ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Tour of UtahTour of Utah
25-07-2019 23:35:01

Message de Tour of Utah du 25-07-2019Tonight marks the start of a special giveaway! Enter for your chance to win a 2-year lease from Ford Motor Company! Our street team will be at the Canyon's Village...
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 25-07-2019GRAND PRIX CÉRAMI 2019 SAMUEL LEROUX - Dans la fournaise par plus de 40°, Sam' s'est lancé dans une échappée, une nouvelle !, dont il a le secret. A 3...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 21:45:00

Message de Le Tour de France du 25-07-2019📸 PIC OF THE DAY 😍
Powered by Century 21 France
#TDF2019 - © A.S.O / Gruber
En voir plus

Rudy MolardRudy Molard
25-07-2019 21:28:52

Message de Rudy Molard du 25-07-2019Une étape à domicile dans ma région d’adoption. Une des étapes les plus difficiles de ce Tour de 2019.
Merci pour tous vos encouragements sur le bord des routes 🍀❤️
En voir plus

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
25-07-2019 21:28:41

Message de Fan Club Ben Gastauer du 25-07-2019Ben Gastauer 70. au GP Cerami : Aujourd'hui Ben a repris la compétition lors du GP Cerami ( cat 1.1 ) en Belgique. La distance initiale de 203 km a...
En voir plus

Lance ArmstrongLance Armstrong
25-07-2019 21:25:09

Message de Lance Armstrong du 25-07-2019WTF is going on with Movistar. Lance and George both agree it is a terrible look for your sponsor. Bernal and Thomas finally attack but was it too late. Who...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 25-07-2019Eurosport : 😊
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
25-07-2019 21:10:00

Message de Trek-Segafredo du 25-07-2019More crazy on-bike footage from Stage 18 at the Tour de France!
Voir la vidéo

Mario CipolliniMario Cipollini
25-07-2019 21:08:59

Message de Mario Cipollini du 25-07-2019Salire in solitudine.....
Voir la vidéo

Thomas Voeckler AthleteThomas Voeckler Athlete
25-07-2019 21:04:31

Message de Thomas Voeckler Athlete du 25-07-2019thomas-voeckler.fr : Vendredi 19 juillet, le Tour de France célébrait le centenaire du Maillot Jaune. Les cyclistes français ayant endossé ce maillot se sont réunis sur le pod
En voir plus

Simon GeschkeSimon Geschke
25-07-2019 21:01:04

Message de Simon Geschke du 25-07-2019Big day in the breakaway. Not the best legs today but still had fun (sort of). ...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 25-07-2019Embrun➡📽➡📽➡📽➡Valloire

Le premier acte du triptyque alpestre, image après image ⤵
Voir la vidéo

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
25-07-2019 20:46:48

Message de Andrea Flash Guardini du 25-07-2019A causa di una foratura ai -3km di Albanese, Andrea è rimasto senza il suo ultimo uomo, lo sforzo per tornare davanti ha fruttato un 4º posto...ultime 2 tappe del...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
25-07-2019 20:38:15

Message de Movistar Team du 25-07-2019🥂🍾 El brindis de Nairo Quintana y Movistar Team por un gran éxito en los Alpes hoy jueves en el #TDF2019. ¡Salud y mucha fuerza para las dos etapas de...
Voir la vidéo

Romain BardetRomain Bardet
25-07-2019 20:34:21

Message de Romain Bardet du 25-07-2019C’est un joli maillot, posé sur une chaise dans ma chambre. Je l’ai déjà porté une fois, en 2015. Déjà en Savoie. Déjà en Maurienne. Juste quelques heures avant de...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
25-07-2019 20:28:26

Message de Taylor Only good vibez. 🧡🐘 #Nirvana #goodvibez
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
25-07-2019 20:27:31

Message de Volta a Portugal du 25-07-2019Chegaram da PACTO as primeiras jerseys da 13.ª Etapa da Volta - Via Verde RTP!
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
25-07-2019 20:25:58

Message de Florian Sénéchal du 25-07-2019Adriatica Ionica Race 2019 a partagé 7 photos.
Voir les 7 photos

Astana Pro TeamAstana Pro Team
25-07-2019 20:23:41

Message de Astana Pro Team du 25-07-2019Adriatica Ionica Race. Stage 2. Dmitriy Gruzdev enters Top-10

- I think, this is a nice result, which will give some motivation both to him and all teammates before the next...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
25-07-2019 20:23:08

Message de Team Bahrain Merida du 25-07-2019Tackling the giant Col du Galibier, after Col d'Izoard and Col de Vars.

Epic day in the Alps with our @DamianoCaruso 5th

📝 Read more > bit.ly/2YgPBlL
En voir plus

CCC TeamCCC Team
25-07-2019 20:14:12

Message de CCC Team du 25-07-2019GALLERY: It was an epic day in the mountains on #TDF2019 stage 18 and these three 👇 were out at the front animating the race for CCC Team👌💪.

More 🖼👉 http://bit.ly/TDFxST18

#RideForMore...
En voir plus

Mike TeunissenMike Teunissen
25-07-2019 20:10:52

Message de Mike Teunissen du 25-07-2019Plan om mee te gaan met de vroege vluchters lukt opnieuw! : Eerste van 3 Alpenritten prima overleefd!⤵️

📝http://www.miketeunissen.nl/miketeunissen.nl/index.php/723-plan-om-mee-te-gaan-met-de-vroege-vluchters-lukt-opnieuw
En voir plus

Message de Supporterspagina Kelly en Kim Van den Steen du 25-07-2019Zottegem-Strijpen 23/07/2019

Off-day voor Kim in Strijpen.
Ze heeft de wedstrijd vroegtijdig moeten verlaten.

Volledige uitslag ⬇️
https://cycling.vlaanderen/uitslagen/detail.html?date=23/07/2019&key=1125&year=2019
En voir plus

Olivier Le GacOlivier Le Gac
25-07-2019 20:02:21

Message de Olivier Le Gac du 25-07-2019Bonsoir,

Voici mon programme de courses pour les semaines à venir :

- Tour de Wallonnie du 27 au 31 juillet 🇧🇪
- London Classic le 4 août 🇬🇧
- Polynormande le 18 août...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 25-07-2019‪Colombian sprinter Alvaro Hodeg led home a memorable Deceuninck - Quick-Step 1-2-3 at stage 1 of the Adriatica Ionica Race: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/4048/hodeg-scores-deceuninck-quick-step-s-50th-win-of-the-year‬
Voir la vidéo

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 25-07-2019🇫🇷 Tour de France - Etape 18

👑 Sa majesté le Galibier 👑

#allezALM - © Scott Michell
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
25-07-2019 19:58:56

Message de Israel Cycling Academy du 25-07-2019A Day to remember.

The broad smile on the face of Ben Hermans reflects plenty of relief.

Sure, he ended up the day in great shape - Maybe the best positioned...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
25-07-2019 19:58:13

Message de UAE Team Emirates Supporters du 25-07-2019Il nostro Ds Matxin cerca di infondere ottimismo, ma il Tour che ha corso sino ad ora la Uae è proprio come lo descrive lui?? Lascio a voi dare un...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
25-07-2019 19:55:04

Message de Mitchelton-SCOTT du 25-07-2019VIDEO 🎥 Joe Wicks pays a visit 💪🏼🍎, Heppy and Durbo not concerned about 'slipping' into the break 🙅🏻‍♂️, Matteo has a conspiracy theory 😱, and Adam is our top...
Voir la vidéo

Nairo QuintanaNairo Quintana
25-07-2019 19:52:59

Message de Nairo Quintana du 25-07-2019Emocionado por la victoria, no perder la fe, una característica de los latinoamericanos
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 19:52:48

Message de Le Tour de France du 25-07-2019ETAPE 18 / STAGE 18 : 📍 EMBRUN - VALLOIRE 🏁 www.instagram.com/letourdefrance #TDF2019
Voir les 22 photos

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
25-07-2019 19:49:00

Message de Trek-Segafredo du 25-07-2019Out front like a rock star!

