ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Fan Club Anthony DelaplaceFan Club Anthony Delaplace
07-07-2019 22:11:54

Tour de France - Étape 2 : « Chrono par équipe de 27,6 km aujourd’hui dans Bruxelles. Nous avons donné le maximum mais malheureusement à ce niveau là il fallait...

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
07-07-2019 21:56:00

Mit Martin Böckle & Michael Nußbaumer

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
07-07-2019 21:53:56

Mit Stefan Steinacher & Michaela Mayer

Mike TeunissenMike Teunissen
07-07-2019 21:53:52

Message de Mike Teunissen du 07-07-2019Mike steviger in geel na overtuigende zege in ploegtijdrit : En de droom duurde nog wat langer...⤵️
📝http://www.miketeunissen.nl/miketeunissen.nl/index.php/705-mike-steviger-in-geel-na-overtuigende-zege-in-ploegtijdrit
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
07-07-2019 21:45:00

Message de Le Tour de France du 07-07-2019📸 PIC OF THE DAY 😍
Powered by Century 21 France
#TDF2019 - © A.S.O / Gruber
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
07-07-2019 21:40:46

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
07-07-2019 21:33:01

Message de Trek-Segafredo du 07-07-2019#GiroRosa 🇮🇹
Relive the thrilling stage 3. We have the reactions of Tayler Wiles and Ruth Winder and heaps of photos by to view here → https://bit.ly/2Js9YqK

Photo: Jojo Harper
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
07-07-2019 21:25:46

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 07-07-2019'We zijn allemaal blij, we zijn allemaal trots'💛💪🏼

De overwinning in de ploegentijdrit door de ogen van het team🎥

#samenwinnen
Voir la vidéo

Carlos Barbero CuestaCarlos Barbero Cuesta
07-07-2019 21:19:29

Message de Carlos Barbero Cuesta du 07-07-2019Sii 🥇
Victoria en el Tour de Austria 🇦🇹.
Dar las gracias 🙌🏻a mi equipo Movistar Team que confiaron en mí y trabajaron duro para ello.
En voir plus

CCC TeamCCC Team
07-07-2019 21:18:55

Message de CCC Team du 07-07-2019Thousands of people lined the streets of the 27.6km #TDF2019 stage 2 TTT today to wrap up an amazing Grand Depart in Brussels! Take a look at the race against...
Voir les 22 photos

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
07-07-2019 21:08:49

Message de Fans de Marvin Tasset du 07-07-2019Ce lundi:
42ste "schaal Egide Schoeters"
158 km: 2 x 36 km + 8 x circuit local de 10,75 km 👌
Go go goooo, Marvin (dossard annoncé 27) ✊👉👉
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 07-07-2019Fotogallery della tappa di oggi!
En voir plus

Rui CostaRui Costa
07-07-2019 20:58:41

Message de Rui Costa du 07-07-2019Hoje foi dia de correr contra o relógio. Eis uma foto desse esforço.
Amanhã já vamos para França.
Tenham uma boa noite, amigos.
Forte abraço 💪
#UAETeamEmirates #RideTogether #letour #TDF2019 #YearOfTolerance #tour
📸 Bettini
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 07-07-2019Eager to leave our mark on #TDF2019.
Quick-Step #RigidVinyl
Voir la vidéo

Florian VachonFlorian Vachon
07-07-2019 20:50:18

Message de Florian Vachon du 07-07-2019‪Le CLM/équipe, exercice ou le mot collectif prend tout son sens !‬
‪#TDF2019 #PhotoDuJour ‬
Equipe Arkéa Samsic
En voir plus

Lance ArmstrongLance Armstrong
07-07-2019 20:33:43

Message de Lance Armstrong du 07-07-2019One of my favorite stages, the TTT. Check out me, George Hincapie and JB Hager talk technology, compression sock bans and who lost the most today.
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
07-07-2019 20:24:00

Message de Team Sunweb du 07-07-2019#InsideOut Tour de France Stage 2 Gallery | A blisteringly fast T a partagé 88 photos.
Voir les 88 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
07-07-2019 20:23:31

Message de Mitchelton-SCOTT du 07-07-2019VIDEO 🎥 Anticipation 😅, a fast course 💨 and high expectations 🔝. Our TTT day didn't go exactly as we'd have liked, but our losses are limited and we're still...
Voir la vidéo

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
07-07-2019 20:23:05

Message de Team Androni Giocattoli du 07-07-2019Dopo Egan Bernal nel 2017 e Ivan Sosa nel 2018, l'Androni Giocattoli Sidermec vince il Sibiu Cycling Tour (Turul Ciclist Al Sibiului) con Kevin Rivera. Che bel successo per il...
En voir plus

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
07-07-2019 20:19:01

Message de Lukas Pöstlberger du 07-07-2019#AustriaGang Vlog #2

Hungry? 😉

#PöstiPower Le Tour de France BORA-hansgrohe Time is your Life
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 07-07-2019Les images fortes de la journée défilent sous vos yeux. Format inédit ⤵️
Voir la vidéo

Message de Sebastian Schönberger - Cyclist du 07-07-2019She give me power from the heaven now. 🖤
It is time to look ahead and thank for the awesome time I head with her.
#rip
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
07-07-2019 20:15:42

Message de Le Tour de France du 07-07-2019ETAPE 2 / STAGE 2 : 📍BRUXELLES PALAIS ROYAL - BRUSSEL ATOMIUM 🏁 www.instagram.com/letourdefrance #TDF2019
Voir les 19 photos

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
07-07-2019 19:58:46

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 07-07-2019Low flying in today’s TTT with the @teamdidata boys. One crazy fast course and a good effort by the guys. We’re happy with that for today! Now time to start...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
07-07-2019 19:53:54

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 07-07-2019Best part starts at 00:47😋
Enjoy!🤩
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
07-07-2019 19:53:33

Message de Team Sunweb du 07-07-2019🗣"If we're not in pain, we're not going fast enough."

#InsideOut from today's blisteringly fast TTT at the #TDF2019🇫🇷

#KeepChallenging
Voir la vidéo

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
07-07-2019 19:47:46

Message de Lukas Pöstlberger du 07-07-2019Faces of pain 😤 TTTs always hurt but the atmosphere in #Brussels was insane 🇧🇪

📸 @bettiniphoto

#PöstiPower #LeTour BORA-hansgrohe Time is your Life
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
07-07-2019 19:45:17

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 07-07-2019Gagnez un pack Ruffus : une bouteille + un bidon!

Question du jour: Combien de cuvées Ruffus existent-ils?

Un tirage au sort des réponses correctes décidera le gagnant. N'oubliez pas d'aimer notre...
En voir plus

George BennettGeorge Bennett
07-07-2019 19:43:17

Message de George Bennett du 07-07-2019Hard work pays off 👊🏽 Le Tour de France Team Jumbo-Visma Cycling
En voir plus

Tayler WilesTayler Wiles
07-07-2019 19:40:24

Message de Tayler Wiles du 07-07-2019Gave it a go today, attacked with around 20 km to go on a climb, put my head down and went all in up the final climb 😜 Sadly it...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 07-07-2019Seriously now, how cool are these T-shirts? 😍
https://www.deceuninck-quickstep.com/en/shop/product/96/limited-edition-t-shirt-tour-de-france
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
07-07-2019 19:36:45

Message de UAE Team Emirates Supporters du 07-07-2019Sottolineato che i nostri han dato il massimo e ottenuto il miglior risultato per le loro possibilità di squadra strutturata più per rendere in salita che a crono, evidenziamo nello...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
07-07-2019 19:30:00

Message de Le Tour de France du 07-07-2019💨 Jump onboard, relive the art of the team effort and the collective joy of Team Jumbo-Visma Cycling. from inside the pack. ⏪

💨 L'art du contre-la-montre par équipes et la...
Voir la vidéo

Karol DomagalskiKarol Domagalski
07-07-2019 19:25:08

Drodzy Przyjaciele!

Po wielu dniach od wypadku, mój mąż Karol, został wreszcie wybudzony ze śpiączki farmakologicznej. Jego organizm bardzo dzielnie walczy z ogromem wielonarządowych uszkodzeń. Pomaga mu w tym doskonały zespół...

Johann van ZylJohann van Zyl
07-07-2019 19:17:28

Message de Johann van Zyl du 07-07-2019Training up in Keystone is breathtaking. No pun intended. 🥵🚴🏼‍♂️🤙🏼
En voir plus

Julien SimonJulien Simon
07-07-2019 19:16:23

Message de Julien Simon du 07-07-2019Plaisir aujourd’hui sur ce chrono par équipe avec la Team Cofidis. Belle osmose entre nous pour aller chercher la 13ème place. 👍
Merci Bruxelles pour ce grand départ 👏
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
07-07-2019 19:13:47

Message de Ondřej Cink du 07-07-2019🇨🇿 Přátelé, kamarádi, děkuju za vlnu zpráv, za přání a nejvíc za vaši podporu! Nevím, kde začít, mám v sobě spoustu pocitů, myšlenek a emocí... chtěl bych hlavně říct, že...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
07-07-2019 19:13:19

Message de Mitchelton-SCOTT du 07-07-2019Follow our day for the stage 2 TTT at the Tour de France. Maybe not the result we wanted, but all is still on track.

