-decu-de-rater-le-maillot-pois

13. Andrea Pasqualon
21....
En voir plus

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
06-07-2019 17:22:29

Message de Enric Mas Nicolau du 06-07-2019Mucha tensión en esta primera etapa pero sino no sería el Le Tour de France

Lots of tension in this first stage but otherwise it wouldn't be the Le Tour...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
06-07-2019 17:21:24

Message de Israel Cycling Academy du 06-07-2019The show was fast and short today at the Österreich Rundfahrt #tourofaustria Prologue
Our Matthias Brändle came 2nd, with only one second from the winner
@Janniksteimle
More via twitter:

https://twitter.com/yallaACADEMY/status/1147493529318502400?s=20

Photographer: Noa...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
06-07-2019 17:20:58

Message de Astana Pro Team du 06-07-2019🤕Not the start our Jakob Fuglsang and his teammates wished for, as he crashed in stage 1 of Le Tour de France. Read the medical update for the latest information:...
En voir plus

Lilian CalmejaneLilian Calmejane
06-07-2019 17:17:40

Message de Lilian Calmejane du 06-07-2019Le tour est lancé, une étape qui a tenue toute ses promesses avec une foule immense tout au long des 200 kms et des chutes dans le final! Prudent et...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 17:15:00

Message de Le Tour de France du 06-07-2019⭐ Podiums après l'Etape 1 ⭐

💛 🇳🇱 Mike Teunissen
💚 🇳🇱 Mike Teunissen
⚪🔴 🇧🇪 Greg Van Avermaet
👶 🇦🇺 Caleb Ewan
💪 🇫🇷 Stéphane Rossetto

📸: A.S.O. / A.Broadway
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
06-07-2019 17:07:44

Message de UAE Team Emirates du 06-07-2019📸 Relieved that's over!
A few snaps to sum up a hectic first day at Le Tour de France 🇫🇷 All our guys safely home in the main peloton 🇦🇪...
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
06-07-2019 17:00:20

Message de Vincenzo Nibali du 06-07-2019It's the Grand Départ day! 💛
@letourdefrance #squalodellostretto @bahrain_merida @rudyproject
📸 @modcyclingphoto.

#RideAsOne #TDF2019
En voir plus

Fan Club Anthony DelaplaceFan Club Anthony Delaplace
06-07-2019 17:00:05

Message de Fan Club Anthony Delaplace du 06-07-2019Tour de France - Étape 1 : « 194 km au programme avec une grande boucle autour de Bruxelles. Comme d’habitude, le public était très nombreux et c’était incroyable de...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
06-07-2019 16:58:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 06-07-2019Tutto OK per Fabio Aru nella prima tappa del Tour de France. A 79 chilometri dall'arrivo la ripresa TV sul gruppo che si è aperto ed ecco il Cavaliere dei...
En voir plus

Rui CostaRui Costa
06-07-2019 16:56:01

Message de Rui Costa du 06-07-2019Olá amigos :)
Antes de mais, parabéns ao @tiago0ferreira pelo título europeu de maratonas 👏👏
Por aqui, está feito o primeiro desafio.
Ritmo alto, velocidade maluca, algum perigo e quedas.
Nós escapamos e chegamos...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
06-07-2019 16:51:35

Message de Team Bahrain Merida du 06-07-2019teambahrainmerida.com : The TBM’s adventure at the 2019 Tour de France begins with the Sonny Colbrelli 5th place. "It was a very tight sprint - explains the Italian rider -...
En voir plus

Message de Team Total Direct Energie - L'actu du 06-07-2019Tour de France - Etape 1

Cette première étape belge est passée sans encombre pour les coureurs Vendéens qui ont passé toute la journée au sein du peloton.

Mike Teunissen s'est offert...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 16:50:00

Message de Le Tour de France du 06-07-2019🎬 The final crash as if you were inside the peloton. Take a look at our onboard image of the day.

🎬 La chute du dernier kilomètre comme si vous...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
06-07-2019 16:49:37

Message de CCC Team du 06-07-2019REPORT: It’s always good to start the Tour with something. A stage win is nice, but the jersey is also special. My goal was to do something in Belgium. I...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
06-07-2019 16:45:19

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 06-07-2019Teunissen stunt met ritzege en eerste gele trui in Tour de France : “Dit is echt bizar. Onwerkelijk gewoon”, aldus Teunissen. “Het is heel apart allemaal."
En voir plus

Nikias ArndtNikias Arndt
06-07-2019 16:42:27

Message de Nikias Arndt du 06-07-2019First Stage of @Letourdefrance ✔
Now recovery and then focus on tomorrow‘s TTT with @teamsunweb 💪🏼
#brussels #cycling #teamwork #keepchallenging
En voir plus

Guillaume MartinGuillaume Martin
06-07-2019 16:40:10

Message de Guillaume Martin du 06-07-2019C'est parti pour un Tour ! La course est enfin lancée. Première étape autour de Bruxelles passée sans encombre. Et une 21ème place à l'arrivée, dans le sprint.
Wanty-Gobert Cycling Team
📷...
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
06-07-2019 16:37:01

Message de Österreich Rundfahrt du 06-07-2019Alpentour TV : Morgen gehts weiter - wieder Live! 💥💥
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
06-07-2019 16:35:36

Message de Trek-Segafredo du 06-07-2019Giro Rosa | Trek Race Shop : On now!
Stage 2 Giro Rosa highlights show:

trek.bike/GiroRosa
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
06-07-2019 16:35:08

Message de BORA-hansgrohe du 06-07-2019BORA-hansgrohe Le Tour de France campaign starts with a bang in Brussels with Peter Sagan narrowly beaten into second on race opener. Read on here: http://bit.ly/2XUvbTg
---
Peter Sagan im Fotofinish zum...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 06-07-2019Ninth in Brussels, Elia Viviani explained how things went in the final kilometers of #TDF2019 stage 1: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/4018/tour-de-france-opens-with-hectic-stage
Photo: GettySport
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 06-07-2019Team Dimension Data for Qhubeka and Giacomo Nizzolo got Le Tour de France off to a strong start today, as the Italian sprinted to a strong 4th place finish in...
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
06-07-2019 16:31:15

Message de Österreich Rundfahrt du 06-07-2019Prolog Wels / Österreich Rundfahrt 2019
📸 @mariostiehl @ Wels
En voir plus

Damiano CarusoDamiano Caruso
06-07-2019 16:30:54

Message de Damiano Caruso du 06-07-2019Unlucky day! #tdf #bahrainmerida
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
06-07-2019 16:30:08

Message de CCC Development Team du 06-07-2019Oto szybkie podsumowanie naszej kolarskiej soboty. W Rumunii, Attila Valter zajął 🥈 miejsce na trzecim etapie Turul Ciclist Al Sibiului - Sibiu Cycling Tour. Z kolei Patryk Stosz zakończył Wyścig...
En voir plus

Maximiliano RichezeMaximiliano Richeze
06-07-2019 16:28:14

Message de Maximiliano Richeze du 06-07-2019Grand depart today at the TourdeFrance 2019. The 1st stage hasn’t ended like we wished, but we’ll keep on trying
#TDF Deceuninck - Quick-Step Cycling Team #TheWolfpack
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 16:27:16