We announced today that the hard-working Julien Bernard extended his contract for 2 more years - we guess it gave him some wings in...
En voir plus

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
25-07-2019 19:48:20

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 25-07-2019Ui se for identificar todos os meus amigos que gostam de cerveja e bicicletas, tinha de escrever o velho e o novo testamento.
Voir la vidéo

Ondřej CinkOndřej Cink
25-07-2019 19:35:07

Message de Ondřej Cink du 25-07-2019European championship 🇪🇺 start today with team relay.
One lap fullgass for me today 💪🔥 Can’t wait for Sunday XCO race front of the home crowd 👨‍👨‍👦‍👦 🇨🇿.
If you have...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
25-07-2019 19:34:20

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 25-07-2019ADRIATICA IONICA RACE: 130 KM DI FUGA E MAGLIA ARANCIONE PER ETIENNE VAN EMPEL

Dopo il Criterium di ieri l'Adriatica Ionica Race è entrata nel vivo con la frazione degli sterrati...
En voir plus

Amael MoinardAmael Moinard
25-07-2019 19:33:21

Message de Amael Moinard du 25-07-2019Avant / Pendant / Après
Mais il ne s'agit que d'instantanés .
Car c'était un beau chantier aujourd'hui. Pas de grandes jambes après avoir bataillé pour me retrouver à l'avant....
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
25-07-2019 19:30:53

Message de BORA-hansgrohe du 25-07-2019🎥 Inside #BORAhansgrohe

Our man in 💚 Peter Sagan takes you again #Benhindthescenes...
He visited Eurosport and had a chat with Sir Bradley Wiggins for #TheBreakaway
-----
Unser Mann in Grün...
Voir la vidéo

Message de EF Education First Pro Cycling du 25-07-2019Read up on what went down for #PinkArgyle on the first of the Tour's three Alpine stages /// https://www.efprocycling.com/tour-de-france/#18
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 25-07-2019Rassegna stampa! Londra Uk....
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 25-07-2019@letourdefrance @matteotrentin passata anche questa tappa durissima....oggi gruppetto .....qui con @sonnycolbrelli ! Forza Matteo..#matteotrentinfansclub
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
25-07-2019 19:11:13

Message de Team Novo Nordisk du 25-07-2019REPORT: Poli Stars in Breakaway on Epic Gravel Stage at Adriatica Ionica : The TNN squad put up a fighting performance in the first stage of Adriatica Ionica Race, with...
En voir plus

Alberto BettiolAlberto Bettiol
25-07-2019 19:09:37

Message de Alberto Bettiol du 25-07-2019🇮🇹 Finalmente sono andato in fuga. Sapevo di non poter lottare per la vittoria, ma è stato comunque bello farlo in una tappa così epica come quella del #TourdeFrance di...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
25-07-2019 19:09:09

Message de Movistar Team du 25-07-2019The heart of a champion 👊🦅 #TDF2019

📸 BettiniPhoto
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
25-07-2019 19:07:31

Message de Trek-Segafredo du 25-07-2019We caught up with Julien Bernard, who animated the race out front in today's S18 at the Tour de France. Julien also has some exciting news to share today:
Voir la vidéo

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
25-07-2019 19:05:03

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 25-07-2019Solid first day in the Alps for Guillaume Martin and Xandro Meurisse

Read the report here
📰http://wanty-gobert.be/en/content/tdf-18-meurisse-more-50km-my-own
En voir plus

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
25-07-2019 19:04:33

Message de Carlos Verona Quintanilla du 25-07-2019Etapa 18, Tour de Francia, 2.WT FRA

Buenas tardes a tod@s!!

Primer asalto en los Alpes superado con victoria para nuestro MOVISTAR TEAM!!

Después de intentarlo de todas las formas y...
En voir plus

Sjoerd van GinnekenSjoerd van Ginneken
25-07-2019 19:01:21

Message de Sjoerd van Ginneken du 25-07-20196e plaats vandaag in de eerste rit van Adriatica Ionica! Een rit met veel gravel, stof en hoge temperaturen
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
25-07-2019 19:00:01

Message de UAE Team Emirates Supporters du 25-07-2019NEVER GIVE UP Quante volte nei nostri post abbiamo chiuso con #PROVARCISEMPRE Fabio Aru sta mettendo in strada il motto MAI ARRENDERSI Il campione di Villacidro ci prova e non...
En voir plus

Dorian GodonDorian Godon
25-07-2019 18:56:44

Message de Dorian Godon du 25-07-2019Après un Grand prix Pino Cerami sous 41 degrés pour la reprise de la compétition, je serai du 27 au 31 juillet sur le Tour de Wallonie.
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
25-07-2019 18:54:38

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 25-07-2019Sole, polvere e sudore: giornata epica alla Adriatica Ionica Race 🇮🇹 La seconda tappa, con arrivo a Grado, è stata segnata da sei tratti di sterrato che ne hanno...
En voir plus

Ian BoswellIan Boswell
25-07-2019 18:53:06

Team INEOSTeam INEOS
25-07-2019 18:51:41

Message de Team INEOS du 25-07-2019GALLERY: Incredible rides. Incredible scenery. The Tour is building to a crescendo! Check out the best pictures from stage 18 thanks to Russ Ellis.

📸 > https://www.teamineos.com/article/gallery-russ-ellis-tour-de-france-stage-18
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
25-07-2019 18:47:10

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 25-07-2019🎀🎀 GAGNEZ 🎀🎀 des lunettes BBB !

❓ QUESTION❓ Du jour : Les coureurs doivent monter combien de côtes catégorisées ce vendredi?

Pour participer
- aimer notre page
- aimer la page de BBB...
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
25-07-2019 18:45:06

Message de Hincapie Racing du 25-07-2019On race day, a pair of Michelin tires is the only thing we trust to keep us straight on the corners and grip the road on the climbs!
En voir plus

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
25-07-2019 18:42:53

Message de Enric Mas Nicolau du 25-07-2019Me he sentido bastante mejor hoy y he podido estar con Julian en el Galibier para ayudarle a defender el maillot amarillo.

I felt quite better today and I was able...
En voir plus

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
25-07-2019 18:38:00

Message de Tour du Gevaudan du 25-07-2019Très belle réaction de Romain Bardet sur ce Tour de France , allez les français
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 25-07-2019In this funny and not to be missed video, our great soigneurs reveal how they help the riders cope with the extreme heat during the #TDF2019 stages.
Video: La Pédale
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
25-07-2019 18:36:54

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 25-07-2019📸 The best pictures from the Adriatica Ionica Race.
📸I migliori scatti degli #OrangeBlue all'Adriatica Ionica.
#GRINTARE 👇🏻
Voir les 11 photos

Fan Club Anthony DelaplaceFan Club Anthony Delaplace
25-07-2019 18:34:10

Tour de France - Étape 18 : « Une grosse journée de montagne dans les Alpes avec 4700 m de dénivelé. L’échappée met encore du temps à sortir et c’est...

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
25-07-2019 18:33:11

Message de Sonny Colbrelli du 25-07-2019Sopravvissuto da una tappa veramente dura 😅

#sonnygoestothetour

📸 BettiniPhoto
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 18:32:24

Message de Le Tour de France du 25-07-2019NAMEDSPORT> is present at le Tour as official partner of the Team Classification. It is rocking along the routes of the Grand Boucle with its fleet and caravan, but most...
En voir plus

Elia VivianiElia Viviani
25-07-2019 18:29:52

Message de Elia Viviani du 25-07-2019Tour de France | Stage 18

Tanta salita oggi e tanto lavoro per tenere la maglia gialla! Altro round sulle Alpi domani 👊

A lot of climbing today and a lot...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
25-07-2019 18:28:34

Message de Mitchelton-SCOTT du 25-07-2019A spectacular opening stage in the Alps, with two more big ones to come.

📸 Getty Images
Voir les 15 photos

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 18:25:03

Message de Le Tour de France du 25-07-2019🤩 Welcome to the Alps ⛰
🎬 Tune in for Stage 18 inside the peloton !

🤩 Bienvenue dans les Alpes ⛰
🎬 Revivez l'Etape 18 au coeur du #TDF2019 !
Voir la vidéo

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 25-07-2019🇫🇷 Tour de France – Etape 18

A quelques jours de Paris, Romain Bardet est allé chercher le maillot à pois.

Le plus dur reste à faire : conserver le...
Voir la vidéo

Daryl ImpeyDaryl Impey
25-07-2019 18:20:30

Message de Daryl Impey du 25-07-2019Another solid day in the breakaway. That was some start to the day. 2 more big days until the final stage in Paris. Getty Images
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
25-07-2019 18:13:58

Message de Team Sunweb du 25-07-2019What kind of music does Nicholas Roche listen to on the bus before the start of a #TDF2019🇫🇷 stage? 🎶

#KeepChallenging #WithGalaxy
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
25-07-2019 18:13:13

Message de Israel Cycling Academy du 25-07-2019THE MESS WE LOVE

Take a look at this video we prepared , capturing the “dirty scenes” from today’s crazy stage of Adriatica Ionica.
Voir la vidéo

Florian VachonFlorian Vachon
25-07-2019 18:12:43

Kevin LedanoisKevin Ledanois
25-07-2019 18:10:10

Message de Kevin Ledanois du 25-07-2019@letourdefrance / étape 18 !

