ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
12-07-2019 23:58:39

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 12-07-2019robtv.be : In café Het Boerenhof in Meensel-Kiezegem genieten ze nog na van de ritoverwinning van Dylan Teuns in de Tour de France van gisteren. Zijn supporters hebben er gisteravond...
En voir plus

Lance ArmstrongLance Armstrong
12-07-2019 22:52:32

Message de Lance Armstrong du 12-07-2019Longest day of the Tour had a little bit of action strong sprint finish. George brings back the Holo Can to discuss the finale. They guys also talk about some...
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
12-07-2019 22:31:00

Message de Trek-Segafredo du 12-07-2019Watch the highlights of Giulio Ciccone as he takes yellow in stage 6.

It still gives us goosebumps...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
12-07-2019 22:30:01

Message de Santos Tour Down Under du 12-07-2019The Down Under Classic is on the move in 2020! 🚲🎉
Find out all the details here. ➡️ http://bit.ly/2JIS2s3
Voir la vidéo

Rui VinhasRui Vinhas
12-07-2019 22:28:47

Message de Rui Vinhas du 12-07-2019Primeira etapa concluída 🙌
Continuamos a ser líderes da corrida 👌🏻
Amanhã circuito com uma extensão de 152,7km 😬
Obrigado pelo apoio 🙏
Beijos e abraços,
RV

Prozis-código RUIVINHAS (10% de desconto+ofertas em compras>34€)

#w52fcporto #oakley #surfcloud...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-07-2019 22:03:47

Message de Mitchelton-SCOTT du 12-07-2019VIDEO 🎥 The bus driver gets camera shy 📸 There’s scars on show⚡It’s the longest stage 🗺 Amanda is famous 🤩 and it’s pink for another day 💗
Voir la vidéo

Fan Club Anthony DelaplaceFan Club Anthony Delaplace
12-07-2019 21:59:33

Message de Fan Club Anthony Delaplace du 12-07-2019Tour de France - Étape 7 : « L’étape la plus longue de ce Tour avec 230 km. 2 hommes s’échappent dès le départ et derrière la journée va être...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
12-07-2019 21:45:00

Message de Le Tour de France du 12-07-2019You've always wanted to live a finish of Le Tour with the commentators?
Watch this 📽️👇
#TDF2019
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
12-07-2019 21:44:05

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 12-07-2019GO GO GO DYLAN!💪🏼 De eerste voor Dylan en de derde voor het team🥂
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
12-07-2019 21:34:51

Message de CCC Team du 12-07-2019It may have been a LONG day of racing on #TDF2019 stage 7, but at least the scenery was 👌

Here's a taste of the action courtesy of Chris Auld. #RideForMore
Voir les 12 photos

Message de EF Education First Pro Cycling du 12-07-2019Van Garderen forced to abandon the Tour - EF Education First Pro Cycling : After crashing on stage seven of Le Tour de France, Tejay van Garderen has been forced...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 12-07-2019Oggi niente volata per Matteo Trentin che ha lavorato per la squadra e tenuto al riparo da problemi l'uomo di classifica.......domani tappa con 4000 metri di dislivello senza pianura praticamente....sarà...
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
12-07-2019 21:05:00

Message de Le Tour de France du 12-07-2019📸 PIC OF THE DAY 😍
Powered by Century 21 France
#TDF2019 - © A.S.O / Gruber
En voir plus

Alberto BettiolAlberto Bettiol
12-07-2019 20:47:59

Message de Alberto Bettiol du 12-07-2019🇮🇹 La mia espressione dice tutto 😜. Tappa lunghissima, 6 ore con il vento in faccia tutto il giorno. Nel finale abbiamo lavorato per Uran: non ha perso secondi in...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
12-07-2019 20:24:33

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 12-07-2019Un peu de musique après le Prix Antargaz de la Combativité ? Yoann Offredo a choisi @tTrois Cafés Gourmands !

#TDF2019
Voir la vidéo

Björn ThurauBjörn Thurau
12-07-2019 20:21:37

Message de Björn Thurau du 12-07-2019#TJAgostinho #Cycling #Ciclismo #Fizikshoes #Cannondale #VitoTools #CDFeirense #Portugal
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
12-07-2019 20:15:51

Message de UAE Team Emirates Supporters du 12-07-2019Merita un grande plauso il nostro Jasper Philipsen. Lui che è il più giovane del Tour, non ha paura in volata di misurarsi con i treni avversari. Si perché fondamentalmente...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
12-07-2019 20:14:54

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 12-07-2019Close... but is was enough!🤩

Check out the on-bike highlights of today🎥
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
12-07-2019 20:12:56

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 12-07-2019Great job today, Maxime Monfort 💪

📸 ASO - A. Broadway
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
12-07-2019 20:09:14

Message de Österreich Rundfahrt du 12-07-2019Noch einige Impressionen der heutigen Etappe!
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
12-07-2019 20:04:47

Message de Adriano Malori du 12-07-2019" Nella mia vita ciò che conta saranno sempre le persone che ho qui davanti a me, in questo momento!! "
SALUD MI FAMILIA !!! " 🍷Giorgia Tarasconi
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 12-07-2019Anche se non siamo tutti, questa è la foto che ci rappresenta!!! Uniti sempre, in corsa e fuori, colleghi si, ma anche un gruppo di amici che non perde mai...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-07-2019 20:00:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 12-07-2019VIDEO 🎥 Garlic and the longest day of the Tour proves to be a lethal combination in the race car 🚙, the boys discuss the benefits of radios 📻and we...
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
12-07-2019 19:59:30

Message de Le Tour de France du 12-07-2019📷 A.S.O / Gruber images
Voir les 24 photos

Justin MottierJustin Mottier
12-07-2019 19:54:51

Message de Justin Mottier du 12-07-2019👋🏼☀️😊
En voir plus

Tayler WilesTayler Wiles
12-07-2019 19:50:13

Message de Tayler Wiles du 12-07-2019Stage 8 of the Giro was the day of “Giorgia we need some coke!!” 🤣 #givemeallthesugar @treksegafredo 📸 @velofocus
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
12-07-2019 19:45:45

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 12-07-2019Le Tour de Autriche 🇦🇹 s'est conclu avec une arrivée au sommet du Kitzbüheler Horn. Thomas Degand termine dans le top 20 à la dernière étape et au général final.

📄http://wanty-gobert.be/fr/content/autriche-6-degand-top-20-letape-finale-et-au-general

Etape...
En voir plus

Rudy MolardRudy Molard
12-07-2019 19:44:13

Message de Rudy Molard du 12-07-2019Après vous avoir présenté mon logo il y a quelques semaines, les t-shirts, casquettes et bidons sont désormais disponibles 😊

L’ensemble des bénéfices iront à mon club d’enfance pour aider les...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
12-07-2019 19:43:30

Message de Equipe Arkéa Samsic du 12-07-2019Se donner le sourire 😍 #LeTourDeFrance
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
12-07-2019 19:35:44

Message de Team Sunweb du 12-07-2019Second last man in the Team Sunweb train, go #InsideOut with Cees Bol as he talks lead out trains at the #TDF2019🇫🇷🚂

#KeepChallenging
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
12-07-2019 19:31:47

Message de Equipe Arkéa Samsic du 12-07-2019Kevin Ledanois : "Chaque étape de plat est une opportunité pour André, chaque sprint on donne tout pour lui. Aujourd’hui, Warren nous a donné un bon coup de main à...
En voir plus

Amund Grøndahl JansenAmund Grøndahl Jansen
12-07-2019 19:24:37

Message de Amund Grøndahl Jansen du 12-07-2019So happy for “De Dyll” @dylangroenewegen ! With such a good photo from a day like this it’s allowed to double-insta-post, don’t you think?? #samenwinnen #teamjumbovisma #deDyll
En voir plus

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
12-07-2019 19:12:20

Message de Carlos Verona Quintanilla du 12-07-2019Etapa 7, Tour de Francia, 2.WT FRA

Buenas tardes a todos,

Hoy hemos disputado la etapa más larga de este Tour sobre 230kms + 10 de neutralizada, casi seis horas y...
En voir plus