📸 Kramon
Voir les 33 photos

CCC Development TeamCCC Development Team
07-07-2019 19:09:38

Message de CCC Development Team du 07-07-2019Michał Paluta zajął IV miejsce na ostatnim etapie Turul Ciclist Al Sibiului - Sibiu Cycling Tour. Poniżej kilka słów od Michała 🚴‍♂️⬇️🚴‍♂️⬇️🚴‍♂️

„Od startu zależało nam, aby ktoś z nas był...
En voir plus

Gregor MühlbergerGregor Mühlberger
07-07-2019 19:03:00

Message de Gregor Mühlberger du 07-07-2019This week we are riding in support of @thespecializedfoundation #ridingforfocus #morekidsonbikes #iamspecialized #whatwillyououtride
@veloimages @ Brussels, Belgium
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 07-07-2019🇫🇷 - Tour de France - Etape 2

L'étape 2 a travers l'objectif de Scott Mitchell.

#allezALM - © Scott Mitchell
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
07-07-2019 18:58:26

Message de Österreich Rundfahrt du 07-07-201971. Österreich Rundfahrt 2019: Highlights 1. Etappe: Grieskirchen - Freistadt vom 07.07.2019 um 19:25 Uhr : Die Highlights der heutigen Etappe von Grieskirchen nach Freistadt in der ORF TV-Thek!
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
07-07-2019 18:55:06

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 07-07-2019Dylan en zijn team Bahrain Merida hebben een zeer sterkte ploegen tijdrit gereden en eindigen op een 9de plaats. 📷Bettini photo
En voir plus

Nicolas EDETNicolas EDET
07-07-2019 18:54:03

Message de Nicolas EDET du 07-07-201913e temps du chrono par équipe ! 👊🏻👊🏻👊🏻
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
07-07-2019 18:54:02

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 07-07-2019KAROL NECESITA AYUDA
Nuestro ex compañero Karol Domagalski sigue luchando por su vida tras la grave caída que sufrió hace tres semanas en la que se rompió el codo, la cadera...
En voir plus

Chantal BlaakChantal Blaak
07-07-2019 18:48:40

Message de Chantal Blaak du 07-07-2019Italië wat ben je mooi.. Ciao!
#girorosa
.
📸 @tornanti_cc
En voir plus

Louis MeintjesLouis Meintjes
07-07-2019 18:46:29

Message de Louis Meintjes du 07-07-2019The race you make after some Sunday intervals. Thanks for the photo Willie Smit.
En voir plus

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
07-07-2019 18:43:36

Message de Roman Kreuziger du 07-07-2019✅ Grand Départ
✅Týmová časovka.
➡️ 🇫🇷 🇨🇿 A zítra do Francie!

Team Dimension Data for Qhubeka!
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
07-07-2019 18:43:10

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 07-07-2019J-1️⃣ avant le départ à Ville de Binche! En mai, la Grand Place avait accueilli notre Bike Day avec plus de 2000 personnes !

Rendez-vous demain dans quelques heures !

Wallonia...
En voir plus

Message de Bruno Sancho - Página de Atleta du 07-07-20194° PROVA TAÇA REG. AC B. LITORAL/ ANADIA

Prova exigente e bem deliniada, onde se juntaram os atletas regionais e tambem bons atletas do panorama nacional o que é sempre de...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 07-07-2019Et c'est la chute... 🚑
Malgré la 10ème place d'Alessandro Fedeli, au sprint, au terme de la 1ère étape du Tour d'Autriche, le Team Delko Marseille Provence joue déjà de malchance...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
07-07-2019 18:30:18

Message de Team INEOS du 07-07-2019There's nothing like a team time trial to shake up the general classification early on. Check out the stage two highlights from the Tour, thanks to Velon CC 🎥
Voir la vidéo

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
07-07-2019 18:30:00

Message de BORA-hansgrohe du 07-07-2019🎥 INSIDE BORA - hansgrohe

Peter Sagan takes us behind the scenes after the nailbiting first stage of Le Tour de France.
---
Peter Sagan nimmt euch hinter die Kulissen nach der spannenden...
Voir la vidéo

Rudy MolardRudy Molard
07-07-2019 18:20:04

Message de Rudy Molard du 07-07-2019Beaucoup d’adrénaline et de plaisir sur ce chrono par équipe récompensé par une belle 8eme place tout proche des meilleurs à plus de 56,2km/h 💪🏻💪🏻
En voir plus

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
07-07-2019 18:14:51

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 07-07-2019Uma vez (há muitos anos atrás) a descer da Torre para a Covilhã eu vinha cansado e com fome, parei nas Penhas da Saúde para comer algo e arrancar mas...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 07-07-2019Stage 2 of #TDF2019 - held around Brussels - netted the first top 3 finish at this edition for Deceuninck - Quick-Step: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/4019/tour-de-france-deceuninck-quick-step-notch-up-first-top-3-finish
Photo: GettySport
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
07-07-2019 18:07:12

Message de Lex Albrecht du 07-07-2019Travel day!

‪Packed up my OGIO bags to head off to more “pro cycling life adventures” and podium aspirations! ‬ I’m heading to Czech Republic today to join my...
En voir plus

Matej MohoričMatej Mohorič
07-07-2019 18:06:50

Message de Matej Mohorič du 07-07-2019media1.tenor.co : 9th in TTT today #TDF2019 #RideAsOne #TDFTVS
En voir plus

Matej MohoričMatej Mohorič
07-07-2019 18:05:27

Message de Matej Mohorič du 07-07-2019All good after yesterday's crash 😬👍 #TDF2019 #TDFTVS #RideAsOne
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 07-07-2019“If you take Jumbo-Vismo out of the equation, there are five teams in the space of eight seconds. That is going to be a negligent time difference when we get...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
07-07-2019 17:57:23

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 07-07-2019�e place pour Pieter Vanspeybrouck sur la première étape du Tour d'Autriche.

http://wanty-gobert.be/fr/content/autriche-1-vanspeybrouck-encore-sur-le-podium
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
07-07-2019 17:55:12

Message de Peter Sagan du 07-07-2019On stage 2 of the Le Tour de France we had a very fast team time trial in Brussels. Once again we gave our best against some very strong teams...
En voir plus

Michael ValgrenMichael Valgren
07-07-2019 17:52:49

Message de Michael Valgren du 07-07-2019Valgren: Det var 30 minutter i helvede : Dansk:
Team Jumbo-Visma vandt dagens holdtidskørsel.
Michael Valgren og resten af Team Dimension Data-mandskabet kom i mål på en 14. plads, 54 sekunder efter...
En voir plus

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
07-07-2019 17:52:45

Message de Carlos Verona Quintanilla du 07-07-2019Etapa 2, Tour de Francia, 2.WT FRA

Hola a todos!

Hoy hemos disputado la contrarreloj por equipos de este Tour de Francia sobre 27kms con salida y llegada en Bruselas.

Avenidas...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
07-07-2019 17:52:20

Message de UAE Team Emirates du 07-07-2019⏱️A fast TT around the sights of Brussels to decide Stage 2 of Le Tour de France 🇧🇪

Tomorrow we bid adieu to Belgium and cross over to begin our time...
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
07-07-2019 17:50:23

Message de Sonny Colbrelli du 07-07-2019Giornata a tutta velocità oggi al Tour! 💨
Alla fine un buon nono posto a pochi secondi dalle altre squadre che curano la GC.

