ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Tour of UtahTour of Utah
04-08-2019 23:05:01

Message de Tour of Utah du 04-08-2019We know where we’ll be standing during the race! #FordZone
@Ford
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
04-08-2019 22:59:06

Message de Volta a Portugal du 04-08-2019Hoje acaba na Guarda. Vamos ver quem ganha.
En voir plus

Peter SaganPeter Sagan
04-08-2019 22:54:55

Message de Peter Sagan du 04-08-2019Start of the great bike fiesta, the Gran Fondo Panamá Océano a Océano, with thousands of participants!
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
04-08-2019 22:51:39

Message de Volta a Portugal du 04-08-2019Não faltes!
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
04-08-2019 22:19:11

Message de Mitchelton-SCOTT du 04-08-2019It was a short edition of the Ride London Classic but despite more climbs the race concluded with another large bunch sprint along the Mall. Photos courtesy of Getty Images
Voir les 14 photos

Bert-Jan LindemanBert-Jan Lindeman
04-08-2019 22:04:10

Message de Bert-Jan Lindeman du 04-08-2019De Gouden Pijl Fotoreportage: Koers, ontsnapping met Adrie, 6de, handtekeningen en een zoen van Danine!
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
04-08-2019 21:56:47

Message de Israel Cycling Academy du 04-08-2019LONDON CALLING

In the last km of the World Tour RIDE LONDON - it all came down to this : Can your sprinter finish the job ?

The answer, unfortunately, was...
En voir plus

Fan Club Ben GastauerFan Club Ben Gastauer
04-08-2019 21:44:48

Message de Fan Club Ben Gastauer du 04-08-2019Ben Gastauer 61. à Londres : Ben a pris la 61.ième place à Londres lors de la Prudential RideLondon-Surrey Classic, qui a été remportée par E.Viviani. La victoire s'est joué...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
04-08-2019 21:33:09

Message de Volta a Portugal du 04-08-201981ª Volta a Portugal Santander 2019

4a Etapa 145km, 4/08, Pampilhosa da Serra - Covilhã (Torre) durante a 81ª Volta a Portugal Santander 2019, Foto PODIUM / Paulo Maria
Voir les 120 photos

José MendesJosé Mendes
04-08-2019 21:16:52

Message de José Mendes du 04-08-20194a Etapa @voltaportugal
@sportingcptaviraoficial
📸 @joaofonsecaphotographer

@ktmbikeportugal
@oakley
@maviccycling
@pacto_cycling
En voir plus

Marco MarcatoMarco Marcato
04-08-2019 21:14:05

Message de Marco Marcato du 04-08-2019Back in action with the gang after a brake.. We did a great team work with our Polar bear @kristoff87 at 7th place #londonsurreyclassic #ridetogether #yearoftolerance @uae_team_emirates
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
04-08-2019 20:52:44

Message de Prudential RideLondon du 04-08-2019What a weekend!😍

London you have been amazing yet again. 🙌

We hope everyone who played a part enjoyed Prudential RideLondon as much as we did.

#RideLondon
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
04-08-2019 20:47:01

Message de Volta a Portugal du 04-08-2019A Etapa Rainha e o primeiro triunfo de João Rodrigues na Volta. Há cinco anos que um português não ganhava na Torre.
Voir la vidéo

Burgos BHBurgos BH
04-08-2019 20:43:35

Rafał MajkaRafał Majka
04-08-2019 20:42:38

Message de Rafał Majka du 04-08-2019Drugi etap Tour de Pologne kończymy bez wygranej, ale żółta koszulka cały czas należy do Pascala. Dzisiejszy dzień w peletonie był dla mnie kolejną szansą złapania rytmu po przerwie.

Dziękuję...
En voir plus

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
04-08-2019 20:41:58

Message de Tomasz Marczyński du 04-08-2019Aero is everything ⚡#lottosoudal #FixAll #cycling #cyclinglife #superman #aero #tomaszmarczynski #ridleybikes #fast #enjoy #lovemyjob #happieness #feliz #loco
En voir plus

Laurent PichonLaurent Pichon
04-08-2019 20:36:50

Message de Laurent Pichon du 04-08-2019KBE a partagé 4 photos.
Voir les 4 photos

Marc SarreauMarc Sarreau
04-08-2019 20:35:03

Message de Marc Sarreau du 04-08-2019Tour de Pologne :

11 ème et 5 ème des deux premières étapes, demain nouvelle chance ...

Photo: Getty Images
En voir plus

Joni BrandãoJoni Brandão
04-08-2019 20:34:13

Message de Joni Brandão du 04-08-201981.ª Volta a Portugal 🇵🇹

4 Etapa | Pampilhosa da Serra - Covilhã ✅

Obrigado por todas as mensagens de apoio, por todas as demonstrações de carinho e por cada grito...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
04-08-2019 20:30:34

Message de Tour de Pologne du 04-08-2019🗣 ”One jersey was something amazing, two are like a dream. I am very proud of the effort” - says Charles Planet, Best Climber and Most Active rider of #TDP19🇵🇱...
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
04-08-2019 20:24:10

Message de Volta a Portugal du 04-08-2019Portadores das Camisolas após o final da etapa rainha!
#voltaaportugal2019
@santanderpt @pedalarporumacausabyrubisgas @libertysegurospt @santacasalisboa @rtppt @kia_portugal @delta_cafes @raposeiraoficial @ Covilhã
En voir plus

Message de Maciej Paterski Official Fanpage du 04-08-2019Dziś kolejny sprinterski etap. Chciałem spróbować zafiniszować, ale tym razem się nie udało. Wyścig dopiero się rozpoczyna i czekam na etapy w trudniejszym terenie 😉
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 20:15:37

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019Großes Feuerwerk zum Abschluss - Was für einer Stimmung am Sonntag Abend. Wir verabschieden uns für heute - Gute Nacht Bochum
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 20:06:29

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019Siegerehrung Derny Rennen, gewonnen hat Emanuel Buchmann mit André Dippel, vom Team Bora-Hansgrohe, gefolgt von Nils Politt mit Torsten Rellensmann, Team Katusha Alpecin und Roger Kluge und Matthias Acker, Lotto-Soudal

@sparkassengiro...
Voir la vidéo

Message de Team Delko Marseille Provence du 04-08-2019Ce soir, les Marseillais Lucas De Rossi, Evaldas Siskevicius et Rémy Rochas participaient à la Ronde d'Aix.
➡️ 7ème place pour "Siske" 😉
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
04-08-2019 20:05:18

Message de Tour de Pologne du 04-08-2019🗣 ”With this kind of sprint you never know. Luka came from behind with amazing speed” - says Pascal Ackermann, already focusing on #TDP19🇵🇱 Stage 3.