Message de Le Tour de France du 06-07-2019🤔 Someone needs a wheel?!
.
🤔 Qui veut une roue ?!
.
📸 A.S.O. / @_alexbroadway_
#TDF2019
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
06-07-2019 16:25:07

Message de Mikael Cherel du 06-07-2019En passant par le mythique Mur de Gramont ... 🇧🇪
Nice shot by @modcyclingphoto 😎

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

#ALLEZALM
•⠀⠀
•⠀⠀
•⠀⠀

#instacycling #cyclingshots #cyclist#fromwhereiride #roadcycling#stravacycling #outsideisfree #cyclinglife#livetoride #cyclinglife#cyclingphotos #velo #bici #bicicletta#ciclismo #cycling #cyclingpics #procycling #bike
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@eddymerckxbikes @maviccycling...
En voir plus

Riccardo Zoidl - Pro CyclistRiccardo Zoidl - Pro Cyclist
06-07-2019 16:20:37

Message de Riccardo Zoidl - Pro Cyclist du 06-07-2019cccteam.eu : CCC Team is a UCI WorldTour cycling team sponsored by Polish shoe and bag manufacturer CCC
En voir plus

Lukasz WisniowskiLukasz Wisniowski
06-07-2019 16:19:49

Message de Lukasz Wisniowski du 06-07-2019Z Łukaszem wszystko w porządku, walczymy dalej! 🔥

Łukasz is fine, the fight is still on! 🔥

foto: Marek Bala/naszosie.pl
En voir plus

Richie PorteRichie Porte
06-07-2019 16:18:06

Message de Richie Porte du 06-07-2019After the finish line we negotiate our way through the crowds back to the bus. Day 1 complete Le Tour de France
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 16:17:29

Message de Le Tour de France du 06-07-2019Après cette première étape, Mike Teunissen s'empare du premier Maillot Jaune de ce Tour de France 2019. 💛 Greg Van Avermaet endosse le Maillot à pois 🔴⚪️ et Caleb Ewan...
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
06-07-2019 16:14:47

Message de Marcus Burghardt du 06-07-2019Thank you Belgium for this amazing cycling festival out there today, you gave me goosebumps 🙏🙏🙏
_________________________________________
#letour #tdf19 #tourdefrance #brussels #belgium #muurvangeraardsbergen #muur #geraardsbergen #munich #bavaria #rosenheim #samerberg #hamburg #düsseldorf #frankfurt...
En voir plus

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
06-07-2019 16:10:00

Message de Tomasz Marczyński du 06-07-2019Szlachcianki i Szlachcice do październikowej kolarskiej uczty coraz bliżej! Zapisz się już teraz do wspólnego rowerowego biesiadowania! Liczba miejsc ograniczona! Wyścig #race #wyscigbytomaszmarczynski #wyscig #feast #cycling #tomaszmarczynski #celebration...
En voir plus

Message de 4 Jours de Dunkerque / Grand Prix des Hauts-de-France du 06-07-2019Félicitations Mike Teunissen pour cette victoire dans la première étape du Tour de France ! 🥇 Les 4 jours de Dunkerque grand prix des Hauts de France fière de son...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
06-07-2019 16:07:29

Message de Team Cofidis du 06-07-2019Quelle étape !! 1er Tour de France pour Stéphane Rossetto et premier prix de la combativité, bravo !! 🏆

A l’attaque dès le départ, l’équipe a été très présente aujourd’hui, avec...
Voir les 7 photos

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 16:07:06

Message de Le Tour de France du 06-07-2019⛰ The first polka dot jersey for Greg Van Avermaet, 💥 a hectic finish, and a wonderful win for Mike Teunissen.

⏪ In case you missed it, here is the summary...
Voir la vidéo

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
06-07-2019 16:05:46

Message de Michał Kwiatkowski du 06-07-2019Great to race again on Belgian soil👌 Day one at Le Tour de France always sponsored by word "chaos" but we're happy to bring G and Egan safe👍 Team INEOS...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 16:02:45

Message de Le Tour de France du 06-07-2019ツール・ド・フランス 2019 🇫🇷
🚩第1ステージ
ゴール前スプリントを僅差で制したマイク・テウニッセン🇳🇱(TJV)が自身初のステージ勝利&マイヨジョーヌ獲得となりました👏

#TDF2019
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
06-07-2019 16:00:39

Message de Team INEOS du 06-07-2019Late scare for GC duo in Tour opener : We've got full reaction from Geraint Thomas after an eventful finish to the opening stage at the Tour de France.
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 16:00:02

Message de Le Tour de France du 06-07-2019⛰ Le premier maillot à pois pour Greg Van Avermaet, 💥 un final mouvementé, 💛 et le coup double pour Mike Teunissen !

⏪ La première étape résumée en 30'', c'est...
Voir la vidéo

Peter SaganPeter Sagan
06-07-2019 15:57:38

Message de Peter Sagan du 06-07-2019As always, the first stage of Le Tour de France is hectic. There was an early break of four riders and our guys worked to keep them under control. In...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
06-07-2019 15:56:53

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 06-07-2019He enjoyed every minute of it. Mads Würtz Schmidt "all day" in front in stage 1 of his first Le Tour de France. No mountains jersey because of a slipping...
Voir la vidéo

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
06-07-2019 15:54:41

Message de Amgen Tour of California du 06-07-2019#AmgenTOC Riders to Watch in the 2019 Tour de France : We are SO excited for the 2019 Le Tour de France that we put together a list of #AmgenTOC...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 06-07-2019Journée pleine de ferveur et nerveuse mais sans incident pour Thibaut Pinot et ses coéquipiers qui ont terminé dans le temps du vainqueur sur la 1ère étape du Tour de...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
06-07-2019 15:50:47

Message de Team INEOS du 06-07-2019"I’m fine. I gave myself enough space and avoided the actual crash. The main thing is that it didn’t do any damage – the bike took the hit and I...
En voir plus

Jasper StuyvenJasper Stuyven
06-07-2019 15:50:09

Message de Jasper Stuyven du 06-07-2019Felt I could have done better with these legs on this kind of finish, but finished a day full of goosebumps with a 10th place. 💪 #tdf2019 #AimHigher
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-07-2019 15:49:51

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-07-2019Trentin sprints to seventh in chaotic finish to stage one of the Tour de France : REPORT 📰"It was super chaotic because we didn’t start very fast, everyone was coming...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 06-07-2019🇫🇷 - Tour de France - Etape 1

Cette première étape fut la Classique de Juillet où le peloton a grimpé le Mur de Grammont et le Bosberg.

Après un départ...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
06-07-2019 15:48:32

Message de Team Sunweb du 06-07-2019🗣️"It’s a little unfortunate as I think the legs were better than the result today but it’s a good sign for the stages to come.”