Daryl ImpeyDaryl Impey
12-07-2019 19:11:35

Message de Daryl Impey du 12-07-2019Took the white custom National Champs Foil disc out for a spin today. Good to her out sometimes you know. SCOTT Sports Getty Images
En voir plus

Elia VivianiElia Viviani
12-07-2019 18:58:31

Message de Elia Viviani du 12-07-2019Tour de France | Stage 7

Sono dispiaciuto non aver potuto finalizzare al meglio un perfetto lavoro dei miei compagni squadra. Ho fatto il massimo considerando una foratura alla ruota...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
12-07-2019 18:58:10

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 12-07-2019WIN een door Dylan gesigneerd shirt!🤩 Like de pagina van AGU én deze post om kans te maken😁
En voir plus

Bruno ArmirailBruno Armirail
12-07-2019 18:54:10

Message de Bruno Armirail du 12-07-2019Qu’elles sont belles les Pyrénées 😍
Quelques cols aujourd’hui avant de partir en stage mardi 16/07 avec l’équipe pour préparer la fin de saison.
#pyrenees #mountains #mountain #lac #capdelong #lacdaumar #lacdaubert #lacdoredon...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-07-2019 18:52:49

Message de Mitchelton-SCOTT du 12-07-2019A long but uneventful day at the Tour de France for stage 7. We concentrated on staying safe and saving energy for the days to come.
📸 Getty Images
Voir les 11 photos

Ondřej CinkOndřej Cink
12-07-2019 18:50:08

Message de Ondřej Cink du 12-07-2019Short track race in Les Gets was pretty dusty and hard😅 but I finished 8th and that’s mean first row on Sunday 😎

Photo: Robin Nevřala Photography 📸

@kross_racing_team
@krossbikes
@ascdukla

#uciworldcup...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
12-07-2019 18:50:01

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 12-07-2019🎀🎀 GAGNEZ 🎀🎀

❓ QUESTION❓ Du jour : Kévin Van Melsen mangera combien de barres + gels + cakes pendant l'étape ce samedi?

Pour participer
- Aimer notre page
- Aimer la page de...
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
12-07-2019 18:47:27

Message de Team Total Direct Energie du 12-07-2019Bonifazio 18e en solo | Team Total Direct Energie Pro Cycling : Sprint massif et 18e place au final pour Niccolò Bonifazio ! Découvrez les points importants sur notre site.💪📜🚴‍♂️
https://teamtotaldirectenergie.com/bonifazio-18e-en-solo/
En voir plus

CCC TeamCCC Team
12-07-2019 18:40:58

Message de CCC Team du 12-07-2019Time to clean the Giant Bicycles and CADEX Cycling wheels for #TDF2019 stage 8 using Finish Line Bicycle Care Products Super Bike Wash 💦

#RideForMore
Voir la vidéo

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
12-07-2019 18:38:00

Message de Dimitri Claeys fanpage du 12-07-2019Dimitri is momenteel op hoogtestage in Livigno 👍🏽
Voir la vidéo

Damiano CarusoDamiano Caruso
12-07-2019 18:33:51

Message de Damiano Caruso du 12-07-2019teambahrainmerida.com : Chalon sur Saône, July 12th - With 230km it was the longest stage of 2019 Tour de France and an easy target for pure sprinters. Once again, our...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
12-07-2019 18:30:00

Message de Le Tour de France du 12-07-2019💪" Yesssssssss " 💪
⏪ Relive Stage 7 and its final sprint from inside the peloton!
⏪ Revivez l'Etape 7 du #TDF2019 et son sprint final!
Voir la vidéo

Rui CostaRui Costa
12-07-2019 18:26:24

Message de Rui Costa du 12-07-2019Oi :)
Toca a comer gomas para repor energia ;)

-> Quem adivinha para que serve esta bracelete azul e o apito?

Abraço 🤗

📸 Fizza
#tdf2019 #UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
12-07-2019 18:25:32

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 12-07-2019Groenewegen sprints to stage victory Tour de France : "We took the lead in the final quite early. Because of this, we got a bit locked in. Fortunately, Mike made...
En voir plus

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
12-07-2019 18:25:04

Message de Enric Mas Nicolau du 12-07-2019Etapa llana, muy larga, con llegada masiva y sin cambios en la general.

Flat stage, very long one, with a bunch finish and no changes in the GC.

Deceuninck - Quick-Step Cycling...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 12-07-2019Thanks to #CrivitPro, we have the coolest casual wear around!
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
12-07-2019 18:15:00

Message de Prudential RideLondon du 12-07-2019"A big event like this, I would imagine is invaluable in terms of putting the British Heart Foundation in the mindset of a lot more people."

In 2018, Alan Thompson...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
12-07-2019 18:12:50

Message de Team Sunweb du 12-07-2019Tour de France Stage 7 Gallery | A messy sprint finish a partagé 19 photos.
Voir les 19 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-07-2019 18:11:03

Message de Mitchelton-SCOTT du 12-07-2019A straight forward day for the team, keeping race leader Van Vleuten protected and out of trouble to retain her overall race lead on the longest stage of the 10-day...
Voir les 24 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
12-07-2019 18:10:34

Message de Astana Pro Team du 12-07-2019🗣️Jakob Fuglsang: "Today I pushed the lowest average power ever in a Le Tour de France stage, it was a super easy day."

Read our #TDF2019 report about stage 7, the...
En voir plus

nicolas rochenicolas roche
12-07-2019 18:10:03

Message de nicolas roche du 12-07-2019Little get down today but back up and ready for opportunities with Team Sunweb Le Tour de France
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 12-07-2019“Obviously Tejay’s crash had a significant impact on the team’s plan since the main priority was safety. It impacted us all to see Tejay that cut up, that hurt. After...
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
12-07-2019 18:03:49

Message de Sonny Colbrelli du 12-07-2019Buon 4 posto oggi in una volata di gruppo compatto che non è propriamente nelle mie corde, grazie ad un’ottima rimonta considerando gli ultimi 100 metri in leggera ascesa.

Un...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
12-07-2019 18:02:46

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 12-07-2019💬 "I think I almost did a perfect sprint but Dylan was just a bit quicker."

Hear from Caleb Ewan after a really close sprint for the victory at the end...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-07-2019 18:02:22

Message de Team Bahrain Merida du 12-07-2019Tour de France – ST7 Belfort-Chalon sur Saône (230km) : 🔥 Another exciting finish for our team at Le Tour de France.

Keep trying Sonny Colbrelli! #RideAsOne
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
12-07-2019 18:00:36

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 12-07-2019Groenewegen sprint naar etappezege Tour de France : "We pakten vrij vroeg de kop. Hierdoor raakten we op het einde wat ingesloten. Mike maakte gelukkig wat ruimte, waardoor ik eruit...
En voir plus

Tim WellensTim Wellens
12-07-2019 17:58:03

Message de Tim Wellens du 12-07-201910 years ago... Liège-La Gleize 2009 precious memories! 📸 Eddy De Bie
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
12-07-2019 17:53:11

📹 Follow the presentation of Stage 8 of the #TDF2019, live from Mâcon.
⏰ Stage starts at 12.10 PM

📹 Suivez en direct de Mâcon la présentation de l'Etape 8 du #TDF2019.
⏰...

De Wally'sDe Wally's
12-07-2019 17:50:12

Message de De Wally's du 12-07-2019Jelle, ambassadeur van de fiets ...
Voir la vidéo

Maxime MonfortMaxime Monfort
12-07-2019 17:48:50

Message de Maxime Monfort du 12-07-2019TOUR DE FRANCE – Étape 7 : #Tour - étape 7 : les impressions de Max à découvrir sur le site 🙂

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/tour-de-france-etape-7-4/
En voir plus

Guillaume MartinGuillaume Martin
12-07-2019 17:48:14

230kms, 6h de vélo, un sprint à l'arrivée : voilà ce que l'on appelle une "étape de transition" sur le Tour. J'ai essayé de récupérer autant que possible aujourd'hui, et...