🗣 „Na takich finiszach do...
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
04-08-2019 20:03:58

Message de UAE Team Emirates du 04-08-2019Alexander Kristoff takes seventh place in the Prudential RideLondon 🇬🇧.

🗣 #Kristoff : “I was in a good position on the wheel of Roberto Ferrari , but the rider in front...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
04-08-2019 19:59:15

Message de CCC Team du 04-08-2019It was a relatively quiet day of racing in 🇵🇱 but with a very fast finish in Katowice. Re-live stage two in photos #TDP2019

Full gallery 👉http://bit.ly/TDP2019GALLERY2
📷 Cor Vos
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
04-08-2019 19:55:35

Message de CCC Development Team du 04-08-2019RELACJA: – Jestem zadowolony z występu naszych zawodników w Alzacji. To ich pierwszy, górski sprawdzian w tej części sezonu. I w dodatku był to sprawdzian bardzo wymagający – ścigaliśmy się...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
04-08-2019 19:54:03

Message de Mitchelton-SCOTT du 04-08-2019Luka Mezgec sprinted to an amazing victory on stage two in Katowice. Take a look through the best shots from the day.

📸 Getty Images.
Voir les 11 photos

Elia VivianiElia Viviani
04-08-2019 19:42:08

Message de Elia Viviani du 04-08-2019Vincere a Londra è sempre fantastico e farlo dopo un perfetto lavoro dei miei compagni di squadra lo é ancora di più! Grazie a loro per aver raggiunto insieme il...
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
04-08-2019 19:37:27

Message de Michael Kolar du 04-08-2019How much you reckon this 🇩🇪 bomber @_pascal_ackermann_ maxed out to take the win yesterday? All I can say is my sneaky grin says it all after seeing those numbers...
En voir plus

José MendesJosé Mendes
04-08-2019 19:36:32

Message de José Mendes du 04-08-2019Estou triste por ter tido, logo nesta etapa, daqueles dias em que desejamos não ser ciclistas. Mas já passou e amanha continua a corrida. Espero por dias melhores com uma...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 04-08-2019Elia Viviani took Deceuninck - Quick-Step's 54th victory of the season at RideLondon-Surrey Classic, where teammate Michael Mørkøv finished third:‬ https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/4064/elia-viviani-wins-ridelondon-surrey-classic‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
04-08-2019 19:30:45

Message de Volta a Portugal du 04-08-2019João Rodrigues conquista a etapa rainha.
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
04-08-2019 19:30:17

Message de Tour de Pologne du 04-08-2019🗣 ”I’ve been coming here for seven years, always getting good places, but missing the win. Finally it all came together!” - hear a happy winner Luka Mezgec, Mitchelton-SCOTT.

🗣 „Przyjeżdżam...
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
04-08-2019 19:28:45

Message de Team Novo Nordisk du 04-08-2019REPORT: Monumental Day at Tour de Pologne Sees Planet Climb to 2nd Overall : After another heroic ride in the Tour de Pologne breakaway, Charles takes both KOM and Most...
En voir plus

Giacomo NizzoloGiacomo Nizzolo
04-08-2019 19:26:39

Message de Giacomo Nizzolo du 04-08-2019Rientro alle corse alla @ridelondon dopo la caduta al Tour de France... Sensazioni contrastanti, e alla fine un sesto posto che va preso con fiducia per i prossimi impegni ....
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
04-08-2019 19:25:59

Message de BORA-hansgrohe du 04-08-2019Irish champion Sam Bennett sprints to second at the Prudential RideLondon Classic, despite crash-marred finale. Read all about his podium position right here 👉🏼https://bit.ly/2yCDKEb
---
Sam Bennett sprintet auf den zweiten...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 19:25:05

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019Über das handsignierte Trikot vom Emanuel Buchmann freute sich der kleine Radfan bestimmt sehr!
En voir plus

CCC TeamCCC Team
04-08-2019 19:21:41

Message de CCC Team du 04-08-2019‪🧡🖤 in 🇬🇧!‬

‪Take a look at the CCC Team train in action at the Prudential RideLondon - Surrey Classic and join some of our guys on Box Hill with today’s...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
04-08-2019 19:18:36

Message de UAE Team Emirates du 04-08-2019🗣 “I’m disappointed because I wanted to win, as always. It was a complicated sprint with a roundabout about 1 kilometere from the finish where I lost my position. Then,...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 19:12:16

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019Derny Rennen - die Schrittmacher und die dazugehörigen Profis sind unterwegs.
@sparkassengiro @sparkassebochum #radsport #radrennen #bochum #cityfest #cycling #race #einfachbochum #cyclingpics @emubuchmann
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
04-08-2019 18:56:57

Message de Mitchelton-SCOTT du 04-08-2019Mezgec shocks top sprinters to take victory on stage two of the Tour of Poland : REPORT 📰 "It feels good. I’ve been trying for a while to win again...
En voir plus

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
04-08-2019 18:54:36

Message de Quentin Jauregui Officiel du 04-08-2019[ Tour de Pologne 🇵🇱 - Étape 2 ] : 🇸🇮 Luka Mezgec (Mitchelton) remporte la 2éme étape devant 🇨🇴 Fernando Gaviria (UAE) et le leader 🇩🇪 Pascal Ackermann (Bora)....
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
04-08-2019 18:54:09

Message de BORA-hansgrohe du 04-08-2019📝 REPORT:
Pascal Ackermann defends Tour de Pologne overall lead after sprint to third on stage 2.
👉🏻 Read on here: http://bit.ly/31eXQR6
-----
📝BERICHT:
Acker verteidigt Gesamtführung der #TDP2019 mit einem...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
04-08-2019 18:50:09