Michael Matthews is in a positive...
En voir plus

Greg Van AvermaetGreg Van Avermaet
06-07-2019 15:46:11

Message de Greg Van Avermaet du 06-07-2019Bergkoning Van Avermaet: "Was een doel, maar ik wilde niet te veel volk wakker maken" : 🔴🔴🔴💛
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
06-07-2019 15:46:09

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 06-07-2019The unbelievable final KM!😱

Your feelings?🤯📝

#TDF2019
Voir la vidéo

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
06-07-2019 15:45:04

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 06-07-2019🥰🥰🥰🥰🥰
En voir plus

Maxime MonfortMaxime Monfort
06-07-2019 15:43:53

Message de Maxime Monfort du 06-07-2019TOUR DE FRANCE – Étape 1 : #Tour : première étape ce samedi, Max vous explique sa journée sur le site :-)

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/tour-de-france-etape-1-4/
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
06-07-2019 15:40:40

Message de Movistar Team du 06-07-2019Movistar Team, a salvo en el primer día del Tour : 🇫🇷1️⃣✅ Nairo Quintana -who had to avoid a crash with 1km left-, Mikel Landa and the whole Movistar Team...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 15:35:32

Message de Le Tour de France du 06-07-2019👉 One Jumbo Visma can hide another one: Mike Teunissen 💛
.
Un Jumbo peut en cacher un autre : Mike Teunissen 💛
.
📸 A.S.O. / @_alexbroadway_
#TDF2019
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 15:30:37

Message de Le Tour de France du 06-07-2019📹 Relive the last kilometre and Mike Teunissen's win!
📹 Revivez le dernier kilomètre de cette première étape et la victoire à la photo-finish de Mike Teunissen !

#TDF2019
Voir la vidéo

Grand Prix De DenainGrand Prix De Denain
06-07-2019 15:25:53

Message de Grand Prix De Denain du 06-07-2019Le grand départ de Bruxelles - 1ère étape
En voir plus

Ryan RothRyan Roth
06-07-2019 15:25:30

Message de Ryan Roth du 06-07-2019Some shots from the crit at Nationals...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
06-07-2019 15:24:18

Message de UAE Team Emirates du 06-07-2019Much needed warm down after a fast and furious first stage at Le Tour de France ! 🇫🇷

#UAETeamEmirates #YearofTolerance #RideTogether #TDF2019
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
06-07-2019 15:23:27

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 06-07-2019Le maillot jaune😍
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
06-07-2019 15:21:35

Message de Team Bahrain Merida du 06-07-2019🚴🏻‍♂️💨 What a thrilling finale on the opening stage of Le Tour de France! Our Sonny Colbrelli sprints to 5th place. #RideAsOne
📺 Watch it ⤵️
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
06-07-2019 15:20:02

Message de Israel Cycling Academy du 06-07-2019ICA Great news to 4 of you :

You WON ICA jerseys !

4 lucky ICA fans just won our JINGA made racing jerseys .

Those 4 took part in our CRAZY MAY...
En voir plus

Amaro AntunesAmaro Antunes
06-07-2019 15:19:36

Message de Amaro Antunes du 06-07-2019Que sempre haja alegria e vontade de sorrir 👌🤪
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 06-07-2019TROPHÉE DE FRANCE 2019 ROMANS-SUR-ISÈRE - La valeur n'attend le nombres des années avec la victoire en catégorie Draisienne de Roméo Hapka qui est âgé de seulement 4 ans !...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
06-07-2019 15:18:47

Message de CCC Team du 06-07-2019🔴⚪️

Bravo Greg Van Avermaet!

#RideForMore #OverAchieve #TDF
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
06-07-2019 15:16:07

Message de Trek-Segafredo du 06-07-2019A crazy sprint finish for the 2019 Tour de France stage 1 with the yellow jersey on the line and Jasper Stuyven managed a 10th place finish - no easy...
Voir la vidéo

Lance ArmstrongLance Armstrong
06-07-2019 15:10:06

Message de Lance Armstrong du 06-07-2019Lance Armstrong's Unfiltered Analysis of the 2019 Tour de France : Thanks to my friends at Outside Magazine. Stage one analysis and recap with George Hincapie , JB Hager and...
En voir plus

Lukasz WisniowskiLukasz Wisniowski
06-07-2019 15:08:28

Message de Lukasz Wisniowski du 06-07-2019Niestety, Łukasz nie dojechał do mety bez szwanku. Więcej informacji wieczorem.

Unfortunately, Łukasz did not finish the stage unharmed. More on that subject in the evening.
En voir plus

Julien SimonJulien Simon
06-07-2019 15:07:51

Julien 16 ème et premier français !

Modification. Julien a été déclassé du sprint. Il est relégué 29 ème 😢

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
06-07-2019 15:06:03

Message de UAE Team Emirates Supporters du 06-07-2019Prima tappa del Tour de France, per le ruote veloci, una caduta negli ultimi chilometri che ha spezzato il gruppo, ci ha tenuto con il fiato sospeso, per fortuna nessuno...
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 06-07-2019Victoire de Mike TEUNISSEN (Team Jumbo-Visma Cycling) sur la 1ère étape du Tour de France 2019 ! 🚴‍♂️👏👍
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
06-07-2019 15:03:36

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 06-07-2019TOUR OF AUSTRIA: GIOVANNI VISCONTI IL MIGLIORE DEI NOSTRI NEL PROLOGO

2500 metri con partenza e arrivo nel centro di Wels. E' stato questo il menu odierno per la Neri Sottoli...
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
06-07-2019 14:59:27

Message de Davide Cimolai du 06-07-2019#Livigno ☀️
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 06-07-2019Vincitore a sorpresa oggi al @letourdefrance @matteotrentin nel finale sta sempre nelle prime posizioni e chiude 7°....bravissimo! Domani potrebbe essere un gran giorno! #matteotrentin #matteotrentinfansclub
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
06-07-2019 14:56:05

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 06-07-2019MIKE!💛

#samenwinnen
En voir plus

ZLM TourZLM Tour
06-07-2019 14:55:53

Message de ZLM Tour du 06-07-2019Wat stond dat geel hem al goed hè in de ZLM Tour? Onze eindwinnaar Mike Teunissen wint nu ook de openingsetappe in de Tour de France 🇫🇷 en is de...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
06-07-2019 14:53:07

Message de CCC Team du 06-07-2019🔴⚪ is the new 🧡!

Greg Van Avermaet secures the first #TDF2019 KOM jersey on home soil 👊. Congrats, Greg!

#RideForMore
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 14:30:55

Message de Le Tour de France du 06-07-2019💥 Jakob Fuglsang crashes at the worst moment !

💥 Jakob Fuglsang tombe au pire moment, alors que le peloton accélère progressivement pour préparer le sprint final !
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
06-07-2019 14:26:59

Message de Astana Pro Team du 06-07-2019What a great news!💥
Voir la vidéo

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 06-07-2019#warmup prima del prologo di apertura del @tourofaustria 💪🏻💪🏻 @neri_selleitalia_ktm @selle_italia @sidisport_official @ktmbikeindustries @neri_sottoli @force_bike_components @bicycleline #fullgas #ITT #timetrial #cycling
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
06-07-2019 14:24:21

Message de Team Sunweb du 06-07-2019🗣️"I think it shows again how good I feel and also the team rode really well today; I always felt protected throughout the stage. I’m very happy with the start...
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
06-07-2019 14:20:33

Message de Fanpagina Sofie De Vuyst du 06-07-2019In de Giro Rosa betekent groen :
BERGTRUI !!! 🏆🏆🏆
Whaaawww...
Proficiat Sofie 🤗🤗🤗
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
06-07-2019 14:14:45

Stefan Steinacher mit GUTEN MORGEN RUNDFAHRT - Wir blicken zurück zum Prolog und schauen nach vor zur 1. Etappe

