ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Message de EF Education First Pro Cycling du 31-07-2019Meet the Woods family, the Urán clan and the Langevelds. Family and fans star in the final Tour de France episode of #EFGoneRacing, which travels into the heart of the...
Voir la vidéo

Joni BrandãoJoni Brandão
31-07-2019 22:02:11

Message de Joni Brandão du 31-07-201981.ª Volta a Portugal 🇵🇹

Prólogo ✅

Boa noite amigos,
Foram 6 km a dar o máximo e agora é o momento de descansar. 😊
Amanhã percorremos 175 km com partida em Miranda...
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 31-07-2019TOUR DE WALLONIE 2019 MAILLOT ROSE - Leader du classement des sprints intermédiaires depuis l'étape 2, Emiel Vermeulen a remporté au terme de cette 5ème et dernière étape ce maillot...
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
31-07-2019 21:12:44

Message de Zdenek Stybar du 31-07-2019🥁 ANNOUNCEMENT 🥁
We're proud to announce first three riders from team Deceuninck – Quick-Step for this year's BinckBank Tour:
One of the three is 🇨🇿Zdenek Stybar🇨🇿

Read more here: http://fal.cn/337by
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 31-07-2019Campionati Europei strada, tutti i convocati di Cassani. Trentin a caccia del bis : A caccia del bis?
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
31-07-2019 21:03:24

Message de Zdenek Stybar du 31-07-20195th place together with Laura Verdonschot Fanpage ! Congrats Mathieu Van der Poel and Sanne Cant
En voir plus

Andreia FreitasAndreia Freitas
31-07-2019 20:55:43

Andreia FreitasAndreia Freitas
31-07-2019 20:53:28

CCC Development TeamCCC Development Team
31-07-2019 20:50:16

Message de CCC Development Team du 31-07-2019Na dzisiejszym prologu nasi kolarze zajęli 14. i 24. miejsce. Zawodnicy ścigali się w „trójkach” na trasie o długości 4,5 km, a różnice czasowe między ekipami były minimalne. Niżej kilka...
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
31-07-2019 20:49:01

Message de Hincapie Racing du 31-07-2019We are lucky to enjoy the comfort of Xero Shoes!
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
31-07-2019 20:25:23

Message de Volta a Portugal du 31-07-2019Foi um Samuel Caldeira tranquilo e paciente que aguardou o final do Prólogo de Viseu para depois, confirmado o melhor registo nos seis quilómetros, rasgar um enorme sorriso de vencedor.
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
31-07-2019 20:21:18

Message de Volta a Portugal du 31-07-2019🏆 Primeira Amarela decidida por centésimos
Foi um Samuel Caldeira (W52-FC Porto) tranquilo e paciente que aguardou o final do Prólogo de Viseu para depois, confirmado o melhor registo nos...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
31-07-2019 20:21:16

Message de Volta a Portugal du 31-07-201981ª Volta a Portugal Santander 2019

Prologo CRI 6km, 31/07, Viseu durante a 81ª Volta a Portugal Santander 2019, Photo PODIUM / Paulo maria
Voir les 113 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
31-07-2019 20:12:11

Message de Volta a Portugal du 31-07-2019Prólogo - Caldeira sai de Viseu com amarela.
Voir la vidéo

Team Sondre Holst EngerTeam Sondre Holst Enger
31-07-2019 19:59:31

Message de Team Sondre Holst Enger du 31-07-2019ATTENTIOOON‼️
The last half year I’ve been struggling with overtraining. I have trained too hard on the easy rides and at the same time pushed my self to have a...
En voir plus

Alexis VuillermozAlexis Vuillermoz
31-07-2019 19:55:53

Message de Alexis Vuillermoz du 31-07-2019Bonsoir à tous,

Pour prolonger l'ambiance du Tour de France, je vais participer à quelques critériums et vous donne rendez-vous :

- le 01 août au Criterium De DIJON
- le 06 août...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
31-07-2019 19:45:36

Message de Tour of Utah du 31-07-2019Stage 3 presented by BYUtv and BYUradio charges its way from Antelope Island State Park to City of North Salt Lake! Be sure to tune in! #TOU2019
Voir la vidéo

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
31-07-2019 19:32:08

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 31-07-2019O pulso estava a subir e a descer a um ritmo afinadinho e as pernas a rodar bem, é o pequeno (grande) indicador que se pretende num dia como hoje.

Caldeirão...
En voir plus

Riccardo Zoidl - Pro CyclistRiccardo Zoidl - Pro Cyclist
31-07-2019 19:13:55

Message de Riccardo Zoidl - Pro Cyclist du 31-07-2019Today in Wels with Markus Achleitner ✌️

📷: eventfoto.at
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
31-07-2019 18:58:55

Message de Team Sunweb du 31-07-2019"We did a good recon and knew the course very well. As it was only 4.5km it was full gas from the start. We worked together well and when we...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 31-07-2019Julian Alaphilippe: From Tour de France debutant to Tour de France star.
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
31-07-2019 18:49:49

Message de UAE Team Emirates Supporters du 31-07-2019Diamo il benvenuto a Matthew Beers, venticinquenne sudafricano che sarà stagista col nostro team nel finale di questa stagione. Matt è sicuramente una scoperta del nostro staff medico di nazionalita...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
31-07-2019 18:47:27

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 31-07-2019🎙️ Loïc Vliegen : " L'ambiance dans l'équipe était extraordinaire. Je ne remporte pas la victoire uniquement pour moi, mais aussi pour mes coéquipiers et tous les membres du staff!"