Burgos BHBurgos BH
12-07-2019 17:48:11

Message de Burgos BH du 12-07-2019Cuarto puesto para Sureda al sprint en el GP Torres Vedras – BURGOS BH : 🍫 Cuarto puesto al sprint para Jaume Sureda. Medalla de chocolate para él en la...
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
12-07-2019 17:48:02

Message de De Wally's du 12-07-2019terwijl in het verre LIVIGNO
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
12-07-2019 17:46:59

Message de UAE Team Emirates du 12-07-2019The youngest rider in the race, Jasper Philipsen 🇧🇪, sprints to a top 5 result at his first Tour de France! 🇫🇷

Philipsen: "In the last 300m I saw a gap...
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
12-07-2019 17:43:25

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 12-07-2019De retour sur le podium 🙈💪🏻 Deuxième à la short race 🤗
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
12-07-2019 17:33:42

Message de Team Sunweb du 12-07-2019The stage might be over but our mechanics are hard at work getting prepared for tomorrow👨🏻‍🔧

We are loving our new SPEQ Innovations pumps at the #TDF2019🇫🇷 for our Conti Nederland...
En voir plus

Lilian CalmejaneLilian Calmejane
12-07-2019 17:33:33

Message de Lilian Calmejane du 12-07-2019Après 7 étapes, la fatigue se fait un peu ressentir mais les étapes à venir sont plus que motivantes.

J’espère avoir aucun regrets, peu importe les sensations et les résultats.
Bientôt...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
12-07-2019 17:32:00

Message de Le Tour de France du 12-07-2019💪 A photo finish victory for Dylan Groenewegen after a long stage animated by two couragous riders.

🎬 Tune in for Stage 7 summarized in one minute.

#TDF2019
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
12-07-2019 17:30:39

Message de Movistar Team du 12-07-2019💪🇮🇹 Enjoying the most combative Movistar Team at the Giro Rosa Iccrea... and coming SO close to a win on Friday: Małgorzata Jasińska -one who's ALWAYS on the move- taking...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 12-07-2019Les coureurs ont roulé aujourd'hui au profit de l' Institut Pasteur au travers du programme Vivons Vélo d'AG2R LA MONDIALE.

Que ce soit pour aller au travail, pour une...
Voir la vidéo

Tour of UtahTour of Utah
12-07-2019 17:25:10

Message de Tour of Utah du 12-07-2019Come visit us at the MillCreek Cycling Festival on July 15th! Get ready for a night of fun activities for the whole family! Along with special guests:
-TJ Eisenhart with Arapahoe...
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
12-07-2019 17:22:19

Message de Peter Sagan du 12-07-2019I'm happy with my performance and my result today. It was a very long stage, with wind and quite slow speed that finished, as expected in a bunch sprint....
En voir plus

Volta ao AlgarveVolta ao Algarve
12-07-2019 17:19:58

Message de Volta ao Algarve du 12-07-2019Há tradições cada vez mais fortes:
1) A Volta ao Algarve em fevereiro
2) O Tour de France em julho
3) A vitória de Dylan Groenewegen nas duas corridas
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 12-07-2019Pour conclure l’édition 2019 du Tour d'Autriche, quoi de mieux qu’une arrivée au sommet, au mythique Kitzbüheler Horn! Encore présent dans le final, Delio Fernandez décrochera une belle 11ème position.
Au...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
12-07-2019 17:12:28

Message de Team Sunweb du 12-07-2019🗣️"I think we were in a good position going into the last kilometre, but all of us already had to sprint before to get there, so we couldn't really nail...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 12-07-2019Unfortunately, Elia Viviani couldn't do his sprint at the end of the long #TDF2019 stage 7 due to a late puncture. More about this, here: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/4027/tour-de-france-puncture-hinders-viviani-s-chances
Photo: GettySport
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
12-07-2019 17:11:00

Message de Le Tour de France du 12-07-2019Podiums after Stage 7🌟
Podiums après l'Étape 7

💛 Maillot Jaune LCL: 🇮🇹 Giulio Ciccone
💚 Maillot vert Skoda: 🇸🇰 Peter Sagan
🔴 Maillot à pois: 🇧🇪 Tim Wellens
⚪️ Maillot blanc Krys: 🇮🇹Giulio Ciccone
💪...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
12-07-2019 17:09:13

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 12-07-2019Relive an exciting end to Le Tour de France stage seven between Belfort and Chalon-sur-Saône, with our sprinter Caleb Ewan sprinting head-to-head with Groenewegen. #TDF2019
Voir la vidéo

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
12-07-2019 17:07:58

Message de BORA-hansgrohe du 12-07-2019Peter Sagan’s sprint to third on Le Tour de France stage 7 sees him tighten grip on green jersey. Read on here: http://bit.ly/2YPAxfZ
---
Dritter Platz für Peter Sagan in Chalon-Sur-Saône auf...
En voir plus

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
12-07-2019 17:05:46

Message de Ilnur Zakarin du 12-07-2019Tour de France is always special. Enjoying the race, the weather and especially the new bike.

«Тур» – всегда особенное событие. Получаю удовольствием от гонки, погоды и особенно от нового велосипеда.

Photo:...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
12-07-2019 17:02:29

Message de Le Tour de France du 12-07-2019😫 First, warming down, then, celebrate for Dylan Groenewegen! 🤩

🎬 Enjoy the image of the day!

😫 D'abord, récupérer, ensuite, célébrer pour Dylan Groenewegen ! 🤩

🎬 Voici l'image du jour...
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 12-07-2019Stage 7 of Le Tour de France was the longest of the race and it ended in a mass sprint. Giacomo Nizzolo was up there for us once again, coming...
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
12-07-2019 16:59:47

Message de Michał Kwiatkowski du 12-07-2019Staying focused every moment, every second, even on such a long stage. That’s my goal for this Le Tour de France. First 7 days done and dusted👍

Koncentracja w każdym...
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
12-07-2019 16:54:53

Message de Mikael Cherel du 12-07-2019... Ou comment éviter les "coups de pompes" 😜
Voir la vidéo

Team CofidisTeam Cofidis
12-07-2019 16:48:13

Message de Team Cofidis du 12-07-2019[ Le Tour de France - Etape 7 ]

Du haut de ses 230 kilomètres de plaine, la plus longue étape du Tour n’a pas effrayé Stephane Rossetto. Il démarra dans...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 12-07-2019🇫🇷 - Tour de France - Etape 7

Journée tranquille pour la plus longue étape du Tour de France. Le peloton en a profité pour récupérer.

Après une semaine de course,...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
12-07-2019 16:44:39

Message de CCC Team du 12-07-2019REPORT: “We had nice weather, some good chats, and I made a few new friends in the bunch.” Michi Schär on spending more than six hours in the saddle on...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
12-07-2019 16:38:25

Message de Team INEOS du 12-07-2019Safe passage through stage seven : "I think the next two days will certainly be tough."

After retaining our GC positions after the first week of racing, Geraint Thomas looks ahead...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-07-2019 16:28:56

Message de Mitchelton-SCOTT du 12-07-2019Mitchelton-SCOTT play it safe as the sprinters take stage seven : REPORT 📰 "It was a straightforward day for us really, we just had to look after Adam." - Daryl...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
12-07-2019 16:27:53

Message de Team Sunweb du 12-07-2019🗣️"I followed attacks, but unfortunately missed the one that went to the finish line. We are all in safely though and ready for the last 2 stages!"

Juliette Labous after the...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 12-07-2019Photos : Pressesports
Voir les 35 photos

Le Tour de FranceLe Tour de France
12-07-2019 16:21:49

Message de Le Tour de France du 12-07-2019🏆 Dylan Groenewegen, enfin ! 🏆

📸 : A.S.O. / A.Broadway
En voir plus

Jasper StuyvenJasper Stuyven
12-07-2019 16:21:28

Message de Jasper Stuyven du 12-07-2019Meet the Trek-Segafredo yellow helmet brigade! A good day for us as we defended the yellow jersey successfully and I was able to take 8th place in the bunch sprint!...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
12-07-2019 16:19:48

Message de UAE Team Emirates du 12-07-2019Double top - 10 on Stage 7 into Chalon-sur-Saone with 🇧🇪 Jasper Philipsen 5° and 🇳🇴 Alexander Kristoff 10° in the sprint 🇦🇪

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearofTolerance #tdf2019 🇫🇷
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
12-07-2019 16:18:47

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 12-07-2019C'est l'heure des soldes sur le #GlazStore du Vital Concept - B&B Hotels. Profitez-en pour vous équiper aux couleurs des #MenInGlaz et découvrir notre Pack Coureur avec casquette, maillot, cuissard...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
12-07-2019 16:18:00

Message de Trek-Segafredo du 12-07-2019Every young cyclist dreams of wearing the yellow jersey. When that dream comes true, it's priceless.
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
12-07-2019 16:15:35

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 12-07-2019Oh so close... It was a tight sprint all the way to the line and what a final jump that was from Lotto Soudal sprinter Caleb Ewan, but in the...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-07-2019 16:08:05

Message de Mitchelton-SCOTT du 12-07-2019Van Vleuten holds onto the pink jersey for another day after stage eight of the Giro-Rosa : REPORT 📰 “I attacked on the main climb with about two-kilometres from the...
En voir plus

Richie PorteRichie Porte
12-07-2019 16:03:37

Message de Richie Porte du 12-07-2019Special day for the team and for Giulio Le Tour de France also some jazzy new helmets from Bontrager 📸:Getty Images
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 12-07-2019Bien entouré par ses équipiers pendant plus de 6 heures d'étape, Thibaut Pinot franchit la ligne en première partie de peloton à Chalon-sur-Saône. C'est Dylan Groenewegen qui remporte la 7ème...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
12-07-2019 16:00:16

Message de Israel Cycling Academy du 12-07-2019Way up on the Kitzbuhler Horn , the feeling of uncertainty took hold in the team car.

The team was in control all day and we had full confidence in our...
En voir plus

Rund um KölnRund um Köln
12-07-2019 16:00:00

Message de Rund um Köln du 12-07-2019Und in welche Richtung geht's für Dich am Wochenende?

📸 Sportograf
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
12-07-2019 15:58:47

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 12-07-2019La combativité pour Yoann Offredo ? C’est 👍👍👍 !
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
12-07-2019 15:57:21

Message de UAE Team Emirates Supporters du 12-07-2019Nella tappa più lunga del Tour de France, a Chalon-sur-Saône un altro arrivò in volata, i nostri due uomini veloci, presenti nella Top 10, Kristoff ha patito sicuramente la pesantissima...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
12-07-2019 15:57:00

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 12-07-2019That winning feeling💛🖤

#samenwinnen
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
12-07-2019 15:55:22

Message de Le Tour de France du 12-07-2019🏆 Dylan Groenewegen claims the win ! 🏆

What a sprint ! We definitely have to take a close look back at it !

🏆 VICTOIRE de Dylan Groenewegen ! 🏆

Quel...
Voir la vidéo

ZLM TourZLM Tour
12-07-2019 15:54:16

Message de ZLM Tour du 12-07-2019De titanenstrijd die we in de ZLM Tour zagen gaat verder in de Tour de France 🇫🇷! Dylan Groenewegen wint vandaag voor Caleb Ewan. Gefeliciteerd Dylan!

📸: George Deswijzen Jr.
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
12-07-2019 15:49:33

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 12-07-2019Bunch sprint in Châlon-sur-Saône with Andrea Pasqualon in 1⃣3⃣th place #TDF #TDF2019 #RideForAntoine
En voir plus

Jelle WallaysJelle Wallays
12-07-2019 15:43:59

Message de Jelle Wallays du 12-07-2019I have some fun @livigno #altitude with @lotto_soudal #trepalle #trainhard 📸 @lucasdebondt
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
12-07-2019 15:42:05

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 12-07-2019YES!!!🥇🥳
En voir plus

CyclassicsCyclassics
12-07-2019 15:34:00

Message de Cyclassics du 12-07-2019Die Cyclassics 160 kombiniert die 60km & 100km Strecken und bietet allen Konditionsfreunden die ultimative Herausforderung.

Nutze am Sonntag, den 14. Juli die Chance, beim EuroEyes Cyclasics Ride #5, Teile der...
Voir la vidéo

Anna PlichtaAnna Plichta
12-07-2019 15:28:26

Message de Anna Plichta du 12-07-20198 etapów Giro Rosa w nogach!!!!
Co nas nie zabije, to nas wzmocni 😎
Aż strach pomyślec jak bardzo 😂😅
2 dni do końca, ale emocji na pewno nie zabraknie 🤗
Pamiętajcie, ze codziennie...
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
12-07-2019 15:13:44

Message de Davide Martinelli du 12-07-2019Oggi il nostro allenamento ci ha portato sulle sponde del lago #maloja in Svizzera🇨🇭
Che scenario mozzafiato!! 😱😍
Qui a #Livigno stiamo lavorando davvero bene e questa zona ci sta offrendo ogni...
En voir plus

David De la CruzDavid De la Cruz
12-07-2019 15:05:57

Message de David De la Cruz du 12-07-2019Seguimos con esta barraquera de trabajo 😜
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
12-07-2019 15:05:22

Message de Le Tour de France du 12-07-2019💚 Sonny Colbrelli takes 15 points at the intermediate sprint, ahead of Peter Sagan, Elia Viviani and Michael Matthews.

💚 Sonny Colbrelli prend 15 points en remportant le sprint du peloton...
Voir la vidéo

Tour of UtahTour of Utah
12-07-2019 14:56:01

Message de Tour of Utah du 12-07-2019Utah’s Toughest Stage Race isn’t just for the pros. Amateur riders can test their skills and ride the same trails as the pros in the Ultimate Challenge. Spin your legs...
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
12-07-2019 14:52:42

Message de Österreich Rundfahrt du 12-07-2019Wir gratulieren Ben Hermans von der Israel Cycling Academy herzlich zum Gesamtsieg bei der 71. Österreich Rundfahrt - dem zweiten in Folge! 😍💪🏻
📸 @expapictures
En voir plus

Ricardo Vilela - AtletaRicardo Vilela - Atleta
12-07-2019 14:45:56

Message de Ricardo Vilela - Atleta du 12-07-2019Boa noite amigos 😳

sim, de volta à China e à competição após Campeonatos Nacionais.
Volto a esta competição onde estive o ano passado, Quinghai Lake, este ano com algumas alterações, um...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
12-07-2019 14:44:43

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 12-07-2019Vittoria russa nell'ultima frazione del Tour of Austria che per il secondo anno consecutivo è andato a Ben Hermans.

Nella tappa finale la Neri Sottoli - Selle Italia - KTM ha...
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
12-07-2019 14:35:47

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 12-07-2019hln.be : Dylan Teuns glundert. Onze landgenoot kon daags na zijn etappewinst op La Planche des Belles Filles nog altijd moeilijk in woorden vatten hoe hij z...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
12-07-2019 14:35:09

Message de Movistar Team du 12-07-2019Eduardo Sepúlveda, gran 2º en la Vuelta a Austria : 🇦🇷👏🥈 Eduardo Sepulveda Ciclista clinched on Friday his best result as a Movistar Team rider with a GC podium in...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 12-07-2019Thank you to those asking about Tejay van Garderen. He went down in a multi-rider crash early on in stage seven, and suffered an injury to his face, among other...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
12-07-2019 14:26:31

Message de Tour de Pologne du 12-07-2019Czesław Lang już ma swoje Tour de Pologne. Wczoraj w górach, dziś nad morzem. Szkoda że przepisy UCI zakazują takich transferów 🤔
En voir plus

CCC TeamCCC Team
12-07-2019 14:20:53

Message de CCC Team du 12-07-2019Koch Takes Home Points Jersey and Zoidl Wins Best Austrian at Int. Österreich-Rundfahrt-Tour of Austria - CCC Team : REPORT: We have reaction from both Jonas Koch and Riccardo Zoidl...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
12-07-2019 14:16:39

Message de Le Tour de France du 12-07-2019Pour la 7ème étape le Tour sillonne la Bourgogne. A ne pas manquer la visite des Hospices de Beaune, une merveille d'architecture gothique. Etape inspirante pour les amateurs de Premiers...
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
12-07-2019 14:16:21

Message de Equipe Arkéa Samsic du 12-07-2019🔔Bénéficiez d'une offre spéciale en cette période de Tour de France

🎁Pour un cuissard replica acheté, un maillot replica offert.

⛔ Valable uniquement ce week end ⛔

➡ https://team-arkea-samsic.fr/categorie-produit/gammes-2019/
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 12-07-201913ème du Giro il y a 2 mois, Valentin Madouas fête aujourd'hui ses 23 ans ! Bon anniversaire Valentin ! 🎂🎉
Voir la vidéo

Riccardo Zoidl - Pro CyclistRiccardo Zoidl - Pro Cyclist
12-07-2019 14:04:49

Message de Riccardo Zoidl - Pro Cyclist du 12-07-2019Thanks to the whole team for this great week @ Österreich Rundfahrt ✌️

#strongtogether CCC Team #thanks
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
12-07-2019 14:03:46

Message de Jesus Hernandez du 12-07-2019Mortirolo Day!!!
Dia de grabación para el @kometacyclingteam en la @valtellinaofficial para @bikechannelsky en una de las subidas mas míticas del ciclismo!!
Full gas!!!!🚵‍♂️💨💨💨💨💨💨
#quererespoder
#motivation
#construyetuvida
#paraisociclista
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
12-07-2019 13:59:21

Sofie zat vandaag in een ontsnapping met 11,
en eindigde 5e in de gietende regen.💦💦
Mooi weeral !! 💥💥😍

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
12-07-2019 13:59:21

Sofie zat vandaag in een ontsnapping met 11,
en eindigde 5e in de gietende regen.💦💦
Mooi weeral !! 💥💥😍

Silvan DillierSilvan Dillier
12-07-2019 13:44:32

Message de Silvan Dillier du 12-07-2019when mountain biking in paradise 😍

Am Mountainbiken im Paradies 😍

#noglovesneeded
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 12-07-2019VENTE VÉLOS LAPIERRE XELIUS SL SERVICE COURSE SAISON 2019 - Team Cycliste Natura4Ever Roubaix Lille Métropole : OUVERTURE DES COMMANDES VÉLOS SAISON 2019 - Les vélos Lapierre Xelius SL service...
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
12-07-2019 13:31:08

Message de Österreich Rundfahrt du 12-07-2019Zoidl am Horn in Angriffslaune - aber Hermans gewinnt Ö-Tour - Offizielle Website der Österreich Rundfahrt : Wie immer gibt es hier die erste Zusammenfassung des spannenden Finales der Österreich...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 12-07-2019It's always important to remember where you come from, where you are going and why you are doing what you are doing!

"We come from all over the world, but...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
12-07-2019 13:20:06

Message de CCC Team du 12-07-2019At the end of the #TourofAustria we finish with victory for Jonas Koch in the Points Jersey and Riccardo Zoidl - Pro Cyclist takes home the Best Austrian jersey 👏👏👏....
En voir plus

Laurens Ten DamLaurens Ten Dam
12-07-2019 13:17:30

Message de Laurens Ten Dam du 12-07-2019Helmets safe lives. Many times you don’t fall on your head. But when you do.. please be smart and always where a helmet when biking. #liveslowridefast
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
12-07-2019 13:07:21

Message de Österreich Rundfahrt du 12-07-2019Ben Hermans schafft das Double und holt sich nach 2018 auch dieses Jahr den Toursieg! 🚴‍♂️💥
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
12-07-2019 13:05:25

Message de Österreich Rundfahrt du 12-07-2019Ricci Zoidl riskiert am Anstieg aufs Horn alles, kann seine Attacke aber leider nicht ins Ziel retten! Er schmückt sich mit dem Trikot des besten Österreichers.
📸 @expapictures
En voir plus

CCC TeamCCC Team
12-07-2019 12:59:03

Message de CCC Team du 12-07-2019When you have given it absolutely everything you have 👊.

Riccardo Zoidl launched a gutsy late attack on #TourofAustria stage six, leaving it all out on the road. It might...
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
12-07-2019 12:58:54

Message de Österreich Rundfahrt du 12-07-2019Aleksandr Vlasov vom Team Gazprom Rusvelo entscheidet die letzte Etappe der Ö-Tour 2019 am Kitzbüheler Horn für sich!
📸 @expapictures
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
12-07-2019 12:53:28

Message de Team Sunweb du 12-07-2019One happy and comfortable mechanic in the back of our ŠKODA Nederland for the longest stage at this year's #TDF2019🇫🇷!🚗
En voir plus

CCC TeamCCC Team
12-07-2019 12:37:41

Message de CCC Team du 12-07-2019📹 What goes on before the flag drops at the start of the stage? We take you behind the scenes with our staff and riders to have a look at...
Voir la vidéo

Jacopo GuarnieriJacopo Guarnieri
12-07-2019 12:33:30

Message de Jacopo Guarnieri du 12-07-2019Dietro le quinte
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
12-07-2019 12:31:54

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 12-07-2019Il #GreenTeam è arrivato oggi in Cina 🇨🇳 Domenica inizia l'avventura sulle strade del Tour of Qinghai Lake
📝 News: https://www.bardianicsf.com/wp/qinghai/

🇬🇧 The #GreenTeam landed in China 🇨🇳 From Sunday, eyes on...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
12-07-2019 12:22:29

Message de Israel Cycling Academy du 12-07-2019Breaking news:

WINNER !

Ben Hermans secured his leader jersey in Tour Of Austria 🇦🇹.

He is the winner of the race for the second year in a row.

Congarats ICA !
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
12-07-2019 12:18:54

Message de Team Sunweb du 12-07-2019Nicholas Roche looking good in our polo at the #TDF2019🇫🇷

Get your own here👇🏻

🔗teamsunweb.shop/product/team-sunweb-polo
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
12-07-2019 12:14:07

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 12-07-2019Pictures by Facepeeters.
Voir les 17 photos

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 12-07-2019🎥 Hier, la Planche des Belles Filles était unie autour d'une seule cause : porter Thibaut Pinot sur ses terres natales.
Voir la vidéo

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
12-07-2019 12:03:29

Message de Taylor One more day tell @tusharcrusher, so excited to race this iconic event in my home state of Utah. Going to be a absolutely radical day ridding/racing through the incredible mountain...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
12-07-2019 12:01:42

Message de Le Tour de France du 12-07-2019🤩 Magnificent land art 🤩

🤩 Magnifique réalisation 🤩
Voir la vidéo

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 12-07-2019Vous n'avez pas encore pris connaissance du parcours du TDLNA 2019 ? 😲
Rendez-vous vite par ici 👉https://bit.ly/2S9NZsC

J - 4️⃣0️⃣ !!! 😄
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
12-07-2019 11:53:03

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 12-07-2019Foto’s start rit7 sprintersetappe. Succes Dylan. 📷team Bahrain Merida
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
12-07-2019 11:49:30

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 12-07-2019📷A.S.O. Pauline Ballet
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-07-2019 11:47:42

Message de Team Bahrain Merida du 12-07-2019🇫🇷 Le Tour de France
👌🏻 The honor of being yesterday's stage winner.
🔝 Dylan Teuns on front-row position at the start this morning. It's the longest stage and a sprint finish...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
12-07-2019 11:42:21

Message de Team INEOS du 12-07-2019In case anyone was wondering how we warm up for stages at Le Tour de France...😆🎚️🎶
Voir la vidéo

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
12-07-2019 11:39:46

Message de Österreich Rundfahrt du 12-07-2019Gerade noch als große Gruppe im Tal, jetzt schon in kleine Gruppen zersprengt im Anstieg zum Kitzbüheler Horn!
📸 @expapictures
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
12-07-2019 11:22:00

Message de Giro d'Italia du 12-07-2019We can't get enough of these views. Landscapes of the #Giro 102! 😍😍😍
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
12-07-2019 11:19:14

Message de Le Tour de France du 12-07-2019🚴‍♂️🚴‍♂️ Stéphane Rossetto and Yoann Offredo are at the front for the third time during the #TDF2019. They are real baroudeurs, attacking even if the profile of the stage...
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
12-07-2019 11:14:58

Message de Le Tour de France du 12-07-2019🚴‍♂🚴‍♂ Stéphane Rossetto et Yoann Offredo sont partis pour une longue journée en duo. En baroudeurs, ils tentent leur chance même quand le profil leur est très défavorable.

🤔 Mais...
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 12-07-2019The final stage of the Tour of Austria is underway... the guys are racing up the Kitzbuheler Horn today. Follow the action live here, where we hope Ben O'Connor, Stefan...
Voir la vidéo

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
12-07-2019 11:11:28

Message de Österreich Rundfahrt du 12-07-2019Noch sind die Entscheidungen um die einzelnen Trikots nicht endgültig gefallen - Ben Hermans muss noch um das rote Trikot kämpfen, Riccardo Zoidl hat das Trikot des besten Österreichers etwas...
En voir plus

Felix GroßschartnerFelix Großschartner
12-07-2019 11:00:16

Message de Felix Großschartner du 12-07-2019Wieder zurück im Training und das im schönen Osttirol - Dein BergTirol !

Gemeinsam mit dem Team verbringe ich die nächsten 2 Wochen auf der Höhe in Zettersfeld damit die Vorbereitung...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
12-07-2019 10:57:55

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 12-07-2019Stage seven of Le Tour de France is off! Here's an impression of this morning's early start in Belfort. #TDF2019

📸 Facepeeters
En voir plus

Tour de BretagneTour de Bretagne
12-07-2019 10:56:30

Message de Tour de Bretagne du 12-07-2019Au départ de la 7ème étape du Tour de France Alexandra JANET, bénévole sur le Tour de Bretagne a retrouvé Dylan Teuns, vainqueur hier à la planche des Belles filles!
Il...
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
12-07-2019 10:53:58

Message de Österreich Rundfahrt du 12-07-2019Auf einem Rundkurs werden noch einige Wertungen ausgefahren, bevor die letzte Bergprüfung am Horn folgt! 🏔🚴‍♂️
@expapictures
En voir plus

Richie PorteRichie Porte
12-07-2019 10:53:31

Message de Richie Porte du 12-07-2019'It was a great day for the team' says Porte as Ciccone takes Tour de France yellow jersey | Cyclingnews.com : Huge day for the team Trek-Segafredo and a life...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
12-07-2019 10:50:25

Message de Le Tour de France du 12-07-2019👟 Changing your shoe without getting off the bike, check ✅

👟 Changer de chaussure sans descendre du vélo, check ✅
Voir la vidéo

Andreia FreitasAndreia Freitas
12-07-2019 10:43:19

Message de Andreia Freitas du 12-07-2019Obrigada Ricardo pelo treininho 😀
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
12-07-2019 10:41:24

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 12-07-2019En baroudeur habitué, 🇫🇷 Yoann Offredo s’est glissé dans l’échappée pour la 3e fois de ce Tour de France !

Arrivée de la 7️⃣e étape vers 17h20 à Chalon-sur-Saône !
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
12-07-2019 10:38:12

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 12-07-2019radio2.be : De supporters van Dylan Teuns zijn uitgelaten nu hun favoriet gisteren de zesde rit won in de Tour de France. In het supporterscafé ''t Boerenhof' in Meensel-Kiezegem bij...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
12-07-2019 10:35:42

Message de Astana Pro Team du 12-07-2019‪🎥Crashing on stage 1, climbing with the best on stage 6: This is how Jakob Fuglsang experienced his start in Le Tour de France!🔥‬

‪#TDF2019 #AstanaProTeam ‬
‪Race footage: ©A.S.O.‬
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
12-07-2019 10:25:56

Message de UAE Team Emirates du 12-07-2019We’re in Belfort for the start of Stage 7 Le Tour de France a 230km run to Chalon-sur-Saone should end in a sprint for Alexander Kristoff.

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #TDF2019

📸:...
En voir plus

Message de Bruno Sancho - Página de Atleta du 12-07-2019➡️Próxima prova - XCM Taça de Portugal #5🇵🇹

👉Aguáda de Cima / Águeda
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
12-07-2019 10:20:02

Message de Equipe Arkéa Samsic du 12-07-2019Avant 230 kilomètres sur la septième étape du Tour de France ! #danslebus 😎
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
12-07-2019 10:16:36

Message de Österreich Rundfahrt du 12-07-2019Superstimmung in Kitzbühel!
@expapictures
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
12-07-2019 10:15:34

Message de Le Tour de France du 12-07-2019Spending the day together helps creating links. 😉

Passer la journée à deux à l'avant, ça rapproche. 😉

#TDF2019
Voir la vidéo

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 12-07-2019🇫🇷 - Tour de France - Etape 7

Les coureurs portent aujourd'hui un maillot collector Vivons Vélo. Les 1 840 km parcourus par les 8 coureurs seront reversés sous forme...
Voir la vidéo

Tiago MachadoTiago Machado
12-07-2019 10:06:58

Message de Tiago Machado du 12-07-2019Mais um treino com "la cabra" pelas estradas de Sierra Nevada 👌
En voir plus

Lukasz WisniowskiLukasz Wisniowski
12-07-2019 10:04:22

Message de Lukasz Wisniowski du 12-07-2019Łukasz w dobrym nastroju, a Wy jak? Oglądacie? 🙂

Łukasz is in a good mood, and how about You? Are You watching? 🙂

foto: adamonik
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
12-07-2019 10:03:19

Message de Hugo Sancho du 12-07-2019➡️GP Agostinho PRÓLOGO - 34° +43s
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
12-07-2019 09:58:26

Message de SparkassenGiro du 12-07-2019sparkassengiro.de - Giro Olé Aufgebot wird angeführt von Giro Dauerbrenner Willi Herren. : „Willi Herren ist immer ein absoluter Fanliebling beim Giro und wir freuen uns, dass er wieder mit...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
12-07-2019 09:55:45

Message de Le Tour de France du 12-07-2019💥 Crash for Tejay Van Garderen and Mike Teunissen . The American struggles to get back on his bike.

💥 Chute de Tejay Van Garderen. L'Américain semble s'être fait mal...
Voir la vidéo

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
12-07-2019 09:54:38

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 12-07-2019Short race 🤗🤗 En direct à 17.30 sur Redbull TV 📺
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 12-07-2019A lot of love for Julian Alaphilippe 😃
#TDF2019
Voir la vidéo

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
12-07-2019 09:45:10

Message de Österreich Rundfahrt du 12-07-2019Das grosse Finale der Österreich Rundfahrt mit Sebastian Naier & Michael Nußbaumer Martin Böckle
Voir la vidéo

Thomas Voeckler AthleteThomas Voeckler Athlete
12-07-2019 09:45:00

Message de Thomas Voeckler Athlete du 12-07-2019À l’occasion des 100 ans du Maillot Jaune, découvrez une interview exclusive de Thomas Voeckler, porteur du Maillot à deux reprises, 10 jours en 2004 et 10 jours en 2011.
Crédit...
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
12-07-2019 09:43:54

Message de Le Tour de France du 12-07-2019🚩 They're off ! Stage 7 is underway with already 🇫🇷 Stéphane Rossetto and 🇫🇷 Yoann Offredo on the attack.

🚩 L'Etape 7 est lancée ! 🇫🇷 Stéphane Rossetto et...
Voir la vidéo

Ondřej CinkOndřej Cink
12-07-2019 09:33:56

Message de Ondřej Cink du 12-07-2019Short video from Andorra 🇦🇩
Voir la vidéo

Rui VinhasRui Vinhas
12-07-2019 09:32:15

Message de Rui Vinhas du 12-07-2019Contra relógio terminado.. 👌🏻
Hoje uma etapa que inicia pelas 12h15, com uma extensão de 156,8km. 🚴🏼‍♂️🚴🏼‍♂️🚴🏼‍♂️
A equipa encontra-se líder de corrida e tudo iremos fazer para manter 💪🏻💪🏻
Beijos e abraços,
RV

Prozis-código...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
12-07-2019 09:25:16

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 12-07-2019#TourOfAustria Gran finale quest'oggi. Le pendenze del Kitzbuheler Horn potrebbero mescolare le cose per quanto riguarda la classifica

Big ending today. The steep climb of Kitzbuheler Horn could shake up the...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
12-07-2019 09:24:30

Message de CCC Team du 12-07-2019CADEX Cycling 65s are the wheels of choice for Greg Van Avermaet on #TDF2019 stage seven 👌

We’re not too sure about this new cycling technique of his though 🤷🏻‍♀️

#OverAchieve
Voir la vidéo

Message de EF Education First Pro Cycling du 12-07-2019Tom Scully previews Le Tour de France stage seven out of Belfort.
Voir la vidéo

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
12-07-2019 09:17:07

Message de Michał Kwiatkowski du 12-07-2019Let’s go with the longest one!
Zaczynamy najdłuższy etap Le Tour de France 2019.
🤞 Team INEOS
📺 Eurosport
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
12-07-2019 09:11:50

Message de Team Sunweb du 12-07-2019Aerooooo🌪️

We're ready for today's expected sprint finish at the #TDF2019🇫🇷 with our Lazer Helmets Bullet!
En voir plus

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
12-07-2019 09:09:37

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 12-07-2019Good catching up, before the start of the stage today, with one of the best mechanics in the business and Saffa 🇿🇦 @kingblem
En voir plus

CCC TeamCCC Team
12-07-2019 09:05:08

Message de CCC Team du 12-07-2019‪The final test at #TourofAustria is almost underway as the riders roll over the start line in Kitzbühel. Bring on the battle for the GC 👊💪! ‬

‪#RideForMore ‬
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
12-07-2019 09:01:28

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 12-07-2019It's an early start to stage seven of Le Tour de France today. What do sports manager Marc Sergeant and Lotto Soudal sprinter Caleb Ewan expect of the longest Tour...
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
12-07-2019 08:58:15

Message de Israel Cycling Academy du 12-07-2019Tour of Austria 🇦🇹 finale about to start:

WIN OR LOSE. MAKE OR BREAK.

We put it as simply because there is really no other way to describe it.

With the leader...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 12-07-2019Hier, sur la 7ème étape du Giro Rosa, Evita Muzic a retrouvé les bonnes sensations en prenant une 18ème place à seulement 22s de la vainqueur Marianne Vos. Un bon...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
12-07-2019 08:51:04

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 12-07-2019Nonostante le ferite Sebastian Schönberger - Cyclist c'è
A true Warrior today at the start, Sebastian Schönberger

#TourOfAustria #OurTimeIsNow
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 12-07-2019A proud wearer of the #TDF2019 yellow jersey. An entertainer. A champion. A fighter.
Julian Alaphilippe on La Planche des Belles Filles.
Video: La Pédale
Voir la vidéo

Rui CostaRui Costa
12-07-2019 08:37:10

Message de Rui Costa du 12-07-2019Bom dia a todos :)
Este é o menu de hoje. Espera-se chegada ao sprint.
Tenham uma feliz sexta-feira. Forte abraço :)
Rui Costa ;)
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
12-07-2019 08:35:10

Message de Michael Kolar du 12-07-2019Probably the most scenic ride I've done on my #enduromtb 😲😲😲 any guesses where this might be? Hint: @world_enduro location 🙌 #mtblifestyle
Voir la vidéo

Leveau JérémyLeveau Jérémy
12-07-2019 08:34:39

Message de Leveau Jérémy du 12-07-2019👉🏼 Bonjour à tous,

Petit bilan du dernier championnat de France 🇫🇷 un peu plus d’une semaine et demi après.

Un championnat de France qui sur le papier convenait à mes...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
12-07-2019 08:30:00

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 12-07-2019The Dutch love to mash their food. Stamppot is one of those typical Dutch dishes, and perfect to serve to our riders! 🍴

Stamppot is associated to the winter, but there...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 12-07-2019🚴‍♂️ PRO CYCLING MANAGER 2019 CONTEST 🚴‍♂️

12 juli 2019

Proficiat! De winnaar van de wedstrijdvraag van 11 juli is Nick Scheffer 🎁.

Wedstrijdvraag 12 juli 2019:

❓Hoeveel Kcal verbruikte Jan-Willem van Schip...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
12-07-2019 08:23:36

Message de Arctic Race of Norway du 12-07-2019"When will the roads be closed?" you ask? 🤔
All the info you need about road closure during #ArcticRace is now available at our website: https://www.arctic-race-of-norway.com/en/the-race/road-closure

Photo: Rune Dahl / ARN
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-07-2019 08:22:09

Message de Mitchelton-SCOTT du 12-07-2019‪#GiroRosa It seems Grace Brown is abit too attached to her Latexco Latexco pillow and won’t even let anybody else carry it 🙅🏻‍♀️😂😴 ‬Latexco 📸 Sara Cavallini
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
12-07-2019 08:20:12

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 12-07-2019Belgisch record en zilveren plak voor Belgische beloften op EK : Proficiat Robbe Ghys, Sasha Weemaes + Fabio Van den Bossche en Gerben Thijssen, zilver en nationaal record ploegenachtervolging U23...
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
12-07-2019 08:18:58

Message de Österreich Rundfahrt du 12-07-2019Der Blick vom Kitzbüheler Horn - es lockert auf ;)
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
12-07-2019 08:18:32

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 12-07-2019Fact of the day!

Today's 230 kilometres long stage between Belfort and Chalon-sur-Saône marks the longest test in the 106th Le Tour de France. It's the third of eight stages of...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
12-07-2019 08:15:28

Message de Team Bahrain Merida du 12-07-2019🎉 HAPPY BIRTHDAY 🎉
It's Domen Novak-Lojz's birthday.
🎂 Let's celebrate together!
#RideAsOne #BAHRAINMERIDA🇧🇭
En voir plus

Amund Grøndahl JansenAmund Grøndahl Jansen
12-07-2019 08:13:15

Message de Amund Grøndahl Jansen du 12-07-2019Enjoying France in my Norwegian colours. #agucc foto: Cor Vos
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
12-07-2019 08:09:25

Message de Team Cofidis du 12-07-2019Mémoires de Tour : Jean-Pierre Papin : 📚 Cet été pendant le #TDF2019, revivez la belle histoire de la Team Cofidis sur Le Tour de France !

7ème chapitre avec la...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
12-07-2019 08:00:25

Message de Le Tour de France du 12-07-2019Le peloton du #TDF2019 partira aujourd'hui de Belfort, une ville sur laquelle Vauban a laissé son empreinte. 👀 http://po.st/PatrimoineE7
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
12-07-2019 08:00:02

Message de Damiano Cunego du 12-07-2019Vi ricordate questa foto??? Era il 2007 e tagliavo per primo il traguardo del Giro di Lombardia! Una vittoria emozionante! Come emozionante sarà la serata di domani dove riceverò il...
En voir plus

Elia VivianiElia Viviani
12-07-2019 07:57:54

Rudy MolardRudy Molard
12-07-2019 07:55:12

Message de Rudy Molard du 12-07-2019Planche des Belles Filles !

Thibaut 5ème de l’étape et 7eme du général 💪🏻

De monté, je suis 31eme au général.
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
12-07-2019 07:55:03

Message de Team Sunweb du 12-07-2019Get to know one of our #TDF2019🇫🇷 debutants, Cees Bol, a bit better with some quick fire questions🔥🔥🔥

#KeepChallenging #WithGalaxy
Voir la vidéo

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 12-07-2019🇫🇷 Tour de France (2.UWT)
🚩 Stage 7: Belfort >> Chalon-sur-Saône
🚴‍ 230 km
⏰ 11:20
🏁 ~17:03
#⃣ #TDF2019
📺 Rai2, Eurosport
Oggi o va la fuga o volatona in ogni caso forza @matteotrentin provaci sempre!...
En voir plus

Message de Vuelta Ciclista Murcia INTERNACIONAL du 12-07-2019Se cumplen 25 años del día en que Indurain dobló a Armstrong : 🎙Nuestro director, Paco Guzmán, narró hace 25 años para RTVE una jornada histórica!

⏱ La mítica contrarreloj...
En voir plus

Kevin LedanoisKevin Ledanois
12-07-2019 07:41:56

Message de Kevin Ledanois du 12-07-20196ème étape du @letourdefrance et première arrivée en altitude 😍😱
Journée éprouvante mais des sensations un peu meilleures et du bon boulot pour épauler Wawa avec les gars @arkeasamsic !! 👊🏻👍🏻...
En voir plus

Gregor MühlbergerGregor Mühlberger
12-07-2019 07:41:48

Message de Gregor Mühlberger du 12-07-20196 down/15 to go 💥 Stage 7 of @letourdefrance is just about to start 🇫🇷 #🦅#BOHbandofbrothers #ridenatural #letourdefrance #stage7
En voir plus

Edward Theuns FanpageEdward Theuns Fanpage
12-07-2019 07:37:50

Hebben jullie ervan genoten? Ik alvast wel!
Bedankt aan Karl, Tom en Bert voor de fijne dag/avond.
Nu op naar deel 2 van het seizoen met een hoogtestage.
#ViveleVélo

https://www.instagram.com/p/BzzsBXtlYgn/?igshid=16epopjzclvc4

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 12-07-2019Photos : Velobs - Nicolas Götz
Voir les 31 photos

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
12-07-2019 07:16:06

Message de Frederico Figueiredo du 12-07-2019Prologo Grande Prémio Internacional Torres Vedras/troféu Joaquim Agostinho.
1 dia aquém do esperado, nem sempre as coisas correm da melhor maneira e ontem mesmo que a cabeça quisesse o corpo...
En voir plus

Patrick KonradPatrick Konrad
12-07-2019 07:14:21

Message de Patrick Konrad du 12-07-2019After yesterdays endless climbs I look forward to todays stage 7 with my BORA-hansgrohebrothers.
Thank you everyone for your continued support, it means more than you know!
#BOHBandOfBrothers #bandofbrothers #fridayfeelings
En voir plus

CCC TeamCCC Team
12-07-2019 07:09:31

Message de CCC Team du 12-07-2019After yesterday's brutal test in the mountains ⛰⛰, #TDF2019 stage seven gives the sprinters another chance to fight for the win. With 230km to cover, it's going to be a...
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
12-07-2019 07:08:06

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 12-07-2019Radio 2 deze morgen om 8.30u in het nieuws
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
12-07-2019 07:00:01

Message de Le Tour de France du 12-07-2019Stage 7 / Étape 7
🚩 Belfort
🏁 Chalon-sur-Saône
⏰ 11:20 CET > 17:03 CET

💚Mervans
⛰️ 2x4️⃣c, 1x3️⃣c

#TDF2019
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
12-07-2019 06:51:24

Message de Equipe Arkéa Samsic du 12-07-2019🎥 INSIDE TOUR DE FRANCE 🎥 Eurosport est avec l’Équipe Arkéa-Samsic pendant le Tour de France !

- L'arrivée à la Super Planche des Belles Filles !
Voir la vidéo

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
12-07-2019 06:49:38

Message de BORA-hansgrohe du 12-07-2019What an exciting day yesterday. Here are some more pics for you. See all our Le Tour de France on our website: https://www.bora-hansgrohe.com/en/gallery
---
Was für eine aufregende erste Bergetappe gestern. Hier...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
12-07-2019 06:49:28

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 12-07-2019#TourOfAustria TAPPA 6 - STAGE 6

🏠 Kitzbuhel
🏁 Kitzbuheler Horn
▶️ 🇮🇹 11:00

📺 Facebook Tour of Austria

#OurTimeIsNow
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
12-07-2019 06:42:32

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 12-07-2019Nog steeds aan het na genieten van de prestatie van onze kampioen gisteren en van het vat 🍺. Thx mateke
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
12-07-2019 06:41:21

Message de Österreich Rundfahrt du 12-07-2019Das große Finale steigt heute am Kitzbüheler Horn - zum Abschluss geht’s also nochmal steil bergauf, dann kennen wir den Toursieger 2019! 💥
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-07-2019 06:34:23

Message de Mitchelton-SCOTT du 12-07-2019VIDEO 🎥 There’s another birthday to celebrate 🎊 The directors have lost the plot 😜 Spratt enjoys people watching 👀 and the pink stays on Van Vleuten’s shoulders 👚 #GiroRosa
Voir la vidéo

André GreipelAndré Greipel
12-07-2019 06:25:38

Message de André Greipel du 12-07-2019Au Le Tour de France, vous essayez tout pour avoir de bonnes jambes. #CycloCross
En voir plus

CCC TeamCCC Team
12-07-2019 06:05:12

Message de CCC Team du 12-07-2019🇦🇹 The final day at the #TourofAustria will come down to a battle on the 7.3km long climb up Kitzbüheler Horn, which has pitches of a brutal 23% in places....
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 12-07-2019🇫🇷 Tour de France - Etape 7
🗓 12/07

🚩 Belfort - 11:20
🏁 Chalons-sur-Saône - 17:00
🚴‍♂️ 230 km
🛣 Plat
📺 France TV - 11h10

✊ #allezALM ✊
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
12-07-2019 05:54:39

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 12-07-2019Bien dormi 💤 ? 📹 Revivez la 🥉e place de Xandro Meurisse à la Planche des Belles Filles 👸 en images !

You had a good night 💤 ? 📹...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-07-2019 05:45:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 12-07-2019TODAY 📅 #TDF2019 stage 7 from 11:20am CEST (7:20pm AEST) and #GiroRosa stage 8 from 12.05pm (8.05pm).

📸 Kramon & Sara Cavallini
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
12-07-2019 05:40:26

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 12-07-2019📹 Follow the presentation of Stage 7 of the #TDF2019, live from Belfort.

⏰ Stage starts at 11.20 AM #TeamKatushaAlpecin
Voir la vidéo

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
12-07-2019 05:27:00

Message de Steve Morabito Athlète du 12-07-2019Juillet à la maison = belles sorties de VTT
.
.
@lapierresuisse #lapierrebikes #overvoltami829 @love_valdherens #naxmontnoble @naxregiontourisme
En voir plus

Maxime FarazijnMaxime Farazijn
12-07-2019 05:11:30

Na een korte rustperiode sta ik vanavond aan de start van het GSI-criterium te Poperinge dat ik in 2015 nog op mijn naam mocht schrijven. Start om 19u.

Message de EF Education First Pro Cycling du 12-07-2019“Today was the first real test of the Tour de France, And after our first test, we’ve got Mike Woods and Rigoberto Uran in ninth and tenth overall which is...
En voir plus

Richard CarapazRichard Carapaz
12-07-2019 03:45:34

Message de Richard Carapaz du 12-07-2019Bienvenidos, cada vez son más los equipos, para este gran Evento.
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-07-2019 01:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 12-07-2019ICYMI ⏪ Adam Yates lost a couple of seconds but was right in the mix on the first mountain stage of #TDF2019.

Report 📰 http://bit.ly/MTS19TDF6

📸 Kramon
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
12-07-2019 00:34:08

Message de Amgen Tour of California du 12-07-2019A true champion Anna van der Breggen 🏆 #ThrowbackThursday #AmgenTOC #AmgenTOCWomen
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
12-07-2019 00:33:48

Message de Amgen Tour of California du 12-07-2019A true champion Anna van der Breggen 🏆 #ThrowbackThursday #AmgenTOC #AmgenTOCWomen
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
12-07-2019 00:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 12-07-2019ICYMI ⏪ A successful day for the team keeping Annemiek van Vleuten safe through the 7th stage before she finished in 4th place.

Report 📰 http://bit.ly/MTS19GiroRosa7

📸 Sara Cavallini
En voir plus

Accès aux messages par jour

July 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12

June 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30