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
06-07-2019 14:12:23

Message de Fanpagina Sofie De Vuyst du 06-07-2019In de Giro Rosa betekent groen :
BERGTRUI !!!
whaw Sofie 🤗🤗🤗
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
06-07-2019 14:11:38

Message de Ondřej Cink du 06-07-2019Last course practice here in Andorra 🇦🇩
Tomorrow race day on my favourite course 💪🤘

Foto credit: @robinnevrala

@kross_racing_team
@krossbikes
@sidisport_official
@ascdukla

#uciworldcup #andorra #mtb #fullgasmtb #cycling #krossbikes #ridemitastyres #rideshimano #abushelmets...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 06-07-2019We are extremely happy to announce that Tom Boonen and Sylvain Chavanel are the first former Deceuninck - Quick-Step riders to be inducted into the Wolfpack Hall of Fame: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/4017/boonen-and-chavanel-inducted-into-the-wolfpack-hall-of-fame
#TDF2019
Photo:...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-07-2019 14:08:02

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-07-2019Van Vleuten sneaks 2nd place on the 2nd stage of the Giro-Rosa to move up on GC & gain some time : REPORT 📰 "I am happy and also...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
06-07-2019 13:49:16

Message de Team Sunweb du 06-07-2019How cool is this!? 🤓

Check out the special Silverstone Paint Technology on some of our Cervélo bikes that we'll be riding at this year's #TDF2019🇫🇷
En voir plus

John DegenkolbJohn Degenkolb
06-07-2019 13:42:40

Message de John Degenkolb du 06-07-2019Ain‘t no mountain high enough!! Feels like running on clouds here thanks to my On‘s ... but now speed decent to reach the finale of stage 1 of Le Tour...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
06-07-2019 13:40:28

Message de Team Sunweb du 06-07-2019Wow!🤩

The guys are wearing special edition Oakley Jawbreakers during today's #TDF2019🇫🇷 stage😎
En voir plus

CCC TeamCCC Team
06-07-2019 13:37:11

Message de CCC Team du 06-07-2019Solid Start to Int. Österreich-Rundfahrt-Tour of Austria for CCC Team - CCC Team : REPORT: Before the finish of #TDF2019 stage one, catch up on the opening day of racing...
En voir plus

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
06-07-2019 13:35:41

Message de Przemysław Niemiec du 06-07-2019Lysa Hora zdobyta po raz kolejny. Prawie 200 km. Wielkie podziękowania dla #oshopcom i #butikoptique za super okulary oakley SUTRO. #trekbikes_pl #ridebontrager
En voir plus

Fabio JakobsenFabio Jakobsen
06-07-2019 13:32:55

Message de Fabio Jakobsen du 06-07-2019Grand départ van de Tour, vanavond om 22:15 bij de avondetappe op NPO 1 !!
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
06-07-2019 13:29:58

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 06-07-2019#samenwinnen
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 13:27:14

Message de Le Tour de France du 06-07-2019They were 4️⃣ in the breakaway today including an olympic champion ! But not anymore as they are taken by the peloton.
.
L’échappée à 4 du jour est terminée. Elle a...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 13:25:59

Message de Le Tour de France du 06-07-2019💚 Peter Sagan first at the intermediate sprint. The Slovakian took advantage of the good work produced by his teammates.

💚 Le travaille de ses équipiers a payé : Peter...
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 13:19:06

Message de Le Tour de France du 06-07-2019💨 Huge acceleration of Bora-Hansgrohe on the cobbles of Thiméon, just before the intermediate sprint !

💨 Grosse accélération des coureurs Bora-Hansgrohe sur les pavés de Thiméon, juste avant le...
Voir la vidéo

Jesus HernandezJesus Hernandez
06-07-2019 13:14:30

Message de Jesus Hernandez du 06-07-2019🚗💨💨💨💨💨💨💨
Vamos a por la 1ª etapa del @letourdefrance y te lo contaré en @radio_marca a las 15:30!!😜😜
@alvaro_calleja @cbprot @joserodriguezradio @nacholabarga
#quererespoder
#motivation
#construyetuvida
#vivaelciclismo
En voir plus

Johann van ZylJohann van Zyl
06-07-2019 13:10:51

Message de Johann van Zyl du 06-07-2019Can’t believe it’s already one year ago. Tour of Austria 2018. After a solid block of training in Andorra prior to this, I felt amazing and we had a proper...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 13:00:01

Message de Le Tour de France du 06-07-2019👉 Tentez de remporter des tenues (maillots et cuissards) Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE ! 🎉
🚨 Pédalez avec Vivons Vélo par AG2R LA MONDIALE !

🤝...
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
06-07-2019 12:55:33

Message de Österreich Rundfahrt du 06-07-2019Jannik Steimle ist der erste Träger des FLYERALARM Führungstrikots der Österreich Rundfahrt 2019!
🚴‍♂️💨💨💥

📸 EXPA Pictures
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 12:45:24

Message de Le Tour de France du 06-07-2019⏪ In 2010, Alessandro Petacchi won in Brussels after a hectic sprint, which saw 2 crashes inside the final kilometre!

⏪ En 2010, Alessandro Petacchi s'était imposé à Bruxelles après un...
Voir la vidéo

Davide MartinelliDavide Martinelli
06-07-2019 12:42:50

Message de Davide Martinelli du 06-07-2019Provando a cancellare un po’ il segno delle tante ore pedalate sotto il sole negli ultimi mesi 😱🏔☀️
#calzinoincorporato
@biviolifelivignohotels @deceuninck_quickstepteam
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
06-07-2019 12:40:57

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 06-07-2019Excellent début du Tour d'Autriche avec une 3️⃣ème place pour Pieter Vanspeybrouck au prologue!

3. Pieter Vanspeybrouck
7. Tom Devriendt
33. Thomas Degand
44. Bart Declercq
85. Marco Minnaard
115. Jérôme Baugnies
En voir plus

Christian KneesChristian Knees
06-07-2019 12:37:17

Message de Christian Knees du 06-07-2019That’s throwing back 15 years ago starting #friedensfahrt at Brussels.
Good luck 🍀 to all my mates starting @letourdefrance there today 👍🏻🤘🏻👊🏻

Das war der Start der Friedensfahrt vor 15 Jahren in...
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
06-07-2019 12:36:32

Dnes budu na Eurosportu spolukomentovat úvodní etapu Le Tour de France Přidám se po 15h.

Michał GołaśMichał Gołaś
06-07-2019 12:29:04

Message de Michał Gołaś du 06-07-2019Dziś siodełko kolarskie zamieniłem na krzesło w studio Eurosport. Oglądajcie, kibicujcie!
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
06-07-2019 12:26:08

Message de Tiago Machado du 06-07-2019Finalizar uma semana de trabalho com subida ate aos 2400mt de Sierra Nevada ( vento não permitiu ir mais além) pela vertente Del Duque... ja deu para chegar muito satisfeitinho...
En voir plus

Ted KingTed King
06-07-2019 12:26:00

Message de Ted King du 06-07-2019BikeReg - online cycling event registration : One week from today, Laura and I will be in Maine, the way life should be.