Vainqueur...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
31-07-2019 18:35:44

Message de UAE Team Emirates Supporters du 31-07-2019Diamo il benvenuto al Nicolas Dalla Valle che sarà uno dei nostri stagisti per il finale di stagione 2019. Buon velocista, ha militato da Under 23 nelle due...
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
31-07-2019 18:34:57

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 31-07-2019Dylan met zen fans op huldiging stadhuis te Halen. Trots op onze champ 👍
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
31-07-2019 18:28:22

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 31-07-2019tvl.be : Exact twintig dagen na zijn fantastische etappeoverwinning in de Tour de France is Dylan Teuns in de bloemetjes gezet in z'n thuishaven, Halen. De klimmer deed de aanwezigen...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
31-07-2019 18:27:04

Message de Tour of Utah du 31-07-2019Have you heard? The preliminary rosters have been confirmed for the 17 men’s teams invited to compete in the weeklong stage race this year. Check out our press center for...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
31-07-2019 18:25:03

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 31-07-2019‪Who was your favourite #TDF2019 rider? Vote here👉🏼 goto.velon.cc/riderstourtjv and win a signed jersey!🖊 ‬

‪P.S. we vote Wout! 😌‬
Voir la vidéo

Arnaud DémareArnaud Démare
31-07-2019 18:24:32

Message de Arnaud Démare du 31-07-2019Heureux de vous annoncer ma sélection pour les championnats d’Europe 🇪🇺 Alkmaar 🇳🇱 le 11 août.
Une belle équipe autour de moi pour conquérir le titre.

📸 Souvenir Richmond 2015 avec @mickadelage
En voir plus

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
31-07-2019 18:15:00

Message de Roman Kreuziger du 31-07-2019Asi jste zaznamenali, že jsem ve Francii lehnul. Zase to rameno z jara, loket a tak. Odřeniny a popáleniny, v 60 kilometrech za hodinu nic příjemného. Jsem rád, že jsem...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
31-07-2019 18:14:31

Message de Team Novo Nordisk du 31-07-2019PREVIEW: Team Novo Nordisk Returns to Tour de Pologne with High Aspirations : This Saturday, we return to the World Tour stage at Tour de Pologne, bringing a strong and...
En voir plus

Sport Vlaanderen - BaloiseSport Vlaanderen - Baloise
31-07-2019 18:09:19

Message de Sport Vlaanderen - Baloise du 31-07-2019Kenneth Van Rooy a évité les cassures - Actualité - DirectVelo : VOO-Tour de Wallonie 2019 zit erop, met in de eindstand Kenneth Van Rooy op plaats 8 en Milan...
En voir plus

Nikolas Maes FanpageNikolas Maes Fanpage
31-07-2019 18:06:44

Message de Nikolas Maes Fanpage du 31-07-2019De laatste rit in de Tour de Wallonie werd vandaag gewonnen door ploegmaat T. Van der Sande.
Hij werd knap voorin afgezet aan de voet van de Mur de Thuin...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
31-07-2019 17:46:22

Message de Volta a Portugal du 31-07-2019Lusíadas Saúde é um dos novos parceiros da Volta a Portugal.
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
31-07-2019 17:46:00

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 31-07-2019Offensif sur la dernière étape du Tour de Wallonie, Quentin Pacher fait un bond de 15 places au classement général. Il termine 5e après avoir pris la 4e place en...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
31-07-2019 17:36:10

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 31-07-2019💬 Tosh Van der Sande: "My experience taught me that I could make the difference on the final gentle slopes towards the finish line."

Read more about an impressive stage victory...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
31-07-2019 17:35:31

Message de BORA-hansgrohe du 31-07-2019COMPETITION 💚
Here it is...The Sportful Peter Sagan 7 shirt!!
To celebrate Peto's record breaking seventh Maillot Vert with you, we're giving away one of these shirts!
Like and comment down...
En voir plus

Jaime CastrilloJaime Castrillo
31-07-2019 17:34:37

Message de Jaime Castrillo du 31-07-2019¡Hoy tocaba circuito de Getxo!
Como siempre Jaime dando la cara en el pelotón y en la escapada
📸 Foto: Movistar Team
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
31-07-2019 17:34:07

Message de Trek-Segafredo du 31-07-2019We are saddened to see Markel Irizar leave us after being a part of the Trek family since 2010, but after 16 years as a professional cyclist, he felt...
Voir la vidéo

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
31-07-2019 17:34:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 31-07-2019Le Tour de France-Blues? 😮 Wie geht ihr mit dem Entzug der täglichen Portion Radsport-Action um? Wir mit Vorfreude auf die Deutschland Tour und den #Radklassiker 2020! 😍
En voir plus

Message de Rushlee Buchanan - Professional Cyclist du 31-07-2019When your coach @jetskirm says "do the incline, it'll be fun" - unsure if "fun" is the word I'd use, maybe more suitable is "breathtaking" -- 2700 odd steps and...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
31-07-2019 17:30:24

Message de Team INEOS du 31-07-2019We're back in the UK on Sunday as we line up at
Prudential RideLondon, ready to take on the Surrey Hills before the traditional finish on The Mall.
En voir plus

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
31-07-2019 17:28:16

VOO-tour de Wallonie

Si chiude la 5 giorni del tour de Wallonie
Diego oggi nella quinta tappa si è piazzato in 27esima posizione
Conclude16 esimo in classifica generale e...