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 04-08-2019Jansen fifth in London after strong race by Team Jumbo-Visma : "The guys really did a great job for me in the final. Mike’s lead-out was very strong, but unfortunately,...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
04-08-2019 18:47:01

Message de Volta a Portugal du 04-08-2019Pampilhosa da Serra, a partida para a etapa rainha.
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
04-08-2019 18:44:05

Message de Tour de Pologne du 04-08-2019Winners of #TDP19 🇵🇱 day 2👇
🏁 Katowice Stage 2 👉 Luka Mezgec 🇸🇮 Mitchelton-SCOTT
🚅 PKP Intercity. Fastest Finish 👉 Luka Mezgec - 82.16 kph
💛 Carrefour GC 👉 Pascal Ackermann 🇩🇪...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 18:41:52

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019Track-Sprint-Challenge a partagé 12 photos.
Voir les 12 photos

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 18:38:16

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019Gleich startet das letzte Rennen des Abends, das Derny Rennen

@sparkassengiro @sparkassebochum #radsport #radrennen #bochum #cityfest #cycling #race #einfachbochum #cyclingpics
Voir la vidéo

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
04-08-2019 18:34:14

Message de Prudential RideLondon du 04-08-2019Latest News Viviani roars to victory on The Mall : 📝 Read the thoughts of Elia Viviani after his victory at today's Prudential RideLondon-Surrey Classic.

#RideLondon #PRLClassic #UCIWT
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
04-08-2019 18:31:47

Message de Team Sunweb du 04-08-2019🗣“In the final we were in a good position but a massive crash in front of me unfortunately took me out of the race."

Hear from Michael Matthews after some...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 18:29:40

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019FunGiro - Das Team Blau Weiß Bochum gewinnt den FunGiro, auf Platz 2 folgt das Team des SparkassenGiro und das Team VFL Bochum kommt auf den dritten Platz
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 04-08-2019C'est un sprint chaotique qui a finalement réglé la Prudential RideLondon . Julien Trarieux y a pris la 19ème place et Alessandro Fedeli la 22ème
📸 #RideLondon
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
04-08-2019 18:26:59

Message de Philippe Gilbert du 04-08-2019Another day, another win! Working for the team feels so good when they repay with a first and a third place! 💪🥇🥉 #ridelondon2019 #Season17

📸 Getty Sport
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 18:21:46

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019SparkassenGiro Elite a partagé 16 photos.
Voir les 16 photos

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
04-08-2019 18:21:39

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 04-08-2019Jansen vijfde in Londen na aanvallende koers Team Jumbo-Visma : “De mannen hebben voor mij in de finale echt heel mooi werk geleverd. Vooral de lead-out van Mike was heel...
En voir plus

Jasper StuyvenJasper Stuyven
04-08-2019 18:19:36

Message de Jasper Stuyven du 04-08-2019Keeping the momentum going with a 4th place in Prudential RideLondon! A big thank you to the whole Trek-Segafredo team! 👏🙌 #ridelondon2019 #AimHigher

📸 Photonews
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
04-08-2019 18:18:47

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 04-08-2019Alex Dowsett took the KOM prize at Ride London: watch for his words:
Voir la vidéo

Astana Pro TeamAstana Pro Team
04-08-2019 18:18:33

Message de Astana Pro Team du 04-08-2019Daily routine for our mechanics who are washing, checking and preparing the bikes after each stage for another day...

Tour de Pologne
#TDP19
#AstanaProTeam
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 04-08-2019The Prudential RideLondon Classic came down to a mass sprint and we had Giacomo Nizzolo sprint home to 6th place, with Ryan Gibbons also sneaking into the top 20 with...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
04-08-2019 18:14:23

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 04-08-2019Fourth place for Van Poppel in second stage Tour de Pologne : "He moved up a place compared to the result of yesterday’s stage, but it is especially good to...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
04-08-2019 18:13:01

Message de CCC Team du 04-08-2019Double Day of Racing: Tour de Pologne Stage Two and Prudential RideLondon Surrey - Classic - CCC Team : REPORT: Our second double day of racing is now complete ✅!...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
04-08-2019 18:09:27

Message de Tour of Utah du 04-08-2019Stage 4 presented by @AFCU takes place in the heart of Downtown Salt Lake City! #TOU2019
@DowntownSLC
Voir la vidéo

Tiago MachadoTiago Machado
04-08-2019 18:05:56

Message de Tiago Machado du 04-08-2019Quem dá o que tem a mais não é obrigado!!! Dei tudo, deixei o que tinha na estrada como sempre o fiz... perco 2m, mas podia ser bem mais não...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
04-08-2019 18:05:30

Message de Mitchelton-SCOTT du 04-08-2019Impey 12th in Prudential Ride London-Surrey Classic sprint : REPORT 📰 "I felt really good today. We wanted to make it as hard as possible but it was pretty hard...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 18:05:06

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019Der Tour-de-France 4-ter Emanuel Buchmann vom Team BORA Hansgrohe gewinnt den 22-ten SparkassenGiro, gefolgt von Nils Politt vom Team Katusha Alpecin und André Greipel vom Team Arkea-Samsic.
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
04-08-2019 18:02:22

Message de Trek-Segafredo du 04-08-2019Jasper Stuyven just missed the podium but bested some proven fastmen with a 4th place finish in the Prudential RideLondon Classic Sunday, a very good result in a race all...
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
04-08-2019 18:00:26

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 04-08-2019A strong Enzo Wouters sprinted to a tenth place in the second stage of the Tour de Pologne! Watch his reaction!
Voir la vidéo

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
04-08-2019 17:59:49

Message de Prudential RideLondon du 04-08-2019🗣️“I’ve loved racing in London ever since the Olympics in 2012. I really committed with the team to come here, so now I’ve won and I’m really happy."