I just registered for the Carrabassett Backcountry Cycle...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
06-07-2019 12:23:12

Message de CCC Team du 06-07-2019🇦🇹 A solid start for our guys at #TourofAustria with Josef Cerny finishing as our best-placed rider in sixth place behind Steimle while, Riccardo Zoidl - Pro Cyclist finished with...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
06-07-2019 12:13:00

Message de CCC Team du 06-07-2019Niezmiernie się cieszymy, że na rozpoczęciu Le Tour de France w Brukseli odwiedził nas Pan Dariusz Miłek, Prezes firmy CCC, sponsora tytularnego naszej drużyny CCC Team. Jesteśmy niezwykle dumni, że...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
06-07-2019 12:10:59

Message de Team Sunweb du 06-07-2019Are you heading to stage 2 of the #TDF2019🇫🇷 tomorrow and looking for a place to watch? Why not join other fans of the team at the Sunweb Holiday Hangout...
En voir plus

Arnaud DémareArnaud Démare
06-07-2019 12:07:06

Message de Arnaud Démare du 06-07-2019⭐️C’est le départ de la grande boucle du Tour de France , et une super nouvelle de mon fan club. ⭐️
Une randonnée vélo Arnaud Démare aura lieu le 6 octobre,...
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
06-07-2019 12:05:58

Message de Adriano Malori du 06-07-2019Era il 2010.. io ero al 1° anno da pro' e la squadra mi disse "Adriano vai al Tour de France".
Fu una gioia immensa! Pochi mesi prima ero under 23...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
06-07-2019 12:05:53

Message de Taylor It’s Saturday go out and act like it. Enjoy the weekend vibez. Get out and ride and enjoy the day! 🦋 #crazyface #weekendvibez #saturday #goodvibez pc- @kdortch_
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 06-07-2019"The Le Tour de France is starting and Selle Italia is ready with its new "Special Edition" short saddle!
Here is the SLR Boost TDF Special Edition: the lightest short...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
06-07-2019 11:46:06

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 06-07-2019Une bataille entre Xandro Meurisse et Greg Van Avermaet au Mur de Gramont et au Bosberg pour les points gpm!

Avec une 1️⃣ère place au Bosberg et une 2️⃣ème place au...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
06-07-2019 11:45:23

Message de BORA-hansgrohe du 06-07-2019🎥 Ahead of the Le Tour de France, Peter Sagan takes you behind the scenes at BORA-hansgrohe! ✌🏻
---
🎥 Peter Sagan nimmt euch hinter die Kulissen bei BORA-hansgrohe vor dem...
Voir la vidéo

Greg Van AvermaetGreg Van Avermaet
06-07-2019 11:43:32

Message de Greg Van Avermaet du 06-07-2019Wat een indrukwekkende sfeer: Van Avermaet pakt de bolletjestrui op de Muur : Bolletjestrui op de Muur van Geraardsbergen!
@Le Tour de France
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
06-07-2019 11:42:37

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 06-07-2019#TourOfAustria Riscaldamento - Warm up Giovanni Visconti Official
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 11:35:42

Message de Le Tour de France du 06-07-2019🇧🇪 Greg Van Avermaet does not let anyone contest him the first KOM points of this #TDF2019. ⛰

🇧🇪 Greg Van Avermaet ne laisse aucune chance à ses compagnons d'échappée dans...
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
06-07-2019 11:32:07

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 06-07-2019Nice to see Mads Würtz Schmidt in this first breakaway in #TDF2019!

#TeamKatushaAlpecin
Voir la vidéo

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 06-07-2019🚴‍♂️ PRO CYCLING MANAGER 2019 CONTEST 🚴‍♂️

6 juli 2019 - Vandaag is de officiële start van de Tour de France 2019!!

Proficiat! De winnaars van de wedstrijd op 5 juli...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
06-07-2019 11:22:52

Message de Equipe Arkéa Samsic du 06-07-2019Le Tour de France, 21 journées, et tous les possibles entre nos mains. Nous allons vivre à 1000% la plus grande, la plus belle course du monde. C’est parti pour...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
06-07-2019 11:22:17

Message de Team Bahrain Merida du 06-07-2019💛 It's the Grand Départ day!
#TDF2019 is 🔛
➡️ Stage 1 (Bruxelles-Brussel, 194.5km) is one for the sprinters and the slightly uphill finish can suit our Colbrelli.
#RideAsOne
📸 BettiniPhoto
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
06-07-2019 11:22:12

Message de Österreich Rundfahrt du 06-07-2019@riccardo_zoidl - gut in die Tour gestartet, er hat jedenfalls etwas anderes im Blick als (nur) den Prolog!
@expapictures 📸
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 11:18:21

Message de Le Tour de France du 06-07-2019👋 Laurens De Plus is one of the "streekrenners" of today, at home in Ninove.

👋 Laurens De Plus est chez lui à Ninove.
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
06-07-2019 11:15:18

Message de Team Sunweb du 06-07-2019#TDF2019🇫🇷

35km into the stage and a breakaway of 4 has an advantage of 3'05" over the bunch.

You can follow live data and track the riders throughout the day with...
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
06-07-2019 11:13:00

Message de Team Total Direct Energie du 06-07-2019Merci à notre partenaire MX3 Force & Fit présent aux côtés de l'équipe pour le ravitaillement ! 💪🏆🍐 #AllezTotalDirectEnergie
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
06-07-2019 11:07:38

Message de UAE Team Emirates du 06-07-2019Jasper Philipsen 🇧🇪 gets ready for his Le Tour de France debut!

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #TDF2019
En voir plus

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 06-07-2019https://images.app.goo.gl/Q5juD1QaLBEu6xEy8
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-07-2019 10:57:32

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-07-2019✨ COMPETITION TIME ✨ We're excited to get the #TDF2019 started so we're giving one lucky winner the chance to WIN a SCOTT Sports Centric Helmet!

All you need to...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 06-07-2019The time has come to get Le Tour de France underway! How are your nerves? #BicyclesChangeLives 🖐
Voir la vidéo

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
06-07-2019 10:51:41

Message de Österreich Rundfahrt du 06-07-2019Impressionen vom Prolog in Wels
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
06-07-2019 10:51:27

Message de Österreich Rundfahrt du 06-07-2019Impressionen vom Prolog in Wels
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
06-07-2019 10:51:16

Message de Österreich Rundfahrt du 06-07-2019Impressionen vom Prolog in Wels
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 10:51:01

Message de Le Tour de France du 06-07-2019💨 A 4-men breakaway at the front with an olympic champion:

💨 Une échappée à 4 à l'avant avec un champion olympique :

🇧🇪 Greg Van Avermaet
🇩🇰 Mads Würtz
🇪🇷 ...
Voir la vidéo

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
06-07-2019 10:45:51

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 06-07-2019Première échappée avec Xandro Meurisse !
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
06-07-2019 10:43:18

Message de Astana Pro Team du 06-07-2019👑”Who wants to be the king of the 2019 Le Tour de France?”

Take a behind-the-scenes look at our team meeting!👀

#TDF2019 #AstanaProTeam
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
06-07-2019 10:42:27

Message de CCC Team du 06-07-2019Vive le Tour 💛

Stage one is underway and Greg Van Avermaet is in today’s breakaway 👊🏼. Check out some snaps from the start 👇🏼
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
06-07-2019 10:39:43

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 06-07-2019#TourOfAustria Miglior tempo provvisorio per Steimle, 2'50"
Fastest time for Steimle, 2'50"
3'05" Etienne van Empel 3'06" Gonzalez

#OurTimeIsNow Il blog di Mao +Watt
En voir plus

CCC TeamCCC Team
06-07-2019 10:39:11

Message de CCC Team du 06-07-2019This guy seems to be popular in 🇧🇪! Who would have thought? 😉

It was an incredible reception for Greg Van Avermaet at the start of #TDF2019 stage one.