Volta a PortugalVolta a Portugal
31-07-2019 17:27:41

Message de Volta a Portugal du 31-07-2019Samuel Caldeira vence Prólogo em Viseu.
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 31-07-2019Loulou, Loulou 😂😂😂😂
Voir la vidéo

Maxime FarazijnMaxime Farazijn
31-07-2019 17:25:40

Message de Maxime Farazijn du 31-07-2019Een 3de plek vandaag in de Internatie Reningelst. Op naar zondag: St Soupplet.

📸 Sigi
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
31-07-2019 17:23:56

Message de Team INEOS du 31-07-2019Late drama denies Lawless podium : "I hit a hole and punctured... And it was one of the worst times to puncture."

Hear from Chris Lawless who narrowly missed out on...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
31-07-2019 17:20:02

Message de Volta a Portugal du 31-07-2019Foi preciso recorrer aos centésimos para encontrar o primeiro Camisola Amarela Santander 2019.

1º Samuel Caldeira 7m 28s 139
2º Gian Friesecke 7m 28s 227
3º Gustavo Veloso ...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
31-07-2019 17:15:00

Message de CCC Team du 31-07-2019We didn't have much luck at the VOO-Tour de Wallonie with illnesses and crashes but, we still managed to ride aggressively and we go home with two podium places.

Here...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
31-07-2019 17:03:56

Message de Tiago Machado du 31-07-2019Não foi o início que queríamos, mas estamos na luta e muita estrada há pela frente... comecei a Volta Portugal de 2019 onde ha 10 anos terminei a ultima!...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
31-07-2019 17:02:53

Message de Equipe Arkéa Samsic du 31-07-2019🇵🇹 Thibault Guernalec, 4ème du prologue du Tour du Portugal et meilleur jeune ! 👏🏼

Le jour de ses 22 ans 🎉
En voir plus

André GreipelAndré Greipel
31-07-2019 17:00:01

Message de André Greipel du 31-07-2019Quand je commence à la course la plus importante de l'année, bien sûr, je me fixe des objectifs et j'ai une revendication personnelle ce que je veux réaliser pendant la...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
31-07-2019 16:51:23

Message de The Tour Of Britain du 31-07-2019Coming to this week's Prudential RideLondon Cycling Show at ExCeL London?

Visit the OVO Energy Tour of Britain 🇬🇧 stand to have a chance of winning amazing prizes courtesy of...
Voir la vidéo

CCC Development TeamCCC Development Team
31-07-2019 16:50:36

Message de CCC Development Team du 31-07-2019Część naszej ekipy rozgrzewa już silniki przed prologiem - jazdą drużynową na czas, która rozpocznie tegoroczną edycję Tour Alsace 💪🚴‍♂️🇫🇷 Kolarze będą się ścigać „trójkami”. Poniżej podajemy godziny i składy...
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
31-07-2019 16:45:19

Message de BinckBank Tour du 31-07-2019🥁 ANNOUNCEMENT 🥁
We're proud to announce the first names from Roompot – Charles Cycling Team for this year's BinckBank Tour:
🇳🇱 Lars Boom
🇳🇱 Jan-Willem van Schip
🇳🇱 Pieter Weening
🇧🇪 Stijn Steels

Stay tuned...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 31-07-2019Alors que nos Marseillais se seront retrouvés aux avant-postes du Circuito de Getxo, l'arrivée ne sera finalement pas pour les échappés du jour. Delio Fernandez finira tout de même 9ème...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
31-07-2019 16:33:58

Samuel Caldeira (W52-FC Porto) é o primeiro Camisola Amarela Santander 2019

Quentin PacherQuentin Pacher
31-07-2019 16:32:05

Message de Quentin Pacher du 31-07-2019🖐🏼 Thanks les Men in Glaz 🇧🇪
Top 5 sur le général Trw'Organisation Officiel
#Thereisnotry Vital Concept - B&B Hotels
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
31-07-2019 16:16:13

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 31-07-2019Bravo à tous ! Staff et coureurs ! 🎉🍾🥂

Congrats to all ! Riders and staff ! 🍾🥂🎉
En voir plus

CCC TeamCCC Team
31-07-2019 16:06:19

Message de CCC Team du 31-07-2019PREVIEW: "I’ve been preparing very hard for the Tour de Pologne, which is one of my biggest, if not the most important goal of the year," Szymon Sajnok talks about...
Voir la vidéo

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
31-07-2019 16:06:03

Message de Team Bahrain Merida du 31-07-2019Ever wondered what a pro cyclist gets up to when they’re not racing?

Go behind the scenes with Marcel Sieberg to find out. ⬇️
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
31-07-2019 16:05:18

Message de Trek-Segafredo du 31-07-2019Jacopo Mosca signs for the remainder of 2019 | Trek Race Shop : We have added a rider for the remainder of the season.
Learn more in the story below ⤵️
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
31-07-2019 16:00:02

Message de Mitchelton-SCOTT du 31-07-2019#ClásicaNavarra 📊

It's back to the action as our women line-up for another new race in Navarre tomorrow! 💪

Preview 📰 bit.ly/MTS2019EMK
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 31-07-2019🇪🇸 Direction l'Espagne ce week-end pour la Clasica San Sebastian ! Voici notre composition d'équipe ⤵️
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
31-07-2019 15:59:40

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 31-07-2019An impressive Tosh Van der Sande powered to the victory in the closing stage of the Tour de Wallonie! 🥇💪
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
31-07-2019 15:55:47

Message de Audrey Cordon-Ragot du 31-07-2019🚴‍♀️ Ma promenade du mercredi en Centre Bretagne. Mûr de Bretagne, sans doute l'arrivée qui me fait le plus rêver. Et vous, quelle serait votre arrivée de rêve ? 🤔⬇
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
31-07-2019 15:50:38

Message de Burgos BH du 31-07-2019Ángel Fuentes ficha por el Burgos BH hasta 2020 – BURGOS BH : 🚨 Angel Fuentes es oficialmente corredor del Burgos BH para lo que resta de temporada y para...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 31-07-2019Vote for the one and only Julian Alaphilippe and you'll be in with a chance to win an amazing prize!
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
31-07-2019 15:37:26

Message de Volta a Portugal du 31-07-2019Samuel Caldeira tem até agora o melhor registo do Prólogo. ...
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
31-07-2019 15:33:35

Message de Tour de Pologne du 31-07-2019Zbliża się Tour... muszą być konkursy 😉
Tym razem zabawę urozmaici Wam LOTTO. Radość wygrywania, firma która tradycyjnie sponsoruje klasyfikację "Najaktywniejszy kolarz TdP".
Nagrodą są trzy kapitalne zestawy rowerowe. A...
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
31-07-2019 15:28:11

Message de Tour de l'Avenir du 31-07-2019🤝Dordogne-Périgord, le Département attend avec impatience le Tour de l’Avenir ! Un partenariat engagé avec 3 villes étapes (Eymet, Bergerac, Montignac Lascaux) qui se caractérisera notamment par :

👉🏼...
En voir plus

Simon YatesSimon Yates
31-07-2019 15:20:38

Message de Simon Yates du 31-07-2019greenedgecycling.com : ...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
31-07-2019 15:20:03

Message de Volta a Portugal du 31-07-2019Quem vai suceder a Raúl?
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
31-07-2019 15:14:22

Message de Astana Pro Team du 31-07-2019🇵🇱Tour de Pologne 2019

Team's roster: Dario Cataldo, Rodrigo Contreras, Jan Hirt, Ion Izagirre, Miguel Angel Lopez, Merhawi Kudus and Nikita Stalnov.

#TDP19
#AstanaProTeam
#AlgaAstana
En voir plus

Tosh Van der SandeTosh Van der Sande
31-07-2019 15:12:21

Message de Tosh Van der Sande du 31-07-2019BAM! Tosh wint de slotrit van de Ronde van Wallonië! 🥳💪🏻🏆 #KomaanTorre
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
31-07-2019 15:11:11

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 31-07-2019Oh la deuxième place de Bryan Coquard au sommet du Mur de Thuin sur le Tour de Wallonie ! Le Coq a attaqué au pied de l'ultime ascension, suivi uniquement...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
31-07-2019 15:10:56

Message de Volta a Portugal du 31-07-2019O Prólogo já começou.
En voir plus

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
31-07-2019 15:09:04

Dimitri werd zonet 11e in de slotrit van de Ronde van Wallonië!

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 31-07-2019Victoire de Tosh Van der Sande sur la dernière étape du Tour de Wallonie, Tobias Ludvigsson termine 5e !
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
31-07-2019 15:06:29

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 31-07-2019Victoire finale au Tour de Wallonie pour Loic Vliegen !!!
Voir la vidéo

Tour of UtahTour of Utah
31-07-2019 15:03:20

Message de Tour of Utah du 31-07-2019Days in the saddle are best spent with your favorite functional water!
-
#Monsterhydro #hardcharginghydration #TOU2019 #Cycling
@MuscleMonster
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
31-07-2019 15:00:41

Message de Tour de Pologne du 31-07-2019Tour de Pologne Stage 6 will start from Hotel Mercure Kasprowy in the heart of Polish Tatra Mountains. The race city will be build in front of the hotel together...
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
31-07-2019 14:52:49

Message de Prudential RideLondon du 31-07-2019We've announced who will be riding, now check out the route they'll be taking. 😍

Courtesy of Pro Cycling Maps, here is the 2019 Prudential RideLondon Classique route. 🗺️

#RideLondon #UCIWWT...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
31-07-2019 14:40:49

Message de Mitchelton-SCOTT du 31-07-2019#WallpaperWednesday 📲 Your phone never looked so good! 😉

Download one of these MTS wallpapers from super snapper
Kristof Ramon from the final week of the #TDF2019 📸
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
31-07-2019 14:34:24

Message de Prudential RideLondon du 31-07-2019🗣️ "I really want to win this Classic."

After finishing second at the Prudential RideLondon-Surrey Classic last year, Elia Viviani is looking to go one better in 2019.
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
31-07-2019 14:30:40

Message de La Vuelta du 31-07-2019🚨👀 Hacerse más visible en la bicicleta, los consejos de LUIS Pasamontes

✨ Elementos reflectantes
🏮 Luz trasera
💡 Luz frontal
🌇 Horas de mayor visibilidad

➡️ Sigue a @Distánciate by Continental para más vídeos...
Voir la vidéo

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
31-07-2019 14:28:15

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 31-07-2019Dodici giorni sono passati dal brutto incidente di Alessandro Tonelli al Tour of Qinghai Lake. Dopo nuove diagnosi e a causa di uno pneumotorace, il suo rientro in Italia non...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
31-07-2019 14:18:21

Message de Volta a Portugal du 31-07-2019Vamos lá ver os seis quilómetros do Prólogo de Viseu...
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
31-07-2019 14:08:06

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 31-07-20194 etappezeges, de gele trui en 3e in het algemeen klassement😍 Bekijk hier de mooiste foto's van 3 weken Tour de France➡️ http://po.st/mgZrE4

Wat is jouw favoriete moment van de Tour?👇🏼

#samenwinnen
En voir plus

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
31-07-2019 14:02:24

Message de Omar Fraile Matarranz du 31-07-2019Feliz de anunciaros que hoy se hace oficial mi renovación por dos temporadas más con esta gran familia 💙 Astana Pro Team
Gracias por la confianza una vez mas 😃
.
.
.
#astanaproteam #newseason...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
31-07-2019 13:57:04

Message de Giro d'Italia du 31-07-2019Best of Maglia Ciclamino: Pascal Ackermann ! #Giro
Voir la vidéo

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
31-07-2019 13:53:50

Message de Julien Van den Brande du 31-07-2019RTBF Auvio direct : toutes les chaînes TV et radio de la RTBF en direct : Volg de koers op tv of hier

https://www.rtbf.be/auvio/direct_cyclisme-les-courses-completes?lid=191076#/category/9
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
31-07-2019 13:33:32

Message de Movistar Team du 31-07-2019Disfrutando el regreso a la competición de las Movistar Team en las nuevas Clásicas Féminas Vuelta Navarra - Nafarroako Itzulia. Ayer martes, 5ª plaza de Eider Merino y podio por...
En voir plus

Frederik FrisonFrederik Frison
31-07-2019 13:27:24

Message de Frederik Frison du 31-07-2019Morgen (1/08) staat #FrederikFrison aan de start van het na-Tourcriterium van Herentals Fietst Feest! 🚴‍♂️ Alvast veel succes topper! 👊👍💪 #LottoSoudal #LiveYourDream
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
31-07-2019 13:15:26

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 31-07-2019🏆🥇 Gran día de ciclismo en el Circuito de Getxo - Memorial Ricardo Otxoa con la victoria de Jon Aberasturi después de un gran trabajo colectivo. Además, Alex Aranburu completó...
En voir plus

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 31-07-2019https://www.facebook.com/2026553510783918/posts/2074374216001847?s=100023029095922&sfns=mo
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
31-07-2019 13:06:42

Message de Taylor Where’s your adventure taking you today? 🤘🏼🦋🐒🍋🌊🌩🍊🦓

#goodvibez #gravel #kanza #manifestbutter #monsterhydro #spyder #love #beyourself
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
31-07-2019 13:06:41

Message de Volta a Portugal du 31-07-2019Todos os dias veja os lives com os heróis da Volta
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
31-07-2019 13:00:14

Message de Julien Van den Brande du 31-07-2019Julien heeft zich op kop van peloton gezet.

https://www.directvelo.com/direct/4246/tour-de-wallonie-etape-5
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
31-07-2019 12:43:39

Message de Mitchelton-SCOTT du 31-07-2019Yates brothers to lead Mitchelton-SCOTT at Clásica San Sebastián : PREVIEW 📰 "I think it is a race that suits me, Adam has won it before and I think we’ve...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
31-07-2019 12:32:21

Message de Team Novo Nordisk du 31-07-2019Team Novo Nordisk and Colnago Extend Partnership Through 2021 : We're thrilled to announce that Colnago will continue as our official bike sponsor through the 2021 season!
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
31-07-2019 12:30:14

Message de Volta a Portugal du 31-07-2019O Prólogo que abre esta tarde, em Viseu, a 81ª Volta a Portugal Santander repete o percurso de 2015. Há quatro anos quem ganhou os intensos e, por vezes, técnicos,...
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
31-07-2019 12:22:39

Message de Burgos BH du 31-07-2019El Burgos BH, protagonista del Circuito de Getxo – BURGOS BH : 👉🏻 Protagonismo del equipo en el Circuito de Getxo.

📝 Jetse Bol fue sexto en la línea de meta...
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
31-07-2019 12:06:45

Message de Prudential RideLondon du 31-07-2019Rules of the Ride : ✅Obey the Marshals
🏁It’s not a race
🧠Stay Alert
🗑️Don't drop litter
🌨️Be Prepared
🤝Follow ride etiquette

Make sure you check out our Rules of the Road if you're...
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 31-07-2019Questo è uno dei motivi del perché amo il mio lavoro.... È un immensa fortuna aver la possibilità di essere in certi luoghi nel mondo, godendoli mentre svolgi la tua...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
31-07-2019 11:51:23

Message de Tour de Pologne du 31-07-2019Tour de Pologne official collection available online. This is amazing🔥 Quest
En voir plus

Julien BernardJulien Bernard
31-07-2019 11:47:28

Message de Julien Bernard du 31-07-2019velo101.com : Julien Bernard (Trek-Segafredo) vient de boucler son deuxième Tour de France et il a été une pièce maîtresse aux côtés de Richie Porte et de son ami Giulio...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
31-07-2019 11:45:27

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 31-07-2019👏🥉 Troisième place pour Lorrenzo Manzin sur le #CircuitoGetxo au terme d'un sprint en bosse un peu décousu. Doublé de Caja Rural.