Elia Viviani...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 04-08-2019🇬🇧 Prudential RideLondon

Comme chaque année, la course londonienne s'est conclue par un sprint massif. Même résultat qu'en Pologne pour l'équipe avec la 8e place d'Oliver Naesen au milieu des purs...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 17:51:54

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019KNAX MiniGiro 2019 a partagé 19 photos.
Voir les 19 photos

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
04-08-2019 17:49:10

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 04-08-2019Vierde plek voor Van Poppel in tweede etappe Ronde van Polen : "Hij schuift een plekje op ten opzichte van gisteren, maar het is vooral goed om te zien dat...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
04-08-2019 17:49:04

Message de Volta a Portugal du 04-08-2019Gustavo Veloso chega na frente e mantém camisola amarela.
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
04-08-2019 17:48:16

Message de Team Sunweb du 04-08-2019🗣"I was perfectly positioned going into the last kilometre but I was blocked and couldn't show at all what I had in the legs. It's disappointing because a lot more...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
04-08-2019 17:48:15

Message de Equipe Arkéa Samsic du 04-08-2019Laurent Pichon a tenté de faire le "jump" dans le dernier tour mais l'échappée va au bout sur le Kreiz Breizh Elites. Laurent termine à 17 secondes du vainqueur et...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
04-08-2019 17:44:27

Message de Volta a Portugal du 04-08-2019João Rodrigues vence a etapa rainha da Volta.
En voir plus

Maxime FarazijnMaxime Farazijn
04-08-2019 17:41:07

Message de Maxime Farazijn du 04-08-2019Een 18de plaats te St Soupplet vandaag. Geen goede benen in het begin wanneer de koers al snel beslist werd. Ik haalde nog enkele renners in en won de spurt...
En voir plus

Vitor GamitoVitor Gamito
04-08-2019 17:34:24

Message de Vitor Gamito du 04-08-2019Carpathian MTB Epic, quarto dia, última etapa. 60km com 2.500 metros de desnivel acumulado.
Quando pensamos que é dificil tornar mais dura esta prova, eis que surge uma etapa como...
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
04-08-2019 17:31:35

Message de Tour de Pologne du 04-08-2019Right on the sheet 📸 Czarno na białym
Thanks to Tissot⌚️ #OfficialTimekeeper
🥇 Luka Mezgec 🇸🇮 Mitchelton-SCOTT
🥈 Fernando Gaviria 🇨🇴 UAE Team Emirates
🥉 Pascal Ackermann 🇩🇪 BORA-hansgrohe
#TissotisCycling
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
04-08-2019 17:24:28

Message de Prudential RideLondon du 04-08-2019🎥 Watch Elia Viviani win the 2019 Prudential RideLondon-Surrey Classique with a brilliant sprint finish!🇮🇹

#RideLondon #PRLClassic #UCIWT
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
04-08-2019 17:21:24

Message de UAE Team Emirates Supporters du 04-08-2019Il nostro Alexander Kristoff firma la nostra partecipazione alla Ride London Classic con un settimo posto. Il Norvegese pilotato in modo eccezionale da un team stupendo, non ha la forza...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 04-08-2019After a perfect lead-out of Danish Champion Michael Mørkøv (who finished third), Elia Viviani sprinted to his eighth victory of the season at the RideLondon-Surrey Classic!
#WayToRide
Photo: GettySport
En voir plus

CCC TeamCCC Team
04-08-2019 17:19:58

Message de CCC Team du 04-08-2019A chaotic and dramatic finish to #RideLondon #PRLClassic today with a crash splitting the field just before the flame rouge.

Viviani took the win and it looks like Jonas Koch...
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
04-08-2019 17:10:49

Message de Steve Morabito Athlète du 04-08-2019✅ Barrage de Cleuson 2’186m
.
.
.
@valaiswallis @valaisactif @nendazswitzerland #valaisvelotour #moneteenvalais #tropheedesbarrages #gravelbike #gravelbikes #siviez @ Barrage de Cleuson
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
04-08-2019 17:08:44

Message de Team Cofidis du 04-08-2019Des nouvelles rassurantes pour Mate et Fortin : Des nouvelles rassurantes pour Luis Angel Mate et Filippo Fortin après leur grave chute d'hier au Tour de Pologne. Victime d'un pneumothorax...
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
04-08-2019 17:07:45

Message de Steve Morabito Athlète du 04-08-2019✅ Barrage du Tseuzier 1’777m
.
.
.
@valaiswallis @valaisactif #valaisvelotour #moneteenvalais #barragevalaisan @lapierresuisse @lapierrebikes #xeliussldisc @anzere @ Barrage de Tseuzier
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 17:07:09

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019Tour-de-France 4-ter Emanuel Buchmann vom Team BORA Hansgrohe gewinnt den 22- ten SparkassenGiro in Bochum

@sparkassengiro @sparkassebochum #radsport #radrennen #bochum #cityfest #cycling #race #einfachbochum #cyclingpics @emubuchmann @williherren
Voir la vidéo

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 17:03:09

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019Willi Herren hat leider krankheitsbedingt abgesagt, hier wendet er sich an seine Fans, wir wünschen ihm gute Besserung.
Freuen uns aber auf HONK! - um 20.15 auf der Mallorca...
Voir la vidéo

Mario CipolliniMario Cipollini
04-08-2019 16:58:07

Message de Mario Cipollini du 04-08-2019Io e Max Lelli , in partenza questa mattina dal suo meraviglioso Agriturismo a Spinicci (vicino a Manciano)
Giro stupendo: Magliano-Scansano-Manciano-Spinicci. Se volete stare da Dio e pedalare in luoghi...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
04-08-2019 16:56:12

Message de Volta a Portugal du 04-08-2019Ufa!!!! Foram 145 mas no fim...fica tudo resumido ao derradeiro quilómetro 💪💪💪📺📺📺🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️
Voir la vidéo

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 04-08-2019🇵🇱 - Tour de Pologne - Etape 2

Nouveau sprint massif pour cette 2e étape. Clément Venturini se rapproche en prenant aujourd'hui la 8e place !
Grâce à quelques secondes de bonification...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
04-08-2019 16:50:55

Message de UAE Team Emirates du 04-08-2019#FernandoGaviria 🇨🇴 takes another 2nd place in the sprint finish in Tour de Pologne 🇵🇱 stage two.