#RideForMore #OverAchieve
Voir la vidéo

Grand Prix De DenainGrand Prix De Denain
06-07-2019 10:35:20

Message de Grand Prix De Denain du 06-07-2019Quel plaisir de voir Yohann au départ du tour de France
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 10:31:48

Message de Le Tour de France du 06-07-2019💨The race is now underway, with already a lot of riders on the attack!

💨 La course est bien lancée, avec déjà des coureurs qui se ruent à l'attaque !
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
06-07-2019 10:30:06

Message de UAE Team Emirates Supporters du 06-07-2019Matxin, Stephens e Pedrazzini saranno i nostri direttori d' orchestra al Tour. Con loro uno staff preparatissimo che darà pieno supporto ai nostri campioni. Oramai è assodato che non si...
En voir plus

Lukasz WisniowskiLukasz Wisniowski
06-07-2019 10:23:36

Message de Lukasz Wisniowski du 06-07-2019Wszyscy gotowi? 🚲🔥

foto: adamonik
En voir plus

Komende wedstrijden van Nathan zijn, van zaterdag 27 juli tot woensdag 31 juli ronde van Wallonië. Op 4 augustus London Ride. Dit alles onder voorbehoud van goede gezondheid en eventuele...

Louis MeintjesLouis Meintjes
06-07-2019 10:14:39

Message de Louis Meintjes du 06-07-2019Wishing Team Dimension Data for Qhubeka good luck at the Tour de France. I’m sad to miss the race but my wrist I fractured in California hasn’t healed in time....
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 10:12:45

Message de Le Tour de France du 06-07-2019💪 The wheels are rolling! #TDF2019 Stage 1 is underway!

💪 Premiers tours de roue pour le peloton du #TDF2019 ! Le départ fictif est donné !
Voir la vidéo

Christophe Laporte Fan ClubChristophe Laporte Fan Club
06-07-2019 10:11:02

Message de Christophe Laporte Fan Club du 06-07-2019Site officiel du Tour de France 2019 : 🚨 Tour de France 2019 : C'est parti !
Christophe prendra le départ de son 5ème Tour de France aujourd'hui !
Toutes les infos...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
06-07-2019 10:08:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 06-07-2019🚴🏻‍♂️ SLR Boost - The lightest short saddle.
🙌🏻 Testata e approvata per voi dal team NIPPO Vini Fantini Faizanè
https://www.facebook.com/SelleItalia/videos/459706824603803/
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
06-07-2019 10:05:21

Message de Equipe Arkéa Samsic du 06-07-2019🎥 INSIDE TOUR DE FRANCE 🎥 Eurosport est avec l’Équipe Arkéa-Samsic pendant le Tour de France ! Tous les jours, découvrez les coulisses du Tour. C’est parti ! 🙌🏼

#CoeurDeBreizh

Le premier...
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
06-07-2019 10:00:01

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 06-07-2019The new SLR Boost from Selle Italia is ready for Le Tour de France with a Special Edition. You can win it with simply answering at the following question:

Which...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
06-07-2019 09:59:04

Message de Team Cofidis du 06-07-2019🚴Découvrez le 1er épisode de la nouvelle saison d'In Team Cofidis : L'An I

La tâche était ardue. Redonner confiance à tout un groupe, redistribuer des rôles déjà bien définis, donner...
Voir la vidéo

Rui CostaRui Costa
06-07-2019 09:55:20

Message de Rui Costa du 06-07-2019#letour
Bom dia amigos :)
Arranca hoje a edição 106 da Volta à França. Na bagagem trago sonhos e muita força de vontade.
Eu e a minha equipa contamos com o vosso...
En voir plus

Maximilian SchachmannMaximilian Schachmann
06-07-2019 09:54:20

Message de Maximilian Schachmann du 06-07-2019Keine Zeit nervös zu werden

Die Teampräsentation war schon eine tolle Sache. Die Stimmung war genial. Aber das war bei der Radsportnation Belgien auch nicht anders zu erwarten. Es waren einfach...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
06-07-2019 09:44:49

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 06-07-2019#TourOfAustria TT Warm up

#OurTimeIsNow
Voir la vidéo

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
06-07-2019 09:32:50

Message de Österreich Rundfahrt du 06-07-2019Liveticker - Offizielle Website der Österreich Rundfahrt : Hier noch einmal der Link zum Liveticker in Kooperation mit Radsport-news.com und Eurosport - damit man ja nichts verpasst ;)
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 06-07-2019Win a Tour de France sports nutrition package with a value of €200 from our partner 6d Sports Nutrition. 🚴🏼‍♂️
All you have to do is:

✅ Tell us the exact time...
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
06-07-2019 09:29:23

Message de Michał Kwiatkowski du 06-07-2019Let the journey begin 👍 Le Tour de France Team INEOS #stage1 🇧🇪
📺 Eurosport
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 09:20:43

Message de Le Tour de France du 06-07-2019\まもなく開幕🚴‍♂️/
年に1度の自転車の祭典 ツールドフランス🇫🇷2019が開幕します🎉

ベルギー・ブリュッセルからスタートする第1ステージを紹介🚩

🗓️7月6日(土)
📍第1ステージ - 192km
🚩ブリュッセル ➡ブリュッセル🏁
⏰19:25 (日本時間)
📺J SPORTS4⃣18:40~25:15 (日本時間)

#TDF2019
#jspocycle
En voir plus

David GauduDavid Gaudu
06-07-2019 09:17:16

Message de David Gaudu du 06-07-2019Jour J 🚴‍♂️🇨🇵

C est parti pour 3 semaines sur la route du Tour de France avec la team Équipe cycliste Groupama–FDJ.

Pour me suivre, j'ai le dossard 53.

Je remercie mes partenaires...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
06-07-2019 09:06:46

Message de CCC Team du 06-07-2019🇦🇹 #TourofAustria opens with a short, fast and flat prologue.

Here's when our riders will roll off the ramp to start their 2.5km effort (CEST):

Will Barta - 12:11
Josef Cerny -...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
06-07-2019 09:02:39

Message de Team Sunweb du 06-07-2019We have 2 debutants at the #TDF2019🇫🇷 with
Cees Bol and Lennard Kämna both making their first appearance at Le Tour de France today!

Good luck, guys!🙌🏻

#KeepChallenging #CreatingMemories
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
06-07-2019 09:01:01

Message de Team Sunweb du 06-07-2019Only 1 hour to go until the #TDF2019🇫🇷 starts!

Who's excited for the month ahead? We definitely are🤩
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
06-07-2019 08:43:15

Message de Steve Morabito Athlète du 06-07-2019Good morning @valaiswallis !
🐮
🇨🇭

🇨🇭
🚲
🇨🇭
☀️
#valaiswallis #moneteenvalais
@lapierresuisse #lapierrebikes #overvoltami829 #bouzerou @jeunesse_de_grone_ @naxregiontourisme
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi TDF!
_____________________________________
@cccshoesbags
@giantbicycles
@unicef
@etxeondo
@oakley
@northwave_official
@overachievecycling
@cadexcycling
@garmin
@vittoria_servizio_corse
@onenergybio
📸@cauldphoto
#rossodibuja #cccteam #cccshoesbags #cccteam4unicef #rideformore #ridegiant #giantbycicles #overachieve #northwave #oakley #etxeondo #giant #gianttcr #vittoriacycling
@letourdefrance
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
06-07-2019 08:28:48

Message de Team Bahrain Merida du 06-07-2019🎉 HAPPY BIRTHDAY 🎉

🎂 It's Mark Padun's birthday!