📸 FRJ design & photography l #ThereIsNoTry
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
31-07-2019 11:45:20

Message de BinckBank Tour du 31-07-2019🥁 ANNOUNCEMENT 🥁
We're proud to announce the first names from team Lotto Soudal for this year's BinckBank Tour:
🇧🇪 Tim Wellens
🇧🇪 Tiesj Benoot
🇧🇪 Jasper De Buyst
🇧🇪 Maxime Monfort

Stay tuned for...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
31-07-2019 11:42:55

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 31-07-2019Starting on Saturday, the Tour de Pologne : Our roster for the weeklong world tour race:
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
31-07-2019 11:34:54

Message de Astana Pro Team du 31-07-2019‪😎Want to look as cool as Omar Fraile with his #cyclingcase phone case?‬

‪Order now: https://www.cyclingcase.cc/product/team-astana/. ‬

‪#AstanaProTeam‬
‪📸 Sam Raetz
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
31-07-2019 11:29:25

Message de Tour de l'Avenir du 31-07-2019J-15 avant le grand départ du Tour de l’Avenir ! ⏳

#TDAV2019 #TourdelAvenir
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
31-07-2019 11:26:07

Message de Tour de Pologne du 31-07-2019Mateusz Rudyk – today Polish best track sprinter and – hopefully – a contender for Olympic medals in Tokio 2020. 10 years ago Mini Tour de Pologne winner. This is...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
31-07-2019 11:19:36

Message de Team INEOS du 31-07-2019Saturday sees us return to Tour de Pologne with the seven-day WorldTour stage race kicking off in Kraków 🇵🇱👊
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 31-07-2019We are looking forward to a busy weekend of racing coming up, starting with the beautiful Donostiako Klasikoa, taking place this Saturday! 🖐️ #BicyclesChangeLives

Lineup: bit.ly/TDDKlasikoa
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
31-07-2019 11:03:05

Message de Prudential RideLondon du 31-07-2019The Prudential RideLondon Cycling Show opens on Thursday morning!

📍ExCeL London
📆 August 1-3
🎟️ Free

Opening Hours:
Thursday 1 August: 10:00-20:00
Friday 2 August: 10:00-20:00
Saturday 3 August: 08:30-17:00

Full timetable here👉bit.ly/PRLCS2019

#RideLondon
Voir la vidéo

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
31-07-2019 11:00:02

Message de Donostiako Klasikoa du 31-07-2019ℹ️Taldeen aurkezpena | Presentación de equipos
🗓Viernes, 2 de agosto | Ostirala, abuztuak 2
📍Boulevard (Donostia)
⏰18:30 h.

Etorriko zara? ¿Vendrás? 😃
En voir plus

Paris Camembert OfficielParis Camembert Officiel
31-07-2019 10:55:15

Message de Paris Camembert Officiel du 31-07-2019Joël Vrel en a ras le bol des incivilités : https://actu.fr/normandie/livarot-pays-dauge_14371/joel-vrel-a-ras-bol-incivilites_26177176.html😕
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
31-07-2019 10:51:42

Message de Prudential RideLondon du 31-07-2019📸 Sportograf's photographers will be out around the Prudential RideLondon routes to capture your day.

You will be able to check out your photos from Tuesday 6 August using:

19👉bit.ly/SportografPRL19
46👉bit.ly/SportografPRL46
100👉bit.ly/SportografPRL100

#RideLondon
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
31-07-2019 10:36:21

Message de Team Bahrain Merida du 31-07-2019Uncover our team for the upcoming Tour de Pologne

📝 Read more > http://bit.ly/2ZvJ0p7
En voir plus

Thomas Voeckler AthleteThomas Voeckler Athlete
31-07-2019 10:32:27

Message de Thomas Voeckler Athlete du 31-07-2019Ci-dessous un jeu concours pour gagner une rencontre avec Thomas Voeckler le vendredi 23 août 2019 à Avoriaz 1800.

⚠️ ATTENTION, pour que votre participation soit prise en compte, il...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
31-07-2019 10:24:12

Message de UAE Team Emirates du 31-07-2019‪We're pleased to announce the arrival of Matt Beers - Athlete Page 🇿🇦 and Nicolas Dalla Valle 🇮🇹 as stagiaires for the remainder of the 2019 season.‬

‪📝 More details: http://www.uaeteamemirates.com/uae-team-emirates-bolsters-squad-two-stagiaires/‬

‪#UAETeamEmirates...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
31-07-2019 10:17:05

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 31-07-2019👊 En Espagne, Arnaud Courteille est échappé sur le Circuito de Getxo au sein d'un groupe de 13 unités.