Grosse étape aujourd’hui avec ces 3 grands cols à plus de 2000m.
Départ à bloc, et début des hostilités ensuite 😱💥
Pas évident à tous les...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 25-07-2019Bravi ragazzi e grazie per l'ospitalità!
En voir plus

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
25-07-2019 18:04:57

Message de Tomasz Marczyński du 25-07-2019Wracamy do ścigania!
Se vuelve a correr!
Coming back to racing!
Si torna a correre! #comeback #competition #ready #gotowy #preparado #pronto #lottosoudal #rudyproject #srm #hjcsports #sanaseurope #vermarc #rudyproject #gaerne #Tissot...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
25-07-2019 18:03:03

Message de UAE Team Emirates du 25-07-2019🇫🇷 Two brutal days left in the Alps for the Tour de France 2019 - Fabio Aru and Dan Martin set their sights on stages ⛰️

🗣️ Aru: "There are...
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
25-07-2019 18:01:13

Message de Peter Sagan du 25-07-2019We climbed the Alps today for the first time and, again, I attacked from the start in order to be able to control the intermediate sprint. After a very fast...
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
25-07-2019 18:00:46

Message de Tour de l'Avenir du 25-07-2019📌 26 équipes, 156 coureurs... Découvrez les équipes engagées pour le #TDAV2019 💨 👉

26 teams, 156 riders ... Discover the teams for the #TDAV2019 💨 👉
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 18:00:01

Message de Le Tour de France du 25-07-2019Vittel sillonne les routes du Tour de France autour d’un enjeu : la sensibilisation du public au recyclage.
Cette année, des véhicules ouvrent la caravane Vittel afin de sensibiliser le...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
25-07-2019 17:59:44

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 25-07-2019Some snaps of a very demanding first day in the Alps 🚴‍♂️😰

📸 Facepeeters
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
25-07-2019 17:57:26

Message de Team Androni Giocattoli du 25-07-2019C'era un po' di polvere… Alla fine della tappa dello sterrato alla Adriatica Ionica Race i nostri a Grado sono arrivati così. Tipo Roubaix o Strade Bianche. Bravi però con...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
25-07-2019 17:57:25

Message de Team INEOS du 25-07-2019Check out the action from stage 18 at the Tour de France - the first part of an epic mountain trilogy to decide the race. Highlights via Velon CC
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
25-07-2019 17:53:54

Message de Equipe Arkéa Samsic du 25-07-2019🏔Vars, Izoard, Galibier 🏔 Toute la journée avec les favoris, Warren Barguil termine 18ème, à 25 secondes du groupe maillot jaune ! Amael Moinard était échappé pour aider Warren avant...
En voir plus

Mads PedersenMads Pedersen
25-07-2019 17:53:23

Message de Mads Pedersen du 25-07-2019Good to be back racing, just not the way I wanted to start again. A crash before the first gravel section took me out, and put me in a bad...
En voir plus

José MendesJosé Mendes
25-07-2019 17:49:28

Message de José Mendes du 25-07-2019😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
@pacto_cycling @sportingcptaviraoficial
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 17:46:50

Message de Le Tour de France du 25-07-2019🤩 A downhill from Daniel Oss' point of view.

🎬 It's the image of the day inside the Tour de France

🤩 Une descente du point de vue de...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
25-07-2019 17:44:28

Message de Team Sunweb du 25-07-2019🗣"I think I paced myself really well and I didn't follow any of the attacks on the climb which was a good decision. I'm really proud of what I've done."

Lennard...
En voir plus

Guillaume MartinGuillaume Martin
25-07-2019 17:37:30

Message de Guillaume Martin du 25-07-2019À bloc toute la journée, pour essayer de prendre l'échappée, en montée, en descente (parfois un peu trop même 😱😊). Content de mon étape (20ème). Désormais 13ème au général.
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 25-07-2019🇧🇪 #GPCerami
"De ijszakken die we onderweg kregen, kwamen als een geschenk uit de hemel. Ik ben zeer tevreden met mijn 6e plaats, hoewel er misschien iets meer in zat." -...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
25-07-2019 17:35:00

Message de BORA-hansgrohe du 25-07-2019Emanuel Buchmann protects GC 6th in major Le Tour de France mountain test as overall race gets tighter by the day. Read more here: http://bit.ly/32TAuCk
---
Emanuel Buchmann bleibt auch nach der...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 25-07-2019🇫🇷 - Tour de France - Étape 18

S’échapper avec panache ! Au terme d’un raid aérien Romain Bardet prend le maillot à pois et échoue de peu à la...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
25-07-2019 17:31:21

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 25-07-2019Kruijswijk stays focused in first Alps stage Tour de France : “In the descent of the Galibier it was all hands on deck for a while. When Alaphilippe returned, it...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
25-07-2019 17:30:01

Message de Team Sunweb du 25-07-2019We asked the guys at the #TDF2019🇫🇷 what their biggest challenge of being a professional bike rider is🚲

#KeepChallenging #InsideOut
Voir la vidéo

Tim WellensTim Wellens
25-07-2019 17:29:25

Message de Tim Wellens du 25-07-2019Quelle belle expérience! C'était incroyable d'avoir pu porter le maillot du meilleur grimpeur durant ces 15 derniers jours. Un très grand merci à vous tous pour vos encouragements. J'ai profité...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
25-07-2019 17:25:37

Message de Trek-Segafredo du 25-07-2019We are 3 days (of 5) into our Tour de France Santini Cycling Wear jersey giveaway!

For the 5 lucky fans who had their questions answered in the video below by...
Voir la vidéo

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
25-07-2019 17:23:17

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 25-07-2019sport.francetvinfo.fr : Un de plus. Après la première journée dans les Alpes, par delà les Cols de Vars, d’Izoard et du Galibier, Julian Alaphilippe a conservé son maillot jaune. Sur...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 25-07-2019The embodiment of panache and resilience, Julian Alaphilippe continues to lead the #TDF2019 with three days to go: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/4049/tour-de-france-heroic-alaphilippe-defends-yellow-on-first-day-in-the-alps
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
25-07-2019 17:13:28

Message de Astana Pro Team du 25-07-2019🇰🇿🥉Kazakh champion Alexey Lutsenko finished third on Le Tour de France stage 18!💪 What a great race of him today!

🗣"I'm happy with this result because it was a real fight...
En voir plus

Emanuel BuchmannEmanuel Buchmann
25-07-2019 17:12:05

Message de Emanuel Buchmann du 25-07-2019finished the first big mountain stage in the alps in the group of the GC favorites, so still 6. Place with only two stages to Go
#borahansgrohe #iamspecialized #sworks #sportful #ride100percent...
En voir plus

Michał GołaśMichał Gołaś
25-07-2019 17:11:35

Message de Michał Gołaś du 25-07-2019Chwilę milczałem, ale były sprawy ważniejsze na głowie, a właściwie na plecach. Dzięki pomocy ludzi z Sport Zdrowie Kondycja i Marcinowi Czajkowskiemu udało się w błyskawicznym tempie zniwelować ból w...
En voir plus

Daniel SaviniDaniel Savini
25-07-2019 17:09:33

Message de Daniel Savini du 25-07-2019Non inizia nei migliori dei modi la Adriatica Ionica Race del nostro Falco nella prima tappa Venezia - Grado di 189km é stato coinvolto in una caduta 😣😣.

Domani Stage...
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
25-07-2019 17:07:00

Message de Michał Kwiatkowski du 25-07-2019‪Digging deep in the pave cave. Only suffering left until Paris. Strong ride from Egan Bernal and Geraint Thomas 💪

Walka do ostatnich rezerw organizmu. Już tylko cierpienie zostało do Paryża....
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
25-07-2019 17:05:24

Message de Mitchelton-SCOTT du 25-07-2019Adam Yates takes a chance in the breakaway as the Tour de France heads to the Alps : REPORT 📰 "It was all hands on deck to begin with, we...
En voir plus

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
25-07-2019 17:03:47

Message de Lukas Pöstlberger du 25-07-2019That was my last appearance in this years Le Tour de France - headed home today to see my loved ones and be there for them.
Bike racing is my...
En voir plus

Julien BernardJulien Bernard
25-07-2019 17:03:44

Message de Julien Bernard du 25-07-2019⚠️ Alerte grande Annonce ⚠️

Je suis très heureux de vous annoncer ma prolongation de contrat chez Trek-Segafredo jusqu’en 2021 !
Pour moi, prolonger chez Trek-Segafredo était la progression logique de...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
25-07-2019 17:02:50

Message de CCC Team du 25-07-2019Tour de France: Pauwels Finishes Ninth on Aggressive Day for CCC Team - CCC Team : REPORT: “I think I can be happy with a top ten result in this...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
25-07-2019 17:00:42

Message de UAE Team Emirates Supporters du 25-07-2019Un ottavo posto per Rui Oliveira è il magro bottino della prima tappa dell' Adriatica Ionica Race.Lo sterrato di Grado seleziona i corridori, arriva un gruppo di 21 , dei...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
25-07-2019 16:57:08

Message de Team Cofidis du 25-07-2019[ Le Tour de France - Etape 18 ]

Les dynamiteurs d'échappée se sont montrés au début de cette première étape alpestre. Fan Club Pierre-Luc PÉRICHON a été l'instigateur de l'échappée...
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
25-07-2019 16:51:07

Message de Marcus Burghardt du 25-07-2019First day in the Alps are in the books.
_________________________________________
#letour #tdf #tdf19 #tdf2019 #galibier #borahansgrohe #petersagan #fightforgreen
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
25-07-2019 16:50:51

Message de UAE Team Emirates du 25-07-2019Fast and dusty day of racing at Adriatica Ionica Race 🇮🇹 Stage 2 , Rui Oliveira - Atleta 🇵🇹 was our first rider to cross the finish line as 8th.