#sonnygoestothetour

📸 BettiniPhoto
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
07-07-2019 17:48:08

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 07-07-2019TOUR OF AUSTRIA: PER GONZALEZ UNA GIORNATA IN FUGA

Una Neri Sottoli - Selle Italia - KTM non particolarmente fortunata nella prima tappa in linea del Tour of Austria da Grieskirchen...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
07-07-2019 17:47:57

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 07-07-2019TOUR OF AUSTRIA: A DAY IN THE BREAKAWAY FOR ROBERTO GONZALEZ

An unlucky day for the team Neri Sottoli - Selle Italia - KTM in the 1st stage of the Tour...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
07-07-2019 17:45:00

Message de Team INEOS du 07-07-2019Team INEOS : STORE: Our full training and nutrition ranges are now live in the Team INEOS Store with Wahoo Fitness and Science in Sport products used by the team...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
07-07-2019 17:44:05

Message de Astana Pro Team du 07-07-2019👀Get a closer look at today’s TTT with the photos of Sam Raetz!📸

#TDF2019 #AstanaProTeam
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
07-07-2019 17:43:40

Message de Team Sunweb du 07-07-2019Preparation and planning, join coach Aike Visbeek before the start of today's TTT at the #TDF2019🇫🇷🤳🏻

#KeepChallenging #WithGalaxy
Voir la vidéo

Daryl ImpeyDaryl Impey
07-07-2019 17:43:29

Message de Daryl Impey du 07-07-2019Team TT at Le Tour de France. Its a fantastic race and we left it all out there although it didn't quite go how we wanted in the end. Still...
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
07-07-2019 17:42:13

Message de Steve Morabito Athlète du 07-07-2019Mes premiers souvenirs à vélo... 😅😁
En voir plus

Elia VivianiElia Viviani
07-07-2019 17:39:55

Message de Elia Viviani du 07-07-2019Tour de France | Stage 2

Possiamo essere felici di questo terzo posto nella cronosquadre. Siamo stati veloci lungo tutta la tappa grazie ad un ottimo lavoro di squadra! 💪

We...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
07-07-2019 17:39:52

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 07-07-2019Team time trial day at the Tour a partagé 29 photos.
Voir les 29 photos

Richie PorteRichie Porte
07-07-2019 17:38:24

Message de Richie Porte du 07-07-2019I can’t fault the Trek Bicycle today though, that and SRAM I couldn’t ask for better 👌#tdf2019
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 07-07-2019Pronto per la prima tappa del @tourofaustria 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻 @neri_selleitalia_ktm @selle_italia @ktmbikeindustries @sidisport_official @neri_sottoli #cycling #wet #rain #fast #teamwork
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
07-07-2019 17:33:44

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 07-07-2019Team Jumbo-Visma superior in Tour de France Team Time Trial : “Today, everything came together”, Teunissen said. “You can see that everything is possible if you are in a flow....
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
07-07-2019 17:31:00

Message de Le Tour de France du 07-07-2019⭐ Podiums Etape 2 ⭐

💛 Maillot Jaune LCL : 🇳🇱 Mike Teunissen
💚 Maiilot vert ŠKODA We Love Cycling : 🇳🇱 Mike Teunissen
⚪🔴 Maillot blancà pois rouges E.Leclercc: 🇧🇪 Greg Van...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 07-07-2019🇫🇷- Tour de France

Bien que la Grande Boucle ne débute qu'en juillet, l'équipe commence dès le printemps à préparer les étapes du Tour.

Reconnaissances, entrainement spécifique, Découvrez comment l'équipe...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
07-07-2019 17:20:52

Message de Mitchelton-SCOTT du 07-07-2019A stage full of excitement, celebrations and heartbreak. A close second place for Kennedy after a strong late attack, but passed just on the finish line to be denied her...
Voir les 27 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
07-07-2019 17:10:48

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 07-07-2019#TourOfAustria Österreich Rundfahrt

TAPPA 1 - STAGE 1

#OurTimeIsNow
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
07-07-2019 17:10:00

Message de Le Tour de France du 07-07-2019💪 A victory shared by 8 teammates is 8 times more powerful !

🎬 Enjoy the image of the day!

💪 Une vicoire partagée à 8 est 8 fois plus puissante...
Voir la vidéo

Alberto BettiolAlberto Bettiol
07-07-2019 17:07:15

Message de Alberto Bettiol du 07-07-2019🇮🇹 Crono velocissima, ho dato il massimo. Non abbiamo fatto errori, abbiamo ottenuto un buon risultato!

🇬🇧 Super fast TTT, I gave my best. We made no mistakes, we got a...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
07-07-2019 17:06:00

Message de Trek-Segafredo du 07-07-2019Tour de France stage 2

Interview with Jasper Stuyven after the Team Time Trial of stage 2.
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
07-07-2019 17:04:38

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 07-07-2019Check the first great behind the scenes photos from Kathrin Schafbauer Photography.

Comment from Marco Haller: "That. Was. Fast. An insanely quick TTT with an average speed above 56kph and a...
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
07-07-2019 17:01:03

Message de Österreich Rundfahrt du 07-07-2019Nominell war es keine allzu schwierige Etappe heute, im Ziel waren sie trotzdem alle recht erschöpft!
📸 @martin.granadia @ Freistadt, Austria
En voir plus

Patrick KonradPatrick Konrad
07-07-2019 17:00:24

Message de Patrick Konrad du 07-07-2019Proud to ride for @thespecializedfoundation today with the team.
#ridingforfocus #morekidsonbikes #iamspecialized #morekidsonbikes #whatwillyououtride
#letourdefrance2018
#bohbandofbrothers
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
07-07-2019 17:00:01

Message de UAE Team Emirates Supporters du 07-07-2019Nella cronometro individuale in Svizzera, Fabio Aru aveva messo in strada una prestazione maiuscola con un buonissimo tempo ⏱. Oggi nella cronometro a squadre era importante fondere la propria prestazione...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 07-07-2019📹 En début de saison sur le Tour d'Algarve, Stefan Küng nous expliquait le rôle qu'il voulait jouer dans cette équipe. 5 mois plus tard, il est devenu un élément...
Voir la vidéo

Riccardo Zoidl - Pro CyclistRiccardo Zoidl - Pro Cyclist
07-07-2019 16:59:40

Message de Riccardo Zoidl - Pro Cyclist du 07-07-2019cccteam.eu : CCC Team is a UCI WorldTour cycling team sponsored by Polish shoe and bag manufacturer CCC
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
07-07-2019 16:57:20

Message de Team Total Direct Energie du 07-07-2019Notre équipe termine à la 20e place du Contre-la-montre par équipe. 🕐 Une performance comparable à celles des années précédentes. 💙❤️ Le terrain de jeu va devenir de plus en...
En voir plus

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
07-07-2019 16:56:52

Message de Enric Mas Nicolau du 07-07-2019Contrarreloj por equipos en las calles de Bruselas, muy rápida y apretada, donde cada detalle contaba. Hemos hecho una buena actuación y gracias al tremendo trabajo de equipo del Deceuninck...
En voir plus

Simon GeschkeSimon Geschke
07-07-2019 16:55:51

Message de Simon Geschke du 07-07-2019All in till the finish line, i like TTT‘s. Especially with a team like this. #tdf2019 📸 CorVos
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
07-07-2019 16:52:32

Message de Mikael Cherel du 07-07-201927 kms avalés vitesse grand V 💨💨💨 ... Bel exercice collectif pour @ag2rlamondiale_procyclingteam. Cette page est désormais tournée 😉... ➡️ Le meilleur reste à venir ! 👊
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖📸 @gettysport
#58x11
En voir plus

Amael MoinardAmael Moinard
07-07-2019 16:50:20

Message de Amael Moinard du 07-07-2019Toute langue dehors!
A bloc à la fin de ce chrono super rapide. Exercice toujours délicat mais que j'ai pu apprécier aujourd'hui avec de biens meilleures sensations qu'hier. Valait mieux, sinon...
En voir plus

Guillaume MartinGuillaume Martin
07-07-2019 16:48:01

Message de Guillaume Martin du 07-07-2019En dépit du résultat, moyen, je suis content de l'effort collectif fourni aujourd'hui. Et de mes jambes sur cet exercice. Mon terrain d'expression arrive bientôt !
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
07-07-2019 16:43:57

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 07-07-2019106e Tour de France cyclisme | Ville de Fourmies : 📣Le Tour de France passera, demain, sur la ligne d'arrivée🏁 du Grand Prix de Fourmies 🔝
📍Caravane vers 11h30 et les...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
07-07-2019 16:43:51

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 07-07-2019Team Jumbo-Visma superieur in ploegentijdrit Tour de France : “Vandaag viel alles op zijn plaats”, aldus Teunissen. “Je ziet dat als je in een flow zit alles kan. Het was...
En voir plus

Richie PorteRichie Porte
07-07-2019 16:36:57

Message de Richie Porte du 07-07-2019‪A tough day out there Le Tour de France but we gave it everything we had. Plenty of racing yet to come Trek Segafredo Splunk 👊#TDF2019 ‬📷 Getty Images Gallery
En voir plus

Omloop Het NieuwsbladOmloop Het Nieuwsblad
07-07-2019 16:35:38

Message de Omloop Het Nieuwsblad du 07-07-2019Today's podium of Omloop Het Nieuwsblad U23 👏👏
🥇Ward Vanhoof
🥈Arne Marit
🥉Dennis van der Horst
#OHN19 #OHNbeloften
En voir plus

Emanuel BuchmannEmanuel Buchmann
07-07-2019 16:35:16

Message de Emanuel Buchmann du 07-07-2019What do you think of our Shiv Disc with custom wheels in support of @thespecializedfoundation
#ridingforfocus #morekidsonbikes #iamspecialized #morekidsonbikes #whatwillyououtride #sworks
#letourdefrance #tdf19
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 07-07-2019580420

CYCLISME - TOUR DE FRANCE 2019 - 2019
pinot (thibaut) - (fra) -
Voir les 20 photos

Giacomo NizzoloGiacomo Nizzolo
07-07-2019 16:25:16

Message de Giacomo Nizzolo du 07-07-2019Mezz’ora in giro fra le vie di #Bruxelles / Half an hour strolling through Bruxelles 😅 #fullgas #fast #speed @letourdefrance @teamdidata #TTT @ride_bmc @ Brussels, Belgium
En voir plus