Let's celebrate together!

#RideAsOne #BAHRAINMERIDA🇧🇭
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 06-07-2019The origins of the modern Tour - EF Education First Pro Cycling : The Tour de France is here! With just under two hours to go before the peloton sets...
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
06-07-2019 08:19:33

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 06-07-2019Rit 1 TdF
En voir plus

Matthias BrändleMatthias Brändle
06-07-2019 08:17:38

Message de Matthias Brändle du 06-07-2019Seid Live dabei beim Prolog zur Österreich Rundfahrt

Live auf Alpentour TV zu sehen. Ich werde als letzter Starter mit Vollgas um 14Uhr ins Rennen gehen😀😀
En voir plus

Gregor MühlbergerGregor Mühlberger
06-07-2019 08:13:55

Message de Gregor Mühlberger du 06-07-2019Radprofi Mühlberger zur Tour: "Ich kann eine Etappe gewinnen" : Vor der Tour hatte ich die Ehre mit @Barbara Reiter von KURIER etwas über die heute startende Le Tour de...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
06-07-2019 08:06:51

Message de Equipe Arkéa Samsic du 06-07-2019Le BH Ultralight 🔵⚪️🔴
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-07-2019 08:05:43

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-07-2019‪#TDF2019 The team and their machines for the three weeks ahead.‬

‪101 Adam Yates
‪102 Luke Durbridge
‪103 Jack Haig
‪104 Michael Hepburn‬
‪105 Daryl Impey‬
‪106 Chris Juul Jensen
‪107 Matteo Trentin‬
‪108 Simon Yates

‪⏱ T-2hours ‬
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 06-07-2019#TDF2019 The team and their machines for the three weeks ahead.
Il Team e le bici per le prossime 3 settimane

101 @AdamYates7
102 @luke_durbridge1
103 @jackhaig93
104 @michael_hepburn
105 @darylimpey
106 @JensenJuul
107 @MATTEOTRENTIN
108 @SimonYatess
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-07-2019 08:03:35

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-07-2019‪NEW BIKE DAY 🚲 🔥 We will finally race these brand new SCOTT Addict RCs for today’s opening stage of #TDF2019.‬

‪Wait until you see them in the sun ☀️ ✨😍‬

‪#NOSHORTCUT...
En voir plus

Kevin LedanoisKevin Ledanois
06-07-2019 08:01:53

Message de Kevin Ledanois du 06-07-2019⚠️ Les amis, bonne nouvelle !! 😉⚠️
À l’occasion du départ du @letourdefrance , j’ai eu envie de vous faire une petite surprise.

Vous avez la possibilité de gagner ma combinaison...
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
06-07-2019 08:00:26

Message de Österreich Rundfahrt du 06-07-2019Wels hat sich unter der Marke "Rennradregion Wels" in den letzten Jahren mit viel Energie und Herzblut zu einer zentralen Raddestination Österreichs entwickelt. Vor allem die zahlreichen Routenvarianten rund im...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 08:00:22

Message de Le Tour de France du 06-07-2019Entre Flandres, Wallonie et Bruxelles, la première étape du #TDF2019 nous permet de découvrir la Belgique : po.st/PatrimoineE1. �
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
06-07-2019 08:00:21

Message de Israel Cycling Academy du 06-07-2019WE ARE BACK: AUSTRIA 🇦🇹!

Admit it, you have missed us. TDF excitement and all ( we hope to join THAT party in the near future ) , there is...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 08:00:02

Message de Le Tour de France du 06-07-2019Pronostiquez le vainqueur de la première étape du Tour avec les pneus Continental France, partenaire majeur du Tour de France !
Tentez de remporter l’un des bons de remboursement différé...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
06-07-2019 08:00:01

Message de Giro d'Italia du 06-07-2019Happy International Kissing Day! 😘 #Giro
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
06-07-2019 08:00:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 06-07-2019Radklassiker Eschborn-Frankfurt: Die signierte Tafel der Profis : Während bei der Le Tour de France die erste Einschreibung läuft, habt ihr die Chance die originale 🔴⚫#Radklassiker-Einschreibetafel 🔴⚫ vom 1. Mai...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
06-07-2019 07:57:01

Message de Astana Pro Team du 06-07-2019🔥Let’s get this Le Tour de France started!💪 Wish our riders good luck in the comments!⤵️

#TDF2019 #AstanaProTeam
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
06-07-2019 07:55:50

Message de Marcus Burghardt du 06-07-2019Who gonna win the first maillot jaune @letourdefrance 2019?
________________________________________
#maillotjaune #tdf #tourdefrance #letour #borahansgrohe #cycling #strava #brussels #granddepart #munich #bavaria #rosenheim #samerberg
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
06-07-2019 07:55:02

Message de Team Total Direct Energie du 06-07-2019La Caravane vous proposera des milliers de cadeaux tout au long du Tour de France.🚨🎁 Nous offrirons encore plus de cadeaux sur l'étape du dimanche 21 juillet qui rejoint Foix...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
06-07-2019 07:51:47

Message de BORA-hansgrohe du 06-07-2019The Le Tour de France is about to start. Here some shots from our last training ride. Now keep your fingers crossed for us!
---
Hier noch Bilder vom letzten Training bevor...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
06-07-2019 07:43:29

Message de Team Sunweb du 06-07-2019Ever wondered how much equipment is needed to run a team at a race like the #TDF2019🇫🇷?

The answer is: A LOT!🚲🚗
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
06-07-2019 07:42:20

Message de CCC Development Team du 06-07-2019Plan na sobotę prezentuje się następująco:

Wyścig Solidarności i Olimpijczyków - etap V
🗺 Tarnobrzeg > Krosno
🚩🚴‍♂️🏁 182 km
⏱ 10:00

Sibiu Cycling Tour - etap III
🗺 Sibiu > Păltiniş
🚩🚴‍♂️🏁 159,4 km
⏱...
En voir plus

George BennettGeorge Bennett
06-07-2019 07:28:02

Message de George Bennett du 06-07-2019Stepping into my 3rd Tour de France with something special on my feet again from Caitlin Fielder Fine Art . A refined version of the pair that kicked things off...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
06-07-2019 07:16:15

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 06-07-2019Suivez notre page Facebook pendant le Tour de France et gagnez des prix fantastiques tous les jours!

Aimez notre page, partagez cette publication et répondez à la question!
En voir plus

Marcel KittelMarcel Kittel
06-07-2019 07:10:33

Message de Marcel Kittel du 06-07-2019@letourdefrance starts today in Brussels!! I searched for some pictures of my six Tour starts. Funny to see some of the old ones.... 😂👦🏼 Oldest one is in the top...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
06-07-2019 07:10:26

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 06-07-2019Le Tour de France starts this Saturday but our team arrived in Brussels some day ago. Let's take a look back on the last preparation.