#UAETeamEmirates...
En voir plus

Damiano CarusoDamiano Caruso
25-07-2019 16:50:48

Message de Damiano Caruso du 25-07-2019Stage 18 #tdf #bahrainmerida #5th
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
25-07-2019 16:42:47

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 25-07-2019In the eighteenth stage of Le Tour de France, the peloton had to tackle three giants with the Col de Vars, the Col d’Izoard and the Galibier. A big group...
En voir plus

Maxime MonfortMaxime Monfort
25-07-2019 16:36:37

Message de Maxime Monfort du 25-07-2019TOUR DE FRANCE – Étape 18 : #Tour - étape 18 : la réaction de Max après la première étape alpine, c'est en cliquant sur le lien :)

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/tour-de-france-etape-18-4/
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 25-07-2019TOUR DE WALLONIE 2019 PRÉSENTATION - Team Cycliste Natura4Ever Roubaix Lille Métropole : TOUR DE WALLONIE 2019 PRÉSENTATION - Du samedi 27 au mercredi 31 juillet, les Rose et Noir...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 16:34:36

Message de Le Tour de France du 25-07-2019⭐️ Podiums Étape 18 ⭐️

💛 Maillot jaune LCL : 🇫🇷 Julian Alaphilippe
💚 Maillot vert Škoda : 🇸🇰 Peter Sagan
⚪🔴 Maillot à pois E. Leclerc : 🇫🇷 Romain Bardet
👶 Maillot Blanc...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
25-07-2019 16:32:04

Message de Amgen Tour of California du 25-07-2019Sun's out, Buns out: A SoCal Cheeseburger Adventure : What better reward in between cycling trips than a delicious burger? Our #AmgenTOC team went on a lunch tour near our...
En voir plus

Route Adélie de VitréRoute Adélie de Vitré
25-07-2019 16:31:49

Message de Route Adélie de Vitré du 25-07-2019La grande classe à la mode Peter Sagan 👍
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
25-07-2019 16:28:26

Message de Movistar Team du 25-07-2019Nairo Quintana gana su tercera etapa en el Tour : 🦅⛰️🙌 #TDF2019
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
25-07-2019 16:23:15

Message de Philippe Gilbert du 25-07-2019One year ago this happened. Now I’m enjoying every day I have on the bike!
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
25-07-2019 16:22:21

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 25-07-2019Kruijswijk bij de les in eerste Alpenetappe Tour de France : “In de afdaling van de Galibier was het even alle hens aan dek. Toen Alaphilippe terugkwam, was het zaak...
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
25-07-2019 16:21:04

Message de Burgos BH du 25-07-2019Jetse Bol consigue un brillante cuarto puesto en Ordizia – BURGOS BH : ▶️ Cuarto puesto para Jetse Bol en la Ordiziako Klasika - Prueba Villafranca, siendo protagonista en el...
En voir plus

Greg Van AvermaetGreg Van Avermaet
25-07-2019 16:20:28

Message de Greg Van Avermaet du 25-07-2019Prix de la Combativité!
Voir la vidéo

Tour of UtahTour of Utah
25-07-2019 16:19:05

Message de Tour of Utah du 25-07-2019Belgium’s Dylan Teuns (Bahrain-Merida) won his first career Tour de France stage on July 11, 2019. In 2014 at the age of 22, he rode as a stagiaire for BMC...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
25-07-2019 16:15:16

Message de Team INEOS du 25-07-2019Bernal climbs up to second : "G asked me how I was feeling. I said I was feeling really good so he asked me to attack to try to move...
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
25-07-2019 16:14:59

Message de Brent Bookwalter du 25-07-2019Lots of bottle filling the past couple weeks as we get ready for the next round of summer racing. **More in depth recap from the recent month as well as...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
25-07-2019 16:13:43

Message de UAE Team Emirates Supporters du 25-07-2019Con un presente in chiaro scuro, tolto Aru, i nostri risultati al Tour sono sotto l' occhio di tutti, guardiamo con fiducia al futuro.🎉🎉 Il nostro team ha ingaggiato per...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 16:09:08

Message de Le Tour de France du 25-07-2019🏆 Nairo Quintana claims a solo win. 🇨🇴
⚪🔴 Romain Bardet chases the polka dot jersey.🇫🇷
🔝 Egan Bernal on top position. 🇨🇴
💛 Julian Alaphilippe struggles, but is still in Yellow! 🇫🇷

🎬...
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
25-07-2019 16:09:00

Message de Trek-Segafredo du 25-07-2019💥JERSEY GIVEAWAY 💥 ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

1. ❓ Reply to this post with ONE (1) question for JASPER STUYVEN and/or TOMS SKUJINS.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

2. 🎥 Friday Jasper and Toms will answer 5️⃣ questions. ⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
3....
En voir plus

CCC TeamCCC Team
25-07-2019 16:08:50

Message de CCC Team du 25-07-2019#TDF2019 Greg Van Avermaet will have the red number on stage 19 as today’s most aggressive rider! ❤️
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
25-07-2019 16:07:18

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 25-07-2019Adriatica Ionica.
Lotta, grinta, sudore, sterrato. Una tappa per veri gladiatori si chiude con la top10 di Marco Canola.
Ecco gli highlights della tappa grazie a Pmg Sport.
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 16:03:22

Message de Le Tour de France du 25-07-2019🏆 Nairo Quintana qui s'envole vers la victoire. 🇨🇴
⚪🔴 Romain Bardet à la conquête des pois. 🇫🇷
🔝 La bonne opération pour Egan Bernal. 🇨🇴
💛 Alaphilippe résiste encore.🇫🇷

L'Etape 18 résumée en...
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
25-07-2019 16:02:29

Message de UAE Team Emirates du 25-07-2019‪✍️ Welcome Camilo Andres Ardila, 🇨🇴 , the talented Colombian climber and winner of the Under-23 Giro 2019, has signed a four year contract with the UAE Team Emirates 🇦🇪.

‪👉...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 25-07-2019It was a tough day in the Alps today at Le Tour de France... Roman Kreuziger maintained his 15th place on the overall classification with 2 more big climbing stages...
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
25-07-2019 16:00:02

Message de Donostiako Klasikoa du 25-07-201940 talde, 256 txirrindulari...
Badakizu zeintzuk etorriko diren 2019ko Donostiako Klasikoara?
40 equipos, 256 ciclistas...
¿Ya sabes quiénes van a venir a la Clásica San Sebastián 2019?

👉www.klasikoa.eus
En voir plus

Adriano MaloriAdriano Malori
25-07-2019 15:57:47

Message de Adriano Malori du 25-07-2019A volte si prendono aerei, si percorrono centinaia di km, si passano ore di attesa in coda..per cosa? Solitamente per cercare un luogo dove rilassarsi...
Poi un bel giorno ti accorgi...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
25-07-2019 15:54:35

Message de CCC Team du 25-07-2019Mareczko Sprints to Third at Grand Prix Cerami After Hectic Finale - CCC Team : REPORT: "To finish in a podium position is good and on a day like this,...
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
25-07-2019 15:54:20

Message de Florian Sénéchal du 25-07-2019Alvaro Hodeg remporte la deuxième étape de l’Adriatica Ionica Race.

Florian termine 2ème. Encore un beau travail de l’équipe Deceuninck-Quick Step.
En voir plus

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
25-07-2019 15:49:08

Message de Przemysław Niemiec du 25-07-2019Dzieje się na Kocierzu. Widokowa już zrobiona, dziś na ul. Turystycznej położono nowy asfalt i zostaje jeszcze wahadło na ul. Beskidzkiej. Mam zapewnienie ze strony wykonawcy że przejazd będzie zrobiony....
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
25-07-2019 15:46:19

Message de Tour de l'Avenir du 25-07-2019Nairo Quintana vainqueur aujourd'hui sur Le Tour de France s'était révélé en 2010 en remportant le Tour de l'Avenir ! 💪

#TDAV #TourdelAvenir 🚴‍♂️
#Talent
En voir plus

Marco Canola fans clubMarco Canola fans club
25-07-2019 15:42:09

Message de Marco Canola fans club du 25-07-2019Oggi un buon 7’ posto ... non ci voleva la foratura!!
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 25-07-2019Du côté de l'Espagne, la Prueba Villafranca aura connu un certain nombre de mouvements! Ramunas Navardauskas aura été du premier du jour, en compagnie de 8 autres coureurs. Mais il...
En voir plus

Marco Canola fans clubMarco Canola fans club
25-07-2019 15:37:16

Message de Marco Canola fans club du 25-07-2019cyclingpro.net : Alvaro Hodeg conquista la seconda tappa della Adriatica Ionica Race 2019, con partenza da Venezia e arrivo a Grado dopo 189 km. Il corridore della Deceunick Quick-Step riesce...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 25-07-2019When you get through the first Alpine stage of #TDF2019 with panache and the maillot jaune still rests on your shoulders.
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 15:33:01

Message de Le Tour de France du 25-07-2019🎬 Relive the final kilometre of the 18th stage and Nairo Quintana's magnificent solo victory ahead of Romain Bardet.
🎬 Revivez le dernier kilomètre de cette 18ème étape et la victoire...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
25-07-2019 15:32:12

Message de UAE Team Emirates Supporters du 25-07-2019Il Cavaliere dei 4 mori lotta come un leone🦁 per tenere alti i colori del team Emirates🇦🇪. Con una condizione ogni giorno in crescendo⬆️ non molla e resiste al ritmo...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
25-07-2019 15:31:35

Message de CCC Development Team du 25-07-2019Stanisław Aniołkowski 🥈 na I etapie wyścigu Dookoła Mazowsza! 💪🚴‍♂️🔥 Poniżej znajdziecie kilka słów od Staśka 🚴‍♂️⬇️🚴‍♂️⬇️🚴‍♂️

„Przed dzisiejszym etapem nasza ekipa była w dobrej sytuacji, jeśli chodzi o klasyfikację generalną....
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 25-07-2019Photos : Pressesports
Voir les 33 photos

Louis MeintjesLouis Meintjes
25-07-2019 15:29:27

Message de Louis Meintjes du 25-07-2019First day back racing. Some gravel in the first stage of Adriatica Ionica Race.
En voir plus

Message de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV du 25-07-2019Nairo Quintana brilla por libre : 📣📣📣
Nairo Quintana, Ganador de la #VCV2017 GP Banco Sabadell, triunfa en la etapa 18 del Tour de Francia.