Juliette LabousJuliette Labous
07-07-2019 16:24:20

Message de Juliette Labous du 07-07-20193 étapes sur 10 de faites sur ce Giro Rosa ✅💪🎀
Et je porte le maillot blanc (meilleure jeune) et me battrai pour l'avoir jusqu'à la fin!
Et Lucinda (Brand) a pu...
En voir plus

Maxime MonfortMaxime Monfort
07-07-2019 16:22:16

Message de Maxime Monfort du 07-07-2019TOUR DE FRANCE – Étape 2 : #Tour - étape 2 : la réaction complète de Max est à lire sur le site après ce chrono par équipe 🙂

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/tour-de-france-etape-2-4/
En voir plus

Dan MartinDan Martin
07-07-2019 16:21:43

Message de Dan Martin du 07-07-2019Spectacular stage through Brussels although didn’t really have time to enjoy the sights. Proud of the team. We rode conservative to limit our losses and a solid performance. Ow...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
07-07-2019 16:19:05

Message de CCC Team du 07-07-2019REPORT: “If you look at the other teams that we finished next to in the results, we can be happy with our performance. I think we had a great first...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
07-07-2019 16:18:39

Message de Taylor HYPER BOLT. ❤️🕷 @spyder_korea #hyperbolt #spyder #스파이더 #teamspyder #팀스파이더 @ Ivins, Utah
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
07-07-2019 16:15:12

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 07-07-2019Tiesj Benoot after the #TDF2019 team time trial in Brussels.

💬 "In the end, everyone gave everything they could, so we don't have to be dissapointed"
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
07-07-2019 16:15:00

Message de Le Tour de France du 07-07-2019💨 La machine Ineos bien rodée, Alaphilippe et Quick Step en bonne position, et un train jaune dominateur pour conserver le Maillot Jaune de Mike Teunissen.💛

🎬 L'étape 2 du #TDF2019...
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
07-07-2019 16:13:37

Message de Trek-Segafredo du 07-07-2019Jump inside the peloton on an action-packed opening stage of Le Tour de France. With the yellow jersey on the line, it was a stressful finish!
Voir la vidéo

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
07-07-2019 16:13:16

Message de BORA-hansgrohe du 07-07-2019BORA-hansgrohe takes twelfth in Brussels team time trial on Le Tour de France stage 2. Read on here: http://bit.ly/2LFITTK
---
Solides Mannschaftszeitfahren bringt Rang zwölf für #BORAhansgrohe auf der zweiten Etappe der...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 07-07-2019🇫🇷 - Tour de France - Etape 2

L'équipe termine 19ème de ce contre-la-montre au bilan contrasté.

Une place décevante mais un temps perdu limité sur un exercice où l'équipe...
En voir plus

Tiesj Benoot FanpageTiesj Benoot Fanpage
07-07-2019 16:08:24

Message de Tiesj Benoot Fanpage du 07-07-2019Keep it cool
En voir plus

Jasper StuyvenJasper Stuyven
07-07-2019 16:06:54

Message de Jasper Stuyven du 07-07-2019Not the result we hoped for as a team, although I had really good legs today. But there are plenty more opportunities to come and we'll keep fighting. 👊💪 #TDF2019...
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
07-07-2019 16:05:59

Message de Hugo Houle du 07-07-2019Au sprint jusqu’à la ligne d’arrivée, tous les secondes sont importantes en CLM par équipe. Évidemment dans mon style très élégant.

Un parcours très rapide et agréable pour un CLM...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
07-07-2019 16:05:15

Message de Mitchelton-SCOTT du 07-07-2019Mitchelton-SCOTT solid in Tour de France stage two team time trial : REPORT 📰 "Yeah, we would have liked to win, we would have liked to have taken some time...
En voir plus

Amund Grøndahl JansenAmund Grøndahl Jansen
07-07-2019 16:04:11

Message de Amund Grøndahl Jansen du 07-07-2019An instagram post to show the grandchildren in year 2079. Tour the France stage winners. Unbelievable!
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
07-07-2019 16:03:34

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 07-07-2019Quelle course de folie ! 💥
Sincèrement, je me sentais trop bien la première heure de course. J’ai même pensé que je pouvais le faire 🙈
Mais à 3 tours de la...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
07-07-2019 16:03:19

Message de Team Sunweb du 07-07-2019🗣"There were maybe some points we could improve but in the end we did a good result. I think we can be satisfied with this team time trial."

Wilco Kelderman on...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
07-07-2019 16:03:05

Message de CCC Team du 07-07-2019Koch Sprints to Fourth after Chaotic Finish on Int. Österreich-Rundfahrt-Tour of Austria Stage One - CCC Team : REPORT: "It was like being in a washing machine in the final...
En voir plus

Greg Van AvermaetGreg Van Avermaet
07-07-2019 16:02:45

Message de Greg Van Avermaet du 07-07-2019Met de bollen om de lenden naar plek 7 in de TTT.
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 07-07-2019That's the stage 2 Le Tour de France TTT in the bag. We finished in 14th place, 54 seconds behind the stage winners. Now it's on to tomorrow's road stage!...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
07-07-2019 16:00:03

Message de Israel Cycling Academy du 07-07-2019AUSTRIA 🇦🇹 and THE UNLUCKY AUSTRIAN 🇦🇹

All was ready for MATTHIAS BRANDLE to shine.

He was executing his - and the team - plan to perfection deep into...
Voir la vidéo

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 07-07-2019Anche una terza medaglia d'argento con Marco Andreaus. ALLIEVI!
En voir plus

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
07-07-2019 15:47:57

Message de Ilnur Zakarin du 07-07-2019TTT was nice. Great roster, everyone is motivated, thanks guys, it was very good. Keep going.

Командной гонкой доволен. Отличная компания, все мотивированы, спасибо, было хорошо. Продолжаем.

Photo: @gettyimages
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
07-07-2019 15:41:58

Message de Equipe Arkéa Samsic du 07-07-2019Pas notre exercice préféré aujourd’hui sur le contre-la-montre par équipes du Tour de France, mais on a tout donné ! ;) 53,1 km/h de moyenne sur 27,6 kilomètres, à 1:51...
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
07-07-2019 15:40:37

Message de Movistar Team du 07-07-2019Carlos Barbero rompe el 'muro' en Austria : 🍾🇦🇹 He really deserved this victory after so many close calls in 2019. Congrats, Carlos Barbero Cuesta, on a superb sprint success...
En voir plus

Message de Team Total Direct Energie - L'actu du 07-07-2019Tour de France - Etape 2

La formation Jumbo Visma a remporté le contre la montre par équipes disputé cet après midi, à une vitesse moyenne dépassant les 57 kmh !

Mike...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
07-07-2019 15:34:13

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 07-07-2019Excellent performance in Le Tour de France team time trial in Brussels from our boys. Strong fifth place. Was a pleasure to watch!

READ THE WEB ARTICLE => https://bit.ly/2xAHVzQ

#TeamKatushaAlpecin #TDF2019
KATUSHA...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
07-07-2019 15:31:59

Message de Team Sunweb du 07-07-2019🗣️"The team kept Juliette and I in a good position and I was even able to take some bonus seconds in the intermediate sprint. We did a good job today."...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
07-07-2019 15:30:58

Message de Team Bahrain Merida du 07-07-2019🇨🇵 Le Tour de France
👊🏻 Strong ride on #TDF2019 team time trial, taking a top ten place. This is #RideAsOne.
📝 Read more ➡️ http://teambahrainmerida.com/tour-de-france-st-2/
📸 BettiniPhoto
En voir plus

Damiano CarusoDamiano Caruso
07-07-2019 15:30:04

Message de Damiano Caruso du 07-07-2019Stage 2 #TTT #TDF #bahrainmerida
En voir plus

Anna PlichtaAnna Plichta
07-07-2019 15:27:38

Message de Anna Plichta du 07-07-2019Giro Rosa | Trek Race Shop : 3 etapy za nami. Oczywiście każdy z nich do zobaczenia codziennie o 18:30 😁😁😁 https://racing.trekbikes.com/girorosa?utm_medium=_social&utm_content=Athlete_share
En voir plus

Anna PlichtaAnna Plichta
07-07-2019 15:27:38

Message de Anna Plichta du 07-07-2019Giro Rosa | Trek Race Shop : 3 etapy za nami. Oczywiście każdy z nich do zobaczenia codziennie o 18:30 😁😁😁 https://racing.trekbikes.com/girorosa?utm_medium=_social&utm_content=Athlete_share
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
07-07-2019 15:25:26

Message de Michał Kwiatkowski du 07-07-2019Under 30 minutes in aero position🔥‬
‪2 hours in hot seat position📺‬
‪Missed the first place, but still very happy that everyone gave it all out👍

Prawie 30 minut w pozycji aerodynamicznej...
Ponad 2...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
07-07-2019 15:22:38

