ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
26-07-2019 23:20:14

Message de Romain Feillu Officiel du 26-07-2019DIMANCHE 28 JUILLET
GP de PÉRENCHIES
En voir plus

Jessenia MenesesJessenia Meneses
26-07-2019 22:58:02

Message de Jessenia Meneses du 26-07-2019El que suda más en la práctica sangra menos en la guerra 💫🦋 #jm
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
26-07-2019 22:28:38

Message de Mario Cipollini du 26-07-2019Salire in solitudine.....
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 26-07-2019Have a good night, everyone!
#TDF2019
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

Lance ArmstrongLance Armstrong
26-07-2019 21:57:54

Message de Lance Armstrong du 26-07-2019Mother Nature takes a swing at Le Tour. Hear the guys discuss why the cancelation may have been good for Alaphilippe, will Thomas work for Bernal and how more weather...
Voir la vidéo

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
26-07-2019 21:52:14

Message de Edwin Ávila du 26-07-2019Uno si que hace caras en pleno esfuerzo y uno ni idea jajajaja quién se conoce sus caras forzando? 🤔🤔
-
#strong #nice #cycling #go
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
26-07-2019 21:40:00

Message de Le Tour de France du 26-07-2019📸 PIC OF THE DAY 😍
Powered by Century 21 France
#TDF2019 - © A.S.O / Gruber
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
26-07-2019 21:28:44

Message de BORA-hansgrohe du 26-07-2019🎥 Inside #BORAhansgrohe

After an incredible stage 19 at Le Tour de France Daniel Oss & Peter Sagan say Good Night, see you tomorrow..
-----
Nach einer etwas anderen Etappe heute bei...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 26-07-2019British climber James Knox moved up to fourth overall at the Adriatica Ionica Race after a brave ride on the queen stage: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/4050/knox-impresses-on-adriatica-ionica-queen-stage
Photo: GettySport
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
26-07-2019 21:25:24

Message de Amgen Tour of California du 26-07-2019He looks great in yellow... just sayin 💛😏 #FlashbackFriday
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
26-07-2019 21:17:32

Message de Tour of Utah du 26-07-2019Stage 1 presented by Larry H. Miller Group of Companies kicks off in North Logan City! You won't want to miss this! #TOU2019
Voir la vidéo

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 26-07-2019Chaos ma decisione giusta e dovuta a salvaguardia di tutta la carovana....
Voir la vidéo

Mike TeunissenMike Teunissen
26-07-2019 20:39:16

Message de Mike Teunissen du 26-07-2019Dagje met Amund en Dylan eindigt vroegtijdig : Een dag in de zogenaamde grupetto; nog 1 dag in de Alpen

http://www.miketeunissen.nl/miketeunissen.nl/index.php/724-dagje-met-amund-en-dylan-eindigt-vroegtijdig
En voir plus

Sonny ColbrelliSonny Colbrelli
26-07-2019 20:17:30

Message de Sonny Colbrelli du 26-07-2019È stata un’altra dura tappa di montagna quest’oggi con un ritmo infernale fin dal chilometro zero e poi condizionata dal problema meteo nel finale.

Sono comunque riuscito a gestirmi bene...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
26-07-2019 20:14:37

Message de Le Tour de France du 26-07-2019#TDF2019 - ETAPE 19 / STAGE 19
www.instagram.com/letourdefrance #TDF2019
Voir les 19 photos

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
26-07-2019 20:09:06

Message de Mitchelton-SCOTT du 26-07-2019VIDEO 🎥 There's nothing like a flash storm and stage cancellation to cause complete chaos at #TDF2019.

Get all the initial reactions from the road as we surrender a potential stage...
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
26-07-2019 20:07:32

Message de Team Novo Nordisk du 26-07-2019REPORT: Kusztor Delivers Solid Climbing Performance on Adriatica Ionica Queen Stage : "I found a strong group and we pushed all the way to the finish."

See how your TNN squad...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 26-07-2019Tour de France 2019, accorciata l'ultima tappa: resta solo la salita di Val Thorens | SpazioCiclismo : Tappa ridotta domani!
En voir plus

Alberto BettiolAlberto Bettiol
26-07-2019 20:06:05

Message de Alberto Bettiol du 26-07-2019🇮🇹 Tappa corta ma intensa. Siamo partiti subito veloci, è stata molto dura perchè la prima parte era solo salita. Sono contento di essere andato in fuga anche oggi e...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 26-07-2019Julian Alaphilippe in action on a day that will remain in the history of cycling.
#TDF2019
Photo: GettySport
En voir plus

Gregor MühlbergerGregor Mühlberger
26-07-2019 20:05:06

Message de Gregor Mühlberger du 26-07-2019hey mountains, actually I would have enough now ⛰ but still one stage to go tomorrow at @letourdefrance 🇫🇷 @emubuchmann is our man in the Top5 GC which means all...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 26-07-2019Parce que les images valent mieux qu'un long discours ⤵
Voir la vidéo

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
26-07-2019 19:58:48

Message de Florian Sénéchal du 26-07-2019Etape 3
© Getty Images
Voir les 6 photos

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
26-07-2019 19:54:41

Message de Roman Kreuziger du 26-07-2019-2 dny. Ještě to bude boj.

Team Dimension Data for Qhubeka - Le Tour de France
En voir plus

Jacopo GuarnieriJacopo Guarnieri
26-07-2019 19:52:01

Message de Jacopo Guarnieri du 26-07-2019Chi torna alle corse domani? 🙋‍♂️

Tour de Wallonie 🇧🇪

#megliotardichemai
En voir plus

Milan Menten OfficialMilan Menten Official
26-07-2019 19:51:04

Message de Milan Menten Official du 26-07-2019Milan hervatte gisteren zijn 2de deel van het seizoen met een knappe 7e plaats in de GP Cerami! 🔥
Vanaf morgen zal hij starten in de Ronde van Wallonië, 5 dagen...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
26-07-2019 19:50:43

Message de CCC Team du 26-07-2019Before crazy weather descended on #TDF2019 stage 19, Chris Auld was on hand to capture some beautiful shots of our guys in the Alps. Just one more stage until we...
Voir les 16 photos

Jacopo GuarnieriJacopo Guarnieri
26-07-2019 19:44:35

Message de Jacopo Guarnieri du 26-07-2019Chi torna alle corse domani?! 🙋‍♂️

Tour de Wallonie 🇧🇪

#megliotardichemai
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
26-07-2019 19:41:56

Message de CCC Development Team du 26-07-2019Attila Valter wygrał dziś Gemenc Grand Prix! 💪🚴‍♂️🔥 Niżej kilka słów od Attili 🚴‍♂️⬇️🚴‍♂️⬇️🚴‍♂️

„Dziś mieliśmy do przejechania trasę o długości 168 km w dość pofałdowanym, wręcz górzystym terenie. Ścigałem się...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 26-07-2019Tour De France - EF Education First Pro Cycling : Get our take on a very dramatic day of racing at @LeTour.

The overview 👇

Full story 👉 https://bit.ly/2OhudwS
En voir plus

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
26-07-2019 19:32:02

Message de Enric Mas Nicolau du 26-07-2019Hemos luchado hasta el final para defender el maillot amarillo y seguiremos luchando para el mejor resultado posible.

We fought until the end to defend the yellow jersey and we'll continue...
En voir plus

Fan Club Anthony DelaplaceFan Club Anthony Delaplace
26-07-2019 19:29:48

Message de Fan Club Anthony Delaplace du 26-07-2019Tour de France - Étape 19 : « Une étape courte mais une nouvelle fois intense avec un départ très rapide. 25 coureurs prennent le large avant l’Iseran, avec Warren...
En voir plus

Ar Daryti live po varžybu? šiuo metu važiuosiu 5 dienų varžybas. Tour de Wallonie

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
26-07-2019 19:26:46

L'Ukrainien Mark Padun (Bahrain Merida), a remporté la seconde étape de l'Adriatico Ionica Race. Apres 204km, il devance ses 3 compagnons d'échappés et s'impose devant Dayer Quintana (Neri Sottoli) et...

Team SunwebTeam Sunweb
26-07-2019 19:25:20

Message de Team Sunweb du 26-07-2019A dramatic day to say the least at #TDF2019🇫🇷! Check out our day in pictures.👇🏼
Voir les 13 photos

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
26-07-2019 19:25:00

Message de Trek-Segafredo du 26-07-2019Tour de France 2019
Stage 19

We have a reaction from Richie Porte on today's most combative award winner - Mother Nature:
Voir la vidéo

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
26-07-2019 19:14:16

Message de Dimitri Claeys fanpage du 26-07-2019Vanaf morgen start voor Dimitri de Ronde van Wallonië. Hieronder hebt u de selectie! #TRW2019
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
26-07-2019 19:12:35

Message de Luis Ángel Maté du 26-07-2019Siempre adelante venga lo que venga.
#cofidis #cofidismyteam ⚪️🔴🔆
〽️
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 26-07-2019Mother Nature had the final say on today's stage 19 of Le Tour de France with the race cancelled due to a landslide and flooded roads. Roman Kreuziger will head...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
26-07-2019 19:11:40

Due to the difficult weather conditions expected tomorrow and land slides noticed, the course of the 20th stage of the Tour de France will be modified.
After taking off from Albertville,...

Michael ValgrenMichael Valgren
26-07-2019 19:07:37

Dagens etape blev aflyst på grund af dårlige vejrforhold og et jordskred, så toppen af Col de l'Iseran blev i stedet målstreg på etapen.

Egan Bernal overtog den gule førertrøje...

José MendesJosé Mendes
26-07-2019 19:02:38

Message de José Mendes du 26-07-2019Que honra e orgulho ser recebido na Sala Nobre @municipiodeguimaraes e ver o meu trabalho reconhecido desta maneira GUIMARÃES ❤️
📸 @marcelolopes
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
26-07-2019 19:02:30

Message de Equipe Arkéa Samsic du 26-07-2019Dans ce tourbillon d'événements, Warren Barguil a réalisé une très grosse 19ème étape du Tour de France, en courant à l'avant, offensif, avec les meilleurs. Ce soir, il est 11ème...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 26-07-2019This is #TheWolfpack!
#TDF2019
Photo: GettySport
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
26-07-2019 18:56:32

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 26-07-2019Neutralisation second Alp stage thwarts plans Team Jumbo-Visma : Kruijswijk thought it was a justified decision after he had seen the images. “To continue the stage was certainly not an...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
26-07-2019 18:51:26

Message de Team Bahrain Merida du 26-07-2019Extreme weather forces neutralisation of stage 19 of Le Tour de France at top of Col de l'Iseran.

Until then, Vincenzo Nibali and Damiano Caruso had been protagonists of a long...
En voir plus

Emanuel BuchmannEmanuel Buchmann
26-07-2019 18:50:36

Message de Emanuel Buchmann du 26-07-2019Again a good feeling when the race explodes on the Col du Iseran, but with the weather it was impossible to continue the race. So I will give all what...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 26-07-2019🇫🇷 - Tour de France

Retour en images sur une étape qui est entrée dans l'histoire du Tour

#allezALM - © Scott Mitchell
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
26-07-2019 18:50:16

Message de Mitchelton-SCOTT du 26-07-2019A stunning and aggressive day of racing in the Alps took a dramatic turn when a flash storm caused landslides and dangerous conditions, enough to see the stage cancelled.

📸 Getty...
Voir les 21 photos

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
26-07-2019 18:45:01

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 26-07-2019💪 Après un Grand Prix Cerami couronné de succès, nos #MenInGlaz enchaînent avec le Tour de Wallonie dès demain et jusqu'à mercredi.

📊 L'an dernier, Quentin Pacher avait pris la 4e...
En voir plus

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
26-07-2019 18:44:11

Message de Carlos Verona Quintanilla du 26-07-2019Etapa 19, Tour de Francia, 2.WT FRA

Buenas tardes a todos,

Hoy hemos vivido una etapa un tanto “extraña” en el Tour, ya que debido a una fuerte tormenta de...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
26-07-2019 18:43:26

Message de Team Sunweb du 26-07-2019#InsideOut on the moment that the stage was cancelled at #TDF2019🇫🇷 today!

Michael Matthews "Are you 100% sure?"😅
Voir la vidéo

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
26-07-2019 18:39:30

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 26-07-2019Noodweer in de Tour maar vandaag ook noodweer in de Adriatica Ionica Race. Van 37° naar hagelstorm, renners zoeken beschutting, beelden vanuit de wagen van sportdirecteur Andy Missotten #AIR2019 Adriatica...
Voir la vidéo

Damiano CarusoDamiano Caruso
26-07-2019 18:36:38

Message de Damiano Caruso du 26-07-2019Stage 19 #tdf #bahrainmerida
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
26-07-2019 18:35:43

Message de Team INEOS du 26-07-2019Watch the incredible moment where it all starts to sink in for
Egan Bernal 💛😭(🎥via Velon CC)
Voir la vidéo

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
26-07-2019 18:34:59

Message de Tour de l'Avenir du 26-07-2019‪Egan Bernal, c’est une histoire de maillots jaunes. ‬

‪Tour de l’Avenir 2017 👉 Tour de France 2019. 💛‬

‪📸 A.S.O./Alex BROADWAY‬
Alden
En voir plus

Rui CostaRui Costa
26-07-2019 18:34:19

Elia VivianiElia Viviani
26-07-2019 18:30:12

Message de Elia Viviani du 26-07-2019Tour de France | Stage 19

Nello sport si vince o si perde. Due giorni ancora per dare tutto noi stessi e portare a casa il miglior risultato possibile.

In sport...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
26-07-2019 18:30:00

Message de Le Tour de France du 26-07-2019🎬 Relive this incredible Stage 19 inside the Tour de France.

🎬 Revivez cette incroyable Etape 19 du Tour de France au coeur du peloton.
Voir la vidéo

Ted KingTed King
26-07-2019 18:28:54

Message de Ted King du 26-07-2019Using the force. It’s strong here in Iceland. // @anseldickey
En voir plus

Daniel SaviniDaniel Savini
26-07-2019 18:23:23

Message de Daniel Savini du 26-07-2019https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1287177234780767&id=103590623139440
En voir plus

André GreipelAndré Greipel
26-07-2019 18:23:05

Message de André Greipel du 26-07-2019Denkt bei all der Vorbereitung auf die @cyclassics auch immer an eine ausreichende Regeneration. Trotz aller Strapazen hier bei @letourdefrance freuen wir uns bereits heute auf das Hamburger Traditionsrennen. Und...
Voir la vidéo

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
26-07-2019 18:22:52

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 26-07-2019🇨🇳Al Tour of Qinghai Lake dodicesima e penultima tappa decisa, ancora una volta, in volata. Eefting si aggiudica il successo, Marco Maronese miglior piazzato per la Bardiani-CSF
🏁 risultati: https://www.procyclingstats.com/race/tour-of-qinghai-lake/2019/stage-13...
En voir plus

Richie PorteRichie Porte
26-07-2019 18:16:15

Message de Richie Porte du 26-07-2019Race organisers made the right call Le Tour de France riders safety has to come first. Tomorrow we try again 💪🏽
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
26-07-2019 18:14:38

Message de Israel Cycling Academy du 26-07-2019SO CLOSE ...

The headlines:

1. Ben Hermans finish 3rd in a great Dolomites battle of the Adriatica Ionica queen stage

2. Our Belgian is now second on GC

3. Heroic...
En voir plus

Richie PorteRichie Porte
26-07-2019 18:13:58

Message de Richie Porte du 26-07-2019Drama filled day Le Tour de France This Tour has had it all.... 2 days to go Trek-Segafredo
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
26-07-2019 18:05:35

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 26-07-2019Nella tappa regina della Adriatica Ionica Race, con arrivo in quota al Lago di Misurina, la Bardiani-CSF deve rinunciare ai suoi scalatori Giovanni Carboni e Daniel Savini, costretti al ritiro...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
26-07-2019 18:03:28

Message de UAE Team Emirates Supporters du 26-07-2019🎉🎉🎉🎉🎉La classifica dei nostri aggiornata alla 19° tappa. 🎉🎉🎉🎉🎉
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
26-07-2019 18:00:01

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 26-07-2019🎀🎀 GAGNEZ 🎀🎀 des produits d'entretien Morgan Blue!

❓ QUESTION❓ Du jour : Combien de coureurs termineront l'étape dans les délais ce samedi?

Pour participer
- aimer notre page
- partager cette publication
- répondre...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
26-07-2019 17:58:51

Message de BORA-hansgrohe du 26-07-2019Hailstorm and landslides shorten Le Tour de France stage 19 as Emanuel Buchmann’s strong performance on Col de l’Iseran sees him take GC fifth. Read on here: http://bit.ly/2OgyHUn
---
Abbruch wegen Hagel:...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
26-07-2019 17:57:14

Message de Le Tour de France du 26-07-2019😢 Thibaut Pinot suffers too much and is forced to abandon.
💛 Egan Bernal in Yellow after a stage shortened due to extreme weather conditions. 🇨🇴

💛 Tune in for Stage 19...
Voir la vidéo

Maxime MonfortMaxime Monfort
26-07-2019 17:53:43

Message de Maxime Monfort du 26-07-2019TOUR DE FRANCE – Étape 19 : #Tour - étape 19 : les impressions de Max suite à cette étape d'anthologie, c'est sur le site :)

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/tour-de-france-etape-19-4/
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
26-07-2019 17:52:50

Message de Le Tour de France du 26-07-2019😢 La souffrance et l'abandon de Thibaut Pinot.
💛 Egan Bernal en jaune au terme d'une étape raccourcie à cause des conditions météo extrêmes. 🇨🇴

🎬 L'Etape 19 du #TDF2019 résumée en...
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
26-07-2019 17:48:15

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 26-07-2019Afbreken Alpenetappe dwarsboomt plannen Team Jumbo-Visma : Kruijswijk vond het na het zien van de beelden een terechte beslissing. “Doorfietsen was zeker geen optie met die hagel en modderstromen. Wel...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
26-07-2019 17:47:49

Message de UAE Team Emirates du 26-07-2019🇫🇷 #TDF2019 The whole team back safe and sound to the hotel as stage 19 to Tignes neutralised due to extreme weather ⛈️

Tomorrow we go again! 🇦🇪

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearofTolerance
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
26-07-2019 17:47:39

Message de Astana Pro Team du 26-07-2019👉Astana riders on the move on the Le Tour de France stage that never finished🚫

🗣️ "I have all the respect for the decision, I think this is a good call"...
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
26-07-2019 17:46:04

Message de Peter Sagan du 26-07-2019One day closer to Paris after a storm in the Alps shortens the hard mountain stage...

(Photos BettiniPhoto)
En voir plus

Warren BarguilWarren Barguil
26-07-2019 17:46:02

Message de Warren Barguil du 26-07-2019Super journée ! Je voulais être offensif et j’ai enfin pu l'être. Un grand merci à @eliegesbert pour son sens du sacrifice, ainsi qu'aux copains de l’équipe @arkeasamsic.
J'ai pris...
En voir plus

Kenneth VanbilsenKenneth Vanbilsen
26-07-2019 17:44:01

Message de Kenneth Vanbilsen du 26-07-2019Na een rustperiode gaan we morgen terug van start in Tour de Wallonië.
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
26-07-2019 17:41:04

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 26-07-2019No European TT championships and BinckBank Tour for Victor Campenaerts

💬 Campenaerts: "The short rest period I planned did not prove to be enough in order to fully recover."

📝 Read more:...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 26-07-2019How can you not love Loulou?
#TDF2019
Photo: GettySport
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
26-07-2019 17:35:13

Message de Le Tour de France du 26-07-2019⭐️ Podiums Étape 19 ⭐️

💛 Maillot jaune LCL : 🇨🇴 Egan Bernal
💚 Maillot vert Škoda : 🇸🇰 Peter Sagan
⚪🔴 Maillot à pois E. Leclerc : 🇫🇷 Romain Bardet
👶 Maillot Blanc...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 26-07-2019Bel ritratto di @matteotrentin realizzato da @horst_brozy che ringraziamo.....bellissimo
#matteotrentinfansclub
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 26-07-2019🇫🇷 - Tour de France

Hôtel ➡ départ ➡ transfert ➡ arrivée ➡ hôtel

A quoi ressemble une journée du staff sur le Tour de France ? Réponse en images.

-...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
26-07-2019 17:29:05

Message de CCC Team du 26-07-2019Greg Van Avermaet on the cancellation of #TDF2019 stage 19 👇
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
26-07-2019 17:26:18

Message de Mitchelton-SCOTT du 26-07-2019😱 When you first find out the stage is cancelled 😱

NOTE: We 100% agree with the decision of the race, but nothing beats a initial shock reaction 😂 #TDF2019
Voir la vidéo

CCC Development TeamCCC Development Team
26-07-2019 17:24:58

Message de CCC Development Team du 26-07-2019Łapcie kilka słów od Stanisław Aniołkowski po dzisiejszym etapie wyścigu Dookoła Mazowsza. Dziś, podobnie jak wczoraj, Aniołek finiszował zajął 🥈miejsce.

„Etap opisałbym jako intensywny i dynamiczny. Było bardzo dużo akcji, wielu...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
26-07-2019 17:20:29

Message de Mitchelton-SCOTT du 26-07-2019Drama on day 19 of the Tour de France as the stage is cancelled due to adverse weather conditions : REPORT 📰 "I was looking forward to trying for...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
26-07-2019 17:17:06

Message de UAE Team Emirates Supporters du 26-07-2019I migliori anche oggi ci guardano dall' alto verso il basso. Sembriamo quelle squadre professional che ci provano a mettersi in mostra con tutta la buona volontà ,...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
26-07-2019 17:14:53

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 26-07-2019ADRIATICA IONICA RACE: DAYER QUINTANA SFIORA IL SUCCESSO NELLA TAPPA REGINA

Grande prova di Dayer Quintana che nella tappa regina dell'Adriatica Ionica Race, con l'arrivo in salita di Lago di Misurina,...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
26-07-2019 17:14:19

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 26-07-2019ADRIATICA IONICA RACE: DAYER QUINTANA WAS CLOSE TO THE WIN IN THE QUEEN STAGE

Great performance of Dayer Quintana in the queen stage of the Adriatica Ionica Race, with the uphill...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
26-07-2019 17:13:08

Message de UAE Team Emirates du 26-07-2019The most challenging stage of the Adriatica Ionica Race 🇮🇹, which started from Palmanova and finished at the uphill finish of Lake Misurina, saw Jan Polanc-Polde 🇸🇮 cross the finish...
En voir plus

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
26-07-2019 17:12:58

Message de Diego Rosa fans club du 26-07-2019Diego parteciperà al VOO-Tour de Wallonie, Che prenderà il via sabato 27 luglio la breve corsa a tappe belga
Cinque frazioni che si snoderanno nella regione della Vallonia per un totale...
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
26-07-2019 17:09:59

Message de Michał Kwiatkowski du 26-07-2019‪It's not over until is over at Le Tour de France. Brave ride from Egan Bernal aka Capo to not wait until the last climb and get the yellow jersey💪

Nic...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
26-07-2019 17:09:14

Message de Team Cofidis du 26-07-2019[ Le Tour de France - Etape 19 ]

Cette dix-neuvième étape entrera dans l'histoire du Tour puisqu'elle n'a ni vainqueur, ni prix du combatif. Tout commence normalement avec des attaques...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
26-07-2019 17:09:00

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 26-07-2019Mountains - forces of nature! Let‘s work together for a healthier planet!

Le Tour de France #TDF2019 #TeamKatushaAlpecin 📸 Benedict Campbell
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
26-07-2019 17:08:00

Message de Team Sunweb du 26-07-2019Spot the Sunweb Hangout! 😎

Watch the #TDF2019🇫🇷 in style tomorrow at our partner Sunweb's Hangout!

Sign up and get your free fan package: www.sunwebcycling.com/sunweb-hangout/tourdefrance
En voir plus

Amund Grøndahl JansenAmund Grøndahl Jansen
26-07-2019 17:07:11

Message de Amund Grøndahl Jansen du 26-07-2019Remember that you can win the danish champions jersey through donating to my fundraiser!! There’s still 2 days to donate! As extra motivation I will also lot out a set...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
26-07-2019 17:04:12

Message de Team INEOS du 26-07-2019Bernal rides into yellow : "It’s incredible. I can’t believe it. I want to ride full gas tomorrow and then arrive to Paris and once I cross the line, I’ll...
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
26-07-2019 16:58:40

Falta 5 dias para a #GRANDISSIMA

Volta a PortugalVolta a Portugal
26-07-2019 16:58:29

Message de Volta a Portugal du 26-07-2019Está na hora! ⏰⏰⏰ Preparem-se para a Volta a Portugal Santander fazendo já o download gratuito da APP Volta a Portugal para os sistemas iOs e Android. Informação essencial logo...
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
26-07-2019 16:50:48

Message de Team Total Direct Energie du 26-07-2019Fin d'étape avant l'arrivée pour les coureurs du Le Tour de France ! Les conditions climatiques ont obligé l'organisateur à stopper la course. Les temps sont pris au sommet de...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
26-07-2019 16:50:23

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 26-07-2019Hear from Jens Keukeleire after stage 19 of Le Tour de France was stopped at the summit of the Col de l'Iseran due to extreme weather conditions which prevented the...
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
26-07-2019 16:50:15

Message de Equipe Arkéa Samsic du 26-07-2019Retour à l'hôtel après l'interruption de l'étape 19 pour cause de conditions climatiques ! #LeTourdeFrance
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 26-07-2019🇫🇷 - Tour de France - Etape 19

Une drôle d'étape. Suite aux conditions météorologiques dantesques, l'étape a été arrêtée et les temps pris au sommet de l'Iseran.

Précédemment Romain Bardet...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
26-07-2019 16:45:14

Message de Trek-Segafredo du 26-07-2019Well quite a turn of events at the Tour de France's stage 19 with Mother Nature having her say - she definitely won the most combative prize today!

With the...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
26-07-2019 16:40:36

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 26-07-2019🚴🏻‍♂️Tutti gli highlights dalla terza tappa dell'Adriatica Ionica Race.
📺 The highlights from the Adriatica Ionica Race, third stage.
Voir la vidéo

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
26-07-2019 16:37:16

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 26-07-2019✅Pentru o viață sănătoasă,Edi recomandă dușul cu șampanie😅🍾💦
_______
#greenjersey #TDQL2019 #stage12
En voir plus

CCC TeamCCC Team
26-07-2019 16:35:47

Message de CCC Team du 26-07-2019#TDF2019 It’s not how we thought our riders would finish today’s stage but we’re happy that everyone stayed safe. A good call by ASO to ensure rider safety remains the...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
26-07-2019 16:35:02

Message de Team Sunweb du 26-07-2019🗣"What can we say; riders need to stay healthy and we have to have safe racing conditions so we can only respect the decision of the organisation today."

Reactions to today's...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
26-07-2019 16:28:32

Message de Trek-Segafredo du 26-07-2019We got a lot of great questions for Jasper Stuyven and Toms Skujiņš in
our Tour de France jersey giveaway and we pulled these 5 for them to answer.

If your...
Voir la vidéo

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
26-07-2019 16:23:15

Message de Frederico Figueiredo du 26-07-2019@ktmbikeportugal
Voir la vidéo

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 26-07-2019Grazie a Romina Borgotti per le cartoline che ogni anno ci fornisce 🤩
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
26-07-2019 16:10:27

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 26-07-2019Triste journée...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
26-07-2019 16:08:44

Message de Movistar Team du 26-07-2019La 19ª etapa del Tour de Francia, detenida por la naturaleza : The penultimate mountain battle of this year's Le Tour de France was stopped after hailstorm and landslides in...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
26-07-2019 16:03:55

Message de Tour de Pologne du 26-07-20195⃣0⃣- od tylu lat szwajcarska marka #Tissot jest obecna w kolarstwie! 🚴‍

W sporcie, w którym liczy się każda sekunda, Tissot pełni rolę oficjalnego chronometrażysty w największych wyścigach świata m.in. Tour...
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
26-07-2019 15:59:37

Message de Burgos BH du 26-07-2019Turismo Burgos : Un plan perfecto para disfrutar el verano en Burgos, Origen y Destino.
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
26-07-2019 15:48:59

Message de Mitchelton-SCOTT du 26-07-2019#TDF2019 🇫🇷 The race organisers have announced that there will be no winner or placings from today’s stage 19.

The times over the top of the Col d’Iseran will be...
En voir plus

Omloop Het NieuwsbladOmloop Het Nieuwsblad
26-07-2019 15:44:25

Message de Omloop Het Nieuwsblad du 26-07-2019Make way for the weekend! 💨🕺#TGIF #OHN19
En voir plus

Maxime MonfortMaxime Monfort
26-07-2019 15:43:39

Message de Maxime Monfort du 26-07-2019#Tour - étape 19 : des nouvelles de Max (à gauche sur la photo, avec Tim et Caleb) et des Soudal Lotto, données par John Lelangue, le manager de l’équipe,...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
26-07-2019 15:43:24

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 26-07-2019All riders are back in team car heading to the hotel 👍❄️

Tous les coureurs sont bien rentrés et en route vers l’hôtel ! 👍❄️
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 26-07-2019After an intense #TDF2019 stage that took us through a roller coaster of emotions more gripping than any episode in the entire Game of Thrones history, one thing must be...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
26-07-2019 15:35:08

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 26-07-2019Situazione decisamente complicata anche all'Adriatica Ionica Race
The situation is definitely complicated also at #AIR2019

#RespectForTheRiders #OurTimeIsNow
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
26-07-2019 15:33:00

Message de Trek-Segafredo du 26-07-2019💥 JERSEY GIVEAWAY 💥 ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

1. ❓ Reply to this post with ONE (1) question for a team SOIGNEUR and/or MECHANIC. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

2. 🎥 Saturday our soigneurs and mechanics will answer 5️⃣...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
26-07-2019 15:31:20

Message de UAE Team Emirates Supporters du 26-07-2019Ci ha provato Jan Polanc a fare la corsa nella seconda tappa dell' Adriatica Ionica Race. L ' arrivo in salita poteva premiare il nostro scalatore, contro avversari di seconda...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
26-07-2019 15:26:12

Message de Team Bahrain Merida du 26-07-2019🥇 Mark Padun takes the win on the Queen stage of the Adriatica Ionica Race
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
26-07-2019 15:24:59

Message de Le Tour de France du 26-07-2019🏁 The day's course has been called due to adverse weather conditions. Due to the interruption on today's route, there is no stage winner or "most aggressive rider" for the...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
26-07-2019 15:23:44

Message de CCC Team du 26-07-2019Crazy times at #TDF2019. Stage 19 has been stopped due to heavy hail and a landslide on the road. There is no stage winner today but Egan Bernal (INS) is...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
26-07-2019 15:18:11

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 26-07-2019#AIR2019 2° posto per
Dayer Quintana Rojas che si arrende solo a Mark Padun nella tappa regina
2nd place for Dayer Quintana that arrives behind Mark Padun in the queen stage

#OurTimeIsNow

📸...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
26-07-2019 15:17:04

Message de Team INEOS du 26-07-2019Impossible conditions in the final part of stage 19. The riders have stopped at Val d'Isère and will now head to the finish by car. Times taken at the top...
En voir plus

Enrico in diretta ora su Rai Radio 1 per commentare la tappa odierna del Tour!!

CCC Development TeamCCC Development Team
26-07-2019 15:09:45

Message de CCC Development Team du 26-07-2019Stanisław Aniołkowski dzisiejszy etap ponownie ukończył na 🥈miejscu 💪🚴‍♂️🔥Tryumfował lider Elrend Blikra.

#RideForMore #cccdevo
Voir la vidéo

Tour of UtahTour of Utah
26-07-2019 15:04:16

Message de Tour of Utah du 26-07-2019As the official nutrition sponsor to Tour of Utah, Science in Sport is offering a FREE Energy Gel Bundle worth up to $26! Science in Sport created the world's first...
En voir plus

Thomas Voeckler AthleteThomas Voeckler Athlete
26-07-2019 15:00:01

Message de Thomas Voeckler Athlete du 26-07-2019ll y a quelques jours, les comédiens de Plus belle la vie étaient présents sur le plateau de Vélo Club. L'occasion pour Thomas Voeckler de se remémorer ses premiers pas...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
26-07-2019 14:58:55

Message de Equipe Arkéa Samsic du 26-07-2019La 19ème étape du Tour de France est arrêtée !
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
26-07-2019 14:55:46

#TDF2019 🇫🇷 Confirmation that stage 19 has concluded. The rider times will be taken from the top of the Col d’Iseran due to the adverse weather conditions ahead. More to...

Message de Team Delko Marseille Provence du 26-07-20192019 Partners 😍🚴‍♂️
📸 Kim Caritoux
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
26-07-2019 14:30:20

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 26-07-2019Des conditions de folie dans la descente de l’Iseran ! 😱❄️🌨

Crazy conditions in the downhill of Iseran ! 😱🌨❄️
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
26-07-2019 14:29:27

Message de Le Tour de France du 26-07-2019🇨🇴 Egan Bernal is now the only favourite in the first group. One clear goal for him: the Yellow Jersey.💛

🇨🇴 Egan Bernal a laché tous les autres favoris. Un objectif...
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
26-07-2019 14:24:44

Message de Le Tour de France du 26-07-2019💛 It's becoming too hard for Julian Alaphilippe. The Yellow Jersey can't follow the rythm after several attacks in the group of favourites.

💛 Ca devient trop dur pour Julian Alaphilippe....
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
26-07-2019 14:14:58

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 26-07-2019#2019TDQL Domani l'ultima frazione - Tomorrow the final stage

#OurTimeIsNow
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 26-07-2019Les Marseillais sont passés tout près de la victoire aujourd'hui sur la 12ème étape du Tour de Qinghai Lake!
Après un gros travail de ses coéquipiers, Eduard Grosu a pris la...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
26-07-2019 14:07:31

Message de CCC Team du 26-07-2019Greg Van Avermaet is sporting red numbers on #TDF2019 stage 19 today as the most combative rider on stage 18 ❤️

#RideForMore
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
26-07-2019 14:06:55

Message de Team Bahrain Merida du 26-07-2019Heinrich Haussler on Adriatica Ionica Race gravel roads. Dirty and dust. Just epic.⁣ Isn't it?

📸 BettiniPhoto
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
26-07-2019 14:03:05

Message de Le Tour de France du 26-07-2019💪 The breakaway will soon start to climb the Col de l'Iseran, they certainly won't be together at the top.

💪 L'échappée va bientôt entamer le Col de l'Iseran, ils ne...
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
26-07-2019 13:46:29

Message de Le Tour de France du 26-07-2019⚪🔴 Damiano Caruso is chasing the polka dot jersey ! He scores 2 points at the top of the Col de la Madeleine.

⚪🔴 Damiano Caruso chasse les pois ! Il...
Voir la vidéo

BinckBank TourBinckBank Tour
26-07-2019 13:45:20

Message de BinckBank Tour du 26-07-2019🥁 ANNOUNCEMENT 🥁
We're proud to announce the final wildcards for this year's BinckBank Tour:
🃏 Wanty - Groupe Gobert with Frederik Backaert and Xandro Meurisse
🃏 Cycling Team Wallonie-Bruxelles with Baptiste Planckaert...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
26-07-2019 13:43:41

Message de BORA-hansgrohe du 26-07-2019🇩🇪
#BORAhansgrohe - a UCI WorldTeam made in Germany!

Watch the inCycle 🎥 below to find out more about our roots, how we have grown with the help of our...
Voir la vidéo

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
26-07-2019 13:28:00

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 26-07-2019More than 1min for the 25 man breakaway with Guillaume Martin
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 26-07-2019Thibaut souffre d'une lésion musculaire à la cuisse gauche. Il a terminé la 18e étape avec une douleur importante et avait des difficultés à marcher le soir venu. Son état...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 26-07-2019Our BMW Belgium Luxemburg cars are prepared to follow the Deceuninck - Quick-Step riders in the Alps, for this penultimate mountain stage of #TDF2019.
#sheerdrivingpleasure
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
26-07-2019 13:11:58

Message de Tour de Yorkshire du 26-07-2019The winners of the 2019 Tour de Yorkshire Land Art and Best Dressed competitions have received their prizes at a special event at the Welcome to Yorkshire office in Leeds.

Congratulations...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
26-07-2019 13:03:56

Message de Le Tour de France du 26-07-2019😢 It’s over for Thibaut Pinot who suffers too much. Extremely sad.

😢 C’est fini pour Thibaut Pinot qui souffre trop our continuer. Un moment très difficile pour lui et son...
Voir la vidéo

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
26-07-2019 13:03:31

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 26-07-201925 man breakaway with Guillaume Martin!
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 26-07-2019Découvrez sans plus attendre l'affiche de La Périgord Ladies ! 🚴‍♀️ 😁
Les engagées, le parcours, le profil ... seront dévoilés le jour de la Présentation Officielle, le mardi 6 août...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
26-07-2019 12:37:54

Message de Team Novo Nordisk du 26-07-2019Stage 1 of Adriatica Ionica Race was gruelling, with over 20km of sterrato, but with zero punchers in our Veloflex tires, the squad was able to finish strong.
Voir la vidéo

Tiago MachadoTiago Machado
26-07-2019 12:31:43

Message de Tiago Machado du 26-07-2019Nem sempre tudo corre como planejamos, por vezes ha factores que não dependem de nós! Hoje foi um desses dias, devido aos furos, fui obrigado a terminar o treino...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 26-07-2019🇫🇷 - Tour de France

Ce dimanche sera unique. Oliver roulera différemment.

Suivez Eddy Merckx Bikes pour découvrir ce qui va se passer.

#ModernHeritage #EddyMerckx #MyCorsa
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
26-07-2019 12:20:38

Message de Equipe Arkéa Samsic du 26-07-2019L'air de la montagne nous donne le sourire !

#toutdonner

🏔️ #LeTourdeFrance
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
26-07-2019 12:16:49

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 26-07-2019Yoann Offredo, lanterne rouge since the first week, continues his battle towards Paris with a lot of courage and perseverance! #TDF2019 #RideForAntoine #TeamWGG
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
26-07-2019 12:12:29

Message de Le Tour de France du 26-07-2019💪 A very good looking head of the race with 4 strong guys:

💪 Une tête de course qui a fière allure avec 4 très bons coureurs :

🇮🇹 Vincenzo Nibali
🇪🇸 Pello...
Voir la vidéo

Johan BruyneelJohan Bruyneel
26-07-2019 12:04:35

Message de Johan Bruyneel du 26-07-2019Real “vintage” picture I got sent this morning. Racing as amateur in Belgium 🇧🇪 for KSV Deerlijk. 1985 or 86, not sure about the year.

#whenwewereyoung
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 26-07-2019Here’s our DS Charly Wegelilus giving the down low on what the second stage in the Alps has on the menu for the peloton and what might happen with the...
Voir la vidéo

Damiano CunegoDamiano Cunego
26-07-2019 11:55:45

Message de Damiano Cunego du 26-07-2019Settimana di grande lavoro nello #utah.
Grandi allenamenti ma anche di grandi connessioni ed opportunità future con fantastiche persone.
Week of great work in #utah.
Week of great training but also of great...
En voir plus

Tom DumoulinTom Dumoulin
26-07-2019 11:50:06

Message de Tom Dumoulin du 26-07-2019Another addition to our Tour de Dumoulin program with the Dikke Banden Race finale! Find out more here: www.tourdedumoulin.nl/dikke-banden-race-finale
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
26-07-2019 11:39:00

Message de Le Tour de France du 26-07-2019⛰ Second stage of the Alpine trilogy.
5⃣ They are still 5 to chase behind Julian Alaphilippe.💛
🏆 Who will win today in Tignes?

⛰ Deuxième étape de la trilogie alpine.
5⃣...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 26-07-2019We just love this picture from today's Adriatica Ionica stage! Definitely, one for the scrapbook.
Photo: GettySport
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
26-07-2019 11:30:00

Message de Tour de l'Avenir du 26-07-2019Aujourd'hui Romain Bardet portera le maillot à pois sur Le Tour de France ⚪️🔴
En 2011, il s'était distingué sur le Tour de l'Avenir en remportant une étape et le...
En voir plus

Louis MeintjesLouis Meintjes
26-07-2019 11:24:24

Message de Louis Meintjes du 26-07-2019Cycling roads have changed since my last race 😅
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
26-07-2019 11:19:51

Message de Arctic Race of Norway du 26-07-2019Are you guys ready for a new competition? 😎 Thor's question is: Can you name a rider that has won half a ton of salmon? 🐟 The winner will receive...
Voir la vidéo

Amaro AntunesAmaro Antunes
26-07-2019 11:03:33

Message de Amaro Antunes du 26-07-2019Hoje durante o meu treino cruzei-me com este grande exemplo de superação e vontade de vencer !!! 💪👌
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
26-07-2019 11:02:06

Message de Rachel Neylan du 26-07-2019Work rest ratio ✔ Nothing in the world like the comfort of being home wearing the perfect pair of trackies @kansasworkwear 🖤✌🏻👖
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
26-07-2019 11:01:48

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 26-07-2019📝 C’est signé pour 126.5 km et un passage au sommet du plus haut col routier d’Europe 🏔, l’Iseran, avant l’arrivée à Tignes 🚵‍♂️⛷

📝 Signing for 126,5 km with the...
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
26-07-2019 10:56:24

Message de Marcus Burghardt du 26-07-2019The moment when you realize in the downhill, Im way to fast and the next turn ahead already.
______________________________________________
#specialized #downhill #galibier #limit #speed #fastbike #sworks #tamac #disc #borahansgrohe #downhillskills #bikeporn #bike...
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
26-07-2019 10:56:18

Message de Michał Kwiatkowski du 26-07-2019Le Tour de France roof - Col de I’lseran (2751 m) on the menu 🏔🤞Team INEOS
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
26-07-2019 10:50:04

Message de Team INEOS du 26-07-2019We're excited to announce that Silverstone Paint Technology have joined Team INEOS’ portfolio as Official Technical Partners.

Find out more about SPT: https://www.teamineos.com/article/silverstone-paint-technology-on-board-as-technical-partner
Voir la vidéo

Bryan CoquardBryan Coquard
26-07-2019 10:38:52

Message de Bryan Coquard du 26-07-2019Super content d'entamer la seconde partie de la saison par une nouvelle victoire, après un bon stage de prépa avec le Vital Concept - B&B Hotels !! 😃🥳

Il faisait super...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 26-07-2019Coup d'envoi demain du Tour de Wallonie, notre compo ⤵
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
26-07-2019 10:34:18

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 26-07-2019#watetenwe voorafgaand aan een bergetappe?🍚 Kok Karin legt het uit!👩🏼‍🍳
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
26-07-2019 10:25:42

Message de Team Sunweb du 26-07-2019We're heading to the highest point of the race today!🆙

Lightweight and comfortable, our Cervélo #R5's are our weapon of choice for today at #TDF2019🇫🇷!

Check out the tech behind the two...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 26-07-2019‪It’s the Alps day two GC showdown on stage 19 at the Tour de France. It’s another big day out in the mountains, here’s what the peloton faces #TDF2019‬
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
26-07-2019 10:22:42

Message de Team Sunweb du 26-07-2019Only Morgan Blue to keep our trusty steeds squeaky clean! 🧽

We're giving away a Morgan Blue cleaning kit to 5 lucky winners! Check out how you can enter: teamsunweb.com/win-morgan-blue
En voir plus

CCC TeamCCC Team
26-07-2019 10:15:00

Message de CCC Team du 26-07-2019The only way is up from Saint-Jean-de-Maurienne to the top of the Col d'Iseran before a fast descent will take the riders onto the final category one climb up to...
En voir plus

CyclassicsCyclassics
26-07-2019 10:10:00

Message de Cyclassics du 26-07-2019Auf welchen Teil der Strecke freut ihr euch am meisten? ⚓️
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
26-07-2019 10:07:30

Message de Team Sunweb du 26-07-2019We keep our bikes in perfect order, and it's important to keep our bodies the same👌🏼

#InsideOut with our #TDF2019🇫🇷 chiropractor in treatment with Michael Matthews!

#KeepChallenging
Voir la vidéo

Rui CostaRui Costa
26-07-2019 10:04:47

Message de Rui Costa du 26-07-2019Bom dia :)
Eis o perfil de hoje. Vamos lá a mais um dia importantíssimo para as contas dos homens da geral.
Forte abraço. Até logo!
Rui Costa ;)
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 26-07-2019Watch how our riders and staff lived the final kilometers of #TDF2019 stage 18, which saw Julian Alaphilippe showcase his peerless descending skills and retain the prestigious yellow jersey in...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
26-07-2019 09:56:51

Message de Mitchelton-SCOTT du 26-07-2019✨COMPETITION TIME ✨You have another chance to WIN a @FinishLineLube bundle of bike care products!

To win simply:
1️⃣ Follow the Finish Line Bicycle Care Products page
2️⃣ Comment which MTS stage win...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
26-07-2019 09:46:48

Message de Team Sunweb du 26-07-2019We can see clearly now the rain has gone...🎶

And also thanks to DSM Nederland's Multivision, the world's first natural sunglasses😎 #TDF2019🇫🇷

#KeepChallenging
En voir plus

Mikael CherelMikael Cherel
26-07-2019 09:43:36

Message de Mikael Cherel du 26-07-2019➡️ 2 jours à batailler pour les petits pois 💥
🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴⚪🔴

📸 @gettysport @ Valloire, Rhone-Alpes, France
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
26-07-2019 09:39:08

Message de Le Tour de France du 26-07-2019✌ The moment a rider understands he achieved something special...

✌ Le moment où un coureur comprend qu'il a accompli quelque chose de spécial...

Crédit : A.S.O. / P.Ballet / A.Broadway
Voir les 4 photos

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 26-07-2019🔶 Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE x Rosti Italian Quality Sportswear 🔶

Depuis deux saisons, nous pouvons compter sur un partenaire technique à l'écoute de nos attentes et dont l’expertise répond...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
26-07-2019 09:30:13

Message de UAE Team Emirates Supporters du 26-07-2019Altro tappone Alpino⛰️, si scalano i 2751 mt del Col de l ' Iseran. Buon divertimento🤗 Supporters, forza Uae🇦🇪 a tutta!!!! 💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
26-07-2019 09:28:51

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 26-07-2019How do the sprint type of riders experience the brutal mountain days at Le Tour de France? After yesterday’s first tough stage in the Alps, we had a chat with...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
26-07-2019 09:27:52

Message de CCC Team du 26-07-2019📹 A CCC Team trio in the breakaway and teamwork at it’s best from Greg Van Avermaet and Simon Geschke to set Serge Pauwels up for a top ten finish...
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
26-07-2019 09:26:33

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 26-07-2019tuttobiciweb.it : VISCONTI. «HO ANCORA UN BUCO NEL FIANCO MA ANCHE SOGNI AZZURRI»
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 26-07-2019CicloMercato 2020, Matteo Trentin pronto a vestire la maglia CCC | SpazioCiclismo : In attesa del 1 agosto altre voci sulla futura squadra di Matteo!
https://cyclingpro.net/spaziociclismo/ciclomercato/ciclomercato-2020-matteo-trentin-pronto-a-vestire-la-maglia-ccc/
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
26-07-2019 09:19:52

Message de CCC Development Team du 26-07-2019Do drugiego etapu wyścigu Dookoła Mazowsza nasi kolarze podchodzą bardzo zmotywowani. W top-10 klasyfikacji generalnej jest 4 naszych zawodników. Na drugim miejscu uplasował się Stanisław Aniołkowski (ma 9 sekund straty...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 26-07-2019Matteo Trentin on Twitter : https://twitter.com/MATTEOTRENTIN/status/1154681160406118400?s=19
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
26-07-2019 09:02:16

Message de SparkassenGiro du 26-07-2019Willi Herren - am 04. August in Bochum!

#williherren @Sparkassebochum SparkassenGiro CityFest Sparkasse Bochum
Voir la vidéo

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 26-07-2019🚴‍♂️ PRO CYCLING MANAGER 2019 CONTEST 🚴‍♂️

26 juli 2019 - #kasseien

Proficiat! De winnaar van de wedstrijdvraag van 25 juli is Glenn Van Belle🎁.

Wedstrijdvraag 26 juli 2019:

❓ Wat is Lars...
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
26-07-2019 08:54:06

Message de Marcus Burghardt du 26-07-2019Get you hand on our super limited Tour de France jersey from Sportful. You will support with the bit the future of cycling. The club will use the money for...
En voir plus

Ricardo Vilela - AtletaRicardo Vilela - Atleta
26-07-2019 08:52:54

Message de Ricardo Vilela - Atleta du 26-07-2019Boa tarde amigos,

Penúltima etapa do Tour of Quinghai Lake, etapa curta 110kms, pouco mais 2h de prova para termos uma chegada ao sprint...

Amanhã última etapa 13.ª, 107kms circuito citadino em...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 26-07-2019‪Good morning from Saint-Jean-de-Maurienne 😁‬
‪#TDF2019‬
‪Photo: Sigfrid Eggers‬
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
26-07-2019 08:42:40

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 26-07-2019Gravelstroken in rit 2 Adriatica Ionica Race - zo ziet dat eruit vanuit de wagen van Sportdirecteur Andy Missotten ... #AIR2019 Adriatica Ionica Race
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
26-07-2019 08:38:25

Message de Israel Cycling Academy du 26-07-2019These are not the faces of defeat. On the contrary. You just look at athletes that went through all the elements full gas. And most of them, even admitted...
En voir plus

Warren BarguilWarren Barguil
26-07-2019 08:34:34

Message de Warren Barguil du 26-07-2019Thanks for all support here in @tour_de_france19
Merci pour Les encouragements ici @letourdefrance
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 26-07-2019🇫🇷 Tour de France (2.UWT)
🚩 Stage 19: Saint-Jean-de-Maurienne >> Tignes
🚴‍ 126,5 km
⏰ 13:45
🏁 ~17:30
#⃣ #TDF2019
📺 rai2, Eurosport
Forza @matteotrentin #matteotrentinfansclub
Arrivo in salita oggi è tappa corta...uguale fatica....
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
26-07-2019 08:30:15

Message de BinckBank Tour du 26-07-2019🥁 ANNOUNCEMENT 🥁
We're proud to announce the first names from team Deceuninck – Quick-Step for this year's BinckBank Tour:
🇧🇪 Philippe Gilbert
🇱🇺 Bob Jungels
🇨🇿 Zdenek Stybar
Read more here: http://fal.cn/337by
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
26-07-2019 08:30:01

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 26-07-2019While our riders cross the French roads, we get inspired by the French cuisine: the crêpe! 🥞

Pancakes are part of our riders' menu at least once a week, but why...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
26-07-2019 08:30:00

Message de BORA-hansgrohe du 26-07-2019📷 Gallery | 🇫🇷 #TDF2019

#Cyclingfamily
Family, the most important support we could ask for.
-----
#RadsportFamilie
Familie, die wichtigste Unterstützung, die wir haben können.

#BandOfBrothers
Photo: VeloImages | Russ Ellis Photography
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
26-07-2019 08:29:47

Message de Mitchelton-SCOTT du 26-07-2019Mitchelton-SCOTT’s women line-up for two new races in Spain : PREVIEW 📰 "It’s great to have some different races coming into the women’s calendar like these.” - Gracie Elvin 🎙
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
26-07-2019 08:29:39

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 26-07-2019Happy birthday Danny!🥳
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
26-07-2019 08:23:07

Message de Equipe Arkéa Samsic du 26-07-2019🎥 INSIDE TOUR DE FRANCE avec Eurosport 🎥

Sur la 18ème étape du Tour avec Amaël Moinard et Warren Barguil 🏔
Voir la vidéo

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
26-07-2019 08:11:53

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 26-07-2019Adriatica Ionica Race rit 2 donderdag met oa 23 kilometer gravelstroken en erger: stevige kost na pauze van bijna een maand ... (vlnr Aaron Verwilst, Thomas Sprengers, Thimo Willems, Jordi...
En voir plus

Emanuel BuchmannEmanuel Buchmann
26-07-2019 08:05:20

Message de Emanuel Buchmann du 26-07-2019The next battle in the mountains is waiting on Stage 19 @letourdefrance
.
.
.
#borahansgrohe #iamspecialized #sworks #sportful #tdf19 #letourdefrance #cycling #rennrad #cyclingpics #stravacycling #tignes #iseran
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
26-07-2019 08:04:55

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 26-07-2019#AIR2019 TAPPA 3 - STAGE 3

#OurTimeIsNow
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
26-07-2019 08:02:00

Message de Team Cofidis du 26-07-2019Mémoires de Tour - Frédéric Dauguet - Fan et hôte de l'équipe : 📚 Mémoires de Tour, votre feuilleton de l'été continue !

Frédéric Dauguet, fan et cycliste amateur breton, se...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
26-07-2019 08:00:37

Message de La Vuelta du 26-07-2019🌍♻️ El 'Pelotón Verde' de Ecovidrio recogerá residuos abandonados en 8 etapas de montaña de La Vuelta 19

🌍♻️ Ecovidrio’s 'Green Peloton' will pick up the rubbish left behind during 8...
Voir la vidéo

Le Tour de FranceLe Tour de France
26-07-2019 08:00:01

Message de Le Tour de France du 26-07-2019Pour cette deuxième étape alpestre, les coureurs du #TDF2019 vont traverser le Parc National de la Vanoise et des communes montagnardes détenant des records. 📊 http://po.st/PatrimoineE19
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
26-07-2019 07:59:11

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 26-07-2019Adriatica Ionica Race rit 2 donderdag met oa 23 kilometer gravelstroken. Thimo Willems sterk in de kopgroep en Jordi Warlop knap 9e. Helaas ook 2 renners out na valpartij: Aaron...
En voir plus

Matteo PelucchiMatteo Pelucchi
26-07-2019 07:56:46

Message de Matteo Pelucchi du 26-07-2019Oggi e’ la serata di chiusura della @3sere_pn vi aspettiamo! #bici #bike #cycling #bicicletta #ciclismo #cyclinglife #bicycle #sport #italy #italia #cycle #bikelife #roadbike #cyclingphotos #instagood #cyclist #roadcycling #bicicleta #picoftheday...
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
26-07-2019 07:51:29

Message de Ondřej Cink du 26-07-2019ceskatelevize.cz : Záznam z domácího mistrovství horských kol v cross country
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
26-07-2019 07:50:28

Message de Peter Sagan du 26-07-2019Here I am, with the one and only Sir Bradley Wiggins, in the Eurosport studio for #TheBreakaway after the finish of stage 17
Voir la vidéo

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 26-07-2019Photos : Velobs - Nicolas Götz
Voir les 32 photos

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 26-07-2019🇫🇷 - Tour de France - Étape 19

Pour palier la chaleur pendant les étapes, coureurs prennent

🔹 2x plus de bidons
🔹 des poches de glaçons
🔹 des boissons riches...
Voir la vidéo

Burgos BHBurgos BH
26-07-2019 07:38:31

Message de Burgos BH du 26-07-2019Doble top-10 en un abierto sprint en Qinghai Lake – BURGOS BH : ✌️ Doble top-10 en un sprint muy abierto en el Tour of Qinghai Lake 🇨🇳

▶️ Matt Gibson...
En voir plus

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
26-07-2019 07:05:47

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 26-07-2019🇨🇳Tour of Qinghai Lake(2.HC)
Stage 12
🚴‍♂️ (111.0k) ⬇️
1 🇳🇱Roi Eefting
2 🇹🇩Eduard Grosu
3 🇬🇷Bouglas Georgios

#EduardGrosuFanclub
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
26-07-2019 07:03:17

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 26-07-2019GP Pino Cerami : Classement - Actualité - DirectVelo : Benjamin Declercq op twee, Milan Menten op zeven en Amaury Capiot op acht, mooie uitslagen in deze extreme weersomstandigheden. De...
En voir plus

Davide MartinelliDavide Martinelli
26-07-2019 07:00:40

Message de Davide Martinelli du 26-07-2019Tanto tempo in testa al gruppo per tenere sotto controllo la fuga e poi i tuoi compagni ti piazzano una tripletta occupando tutti i gradini del podio.. questo sterrato mi...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
26-07-2019 07:00:02

Message de Le Tour de France du 26-07-2019Stage 19 / Étape 19

🚩 Saint-Jean-de-Maurienne
🏁 Tignes
⏰ 13:45 CET > 17:35 CET

💚 Bessans
⛰️ 1xHC, 1x1⃣c, 1x2⃣c, 2x3⃣c

#TDF2019
En voir plus

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
26-07-2019 06:51:42

Message de Jan Polanc-Polde du 26-07-2019Na sporedu danes 3.etapa Adriatica Ionica Race 2019...včerajšnjo etapo je naš šampion Jan Polanc-Polde odpeljal na 36.mestu z 1:28 zaostanka za zmagovalcem, v generalnem se nahaja pa na 36.mestu z...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
26-07-2019 06:37:12

Message de CCC Development Team du 26-07-2019GALERIA: Mamy dla Wass kilka zdjęć z wczorajszego, pierwszego etapu wyścigu Dookoła Mazowsza 💪🚴‍♂️🔥

📸 Mariusz Kobla/Danielo
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
26-07-2019 06:30:22

Message de Davide Rebellin du 26-07-2019Amici e appassionati del mondo del ciclismo,
dal 07 al 14 Dicembre vi aspetto in Gran Canaria per il tour più emozionante e divertente dell'isola.
È' la terza Rebel Camp e questa...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 26-07-2019Looks who's a happy chap at the thought he'll soon join his #TDF2019 friends on the team bus 😃
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
26-07-2019 06:03:19

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 26-07-2019Galibier - a ride in the sky!
SEE THE FULL GALLERY => https://bit.ly/2OjXRSp

The 17th stage of Le Tour de France guaranteed a first-class cycling show! The stage went up to the...
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
26-07-2019 06:02:29

Message de Florian Sénéchal du 26-07-2019🇮🇹 ADRIATICA IONICA RACE 🇮🇹

📍 Etape3️⃣

🚩 11:05 PALMANOVA
🏁 16:30 LAKE MISURINA

ℹ️ 204,6 Km
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 26-07-2019🇫🇷 Tour de France - Etape 19
🗓 26/07

🚩 St-Jean-de-Maurienne - 13:45
🏁 Tignes - 17:35
🚴‍♂️ 126,5 km
🛣 Montagne
📺 France TV - 13h30

✊ #allezALM ✊
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
26-07-2019 05:45:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 26-07-2019TODAY 📅 The climbing continues at #TDF2019 for stage 19 from 1:45pm CEST (9:45pm AEST).

📸 Getty Images
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
26-07-2019 05:30:05

Message de Santos Tour Down Under du 26-07-2019Take a DeTour this January and experience a fun-filled day with tastings, behind-the-scenes race experiences, and a delicious lunch all with fantastic race viewing opportunities. 🍽️🚴‍♂️🍷
DeTours bookings are now...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
26-07-2019 05:00:16

Message de UAE Team Emirates Supporters du 26-07-2019Tanti auguri di buon compleanno al nostro campione Kiki Durasek 🎉✨🎂🥂🎁🍾🎈🎊🎶
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
26-07-2019 05:00:00

Message de Le Tour de France du 26-07-2019🎙 "It's beyond cycling, it's a symbol of sport." 💛

🇬🇧 Mark Cavendish, 30 stages on the Tour de France, 1 day in Yellow.

🎙 "Cela va au-delà du cyclisme. C'est un...
Voir la vidéo

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
26-07-2019 04:28:52

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 26-07-2019VESTI BUNE DIN CHINA‼️
__________________
🥈Edi termina pe locul doi etapa a 12-a din Turul Lacului Qinghai‼️
In clasamentul sprinterilor conduce cu 107 puncte.
Mâine se va desfasura ultima etapa,a 13-a.

Bravoooo,Edi!

#EduardGrosuFanclub
Voir la vidéo

Fabien DoubeyFabien Doubey
26-07-2019 04:16:08

Message de Fabien Doubey du 26-07-2019De retour du Test Event à Tokyo 🇯🇵 avec une 6ème place à la clef. Une belle équipe de France 🇫🇷 offensive 💪🏽 La seconde partie de saison est belle...
En voir plus

Laurens Ten DamLaurens Ten Dam
26-07-2019 04:11:56

Message de Laurens Ten Dam du 26-07-2019Did a lot of television last days. But recording the liveslowridefast-podcast yesterday in a damped pizza place in Valloire still gave me the most smiles on my face. It’s online...
En voir plus

Tour De RomandieTour De Romandie
26-07-2019 04:11:20

Message de Tour De Romandie du 26-07-2019Tour de France : le bouquet pour Quintana, les pois pour Bardet et le jaune toujours sur les épaules d'Alaphilippe à Valloire : BRAVO Nairo Quintana!
Le Colombien a gagné...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
26-07-2019 01:47:00

Message de Tour of Utah du 26-07-2019Thanks to KHS Elevate Pro Cycling team for being a proud partner of the Tour of Utah! Visit elevate-khsprocycling.com to learn about the team and watch for them in action...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
26-07-2019 01:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 26-07-2019ICYMI ⏪ Chris Juul-Jensen, Daryl Impey and Adam Yates made the breakaway on the first of 3 consecutive stages in the Alps at #TDF2019

Report 📰 http://bit.ly/MTS19TDF18

📸 Getty Images
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
26-07-2019 00:49:45

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 26-07-2019Up next in Belgium: the Tour of Wallonie: our roster for the stage race:
Voir la vidéo

Hannah BarnesHannah Barnes
26-07-2019 00:43:46

Message de Hannah Barnes du 26-07-2019All the feels 🥰 You can’t beat times like these! 🏕
Tag your fave camping buddy & spread the love! 💚🌲👇 | 📸: Brodie Hood Photography for BMW Mountains
En voir plus

Accès aux messages par jour

July 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

June 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30