ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Drapac CyclingDrapac Cycling
01-08-2019 23:15:26

Message de Drapac Cycling du 01-08-2019We're back from a successful successful European racing block, which saw some notable results from the team. Read about our stint in Europe and what's coming up, here: http://bit.ly/2YEvttQ
En voir plus

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
01-08-2019 23:04:45

Message de Frederico Figueiredo du 01-08-20191 etapa @voltaportugal 🤛

Amanhã Marinha Grande - Santo Antonio dos cavaleiros

#sporting
#tavira
#ktmbikeportugal
#lojasdavisao
#oakley
#bont
#limaelimao
#prozis
#exceedyourself
#prozisportugal
En voir plus

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
01-08-2019 23:00:02

Message de Alex Cano Ardila du 01-08-2019Necesitas a alguien que te trate con respeto, alguien que ame cada parte de ti, incluidos tus defectos, alguien que sepa hacerte feliz, realmente feliz... alguien que te...
En voir plus

Joni BrandãoJoni Brandão
01-08-2019 22:33:54

Message de Joni Brandão du 01-08-201981.ª Volta a Portugal 🇵🇹

1 Etapa | Miranda do Corvo-Leiria ✅

Etapa tranquila mas com uma parte final atribulada.
Quanto mais privo com esta equipa mais a admiro. É um...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 01-08-2019Volevamo essere i primi....tanti auguri di buon compleanno @matteotrentin .....da tutto il #matteotrentinfansclub ....e sono 30! Happy Birthday!
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
01-08-2019 21:45:37

Message de Steve Morabito Athlète du 01-08-2019Merci @ciclissimo_valais pour le dépannage en vélo électrique de nos concurrents ! #crevaisons #pneus #journéesauvée
.
.
.
.
.
.
.
@lacyclovinsvalais
@valaiswallis
#moneteenvalais #valaisvelotour
@federationcyclistevalaisanne
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
01-08-2019 21:41:31

Message de Steve Morabito Athlète du 01-08-2019Une journée avec des ravitaillements et des bénévoles au top pour accueillir les nombreux participants ! merci
@saillontourisme @commune_de_lens @naxregiontourisme @sionmaville
.
.
.
@lacyclovinsvalais
@valaiswallis
#moneteenvalais #valaisvelotour
@federationcyclistevalaisanne
@ Switzerland
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
01-08-2019 21:35:32

Message de Steve Morabito Athlète du 01-08-2019Au départ de @lacyclovinsvalais !
.
.
.

.
.
.
@lacyclovinsvalais
@valaiswallis
#moneteenvalais #valaisvelotour
@federationcyclistevalaisanne
@equipegroupamafdj @ Valais
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
01-08-2019 21:30:06

Message de Steve Morabito Athlète du 01-08-2019Tout sourire au départ de @lacyclovinsvalais avec @frankiny et @momofafa84 !
.
.
.
.
.
.
@lacyclovinsvalais
@valaiswallis
#moneteenvalais #valaisvelotour
@federationcyclistevalaisanne
@equipegroupamafdj
.
@lacyclovinsvalais
@valaiswallis
#moneteenvalais #valaisvelotour
@federationcyclistevalaisanne
@equipegroupamafdj
En voir plus

Rui CostaRui Costa
01-08-2019 21:28:49

Message de Rui Costa du 01-08-2019Next race -> @dklasikoa 🇪🇸
On saturday!
Good night all 😊
#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #sansebastian #cycling
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
01-08-2019 20:56:40

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 01-08-2019Clasica San Sebastian! Hot on the heels of the Tour de France, our roster for the one day race this Saturday:
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
01-08-2019 20:44:18

Message de Volta a Portugal du 01-08-201981ª Volta a Portugal Santander 2019

1a Etapa 174,7km 1/08, Miranda do Corvo - Leiria durante a 81ª Volta a Portugal Santander 2019, Photo PODIUM / Paulo maria
Voir les 117 photos

Vitor GamitoVitor Gamito
01-08-2019 20:40:06

Message de Vitor Gamito du 01-08-2019Querem saber o que é uma prova de BTT para duros?

Deixo aqui o resumo do prólogo da Carpathian MTB Epic. Com apenas 10km mas uns interessantes 500 metros de desnivel...
Voir la vidéo

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
01-08-2019 20:33:53

Message de Rally UHC Cycling du 01-08-2019A special thank you to Andrew Delaney, Lorie Costner and everyone at UnitedHealthcare M&R for the opportunity to present during “Elevate 2 Excellence”. Onward and upward.
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
01-08-2019 20:29:27

Message de Zdenek Stybar du 01-08-20193th place in criterium Herentals!

1) Egan Bernal
2) Matteo Trentin
3) Zdenek Stybar
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
01-08-2019 20:26:07

Message de UAE Team Emirates Supporters du 01-08-2019Sarà Daniel Martin il nostro capitano nella classica di San Sebastian. L' Irlandese che oggi l' Equipe da in procinto di trasferirsi nel 2020 alla Total Direct Energy, vuole riscattarsi...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
01-08-2019 20:10:27

Message de Israel Cycling Academy du 01-08-2019SWEET AND SOUR START IN PORTUGAL.
(Actually more sour then sweet)

When we started this Afternoon The first stage in The Tour of Portugal , there was one rider already in some...
En voir plus

José MendesJosé Mendes
01-08-2019 19:58:14

Message de José Mendes du 01-08-20191a Etapa @voltaportugal @sportingcptaviraoficial
📸 @joaofonsecaphotographer
En voir plus