Message de Team INEOS du 07-07-2019Team seal strong second in Brussels TTT : RACE REVIEW: Team INEOS enjoyed a strong outing on the stage two team time trial at the Tour de France, finishing second...
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
07-07-2019 15:21:25

Message de Österreich Rundfahrt du 07-07-2019Der neue Gesamtführende der Tour heißt Emils Liepins vom Team Wallonie Bruxelles, die Etappe gewann in einem extrem knappen Sprint Carlos Barbero vom @movistar_team
📸 @expapictures @jfkfeichter @ Freistadt,...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 07-07-2019⏱️ L'équipe Groupama-FDJ réalise un bon chrono et prend la 8ème place du contre-la-montre par équipes, à 32 secondes des vainqueurs Jumbo-Visma.
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
07-07-2019 15:19:36

Message de Team Cofidis du 07-07-2019Se faire plaisir ensemble 🤜🤛

Bravo à toute l'équipe pour ce très joli chrono aujourd'hui sur la 2ème étape du Le Tour de France ! Bel effort collectif et 13ème...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 07-07-2019Hurry up and order this limited-edition #TheWolfpack T-shirt we launched ahead of #TDF2019: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/shop/product/96/limited-edition-t-shirt-tour-de-france
En voir plus

Simon GeschkeSimon Geschke
07-07-2019 15:18:44

Message de Simon Geschke du 07-07-2019Ouch. #tdf2019
Voir la vidéo

Dorian GodonDorian Godon
07-07-2019 15:13:02

Message de Dorian Godon du 07-07-2019Fini les bains d’eau chaude islandais 🇮🇸demain on reprend le chemin de l’entraînement .😀
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
07-07-2019 15:11:20

Message de Trek-Segafredo du 07-07-2019Giro Rosa | Trek Race Shop : 🇮🇹#GiroRosa
We have the hour-long 🎥highlight show for every stage!

Watch the LIVE commentary every day July 5-14 beginning at 18:30 CEST (12:30 pm...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
07-07-2019 15:11:04

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 07-07-2019Flying to the win💨💨💨
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
07-07-2019 15:09:17

Message de Le Tour de France du 07-07-2019🎬 Relive the last kilometre in Team Jumbo-Visma's Team Time-Trial victory! 🏆

🎬 Revivez le dernier kilomètre du Team Jumbo-Visma Cycling, qui remporte ce contre-la-montre par équipes ! 🏆
Voir la vidéo

Message de EF Education First Pro Cycling du 07-07-2019"The ride was the right mix of rationality and passion. It looked fast. It looked like we had done our homework. It looked liked they cared about what they were...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
07-07-2019 15:05:28

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 07-07-2019⏱ 30:55 and 53.5km/h average on the TTT Le Tour de France!

⏱ 30:55 et 53.5km/h de moyenne sur le chrono par équipes autour de Bruxelles 🇧🇪
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
07-07-2019 15:00:53

Message de Trek-Segafredo du 07-07-2019Tour de France Team Time Trial (stage 2)

We finished in 18th place (+1'18"), not what we expected, but we gave everything we had.

DS Steven de Jongh: "Simply, we were...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
07-07-2019 14:56:06

Message de UAE Team Emirates Supporters du 07-07-201916° tempo per il nostro team nella cronometro a squadre del Tour. 1'03" di ritardo dai primi, facendo 55 di media. Un handicap che i nostri uomini di...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 07-07-2019@letourdefrance 2° tappa dominata dalla Jumbo Visma la maglia gialla resta ben salda. 11°piazza per la @mitchelton_scott e per @matteotrentin ....focus sulle prossime tappe!
En voir plus

CCC TeamCCC Team
07-07-2019 14:50:20

Message de CCC Team du 07-07-2019‪#TDF2019 We finish the day in 7th place, 31” behind winners TJV. It was a solid ride from our guys in their first TTT together 💪🏼.‬

‪#RideForMore ‬

‪📷 Cor Vos ‬
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
07-07-2019 14:49:28

Message de Astana Pro Team du 07-07-2019⏱A tenth place for #AstanaProTeam on today’s Le Tour de France TTT!💪 Just 41 seconds behind the winner, the day after the hard crash of Jakob Fuglsang. Great work by...
En voir plus

Riccardo Zoidl - Pro CyclistRiccardo Zoidl - Pro Cyclist
07-07-2019 14:49:22

Message de Riccardo Zoidl - Pro Cyclist du 07-07-2019Fanclub at Österreich Rundfahrt 🙏

#thanks CCC Team
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
07-07-2019 14:48:00

Message de Tour of Utah du 07-07-2019A summer of fun awaits! This month we are giving away a ProForm Tour de France exercise bike. Don’t wait! Enter for your chance to win today! https://bit.ly/2rzFl9H

NordicTrack MIX 105.1...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
07-07-2019 14:44:16

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 07-07-2019THIS TEAM!😱😱😱

#samenwinnen
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
07-07-2019 14:39:38

Message de Mitchelton-SCOTT du 07-07-2019Kennedy comes agonisingly close to her first WorldTour victory on stage three of the Giro-Rosa : REPORT 📰 “Obviously I am very very disappointed to miss out but it is...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
07-07-2019 14:38:51

Message de Le Tour de France du 07-07-2019😱 SO CLOSE ! Deceuninck - Quick-Step Cycling Team finishes less than 1 second behind Team INEOS !

😱 C'était chaud ! L'équipe Deceuninck Quick Step finit moins d'une seconde derrière...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
07-07-2019 14:37:33

Message de CCC Team du 07-07-2019It was fourth for Jonas Koch behind Barbero (MOV) on #TourofAustria stage one after a fast and furious sprint for the line 👏👊👊.

After some great work from the guys...
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
07-07-2019 14:20:07

Message de Le Tour de France du 07-07-2019🚩 Last Team is off ! Team Jumbo-Visma Cycling on the road ! They will have to produce a big effort to save the Yellow Jersey of Mike Teunissen! 💛

🚩...
Voir la vidéo

Alexis VuillermozAlexis Vuillermoz
07-07-2019 14:15:59

Message de Alexis Vuillermoz du 07-07-2019Très heureux d'avoir pris le départ de ce Tour de France, en Belgique, sur une terre de vélo, et notamment celle d'Oliver, où les très nombreux spectateurs nous ont offert...
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
07-07-2019 14:09:11

Message de Österreich Rundfahrt du 07-07-2019Nach dem Sturz von @mbraendle und der Einholung der Spitzengruppe führt wenige Kilometer vor Schluss der Brite @scottdavies_95 vom @teamdidata
📸 @expapictures @ Freistadt, Austria
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
07-07-2019 14:09:00

📹 Follow the presentation of Stage 3 of the #TDF2019, live from Binche.

⏰ Stage starts at 12.10 PM

📹 Suivez en direct de Binche la présentation de l'Etape 3 du...

Le Tour de FranceLe Tour de France
07-07-2019 14:09:00

Message de Le Tour de France du 07-07-2019📹 Follow the presentation of Stage 3 of the #TDF2019, live from Binche.

⏰ Stage starts at 12.10 PM

📹 Suivez en direct de Binche la présentation de l'Etape 3 du...
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
07-07-2019 14:03:48

Message de Movistar Team du 07-07-2019TTT done and dusted for our Blues. On towards France and some little hills near the end tomorrow. #TDF2019 #MyCanyon #CanyonSpeedmax

📸 Kei Tsuji / BettiniPhoto
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
07-07-2019 14:02:30

Vandaag zat Sofie in een kopgroep met ongeveer 25 toprensters.
In de lastige slotklim werd de spurt voor de overwinning gewonnen door Marianne Vos,
die zo ook de Bergtrui overneemt van...

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
07-07-2019 14:02:30

Vandaag zat Sofie in een kopgroep met ongeveer 25 toprensters.
In de lastige slotklim werd de spurt voor de overwinning gewonnen door Marianne Vos,
die zo ook de Bergtrui overneemt van...

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 07-07-2019In attesa del Tour....oggi grandi risultati per i giovani del Veloce Club Borgo.....il vivaio cresce....
Elia Andreaus giunge 3° nella gara esordienti I anno al campionato italiano di categoria e Thomas...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 07-07-2019Just a few minutes left until we will start the #TDF2019 team time trial.
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
07-07-2019 13:54:29

Message de UAE Team Emirates du 07-07-2019Le Tour de France Our guys finish the TTT with a time of 30'01".

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #TDF2019
En voir plus

CCC TeamCCC Team
07-07-2019 13:38:18

Message de CCC Team du 07-07-2019#TDF2019 We clocked the second-fastest provisional time of the day, 11” behind Team INEOS. What a solid ride from our guys! Now, we wait to see how the time stands...
En voir plus

Jelle WallaysJelle Wallays
07-07-2019 13:28:28

Message de Jelle Wallays du 07-07-2019I m back @livigno #altitude #trainhard #trepalle
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
07-07-2019 13:27:47

Message de Team Sunweb du 07-07-2019It's 10 minutes until we head down the start ramp at for the TTT at the #TDF2019🇫🇷

Follow the action with Velon CC's live race centre👇🏻

🔗teamsunweb.com/velon-live-race-centre
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
07-07-2019 13:23:39

Message de Le Tour de France du 07-07-2019💨 Despite a crash on the last corner, Équipe cycliste Groupama–FDJ put in a very good TTT performance!