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #TDP2019
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
04-08-2019 16:48:19

Message de Tour de Pologne du 04-08-2019One for the poster! 📷🥇
Bravo Luka Mezgec, Mitchelton-SCOTT👏
#TDP19🇵🇱 Stage 2 Katowice
📷 Szymon Gruchalski Cycling
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 16:43:58

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019SparkassenGiro Splitter
Voir les 29 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
04-08-2019 16:41:55

João Rodrigues (W52-FC Porto) venceu a Etapa Rainha na Covilhã (Torre).
Camisola Amarela Santander continua a ser de Gustavo Veloso

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
04-08-2019 16:38:50

Message de UAE Team Emirates Supporters du 04-08-2019Anche oggi Gaviria parte da distanza siderale e senza gambe viene saltato nel finale. Il Colombiano sembra non avere più quel feeling con lo sprint. Potenza da vendere, ma mancano...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
04-08-2019 16:37:10

Message de Volta a Portugal du 04-08-2019Chegada à Torre
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
04-08-2019 16:35:38

Message de Tour de Pologne du 04-08-2019Luka Mezgec from Mitchelton-SCOTT wins #TDP19 stage 2 💪👏🇸🇮 Katowice
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
04-08-2019 16:35:31

Message de Mitchelton-SCOTT du 04-08-2019WOW!!! Luka Mezgec beats some of the best sprinters in the world to take VICTORY at the Tour of Poland! 🙌

An amazing sprint by the Slovenian on stage two!💪
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
04-08-2019 16:27:54

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 04-08-201920e de l'étape, Maxime Cam occupe désormais la 5e place du Classement Général de ce Kreiz Breizh Elites à 10 secondes du leader, à une seconde du podium.

Une dernière...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
04-08-2019 16:25:36

Message de BORA-hansgrohe du 04-08-2019The Prudential RideLondon Classic is well underway in 🇬🇧, and the #BORAhansgrohe guys are riding attentively in the main field.

Scenes from before the race show the calm and concentrated atmosphere...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
04-08-2019 16:20:40

Message de Audrey Cordon-Ragot du 04-08-2019Ce petit bonhomme est une inspiration... 💪🏼
En voir plus

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
04-08-2019 16:17:35

Message de Carlos Verona Quintanilla du 04-08-2019Klasika San Sebastián, 1.WT ESP

Hola a todos!

Ayer disputamos la Klasika a San Sebastián, sobre 227kms y un nuevo recorrido, que incluía un doble paso por la cota final, y...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
04-08-2019 16:16:18

Message de Arctic Race of Norway du 04-08-2019Compete in the #ArcticRace without leaving the comfort of your own home thanks to the BKOOL Simulator. Experience it free for a month!

For more information ➡️ https://bit.ly/2KlFp6G
Voir la vidéo

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 16:16:01

Olaf Henning - jetzt auf der Mallorca Bühne -Layzee fka Mr. President folgt im Anschluß

Tour de PologneTour de Pologne
04-08-2019 16:11:56

Message de Tour de Pologne du 04-08-2019Onto the last round in Katowice 🚴🏻‍♂️💨 #speed
Wjazd na ostatnią rundę w Katowicach! #szybkość
#TDP19🇵🇱 #UCIWT
Voir la vidéo

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
04-08-2019 16:05:39

Message de Prudential RideLondon du 04-08-2019The Prudential RideLondon-Surrey Classic makes its way through the Surrey Hills....

Stan Dewulf, Alex Dowsett and Pascal Eenkhoorn lead the race with just over 50km to go. 🇬🇧🚵‍♂️
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
04-08-2019 16:05:28

Message de Taylor 😍🔥❤️

#monsterhydro #spyder #스파이더 #teamspyder #팀스파이더 #ridebmc #healingvibesjewelry #firstendurance
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 16:04:32

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019Das Rennen ist im vollem Gange
SparkassenGiro 2019
@sparkassengiro @sparkassebochum #radsport #radrennen #bochum #cityfest #cycling #race #einfachbochum #cyclingpics @emubuchmann
Voir la vidéo

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
04-08-2019 15:56:15

Message de Romain Feillu Officiel du 04-08-2019LE CRITO'STAR à CHOISY LE ROI
(Le Critérium cycliste derrière Derny)

Lundi 5 août 2019
Départ de la Pointe de la Médiathèque à 19h00
Arrivée et Podium Pointe de la Médiathèque prévu à 21h00

Programme...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 15:39:39

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019SparkassenGiro Vorstellung der Fahrer
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
04-08-2019 15:38:40

Message de UAE Team Emirates du 04-08-2019Tour de Pologne 🇵🇱 Stage 2 Feed Zone ☑️

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #TDP2019
Voir la vidéo

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 15:38:32

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019Das Frauenrennen des 22-ten SparkassenGiro gewinnt Natalie Van Gogh vom Team Biehler Pro Cycling gefolgt von Nina Buysman und Belle de Gast, beide vom Team Parkhotel Valkenburg
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 15:37:52

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019Frauenrennen 2019 a partagé 11 photos.
Voir les 11 photos

David De la CruzDavid De la Cruz
04-08-2019 15:35:25

Message de David De la Cruz du 04-08-2019Cómo dice el refranero español no hay mal que cien años dure!
Una lástima no poder terminar la @dklasikoa por mi lesión en la rodilla izquierda.
Con muchas ganas de...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 15:26:22

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019Das SparkassenGiro Elite-Rennen ist gestartet- Das hochkarätig besetztes Starterfeld mit dem Tour-de-France 4-ten Emanuel Buchmann vom Team BORA Hansgrohe und André Greipel vom Team Arkea-Samsic ist unterwegs
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
04-08-2019 15:25:53

Message de Team Sunweb du 04-08-2019🗣"I didn't feel too good today so wanted to give Edo a chance in the finish. Unfortunately, he got blocked behind a rider that unclipped with around 600m to go....
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
04-08-2019 15:21:20

Message de Volta a Portugal du 04-08-2019Luis Gomes🚴‍♂️🚴‍♂️ é o "papa montanhas" desta etapa. Venceu mais uma contagem. E vão quatro Prémios de Montanha!!! Só falta a chegada à Torre. Mais informações em: http://bit.ly/81VP4Etapa (texto escrito...
Voir la vidéo

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
04-08-2019 15:14:06

Message de Prudential RideLondon du 04-08-2019📝 A message for those riders who did not receive a medal at Prudential RideLondon 2019 today.