Bjorg Lambrecht OfficialBjorg Lambrecht Official
01-08-2019 19:44:31

Message de Bjorg Lambrecht Official du 01-08-2019wielerkrant.be : De evolutie van Bjorg Lambrecht laat het allerbeste verhopen voor de toekomst. De laatste keer dat de jonge Belg wist te imponeren, was in de Dauphiné. Dan moet...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
01-08-2019 19:40:53

Message de Volta a Portugal du 01-08-2019Alguns do momentos significativos dos 174,7 Km entre Miranda do Corvo e Leiria. Italiano venceu sprint inclinado da 1ª Etapa.
Voir la vidéo

Tiago MachadoTiago Machado
01-08-2019 19:15:35

Message de Tiago Machado du 01-08-2019Haverá maneira melhor de começar a primeira etapa da Volta a Portugal? Uma vez mais o melhor de mim a dar me aquele alento para enfrentar uma etapa que não...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
01-08-2019 18:59:37

Message de Volta a Portugal du 01-08-20191ª Etapa - Davide Appolonio é rei em Leiria!
Voir la vidéo

Maximiliano RichezeMaximiliano Richeze
01-08-2019 18:43:14

Message de Maximiliano Richeze du 01-08-2019Gracias Infobiker!
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
01-08-2019 18:38:45

Message de Tour of Utah du 01-08-2019Tour kick off is right around the corner! Don’t be like Kevin, be prepared! #TOU2019 #SuperfanSquad
Voir la vidéo

Romain CombaudRomain Combaud
01-08-2019 18:30:44

Message de Romain Combaud du 01-08-2019A l’occasion d’une période d’entraînement à la maison, en Région Auvergne-Rhône-Alpes, j’ai pu découvrir une production locale et innovante : celle de la spiruline.

Je suis très heureux d’avoir pu...
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
01-08-2019 18:23:32

Message de Davide Cimolai du 01-08-2019Aspettando domenica la Prudential RideLondon 👊🏻🇬🇧
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
01-08-2019 18:13:46

Message de Le Tour de France du 01-08-2019🎁 Try to win your favorite team's bidon!
📸 Screenshot it and post your picture in comment 🤳
🍀 Maybe you'll receive it really soon!

🎁 Tente de remporter le bidon de ton...
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
01-08-2019 18:10:15

Message de Tour de Pologne du 01-08-2019Look who’s there 💪
Orzeł wylądował 🇵🇱
Rafał Majka Czesław Lang
Carrefour TAURON Polska Energia LOTTO. Grupa LOTOS Tissot Studio55 MM Cars Bądźmy Razem. TVP TVP Sport Onet Sport Radio ESKA BORA-hansgrohe
#TDP19 03-09.08.2019
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
01-08-2019 18:00:22

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 01-08-2019www.teamcajarural-segurosrga.com : ✅🥉 Ha estado cerca la victoria en la primera etapa de la Volta a Portugal, con Matteo Malucelli firmando el tercer puesto al sprint.

📝 Puedes leer las impresiones...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
01-08-2019 18:00:00

Message de BORA-hansgrohe du 01-08-2019After Le Tour de France it's time to start the second part of the cycling season & it will be a busy one for our #BandOfBrothers with
Donostiako Klasikoa | Prudential...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
01-08-2019 17:42:43

Message de CCC Development Team du 01-08-2019RELACJA: Na #TourAlsace kolarze otrzymali dziś niezłą dawkę ścigania! Etap był szybki i momentami bardzo dynamiczny. Na szczęście naszym zawodnikom udało się zrealizować założony cel: Attila Valter, Piotr Brożyna i...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 01-08-2019‪After a decade of chasing the US road title, Alex Howes finally got to pull on the stars and stripes. Congrats champ! We’re so proud of you. ‬

‪Alex will debut...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
01-08-2019 17:36:05

Message de Volta a Portugal du 01-08-2019Parabéns Davide Appolonio
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
01-08-2019 17:32:31

Message de UAE Team Emirates Supporters du 01-08-20194 giovani corridori Italiani. Il nostro team li ha allevati e cresciuti con alterne fortune. Qualcuno ha vinto e convinto di più, altri meno. Tutti e 4 si presentano al...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
01-08-2019 17:30:43

Message de Team Novo Nordisk du 01-08-2019See how our handmade Veloflex tubulars helped our riders stay rubber side down on the gravel roads at Adriatica Ionica.

#feeltherace #mytires
Voir la vidéo

Justin MottierJustin Mottier
01-08-2019 17:19:38

Message de Justin Mottier du 01-08-2019Reprise des courses demain au Kreiz Breizh Elites, puis la Vuelta Burgos. Petit tour hier soir au critérium d’après Tour à Camors ! 👋🏼😁 Vital Concept - B&B Hotels ||...
En voir plus

Kevin LedanoisKevin Ledanois
01-08-2019 17:12:29

Message de Kevin Ledanois du 01-08-2019Beaucoup de spectateurs hier sur la Ronde des Korrigans à Camors. 😁👍🏻
Toujours plaisant de voir autant de monde sur le bord de la route pour nous encourager !! 👥🗣👤🗣
Maintenant, on...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
01-08-2019 17:11:47

Message de Volta a Portugal du 01-08-2019Jovem italiano David Appolonio veio lá de trás e carimbou triunfo em Leiria. Recuperamos o momento do sprint na transmissão RTP. ...
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
01-08-2019 17:11:33

Message de Volta a Portugal du 01-08-2019Davide Apolonio da Amore & Vita vence em Leiria.
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
01-08-2019 16:58:43

Vitória italiana de David Appolonio (Amore & Vita-Prodir) ao sprint em Leiria. Samuel Caldeira manteve Camisola...