💨 Malgré une chute dans le dernier virage, l'équipe Groupama-FDJ réalise un...
Voir la vidéo

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
07-07-2019 13:16:24

Message de Taylor Sunday vibez, just kickin it with people you love to ride with. 🦋#goodvibez #happiness #smile #imaginarycollective pc- @kdortch_
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
07-07-2019 13:13:47

Message de Mitchelton-SCOTT du 07-07-2019#GiroRosa Agony for Lucy Kennedy who is passed just on the finish line! Second place it is after a great late attack. Vos (CCC-Liv) comes from nowhere with too much...
Voir la vidéo

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
07-07-2019 13:12:43

Message de Österreich Rundfahrt du 07-07-2019Das Feld erreicht in wenigen Minuten Freistadt, zur ersten von insgesamt drei Zieldurchfahrten!
📸 @expapictures
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
07-07-2019 13:09:15

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 07-07-2019Special delivery from our partner Tacx, who surprised us with a white version of the trainer on which leader of the young rider's classification Caleb Ewan will do his warm-up...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
07-07-2019 13:07:07

Message de Le Tour de France du 07-07-2019🏁 Team INEOS set the tempo with a time of 29'18''.

🏁 Le Team Ineos signe le premier temps de référence à l'arrivée en 29'18''.
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
07-07-2019 13:00:01

Message de Le Tour de France du 07-07-2019Fan du Tour de France ? Démontrez votre passion pour la
compétition cycliste la plus admirée avec un garde temps
Tissot Édition Spéciale Tour de France 2019 !
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 07-07-2019Check out our custom wheel graphics on our Roval Disc Disk wheels in support of Specialized Bicycles Foundation.
#ridingforfocus #morekidsonbikes #iamspecialized #whatwillyououtride
Voir la vidéo

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
07-07-2019 12:54:40

Message de Österreich Rundfahrt du 07-07-2019Eine Spitzengruppe hat sich den ersten Sprint ausgefahren und hält noch einen Vorsprung auf das Hauptfeld!
📸 @expapictures
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
07-07-2019 12:50:06

Message de UAE Team Emirates du 07-07-2019🔥 Not long until the TTT begins at Le Tour de France , as the guys warm up on their Elite Cycling rollers.

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #TDF2019
Voir la vidéo

CCC Development TeamCCC Development Team
07-07-2019 12:49:03

Message de CCC Development Team du 07-07-2019Czas na ostatni etap Turul Ciclist Al Sibiului - Sibiu Cycling Tour 💪🚴‍♂️🇷🇴

🗺 Sibiu > Sibiu
🚩🚴‍♂️🏁 169,5 km
⏱ 14:45
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
07-07-2019 12:48:46

Message de Le Tour de France du 07-07-2019⏱ Le Contre-la-montre par équipes du #TDF2019 est lancé.

🤔 Mais qu'est ce qui en fait un exercice si spécial ?

😁 Tout ce que vous devez savoir sur ce type d'étape...
Voir la vidéo

Message de Gediminas Bagdonas Bagdzės fan club du 07-07-2019@livigno 2019 Training camp. with @ramunasnava best training partner.
@bolle_eyewear @ekoicycling @ag2rlamondiale_procyclingteam @fizikofficial @boafitsystem @ Hotel Sporting Family Hospitality
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
07-07-2019 12:43:29

Message de Le Tour de France du 07-07-2019⏱ The Team Time Trial of the #TDF2019 has just started !

🤔 But what makes it so specific?

😁 All you have to know about this type of stage lies...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
07-07-2019 12:42:07

Message de Team Sunweb du 07-07-2019Our Cervélo #P5's are set up on the Elite Cycling trainers, ready for the guys to start their #TDF2019🇫🇷 TTT warm up🔥
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
07-07-2019 12:35:20

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 07-07-2019We were yesterday at the Royal Palace, we come back today ! This is how we experienced the Grand Départ in Brussels !

#TDF2019 #TDF
Voir la vidéo

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
07-07-2019 12:34:52

Message de Österreich Rundfahrt du 07-07-2019Danke Gebrüder Weiss für das großartige Video! 🙌🏻🔥
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
07-07-2019 12:34:26

Message de Le Tour de France du 07-07-2019🚩And they're off ! Team INEOS is the first team to tackle the TTT. ⏱

🚩 Ils sont partis ! L'équipe Ineos est la première à se mesurer au parcours. ⏱
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
07-07-2019 12:32:14

Message de CCC Team du 07-07-2019Live from the #TDF2019 stage 2 TTT!
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
07-07-2019 12:30:33

Message de Equipe Arkéa Samsic du 07-07-2019Jour de contre-la-montre sur Le Tour, avec le nouveau BH Aerolight discs ! 👌🏽⏱
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
07-07-2019 12:22:12

Message de UAE Team Emirates du 07-07-2019Le Tour de France Final recon done for the TTT! Our start time is 15:10(CEST) 🚴⏱.

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #TDF2019

📸: Fizza Lorenzo Verdinelli
En voir plus

CCC TeamCCC Team
07-07-2019 12:14:47

Message de CCC Team du 07-07-2019#TDF2019 Our weapon of choice today: the Giant Bicycles Trinity Advanced Pro with CADEX Cycling 4-spoke and Aero Disc wheels 🔥

#OverAchieve
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
07-07-2019 12:13:24

Message de Österreich Rundfahrt du 07-07-2019Die erste Etappe der Österreich Rundfahrt 2019 ist im Gange. Die Fahrer sind bei leichtem Regen Richtung Freistadt unterwegs. @ Gemeinde Bad Schallerbach
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
07-07-2019 12:11:30

Message de Equipe Arkéa Samsic du 07-07-2019📽️ La reconnaissance du contre-la-montre, en voiture de directeur sportif avec Yvon Ledanois ! ⌚️

#CoeurDeBreizh @Eurosport_FR @LeTour
Voir la vidéo

Julien BernardJulien Bernard
07-07-2019 12:06:26

Message de Julien Bernard du 07-07-2019Tour de France Étape 1
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
07-07-2019 12:05:22

Message de Michał Kwiatkowski du 07-07-201914:30 CET - Team INEOS will be the first one on the start of Le Tour de France stage 2 - Team Time Trial. Very important day, keep your fingers...
En voir plus

Christian KneesChristian Knees
07-07-2019 12:02:09

Message de Christian Knees du 07-07-2019Tour-Kolumne von Christian Knees - Dramatik ist Programm : Ich schreibe während der Tour de France in unregelmäßigen Abständen eine Kolumne für den General-Anzeiger Bonn
Start war am Samstag 😉
Schaut...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
07-07-2019 12:02:04

Message de Team Sunweb du 07-07-2019Helium filled air bells in TU Delft's wind tunnel 🌬🚴‍♂️

Real time data analysis by KPMG Nederland 💻

#InsideOut as we prepare for TTT day at #TDF2019🇫🇷

#KeepChallenging
Voir la vidéo

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
07-07-2019 12:00:09

Message de Österreich Rundfahrt du 07-07-2019Jannik Steimle fährt auf der 1. Etappe im roten Trikot der Österreich Rundfahrt - Kommentatoren: Martin Böckle und Michael Nußbaumer
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 07-07-2019Photos : Pressesports
Voir les 41 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 07-07-2019Together we work to achieve a common goal.
Specialized Bicycles
#ridingforfocus #morekidsonbikes #iamspecialized #whatwillyououtride
Voir la vidéo

Rui CostaRui Costa
07-07-2019 11:39:47

Message de Rui Costa du 07-07-2019Bom dia :) Bom domingo!
Hoje temos contrarrelógio por equipas. Já reconhecemos o percurso e já vamos para o aquecimento. A nossa UAE Team Emirates parte às 14h10 (hora Portuguesa).
Somos somos...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
07-07-2019 11:38:27

Message de Team Sunweb du 07-07-2019An hour to go until the first team starts the TTT at #TDF2019🇫🇷

Our Cervélo #P5 with Shimano-Road disc brakes not only looks great but it rides great too; it's...
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 07-07-2019Volete rimanere sempre aggiornati?? CLICCA SUL LINK PER ENTRARE NEL GRUPPO WHATSAPP! 🔝🔝🔝🔝🔝🔝 https://chat.whatsapp.com/G4y7sU6MU00KsJEOU0Vec6
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
07-07-2019 11:35:37

Message de Team INEOS du 07-07-2019Go behind the scenes of our collaboration with Swiss Side aerodynamics as they explain the process they go through to assess and calculate the ideal TTT position using their 'rake'...
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
07-07-2019 11:32:00

Message de Le Tour de France du 07-07-2019💛 To celebrate 100 years of the Yellow Jersey, tune in every day to meet some of the riders who have written the story of the most famous tunic in...
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
07-07-2019 11:30:00

Message de Le Tour de France du 07-07-2019Stage 2 / Étape 2

🚩 Bruxelles Palais Royal
🏁 Brussel Atomium
⏰ 14:30 CET > 16:45 CET

⏱ Bois de la Cambre / Schaerbeek

#TDF2019
En voir plus

CCC TeamCCC Team
07-07-2019 11:21:17

Message de CCC Team du 07-07-2019#TourofAustria stage one is officially underway!