We'll be in touch very soon.

#RideLondon
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 15:04:56

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019Super Stimmung an der Strecke, SparkassenGiro Frauenrennen
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
04-08-2019 14:56:58

Message de Volta a Portugal du 04-08-2019Vamos ver as imagens da Partida na Pampilhosa da Serra. Início da emissão RTP que está de olhos postos na Etapa Rainha.
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
04-08-2019 14:45:51

Message de UAE Team Emirates Supporters du 04-08-2019Il giallo dell' Estate, "perché i nostri al Tour non hanno ottenuto risultati sperati?? " si arricchisce di nuove prove. Foto inedite dei nostri campioni al termine della Grande Boucle....
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
04-08-2019 14:45:41

Message de Ondřej Cink du 04-08-2019I am very disappointed with the race today 😔 My felling was great and I was ready to fight for good result but after start 300m I had bad crash...
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 04-08-2019Oggi allenamento sulle dolomiti, su un paesaggio stupendo, impagabile... Un vero piacere pedalare su queste strade... Grazie @edozardini e @simosnack per avermi portato in questi posti e per la compagnia...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
04-08-2019 14:23:55

Message de Trek-Segafredo du 04-08-2019RideLondon Classique in photos | Trek Race Shop : Check out our day in photos of the women's RideLondon Classique, plus a video of the sprint ending that was marred...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
04-08-2019 14:15:03

Message de BORA-hansgrohe du 04-08-2019Presenting #BORAhansgrohe at Prudential RideLondon.

Thanks for the warm welcome 👋🏻

The #BandOfBrothers is ready to roll 💪🏻💪🏻
Voir la vidéo

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 14:14:37

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019KNAX MiniGiro 2019
Siegerehrung des Rennen KNAX MiniGiro, in der Klasse bis 1.10m gewann Max Günter, in der Klasse bis 1.30m Johannes Wickerath und in der Klasse bis 1.50m Max Rettberg
Wir...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
04-08-2019 14:13:49

Message de Tour de Pologne du 04-08-2019It’s that well known scenario👇
🚴🏻‍♂️(Planet) 🚴🏻‍♂️(Franczak)
...
🚂(Bodnar) 🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️🚴🏻‍♂️
#TDP19🇵🇱 #UCIWT
Stage 2: Tarnowskie Góry 👉 Katowice
En voir plus

Erik BaškaErik Baška
04-08-2019 14:07:34

Message de Erik Baška du 04-08-2019Prudential RideLondon-Surrey Classic 2019

Dnes poprvýkrát 169 km jednorázovka v Anglicku.
Live: Eurosport 2 od 15:00.
Držte palce 😎
BORA-hansgrohe
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
04-08-2019 14:05:30

Message de Prudential RideLondon du 04-08-2019The 2019 edition of the Prudential RideLondon-Surrey Classic is under way! 🏁

#RideLondon #PRLClassic #UCIWT
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
04-08-2019 14:05:27

Message de UAE Team Emirates Supporters du 04-08-2019Non sembra spegnersi il clamore per il giallo dell' estate. Chi è il colpevole del fatto che il nostro team abbia avuto i freni tirati al Tour?? . Dalla Norvegia...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 14:02:15

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019Die erste Runde des SparkassenGiro Ladies

SparkassenGiro CityFest #radsport #radrennen #bochum #cityfest #cycling #race #einfachbochum #cyclingpics
Voir la vidéo

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 13:56:31

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019SparkassenGiro Ladies
Live Ergebnisse:
https://sparkassengiro.de/index.php/de/liveergebnisse-sparkassen-giro-2019
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
04-08-2019 13:51:22

Message de Volta a Portugal du 04-08-2019Hoje há cinco Prémios de Montanha, o último de categoria Especial, no ponto mais alto de Portugal Continental, a Torre. Até agora, Luis Gomes destacado no grupo que segue em...
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
04-08-2019 13:35:03

Message de Lex Albrecht du 04-08-2019Ever since I was as child, I have had an eye exam every year without fail. Annual eye health and vision examinations are important.

At IRIS.ca the doctor looks for...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 04-08-2019Ready for the start of the RideLondon-Surrey Classic.
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
04-08-2019 13:17:33

Message de Cesare Benedetti du 04-08-2019E Hân lại về với các chị yêu đây ạ
Voir la vidéo

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 13:11:51

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019TrackSprint Challenge in Bochum

@sparkassengiro @sparkassebochum #radsport #radrennen #bochum #cityfest #cycling #race #einfachbochum #cyclingpics
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
04-08-2019 13:09:15

Message de BORA-hansgrohe du 04-08-2019📷 Gallery | #TDP2019 🇵🇱

Our man in yellow Pascal Ackermann
Unser Mann im Gelben Trikot, Ackes
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
04-08-2019 13:08:31

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 04-08-2019N’ABANDONNE JAMAIS !!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Victoire sur la coupe du monde de Val di sole 😀😀😀😀😀😀😀
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
04-08-2019 13:07:33

Message de Tour de Pologne du 04-08-2019#TDP19🇵🇱 stage 2 is rolling👍
Dziękujemy Tarnowskie Góry👏
Voir la vidéo

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 13:06:33

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019Bald geht es auch auf der Mallorca Bühne los, die ersten Fans sichern sich die besten Plätze vor der Bühne! Mit dabei sind heute: Noel Terhorst 15 Uhr - Neon...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
04-08-2019 13:03:35

Message de CCC Team du 04-08-2019Paweł Bernas’ fan club from Gliwice visited our rider before stage two #TDP2019. Thanks for the support!