Tour of UtahTour of Utah
01-08-2019 16:49:05

Message de Tour of Utah du 01-08-2019The variety is endless on the @NordicTrack #S22i Studio Cycle with @iFit. Ride in beautiful destinations across the world or in a high energy studio class. Choose between endurance rides,...
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 01-08-2019Qui pour succéder à Nicolas Edet ? 🤔
La réponse dans 20 jours !!! 😉
Alors pressés ? 😁😁
J - 2️⃣0️⃣
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
01-08-2019 16:43:46

Message de Tour de Pologne du 01-08-2019Tour de Pologne Director Czesław Lang visiting Tauron Arena in Kraków for a volleyball game between Poland and Serbia 👍🔥🇵🇱
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
01-08-2019 16:42:10

Message de Volta a Portugal du 01-08-2019Vamos ver quantos segundos leva o mecânico Hilário Isidoro a trocar a roda traseira de António Barbio?
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
01-08-2019 16:39:44

Message de Team Sunweb du 01-08-2019🗣"We were aiming for more but considering the crash I’m satisfied."

Hear from Nils Eekhoff after a solid 5th at #TourAlsace🇫🇷👇🏻

💻teamsunweb.com/alsace-s1
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
01-08-2019 16:39:20

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 01-08-2019Nog eens na genieten van de schitterende prestatie van onze held dit maal uit een ander camerastandpunt zonder Bardet in beeld te nemen 😜💪👊👍💥
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
01-08-2019 16:37:58

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 01-08-2019“The Tour de Pologne is a very special race for me because it is my home country. There’s even a stage in my hometown, being the first one in Krakau."...
En voir plus

Tiesj Benoot FanpageTiesj Benoot Fanpage
01-08-2019 16:28:47

Message de Tiesj Benoot Fanpage du 01-08-2019Ze mogen fier zijn!
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
01-08-2019 16:15:09

Message de Trek-Segafredo du 01-08-2019💥 Team news! 💥
We are thrilled to announce multi-national 🇳🇱road and cyclocross champion @lucinda_brand will be joining our team as well as @TFLions for the next two years!

Join...
En voir plus

Jarlinson PantanoJarlinson Pantano
01-08-2019 15:53:18

Message de Jarlinson Pantano du 01-08-2019Hoy más que nada doy gracias a #Dios por la oportunidad que tengo de ayudar a los jóvenes a mejorar la calidad de vida propia y la de sus familias...
Voir la vidéo

Sam BennettSam Bennett
01-08-2019 15:48:57

Message de Sam Bennett du 01-08-2019Ready for Prudential RideLondon on Sunday in my new Nationals kit BORA-hansgrohe Specialized Bicycles
En voir plus

David GauduDavid Gaudu
01-08-2019 15:44:37

Message de David Gaudu du 01-08-2019Hier c’était camors 😉😘
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
01-08-2019 15:42:33

Message de Arctic Race of Norway du 01-08-2019Have you remembered to sign up for this year's ARN Challenge? Finish at the top of Storheia mountain, just like the pros will do later in the day! 💪

Register at...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
01-08-2019 15:30:00

Message de Tour de Pologne du 01-08-2019Poznajecie tego Pana? 🚴‍
To Tomasz Marczyński! Czterokrotny mistrz Polski 🇵🇱 i przyjaciel szwajcarskiej marki zegarków #Tissot, który pojedzie w Tour de Pologne 2019!
#TissotisCycling #OficjalnyPomiarCzasu Tissot
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
01-08-2019 15:29:16

Message de Volta a Portugal du 01-08-2019Pelotão passa em Figueiró dos Vinhos. RTP está de olho...nos índios!
Voir la vidéo

Silvan DillierSilvan Dillier
01-08-2019 15:28:35

Message de Silvan Dillier du 01-08-2019‪happy birthday switzerland 🇨🇭 - happy 1st of august everybody! 🎉‬
‪this is a nice #tb to the Tour de l'Avenir 💛‬

Ich wünsche allen einen schönen Schweizer Nationalfeiertag 🇨🇭 🎉
Das ist...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
01-08-2019 15:13:48

Message de Team INEOS du 01-08-2019Team INEOS Kask Helmets | Team INEOS Official Store | Free Shipping : NEW IN: Limited edition Tour de France KASK cycling victory helmets!

Available for ONE WEEK only, this is...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
01-08-2019 15:07:03

Message de Tour of Utah du 01-08-2019Throwing it back to race kickoff for #TOU2018! We can’t wait to see what #TOU2019 brings!
#ThrowbackThrusday @StateofSport
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
01-08-2019 15:00:01

Message de Tour de l'Avenir du 01-08-2019Bonne fête nationale Suisse ! 🇨🇭
Reconnaitrez vous l'équipe de 2012 ? 🧐

#tourdelavenir #TDAV #ThrowbackThursday
Silvan Dillier Swiss Cycling Parc des Oiseaux
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
01-08-2019 15:00:01

Message de Rally UHC Cycling du 01-08-2019We've all got a reason. For Emma, it's the chance to compete in the Olympics, doing something she loves. Share your #ReasonToRide in the comments for a chance to win...
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
01-08-2019 14:54:10

Message de Movistar Team du 01-08-2019Valverde encabeza a Movistar Team en San Sebastián : Same prize pot, same final route, both live on Eurosport. Two Donostiako Klasikoa for the price of one in San Sebastián...
En voir plus

Felix GroßschartnerFelix Großschartner
01-08-2019 14:48:47

Message de Felix Großschartner du 01-08-2019Wahnsinns Stimmung beim gestrigen Welser-Innenstadt-Kriterium 👌

Danke an alle Fans für das kräftige Anfeuern, ihr habt Wels zum Beben gebracht 😆🍾🥇

(c) Reinhard Eisenbauer
En voir plus

Bryan CoquardBryan Coquard
01-08-2019 14:45:34

Message de Bryan Coquard du 01-08-2019J'ai tenté un coup de poker sur la 5ème étape du Tour de Wallonie en attaquant au pied du Mur de Thuin mais Van der Sande, qui connaît parfaitement cette...
En voir plus

Cannondale ProCannondale Pro
01-08-2019 14:43:22

Message de Cannondale Pro du 01-08-2019No time to rest, it's on to the next one.
#SuperSixEVO #BoldNewRoad #GoneRacing
En voir plus

CyclassicsCyclassics
01-08-2019 14:30:00

Message de Cyclassics du 01-08-2019Vorsicht- Ansteckungsgefahr!

Elena meint: "Habe in 2014 zufällig bei der Zieleinfahrt zugeschaut und war von den Emotionen der Teilnehmer so infiziert, dass ich selbst dabei sein wollte. Seitdem gehört Cyclassics für...
En voir plus

Jarlinson PantanoJarlinson Pantano
01-08-2019 14:25:17

Message de Jarlinson Pantano du 01-08-2019Dios y la vida me han enseñado que los mejores momentos siempre son en familia 😍😍😍😍 #amorpuro #deporte #hagamosleun14aldeporte #hagamosleel14apantano #dios
En voir plus

John DegenkolbJohn Degenkolb
01-08-2019 14:24:47

Message de John Degenkolb du 01-08-2019A last fast trainingssession at home before I‘ll fly to Krakow tomorrow for a week of racing at Tour de Pologne. Special thanks to Basti Raketenmann and HartBelts for the...
Voir la vidéo

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
01-08-2019 14:15:00

Message de Donostiako Klasikoa du 01-08-2019ℹ️Medidas de tráfico y transporte en San Sebastián | Trafiko eta garraio neurriak Donostian

👉https://www.klasikoa.eus/News/trafiko-eta-garraio-neurriak-donostian
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
01-08-2019 14:11:53

Message de Volta a Portugal du 01-08-20191ª Etapa - A estreia de Miranda do Corvo na Volta.
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
01-08-2019 14:08:58

Message de UAE Team Emirates du 01-08-2019‪Getting ready for the first training in Poland, two days to the start Tour de Pologne 🇵🇱.

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearofTolerance ‬#TDP2019
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
01-08-2019 14:07:30

Message de Equipe Arkéa Samsic du 01-08-2019🚴‍♂️ [DANS LA ROUE DE L’ÉQUIPE] by JaimeArkea !

Merci pour ces superbes sujets !

🎥 Chapitre 1 : La passion !

#WeAreOneTeam
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
01-08-2019 14:03:27

Message de Tour de Pologne du 01-08-2019Krakow and Novotel City West welcomes Tour de Pologne in great style👍

Kraków PL i Novotel Kraków City West powitali wyścig z wielką klasą. Dziękujemy!

#TDP2019🇵🇱 #UCIWT
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
01-08-2019 13:56:20

Message de Equipe Arkéa Samsic du 01-08-2019Quatre jours de course en Centre-Bretagne à partir de demain : Le Kreiz Breizh Elites !

La première de Maxime Jarnet en tant que stagiaire.

Notre équipe ⤵️
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
01-08-2019 13:41:55

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 01-08-2019📢 Giovanni Lonardi e Alessandro Monaco sono i primi colpi per il #GreenTeam 2020 - Reverberi: "Ingaggi che danno il via ad un profondo rinnovamento di organico"
📝 News: https://bit.ly/3345vDD

🇬🇧...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
01-08-2019 13:40:31

Message de Volta a Portugal du 01-08-2019A RTP recorda-nos o sorriso algarvio do Camisola Amarela, Samuel Caldeira! Ontem em Viseu e hoje em Miranda do Corvo.
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
01-08-2019 13:39:34

Message de Volta a Portugal du 01-08-2019António Queiroz é o responsável por tornar a Volta mais ecológica.
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
01-08-2019 13:36:59

Message de Donostiako Klasikoa du 01-08-2019Horario cierre carreteras : ℹ️Horario de cierre de las carreteras | Errepide mozketen ordutegia

👉https://www.klasikoa.eus/News/horario-cierre-carreteras
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
01-08-2019 13:26:21

Message de Prudential RideLondon du 01-08-2019Latest News Tom Watson to cycle 46 miles around London to promote outdoor activity : Tom Watson, the Deputy Leader of The Labour Party, is taking part in The Prudential...
En voir plus

Dimitri Claeys fanpageDimitri Claeys fanpage
01-08-2019 13:23:50

Message de Dimitri Claeys fanpage du 01-08-2019Dimitri zijn uitslagen van de “Tour de Wallonie” op een rijtje 💪🏽
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
01-08-2019 13:18:53

Message de Volta a Portugal du 01-08-2019Gaspar Gonçalves venceu a primeira Meta Volante da Volta 2019.
Km 18,8 - Meta Volante - Lousã
1.º 183 - Gaspar Gonçalves (Miranda-Mortágua)
2.º 174 - David Ribeiro (LA Alumínios-LA Sports)
3.º 137...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
01-08-2019 13:13:58

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 01-08-2019Net zo genoten van de Tour als wij?😍 Herbeleef onze 3 weken in Frankrijk met de 5 mooiste video’s🎥➡️ po.st/Tdm8sE
Voir la vidéo

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
01-08-2019 13:12:59

Message de Prudential RideLondon du 01-08-2019✅ Stick to the left
✅ Overtake on the right
✅ Be aware of your surroundings
✅ Respect local residents
✅ Respect the environment

Geraint Thomas, star of this year's Le Tour de France, shares...
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
01-08-2019 13:12:55

Message de Team INEOS du 01-08-2019Eliud Kipchoge is the marathon world record holder and current Olympic champion.

Go behind-the-scenes to discover camp life, and meet the key people helping Eliud get ready for his attempt to...
Voir la vidéo

Burgos BHBurgos BH
01-08-2019 13:11:50

Message de Burgos BH du 01-08-2019Cita WorldTour en la Klasika de San Sebastián – BURGOS BH : ▶️ Cita #WorldTour en la Donostiako Klasikoa para el Burgos BH.

📝Importante competición que analiza Santi Barranco y que...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
01-08-2019 13:04:05

Message de Mitchelton-SCOTT du 01-08-2019Roy sprints to glory at the Clasica Femenina Navarra : REPORT 📰 "I’m glad the line wasn’t any further away. I could have waited a little longer but I’m so...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
01-08-2019 12:55:51

Message de Volta a Portugal du 01-08-2019Samuel Caldeira sai de amarelo de Miranda do Corvo
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
01-08-2019 12:41:01

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 01-08-2019Vote for Caleb Ewan as the rider of the #TDF2019 and you might win a signed team jersey, thanks to Velon CC!

👉 goto.velon.cc/riderstoursou
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
01-08-2019 12:38:17

Message de Astana Pro Team du 01-08-2019Classic Ciclista San Sebastian 2019

Team's roster: Pello Bilbao, Omar Fraile, Gorka Izagirre, Davide Ballerini, Zhandos Bizhigitov, Davide Villella, Jonas Gregaard Wilsly.

#klasikoa
#AstanaProTeam
#AlgaAstana
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 01-08-2019This weekend we will be heading to the UK for the Prudential RideLondon Classic and look forward to seeing everyone out on Box Hill, 5 times this year! 😁 #BicyclesChangeLives...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
01-08-2019 12:07:46

Message de UAE Team Emirates du 01-08-2019We have a busy weekend of racing coming up! Here's our lineup for Prudential RideLondon 🇬🇧 on Sunday:

Tom Bohli 🇨🇭
Sven Erik Bystrøm 🇳🇴
Roberto Ferrari 🇮🇹
Alexander Kristoff 🇳🇴
Marco Marcato 🇮🇹
Rui Oliveira...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
01-08-2019 12:06:22

Message de Volta a Portugal du 01-08-2019130 corredores já saíram de Miranda do Corvo 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️
A primeira etapa acontece na terra da Chanfana, prato típico à base de carne de cabra e marca a estreia de Miranda...
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
01-08-2019 12:06:08

Message de Prudential RideLondon du 01-08-2019Latest News Prudential RideLondon 2019: where to watch : Whether you're hoping to catch one of the pro races, or you're cheering on family and friends, there are lots of...
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
01-08-2019 12:05:47

Message de BinckBank Tour du 01-08-2019🥁 ANNOUNCEMENT 🥁
We're proud to announce the first names from EF Education First Pro Cycling team for this year's BinckBank Tour:
🇮🇹 Alberto Bettiol
🇧🇪 Sep Vanmarcke
Read more here 👉 http://fal.cn/33dxn
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
01-08-2019 11:48:00

Message de The Tour Of Britain du 01-08-2019Join us at the Prudential RideLondon Cycling Show! - OVO Energy Tour of Britain : Come and visit us at the Prudential RideLondon Cycling Show!
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
01-08-2019 11:46:35

Message de Volta a Portugal du 01-08-2019Partida da Primeira Etapa, Miranda Do Corvo
Voir la vidéo

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
01-08-2019 11:46:00

Message de Prudential RideLondon du 01-08-2019The Prudential RideLondon Cycling Show is officially open!✂️👏

A big thanks to Laura Crane and Mulenga Chafilwa for doing the honours.

Check out the full timetable here👉 bit.ly/PRLCS2019
En voir plus

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
01-08-2019 11:45:52

Message de Isabelle Beckers du 01-08-2019I wasn't lying. At. All.
Thanks for challenging me @wlcmagazine .
I really must love cycling surviving @letapedutour 😅
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
01-08-2019 11:30:01

Message de La Vuelta du 01-08-2019🔜 Últimas plazas para seguir la emoción del mejor ciclismo en La Vuelta 19 de la mano de Bike Spain Tours

🎟 Reserva ahora ➡️bikespain.com/lavuelta
Voir la vidéo

Ondřej CinkOndřej Cink
01-08-2019 11:26:59

Message de Ondřej Cink du 01-08-2019Fotogalerie ME Brno
Foto credit: Robin Nevřala Photography

Reprezentace MTB
ASC Dukla
Kross Racing Team
KROSS
Sponserfood.cz
AUTO OPAT Full Service
SIDI Cycling
Doubleshot
Compex CZ+SK
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
01-08-2019 11:18:35

Message de Mitchelton-SCOTT du 01-08-2019Sarah Roy sprints to victory at the Clasica Femenina Navarra 🙌🎉

What an effort from the team to set up the sprint and Roy finishes it off in style! 👊🥇
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
01-08-2019 11:16:43

Message de Team INEOS du 01-08-2019We're excited to be returning to Donostiako Klasikoa on Saturday with a strong lineup for the tough one day race!
Voir la vidéo

Magnus ConCort NielsenMagnus ConCort Nielsen
01-08-2019 11:12:36

Message de Magnus ConCort Nielsen du 01-08-2019Tour evaluering
Det blev ikke den tour som Magnus eller holdet havde satset på. De kom for at køre for Fuglsang, så da han udgik på 16. etape, var det selvfølgelig...
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
01-08-2019 11:09:37

Message de Tour de Yorkshire du 01-08-2019Happy Yorkshire day!

To help celebrate get 10% off The Tour de Yorkshire Ride 2020 TODAY ONLY.

Simply enter the code YORKSDAY19.

Book now - https://bit.ly/2ONal1m #TDY
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
01-08-2019 11:02:54

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 01-08-2019Discover the seven Lotto Soudal riders who will take on the brutal but beautiful Donostiako Klasikoa in the Spanish Basque country coming Saturday. #Klasikoa

📝 bit.ly/2MCd12y
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
01-08-2019 11:02:51

Message de Damiano Cunego du 01-08-2019Oggi ho testato il nuovo materiale Rosti Italian Quality Sportswear
Fantastico ! Leggero,confortevole,Stiloso e adatto a chi vuole allenarsi sentendosi a proprio agio.🚴🏻‍♂️😎
Ride cool 🤙 Ride Rosti
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
01-08-2019 10:55:55

Message de Donostiako Klasikoa du 01-08-2019Estamos en #ContigoEnLaPlaya de Teledonosti Web poniéndonos al día de todo lo que está por venir este fin de semana en la #Klasikoa 🚴🏼‍♂️
Tic-Tac... ⏳
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
01-08-2019 10:54:57

Message de CCC Development Team du 01-08-2019Przed naszymi kolarzami II etap #TourAlsace 🚴‍♂️🔥 Dzisiejsze zmagania będą się rozgrywać na 7 płaskich rundach - każda z nich o długości 22,3 km

🗺 Selestat > Selestat
🚩🚴‍♂️🏁 153,4 km
⏱ 13:30
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
01-08-2019 10:49:53

Dylan zal deze avond niet deelnemen aan het criterium van Herentals eveneens zal hij ook niet starten in San Sebastián en Putte wegens een hoofdwonde die hij bij hem thuis...

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 01-08-2019Riders who between them have won close to 20 races this season will make up Deceuninck - Quick-Step's team for Sunday's Prudential RideLondon: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/4057/deceuninck-quick-step-to-ridelondon-classic
Photo: GettySport
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
01-08-2019 10:44:26

Message de Mitchelton-SCOTT du 01-08-2019Impey heads Mitchelton-SCOTT at Prudential RideLondon Surrey Classic : PREVIEW 📰 "This year is more relentless with five times up Box-Hill and I think with the team we have for...
En voir plus

Diego Rosa fans clubDiego Rosa fans club
01-08-2019 10:42:32

Message de Diego Rosa fans club du 01-08-2019Prudential RideLondon
Domenica 4 agosto
Diego parteciperà alla corsa britannica nata otto anni fa come preolimpica per i Giochi di Londra 2012
Corsa di 169 chilometri
#GoDieGo
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
01-08-2019 10:41:16

Message de Tom Bohli Followers du 01-08-2019Back in action!!😀
Upcoming races/ Nächste Rennen:
04.08. Prudential RideLondon-Surrey Classic 1.UWT
12.08.-18.08. Binck-Bank Tour 2.UWT
En voir plus

Barbier RudyBarbier Rudy
01-08-2019 10:24:43

Message de Barbier Rudy du 01-08-2019Après avoir couru le critérium de Lisieux mardi, aujourd'hui sortie longue avec Piero. On en profite pour aller voir la mer🌞 Maintenant il faut rentrer 😜
En voir plus

José MendesJosé Mendes
01-08-2019 10:20:36

Message de José Mendes du 01-08-2019Prologo @voltaportugal @sportingcptaviraoficial
📸 @pedro_vidinhapt
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
01-08-2019 10:13:28

Message de Israel Cycling Academy du 01-08-2019DIGGING DEEP IN PORTUGAL

Race : Volta A Portugal

What: 11 stages , one of the longest , toughest, Meanest BadAss races in the pro Calendar.

Why so BadAss :

1. Length....
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
01-08-2019 10:09:38

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 01-08-2019Après le Tour de Bretagne, Lorrenzo Manzin et les #MenInGlaz reviennent en Centre Bretagne pour disputer le Kreiz Breizh Elites du 2 au 5 août.

✏ FRJ design & photography

#KBE...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
01-08-2019 10:09:13

Message de Mitchelton-SCOTT du 01-08-2019JULY 📽 What a special month July was for the team with 🌟 7 🌟incredible victories at the two biggest races of the year - the women's Giro-Rosa and the...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
01-08-2019 10:00:12

Message de UAE Team Emirates Supporters du 01-08-2019Si ricompone il duo Ulissi Mori. I nostri due campioni dopo un breve periodo di riposo sono pronti a regalarci soddisfazioni. Al via al Tour di Polonia sicuramente daranno tutto...
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
01-08-2019 09:59:21

Message de Vincenzo Nibali du 01-08-2019Viaggiare é una delle cose che amo di più , poiché ti fa cambiare la forma del pensiero, il modo di vivere e vedere le cose sotto un...
En voir plus

Edward Theuns FanpageEdward Theuns Fanpage
01-08-2019 09:58:44

Message de Edward Theuns Fanpage du 01-08-2019Missen jullie Vive Le Vélo ook al? Hier nog even een overzicht van de mooiste (en grappigste :-):-)) momenten. #TheunsTeuns
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
01-08-2019 09:52:00

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 01-08-2019What an unforgettable Le Tour de France it has been... Here are some of our best moments, in one great video! #TDF2019
Voir la vidéo

Tim Declercq OfficialTim Declercq Official
01-08-2019 09:51:49

Message de Tim Declercq Official du 01-08-2019Na zijn passages in Westrozebeke en het Na-Tour Criterium van Roeselare, zal Tim zaterdag de start nemen in de Clasica San Sebastian! Deze World Tour wedstrijd op Baskisch grondgebied bedraagt...
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
01-08-2019 09:50:19

Message de Hugo Sancho du 01-08-2019VISEU - PRÓLOGO
🍀👀🍀👀

🎥Carlos Coelho
Voir la vidéo

Brenton JonesBrenton Jones
01-08-2019 09:45:07

Message de Brenton Jones du 01-08-2019Unfortunately came home from China with a respiratory infection which knocked me around pretty badly. Few days off the bike and some medication which will prevent me from starting in...
En voir plus

Benoit CosnefroyBenoit Cosnefroy
01-08-2019 09:44:36

Message de Benoit Cosnefroy du 01-08-2019Alors que je profite de l'après-tour pour participer à quelques critériums, voici le Best-Of de Le Tour de France avec l'équipe.
Voir la vidéo

SparkassenGiroSparkassenGiro
01-08-2019 09:32:20

Message de SparkassenGiro du 01-08-2019Jetzt noch zum KNAX MiniGiro anmelden!

Beim KNAX-MiniGiro sind die Kleinsten die Größten: Eltern, Omas, Tanten und Freunde stehen an der Strecke und jubeln den kleinen Radlern zu, wenn sie an...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 01-08-2019🇬🇧- Ride London
🗓- 03/08

🇧🇪- Oliver Naesen
🇫🇷- Alexis Gougeard
🇩🇪- Nico Denz
🇱🇺- Ben Gastauer
🇫🇷- Julien Duval
🇧🇪- Stijn Vandenbergh
🇱🇹- Gediminas Bagdonas

#allezALM

- - - -...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
01-08-2019 09:29:02

Message de Volta a Portugal du 01-08-2019Miranda do Corvo estreia-se hoje na Volta!
Damos as boas vindas à vila do distrito de Coimbra que tem cerca de 7.600 habitantes.
Partida da 1ª etapa às 12h50...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 01-08-2019We talked with the members of #TheWolfpack – riders and staff alike – about their personal highlight of #TDF2019, where Deceuninck - Quick-Step delivered a plethora of emotions, unforgettable moments,...
Voir la vidéo

Toms SkujiņšToms Skujiņš
01-08-2019 09:17:25

Message de Toms Skujiņš du 01-08-2019lrf.lv : Aicinām Tevi noskatīties Sporta mikrofons interviju ar savu otro “Tour de France” velobraucienu aizvadījušo carnikavieti Tomu Skujiņu. Intervijā uzzināsi daudz interesanta par Toma gaitām “Tour de France”. Tāpat...
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
01-08-2019 09:16:06

Message de Donostiako Klasikoa du 01-08-2019Bernal and Alaphilippe, from San Sebastian to the Tour de France and vice versa : Egan Bernal y Julian Alaphilippe vuelven a verse las caras en la #Klasikoa, donde nos...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 01-08-2019Malade, Brenton Jones sera remplacé par Alessandro Fedeli dimanche sur la Prudential RideLondon
Sick, Brenton Jones will be replaced by Alessandro Fedeli on Sunday on the Ride London
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 01-08-2019🇵🇱 - Tour de Pologne
🗓- 03/08 - 09/08

🇫🇷 - Pierre Latour
🇫🇷 - Alexandre Geniez
🇫🇷 - Clement Venturini
🇫🇷 - Clement Chevrier
🇨🇭 - Silvan Dillier
🇫🇷...
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
01-08-2019 09:00:00

Message de Donostiako Klasikoa du 01-08-2019🏠🚴🏼‍♀️🚴🏼‍♂️
Alojamientos de los 38 equipos de la Clásica San Sebastián 2019 | 2019ko Donostiako Klasikoa lehiatuko duten 38 taldeen ostatuak

👉women.klasikoa.eus | klasikoa.eus
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
01-08-2019 08:53:38

Message de Giro d'Italia du 01-08-2019Hello August! 😀🌞 #Giro
En voir plus

Loïc VliegenLoïc Vliegen
01-08-2019 08:53:25

Message de Loïc Vliegen du 01-08-2019Mission accomplie !

Bilan de ce TRW :
- 2 victoires d’étape ;
- victoire du classement général.

Une très belle victoire personnelle, mais surtout une magnifique victoire d’équipe Wanty-Gobert...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
01-08-2019 08:40:34

Message de Volta a Portugal du 01-08-2019Joni vs Vicente.
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
01-08-2019 08:25:46

Message de Tour de l'Avenir du 01-08-2019Le Tour de l'Avenir déjà dans toutes les têtes... 😉
Les bleuets, qui pointent actuellement au 2ème rang de la Coupe des Nations UCI U23, se préparent sur les routes d'Alsace...
En voir plus

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
01-08-2019 08:25:28

Message de Tomasz Marczyński du 01-08-2019Tour de Pologne is coming!
Lotto Soudal ---> Lotto FixAll 👊🏼
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 01-08-2019🗯️ALERT🗯️

🔊The latest episode of the #UnClipped podcast is out now!🇩🇰
Michael Valgren bares all - literally - so you don't want to miss it.

Download it via your favourite podcast app...
En voir plus

Amund Grøndahl JansenAmund Grøndahl Jansen
01-08-2019 08:11:26

Message de Amund Grøndahl Jansen du 01-08-2019Thanks for all contributions. The special effects lottery is done and the winners are:

Danish jersey : Trond Idar Myrvang Greiner
Jumbo-Visma jersey: Laura Bochert
Bib numbers: Brigitte Lloyd ( jeg limer startnummerene...
En voir plus

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
01-08-2019 07:55:26

Message de Isabelle Beckers du 01-08-2019Trying to get ready again for some more racing with these chicas @illibikesct.
Next few up: Erondegemse Pijl and MerXem Classic @lottocyclingcup
Can't wait! #hetiskoers
En voir plus

Nicholas DlaminiNicholas Dlamini
01-08-2019 07:44:23

Message de Nicholas Dlamini du 01-08-2019Give the next 4 months your best, all the energy, go all in! #LiveYourDream

📸 - @craigkolesky
En voir plus

Tour de YorkshireTour de Yorkshire
01-08-2019 07:15:01

Message de Tour de Yorkshire du 01-08-2019Happy Yorkshire Day to all our amazing fans and partners.

We 💙 you all.

#TDY #YorkshireDay
En voir plus

CCC TeamCCC Team
01-08-2019 07:14:32

Message de CCC Team du 01-08-2019PREVIEW: It's going to be a busy weekend of #UCIWT racing with CCC Team in action in 🇪🇸 and 🇬🇧 as well as 🇵🇱.

Greg Van Avermaet will lead a...
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
01-08-2019 07:12:57

Message de Hugo Houle du 01-08-2019Mon petit-déjeuner classique sur le Le Tour de France , puisqu’il se prépare en 5 minutes - Gruau à l’érable 🍁. Même après 3 semaines de compétition, j’en mange...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 01-08-2019Matteo Trentin on Twitter : Parole sante!

https://twitter.com/MATTEOTRENTIN/status/1156684903699927041?s=19
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
01-08-2019 07:00:25

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 01-08-2019🇮🇹 El pasado lunes hicimos una visita a nuestros amigos de Miche en su sede, donde pudimos conocer los secretos que hacen de ellos todo un referente internacional.

¡Gracias por el...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
01-08-2019 06:50:28

Message de Team Bahrain Merida du 01-08-2019Meet our team for Donostiako Klasikoa

📝 Read more > http://bit.ly/2YCkalY
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
01-08-2019 06:45:00

Message de Donostiako Klasikoa du 01-08-2019➖2️⃣ EGUN | DÍAS

¡Que llegue ya!
Has dadila!
Can’t wait!
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
01-08-2019 06:44:00

Message de Team Novo Nordisk du 01-08-2019Saturday, we show the #ChangingDiabetes jersey in Kraków as we kick off the 7-stage Tour de Pologne. 🇵🇱

Sam Brand 🇮🇲/ Joonas Henttala 🇫🇮/ Brian Kamstra 🇳🇱/ Peter Kusztor 🇭🇺/...
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
01-08-2019 06:41:01

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 01-08-2019🗓 Vous aimez suivre les aventures du Vital Concept - B&B Hotels ? Alors voici ce qui vous attend au mois d'août.

🇫🇷🇪🇸🇳🇴🇧🇪🇩🇰🇳🇱

✏ FRJ design & photography l #ThereIsNoTry
En voir plus

Edward Theuns FanpageEdward Theuns Fanpage
01-08-2019 06:04:21

Message de Edward Theuns Fanpage du 01-08-2019racing.trekbikes.com : The home of Trek Factory Racing, and all the Trek programs. Whether its road, XC, enduro, downhill, freeride, cyclocross or triathlon, you’ll find a Trek athlete, racing for...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
01-08-2019 06:00:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 01-08-2019TODAY 📅 The women are racing again, this time at the first edition of #ClásicaNavarra 🏁

The race gets underway at 10:10 CEST (18:10 AEST) ⏰
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
01-08-2019 05:03:58

Message de UAE Team Emirates Supporters du 01-08-2019"Maledetto mal di ginocchio esci da questo corpo". Si, forse il problema di Gaviria è passato. Non vedevamo l' ora che il Colombiano rientrasse in corsa. Ora che Fernando sta...
En voir plus

Alessandro TonelliAlessandro Tonelli
01-08-2019 02:54:37

Message de Alessandro Tonelli du 01-08-2019Ciao ragazzi, mi sembrava doveroso dopo più di 10 giorni dalla mia rovinosa caduta al Tour of Qinghai Lake informarvi sul mio stato di salute e sul mio recupero.
Purtroppo ho...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
01-08-2019 02:02:42

Message de Lex Albrecht du 01-08-2019I went to Essentrics Workout this evening in Montréal. I’ve been doing Essentrics for years to complement my training on the bike. A former team soigneur and good friend...
Voir la vidéo

Jessenia MenesesJessenia Meneses