Unfortunately yesterday’s ☀️ has turned to 🌧 but it doesn’t look like it’s dampened our riders’ mood at all 😄.

#RideForMore
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
07-07-2019 11:15:40

Message de Jesus Hernandez du 07-07-2019Mañana disfrutando de la bici y los amigos,tarde de @letourdefrance en @radio_marca a partir de las 15:00.
Hoy crono por equipos....full gas my friends!!!😭😭🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️💨
#lasodiaba
#quererespoder
#motivation
#construyetuvida
En voir plus

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
07-07-2019 11:15:23

Message de Przemysław Niemiec du 07-07-2019Kolejne okulary #oakleyjawbreaker oczywiście od #oshopcom i #butikoptique za co bardzo dziękuje i gorąco polecam👍😊🚴🏾 #trekbikes_pl #ridebontrager
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
07-07-2019 11:10:19

Message de Equipe Arkéa Samsic du 07-07-2019📸 Reconnaissance du contre-la-montre par équipes du Tour de France !
📍 Bruxelles 🇧🇪
🏁 : 14h35
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
07-07-2019 11:08:52

Message de CCC Development Team du 07-07-2019GALERIA: To jeszcze kilka zdjęć z ostatniego etapu Wyścigu Solidarności i Olimpijczyków, na którym Patryk Stosz zajął drugie miejsce w generalce, a Stasiek Aniołkowski wygrał etap 💪🚴‍♂️🔥

#RideForMore #cccdevo

📸 Dominik Smolarek
En voir plus

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
07-07-2019 11:07:54

Message de Ramunas Navardauskas du 07-07-2019Sunday ride in progress 🏔
#navardauskas
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
07-07-2019 11:05:09

Message de UAE Team Emirates Supporters du 07-07-2019C' è tanto lavoro dietro una crono squadre. Grazie sempre al meccanico Iurii Chebykin un veloce filmato dei lavori. Dalla preparazione delle Colnago K. One♣️, bici 🚲 apposite per...
Voir la vidéo

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
07-07-2019 11:03:10

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 07-07-2019Dylan gaat met zijn ploegmaats op verkenning ploegentijdrit.
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
07-07-2019 11:02:59

Message de Team Bahrain Merida du 07-07-2019🇨🇵 Le Tour de France
⏱️ It's TTT today. 27.6km from Bruxelles Palais Royal to Brussel Atomium, across wide and straight boulevards. The route is perfect to produce top speeds. Every...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
07-07-2019 11:02:33

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 07-07-2019Today's stage two of the Tour de France is all about the 27.6 kilometres long team time trial in the city centre of Brussels. Performance manager Kevin De Weert explains...
Voir la vidéo

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 07-07-2019🚴‍♂️ PRO CYCLING MANAGER 2019 CONTEST 🚴‍♂️

7 juli 2019 - Race jij mee tegen de klok? ⏱

Proficiat! De winnaar van de wedstrijd op 6 juli 2019 is Glenn Roumans 🎁....
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
07-07-2019 11:01:30

Message de Le Tour de France du 07-07-2019The streets of Brussels welcome the TTT today, offering the chance to discover the city in all its beauty: po.st/HeritageS2 🇧🇪.
Le parcours de la deuxième étape du #TDF2019 sillonne les...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
07-07-2019 11:00:00

Message de Le Tour de France du 07-07-2019⏪ Stage 1 inside the pack. Relive the best moments from stage 1 through the eyes of the peloton. 🎬

⏪ L'Etape 1 au coeur du peloton. Revivez les meileurs moments...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
07-07-2019 10:54:10

Message de CCC Team du 07-07-2019#TDF2019 stage two is all about speed, precision, and teamwork!

We roll off the ramp at 15:05 CEST to start our 27.6km race against the clock. Bring it on...
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
07-07-2019 10:53:19

Message de Michał Kwiatkowski du 07-07-2019🤜🏻🤛🏻 #respect #friendswillbefriends
Team INEOS Le Tour de France Lukasz Wisniowski
📷 Młoda photography
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
07-07-2019 10:45:26

Message de Mitchelton-SCOTT du 07-07-2019✨ COMPETITION TIME ✨ You have the chance to win your very own bundle of bicycle care products thanks to Finish Line Bicycle Care Products!

For your chance to win all...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
07-07-2019 10:42:20

Message de UAE Team Emirates du 07-07-2019🍴Now time for a nice lunch. Which menu favorite would you choose? 🥙🌯

1.MEDITERRANEAN
2.WOODMAN
3.SUMMER WOODMAN

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #TDF2019
En voir plus

CCC TeamCCC Team
07-07-2019 10:40:09

Message de CCC Team du 07-07-2019Before we take on the TTT, it's important to do one last test ride on the 27.6-kilometer course #TDF2019

#RideforMore
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
07-07-2019 10:35:00

Message de Le Tour de France du 07-07-2019A specialist' affair today for the Team Time Trial of the #TDF2019 along the 27 KM of today's route. Favorites will do their best to limit time loss. ⏱

Un parcours...
Voir la vidéo

André GreipelAndré Greipel
07-07-2019 10:26:59

Message de André Greipel du 07-07-2019Une ambiance incroyable hier en Belgique à la première étape du Le Tour de France 2019. j'ai pu passer à travers des blessures sans blessure et sur le point d'aller...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 07-07-2019Everything is in its place for the team time trial warm up outside our bus in Brussels.
#TDF2019
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
07-07-2019 10:13:00

Message de Movistar Team du 07-07-2019🍾🧣 Es 7 de julio, y como cada año -y por primera vez, desde tres frentes: Le Tour de France, Giro Rosa Iccrea y Österreich Rundfahrt-, todos los que formamos...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
07-07-2019 10:10:09

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 07-07-2019#TourOfAustria Pit Stop for Etienne van Empel 🧡 KTM Bike Industries

#OurTimeIsNow
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
07-07-2019 10:04:17

Message de UAE Team Emirates du 07-07-2019‪🔜 To the start!‬
‪Stage 2 Le Tour de France‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance ‬
Voir la vidéo

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
07-07-2019 10:00:02

Message de Fans de Marvin Tasset du 07-07-2019The best of the day 💪👌👏👏
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
07-07-2019 09:59:30

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 07-07-2019#TourOfAustria Piove a Grieskirchen. Siamo ad un'ora dalla partenza della 1^ tappa
It's raining in Grieskirchen. In one hour the first stage will start

#OurTimeIsNow
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
07-07-2019 09:51:56

Message de Davide Rebellin du 07-07-2019REBELCAMP SESTRIERE
Ancora pochi giorni per iscriversi al REBELCAMP di Sestriere dal 15 al 21 luglio. Sette giorni di allenamento in altura da non perdere sul colle del Sestriere, fra natura...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
07-07-2019 09:42:16

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 07-07-2019Team time trial day😱

Together with AGU, we've developed the best kit possible👌🏼
Voir la vidéo

Team CofidisTeam Cofidis
07-07-2019 09:19:25

Message de Team Cofidis du 07-07-2019[In Team Cofidis] Se muer en leader d'une équipe ambitieuse n'a rien d'évident. Pour sa sixième saison au sein du Team Cofidis, Christophe Laporte Fan Club a endossé davantage de...
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
07-07-2019 09:07:42

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 07-07-2019Word nu Captain of Cycling en maak kans op unieke belevenissen, zoals onze Captains die gisteren de finale van de eerste Touretappe fietsten!