L'épreuve est à suivre en direct sur internet ➡ https://t.co/cHvjb3WGr7

#CircuitoGetxo l #ThereIsNoTry
En voir plus

Warren BarguilWarren Barguil
31-07-2019 10:03:06

Message de Warren Barguil du 31-07-2019Merci à tous et toutes du soutien pendant ce tour qui a été un très beau à vivre de l'intérieur.
Je tiens à remercier tout le staff de @arkeasamsic, et bien...
En voir plus

Marcio BarbosaMarcio Barbosa
31-07-2019 10:02:05

Message de Marcio Barbosa du 31-07-2019Hoje começa a 81°Volta a Portugal em bicicleta, onde meses de trabalho vão ser postos há prova em 11 dias.
Espero estar ao mais alto nível e ajudar a equipa na...
En voir plus

Il LombardiaIl Lombardia
31-07-2019 10:00:00

Message de Il Lombardia du 31-07-2019Teamwork...always! ✌
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
31-07-2019 09:52:40

Message de Prudential RideLondon du 31-07-2019Prudential RideLondon weekend is just three days away! 🥳

On a scale of 1-10 how ready are you feeling?!

#RideLondon
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
31-07-2019 09:49:45

Message de Marcus Burghardt du 31-07-2019What you think two days without bike after @letourdefrance was to much???
_______________________________________________
#wednesday #back #working #love #my #job #procyclist #proathlete #passion #cycling #velden #schlosshotelvelden #falkensteiner_hotels @falkensteiner_hotels
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 31-07-2019Defending champion Julian Alaphilippe will be at the start of Donostiako Klasikoa this weekend. Check out who will join him on the Deceuninck - Quick-Step squad for the spectacular one-day...
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
31-07-2019 09:31:53

Message de Hugo Sancho du 31-07-2019CHEGOU O DIA!!!

É verdade é hoje que se inicia mais uma Volta a Portugal, a 10° nas minhas pernas.

Como me sinto???
-Normal,... um pouco nervoso, um pouco na espectativa mas...
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
31-07-2019 09:27:53

Message de Prudential RideLondon du 31-07-2019🤩 The biggest names in cycling
🇬🇧 Racing through London and Surrey
💰 For a €100,000 prize pot

The Prudential RideLondon-Surrey Classic brings the
#UCIWT to the streets of London once again on...
Voir la vidéo

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
31-07-2019 09:27:21

Message de Donostiako Klasikoa du 31-07-2019¿Quieres el merchandising de la Clásica San Sebastian Region 2019? ¡Sorteamos 15 lotes!

Para participar solo tienes que:
1⃣ Dar ‘me gusta’ a la página
2⃣ Dar ‘me gusta’ a esta publicación
3⃣...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
31-07-2019 09:24:49

Message de Volta a Portugal du 31-07-2019Apresentação das 19 equipas em Viseu.
Voir la vidéo

Volgende wedstrijden:

03/08: Erondegemse-Pijl

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
31-07-2019 09:13:45

Message de Prudential RideLondon du 31-07-2019Important Timings : If you're riding a Prudential RideLondon Sportive on Sunday and still struggling to find your Start Time, take a look at the important timings within the appropriate...
En voir plus

Milan Menten OfficialMilan Menten Official
31-07-2019 08:50:18

Message de Milan Menten Official du 31-07-2019Na een 6e en 11e plaats staat Milan nog steeds op een 10e plaats in het klassement!! Nog een keer alles geven vandaag met een aankomst op een kasseiklim 👊👊
En voir plus

César FonteCésar Fonte
31-07-2019 08:44:53

Message de César Fonte du 31-07-2019Boa sorte @w52fcporto para a @voltaportugal 💪💪

Este ano pela primeira vez na minha carreira como atleta profissional vou ficar a sofrer por fora, o que será certamente ainda mais...
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
31-07-2019 08:44:52

Message de Vitor Gamito du 31-07-2019"Outra vez arroz?!"

Hoje tem início mais uma edição da Volta a Portugal. Já sei: "Isto é meia Volta", "Isto é Volta ao Norte", bla bla bla...

Eu até concordo,...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 31-07-2019C'est l'heure de la reprise ! L'équipe est au départ demain du Kreiz Breizh Elites, l'occasion pour Stine Borgli de faire ses premiers tours de roues avec l'équipe !

Stine Borgli...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
31-07-2019 08:32:36

Message de Volta a Portugal du 31-07-2019Rui Porto Nunes vai estar no FB e no instagram todos os dias com Diretos e Videos sobre a Volta. Acompanhe!!!
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
31-07-2019 08:30:02

Message de BinckBank Tour du 31-07-2019Want to know more about the final stage on 18 August which mainly centres on the Flemish Ardennes? Have a look at the map for more details 👇
📅 18.08.2019
📍...
En voir plus

Constructeur maisons individuelles Var | Maisons du Midi : Vous avez un projet immobilier? 🏠🏗
➡️ Pensez à notre partenaire Maisons du Midi !
👉 Tous les détails par ici : www.maisonsdumidi.fr/
Voir le lien

SparkassenGiroSparkassenGiro
31-07-2019 08:16:57

Message de SparkassenGiro du 31-07-2019Fahre für das SparkassenGiro - Team beim FunGiro am Sonntag mit!