¡¡Enhorabuena Campeón!!👏🚴‍♂️👏
⬇️⬇️⬇️
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
25-07-2019 15:28:53

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 25-07-2019Guillaume Martin finishes 2️⃣0️⃣th in Valloire and moves up to 1️⃣3️⃣th in GC. Meurisse is now 1️⃣7️⃣th!
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
25-07-2019 15:25:17

Message de Philippe Gilbert du 25-07-2019Teamwork! 🥇🥈🥉#AdriaticaIonicaRace #season17

📸 GettySport
En voir plus

CCC TeamCCC Team
25-07-2019 15:14:36

Message de CCC Team du 25-07-2019‪#TDF2019 What an effort from Serge Pauwels and incredible teamwork from Greg Van Avermaet and Simon Geschke to set him up in the finale. Serge crossed the line in ninth...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 25-07-2019Thibaut Pinot termine dans le groupe maillot jaune à Valloire. Il est désormais 5ème au classement général, toujours à 1'50'' du maillot jaune. Nairo Quintana remporte l'étape.
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 25-07-2019Malgré la présence d'Evaldas Siskevicius dans une échappée de 8 coureurs tout en traversant le désert chinois, c'est une arrivée au sprint qui aura lieu pour la 11ème étape du...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 15:00:10

Message de Le Tour de France du 25-07-2019😱 Julian Alaphilippe is back in the main group !!! WHAT A RIDE! 😱

😱 Alaphilippe est de retour dans le groupe des favoris !!! QUELLE DESCENTE ! 😱
Voir la vidéo

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
25-07-2019 14:56:20

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 25-07-2019🥉 e place pour Timothy Dupont au GP Cerami !
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 14:50:46

Message de Le Tour de France du 25-07-2019Nairo Quintana for the win, Romain Bardet for the polka dot jersey!

Nairo Quintana pour la victoire, Romain Bardet pour le maillot à pois !
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 25-07-2019With the help of a very strong team, Alvaro Hodeg Chagüi powers to victory on stage 1 of the Adriatica Ionica Race, scoring Deceuninck - Quick-Step's 50th victory of the...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
25-07-2019 14:33:42

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 25-07-2019Retour gagnant ! 🥳🏆

Bryan Coquard remporte sa course de reprise, le Grand Prix Pino Cerami et porte à 12 le nombre de succès des #MenInGlaz cette saison.

#GPCerami l #ThereIsNoTry
En voir plus

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
25-07-2019 14:30:40

Message de Tomasz Marczyński du 25-07-2019BEZnapinki wchodzę w drugą część sezonu. Noga gotowa, głowa, też, podobno 🤪 teraz tylko mieć fun i dobry wynik przyjdzie sam! #cycling #cyclinglife #felling #ready #conganas #legs #cyclinglegs #ciclismo #piernas...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
25-07-2019 14:29:33

Message de CCC Team du 25-07-2019‪UPDATE: It was a very close finish and after initially being placed fourth, the official results have seen Mareczko awarded third 👏👊. ‬

A hectic finish to a scorching day in...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 14:28:49

Message de Le Tour de France du 25-07-2019🇨🇴 Nairo Quintana gives it a go and goes alone in the Galibier!

🇨🇴 Nairo Quintana y va et part en solitaire dans le Galibier !
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
25-07-2019 14:26:25

Message de Equipe Arkéa Samsic du 25-07-2019« Wa wawa WaWa ! wawawawawawa wawa WaWa » 🎶😍

Merci pour le soutien ! #Galibier #TourDeFrance
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 14:21:20

Message de Le Tour de France du 25-07-2019💪 The leading group was composed of 9 riders when Alexey Lutsenko decided to attack.

💪 Le groupe de tête était composé de 9 coureurs quand Lutsenko a décidé de porter...
Voir la vidéo

It's long day's at the Tour de France and our BMC Switzerland team bikes go through a lot... follow this unique perspective from the stage finish, as we race to...

Team SunwebTeam Sunweb
25-07-2019 14:06:16

Message de Team Sunweb du 25-07-2019We're proud to partner with Precision Hydration 🙌🏻

They will help us to understand our riders' hydration needs, especially in hotter climates with their Sweat Test providing information on sodium...
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
25-07-2019 13:58:13

Message de Rally UHC Cycling du 25-07-2019For Emma White, riding feels like having a superpower. 🦸‍♀️

See the full version: rallyuhcte.am/ReasonToRide
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
25-07-2019 13:53:02

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 25-07-2019Kom jij ook?😄
En voir plus

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
25-07-2019 13:44:37

Message de Österreich Rundfahrt du 25-07-2019Danke Gebrüder Weiss für den schönen Rückblick auf die Österreich Rundfahrt 2019! 👍🏻👏🏻
Voir la vidéo

MAVI GarciaMAVI Garcia
25-07-2019 13:40:29

Message de MAVI Garcia du 25-07-2019Hoy hace un mes y una semana de mi caída y desde entonces he puesto todo mi empeño para salir lo más rápido y lo más fuerte posible de ella....
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
25-07-2019 13:17:38

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 25-07-2019🚴‍♂️ Combativa imagen de Team Caja Rural-Seguros RGA en su regreso a la competición en la Ordiziako Klasika - Prueba Villafranca. Quinto puesto del ruso Sergei Chernetskii y gran premio...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 13:14:04

Message de Le Tour de France du 25-07-2019💪 Fierce battle between Damiano Caruso and Romain Bardet at the top of the Col d'Izoard. They catch Julien Bernard, and the Italian is first on the line. ⛰

💪 Grosse...
Voir la vidéo

Damiano CunegoDamiano Cunego
25-07-2019 13:13:30

Message de Damiano Cunego du 25-07-2019Durante il mio ultimo allenamento ho provato Maltogel
di KEFORMA al gusto Lime. È un concentrato
energetico di maltodestrine, per un rilascio
prolungato di energia! Voi l'avete mai provato?
Quale gusto preferite?

#cunego #damianocunego...
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
25-07-2019 13:10:19

Message de BinckBank Tour du 25-07-2019🥁 ANNOUNCEMENT 🥁
We're proud to announce the first names from Team Jumbo-Visma for this year's BinckBank Tour:
🇳🇱 Mike Teunissen
🇳🇱 Dylan Groenewegen
🇧🇪 Laurens De Plus
🇳🇱 Jos van Emden

Stay tuned for...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
25-07-2019 13:04:04

Message de Israel Cycling Academy du 25-07-2019ICA DIRT RACING: The gravel sections in ADRIATICA IONICA 1st stage - LIVE
Voir la vidéo

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
25-07-2019 13:00:00

Message de BORA-hansgrohe du 25-07-2019🎥 📊📈

While heading into the Alps at Le Tour de France let's take a look at the new Load Management from Inscyd used by our team, explained by our...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
25-07-2019 12:48:22

Message de Mitchelton-SCOTT du 25-07-2019Tour de France 2019: Simon Yates Wins Stage 15 : Ever wondered about the numbers involved in winning a stage of the #TDF2019 🇫🇷 Take a look at the TrainingPeaks...
En voir plus

Ian BoswellIan Boswell
25-07-2019 12:39:04

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
25-07-2019 12:37:57

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 25-07-2019💚LOCUL 5 ȘI TRICOUL VERDE
____________
O zi foarte călduroasă și cu mult vânt astăzi,in China,in a 11-a etapa din Turul Lacului Qinghai desfășurată între Minqin și Tengger Desert,pe...
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
25-07-2019 12:36:07

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 25-07-2019Sortie longue ✅
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
25-07-2019 12:35:22

Message de Movistar Team du 25-07-2019Rafa Valls, merecida alegría en Ordizia : 🤗🙌 One of those victories which make you so happy. After several years of crashes and injuries, Rafa Valls Ferri showed his class...
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
25-07-2019 12:26:42

Message de Prudential RideLondon du 25-07-2019BIG NEWS!📲

The new Prudential RideLondon app is now available to download for iOS and Android devices:

🍏 http://bit.ly/2019PRLApp
🤖 http://bit.ly/2019PRLAppAndroid

Read the full story on the new and improved Prudential RideLondon app here➡️...
En voir plus

Ricardo Vilela - AtletaRicardo Vilela - Atleta
25-07-2019 12:24:33

Message de Ricardo Vilela - Atleta du 25-07-2019Boa tarde amigos,

Terminada a 11.ª etapa do Tour of Quinghai Lake, dia rápido, bastante tensão no pelotão devido ao vento e estarmos no meu do deserto...mas no final chegada ao...
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
25-07-2019 12:08:28

Message de Steve Morabito Athlète du 25-07-2019Discrète décoration cycliste et personnalisée...
2006 @phonakcycling 2007-09 @proteamastana
2010-14 @bmcproteam
2015-19 @equipegroupamafdj
.
.
.
@uci_cycling @swisscyclingteam @federationcyclistevalaisanne @ Valais
En voir plus

CCC TeamCCC Team
25-07-2019 12:08:26

Message de CCC Team du 25-07-2019100km to go on #TDF2019 stage 18. We have Greg Van Avermaet, Serge Pauwels, and Simon Geschke in the breakaway.