#TDF2019
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-07-2019 07:09:32

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-07-2019VIDEO 🎥 It’s a hard start and the heat is on 🔥 Brown is crowned a hero ⚡️as the #GiroRosa officially gets underway with a TTT 🇮🇹🎀
Voir la vidéo

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
06-07-2019 07:07:21

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 06-07-2019Vandaag start de Tour de France succes maat.
Brussel-Brussel 194,5 km
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
06-07-2019 07:06:00

Message de Rund um Köln du 06-07-2019Immer gut zu wissen, wo es lang geht und auf Beschilderung zu achten... In diesem Sinne: Kommt am Wochenende immer gut ans Ziel.
Voir la vidéo

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
06-07-2019 07:02:50

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 06-07-2019Un prologue de 2.5 km à wels ouvre le Tour d'Autriche aujourd'hui #tourofaustria

47. 🇧🇪 12h26 Bart De Clercq
42. 🇧🇪 12h44 Thomas Degand
45. 🇳🇱 13h02 Marco Minnaard
44. 🇧🇪 13h20 Tom Devriendt
46....
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
06-07-2019 07:00:09

Message de Österreich Rundfahrt du 06-07-2019Die Österreich Rundfahrt 2019 startet mit einem Prolog durch Wels. Auf 2,5 Kilometern Länge führt die Strecke vom Start über das Traunufer wieder zurück zum Stadtplatz, wo die Fahrer eine...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
06-07-2019 07:00:00

Message de CCC Team du 06-07-2019The wait is over! #TDF2019 gets underway in 🇧🇪 today with the 194.5km stage 👇 which should suit both the sprinters and the Classics specialists in the bunch.

Get...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
06-07-2019 07:00:00

Message de Le Tour de France du 06-07-2019Stage 1 / Étape 1

🚩 Bruxelles
🏁 Brussel
⏰ 12:00 CET > 17:02 CET

💚 Les Bons Villers
⛰️ 1x3⃣C / 1x4⃣c

#TDF2019
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
06-07-2019 07:00:00

Message de Team Cofidis du 06-07-2019Mémoires de Tour : Daniel Mangeas : 📚 Cet été pendant Le Tour de France, revivez la belle histoire de la Team Cofidis sur la Grande Boucle !

1er chapitre...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
06-07-2019 06:58:54

Message de Team Sunweb du 06-07-2019Recently we had 13 German and international riders at our 6th #DeutscheTalentTage🇩🇪; where we hope to inspire the next generation of cyclists to pursue their dreams in the sport!

#KeepChallenging
Voir la vidéo

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
06-07-2019 06:52:47

Message de Lukas Pöstlberger du 06-07-2019#AustriaGang is back Le Tour de France 💪🏼
.

📸 @veloimages
BORA-hansgrohe Time is your Life #LeTour
En voir plus

Message de Team Total Direct Energie - L'actu du 06-07-2019C'est le jour du grand départ du Tour de France 2019 à Bruxelles !

Bon courage à nos 8 guerriers Lilian Calmejane, Niccolo Bonifazio, Fabien Grellier, Paul Ourselin, Romain Sicard,...
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
06-07-2019 06:35:02

Message de BinckBank Tour du 06-07-2019The countdown continues... only 4️⃣0️⃣ days to go till stage 4️⃣!
Stage 4️⃣ consists out of three rounds, each one with a steep climb of the Bois des Moines and...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
06-07-2019 06:32:08

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 06-07-2019#TourOfAustria

🏠 Wels
🏁 Wels
▶️ 🇮🇹
12:08 Roberto Gonzalez
12:22 Etienne van Empel
12:40 Manuel Bongiorno
12:58 Dayer Quintana
13:16 Edoardo Zardini
13:34 Sebastian Schönberger - Cyclist
13:52 Giovanni Visconti Official

📺 Facebook Tour of Austria

#OurTimeIsNow
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-07-2019 06:30:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-07-2019Happy Birthday Joker! 🎊

What a great way to spend your 30th birthday - stage one of the #TDF19 👊🏼 Enjoy your day!
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 06-07-2019Jade Wiel et son nouveau maillot de Championne de France ! 🇫🇷

#RideAndShine
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
06-07-2019 06:21:06

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 06-07-2019Vic Swerts, founder and president of Soudal, is a guest at the team and at the Grand Départ of the Tour de France today in Brussels . He received a...
En voir plus

John DegenkolbJohn Degenkolb
06-07-2019 06:19:49

Message de John Degenkolb du 06-07-2019Das sagt der deutsche Rad-Star zu seinem Tour-Aus : Wie schaut Dege die Le Tour de France ?

So wie alle Radsportfans: vor dem TV-Gerät. Da werde ich dann meinen Jungs...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
06-07-2019 06:19:38

Message de UAE Team Emirates Supporters du 06-07-2019Il nostro meccanico Iurii Chebykin ci regala i saluti di Fabio Aru 💪💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE #rideReforever
Voir la vidéo

CCC Development TeamCCC Development Team
06-07-2019 06:19:23

Message de CCC Development Team du 06-07-2019GALERIA: Zobaczcie, jak Stanisław Aniołkowski wygrywał IV etap Wyścigu Solidarności i Olimpijczyków 💪🚴‍♂️🔥

#RideForMore #cccdevo

📸 Dominik Smolarek
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
06-07-2019 06:13:38

Message de Astana Pro Team du 06-07-2019We wish all Kazakh people a great Capital Day!🇰🇿 #KazakhSpirit
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
06-07-2019 06:01:58

Message de Team INEOS du 06-07-2019The wait is over...

How excited are you for Le Tour de France ?
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
06-07-2019 06:00:38

Message de UAE Team Emirates Supporters du 06-07-2019Oggi è il gran giorno dell' inizio del Tour de France, in bocca al lupo a tutto il team ma soprattutto per il bene del ciclismo italiano speriamo di rivedere...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 06-07-2019🇫🇷 Tour de France - Etape 1
🗓 06/07

🚩 Bruxelles - 12:00
🏁 Bruxelles - 17:00
🚴‍♂️ 194,5 km
🛣 Plat / Flat
📺 France TV - 11:55

✊ #allezALM...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
06-07-2019 05:54:52

Message de CCC Team du 06-07-2019📹 The wait is over. It's time to race. Before we roll out for #TDF2019 stage one, go behind the scenes and see what the guys have been up to...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
06-07-2019 05:45:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 06-07-2019TODAY 📅 #TDF2019 gets underway in Brussels with stage 1 from 12noon CEST (8pm AEST) and #GiroRosa continues with stage 2 from 12:25pm (8:25pm).

📸 Kristof Ramon & Getty Images
En voir plus

UAE TourUAE Tour
06-07-2019 05:00:26

Message de UAE Tour du 06-07-2019Good luck to all riders competing in the Tour de France 2019!
Who will you be supporting? 🚴🏻‍♂️🙌🏻👍🏻
#UAETour #TDF2019
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
06-07-2019 04:44:47

Message de UAE Team Emirates Supporters du 06-07-2019In questo Tour de France, i nostri Fabio Aru e Dan Martin indosseranno scarpini unici. Per l' occasione, la Gaerne e la Mavic hanno creato per loro un design particolare....
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 06-07-2019"The Tour is the one race that transcends cycling. Without Le Tour de France cycling would be an obscure sport. The Tour puts cycling in front of the world. "...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT