ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
22-07-2019 22:43:16

Message de Trek-Segafredo du 22-07-2019Julien Bernard talks about his perfect rest day.
Voir la vidéo

Lance ArmstrongLance Armstrong
22-07-2019 22:09:33

Message de Lance Armstrong du 22-07-2019John Hickenlooper Jr. is an American politician, scientist, and businessman who was the 42nd governor of Colorado from 2011 to 2019. He is currently running for President of the United...
Voir la vidéo

Message de Steve Morabito & son Club Des Amis du 22-07-2019Tentez votre chance!
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
22-07-2019 21:08:16

Message de CCC Team du 22-07-2019📹 It was a short second "week" of racing at #TDF2019 with just five stages in between the two rest days. Re-live CCC Team's best performances before we gear up...
Voir la vidéo

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
22-07-2019 20:59:23

Message de Tomasz Marczyński du 22-07-2019Mamy Zwycięzcę!!! Gratulacje!
Podczas 20 dniowego zgrupowania odbyłem 17 sesji treningowych ( 3 dni odpoczywałem) podczas których skumulowalem 36084m przewyższenia
🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱
Ya tenemos Ganador! Enhorabuena Durante 20 días de mi concetracion en altura...
En voir plus

Ramunas NavardauskasRamunas Navardauskas
22-07-2019 20:58:00

Message de Ramunas Navardauskas du 22-07-2019🏔 #navardauskas
Voir la vidéo

Paula GoryckaPaula Gorycka
22-07-2019 20:55:28

Message de Paula Gorycka du 22-07-2019Podium mistrzostw Polski 😊

#BiXS #dtswiss #shimano #squirt #rudyproject #schwalbetires #duolife #Roobar #royalbaypolska
Voir la vidéo

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
22-07-2019 20:55:11

Message de Grand Prix de Plouay du 22-07-2019Kinomap : Découvrez des vidéos du parcours de la prochaine édition de la Bretagne Classic Ouest France !
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
22-07-2019 20:31:00

Message de Trek-Segafredo du 22-07-2019He has worn the yellow jersey, white jersey and finished second in a stage in his first Tour de France.

We catch up with Giulio Ciccone to see how everything...
Voir la vidéo

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 22-07-2019#TDF2019
Un altro piacevole giorno di riposo....domani sarà una giornata bollente!
Another enjoyable rest day. Back into it tomorrow in some pretty feral heat 🥵

📸 @kristoframon
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
22-07-2019 20:08:45

Message de Mitchelton-SCOTT du 22-07-2019Another enjoyable rest day. Back into it tomorrow in some pretty feral heat 🥵 #TDF2019

📸 Kramon
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
22-07-2019 20:07:34

Message de Hincapie Racing du 22-07-2019Stoked to have Muscle Monster's support of our team! #MonsterHydro
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
22-07-2019 20:06:42

Message de UAE Team Emirates Supporters du 22-07-2019Domani inizia l' ultima parte del Tour🇨🇵, 6 tappe per il riscatto. Martin e Aru sono i nostri corridori più in palla, al di là di qualche cedimento che speriamo...
En voir plus

Lukasz WisniowskiLukasz Wisniowski
22-07-2019 19:59:24

Message de Lukasz Wisniowski du 22-07-2019Fighter 💪
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
22-07-2019 19:42:45

Message de Julien Van den Brande du 22-07-2019Bedankt voor de felicitaties!
Bloemen voor vava.

🥰 #NEUSHOORN
En voir plus

Rudy MolardRudy Molard
22-07-2019 19:39:08

Message de Rudy Molard du 22-07-2019Une bonne journée de repos avant d’entamer la dernière semaine 💪🏻💪🏻💪🏻
En voir plus

Patrick KonradPatrick Konrad
22-07-2019 19:19:07

Message de Patrick Konrad du 22-07-20192nd restday ✅ ☕️ now off into the last week of racing Le Tour de France, we‘re gonna make the most of it 👊🏻🇫🇷 #borahansgrohe #bohbandofbrothers #restday #letour
En voir plus

Joni BrandãoJoni Brandão
22-07-2019 19:18:18

Message de Joni Brandão du 22-07-2019Preparação Volta a Portugal 2019 ✅

"Se quer ir rápido, vá sozinho. Se quer ir longe, vá em grupo."
Este provérbio descreve na perfeição a preparação para a Volta a Portugal 2019....
En voir plus

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
22-07-2019 19:07:42

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 22-07-2019Dorința mea ca Edi sa îmbrace cât mai mult timp tricoul verde s-a îndeplinit.😂😂😂💚💚💚
Poate-l duce pana la final,chiar dacă pare puțin epuizat după cele 9...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
22-07-2019 19:03:04

Message de Le Tour de France du 22-07-2019Yesterday, 16 000 passionate riders discovered the stage 20: Albertville - Val Thorens, riding L'Etape du Tour 🚴
Enjoy their ride 🎬

Hier, 16 000 coureurs ont ouvert la route au peloton...
Voir la vidéo

Message de EF Education First Pro Cycling du 22-07-2019Sneak peek of the Rapha USA champs kit that Alex Howe’s will be wearing for the next 12 months. The big reveal happens on Friday evening at Rapha Boulder. Join...
En voir plus

Florian VachonFlorian Vachon
22-07-2019 19:02:31

Message de Florian Vachon du 22-07-2019‪Un cadre sympa pour une journée de repos qui fait du bien !‬
‪Demain c'est reparti pour la dernière ligne droite. 😉‬
‪#TDF2019 #PhotoDuJour‬
Equipe Arkéa Samsic
En voir plus

Florian VachonFlorian Vachon
22-07-2019 18:49:33

Message de Florian Vachon du 22-07-2019Merci Maxime !!
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
22-07-2019 18:46:06

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 22-07-2019Petit recap du championnat de France VTT
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 22-07-2019We are very happy to announce a new and exciting project with the Tour de l'Avenir which will see Deceuninck - Quick-Step support the biggest and most prestigious U23 race...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
22-07-2019 18:37:20

Message de Trek-Segafredo du 22-07-2019With six stages to go, Toms Skujins updates how his Tour de France is going thus far.
Voir la vidéo

Diana PeñuelaDiana Peñuela
22-07-2019 18:28:05

Message de Diana Peñuela du 22-07-2019Beneladies Tour Tijdrit una carrera que me dio muy duro, y lo digo por los golpes que recibí.
Después de 2meses y medio en Colombia a punta de entrenamientos a...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
22-07-2019 18:20:56

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 22-07-2019Que pensez-vous des pédales Look Tour de France de Guillaume Martin?

Nous, on les trouve 🤩💛💛

#TDF #TDF2019
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
22-07-2019 18:11:35

Message de Luis Ángel Maté du 22-07-2019Estoy tremendamente contento de poder anunciaros que voy a estar en la próxima @lavuelta. Será mi octava participación y poder formar parte de este equipazo es un auténtico lujo ☝🏼...
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
22-07-2019 18:04:59

Message de Tour de l'Avenir du 22-07-2019Dans le cadre de sa contribution à la globalisation du sport cycliste et à la promotion des jeunes talents, Le Tour de l’Avenir va développer un partenariat avec l’équipe professionnelle...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
22-07-2019 18:01:49

Message de Amgen Tour of California du 22-07-2019Sweepstakes : ‪You can still enter to win a Canyon CF SL 7.0 by filling out our #AmgenTOC post-race survey 🚲 Enter here ⏬⏬⏬‬
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
22-07-2019 18:01:48

Message de Amgen Tour of California du 22-07-2019Sweepstakes : ‪You can still enter to win a Canyon CF SL 7.0 by filling out our #AmgenTOC post-race survey 🚲 Enter here ⏬⏬⏬‬
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
22-07-2019 18:00:02

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 22-07-2019🎀🎀 GAGNEZ 🎀🎀 une tenue de vélo et casquette Santic!

❓ QUESTION ❓ Du jour : Combien de coureurs termineront entre le premier et le dernier coureur Wanty-Gobert sur l'étape de...
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
22-07-2019 17:58:33

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 22-07-2019Al Tour of Qinghai Lake spazio ancora alle ruote veloci 🇨🇳 12° posto per Marco Maronese nella nona tappa, con Papok che regola il gruppo compatto
🏁 risultati: https://www.procyclingstats.com/race/tour-of-qinghai-lake/2019/stage-9 …

Domani...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
22-07-2019 17:49:28

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 22-07-2019The unsung heroes of Le Tour de France: our staff working hard behind-the-scenes, day ánd night! Thanks guys! 👊

📸 Facepeeters
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 22-07-2019Guess who joined us for our #TDF2019 rest day training ride in Nimes? 😃
En voir plus

Elia VivianiElia Viviani
22-07-2019 17:40:26

Message de Elia Viviani du 22-07-2019Una vera squadra corre, vince, lotta e perde insieme. Sempre uniti.
Dopo la giornata di riposo di oggi siamo pronti per l’ultima decisiva settimana di Le Tour de France 👊

A...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 22-07-2019Tour Gallery: Pyrénées - EF Education First Pro Cycling : Relive our journey in the Pyrénées 🏔️ through the lenses of #PinkArgyle photographers Ashley and Jered Gruber 📸
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 22-07-2019🇫🇷 - Tour de France

Tout au long du mois de juillet, Vivons Vélo sillonne les routes du Tour de France et collecte des dons pour l'Institut Pasteur grâce à...
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 22-07-2019Nous sommes heureux de vous dévoiler l'identité des 3 stagiaires qui rejoindront nos rangs à partir du 1er août :

👉 Alexys Brunel (Groupama FDJ Continentale)
👉 Ziga Jerman (Groupama FDJ Continentale)
👉...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
22-07-2019 17:28:11

Message de UAE Team Emirates du 22-07-2019📽 Ever wondered what goes on during the rest day? We caught up with Sven Erik Bystrøm to find out exactly what the riders get up to on a rest...
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
22-07-2019 17:26:35

Message de Trek-Segafredo du 22-07-2019We asked Jasper Stuyven what his ideal rest day during the Tour de France looks like.
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
22-07-2019 17:26:29

Message de Team Bahrain Merida du 22-07-2019⚡ Keep the adrenaline pumping on rest day of Le Tour de France?
🎬 Jump into our team car and go behind the scenes!
Voir la vidéo

Elia VivianiElia Viviani
22-07-2019 17:22:08

Message de Elia Viviani du 22-07-2019Una vera squadra correre, vince, lotta e perde anche insieme. Sempre uniti.
Dopo la giornata di riposo di oggi siamo pronti per l’ultima decisiva settimana di @letourdefrance! 👊

A real team...
En voir plus

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
22-07-2019 17:14:05

Message de Alex Cano Ardila du 22-07-2019A veces quisiera no convertirme en una de esas personas a las que se olvida tan fácilmente después de haber sido tan valoradas y que tiempo después no son más...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
22-07-2019 16:57:30

Message de CCC Development Team du 22-07-2019Na początek tygodnia mamy dla Was dobre wieści z Węgier! Attila Valter zajął 2. miejsce w mistrzostwach kraju w MTB 💪🥈🇭🇺 A poniżej kilka słów od Atiego:

“Ściganie zaczynałem od MTB,...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
22-07-2019 16:54:05

Message de Tour of Utah du 22-07-2019Don’t just watch the action, be part of it by participating in the Ultimate Challenge. Register today! https://bit.ly/2V9IVV5
#TOU2019 @UofUHealth
En voir plus

Jessenia MenesesJessenia Meneses
22-07-2019 16:44:02

Message de Jessenia Meneses du 22-07-2019De un proceso lo más importantes es avanzar #jm ❤️síganme los buenos... 🙋🏽‍♀️
En voir plus

Kevin LedanoisKevin Ledanois
22-07-2019 16:43:38

Message de Kevin Ledanois du 22-07-2019@letourdefrance / Repos !! 🙌🏻
Petite sortie vraiment tranquille ce matin, une pause fraîcheur et retour à l’hôtel. 🍹🥤
De quoi bien recharger les batteries avant la dernière grosse semaine !! 🙂
On...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
22-07-2019 16:34:05

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 22-07-2019Wout verlaat dinsdag het ziekenhuis in Pau🏥

Meer➡️ http://po.st/Ui1ifC
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 22-07-2019🇧🇪 - GP Cerami
🗓- 25/07

🇫🇷 - Dorian Godon
🇧🇪 - Stijn Vandenbergh
🇫🇷 - Julien Duval
🇫🇷 - AurelienParet-Peintre
🇱🇺 - Ben Gastauer
🇫🇷 - QuentinJauregui
🇱🇹 - Gediminas Bagdonas

- - - - - -...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
22-07-2019 16:27:00

Message de Trek-Segafredo du 22-07-2019💥JERSEY GIVEAWAY 💥 ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

1. ❓ Reply to this post with ONE (1) question for BAUKE MOLLEMA and/or JULIEN BERNARD.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

2. 🎥 Tuesday Bauke and Julien will answer 5️⃣ questions. ⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
3....
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
22-07-2019 16:18:53

Message de Damien Gaudin du 22-07-2019C’est bientôt le retour aux affaires !

Damien reprend la compétition cette semaine avec le Grand Prix Cerami jeudi et le Tour de Wallonie qui débute samedi avec 5 étapes...
En voir plus

Lance ArmstrongLance Armstrong
22-07-2019 16:18:37

Message de Lance Armstrong du 22-07-2019Deep breath before diving into Stage 16 tomorrow. Predictions?

Tune into our live broadcasts with a WEDU Season Pass. $60 for the year gets you access + all sorts of goodies...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 22-07-2019"I’ve reset my focus, reset my perspective. I’m at the Tour. This is something I could have only dreamt of a few years back. And here I am now. I’m...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 22-07-2019🎥Depuis deux semaines vous le voyez rouler, grimacer, attaquer, rigoler, mais savez-vous vraiment qui est David Gaudu ? ⤵
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
22-07-2019 16:14:16

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 22-07-2019A pochi giorni dall' Adriatica Ionica Race il team in visita a Faizanè SpA con Marco Canola, Juan José Lobato e i DS Mario Manzoni e Alessandro Donati.
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 22-07-201970 consecutive weeks for Deceuninck - Quick-Step at the top of the UCI World Team Classification. Congrats to everyone involved on this fantastic achievement!
#WayToRide
Photo: GettySport
En voir plus

Maciej BodnarMaciej Bodnar
22-07-2019 16:13:18

Message de Maciej Bodnar du 22-07-2019Lato w pełni 🔥🔥🔥☀️😜
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
22-07-2019 16:09:36

JULIEN WINT DE PROFKOERS TE DENTERGEM

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 22-07-2019🇫🇷 - Tour de France

😎 C'est jour de repos 😎

#allezALM - © Scott Mitchell
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
22-07-2019 16:04:14

Message de Le Tour de France du 22-07-2019Here are some of the best pictures of the Yellow Jersey. 💛

Voici le best-of du Maillot Jaune du #TDF2019. 💛

Crédit : A.S.O. / P.Ballet / A.Broadway / T.Maheux...
Voir les 22 photos

Jasper StuyvenJasper Stuyven
22-07-2019 16:02:10

Message de Jasper Stuyven du 22-07-2019Charging the batteries!🔋🛌 #TDF2019 #Restday #AimHigher
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
22-07-2019 16:00:01

Message de Grands Prix Cyclistes du 22-07-2019À 8 semaines des Grands Prix cyclistes, Rui Costa remportait le Grand Prix cycliste de Montréal il y a 8 ans. Pilippe Gilbert arrivait quant à lui 1er à Québec.

Only...
Voir la vidéo

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
22-07-2019 15:59:00

Julien gaat de laatste ronde in met 6 andere renners waaronder zijn 2 ploegmaten Vantomme en Van Breussegem

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
22-07-2019 15:48:16

Message de Julien Van den Brande du 22-07-20192 ploegmaten van Julien samen in de aanval. Dan groep met Julien. Peloton volgt op 1min20
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
22-07-2019 15:43:04

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 22-07-2019Rustdag = relaxen in het zwembad😎
Wie wil hier nu niet inspringen?😝

#drijftenue
Voir la vidéo

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
22-07-2019 15:40:34

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 22-07-2019Voulez-vous rouler dans la même tenue que nos coureurs? Voulez-vous la meilleure tenue pour encourager la brigade des bleus et jaunes?

Want You Bike est l'endroit où tu dois être !...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
22-07-2019 15:35:29

Message de Team Cofidis du 22-07-2019Prochain grand rendez-vous après Le Tour de France : La Vuelta 🇪🇸

🇫🇷 Nicolas EDET
🇪🇸 Jesús Herrada López
🇪🇸 Luis Ángel Maté
🇩🇰 Jesper Hansen
🇨🇴 Darwin Atapuma
🇫🇷 Damien Touzé
🇪🇸 José Herrada...
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
22-07-2019 15:35:08

Message de Team INEOS du 22-07-2019Bernal motivated heading into third week : “I think the Alps are different to the Pyrenees. The climbs are longer and the altitudes will be high, so I hope to...
En voir plus

Magnus ConCort NielsenMagnus ConCort Nielsen
22-07-2019 15:32:04

Message de Magnus ConCort Nielsen du 22-07-2019Anden hviledag i en hæsblæsende udgave af Tour de France.
Siden første hvildag har Fuglsang kørt sig tilbage i top 10, men podiet er samtidig kørt længere væk. Han har lige...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
22-07-2019 15:29:49

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 22-07-2019G&V Energy Group extends its collaboration until 2022! : G&V Energy Group extends its collaboration until 2022!

Excellent news on this second rest day of Le Tour de France! Following the...
En voir plus

Giacomo NizzoloGiacomo Nizzolo
22-07-2019 15:26:46

Message de Giacomo Nizzolo du 22-07-2019Trying to get back on the bike ..... #motivationmonday
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
22-07-2019 15:25:11

Message de Marcus Burghardt du 22-07-2019NEED YOUR HELP !!! Pls share the pic that i maybe find the kid.I would like to send him a special gift.I will never forget this pure happiness❤❤❤: I gave...
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
22-07-2019 15:18:28

Message de Julien Van den Brande du 22-07-2019In 2 groepen!

Peloton volgt op 30 sec van groep 2.
Voir la vidéo

Burgos BHBurgos BH
22-07-2019 15:09:01

Message de Burgos BH du 22-07-2019😍 En nuestros desayunos no falta OleoGourmet, proovedor oficial del equipo Burgos-BH. ¡Nosotros ponemos el esfuerzo y ellos aportan el sabor!

💻 Podéis descubrir más en https://www.oleogourmet.com/
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 22-07-2019We had a great time over the past couple of weeks in sunny Livigno, where many of the Deceuninck - Quick-Step riders prepared the second part of the season! Thank...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
22-07-2019 15:03:17

Message de UAE Team Emirates du 22-07-2019📽Relive the second week of the UAE Team Emirates 🇦🇪 at the Le Tour de France 🇫🇷 in just 3 minutes.

Emirates Emaar Dubai FAB Colnago MET Helmets Champion System...
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
22-07-2019 14:49:03

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 22-07-2019ADRIATICA IONICA RACE

Cinque frazioni con due arrivi all'insù. E' questa l'Adriatica Ionica Race che parte il 24 luglio da Mestre con un circuito cittadino per concludersi il 28 a Trieste.

In...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
22-07-2019 14:48:20

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 22-07-2019ADRIATICA IONICA RACE

Five stage with two uphilli finish. This is the Adriatica Ionica Race that will start the 24th of july from Mestre with a city circuit before ending the...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
22-07-2019 14:33:28

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 22-07-2019What a comeback year from Marco Haller!!!

#TeamKatushaAlpecin
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
22-07-2019 14:26:50

Message de Le Tour de France du 22-07-2019Here are the best pictures of the green jersey. 💚

Voici le best-of du maillot vert. 💚

Crédit : A.S.O. / P.Ballet / A.Broadway / T.Maheux / O.Chabe
Voir les 32 photos

Amaro AntunesAmaro Antunes
22-07-2019 14:26:18

Message de Amaro Antunes du 22-07-2019Sobre as montanhas ... Alguém se arrisca a saber onde isto é !? 🤔😀
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
22-07-2019 14:24:12

Message de Julien Van den Brande du 22-07-2019Huidige koerssituatie! 💪🏼
Voir la vidéo

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
22-07-2019 14:19:41

Message de Rally UHC Cycling du 22-07-2019Don't be surprised if you're suddenly in the mood to go for a ride after seeing this.

rallyuhccycling.com/reasontoride
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 22-07-2019We are 14 stages into this year's Tour de France, and while the team did not have to sign on today for the rest day, they'll be back at it...
Voir la vidéo

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
22-07-2019 14:10:54

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 22-07-2019Second rest day at Le Tour de France in Nimes. The heatwave has arrived in „France’s little Rome“. Easy training, care and fine tuning of the Canyon bikes. Everything prepared...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 22-07-2019🇮🇹 #AIRace

Anyone in the Venice-Trieste region during the next couple of days? Come say 'ciao' to these guys. They might buy you pizza if you're lucky. 🍕😉

ℹ️ https://airace.it/ ...
En voir plus

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
22-07-2019 14:00:32

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 22-07-2019PUNCTE UCI
___________

Edi continuă sa adune puncte importante in vederea Campionatelor Europene care se vor desfasura la Alkmaar,in Olanda,pe 11 august,pe un traseu care i se...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
22-07-2019 13:55:48

Message de UAE Team Emirates Supporters du 22-07-2019C' è un Tour da salvare. Ci aspettano le Alpi con ancora tre tappe di montagna. La top ten non è lontana a patto di ritrovare le giuste sensazioni. Forza...
En voir plus

Jens VoigtJens Voigt
22-07-2019 13:48:50

Message de Jens Voigt du 22-07-2019I have found a way I can do the Tour de France again. I can be ready tomorrow Trek-Segafredo 😆
Voir la vidéo

Riccardo Zoidl - Pro CyclistRiccardo Zoidl - Pro Cyclist
22-07-2019 13:48:43

Message de Riccardo Zoidl - Pro Cyclist du 22-07-2019Der Gewinner steht fest 🏅

Der handsignierte Gebrüder Weiss Truck geht an Herbert Eibl!

Herzlichen Glückwunsch und an alle anderen Danke fürs Dabeisein.

Schönen Tag, euer Ricci ✌️
Voir la vidéo

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
22-07-2019 13:46:59

Message de Julien Van den Brande du 22-07-20197 leiders met Julien
15 tegenaanvallers op 45 seconden
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
22-07-2019 13:43:28

Message de Tour de Pologne du 22-07-2019They call him Superman and they are right. Miguel Angel "Superman" Lopez is about to show his superpowers at TDP2019. Colombian rider will be accompanied by a very strong Astana...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
22-07-2019 13:40:00

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 22-07-2019Journée de repos pour nos coureurs... et vous? 🌞💦☕️🚴‍♂️😴
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
22-07-2019 13:37:32

Message de Mitchelton-SCOTT du 22-07-2019What do you do when you win your third stage of #TDF2019, have a 300km transfer to the next hotel and a rest day to follow...?

Drop in to Buffalo...
Voir la vidéo

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 22-07-2019Les voilà ! 😍
Les programmes officiels du Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine 2019 sont arrivés ! 😃
La distribution commence bientôt 😉
En voir plus

Simon GeschkeSimon Geschke
22-07-2019 13:28:29

Message de Simon Geschke du 22-07-2019On to the last week of @letourdefrance ! #tdf #tdf2019
Voir la vidéo

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
22-07-2019 13:21:17

Message de Andrea Flash Guardini du 22-07-2019Assioma | Important news!
IAV Cycling Dynamics: new firmware freely available for every Assioma user!

Discover more: https://cycling.favero.com/blog/tech-tests/iav-cycling-dynamics
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
22-07-2019 13:19:06

Message de Hincapie Racing du 22-07-2019We're all smiles bright and early thanks to Malouf!

A good night's sleep is important for a healthy lifestyle, but it's essential for any athlete. No matter how hard you train,...
En voir plus

Anthony Roux CyclingAnthony Roux Cycling
22-07-2019 13:13:04

Message de Anthony Roux Cycling du 22-07-2019Une deuxième semaine sur le Tour avec un Thibault Pinot très fort et qui nous a offert une belle étape! Dernier jour de repos aujourd’hui. Et dernière semaine décisive dans...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
22-07-2019 13:08:34

Message de Astana Pro Team du 22-07-2019Since our rap video, this is how our team is enjoying a rest day..🤪
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
22-07-2019 13:06:31

Message de Tour de Pologne du 22-07-2019TDP2019 cars are ready! Looking good... 😍
I jak wygląda flota 76. TDP? 😉
Mmcars
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
22-07-2019 13:01:12

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 22-07-2019💬 “It’s unbelievable, actually. It is something that I really dreamed of as a young kid growing up.”

A little throwback to last week, when Caleb Ewan won his first stage...
Voir la vidéo

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 22-07-2019A grande richiesta.... eccole 😍😍😍 bellissime tanto quanto le magliette 😍
Ora l’abbigliamento del perfetto fan è al completo , nei prossimi giorni faremo le consegne!!
En voir plus

Johann van ZylJohann van Zyl
22-07-2019 13:01:02

Message de Johann van Zyl du 22-07-2019“If you chase anything in life chase the things that get you excited about living. Chase the things that give you hope, happiness and a glimpse of a better life....
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
22-07-2019 13:00:47

Message de Davide Cimolai du 22-07-2019Dopo 20 giorni d’altura a Livigno pronti per il ritorno alle corse:
- giovedi 25 luglio Europei in pista a Pordenone 🇪🇺
- 27/31 luglio Giro di Vallonia 🇧🇪
- 4 agosto...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
22-07-2019 13:00:01

Message de Le Tour de France du 22-07-2019Gagnez une semaine de vacances tous les jours durant le Tour de France avec Century 21 France ! 🌴
Rendez-vous dans votre agence la plus proche de chez vous !
#TDFCENTURY21
Voir la vidéo

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
22-07-2019 12:56:22

Message de Julien Van den Brande du 22-07-2019Samenstelling kopgroep MET Julien!

1. Goeman
11. De Rooze
46. Reynders
72. Barbier Rudy
76. Plowright
88. Vaughan

42s!
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
22-07-2019 12:54:10

Message de Mitchelton-SCOTT du 22-07-2019‪◀️ #PicOfTheWeek 📸 Kramon

‪🙌🏻🙌🏻🙌🏻 Stage 15 🙌🏻🙌🏻🙌🏻‬ #TDF2019
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 22-07-2019@fannylecluyse is on fire! 🔥
Started her world championships with a 9th place and a new belgian record on the 100m breaststroke!
.
200m and 50m breaststroke comming up later this week!
.
.
#proud
@teambelgium
@sanaseurope...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 22-07-2019🇫🇷 - Tour de France

Vous ne les voyez pas devant à la TV mais ils occupent toutes et tous une place importante dans le fonctionnement de l'équipe.

Le Tour de...
En voir plus

Daniel SaviniDaniel Savini
22-07-2019 12:40:00

Message de Daniel Savini du 22-07-2019Dopo un periodo di altura ultimi giorni prima della #Adriaticaionicarace 💪 e oggi in ottima compagnia di #klidijaku e #Diegosergianpietri e la mitica.. 😅 #Savinistella😅
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
22-07-2019 12:36:08

Message de Team Sunweb du 22-07-2019Ever wondered what the riders get up to on a rest day at the #TDF2019🇫🇷?🤔

Chad Haga, Søren Kragh Andersen and Lennard Kämna discuss their plans for the day!☕️👫

#KeepChallenging...
Voir la vidéo

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
22-07-2019 12:34:16

Message de Julien Van den Brande du 22-07-2019Met 25 minuten vertraging zijn ze van start gegaan.
En voir plus

Jarlinson PantanoJarlinson Pantano
22-07-2019 12:25:19

Message de Jarlinson Pantano du 22-07-2019Acá con este personaje @jscabal que nos hizo vibrar de emoción junto a @robertfarah La semana pasada y que nos ha dado tantos triunfos a nuestro país...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
22-07-2019 12:20:54

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 22-07-2019La journée de repos, c’est seulement pour les coureurs 💤 ! Notre staff, lui, est toujours bien occupé pour préparer la dernière semaine 🤝 !

C’est l’occasion de remercier 🙌 tous...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
22-07-2019 12:08:01

Message de Astana Pro Team du 22-07-2019🇮🇹Adriatica Ionica Race 2019

Team's roster: Davide Ballerini, Zhandos Bizhigitov, Yevgeniy Gidich, Dmitriy Gruzdev, Daniil Fominykh, Yuriy Natarov and Jonas Gregaard Wilsly.

#AdriaticaIonicaRace
#AstanaProTeam
#AlgaAstana
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 22-07-2019Les aventures de Romain Combaud au Japon se terminent bientôt, après une semaine intense... 🇯🇵
Il a terminé 24ème du Tokyo Olympic test event et rentrera demain pour entamer la seconde...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
22-07-2019 12:02:59

Message de Le Tour de France du 22-07-2019Voici les meilleures photos du Maillot à Pois du #TDF2019 !

Here are the best pictures of the Polka Dot jersey of the #TDF2019.
Voir les 12 photos

Team SunwebTeam Sunweb
22-07-2019 11:57:35

Message de Team Sunweb du 22-07-2019One of our #TDF2019🇫🇷 debutants, Cees Bol, talks through what it was like to ride up the Col du Tourmalet for the first time😍🚵🏻‍♂️

#KeepChallenging #InsideOut
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
22-07-2019 11:55:50

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 22-07-2019Een bloedhete 2e rustdag🥵 Gelukkig hebben we het #drijftenue meegenomen om wat af te koelen in het zwembad🏊🏻‍♂️😎
En voir plus

Anna van der BreggenAnna van der Breggen
22-07-2019 11:52:34

Message de Anna van der Breggen du 22-07-2019Bieden op mijn wereldkampioen shirt kan tot het einde van de Tour de France. De opbrengst gaat naar het KWF👇👇
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
22-07-2019 11:50:27

Message de Team INEOS du 22-07-2019Thomas looking forward to Alps showdown : "The main thing is that I finished strongly yesterday and I’m itching to go now."

Geraint Thomas is relishing the challenge of the Alps...
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
22-07-2019 11:49:36

Message de Julien Van den Brande du 22-07-2019Klaar voor de start in Dentergem!

#NEUSHOORN
En voir plus

Message de Route d'Occitanie - La Dépêche du Midi du 22-07-2019Quand le Tour de France quitte nos Pyrénées, nous ne pouvons nous empêcher de penser à François Fortassin, ancien Sénateur et Président du Conseil Départemental des Hautes-Pyrénées et grand passionné...
En voir plus

Jérémy RoyJérémy Roy
22-07-2019 11:43:32

Message de Jérémy Roy du 22-07-2019Le tour passera ici 2 fois les 2 prochains jours. 💪
En voir plus

CyclassicsCyclassics
22-07-2019 11:32:39

Message de Cyclassics du 22-07-2019Machen wir am Waseberg auch immer so.

🎥: IG/theo.sanchez.11
Voir la vidéo

Tiago MachadoTiago Machado
22-07-2019 11:31:56

Message de Tiago Machado du 22-07-2019De regresso às alturas : E foi assim que passei as ultimas 3 semanas 🤗
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
22-07-2019 11:29:32

Message de Equipe Arkéa Samsic du 22-07-2019Easy coffee ride, avec les directeurs sportifs sur le vélo ! 😜✌️ #ridetogether #LeTourdeFrance
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
22-07-2019 11:29:32

Message de Movistar Team du 22-07-2019Movistar Team renueva a siete de sus talentos hasta 2021 : 📝🤝Ⓜ️ Delighted to bring you these news: seven of our best talents have re-signed with the Movistar Team through...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
22-07-2019 11:22:45

Message de BORA-hansgrohe du 22-07-2019🎥 #BORAKitchenTalks

It is #restday at Le Tour de France, that means time to enjoy a nice cup of Dinzler Kaffeerösterei #coffee in our #BORAKitchenTruck
-----
Es ist Ruhetag bei der #TDF2019,...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 22-07-2019That winning moment!
#TDF2019
Voir la vidéo

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
22-07-2019 11:07:22

Message de Tour de l'Avenir du 22-07-2019🇫🇷✍ Nous sommes heureux de vous annoncer que l'équipe Deceuninck - Quick-Step Cycling Team devient partenaire du Tour de l'Avenir !

L’investissement de l’équipe Deceuninck Quick-Step, va permettre au Tour...
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
22-07-2019 11:05:16

Message de Peter Sagan du 22-07-2019Today, I am together with our Sport Director Ján Valach and I will show you how we study each stage, especially the ones that have finishes which could be decided...
Voir la vidéo

Message de Team Delko Marseille Provence du 22-07-2019En bonne position pour disputer la victoire finale au sprint, Eduard Grosu se contentera finalement de la 3ème place de la 9ème étape du Tour de Qinghai Lake. Son coéquipier...
En voir plus

Romain CombaudRomain Combaud
22-07-2019 10:49:00

Message de Romain Combaud du 22-07-2019Merci La Provence pour ce bel article ! 👌🏻
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
22-07-2019 10:45:58

Message de Le Tour de France du 22-07-2019A fierce battle, young guys at the top !

Here are the best pictures of the white jersey#TDF2019.

Une âpre bataille et des jeunes qui se montrent !
Voici le best-of du maillot...
Voir les 15 photos

Ricardo Vilela - AtletaRicardo Vilela - Atleta
22-07-2019 10:39:48

Message de Ricardo Vilela - Atleta du 22-07-2019Boa tarde amigos

A caminho do hotel após a 9.ª etapa, dia rápido de saída, sabíamos que após ultrapassadas as dificuldades do dia a etapa decidia-se ao sprint.
Apostamos, assumimos a corrida...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
22-07-2019 10:33:56

Message de La Vuelta du 22-07-2019Rodar en grupo de manera correcta: los consejos de
LUIS Pasamontes

👉 Señalizar movimientos
👋 Avisar de obstáculos
👐 Abrir las manos al levantarse sobre la bicicleta

➡️ ¿Conoces alguno más? Sigue a Distánciate...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
22-07-2019 10:28:16

Message de CCC Team du 22-07-2019Smile! It’s the last rest day of #TDF2019 😊. Six stages to go!

#RideForMore
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 22-07-2019A spectacular and delicious breakfast for our #TDF2019 guys 😍
Couldn't have pulled it off without Lidl Belgium and Kookeiland Ontdek Je Smaak, so a massive thanks goes to them!
En voir plus

Fabio AruFabio Aru
22-07-2019 10:13:41

Message de Fabio Aru du 22-07-2019fabioaru.it : SECONDO GIORNO DI RIPOSO PER FABIO ARU AL TOUR DE FRANCE luglio 22, 2019 IT/EN In occasione del secondo giorno di riposo del Tour de France 2019, facciamo...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 22-07-2019Today's mechanic's quote about Super B Tool (pics 1 and 2) : "Hex wrenches always necessary for disassemble/assemble of chain wheel,crank and pedal. This tool is an ergonomically-designed handle with...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
22-07-2019 10:04:33

Message de Volta a Portugal du 22-07-2019A STIHL Portugal está mais uma vez presente na 13.ª Etapa da Volta - Via Verde RTP!
Para além de participar com uma numerosa equipa de 50 atletas, oferece para premiar...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
22-07-2019 10:00:38

Message de UAE Team Emirates Supporters du 22-07-2019Dopo l' odierno giorno di riposo si riparte con ancora più grinta alla ricerca di quel risultato che può dare ulteriore morale per il resto della stagione. 💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE #rideReforever
En voir plus

Tirreno AdriaticoTirreno Adriatico
22-07-2019 10:00:00

Message de Tirreno Adriatico du 22-07-2019Fisheye NAMEDSPORT>
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
22-07-2019 09:53:22

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 22-07-2019Pictures by Facepeeters.
Voir les 37 photos

Etoile de BessègesEtoile de Bessèges
22-07-2019 09:49:08

Message de Etoile de Bessèges du 22-07-2019Nôtre stand aujourd’hui et demain dans la cour de la CCI de Nîmes à l’occasion du passage du Tour de France. Retour sur 49 ans d’Etoile.
En voir plus

Emanuel BuchmannEmanuel Buchmann
22-07-2019 09:47:31

Message de Emanuel Buchmann du 22-07-2019Stage 15 @letourdefrance
.
.
.
#borahansgrohe #iamspecialized #sworks #sportful #tarmac #tarmacdisc #letourdefrance #tdf19 #tdf2019 #cycleshots #cycling #cyclingpics #rennrad
Picture @iamspecialized
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
22-07-2019 09:45:42

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 22-07-20192511 km. The distance raced so far by the riders on on our tires at this year's Le Tour de France.

WIN THE LIMITED Continental Bicycle Tires TdF LTD 2019...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
22-07-2019 09:41:26

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 22-07-2019NIPPO VINI FANTINI FAIZANÈ: SI TORNA A CORRERE IN ITALIA ALL’ADRIATICA-IONICA. : 🇮🇹 Adriatica Ionica Race - Official line-up.
🚴🏻‍♂️ Marco Canola Juan José Lobato IVAN SANTAROMITA Giovanni Lonardi Filippo Zaccanti...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
22-07-2019 09:23:39

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 22-07-2019TOUR OF QINGHAI LAKE: UMBERTO MARENGO SFIORA IL PODIO

La Neri Sottoli - Selle Italia - KTM chiude la prima parte del Tour of Qinghai Lake piazzandosi a ridosso del podio...
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
22-07-2019 09:22:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 22-07-2019📺Mächtige Bilder unseres #Radklassiker Eschborn-Frankfurt! 📺

Den 1. Mai 2020 schon❎ markiert im Kalender?
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
22-07-2019 09:15:21

Message de Mitchelton-SCOTT du 22-07-2019‪✨ COMPETITION TIME ✨ ‬

‪Don’t miss this unique opportunity to WIN this signed MTS jersey from our full 2019 #TDF2019 team! 🇫🇷‬

‪For your chance to win simply:‬

‪1️⃣ SUBSCRIBE to our...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 22-07-2019🚴‍♂️ PRO CYCLING MANAGER 2019 CONTEST 🚴‍♂️

22 juli 2019 - Win een gesigneerd truitje!

Proficiat! De winnaar van de wedstrijdvraag van 21 juli is Jeroen van Rij 🎁.

Wedstrijdvraag 22 juli...
En voir plus

David GauduDavid Gaudu
22-07-2019 09:03:57

Message de David Gaudu du 22-07-2019🇨🇵 Aujourd'hui c est le jour de repos 😴
Merci à tous pour les encouragements et les frissons que vous m'avez apporté tout au long de la semaine. 😁😍
Maintenant place à...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 22-07-2019‪Let's start Monday with some excellent news 😃‬
‪Young and promising climber James Knox - who posted some really impressive results this season - has signed a new agreement with Deceuninck...
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 22-07-2019Photos : Velobs - Nicolas Götz
Voir les 30 photos

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
22-07-2019 08:43:53

Message de Arctic Race of Norway du 22-07-2019This video from the first #ArcticRace in 2013 deserves a rewatch, don't you think? 😍
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
22-07-2019 08:42:00

Message de CCC Team du 22-07-2019He fought to make the breakaway and launched a solo attack. Simon Geschke's gutsy performance on #TDF2019 stage 15 didn't net him the win but we were proud to see...
Voir la vidéo

Team CofidisTeam Cofidis
22-07-2019 08:41:22

Message de Team Cofidis du 22-07-2019Natnael Berhane chez Cofidis : l'aventure continue : ✍️ Natnael Berhane chez Team Cofidis : l'aventure continue !