Fan club Pawła Bernasa z Gliwic odwiedził naszego kolarza na starcie drugiego etapu #TdP2019....
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
04-08-2019 13:01:54

Message de Volta a Portugal du 04-08-2019Já rola a Etapa Rainha. Pelotão partiu da estreante Pampilhosa da Serra em direção à Covilhã (Torre). Siga o relato escrito em direto no site da Volta a Portugal Santander...
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
04-08-2019 13:00:01

Message de Grands Prix Cyclistes du 04-08-2019Savez-vous combien de repas seront servis au Delta Hotels by Marriott Montreal et au Delta Hotels by Marriott Quebec durant la semaine des Grands Prix cyclistes?
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
04-08-2019 13:00:00

Message de Grands Prix Cyclistes du 04-08-2019Do you know how many meals will be served at Delta Hotels by Marriott Montreal and Delta Hotels by Marriott Quebec the week of the Grands Prix cyclistes?
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
04-08-2019 12:58:52

Message de UAE Team Emirates du 04-08-2019‪We're ready for another sprint today on stage two at Tour de Pologne 🇵🇱.‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance ‬#TDP2019
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
04-08-2019 12:54:32

Message de Prudential RideLondon du 04-08-2019It's time for our attention to switch to the Prudential RideLondon-Surrey Classic.

The best cyclists in the 🌍 have registered and are about to hit the streets of London and Surrey!...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 12:48:22

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019Walter-Lohmann Trophäe
Voir les 12 photos

Paweł BernasPaweł Bernas
04-08-2019 12:30:42

Message de Paweł Bernas du 04-08-2019Takie wsparcie od największej pociechy Karoliny i Wojtek Halejak Mountain Biker dla wujka Pawła daje więcej mocy niż najbardziej aero rower na świecie 😀 🥰 #GoBerni
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
04-08-2019 12:29:19

Message de UAE Team Emirates Supporters du 04-08-2019Forza Uae 🇦🇪, la nostra super Colnago, la bicicletta dei campioni merita di stare in alto. A tutta per raggiungere traguardi prestigiosi 💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE #rideReforever
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
04-08-2019 12:28:56

Message de Volta a Portugal du 04-08-2019Partida Pampilhosa da Serra.
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
04-08-2019 12:17:19

Message de Tour de Pologne du 04-08-2019Tarnowskie Góry 😍
#TDP19🇵🇱 stage 2 starts at 14:50
📷 Szymon Gruchalski
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 12:14:51

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019Maurice Ballerstedt von SC Berlin gewinnt mit großem Vorsprung das C-Klasse Rennen um die Walter-Lohmann Trophäe beim 22-ten SparkassenGiro in Bochum, als Zweiter kam Michael Fricke, vom Team Blau-Weiss Buchholz...
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 12:12:18

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019Maurice Ballerstedt von SC Berlin gewinnt mit großem Vorsprung das C-Klasse Rennen um die Walter-Lohmann Trophäe beim 22-ten SparkassenGiro in Bochum, als Zweiter kam Michael Fricke, vom Team Blau-Weiss Buchholz...
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
04-08-2019 12:08:12

Message de Volta a Portugal du 04-08-2019Partida da Pampilhosa da Serra
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
04-08-2019 12:00:53

Message de CCC Team du 04-08-2019This time last week we were getting ready to ride into Paris for the final stage of #TDF2019 and had the privilege of welcoming UNICEF Goodwill Ambassador, Małgorzata Foremniak and...
Voir la vidéo

Donostiako KlasikoaDonostiako Klasikoa
04-08-2019 11:46:38

Message de Donostiako Klasikoa du 04-08-2019🎥 Breve resumen de la entrega de trofeos🏆
🎥 Sari banaketaren laburpena🏆
#Klasikoa
Voir la vidéo

Johann van ZylJohann van Zyl
04-08-2019 11:42:18

Message de Johann van Zyl du 04-08-2019Rocacorba ❤️
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
04-08-2019 11:39:31

Message de Equipe Arkéa Samsic du 04-08-2019Programme du dimanche !

🇫🇷 Kreiz Breizh Elites, avec Laurent Pichon 3ème du classement général !
Direct : https://www.directvelo.com/direct/4254/kreiz-breizh-elites-etape-3

🇵🇹 Le Tour du Portugal où Clément Russo s'est classé 2ème hier.
Direct...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
04-08-2019 11:37:31

Message de UAE Team Emirates Supporters du 04-08-2019Dopo aver visto Bernal ed Evenepoal, Fabio Aru cambia specialità e si dà alla mountain bike😂😂😂. Si scherza naturalmente, forza Fabio che a breve ce li mangiamo tutti!!! 💪💪💪💪#uaetilovvo...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
04-08-2019 11:36:35

Message de Tour de Pologne du 04-08-2019🗣 ”Super, super fast downhill sprint” - John Degenkolb previews #TDP19🇵🇱 Stage 2, Tarnowskie Góry - Katowice.

🗣 „Super, super szybki sprint z górki” - John Degenkolb zapowiada drugi etap...
Voir la vidéo

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 11:33:14

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019Die letzten 16 Runden.. Walter-Lohmann Trophäe

@SparkassenGiro #bochum @sparkasse.bochum
En voir plus

Andrey AmadorAndrey Amador
04-08-2019 11:32:19

Message de Andrey Amador du 04-08-2019Ayer son de esos días que me he sentido más humillado ciclisticamente por un fenómeno !! Culpable además donde me correspondía no irse nadie! Felicidades y por lo menos lo...
En voir plus

Bjorg Lambrecht OfficialBjorg Lambrecht Official
04-08-2019 11:26:28

Message de Bjorg Lambrecht Official du 04-08-2019wielerkrant.be : Het is al enige tijd geleden dat we Bjorg Lambrecht in actie gezien hebben. Inmiddels is de Belgische youngster klaar om verder te bouwen op zijn sterke prestaties...
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
04-08-2019 11:23:56

Message de Julien Van den Brande du 04-08-2019Met ongeveer 20 minuten vertraging zijn de renners van start gegaan.
Voir la vidéo

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
04-08-2019 11:22:22

Message de Paweł Poljański du 04-08-2019🚴‍♂ Tour de Pologne etap: 2
📍152,7km
📅 04.08.2019
🚩Tarnowskie Góry
🏁Katowice
📺 TVP 1
⏰ 16:10
En voir plus

Bjorg Lambrecht OfficialBjorg Lambrecht Official
04-08-2019 11:18:23

Ronde van Polen - Rit 2

Pieter Serry FanclubPieter Serry Fanclub
04-08-2019 11:14:23

Ronde van Polen - Rit 2

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
04-08-2019 11:13:09

Message de Prudential RideLondon du 04-08-2019🗣️"It was great! It was challenging and exciting and everything I wanted!"

