ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 23:13:16

Message de Volta a Portugal du 03-08-2019Hoje a subida à Torre pode ajudar a decidir a Volta.
En voir plus

Björn ThurauBjörn Thurau
03-08-2019 22:22:42

Message de Björn Thurau du 03-08-2019Try it 😉 @VoltaPortugal @FeirenseCycling #cycling #cyclisme #radsport #VoltaPortugal #attack #cdfeirense @fizikofficial
Voir la vidéo

Lex AlbrechtLex Albrecht
03-08-2019 21:31:38

https://www.instagram.com/p/B0t01rlnE4F/

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
03-08-2019 21:28:29

Message de Prudential RideLondon du 03-08-2019Some of the stars of today's Prudential RideLondon Classique have a message for anyone taking on a sportive tomorrow...🤞
Voir la vidéo

Peter SaganPeter Sagan
03-08-2019 21:16:35

Message de Peter Sagan du 03-08-2019Nice welcoming ride this morning in the city of Panama. It was just a warmup ahead of Sunday's Gran Fondo Panamá Océano a Océano which promises to be spectacular!
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 20:52:11

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019Race Highlights 🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♂️💥
Gaurko Klasikoaren laburpena /
Un resumen de la #klasikoa de hoy
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 20:47:21

Message de Volta a Portugal du 03-08-201981ª Volta a Portugal Santander 2019

3a Etapa 194,1km, 3/08, Santarem - Castelo Branco durante a 81ª Volta a Portugal Santander 2019, Foto PODIUM / Paulo Maria
Voir les 112 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-08-2019 20:46:43

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-08-2019Nel giorno in cui un giovane di 19 anni vince il San Sebastian, noi non possiamo non lodare ancora una volta la professionalità dell' esperto Manuele Mori, 38 anni. Pedala...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
03-08-2019 20:28:24

Message de CCC Team du 03-08-2019GALLERY: It's almost a tradition that the first stage of the Tour de Pologne to Kraków ends with a bunch sprint. That was also the case today and you can...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 03-08-2019‪At the age of 19 years and 190 days, Remco Evenepoel became the third-youngest rider in history to win a major one-day race and the youngest to score a victory...
En voir plus

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
03-08-2019 20:14:04

Message de Tomasz Marczyński du 03-08-2019"Freestyler Rock the microphone"😎🎙#cycling #sport #concert #party #singer #music #fiesta #race #polska #polishboy #tomaszmarczynski #lottosoudal #comeon #fire #smile #enjoy #home
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
03-08-2019 20:10:19

Message de Rafał Majka du 03-08-2019To był bardzo udany dzień !!
Jutro kolejna szansa przed nami 🏆🍾🥂
#MajkaTDP #BORAhansgrohe #TDP2019
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 20:07:53

Message de Volta a Portugal du 03-08-2019Mais uma maratona com 194,1 Km 💪💪💪. Etapa com partida de Santarém com o habitual sprint 🏁🏁🏁na chegada a Castelo Branco que só deu azul e branco 🚝🚝🚝

#VOLTA2019 #3aEtapa #AmarelaContinuaAzul
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-08-2019 19:59:55

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-08-2019Prudential Ride London. Tutti, ma proprio tutti per Kristoff. Ci giochiamo Marcato, Bohli, Oliveira, Troia, Bystrom e Ferrari, insomma tutto il team per Alexander. Il Norvegese al Tour non ha...
En voir plus

Anthony Roux CyclingAnthony Roux Cycling
03-08-2019 19:55:26

Classica San Sebastian ! 27eme, un parcours beaucoup plus grimpeur cette année mais toujours un plaisir de faire cette course!

Place maintenant à une micro coupure !

Nicolas EDETNicolas EDET
03-08-2019 19:50:21

Message de Maciej Paterski Official Fanpage du 03-08-2019Za nami pierwszy dość spokojny etap Tour de Pologne 🚴🏽‍♂️ Jedziemy dalej, trzymajcie kciuki ✊✊

Fot. Szymon Gruchalski
En voir plus

CCC TeamCCC Team
03-08-2019 19:42:12

Message de CCC Team du 03-08-2019Today at Donostiako Klasikoa - Clásica de San Sebastián, we saw a powerful sprint from Greg Van Avermaet to take 🥈🤩 + a strong ride in the breakaway from Josef...
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
03-08-2019 19:40:04

Message de Prudential RideLondon du 03-08-2019What a day of cycling...😍

Thanks London, you were brilliant, we're going again tomorrow!

#RideLondon
Voir la vidéo

Joni BrandãoJoni Brandão
03-08-2019 19:38:15

Message de Joni Brandão du 03-08-201981.ª Volta a Portugal 🇵🇹

3 Etapa | Santarém - Castelo Branco ✅

Existem dias especialmente difíceis. Ontem devido a uma avaria mecânica tive de me deslocar ao carro de apoio...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
03-08-2019 19:32:18

Message de Team Sunweb du 03-08-2019🗣"It's nice to get my first WorldTour podium this year and get back into the swing of things for the end of the season. It was pretty hectic today but...
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
03-08-2019 19:29:17

Message de Prudential RideLondon du 03-08-2019Latest News Wiebes wins Classique after dramatic finish : 📝 The full race report from a dramatic Prudential RideLondon Classique.

#RideLondon #PRLClassique #UCIWWT
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
03-08-2019 19:16:45

Message de Prudential RideLondon du 03-08-2019That winning feeling! 🍾🍾🍾
Voir la vidéo

Tiago MachadoTiago Machado
03-08-2019 19:14:43

Message de Tiago Machado du 03-08-2019É nisto que o ciclismo é diferente de qualquer outro desporto!!!
Quanto a etapa da @voltaportugal , dia de um pequeno azar, uma avaria fez me gastar alguma energia que nao...
En voir plus

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
03-08-2019 19:14:37

Message de Isabelle Beckers du 03-08-2019Back into my casual clothes after a race I couldn't finish due to mechanical issues.
But the good news is, I can race again on Tuesday! Yay!
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
03-08-2019 19:13:07

Message de Paweł Poljański du 03-08-2019Pierwszy etap, pierwsze zwycięstwo dla BORA-hansgrohe!
#tourdepologne #stage1 #borahansgrohe
📸bettiniphoto
En voir plus

Maciej BodnarMaciej Bodnar
03-08-2019 19:12:00

Message de Maciej Bodnar du 03-08-2019Dzisiaj mocno pracowałem na czele peletonu od początku etapu. Chłopaki skutecznie rozprowadzili Pascala na ostatnich metrach, dzięki czemu możemy cieszyć się z wygranej naszego sprintera. To był udany dzień !!
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 19:08:12

Message de Volta a Portugal du 03-08-2019Daniel Mestre na chegada a Castelo Branco.
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 19:05:35

Message de Volta a Portugal du 03-08-2019Portadores das Camisolas após o final da 3.ª Etapa, que uniu Santarém a Castelo Branco, numa extensão de 194,1 Km.
#voltaaportugal2019
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
03-08-2019 19:01:25

Message de Israel Cycling Academy du 03-08-2019Coming up Sunday in LONDON:

Davide and ICA versus the Goliaths !

Any plans for London Tomorrow, ICA fans ?

Well , forget shopping. We got much more exciting stuff...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
03-08-2019 19:00:50

Message de CCC Team du 03-08-2019REPORT: "My form was already good in Belgium and I was able to carry that into this race. I will try to take advantage of that in the upcoming days...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
03-08-2019 18:59:00

Message de Team Novo Nordisk du 03-08-2019REPORT: Planet Takes King of the Mountains Jersey at Tour de Pologne Opener : "This is a World Tour race and this is the Tour de Pologne King of the...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
03-08-2019 18:58:07

Message de Tour de Pologne du 03-08-2019🗣”We had to stay calm and we did it. Perfect job!” - Pascal Ackermann aka The King of Krakow👑

🗣 „Musieliśmy zachować spokój do końca i to zadanie wykonaliśmy. Idealna...
Voir la vidéo

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
03-08-2019 18:51:14

Message de Alexandre Geniez du 03-08-2019Première étape du Tour de Pologne.

134 bonhommes dans le même temps, à bloc toute la journée à frotter. Bref, tout ce que j'aime. Ou pas.

Content d'être de retour...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
03-08-2019 18:51:10

Message de Equipe Arkéa Samsic du 03-08-2019🥈Clément Russo était déçu mais a pris une très belle 2ème place lors de la troisième étape du Tour du Portugal ! 🇵🇹

Yvon Caër, directeur sportif : "Clément est un...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
03-08-2019 18:51:03

Message de Team Sunweb du 03-08-2019🗣“I felt pretty good and the legs and intuition were pretty much on point. I think if we time it in the upcoming two days we can definitely go for...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
03-08-2019 18:50:07

Message de BORA-hansgrohe du 03-08-2019📝 REPORT: 🏆
Impressive win by Pascal Ackermann on Tour de Pologne opener
👉🏻 Read more about our great day in #Krakow here: http://bit.ly/2KfKGhd
-----
📝 BERICHT: 🏆
Beeindruckender Pascal Ackermann gewinnt...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 03-08-2019Thanks for making sure we are always #Dressed2Win, Vermarc Sport!
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
03-08-2019 18:45:45

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 03-08-2019Van Poppel fifth in Tour de Pologne’s first stage : Sports director Addy Engels had seen a combative team. “It was immediately clear that the stage would finish in a...
En voir plus

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
03-08-2019 18:44:16

Message de Romain Feillu Officiel du 03-08-2019AVANT LE TOUR DU LIMOUSIN
QUELQUES CRITERIUMS AU PROGRAMME
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
03-08-2019 18:40:35

Message de Equipe Arkéa Samsic du 03-08-2019Laurent Pichon se classe 4ème de la deuxième étape du Kreiz Breizh Elites et est 3ème du classement général, ce soir !

Laurent Pichon : « Tout reste à faire...
En voir plus

Patrick KonradPatrick Konrad
03-08-2019 18:40:07

Message de Patrick Konrad du 03-08-2019Outtakes of today‘s race Clasica San Sebastian 🇪🇸 which ended with a sixth place for me.
#borahansgrohe #bohbandofbrothers #boracookingsystems #hansgrohe #iamspecialized @ San Sebastián, Pais Vasco, Spain
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
03-08-2019 18:40:04

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 03-08-2019Giving the Ridley Bikes a proper wash ahead of tomorrow's second Tour de Pologne stage 🧽
En voir plus

Pierre LatourPierre Latour
03-08-2019 18:37:34

Message de Pierre Latour du 03-08-2019Derrière l'écran ou sur le vélo, on est solidaires 🤭

Merci à Geoffrey Bouchard de m'avoir donné son vélo et à Alexandre Geniez pour sa force de bison aveyronnais qui...
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
03-08-2019 18:34:52

Message de Team Cofidis du 03-08-2019Deux abandons et un retout : Après avoir été forcé à l'abandon sur les routes de la Grande Boucle à cause d'un maudit virus, Nicolas Edet a fait son grand...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
03-08-2019 18:34:18

Message de Astana Pro Team du 03-08-2019Clásica Ciclista San Sebastián. Gorka Izagirre is 4th

- In the sprint, I finished third from our group and became the fourth in the race. Not bad at all, - said...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-08-2019 18:32:36

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-08-2019A winning day for the team in the first ever edition of the women's San Sebastian race where Lucy Kennedy overcame the odds to take a solo win despite a...
Voir les 14 photos

Enric Mas NicolauEnric Mas Nicolau
03-08-2019 18:30:14

Message de Enric Mas Nicolau du 03-08-2019Muy buenas sensaciones en esta Donostiako Klasikoa donde Remco Evenepoel logró una espectacular victoria. Su fuerza y el trabajo de equipo de neutralizar todos los ataques en las últimas subidas...
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
03-08-2019 18:26:56

Message de Prudential RideLondon du 03-08-2019A dramatic finish to the Prudential RideLondon Classique.

After a stewards enquiry, Kirsten Wild has been disqualified for her part in a crash just before the finish line meaning Lorena...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
03-08-2019 18:25:36

Message de UAE Team Emirates du 03-08-2019🗣 “I’m really happy to be back racing and to finish second to a rider like Ackermann isn’t so bad, so well done to him. I’m definitely missing a bit...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
03-08-2019 18:24:16

Message de Team Bahrain Merida du 03-08-2019👏🏻 @MarkPadun made his debut at a classic World tour race, taking a good 18th place at @dklasikoa.
En voir plus

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
03-08-2019 18:23:23

Message de Frederico Figueiredo du 03-08-2019A todos aqueles que hoje no pelotão me vieram perguntar como estava a eles o meu muito obrigado do coração companheiros, apesar tudo somos adversários mas nestes momentos não existe...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
03-08-2019 18:09:23

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 03-08-2019Van Poppel vijfde in eerste etappe Ronde van Polen : Ploegleider Addy Engels zag een strijdvaardige ploeg. “Het was gelijk duidelijk dat de etappe op een sprint zou eindigen. De...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
03-08-2019 18:07:53

Message de Tour de Pologne du 03-08-2019You won’t get any better look at that fantastic stage 1 finish... All thanks to Tissot #OfficialTimekeeper of #TDP19🇵🇱

Bardziej dokładnego ujęcia tego niesamowitego finiszu już nie zobaczycie. A wszystko dzięki...
En voir plus

Rüdiger SeligRüdiger Selig
03-08-2019 18:03:32

Message de Rüdiger Selig du 03-08-2019What a day! After 8Weeks without real racing was hard to come back. But our team spirit is the key for success! Big thanks also for the guys behind the...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-08-2019 18:01:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-08-2019Mezgec sprints into the top-10 on stage one of the Tour of Poland : REPORT 📰 "I got squeezed from right to left and had to brake, and that meant...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 18:00:49

Message de Volta a Portugal du 03-08-2019Daniel Mestre e Gustavo Veloso.
En voir plus

Maxime MonfortMaxime Monfort
03-08-2019 17:58:56

Message de Maxime Monfort du 03-08-2019CLÁSICA SAN SEBASTIÁN : #Klasikoa : la réaction de Max après la classique espagnole est à lire sur le site ☺️

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/clasica-san-sebastian-3/
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
03-08-2019 17:50:42

Message de CCC Development Team du 03-08-2019Najtrudniejszy etap #TourAlsace za naszymi kolarzami. Attila Valter zapowiedział walkę i dał z siebie wszystko, kończąc dzisiejsze zmagania na szczycie podjazdu pod Col du Calvaire na 11. miejscu. Ponadto Węgier...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
03-08-2019 17:45:11

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 03-08-2019The first Tour de Pologne stage was one for the fast guys. Hear from Tomasz Marczyński post-race! #TDP2019
Voir la vidéo

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
03-08-2019 17:44:37

Message de Quentin Jauregui Officiel du 03-08-2019[ Résultat Tour de Pologne 🇵🇱 - Étape 1 ] :
Première étape remporté par 🇩🇪 Pascal Ackermann (Bora) devant 🇨🇴 Fernando Gaviria (UAE Team Emirates) et 🇱🇺 Fabio Jakobsen....
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
03-08-2019 17:43:34

Message de Tour de Pologne du 03-08-2019Here we go with the leaders gallery 🏆
💛 Carrefour GC 👉 Pascal Ackermann
♥️ TAURON Best Climber 👉 Charles Planet
💟 Grupa LOTOS Best Sprinter 👉 Ackermann
💙 LOTTO. Most Active 👉...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
03-08-2019 17:41:14

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 03-08-2019Strong Bouwman shows himself in Clásica San Sebastian : “We had hoped and also expected that we could compete in the final of the race with Laurens”, sports director Merijn...
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
03-08-2019 17:38:22

Message de Hubert Dupont du 03-08-2019Abandon d’Hubert sur la Clasica San Sebastian
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-08-2019 17:33:36

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-08-2019Bookwalter & Hamilton the highest finishers on a hard day at the men’s Clásica San Sebastián : REPORT 📰 “If we can take anything out of it today it is...
En voir plus

Ermenault CorentinErmenault Corentin
03-08-2019 17:29:23

Message de Ermenault Corentin du 03-08-2019Heureux et honoré de vous apprendre ma sélection en équipe de France pour le championnat d’Europe. Je prendrai part au CLM mixte et au CLM individuel. Une réelle reconnaissance d’accéder...
En voir plus

Laurent PichonLaurent Pichon
03-08-2019 17:29:22

Message de Laurent Pichon du 03-08-2019Team Arkéa Samsic on Twitter : https://twitter.com/Arkea_Samsic/status/1157703325397258240?s=19
En voir plus

Greg Van AvermaetGreg Van Avermaet
03-08-2019 17:29:16

Message de Greg Van Avermaet du 03-08-2019Van Avermaet (2de): “Eens Remco vrijheid krijgt, is hij nog moeilijk af te stoppen” : Runner-up in San Sebastian na fenomeen Evenepoel.
En voir plus

Bjorg Lambrecht OfficialBjorg Lambrecht Official
03-08-2019 17:26:44

Message de Bjorg Lambrecht Official du 03-08-2019Ronde van Polen 2019 a partagé 3 photos.
Voir les 3 photos

Team SunwebTeam Sunweb
03-08-2019 17:26:30

Message de Team Sunweb du 03-08-2019🗣"I felt very good for the first 2 hours but then the good feeling changed into a bad feeling later in the stage."

Felix Gall on a very tough day in...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 03-08-2019Luck was not our side today at the Tour de Pologne, as after no fault of his own, Mark Cavendish was caught up in crash with just 3.5km to go....
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
03-08-2019 17:25:06

Message de Rafał Majka du 03-08-2019Świetny początek w naszym wykonaniu !! Gratulacje dla Pascala, który może cieszyć się z wygranej etapowej i koszulki lidera Tour de Pologne 💛👏🏻

Fajnie jest wrócić do ścigania po 2 miesiącach...
En voir plus

José MendesJosé Mendes
03-08-2019 17:23:47

Message de José Mendes du 03-08-2019Á partida da 3a Etapa @voltaportugal tive alegria de abraçar o Pai de uma pessoa que foi muito especial e importante na minha carreira. Ofereceu-me esta recordação desses tempos, a...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 03-08-2019🇵🇱 - Tour de Pologne - Etape 1

Cette première étape s'est terminée par un sprint massif. Clément Venturini prend la 14e place.

#allezALM - © Getty Images

-------

🇵🇱 - Tour de Pologne...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 17:20:44

Message de Volta a Portugal du 03-08-2019Resumo da etapa.
Voir la vidéo

Pieter Serry FanclubPieter Serry Fanclub
03-08-2019 17:18:40

Ronde van Polen - Rit 1

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
03-08-2019 17:16:41

Message de Equipe Arkéa Samsic du 03-08-2019Quelle remontée de Clément Russo ! 2ème au sprint aujourd’hui sur le Tour du Portugal. 🇵🇹

Ça va payer !
Voir la vidéo

De Wally'sDe Wally's
03-08-2019 17:16:32

03/08/2019 RONDE VAN POLEN Rit 1: 1.Pascal ACKERMANN ... 116. Jelle /153 dln. Massasprint. Diverse valpartijen ontsieren de finale. Jelle slalomt overal tussendoor.

Tour de PologneTour de Pologne
03-08-2019 17:15:10

Message de Tour de Pologne du 03-08-2019#TDP19🇵🇱 Stage 1
🥇 Pascal Ackermann 🇩🇪 BORA-hansgrohe
🥈 Fernando Gaviria 🇨🇴 UAE Team Emirates
🥉 Fabio Jakobsen 🇱🇺 Deceuninck - Quick-Step Cycling Team
Voir la vidéo

Bjorg Lambrecht OfficialBjorg Lambrecht Official
03-08-2019 17:14:47

Ronde van Polen - Rit 1

Movistar TeamMovistar Team
03-08-2019 17:13:28

Message de Movistar Team du 03-08-2019Bonito sábado de ciclismo en la Donostiako Klasikoa, disfrutando con otra lección de inteligencia y clase de Lourdes Oyarbide (6ª), el esfuerzo en fuga de Lorena Llamas, el trabajo de...
En voir plus

Omar Fraile MatarranzOmar Fraile Matarranz
03-08-2019 17:09:42

Message de Omar Fraile Matarranz du 03-08-2019Omar Fraile: 'Evenepoeli segundo batzuk emanez gero irabaz zezakeela banekien' : #Klasikoa
Donostiako Klasikoa
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 17:08:21

Message de Volta a Portugal du 03-08-2019Parabéns Daniel
En voir plus

CCC TeamCCC Team
03-08-2019 17:06:29

Message de CCC Team du 03-08-2019REPORT: "I am happy with how the race went today. I think I did the race that I had to do... Of course, winning is always better but, I think...
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
03-08-2019 17:06:26

Message de Tour de l'Avenir du 03-08-2019Le Tour de l'Avenir prendra un peu de hauteur grace à Savoie Hélicoptères 🤝🙏

👉 Savoie Hélicoptères sera présent sur les 10 étapes dans la caravane publicitaire ! 🥳
👉 Savoie Hélicoptères...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
03-08-2019 17:05:07

Message de Team Sunweb du 03-08-2019🗣"I had a good feeling and knew that the last climb was short and steep; it suited me so I tried to go all out with the best over the...
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 17:02:52

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019🏆PODIUM🏆
📸 Photo Gomez Sport
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 17:01:28

Message de Volta a Portugal du 03-08-2019O último quilómetro da chegada a Castelo Branco na emissão RTP
Voir la vidéo

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
03-08-2019 16:59:27

Message de BORA-hansgrohe du 03-08-2019Strong sixth for Patrick Konrad at Donostiako Klasikoa San Sebastian. Read on here: http://bit.ly/2KrSrPZ
---
Starker sechster Rang für Patrick Konrad in San Sebastian. Hier weiterlesen: http://bit.ly/2GKdEUc
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
03-08-2019 16:54:39

Message de UAE Team Emirates du 03-08-2019‪🥈 It was so close. #FernandoGaviria 🇨🇴 takes second place after fast bunch sprint on stage 1 of Tour de Pologne 🇵🇱.‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance‬ #TDP2019
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
03-08-2019 16:51:56

Message de Tour de Pologne du 03-08-2019Oops... he did it again!
Pascal Ackermann from BORA-hansgrohe wins #TDP19🇵🇱 Stage 1 in Kraków, just like he did a year ago👏 #rocket🚀

On to znowu zrobił!
Pascal Ackermann z grupy BORA-hansgrohe...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-08-2019 16:51:46

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-08-2019In Polonia si rivede la tigre, per adesso solo il ruggito, aspettiamo la zampata dei giorni migliori, comunque un secondo posto 🥈 è un bel rientro alle competizioni per il...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 16:48:32

Vitória de Daniel Mestre ao sprint no empedrado de Castelo Branco no final da 3ª etapa. Gustavo Veloso mantem Amarela.

Team INEOSTeam INEOS
03-08-2019 16:47:20

Message de Team INEOS du 03-08-2019Top 15 for Dunbar at San Sebastian : “I feel like I could have crept into the top 10, but it is what it is, it’s a race that I...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
03-08-2019 16:44:57

Message de BORA-hansgrohe du 03-08-2019Back to back VICTORY for Pascal Ackermann on stage 1 at Tour de Pologne
- -
Nach letztem Jahr siegt Ackes auch in diesem Jahr beim Auftakt zur Polen Rundfahrt
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 03-08-2019Remco Evenepoel remporte la Clasica San Sebastian au terme d'un raid solitaire. Rudy Molard termine dans le groupe des favoris, il prend la 12e place.

Du côté de la première...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 16:41:18

Message de Volta a Portugal du 03-08-2019Com apenas um homem em fuga , vamos ver a luta no pelotão pelo segundo lugar do Prémio de Montanha (4ª Cat) de Cebolais de Cima. Peio Goikoetxea (Equipo Euskadi)...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
03-08-2019 16:39:10

Message de CCC Team du 03-08-2019Jakub Mareczko sprints to sixth place on stage one at the Tour de Pologne, behind the winner Pascal Ackermann.

#RideforMore
Voir la vidéo

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 16:30:23

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019"Hau sinestezinada, amets bat"
"Esto increíble, es un sueño"
"It is incredible, it is dream"
Remco Evenepoel Deceuninck - Quick-Step Cycling Team
#Klasikoa
https://youtu.be/ZjCMDJ3Xcw8
Voir la vidéo

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
03-08-2019 16:24:18

Message de Prudential RideLondon du 03-08-2019The neutralised lap is complete and the 2019 Prudential RideLondon Classique is under way!

🇬🇧Watch Online: http://bit.ly/PRLClassiqueWatch

#RideLondon #PRLClassique #UCIWWT
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
03-08-2019 16:20:24

Message de Israel Cycling Academy du 03-08-2019ICA NEWS:

ICA announces the first official Rider signing of 2020.

Please Welcome French 🇫🇷 🇫🇷 🇫🇷

HUGO HOFSTETTER

While still full time/full gas busy with our 2019 racing campaign,
we are...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 03-08-2019It was a tough edition of Clasica San Sebastian today but despite some Le Tour fatigue still in his legs, Roman Kreuziger was our best placed, finishing in 17th position....
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 16:11:51

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019Aupa Markel Irizar !!!!!!!!! Plaza guztia hunkitu duzu!!!! 👏🏼👏🏼👏🏼 #Klasikoa
Voir la vidéo

MAVI GarciaMAVI Garcia
03-08-2019 16:08:54

Message de MAVI Garcia du 03-08-2019Estos han sido mis días de vuelta a las carreras en la mejor compañía! Ya os echaba de menos! Es duro pero cada día me he ido sintiendo mejor....
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 16:04:35

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019Rueda de prensa de los ganadores de la #Klasikoa
Klasikoaren irabazleen prentsa aurrekoa
Remco Evenepoel Lucy Kennedi
Deceuninck - Quick-Step Cycling Team Mitchelton-SCOTT
Voir la vidéo

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
03-08-2019 16:01:00

Message de Grands Prix Cyclistes du 03-08-2019Did you know? During the Grand Tours, you wait for hours to see the riders go by and it’s over. When you go to the GPCQMs, you can see and...
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
03-08-2019 16:00:00

Message de Grands Prix Cyclistes du 03-08-2019Le saviez-vous? Dans les Grands Tours, vous attendez des heures pour voir passer les WorldTeams une seule fois. Assister aux GPCQM, c’est voir et sentir le peloton vous frôler des...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
03-08-2019 15:58:21

Message de Tour de Pologne du 03-08-2019Man on the mission 🚴🏻‍♂️💨 Maciej Bodnar chasing the breakaway.

Kolarz-maszyna. Maciej Bodnar w pogoni za ucieczką. #TDP19🇵🇱 #UCIWT

Carrefour TAURON Polska Energia Grupa LOTOS LOTTO. Radość wygrywania Studio55 Tissot MM...
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 15:51:19

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019PODIUM 🏆🙌🏼💙💜
#Klasikoa
Voir la vidéo

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 03-08-2019🇪🇸 - Clasica San Sebastian

Nos coureurs n'ont rien pu faire face au jeune prodige Remco Evenepoel aujourd'hui.
Pour sa 1ère course avec l'équipe, Jaakko Hanninen termine dans le gros...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
03-08-2019 15:48:22

Message de UAE Team Emirates Supporters du 03-08-2019L'intento dei nostri ragazzi è quello di provarci sempre. Sappiamo che Daniel Martin non è uscito bene dal Tour de France e che ancora devono essere chiarite le motivazioni di...
En voir plus

ŠKODA Tour de LuxembourgŠKODA Tour de Luxembourg
03-08-2019 15:46:04

Message de ŠKODA Tour de Luxembourg du 03-08-2019🏆Impressive Win of GP Patton 2018 Winner 🥇 Remco Evenepoel at Clasica San Sebastian today 👏🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
03-08-2019 15:44:47

Message de Prudential RideLondon du 03-08-2019📝📝📝

The teams are registering for the 2019 Prudential RideLondon Classique.

#RideLondon #PRLClassique #UCIWWT
Voir la vidéo

Jarlinson PantanoJarlinson Pantano
03-08-2019 15:44:29

Message de Jarlinson Pantano du 03-08-2019Hoy es un día muy especial se retira uno de las personas que me ayudo en mis últimos años de ciclismo, hoy solo tengo palabras de agradecimiento a esta gran...
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 15:43:31

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019🏆🥇 IRABAZLEA / GANADOR / WINNER Remco Evenepoel Deceuninck - Quick-Step Cycling Team 📸 Photo Gomez Sport #Klasikoa
En voir plus

CCC TeamCCC Team
03-08-2019 15:34:36

Message de CCC Team du 03-08-2019‪#Klasikoa Greg Van Avermaet is heading onto the podium after sprinting to second behind Evenepoel (DQT), who won from the late two-rider move. ‬

‪Great race in the final kilometers from...
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 15:34:01

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019EVENEPOEL🏆🙌🏼 Remco Evenepoel Deceuninck - Quick-Step Cycling Team #Klasikoa
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 03-08-2019‪Unbelievable!!!‬
‪19-year-old Remco Evenepoel wins Clasica San Sebastian after attacking with 20 kilometers to go and holding off the chasers!‬
‪#WayToRide #No53in2019‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
03-08-2019 15:27:11

Message de Prudential RideLondon du 03-08-2019Our attention switches to the 2019 Prudential RideLondon Classique, the riders are registering and we are around 40 minutes until go-time! 🏁
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 15:00:48

Message de Volta a Portugal du 03-08-2019Tiago Machado também já trocou de máquina
- emissão RTP
Km 114 - Na subida para a contagem de montanha do Gavião, Tiago Machado sofreu uma avaria e trocou de bicicleta.
Voir la vidéo

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
03-08-2019 15:00:00

Message de Prudential RideLondon du 03-08-2019Latest News Prudential RideLondon is “bigger and better than ever” : “It’s the greatest celebration of cycling in the world, without a shadow of a doubt – and it’s better...
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
03-08-2019 14:59:24

Message de Ondřej Cink du 03-08-2019Last course check is done ✅
Tomorrow another World Cup in Val di Sole start at 15:05.
Course is pretty cool with lot of neutral sections and steep climbs 👌🔥...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
03-08-2019 14:58:41

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 03-08-2019📊 Maxime Cam prend la 3e place de la deuxième étape du Kreiz Breizh Elites à Plouray dans un sprint à huit.

📸 FRJ design & photography

#KBE l #ThereIsNoTry
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 14:48:20

Message de Volta a Portugal du 03-08-2019Quando o calor aperta a Volta desperta!
Imagens RTP dos primeiros quilómetros da 3ª etapa
Voir la vidéo

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 14:45:00

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019“Lasterketa ikaragarria izan da”
“La carrera ha sido impresionante”
Lourdes Oyarbide Movistar Team #Klasikoa
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
03-08-2019 14:41:53

Message de Tour de Pologne du 03-08-2019Love... and... pain
Everything can happen in #TDP

Miłość i ból. Czyli ma trasie Tour de Pologne wszystko się może zdarzyć.

Marek Rutkiewicz 😘 Anna Szafraniec-Rutkiewicz
Adrian Kurek 😖

📷 Szymon Gruchalski
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
03-08-2019 14:36:26

Message de Tour of Utah du 03-08-2019What’s not to love about America’s Toughest Stage Race? #TOU2019 #SuperFanSquad
Voir la vidéo

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 14:35:25

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019🚴🏼‍♂️💨 Michael Woods EF Education First Pro Cycling
📸 Photo Gomez Sport
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
03-08-2019 14:17:12

Message de Vitor Gamito du 03-08-2019Terceiro dia de Carpathian MTB Epic, segunda etapa com 45km e 2400 metros de desnível acumulado.

Hoje foi um dia de condições extremas!
Subidas e descidas com percentagens de inclinação incriveis,...
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 14:15:33

Message de Volta a Portugal du 03-08-2019Há dias assim! Joni Brandão viveu ontem um dia atípico. Ele e a máquina não se entenderam…
Voir la vidéo

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 14:14:58

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019En la subida de Murgil ya están todos preparados 🚵🏼‍♂️🔥
EUSKAL AFIZIOA👏🏽 #Klasikoa
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 14:10:09

Message de Volta a Portugal du 03-08-2019A fuga na Chamusca.
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
03-08-2019 14:05:55

Message de Trek-Segafredo du 03-08-2019Markel Irizar answers the fans' questions ahead of his final race as he heads into retirement.
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 03-08-2019The boys are ready for the Tour de Pologne.
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
03-08-2019 13:46:50

Message de Taylor Enjoy the beautiful adventures Saturday mornings bring. 🦋 #goodvibez #love #life #utah #monsterhydro #ride100percent
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 13:45:41

Message de Volta a Portugal du 03-08-2019Partida de Santarém, no primeiro dia de calor da Volta.
Voir la vidéo

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 13:45:00

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019“Ser el primer nombre de la #Klasikoa femenina es muy especial”
“Lehenengo emakumezkoen Klasikoko lehen izena izatea benetan berezia da”
Lucy Kennedy Mitchelton-SCOTT
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
03-08-2019 13:42:25

Message de Team Novo Nordisk du 03-08-2019We're ready for #ChangingDiabetes at Tour de Pologne!
En voir plus

Message de Enrico Battaglin Official Fan Club du 03-08-2019È già in corso la prima tappa del Giro di Polonia, corsa a tappe di 7 frazioni. Qui in foto, Enrico poco fa alla partenza con la cugina Miriam Campese!!!...
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
03-08-2019 13:32:08

Message de Paweł Poljański du 03-08-2019🚴‍♂ Tour de Pologne etap: 1
📍132.2km
📅 03.08.2019
🚩Kraków
🏁Kraków
📺 TVP 1
⏰ 16:10
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
03-08-2019 13:30:41

Message de Tour de Pologne du 03-08-2019#TDP19🇵🇱 is on! Good luck to everyone.

Ruszyła 76. edycja Tour de Pologne!

Carrefour TAURON Polska Energia LOTTO. Radość wygrywania Grupa LOTOS Studio55 Tissot MM Cars MM Cars Rental Bądźmy Razem. TVP...
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 03-08-2019The famous white railings that skirt the entire Concha promenade, have become the single best-known feature of San Sebastián.

One of the best ways to enjoy the promenade is by...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
03-08-2019 13:25:53

Message de UAE Team Emirates du 03-08-2019‪It's almost time for stage 1 at the Tour de Pologne 🇵🇱. Our guys are heading to the start in Kraków.‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance‬ #TDP2019
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
03-08-2019 13:24:33

Message de Fans de Marvin Tasset du 03-08-2019A demain, Marvin ✊
💻 dès 13h https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fbelgique.directvelo.com%2Fdirect%2F3992%2Fl-enfer-de-voerendaal-2019%3Ffbclid%3DIwAR3JsebiqOwuSzeSP11kBjjmJTRlIr-qlarC9i7bv-fwuVankthAkbG2v4U&h=AT1ctJJwi55OiO7qKIXfG4RQq-5ynxC1N29Q2z7jgi_5EQbFSUOyDyKHfS0F0sEuZHAbnzzVHUiZJnhspktvGlPYyCdnTNgibwdfQo6FqwIRqv8LopiYNUKBZbzei7qMX0oyZkH7tkLtCaObr-iCwL7RddDanZF-tIsLh41V2ufbq1OyqVlo2iu9DBKZhS6Bi38IAq5JgbWYXf9_6UpPF0SHn9EViya7cXowNznQ7PX5SzqCXrkXRxj64w39WBNZZyyAgwJfP0k3UnyDH_o7dhzfrIE6F_Mjq5eXpolL13uzcf9mDo3-6B_jJWk-HJKyGG85ol8y8sskTC0QyLpwwJyUNUdZyj2Z1x0deLZpAKq6FPPznfyLAyY8EhoW23s1fNfcaf_RnkBXDeG9gkge8wFQacluWj2uGUFR8evRBAe9qIjFnEpAE-weJ0ueRfbm1RNleyCeqkExkRdtwyLWXsiAE510nBcc3hVcQxcc18rX573Iw0MeMbIHPtaQEjEvn4uIzlM_rSZnCPtZGpS23ze5G80R0rSxAlN_iMxl3yH4vjDe5mq3MbPHGH0-hYvSHObhpZptOm3Oy82xLqR8nbcyGcC-sCd_cIXUyi6EMHYVOaHwSm3IiHG-ZLb1Yakt91-FxTHYiaK7G9CuC_P8Kg
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
03-08-2019 13:21:57

Message de Jesus Hernandez du 03-08-2019A disfrutar al máximo el fin de semana!!!💪🚴‍♂️💨
Feliz sábado a todos!!!☺️☺️
#quererespoder
#construyetuvida
#motivation
#cyclingstylelife
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-08-2019 13:14:58

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-08-2019Kennedy overcomes an untimely puncture to fight back and win Clásica San Sebastián : REPORT 📰 "I had a bit of bad luck on the descent with a flat...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
03-08-2019 13:12:14

Message de CCC Team du 03-08-2019Let’s #RideforMore in Poland! Tour de Pologne gets underway!

#JedziemypoWięcej w Polsce! Zaczynamy Tour de Pologne!
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 13:07:13

Message de Volta a Portugal du 03-08-2019♻️ Volta a Portugal mais limpa
Amanhã, após o final da 4ª etapa, os elementos da organização em conjunto com os membros das entidades parceiras vão fazer a recolha intensiva de...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 13:03:26

Message de Volta a Portugal du 03-08-2019Alô África!!!
Seguem na frente dois homens isolados, o português Guillaume Almeida (Bai Sicasal-Petro de Luanda) e o sul africano Jayde Julius (Protouch). O duo já teve mais de 10 minutos...
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 13:02:21

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019🥇 Lucy Kennedy Mitchelton-SCOTT
🥈 Janneke Ensing WNT - ROTOR Pro Cycling
🥉Pauliena Rooijakkers CCC Team
📸 Photo Gomez Sport #Klasikoa
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
03-08-2019 13:00:18

Message de BORA-hansgrohe du 03-08-2019📷 Gallery | #TDP2019 🇵🇱

Sign on ✔️
Interviews ✔️
Now, ready to rock Tour de Pologne stage 1
- - -
Einschreiben - Interviews erledigt nun auf zur 1.Etappe
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 13:00:01

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019“A ver si podemos hacer lo mismo que el año pasado”
“Ea iaz egin genuen lana berriro egin dezakegun”
Cyril Barthe Euskadi - Murias
#Klasikoa
Voir la vidéo

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 12:36:05

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️ Mitchelton-SCOTT Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE BORA-hansgrohe 📸 Photo Gomez Sport #klasikoa
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
03-08-2019 12:33:33

Message de Prudential RideLondon du 03-08-2019🗣️"The atmosphere is absolutely amazing!"

Some of the cyclists enjoying Prudential RideLondon FreeCycle explain why they think it's so special!

#RideLondon
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
03-08-2019 12:32:41

Message de Tour de Pologne du 03-08-2019Birthday boy with his girls. Stay happy Cesare Benedetti 🥇🎂🎁 BORA-hansgrohe

Urodzinowy chłopak wraz ze swoimi dziewczynami. Dużo szczęścia Czarku!
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
03-08-2019 12:13:26

Message de Tour de Pologne du 03-08-2019Today we also start the biggest bikefest for kids in Poland - Kinder+Sport mini Tour de Pologne. It’s an event where Michał Kwiatkowski, Katarzyna Kasia Niewiadoma and Katarzyna Pawłowska all...
En voir plus

Fabien DoubeyFabien Doubey
03-08-2019 12:10:22

Message de Fabien Doubey du 03-08-2019Retour sur cette magnifique semaine belge 🇧🇪 sur le @trw_org ! 2 victoires d’étape et le GC pour @loicvliegen et @teamwantygobert 🏆🥇🥇 Un plaisir de ce mettre à la planche...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 12:08:40

Message de Volta a Portugal du 03-08-2019Joni Brandão penalizado em 10 segundos desceu para 10º e fica a 17 segundos da liderança.

A penalização ao corredor da Efapel ficou a dever-se a impulso do carro de apoio,...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 12:07:29

Message de Volta a Portugal du 03-08-20193.ª Etapa | Santarém > Castelo Branco - 194,1 Km
Voir la vidéo

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 12:06:21

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019LUCY KENNEDY LEHENENGO EMAKUMEZKOEN #KLASIKOA -ren IRABAZLEA 🏆 Mitchelton-SCOTT / 📸 Photo Gomez Sport
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 12:05:20

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019Clasificación General : Las clasificaciones oficiosas están en la web
Ez behin behineko klasifikazioak web orrialdean daude ⬇️
https://women.klasikoa.eus/Classification/3/0
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 12:00:02

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019"Lasai hartuko dugu gaur"
"La etapa nos la vamos a tomar tranquilos"
Gorka Izagirre Astana Pro Team
#Klasikoa
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 11:53:55

Message de Volta a Portugal du 03-08-2019Partida Santarém.
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 11:52:22

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019LUCY KENNEDY 🙌🏼🚴🏼‍♂️🏆 Mitchelton-SCOTT #Klasikoa
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-08-2019 11:50:46

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-08-2019‪#Klasikoa 🚴🏻‍♀️ Lucy Kennedy overcomes an untimely puncture, continues to fight back and claims a phenomenal solo victory! 👏🏻👏🏻👏🏻‬

‪What a great display of determination from the Australian rider. Congratulations Lucy!...
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 11:45:00

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019“Vengo a disfrutar de la carrera”
“Ondo pasatzera nator”
Egan Bernal #Klasikoa
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 11:41:29

Message de Volta a Portugal du 03-08-2019Venceslau Fernandes esteve hoje na partida em Santarém.
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
03-08-2019 11:39:00

Message de Tour de Pologne du 03-08-2019For them it’s more than a race. Team Novo Nordisk - all riders are diagnosed with type 1 diabetes. Today in Kraków PL team offers free blood glucose test, as...
En voir plus

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
03-08-2019 11:37:24

Message de Przemysław Niemiec du 03-08-2019Tour de Pologne czas zacząć #oshopcom #tourdepologne
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 11:30:00

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019“Elkarrekin ibiltzea berdintasunerako paso handi bat da”
“Correr juntos es un gran paso por la igualdad”
MIKEL LANDA Eider Merino Movistar Team
#Klasikoa
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
03-08-2019 11:27:25

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 03-08-2019Second Tour de Pologne participation for 22-year-old Bjorg Lambrecht. Let's discover his ambitions going into this seven-day WorldTour race.
Voir la vidéo

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 11:21:34

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019‪GO GO GO 💥‬
‪Últimos minutos / Azken txanpa
Janneke Ensing, WNT_ROTOR
📸 Photo Gomez Sport #Klasikoa ‬
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 11:15:00

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019“Jendeari eskerrak emateko eguna izango da”
“Va a ser un día para dar las gracias a toda la gente”

Markel Irizar #Klasikoa
Voir la vidéo

Mario CipolliniMario Cipollini
03-08-2019 11:14:28

Message de Mario Cipollini du 03-08-2019Un Sabato qualunque ....
Voir la vidéo

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 11:10:23

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019🎥Vídeo resumen de la jornada de mañana de la #Klasikoa de hombres
🎥Goizeko Gizonezkoen Donostiako Klasikoaren laburpen bideoa
Voir la vidéo

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 10:52:21

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019Friendship ✌🏽
Omar Fraile Matarranz Egan Bernal
#Klasikoa
📸 Photo Gomez Sport
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 10:45:00

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019Annemiek van Vleuten y Adam Yates quieren la #Txapela!
Annemiek van Vleuten eta Adam Yates-ek #Txapela nahi dute!
Mitchelton-SCOTT #Klasikoa
https://www.youtube.com/watch?v=h7mBz5rh-1o&t=4s
Voir la vidéo

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
03-08-2019 10:42:56

Message de Tomasz Marczyński du 03-08-2019przegladsportowy.pl : Tomasz Marczyński jest jednym z najbardziej doświadczonych polskich kolarzy. Przed dwoma laty wygrał dwa etapy Vuelta a Espana. Teraz po raz kolejny staje na starcie Tour de Pologne....
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
03-08-2019 10:41:57

Message de Tour de Pologne du 03-08-2019🇵🇱 #TDP19 Stage 1
🛣️ Kraków PL - Kraków
🚴🏻‍♂️ 132 km
🚩 15:10
🏁~18:30
📺 TVP Sport, TVP1, Eurosport
📱 tvpsport.pl, TDP mobile app
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
03-08-2019 10:40:17

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 03-08-2019🏁 C'est parti pour la deuxième étape du Kreiz Breizh Elites entre Calanhel et Plouray !

📸 Cassandra Donne - Photographies

#KBE l #ThereIsNoTry
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 10:37:19

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019‪Su última escapada
Azken ihesaldia
Markel Irizar #Klasikoa
📸 Photo Gomez Sport ‬
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 10:36:53

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
03-08-2019 10:31:15

Message de Arctic Race of Norway du 03-08-2019When we look back at it, last year's race was kind of spectacular😎 Who's ready for #ArcticRace 2019?👏
Voir la vidéo

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
03-08-2019 10:31:10

Message de Fan Club Ben Gastauer du 03-08-2019Ben Gastauer à Londres : Demain Ben Gastauer prendra le départ de la classique de Londres, la Prudential Ride London - Surrey Classic ( 1.UWT ). En 2017 Ben avait...
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 10:30:29

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019Gizonezkoen lasterketa zuzenean jarraitu
Sigue en directo la carrera masculina
#Klasikoa
https://www.klasikoa.eus/Live

📸 Photo Gomez Sport
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
03-08-2019 10:30:00

Message de BORA-hansgrohe du 03-08-2019🎥 #BORAKitchenTalks

Do you know 🦓 Paweł Poljański's favorite race? No? Then, he will tell you in a new episode of our BORAKitchenTalks
----
Kennt ihr Pawel's Lieblingsrennen? Nein, er wird auch...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 03-08-2019As the dust settled over Paris and #TDF2019, we raised a glass of champagne in honour of our extraordinary fans, who have once again showed their support and love for...
Voir la vidéo

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 10:26:58

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019🎥Vídeo resumen de la jornada de mañana de la #Klasikoa de mujeres
🎥Goizeko emakumeen Donostiako Klasikoan gertatu denaren bideo laburpen bat
Voir la vidéo

Zdenek StybarZdenek Stybar
03-08-2019 10:23:14

Message de Zdenek Stybar du 03-08-2019That escalated quickly 🤷🏻‍♂️ #Recon #WC2019
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
03-08-2019 10:19:48

Message de Prudential RideLondon du 03-08-2019The best images from day one of the World's greatest festival of Cycling!
Voir les 10 photos

Rui CostaRui Costa
03-08-2019 10:17:31

Message de Rui Costa du 03-08-2019Bom dia, bom sábado amigos :)
Hoje é dia de competição. Clássica de San Sebastian. Vamos a isto!
Podem acompanhar em direto no Eurosport 1.
Abraço.
Rui Costa ;)
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
03-08-2019 10:13:16

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 03-08-2019🗣 "Stap voor stap ben ik weer op niveau gekomen en klaar om te koersen"

Robert maakt vandaag zijn rentree in de Ronde van Polen!🇵🇱

Meer over zijn herstel en de vooruitblik...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
03-08-2019 10:10:12

Message de CCC Team du 03-08-2019Dla urodzonego w Polsce Jakuba Mareczki, Tour de Pologne będzie pierwszym profesjonalnym wyścigiem w jego ojczystym kraju 🇵🇱 Oto co powiedział przed startem w Krakowie.

#RideforMore
Voir la vidéo

De Wally'sDe Wally's
03-08-2019 10:09:40

Message de De Wally's du 03-08-201903/08/2019 Jelle's outfit voor de RONDE VAN POLEN!
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 10:05:00

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019“Nesken eta mutilen arteko premisak berdinak izatea oso garrantzitsua da”
“Que los hombres y las mujeres tengan las mismas premisas es muy importante”
Aroa Gorostiza Bizkaia-Durango
https://www.youtube.com/watch?v=fC5pyaRPO4k
Voir la vidéo

Jelle WallaysJelle Wallays
03-08-2019 10:03:13

Message de Jelle Wallays du 03-08-2019Na enkele voorbereidingswedstrijden voor eigen volk, ben ik vertrokken voor men tweede deel van het seizoen beginnende met Tour de Pologne en La Vuelta.
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
03-08-2019 10:00:00

Message de Rafał Majka du 03-08-2019🇵🇱 Tour de Pologne | Etap 1
🛣️ Kraków PL - Kraków
📍 132 km
🚩 15:30
🏁 ~18:30
📺 TvpSport

#MajkaTDP #BORAhansgrohe #TDP2019
BORA | hansgrohe | Specialized Bicycles | Sportful | RIDE...
Voir la vidéo

John DegenkolbJohn Degenkolb
03-08-2019 09:59:43

Message de John Degenkolb du 03-08-2019and now: back racing.. see you at le Tour de Pologne #dege #dgnklb
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 09:55:31

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019Esto está que arde🔥
#Klasikoa
📸 Photo Gomez Sport
En voir plus

Léo VincentLéo Vincent
03-08-2019 09:52:24

Message de Léo Vincent du 03-08-2019Reprise de la compétition aujourd’hui au Tour de Pologne 🇵🇱 (du 3 au 9 août)
À suivre sur Eurosport !
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 09:50:58

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019Murgileko tontorrean egingo da lasterketa
El paso de Murgil va a ser decisivo para la carrera
Ane Santesteban WNT - ROTOR Pro Cycling
https://www.youtube.com/watch?v=liY74JyTL2o&t=7s
Voir la vidéo

Matteo FabbroMatteo Fabbro
03-08-2019 09:49:33

Message de Matteo Fabbro du 03-08-2019After @livigno is time to race again in @tourdepologne 🇵🇱🇵🇱🇵🇱

@katushacycling @katushasports @alpecincycling @oakleybike #oakleycustom #OneObsession #raceasafamily #katusha #alpecin #cycling #canyon #oakley #zipp #sram #sidi #stage#cyclinglife #bicicletta #passion #sun #rain #mountain...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 03-08-2019Join us in giving a warm welcome to the newest members of #TheWolfpack, Stijn Steels and Bert Van Lerberghe, who have both signed a two-year deal with Deceuninck - Quick-Step:...
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
03-08-2019 09:44:19

Message de Prudential RideLondon du 03-08-2019What a day we have in store! 🚲🙌

We're expecting over 70,000 people to enjoy our Prudential RideLondon FreeCycle Route today.
Voir la vidéo

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 03-08-2019Hier sur le Kreiz Breizh Elites, Eugénie Duval a pris la 3ème place de l'étape, une nouvelle fois remportée par Teniel Campbell.

Après avoir attaqué pour le défendre, Stine Borgli remporte...
En voir plus

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
03-08-2019 09:31:18

Message de Frederico Figueiredo du 03-08-2019estou triste, amassado mas não acabado !
Tantos dias de preparação, para num ápice tudo parecer em vão. Não tem sido um ano fácil a todos os níveis, mas tens...
En voir plus

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
03-08-2019 09:30:04

Message de Jan Polanc-Polde du 03-08-2019Pričela se je enodnevna dirka Classica de San Sebastian 2019 🚴‍♂️🚴‍♂️

Dolga je 227,3 km, zaradi nekaj dolgih vzponov je tako zelo zahtevna in naporna...med tekmovalci se nahaja tudi Jan...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
03-08-2019 09:30:01

Message de Tour de Pologne du 03-08-2019About yesterday...😍

Jeszcze o wczoraj...🔥

#TDP19 #UCIWT
Kraków PL Carrefour TAURON Polska Energia LOTTO. Radość wygrywania Grupa LOTOS Tissot Studio55 MM Cars MM Cars Rental TVP Sport Bądźmy Razem. TVP Onet Sport Radio...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
03-08-2019 09:30:00

Message de La Vuelta du 03-08-2019⏱ Faltan 21 días

➡ 21 es el dorsal que más victorias de etapa acumula: 40. Chris Froome fue el último en ganar con este número.

Tissot #OfficialTimeKeeper
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
03-08-2019 09:26:34

Message de Hugo Sancho du 03-08-2019Vem aí 194km na " frigideira".

Castelo Branco, cidade que já diz o ditado da Volta, longa etapa e longo dia de bronze para a pele, não fosse já estar com...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 03-08-2019Rassegna stampa @matteotrentin @instatrentino #matteotrentinfansclub
En voir plus

Maciej BodnarMaciej Bodnar
03-08-2019 09:16:35

Message de Maciej Bodnar du 03-08-2019To duża przyjemność jachać wyścig przed własną publicznością. Mam miłe wspomnienia z ostatniego startu, w którym udało sie wygrać etap w Nowym Sączu. W tym roku mamy naprawdę silny skład,...
En voir plus

Nicolas EDETNicolas EDET
03-08-2019 09:15:46

Message de Nicolas EDET du 03-08-2019Début du tour de Pologne aujourd’hui! Très content de reprendre la compétition après mon abandon au tour. 😀👊🏻👊🏻👊🏻
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
03-08-2019 08:59:16

Message de Team Sunweb du 03-08-2019#PRLClassic🇬🇧

We're in action tomorrow at Ride London as well! Check out who's lining up for us👇🏻

🇩🇪 Nikias Arndt
🇳🇱 Roy Curvers
🇩🇪 Lennard Kämna
🇦🇺 Michael Matthews
🇳🇱 Joris...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
03-08-2019 08:55:02

Message de SparkassenGiro du 03-08-2019SparkassenGiro Panorama - Spitzensport und Superstimmung!
auch zum Downloaden
https://sparkassen-giro.de/images/2019/SparkassenGIRO_Panorama_19.pdf
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
03-08-2019 08:43:38

Message de Prudential RideLondon du 03-08-2019Here we go! 😍🙌

The 2019 Prudential RideLondon FreeCycle is under way.

Reply in the comments with your photos from along the route.
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 08:40:51

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019En carrera!! 🚴🏻‍♀️ 📸 Photo Gomez Sport #Klasikoa
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
03-08-2019 08:40:30

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 03-08-2019Ons team voor Prudential Ride London (04/08)🇬🇧

Mike Teunissen
Amund Jansen
Jos van Emden
Tom Leezer
Maarten Wynants
Pascal Eenkhoorn
Timo Roosen

Ploegleider: Jan Boven
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
03-08-2019 08:39:46

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 03-08-2019Ready to show our temporary Lotto Fix ALL outfit in the Tour de Pologne 💪

📸 Facepeeters
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
03-08-2019 08:31:37

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 03-08-2019Bienvenus à Cédric Beullens et Trond Trondsen!

Beullens et Trondsen rejoignent Delacroix comme stagiaires jusqu'à la fin de la saison ⬇️

📄http://wanty-gobert.be/fr/content/cedric-beullens-et-trond-trondsen-stagiaires-chez-wanty-gobert
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 08:29:27

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019Zorte on Markel! ❤️ Markel Irizar #Klasikoa
En voir plus

Michał GołaśMichał Gołaś
03-08-2019 08:26:51

Message de Michał Gołaś du 03-08-2019Wczorajsza prezentacja w Krakowie odbyła się, jak zwykle, w świetnej atmosferze, a od dziś zaczynam swój jedenasty Tour de Pologne. Do zobaczenia na trasie i przed telewizorami!
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 08:23:49

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019Nesken sinadura kontrolaren laburpena #Klasikoa
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
03-08-2019 08:23:11

Message de Tour de Pologne du 03-08-2019It's a simple plan for Rafał Majka and BORA-hansgrohe team in #TDP19.
Ful gas! 🚴🏻‍♂️💨

Rafał Majka i jego zespół mają na nasz Tour prosty plan.
Pełen gaz!🇵🇱👍

Carrefour TAURON Polska Energia Grupa LOTOS...
Voir la vidéo

CCC Development TeamCCC Development Team
03-08-2019 08:20:38

Message de CCC Development Team du 03-08-2019Przed naszymi kolarzami najtrudniejszy etap #TourAlsace - od samego startu czekają ich podjazdy, a łączna suma przewyższeń to blisko 5000 m n.p.m. Trasa kończy się 10-kilometrową wspinaczką na górę Col...
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi Settimana del ciclismo giovanile by Ciclistica Bujese Società Sportiva !!

Cosa c'è di meglio per la mia convalescenza? 😉✌️

Ci vediamo domani per il 45° Trofeo Sant Ermacora a Buja presso l'area...
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 08:15:12

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019Neskak badoaz! 🚴🏻‍♀️ #Klasikoa
📸 Photo Gomez Sport
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 08:14:11

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-20191885 ➡️2019 Homenaje a las pioneras del ciclismo femenino / Lehen emakume txirrindulariei omenaldia 📸 Photo Gomez Sport
#klasikoa
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
03-08-2019 08:02:59

Message de Paweł Poljański du 03-08-2019Cieszę się, że po trzech latach znów wróciłem na trasy Tour de Pologne!
#borahansgrohe #TDP2019📸MichałKapusta
En voir plus

CCC TeamCCC Team
03-08-2019 08:00:01

Message de CCC Team du 03-08-2019A busy weekend of racing gets underway today! Here's what's coming up for CCC Team:

🇪🇸 It's going to be a long and hard day in the saddle for our guys...
En voir plus

Marcio BarbosaMarcio Barbosa
03-08-2019 07:59:37

Message de Marcio Barbosa du 03-08-20192° Etapa volta a Portugal em bicicleta com partida em Marinha Grande e chegada a Loures.
Momentos iniciais da prova onde deu para tirar uma foto com os 3 Pacenses presentes...
En voir plus

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 03-08-2019Immagina un prodotto in grado di attivare le tue cellule staminali riportandole a uno stato più giovane e sano. Questo si tradurrebbe in un livello completamente nuovo di vitalità che...
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 03-08-2019Direction la Ride London Classique aujourd'hui, première course de Clara Copponi sous nos couleurs !

Clara Copponi - Coralie Demay - Eugénie Duval - Maëlle Grossetête - Lauren Kitchen

🏳️ 17:05
🏁 18:41
📺...
En voir plus

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
03-08-2019 07:48:27

@lotto_soudal @tourdepologne #lottosoudal #FixAll #cyclinglife #cycling #happy #team #teamates #ridley #positivevibes #bike #race #letsgo 📽@bikeshow.cc

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
03-08-2019 07:42:44

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 03-08-2019What a warm welcome we were given in Krakow ahead of the 76th Tour de Pologne! Today, the seven-day WorldTour race kicks off with a short stage suited to the...
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
03-08-2019 07:39:04

Message de Volta a Portugal du 03-08-2019Aurora Cunha, embaixadora Liberty Seguros.
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 07:38:20

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019Pre stage 🚴🏻‍♀️💥 #klasikoa
En voir plus

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 07:16:06

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019Karlos Arguiñano💥🚴🏻‍♀️ #klasikoa
Voir la vidéo

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
03-08-2019 07:14:49

Message de Donostiako Klasikoa du 03-08-2019Zuzenean jarraitu dezakezu gaurko eguna
Aquí puedes seguir en directo la carrera
https://women.klasikoa.eus/Live
#Klasikoa
En voir plus

Domenico PozzovivoDomenico Pozzovivo
03-08-2019 07:07:22

Message de Domenico Pozzovivo du 03-08-2019TEAMPRESENTATION #POLOGNE2019 #TOURDEPOLOGNE Team Bahrain Merida @tourdepologne 🐴🐎🥳
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
03-08-2019 07:03:28

Message de Tour de Pologne du 03-08-2019Dzień dobry!🇵🇱
So here we go again😃
This is how you can watch #TDP19 Stage 1❗️

📺 14:45-15:15 and 15:50-19:15 TVP Sport, tvpsport.pl
📺 16:05-16:55 and 17:30-18:50 TVP1
📺 17:30-18:30 Eurosport

📱You can also follow the...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
03-08-2019 07:00:41

Message de Team INEOS du 03-08-2019In his first interview since the crash that ended his 2019 season, Chris Froome reflects on the incident and details his rigorous daily recovery regime which is helping him move...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
03-08-2019 07:00:23

Message de Team Sunweb du 03-08-2019Join us in wishing #DevoTeamSunweb's Ben Katerberg a happy 19th birthday! 🎂

Enjoy your day, Ben! 🎉
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
03-08-2019 07:00:02

Message de BORA-hansgrohe du 03-08-2019📷 Gallery | #TDP19 🇵🇱

Some more impressions from yesterday's Tour de Pologne team presentation.
----
Hier noch weitere Bilder der gestrigen Teampräsentation

Photo: BettiniPhoto
En voir plus

CCC TeamCCC Team
03-08-2019 06:36:49

Message de CCC Team du 03-08-2019It was quite a team presentation before Tour de Pologne with great reception and a carriage ride around the main square in Kraków 🇵🇱

📷Cor Vos
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-08-2019 06:14:34

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-08-2019#Klasikoa It’s always good when we get both our men’s & women’s team up on stage together 🥳💛🖤 Getty Images
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
03-08-2019 06:00:54

Message de Rafał Majka du 03-08-2019🎥 Vlog #1
Tour de Pologne
Enjoy ! 😉🍿🥤

#MajkaTDP #BORAhansgrohe #TDP2019
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
03-08-2019 06:00:02

Message de Mitchelton-SCOTT du 03-08-2019TODAY 📅 #Klasikoa San Sebastian women’s race, 127.7km from 10am CEST (6pm AEST) &
#Klasikoa San Sebastian men's race, 227km from 11.30am (7.30pm) &
Tour of Poland stage 1 from 3.30pm (11.30pm)
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 03-08-2019The #EFDispatch is back. Episode #6 of our podcast explores the Tour's ability to captivate. Race director Christian Prudhomme, who is on his 21st Tour and Tour first-timer Mike Woods...
Voir la vidéo

Message de EF Education First Pro Cycling du 03-08-2019The Higuita Monster makes his #PinkArgyle European debut and Luis Villalobos races for the first in the WorldTour. Keep an eye on this crew at Tour de Pologne this week!
En voir plus

Fanclub Louis VervaekeFanclub Louis Vervaeke
03-08-2019 03:47:55

Message de Fanclub Louis Vervaeke du 03-08-2019Beste fans LV,

Vandaag start Louis in Clasica San Sebastián.
U kan de wedstrijd volgen op Sporza vanaf 15u10.
Wij wensen hem veel succes .

Grt LV
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
03-08-2019 00:00:01

Message de Santos Tour Down Under du 03-08-2019Those Saturday morning feels... 😆
En voir plus

Accès aux messages par jour

August 2019
01 02 03

July 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31