Trete gegen die Stars vom VfL Bochum und weitere Staffel-Teams an. Spaß wird dabei groß geschrieben!
Der FunGiro ist ein Staffelrennen...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 31-07-2019Ciclismo, Mondiali 2019: i possibili convocati dell’Italia. Trentin e Colbrelli sicuri, incognita Bettiol. Preoccupa Moscon : Si pensa già ai mondiali e Matteo Trentin c'è!
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
31-07-2019 08:12:00

Message de Astana Pro Team du 31-07-2019Omar Fraile to continue with Astana Pro Team

- I want to thank the management for the faith they have in me and the main sponsor Samruk-Kazyna for the trust in...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
31-07-2019 08:00:03

Message de La Vuelta du 31-07-2019⏱ Faltan 24 días

➡ 24 años es la media de edad del podio de La Vuelta 18, el segundo más joven de la historia de la carrera

Tissot #OfficialTimeKeeper
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
31-07-2019 08:00:02

Message de Santos Tour Down Under du 31-07-2019Is there anything more beautiful than the peloton speeding past? 😍
En voir plus

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
31-07-2019 07:51:30

Message de Dimitri Claeys fanpage du 31-07-2019De slotrit is vandaag vanaf 15u30 live te volgen op La Deux en Eurosport.
En voir plus

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
31-07-2019 07:48:09

Message de Dimitri Claeys fanpage du 31-07-2019Na een aanvallende koers, en een late uitval kwam het gisteren toch op een sprint met een omvangrijke groep in de 4e rit van de Ronde van Wallonië. Dimitri werd...
Voir la vidéo

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
31-07-2019 07:29:28

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 31-07-2019Buna dimineața!
_________
#greenjersey
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
31-07-2019 07:04:21

Message de Mitchelton-SCOTT du 31-07-2019Mitchelton-SCOTT women head to the inaugural edition of Clásica San Sebastián with cards to play : PREVIEW 📰 "We showed our climbing strength at the Giro-Rosa and are confident...
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
31-07-2019 07:04:00

Message de Burgos BH du 31-07-2019👉🏻 Ya está en marcha el Circuito de Getxo 2019 - Memorial hermanos Otxoa. Os recordamos nuestra alineación para disputar la prueba.
En voir plus

Bryan CoquardBryan Coquard
31-07-2019 07:00:01

Message de Bryan Coquard du 31-07-2019Nouveau podium lundi au Tour de Wallonie mais j'ai manqué de jus dans les derniers mètres hier. Une étape remportée par Arnaud Demare, que je retrouverai lors des Championnats d'Europe...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
31-07-2019 06:59:58

Message de CCC Team du 31-07-2019We wrap up the VOO-Tour de Wallonie with another undulating stage and an uphill finish. The final day of racing is 186.7 kilometers long and starts at 12:33 (CEST).

#RideforMore
En voir plus

Tosh Van der SandeTosh Van der Sande
31-07-2019 06:59:26

Message de Tosh Van der Sande du 31-07-2019Na een zevende, vijftiende, vijfde en negende plaats in de eerste vier ritten van de Ronde van Wallonië, staat vandaag de lastige slotetappe op het programma. 🇧🇪 Voorlopig staat Tosh...
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
31-07-2019 06:53:55

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 31-07-2019Na Tour criterium Roeselare 3de plaats na Thomas Dehendt en winnaar Bernal.
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
31-07-2019 06:36:18

Message de Team Androni Giocattoli du 31-07-2019Il professional cycling team Androni Giocattoli Sidermec si affida a EME - Physiotherapy & Rehabilitation. Con il versatile e tecnologico Polyter Evo è facile prestare cure e trattamenti ai corridori....
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
31-07-2019 06:30:01

Message de Donostiako Klasikoa du 31-07-2019ℹ️Antes de la salida de la 1ª Clásica San Sebastián femenina se rendirá homenaje a las pioneras del ciclismo guipuzcoano

ℹ️Emakumeen Donostiako Klasikoa hasi baino lehen Gipuzkoako emakumeen txirrindularitzan aitzindari izandakoei...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
31-07-2019 06:25:00

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 31-07-2019Deux #MenInGlaz porteront les couleurs de la Fédération Française de Cyclisme (FFC) lors des #EuroRoad19 d'Alkmaar (🇳🇱).

⏱ Ermenault Corentin sur le contre-la-montre mixte & le contre-la-montre individuel (7 - 8...
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
31-07-2019 06:00:01

Message de Donostiako Klasikoa du 31-07-2019➖3️⃣ EGUN | DÍAS

2019ko Donostiako Klasikoa oso gertu dago... Zeintzuk igoko dira podiumera?🤔
Ya se acerca la Clásica San Sebastián 2019... ¿Quiénes serán los herederos del podio?🤔
En voir plus

Loïc VliegenLoïc Vliegen
31-07-2019 05:59:43

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
31-07-2019 05:55:44

Message de UAE Team Emirates Supporters du 31-07-2019Il nostro team non va in ferie, anzi.... Gli impegni di Agosto. 💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE #rideReforever
En voir plus

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
31-07-2019 05:22:55

Message de Sean De Bie supporters du 31-07-201931 juli 2009
Vandaag precies 10 jaar geleden.
Sean wint te Aubel, na een demarrage in de slotkilometer, de 1ste etappe van Liège - La Gleize voor juniores.
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
31-07-2019 03:47:07

Message de UAE Team Emirates du 31-07-2019@fabioaru1 has penned an exclusive column on his Tour de France experience for @thenationaluae. It’s the first of a regular series we’ll be publishing with the UAE’s leading English language...
En voir plus

Jessenia MenesesJessenia Meneses