📝 lottosoudal.be/nl/captainsofcycling/word-captain …

Devenez Captain of Cycling et...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
07-07-2019 09:00:00

Message de Le Tour de France du 07-07-2019🇧🇪 Eddy Merckx is an absolute legend, and his heritage is strong in his home region...🤩

🇧🇪 Eddy Merckx est une légende du sport, et son héritage est présent partout dans...
Voir la vidéo

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
07-07-2019 08:51:16

Message de Marcus Burghardt du 07-07-2019What will bring the next 20 stages?
________________________________________
#post #racing #picture #tourdefrance #tdf2019 #letour #brussels #belgium #cycling #passion
📸@veloimages
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
07-07-2019 08:48:07

Message de Equipe Arkéa Samsic du 07-07-2019🎥 INSIDE TOUR DE FRANCE 🎥 Eurosport est avec l’Équipe Arkéa-Samsic pendant le Tour de France ! Tous les jours, découvrez les coulisses du Tour. 🙌🏼

#CoeurDeBreizh

L'épisode 2 ⬇️
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
07-07-2019 08:45:43

Message de Astana Pro Team du 07-07-2019‪🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️💨‬

‪#AstanaProTeam starts at 14:40 (CET) with their Tour de France TTT. Let’s go!💪‬

‪#TDF2019‬
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
07-07-2019 08:39:52

Message de Team Sunweb du 07-07-2019#TDF2019🇫🇷 TTT day, where our Ring of Fire project comes into play🔥

A discipline that we've been developing for years; where preparation, formation and aerodynamics are key🔑👌🏻

#KeepChallenging #InsideOut
Voir la vidéo

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
07-07-2019 08:34:38

Message de Team Total Direct Energie du 07-07-2019Pas de réussite pour notre sprinteur italien sur la première étape, Niccolò Bonifazio termine 37e ! En image au Mur de Grammont devant le champion du monde. Photo : James...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
07-07-2019 08:24:46

Message de CCC Team du 07-07-2019📹 He had a plan to take the KOM jersey and he executed it perfectly. Go behind the scenes of #TDF2019 stage one where Greg Van Avermaet claimed the first...
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 07-07-2019"Dans les chronos, il faut que tout soit P-A-R-F-A-I-T."
🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️⏱
Voir la vidéo

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 07-07-2019🔸 Légère
🔸 Aérodynamique
🔸 Puissante

🚴‍♂️ La KEO BLADE CARBON CERAMIC TI Tour de Francede LOOK Cycle a tous les atouts permettant à nos coureurs de se battre pour la victoire....
En voir plus

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
07-07-2019 08:11:48

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 07-07-2019No matter the race...the #muurvangeraardsbergen remains iconic. #tdf2019 (📸 @gettysport)vs #binckbanktour18
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
07-07-2019 08:08:39

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 07-07-2019🚴‍♂️ Onze Captains of Cycling fietsten de finale van de eerste Touretappe enkele uren voor de doortocht van de renners!

🚴‍♂️ Notre Captains of Cycling ont fait la finale de...
Voir la vidéo

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
07-07-2019 08:00:00

Message de Giro d'Italia du 07-07-2019Silence please. 🤫
Enjoy the nature. 🤩
#Giro
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
07-07-2019 07:48:35

Message de CCC Development Team du 07-07-2019GALERIA: Za naszymi kolarzami dwa dni ścigania w rumuńskich górach ⛰🚴‍♂️🇷🇴 Zobaczcie jak wyglądała rywalizacja na II i III etapie Turul Ciclist Al Sibiului - Sibiu Cycling Tour

#RideForMore...
En voir plus

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 07-07-2019Giro Rosa 05-14/07/2019 🇮🇹
Etappe 2: Viù-Viù (78,3km)

Een korte etappe maar niet minder zwaar. Op 45km van de finish gaat Kelly in de aanval samen met 1 andere renster. Ze krijgen...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
07-07-2019 07:43:58

Message de Astana Pro Team du 07-07-2019🔥It’s TTT day at Le Tour de France Last week, the team trained on the race circuit of Zolder to prepare themselves for today’s challenge.

#TDF2019 #AstanaProTeam
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
07-07-2019 07:43:10

Message de UAE Team Emirates Supporters du 07-07-2019Seconda tappa del Tour de France🇨🇵, cronometro⏲️ a squadre🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️. Giochiamo sulla difensiva, sono diversi i team più attrezzati di noi. A tutta, a tutta🚀🚀🚀, con una grande prestazione di squadra...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
07-07-2019 07:30:00

Message de Team Cofidis du 07-07-2019Mémoires de Tour : Roberto Damiani : 📚 Cet été pendant le #TDF2019, revivez la belle histoire de la Team Cofidis sur Le Tour de France !

2ème chapitre avec...
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
07-07-2019 07:25:55

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 07-07-2019Race day en Andorre 💥
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
07-07-2019 07:25:28

Message de Team INEOS du 07-07-2019An early spin for Geraint Thomas on the Wahoo Fitness KICKR ahead of today’s TTT. Team INEOS are first off at 13:30 (UK) ⏱
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 07-07-2019Photos : Velobs - Nicolas Götz
Voir les 31 photos

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
07-07-2019 07:10:53

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 07-07-2019#TourOfAustria

🏠 Grieskirchen
🏁 Freistadt
▶️ 🇮🇹 13:00

📺 Facebook Tour of Austria

#OurTimeIsNow
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
07-07-2019 07:02:57

Message de Mitchelton-SCOTT du 07-07-2019ICYMI 🎥 Check out all the action from yesterday’s stage 2 #GiroRosa with some dancing & podium action 💃🏻🥈

Full video ▶️ bit.ly/MTS19GiroRosaV2
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
07-07-2019 07:00:54

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 07-07-2019Every second counts on today's flat and fast 27km team time trial course in Brussels for stage 2! Gonna be fast!

#SpeedmaxCFSLX #mycanyon Photo: Kathrin Schafbauer Photography

Le Tour de France #TDF2019
#TeamKatushaAlpecin
KATUSHA...
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
07-07-2019 07:00:26

Message de Österreich Rundfahrt du 07-07-2019Nach dem Finale des Grieskirchner 24h-Rennens starten die Fahrer der Ö-Tour 2019 um 13:00 in die 1. Etappe nach Freistadt. Nach rund 95 Kilometern ist der Zielort erreicht, dort sind...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
07-07-2019 06:59:05

Message de CCC Team du 07-07-2019🇦🇹 Today at #TourofAustria there's 138.8km from Grieskirchen to Freistadt to cover including three ascents of a short category three climb.

Racing gets underway at 13:00 CEST.

#RideForMore
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
07-07-2019 06:41:01

Message de Team Sunweb du 07-07-2019Did you miss the opening day of action yesterday at the #TDF2019🇫🇷?

Go #InsideOut with us from Brussels and catch up👇🏻
Voir la vidéo

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
07-07-2019 06:30:00

Message de BORA-hansgrohe du 07-07-2019Here are some more shots from yesterday's first Le Tour de France stage for you. To see all visit our website: https://www.bora-hansgrohe.com/en/gallery
---
Hier noch ein paar tolle Bilder vom gestrigen Tour...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
07-07-2019 06:30:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 07-07-2019Join us in wishing a big Happy Birthday to Grace Brown Enjoy celebrating at your first ever Giro Rosa Iccrea 🎊🎀🎊
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
07-07-2019 06:26:24

Message de Hugo Houle du 07-07-2019ICI Mauricie Centre-du-Québec : Ce fut une première journée éprouvante pour Astana Pro Team avec la chute de notre leader dans le final de l’étape #1.

Il reste avec...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 07-07-2019🇫🇷 Tour de France - Etape 2
🗓 07/07

🚩 Bruxelles Palais Royal - 14:30
🏁 Bruxelles Atomium - 16:45
🚴‍♂️ 27,6 km
🛣 CLM par équipe
📺 France tv Sport - 14h20

✊...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
07-07-2019 05:45:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 07-07-2019TODAY 📅 #GiroRosa stage 3 from 12:15pm CEST (8.15pm AEST) and #TDF2019 stage 2 TTT from 2:30pm (10:30pm).

📸 Sara Cavallini & Kristof Ramon
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
07-07-2019 04:23:34

Message de Fanpagina Sofie De Vuyst du 07-07-2019Sofie’s Green Jersey Dream : 😍
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 07-07-2019An American Tour de France team has barred its riders from using cellphones at the dinner table during the 3-week race : Yep, it's true. We operate with a no...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
07-07-2019 02:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 07-07-2019ICYMI 🎥 Watch and listen as Michael Hepburn keeps a level head during a late crash on the opening stage of the #TDF2019.

Full video ▶️ bit.ly/MTS19TDFVid1
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
07-07-2019 01:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 07-07-2019ICYMI ⏪ Matteo Trentin sprinted to 7th as a late crash marred the opening stage of the #TDF2019.

Report 📰 http://bit.ly/MTS19TDF1

📸 Kristof Ramon
En voir plus

Team Cycling FunvicTeam Cycling Funvic
07-07-2019 00:34:48

Message de Team Cycling Funvic du 07-07-2019🥇🥈🥉 JOGOS REGIONAIS: equipe conquistou quatro medalhas na prova de Critério por Pontos.

Medalha de ouro para Tatielle e prata para Luciene, no feminino e prata e bronze, com Igor...
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
07-07-2019 00:30:01

Message de Santos Tour Down Under du 07-07-2019Have you been out and about on the bike this weekend? 🚴‍♂️ Tell us where you've been!
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
07-07-2019 00:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 07-07-2019ICYMI ⏪ A short and fast second stage of the #GiroRosa where Annemiek van Vleuten took second place, gained some bonus seconds & moved up slightly on the GC.

Report 📰...
En voir plus

Accès aux messages par jour

July 2019
01 02 03 04 05 06 07

June 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30