Some snaps from the start in Embrun while we wait...
En voir plus

Jaime CastrilloJaime Castrillo
25-07-2019 12:07:57

Message de Jaime Castrillo du 25-07-2019Jaime se ha vuelto a poner un dorsal hoy en la Clásica Ordizia. Tras estar en una de las escapadas del día, el trabajo con el equipo lo ha rematado...
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
25-07-2019 12:03:20

Message de Prudential RideLondon du 25-07-2019We're into single figures!🙌

It's just nine days until the 2019 edition of Prudential RideLondon! 😍

#RideLondon
En voir plus

Frederik FrisonFrederik Frison
25-07-2019 11:50:27

Message de Frederik Frison du 25-07-2019Vandaag begint #FrederikFrison aan het tweede deel van het seizoen in de GP Pino Cerami (Wallonië). Zaterdag 27/07 staat hij aan de start van de vijfdaagse Tour de Wallonie. Succes...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 25-07-2019🇫🇷 Tour de France (2.UWT)
🚩 Stage 18: Embrun >> Valloire
🚴‍ 208 km
⏰ 11:10
🏁 ~17:17
#⃣ #TDF2019
📺 rai2, Eurosport
Tappa di oggi...salvarsi @matteotrentin #matteotrentinfansclub
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
25-07-2019 11:41:15

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 25-07-2019Rit 18 eerste Alpen etappe met 3 cols 1 eerste categorie en 2 buiten categorie 208 km, succes.
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 11:40:55

Message de Le Tour de France du 25-07-2019⚪🔴 Tim Wellens had to fight again Romain Bardet, but he his the first one to reach the top of the Col de Vars!

⚪🔴 TIm Wellens a du batailler avec...
Voir la vidéo

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
25-07-2019 11:35:00

Message de The Tour Of Britain du 25-07-2019Madison Genesis are the latest team confirmed to ride this year's OVO Energy Tour of Britain 🇬🇧!

Could they win the ŠKODA UK King of the Mountains or Eisberg Alcohol Free...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
25-07-2019 11:30:54

Message de Team Bahrain Merida du 25-07-2019Le Tour de France enters the Alps.
The giants Col d'Izoard and Galibier await!

📺 Let us know where you are watching and supporting from.

📸 BettiniPhoto
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
25-07-2019 11:29:13

Message de UAE Team Emirates du 25-07-2019🎥 Tour de France sign-on from the view of Alexander Kristoff, with cameo from Sven Erik Bystrøm 😉🇳🇴

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearofTolerance
Voir la vidéo

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
25-07-2019 11:20:27

Message de Luis Ángel Maté du 25-07-2019Así de a gusto se queda uno cuando termina el trabajo. 🙋🏻‍♂️☝🏼😎 #cofidis #cofidismyteam ⚪️🔴🔆
〽️
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
25-07-2019 11:09:20

Message de Tiago Machado du 25-07-2019Mais um dia a somar kms na "cabra" 🤗
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
25-07-2019 11:08:22

Message de Mitchelton-SCOTT du 25-07-2019✨COMPETITION TIME ✨Today you have the chance to WIN a Scott-Sports Cadence helmet just like the Mitchelton-SCOTT riders use😍

To win, simply:
1️⃣ TAG somebody you'd like to go riding with 🚲
2️⃣...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
25-07-2019 11:08:02

Message de SparkassenGiro du 25-07-2019Die Jagd auf das SiNN Sprinttrikot ist eröffnet
Wenn beim SparkassenGiro die Rennfahrer auf Rundenjagd gehen, dann nicht nur um den Sparkassen Giro zu gewinnen. Denn wie bei der Tour de...
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
25-07-2019 11:02:00

Message de Prudential RideLondon du 25-07-2019🚲 2012 - Starts cycling at Herne Hill Velodrome
🙌 2014 - Wins Youth Grand Prix at Prudential RideLondon
🇬🇧 2019 - Racing the Prudential RideLondon-Surrey Classic

Five years after winning a...
Voir la vidéo

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 25-07-2019PRO DAYS 2019 ABUS - Clin d'oeil à notre sponsor et partenaire casques Abus qui lors du salon professionnel Pro Days à Paris du 21 au 23 juillet exposait sa...
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
25-07-2019 11:00:00

Message de Donostiako Klasikoa du 25-07-2019Se acerca la fecha...
Eguna gerturatzen ari da...
Voir la vidéo

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
25-07-2019 10:58:38

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 25-07-2019Cette fin de semaine va être riche en émotions😃
Profitez bien du spectacle, Lundi ça sera fini 😭
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 10:55:51

Message de Le Tour de France du 25-07-2019⏱ Gap / Ecart : 4’40’’

🔚 The peloton has stopped chasing hard behind the 34 leaders. Deceunick-Quick Step gets organised at the front of the pack.

🔚 Le peloton a cessé...
Voir la vidéo

John DegenkolbJohn Degenkolb
25-07-2019 10:47:39

Message de John Degenkolb du 25-07-2019The Le Tour de France is „only“ 3 days in the alpes.. I am here already since more than 2 weeks 🙈😉 great stelvio ride yesterday with good backing by...
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
25-07-2019 10:42:48

Message de Tour de l'Avenir du 25-07-2019Chaque jour notre partenaire Noret vous invite à gagner vos places pour le Tour de l'Avenir ! 😄
Par ici ⤵️
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
25-07-2019 10:41:19

Message de CCC Development Team du 25-07-2019Przed naszymi kolarzami I etap wyścigu Dookoła Mazowsza 💪🚴‍♂️🔥 Do przejechania będzie 8 płaskich rund - każda o długości 21 km. Na pewno będzie ciekawie, dlatego na relację live zapraszamy...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 10:32:12

Message de Le Tour de France du 25-07-2019💚 At the intermediate sprint won by De Buyst , a big group managed to create an advantage of 20'' over the main peloton.

💚 Au sprint intermédiaire remporté par De...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 25-07-2019Apart from the guy who thinks he's a bat, they all passed out when we told them the #TDF2019 is going above 2600 meters today.
En voir plus

CyclassicsCyclassics
25-07-2019 10:10:00

Message de Cyclassics du 25-07-2019In einem Monat ist es soweit! 🚴
En voir plus

Adrien Petit (OFFICIEL)Adrien Petit (OFFICIEL)
25-07-2019 10:08:09

"www.grandprixcerami.be" : Ce jeudi 25 juillet 2019 aura lieu la 53ème édition du Grand Prix PINO CERAMI. Adrien portera le dossard N°96 !

🖥 LIVE COURSE :
Vous pourrez suivre l’événement via...
Voir le lien

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 10:06:24

Message de Le Tour de France du 25-07-2019🤩 Le Lac de Serre-Ponçon 🤩
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
25-07-2019 10:03:36

Message de CCC Team du 25-07-2019#TDF2019 stage 18 features some classic Alpine passes including the hors catégorie Col du Galibier, the top of which comes with less than 20km of racing to go.

The 208km...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
25-07-2019 10:01:37

Message de Tour de Pologne du 25-07-2019A very special meeting. Tour de Pologne Director Czesław Lang with Polish greatest ever Ryszard Szurkowski. TdP Amateur Race will help to raise funds for his rehabilitation. #TDP2019 #UCIWT Ministerstwo...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 25-07-2019🇧🇪 #GPCerami

Good luck to our 7 #ROC riders and all brave men out there, battling the summer heat at the Grand Prix Cerami today!

ℹ️ http://www.grandprixcerami.be/
☀️ Update: due to the...
En voir plus

Message de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV du 25-07-2019El Mitchelton es 'Trentin Topic' : 📣📣
Matteo Trentin, Ganador de la 2a etapa de la #VCV2019, logra conquistar la decimoséptima etapa del Tour de Francia.

¡Enhorabuena!🚴‍♂️👏
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
25-07-2019 09:58:51

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 25-07-2019Good luck on your pro debut for Lotto Soudal in the Grand Prix Cerami today, Gerben Thijssen! 💪
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
25-07-2019 09:56:13

Message de UAE Team Emirates du 25-07-2019‪The flag is dropped and the racing is underway on Stage 18 of Le Tour de France 🇫🇷, 208km from Embrun to Valloire.‬ The Alps await 🚴 ⛰

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance‬...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 09:52:06

Message de Le Tour de France du 25-07-2019🇰🇿 Alexey Lutsenko and 🇫🇷 Pierre-Luc Périchon have an advantage of a few seconds over the peloton. No one managed to go clear yet. ⏱

🇰🇿 Lutsenko et 🇫🇷 Périchon ont...
Voir la vidéo

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
25-07-2019 09:46:15

Message de Arctic Race of Norway du 25-07-2019Here they are! This year again, our partner @Hyundai Norge will provide the 120 cars for the #ArcticRace, including 46 fully electric ones! Thank you Biltrend Harstad As for supporting...
Voir la vidéo

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
25-07-2019 09:45:40

Message de Prudential RideLondon du 25-07-2019Sizzling Summer Cycling Tips : It's probably best to take a rest day today, but if you're out on the bike:

💦 Stay Hydrated
🧴 Wear sun cream
🕶️ Wear sunglasses

Check out more...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
25-07-2019 09:35:16

Message de UAE Team Emirates Supporters du 25-07-2019" Mollare non mi è mai piaciuto e non mi piacerà mai". Grande Fabione Aru!!!!!!! 💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
Voir la vidéo

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
25-07-2019 09:31:12

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 25-07-2019Adriatica Ionica Race pronti a partire!
#GRINTARE #Orangeblue
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
25-07-2019 09:30:56

Message de UAE Team Emirates Supporters du 25-07-2019Tifosi Irlandesi che incitano il nostro Dan Martin. Dan "the man" , Dan l' uomo che non molla mai. Nel giorno di riposo ai cronisti ha detto di sentirsi bene...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
25-07-2019 09:27:53

Message de Equipe Arkéa Samsic du 25-07-2019Ok, c'est parti !

🏔Vars
🏔Izoard
🏔Galibier

🌞

#LeTourDeFrance
En voir plus

Rui CostaRui Costa
25-07-2019 09:27:45

Message de Rui Costa du 25-07-2019Bom dia :)
Eis as informações da etapa de hoje. Vai ser outro dia duro. O costume aqui no Tour. Vamos fazer o que pudermos.
Forte abraço. Dia feliz para todos :)
Rui...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 09:25:55

Message de Le Tour de France du 25-07-2019🤩 First stage in the Alps!

🏆 Two races in one today? One for Stage victory and one for the GV favourites?

⛰ With 3 pass higher than 2000 metres, this...
Voir la vidéo

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
25-07-2019 09:24:28

Message de Julien Van den Brande du 25-07-2019Straks om 12u gaat Julien van start in de Gp cerami! 🌡🌡

De wedstrijd werd door de extreme temperaturen ongeveer 45km ingekort, ze zullen nu 1 plaatselijke ronde rijden. (+- 160km...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 25-07-2019From the classy #TheWolfpack jersey to the cool T-shirt and from the keyrings signed by our riders to the Deceuninck - Quick-Step phone covers, a wide range of fantastic items...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 09:21:25

Message de Le Tour de France du 25-07-2019🤩 Première Etape dans les Alpes !

🏆 Une course à deux niveaux avec la victoire d'étape et la lutte pour le classement général ?

⛰ Avec 3 cols...
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
25-07-2019 09:13:36

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 25-07-2019💪 Retour en course pour nos #MenInGlaz ce jeudi sur le
Grand Prix Cerami en Belgique.

✏ FRJ design & photography

#GPCerami l #ThereIsNoTry
En voir plus

Rüdiger SeligRüdiger Selig
25-07-2019 09:11:54

Message de Rüdiger Selig du 25-07-2019Mid season training is just about complete, and I am excited to race @tourdepologne beginning on August 3rd.
Watching my @bandofbrothers racing over @letour and their success has motivated me even...
En voir plus

Rüdiger SeligRüdiger Selig
25-07-2019 09:11:54

Message de Rüdiger Selig du 25-07-2019Mid season training is just about complete, and I am excited to race @tourdepologne beginning on August 3rd.
Watching my @bandofbrothers racing over @letour and their success has motivated me even...
En voir plus

Louis MeintjesLouis Meintjes
25-07-2019 09:07:47

Message de Louis Meintjes du 25-07-2019Race day!
En voir plus

Amaro AntunesAmaro Antunes
25-07-2019 09:06:39

Message de Amaro Antunes du 25-07-2019Para todos os que tentaram adivinhar o local onde me encontro a estagiar aqui vai, Sierra Nevada!!
Talvez hoje uma foto no Pico de la Veleta ?? 🤔🤔
Obrigado a cada...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 25-07-2019Aujourd'hui, Prueba Villafranca-Ordiziako Klasika pour les Marseillais 🇪🇸👇
Alessandro Fedeli
Delio Fernandez
Javier Moreno
Lucas De Rossi
Ramunas Navardauskas
Alexis Guérin
Iuri Filosi
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 09:00:01

Message de Le Tour de France du 25-07-2019Grand jeu Continental - Le Tour de France : Pronostiquez le vainqueur de cette première grande étape alpestre avec les pneus Continental France, partenaire majeur du Tour de France !...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 25-07-2019🚴‍♂️ PRO CYCLING MANAGER 2019 CONTEST 🚴‍♂️

25 juli 2019 - #2642m #ColduGalibier

Proficiat! De winnaar van de wedstrijdvraag van 24 juli is Tiana Troch🎁.

Wedstrijdvraag 25 juli 2019:

❓Wie komt, met nog...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
25-07-2019 08:58:38

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 25-07-2019Tim Wellens previews Le Tour de France stage 18 (Embrun – Valloire)

In the third week of the Tour de France, the peloton will be conquering the Alps. It’s not only...
En voir plus

Rui VinhasRui Vinhas
25-07-2019 08:53:24

Message de Rui Vinhas du 25-07-2019A ementa de hoje para a Klasika Villafranca-Ordiziako 👍🏻
.
#w52fcporto #oakley #surfcloud #hdsport #prozis #prozisathlete #exceedyourself #rope #customfeet
En voir plus

Vandaag neemt Nathan deel aan de wedstrijd grote prijs cerami in en rond Frammeries. Vanaf zaterdag tot en met woensdag de ronde van Wallonië en op 4 augustus de London...

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
25-07-2019 08:49:55

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 25-07-2019Des sourires 😁 avant d’entamer un solide menu 🍽 alpestre 3 services 🏔

Smiles 😁 before a 3️⃣-course Alpine menu 🍽

#TDF2019 #TDF
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 25-07-2019‪Day 1 of 3 in the Alps, today’s stage has the mighty Galibier. Mike Woods tells us what to expect from today’s stage 18 at the Tour de France #TDF2019‬
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
25-07-2019 08:35:26

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 25-07-2019#AIR2019 TAPPA 2 - STAGE 2

#OurTimeIsNow
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
25-07-2019 08:33:05

Message de Team Cofidis du 25-07-2019[ In Team Cofidis ]

Médecin de l'équipe depuis deux ans, Jean-Marc Laborderie est spécialiste de la santé des sportifs. Rugby, football, handball, hockey sur glace, il a presque tout...
Voir la vidéo

Paweł BernasPaweł Bernas
25-07-2019 08:24:58

Message de Paweł Bernas du 25-07-2019Dzisiaj ścigamy się w Belgii!💥 wczoraj na przejażdżce Garmin pokazywał 40’ Celsjusza, dziś ma być cieplej 😀 ciekawe czy organizatorzy zlitują się i skrócą dystans w ramach #extremeweatherprotocol 🤔 co...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 08:24:33

Message de Le Tour de France du 25-07-2019🎬 From Embrun to Valloire, Stage 18 is the first of the Alpine trilogy.
Can this stage already be decisive for the GC contenders?

🎬 D'Embrun à Valloire, l'Etape 18 est...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
25-07-2019 08:23:48

Message de Team Sunweb du 25-07-2019We're lucky enough to compete in diverse and beautiful landscapes at the #TDF2019🇫🇷, so we're proud of our Trees for All ambassadorship! ❤

They help us to offset our carbon emissions...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 25-07-2019Rassegna stampa
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 25-07-2019‪Ready for a day in the Alps and the first Izoard - Galibier combo in eight years.‬
‪#TDF2019‬
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
25-07-2019 08:18:05

Message de BORA-hansgrohe du 25-07-2019📷 Gallery | 🇫🇷 #TDF2019

What would we be without our great staff? -Nothing! A huge shout-out to our team behind the team, working non-stop for our guys. THANKS!
------
Was wären...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
25-07-2019 08:16:54

Message de Giro d'Italia du 25-07-2019#TBT #Giro 102: The Maglia Azzurra Giulio Ciccone!
Voir la vidéo

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 25-07-2019ilmessaggero.it : Vittoria in solitaria per il campione europeo Matteo Trentin, che sul traguardo di Gap, dopo un attacco a 15 chilometri dal finale, ha conquistato la sua terza vittoria...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 25-07-2019🇮🇹 #AIR2019

Buongiorno! Yesterday evening, Boy van Poppel sprinted to 6th in the first stage of the Adriatica Ionica Race, which was actually a pre-race criterium.

💬 Sjoerd van Ginneken went...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
25-07-2019 08:11:37

Message de Team Sunweb du 25-07-2019With another hot day in the saddle expected at the #TDF2019🇫🇷, the guys are going to need plenty of bottles🍼

BORN, Superior Sportscare Iso Pro+ will help them to stay fuelled...
En voir plus

Kristian SbaragliKristian Sbaragli
25-07-2019 08:04:27

Message de Kristian Sbaragli du 25-07-201925/28 July Adriatica Ionica Race
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 25-07-2019GRAND PRIX CERAMI 2019 BIDONS ET EAU - Il va faire très chaud aujourd’hui sur les routes du Cerami. Nos coureurs vont parcourir 200 km dans la canicule, soit environ...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 08:00:01

Message de Le Tour de France du 25-07-2019D'Embrun à Valloire les coureurs du Tour auront une occasion d'exprimer leurs capacités en haute montagne. Si on chaussait aussi les crampons pour une randonnée au Parc National des Écrins...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
25-07-2019 08:00:00

Message de Team Cofidis du 25-07-2019Mémoires de Tour : Alain Deloeuil : "On a savouré jusqu'à la ligne d'arrivée" (Alain Deloeuil, 2004)

Qu'est-ce qu'Alain Deloeuil a bien pu savourer à Figeac en 2004?
a/ Du...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
25-07-2019 07:57:06

Message de CCC Team du 25-07-2019Away from the ⛰ in 🇫🇷 at #TDF2019, we're also in action in 🇧🇪 at #GPCerami where these 7 riders will take on this 👇 209.1km course:

Paweł Bernas
Kamil Gradek
Jakub...
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
25-07-2019 07:55:11

Message de Peter Sagan du 25-07-2019Thanks to my "Peter Sagan motorhome" I can go from the stage finish to the team hotel, with some comfort, even long after the team bus has left.
Voir la vidéo

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 25-07-2019Tanti auguri al nostro pippo!! Oggi compie 23 anni 😍🎉
📸: gettyphoto
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
25-07-2019 07:51:34

Message de Mario Cipollini du 25-07-2019Ho visto cose che voi umani ....
R.I.P
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 07:50:30

🔴 LIVE | vivez en exclusivité les coulisses de l'arrivée de l'étape 19 à Tignes vendredi avec LCL : immersion dans les coulisses, podium protocolaire, interview interactive de Raymond Poulidor......

Message de Team Delko Marseille Provence du 25-07-2019Delko Marseille Provence (@delkomarseilleprovence) • Instagram photos and videos : 🎁🕹 Jeu concours
Gagnez une 2ème clé de téléchargement du jeu Pro Cycling Manager en vous abonnant à notre compte Instagram...
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
25-07-2019 07:46:13

Message de Davide Martinelli du 25-07-2019Ieri guardando lo sprint da una posizione privilegiata dopo aver guidato @alvarohodegchagui ho terminato 4º. Sfortunatamente ho visto subito che aveva perso lo sprint per mezza ruota ma comunque che...
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
25-07-2019 07:38:04

Message de Michał Kwiatkowski du 25-07-2019🏔Col de Vars, 2109 m
🏔🏔Col d’Izoard, 2360 m
🏔🏔🏔Col du Galibier, 2642 m
Enough said...
Le Tour de France Team INEOS
📺 Eurosport
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
25-07-2019 07:35:58

Message de Team Novo Nordisk du 25-07-2019🎥 Frenchman Charles Planet recaps the twilight action that took place on Stage 1 of Adriatica Ionica Race, a fast and technical urban criterium in the streets of Mestre, Italy....
Voir la vidéo

Rudy MolardRudy Molard
25-07-2019 07:30:20

Message de Rudy Molard du 25-07-2019🔜 En route vers les Hautes Alpes 😍
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 25-07-2019Photos : Velobs - Nicolas Götz
Voir les 29 photos

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
25-07-2019 07:21:53

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 25-07-2019Breakfast on the bus on our way to the start of the stage 18. Great way to start a long hard day #not 🙈
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
25-07-2019 07:14:37

Message de Equipe Arkéa Samsic du 25-07-2019‪🇧🇪 Aujourd’hui, sept de nos coureurs disputent le GP Pino Cerami. ‬

‪Allez les gars 🤜🤛‬
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
25-07-2019 07:07:54

Message de Florian Sénéchal du 25-07-2019🚴‍♂️ADRIATICA IONICA RACE 🇮🇹

Florian a repris hier la compétition, sa première course après sa fracture.

📍 Etape 2️⃣
🚩 12:00 VENICE (FAVARO VENETO)
🏁 16:30 GRADO
ℹ️ 189 Km
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 07:00:00

Message de Le Tour de France du 25-07-2019Stage 18 / Étape 18

🚩 Embrun
🏁 Valloire
⏰ 11:10 CET > 17:17 CET

💚 Les Thuiles
⛰️ 2xHC, 1x1⃣c, 1x3⃣c

#TDF2019
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
25-07-2019 06:58:18

Message de UAE Team Emirates Supporters du 25-07-2019Forza Uae, ieri abbiamo dato il massimo, non è arrivato il risultato, ma ci abbiamo provato. Da qui a domenica ogni tappa va corsa come se fosse un campionato del...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 25-07-2019‪We’ve gone through Gap, known as the gateway to the Alps. And we’re heading to Embrun for the first of three tough days in the Alps. Here is stage 18...
En voir plus

Liam White - CyclistLiam White - Cyclist
25-07-2019 06:47:35

Message de Liam White - Cyclist du 25-07-2019🇧🇪🇧🇪 UCI 1.1 GP Cerami 🇧🇪🇧🇪
This is the last race Drapac Cycling will do in Belgium so looking forward to giving it some.
#drapaccannondale #holisticdevelopment #morethanacyclingteam
En voir plus

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
25-07-2019 06:39:03

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 25-07-2019S-a încheiat etapa cu numărul 11 din Turul ciclist al Lacului Qinghai ( Tour of Qinghai Lake). Aceasta este fotografia sosirii cu Edi, foarte probabil,in top zece.
Voi reveni cu...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 25-07-2019@gazzettadellosport @matteotrentin da Re! Rassegna stampa #matteotrentinfansclub
En voir plus

Marco CanolaMarco Canola
25-07-2019 06:32:33

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
25-07-2019 06:27:09

Message de Jan Polanc-Polde du 25-07-2019Včerajšnja etapa je bila malo za hec, današnja 2.etapa Adriatica Ionoca Raxe 2019 gre zares..

Štart ob 12.05 v Venezia-Favaro Veneto
Fininsh ob 16.40 v Grado

Držimo pesti in navijajmo za našega šampiona...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
25-07-2019 06:23:32

Message de CCC Team du 25-07-2019📹 #TDF2019 It turns out roommates Greg Van Avermaet and Michael Schär don't quite spend enough time together so yesterday, they went in the breakaway! Greg sprinted to third place...
Voir la vidéo

Drapac CyclingDrapac Cycling
25-07-2019 06:18:13

Message de Drapac Cycling du 25-07-2019Today, we're racing GP Cerami; the last race of our European block. 209.1km against a quality startlist – we're hoping to finish on a high. #MoreThanACyclingTeam
Voir la vidéo

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
25-07-2019 06:17:37

Message de Lukas Pöstlberger du 25-07-2019Le Tour de France #AustriaGang Vlog 🇦🇹

Wir sind mittlerweile in der dritten Wochen und jetzt warten die Alpen 🏔

Patrick Konrad zeigt euch was am Ruhetag so rund um...
Voir la vidéo

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
25-07-2019 06:01:00

Message de Donostiako Klasikoa du 25-07-2019Se acerca la fecha...
Eguna gerturatzen ari da...
Voir la vidéo

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 25-07-2019🇫🇷 Tour de France - Etape 18
🗓 25/07

🚩 Embrun - 11:10
🏁 Valloire - 17:20
🚴‍♂️ 208 km
🛣 Montagne
📺 France TV - 11h00

✊ #allezALM ✊
En voir plus

Alberto BettiolAlberto Bettiol
25-07-2019 05:45:05

Message de Alberto Bettiol du 25-07-2019🇮🇹 Purtroppo a volte le cose non vanno come avevi pianificato. E' stata anche oggi una tappa molto calda, ci ho provato ma non sono riuscito a prendere la fuga....
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
25-07-2019 05:45:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 25-07-2019TODAY 📅 #TDF2019 stage 18, the first of three BIG days in the mountains, from 11:10am CEST (7:10pm AEST).

📸 Kristof Ramon
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
25-07-2019 05:43:59

Message de Alessandro De Marchi #Repost @anuky_c (@get_repost)
・・・
Leggere libri è il gioco più bello che l’umanità abbia inventato.
Wisława Szymborska

Recovery mode: on @alessandro_demarchi
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
25-07-2019 05:14:55

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 25-07-2019Inside the impressive breakaway ride with Nils Politt. See the great photos from Benedict Campbell from team car II in stage 17 Le Tour de France.

#TDF2019 #TeamKatushaAlpecin
KATUSHA Sports...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
25-07-2019 05:00:00

Message de Le Tour de France du 25-07-2019🎙 "You immediately realise that you'll no longer be a rider like another."

🇫🇷 Bernard Thévenet, winner of the Tour de France in 1975 and 1977

🎙 "Tu te rends compte immédiatement...
Voir la vidéo

Louis MeintjesLouis Meintjes
25-07-2019 04:42:05

Message de Louis Meintjes du 25-07-2019Pre-race Critérium. It felt good to pin a number on again. Adriatica Ionica starts properly today. Looking forward to four days of racing.
Photo: Getty Images
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
25-07-2019 01:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 25-07-2019ICYMI ⏪ Matteo Trentin pulled off our 4️⃣th win of this year's #TDF2019 with a perfectly executed move from the breakaway on the final climb.

Report 📰 http://bit.ly/MTS19TDF17

📸 @kristoframon
En voir plus

Andrea Flash GuardiniAndrea Flash Guardini
25-07-2019 00:05:56

Message de Andrea Flash Guardini du 25-07-2019Photos from Andrea Flash Guardini's post a partagé 5 photos.
Voir les 5 photos

Accès aux messages par jour

July 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

June 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30