Le champion d’Érythrée prolonge pour 2 saisons. Réactions du coureur et de notre...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 22-07-2019C'est le jour de repos, mais les images du Prat d'Albis défilent toujours dans nos têtes. ⤵
Voir la vidéo

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
22-07-2019 08:24:41

Message de Prudential RideLondon du 22-07-2019Latest News Kirsten Wild headlines sprinters showdown at Prudential RideLondon Classique : Read the full story on a women's Prudential RideLondon Classique field that includes three former winners and four...
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
22-07-2019 08:22:21

Message de Prudential RideLondon du 22-07-2019📢 RIDER LIST REVEALED!

Some of the biggest names in cycling will be hitting the streets of London and taking on the Prudential RideLondon Classique on Saturday 3 August.

Check out...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
22-07-2019 08:15:43

Message de Mitchelton-SCOTT du 22-07-2019Some more spectacular photos coming out of yesterday's memorable stage.

📸 Kristof Ramon
Voir les 70 photos

Burgos BHBurgos BH
22-07-2019 08:10:44

Message de Burgos BH du 22-07-2019Dani López consigue un segundo puesto en Qinghai Lake tras un gran trabajo de todo el Burgos BH – BURGOS BH : 🥈 Daniel López Parada se queda a un...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 22-07-2019Wish Dries Devenyns a happy birthday in the comments section of this post.
Photo credit: GettySport
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
22-07-2019 08:06:56

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 22-07-2019www.teamcajarural-segurosrga.com : 🚴‍♂️ Las concentraciones en altura dejan paso esta semana a la vuelta a las carreras con la Ordiziako Klasika - Prueba Villafranca y la Adriatica Ionica Race. Dos...
En voir plus

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
22-07-2019 08:03:03

Message de Roman Kreuziger du 22-07-2019Poslední týden Tour! 🇨🇿🇫🇷 A dneska konečně volno. Pyreneje za mnou, o víkendu to hodně bolelo, ale dělal jsem, co šlo. Hrana, ale byl jsem tam. 🚴🏻‍♂️💨💨💨 Snažím se jet...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 22-07-2019🇫🇷 - Tour de France

Le maillot jaune fête ses 100 ans cette année. 100 années qui ont écrit la légende du Tour et est l'une des plus belles consécrations du...
Voir la vidéo

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
22-07-2019 08:00:02

Message de Santos Tour Down Under du 22-07-2019Will we see you in Adelaide from 16-26 January 2020? 🤞
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
22-07-2019 08:00:01

Message de Strade Bianche du 22-07-2019Stay close
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
22-07-2019 07:56:49

Message de Team Sunweb du 22-07-2019#TDF2019🇫🇷

Suffering from lower back problems, Wilco Kelderman heads home from France today. We hope you're feeling better soon, Wilco!

💻teamsunweb.com/get-well-wilco
En voir plus

Gregor MühlbergerGregor Mühlberger
22-07-2019 07:56:06

Message de Gregor Mühlberger du 22-07-2019what a hard and crazy week in the #pyrenees 🇫🇷 goal for today: legs up - it‘s restday 🙌 #🦅 #letourdefrance #BOHbandofbrothers 📸 @ralph_scherzer
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
22-07-2019 07:50:22

Message de Giro d'Italia du 22-07-2019Go Go Go. It's Monday! #Giro
En voir plus

Tom DumoulinTom Dumoulin
22-07-2019 07:48:38

Message de Tom Dumoulin du 22-07-20196th October, Tour de Dumoulin! See you there?

Sign up: www.tourdedumoulin.nl
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 22-07-2019The Tour de France is underway and @SelleItalia is ready with its new "Special Edition" short saddle! Here is the SLR Boost TDF Special Edition: the lightest short saddle on...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
22-07-2019 07:00:01

Message de Le Tour de France du 22-07-2019La collection 2019 du Tour de France est désormais en ligne sur notre boutique en ligne ! 🚴 po.st/LeTourShop
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
22-07-2019 07:00:01

Message de Tour de l'Avenir du 22-07-2019🤝 Nous sommes heureux d'accueillir Groupama dans le cercle des partenaires du 56ème Tour de l'Avenir.
-
🚴‍♂️ Après Équipe cycliste Groupama–FDJ, La Conti Groupama-FDJ, Cycling Heroes, Velotour ou encore de l'émission...
Voir la vidéo

BinckBank TourBinckBank Tour
22-07-2019 06:55:02

Message de BinckBank Tour du 22-07-2019The 6th stage of the BinckBank Tour is set in The Hague for the individual time trials over 8.5 kilometres in the heart of the Dutch residence. More details 👇
📅...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
22-07-2019 06:30:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 22-07-2019Join us in wishing Sam Bewley a very happy birthday! Have a great day Sam 🎊
En voir plus

Michael ValgrenMichael Valgren
22-07-2019 06:22:25

Michael Valgren og resten af Tour de France-feltet holder en velfortjent hviledag i dag.

Efter en enkeltstart og et par hårde bjergetaper, er Valgren rykket frem som nummer 61 i...

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
22-07-2019 06:11:31

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 22-07-2019PODIUM CU GUST AMAR
___________
🥉Edi termina pe locul trei etapa a 9-a din Turul Lacului Qinghai. Dacă in etapa a 6-a totul a funcționat perfect,astăzi nu...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
22-07-2019 01:30:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 22-07-2019ICYMI ⏪ Simon Yates took his second stage win to make it 3️⃣ for the team at this year's #TDF2019.

Full report 📰 http://bit.ly/MTS19TDF15

📸 Getty Images
En voir plus

Loïc VliegenLoïc Vliegen
22-07-2019 00:46:37

Message de Loïc Vliegen du 22-07-2019Nice experience in Japon 🇯🇵 at the Tokyo Olympic Event !
So many spectator on the roads, shying a lot !
The organisation was excellent, I hear that 15.000 people...
En voir plus

Accès aux messages par jour

July 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

June 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30