Over 6,500 of you have completed the Prudential RideLondon-Surrey 100 so far this morning!👏💯

#RideLondon #PRL100
Voir la vidéo

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 11:12:21

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019sparkassengiro.de - Liveergebnisse Sparkassen Giro 2019 : Live Ergebnisse vom SparkassenGiro 2019

https://sparkassengiro.de/index.php/de/liveergebnisse-sparkassen-giro-2019
En voir plus

Bert-Jan LindemanBert-Jan Lindeman
04-08-2019 11:08:56

Message de Bert-Jan Lindeman du 04-08-2019Bert-Jan zometeen van start in de Gouden Pijl!

Gisteren in dienende rol in de Classica San Sebastian, vandaag in de aanval in de Gouden Pijl! BJ maakt zijn opwachting in zijn...
En voir plus

OLLY FANS CLUBOLLY FANS CLUB
04-08-2019 11:01:31

Message de OLLY FANS CLUB du 04-08-2019Forza Ollyyyyyy
En voir plus

Frederik FrisonFrederik Frison
04-08-2019 10:51:08

Message de Frederik Frison du 04-08-2019Vandaag (4/08) staat #FrederikFrison aan de start van de The 2019 Prudential RideLondon-Surrey Classic 🚴🏽‍♂️🚴🏽‍♂️
Zet hem op Fré! 🤞🏼👊🏼👌🏼👍🏼

📺 live te volgen op Eurosport 2 vanaf 15u!

#LottoSoudal

📸 Facepeeters
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 04-08-2019The London Underground was the world's first underground railway, it opened in January 1863 between Paddington and Farringdon. We may even see a cycle map version of the iconic Harry...
En voir plus

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
04-08-2019 10:49:12

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 04-08-2019ultima curva a top! 😁😁
Voir la vidéo

Rudy MolardRudy Molard
04-08-2019 10:48:07

Message de Rudy Molard du 04-08-2019🇪🇸 Clasica San Sebastián 🇪🇸
Une course que j’affectionne avec un parcours légèrement durci cette année.
J’arrive pour dans le groupe pour la 2nd place mais victime de crampes, je...
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
04-08-2019 10:46:45

Message de Zdenek Stybar du 04-08-2019Raceday!! Prudential Classic London
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
04-08-2019 10:35:32

Message de Prudential RideLondon du 04-08-2019Check out some of the best images from Sunday at Prudential RideLondon
Voir les 11 photos

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
04-08-2019 10:34:27

Message de Tomasz Marczyński du 04-08-2019BAD BOYS 💣 On our way @tourdepologne stage II #lottosoudal #FixAll #mafia #teammates #team #equipo #friends #race #competition #cycling #ready #tomaszmarczynski #compañeros #ciclismo #bad #boys #goodvibes 📸 @facepeeters
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 10:30:17

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019Der SparkassenGIro 2019 ist mit dem Rennen um die Walter-Lohmann-Trophäe gestartet
Voir la vidéo

Michał GołaśMichał Gołaś
04-08-2019 10:25:15

Message de Michał Gołaś du 04-08-2019Wszystko pod kontrolą na pierwszym etapie. Dziś „Świątynia Sprintu” w Katowicach, oby bardziej szczęśliwa dla Bena Swifta i Cav’a, który już zapoznał się z polską nawierzchnią. Trzymajcie kciuki!!!
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
04-08-2019 10:21:39

Message de CCC Development Team du 04-08-2019Dziś urodziny obchodzi Piotrek Pękala! Piotrze, życzymy Ci zdrowia i spełnienia marzeń! 🎂🎁🥳
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
04-08-2019 10:17:04

Message de Volta a Portugal du 04-08-20194ª Etapa | Pampilhosa da Serra > Covilhã (Torre)
#voltaaportugal2019
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
04-08-2019 10:15:01

Message de CCC Team du 04-08-2019Kamil Gradek opowiada o finałowych kilometrach wczorajszego etapu Tour de Pologne w Krakowie, rozprowadzaniu Jakuba Mareczki oraz o tym co czeka nas dziś, w Katowicach. Przed nami jeden z najszybszych...
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
04-08-2019 10:12:52

Message de Tour de Pologne du 04-08-2019🇵🇱#TDP19 Stage 2
🛣️ Tarnowskie Góry - Katowice
🚴🏻‍♂️ 153 km
🚩14:50
🏁~18:30
📺 14:35-14:55 TVP Sport
16:05-16:55 TVP1
17:00-19:15 TVP Sport
17:30-18:50 TVP 1
17:15-18:30 Eurosport
📱 tvpsport.pl, TDP mobile app
En voir plus

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
04-08-2019 10:11:39

Včerajšnjo dirko Classica de San Sebastian 2019 je naš šampion zaključil na 52.mestu, super rezultat... Bravoooo Poldeeee🇸🇮🇸🇮🇸🇮🚵‍♂️🚵‍♂️👍👍

📢📢📢 Posebno obvestilo: kmalu prihaja novost za vse Vas dragi nasi navijaci 📢📢📢

Se kmalu...

Julien SimonJulien Simon
04-08-2019 10:06:21

Message de Julien Simon du 04-08-2019Pas loin d’un meilleur résultat sur la Clasica San Sebastián je bascule juste derrière le petit groupe qui se dispute la seconde place, à l’arrivée je suis 16ème.
Place à...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
04-08-2019 10:00:42

Message de UAE Team Emirates du 04-08-2019Our mechanics getting the tyre pressures just right ahead of the Prudential RideLondon Classic today 🇬🇧

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearofTolerance #RideLondon #PRLClassics
Voir la vidéo

Rafał MajkaRafał Majka
04-08-2019 10:00:01

Message de Rafał Majka du 04-08-2019🇵🇱 Tour de Pologne | Etap 2
🛣️ Tarnowskie Góry Urząd Miasta - Katowice
📍 153 km
🚩 14:55
🏁 ~18:30
📺 TVP Sport

#MajkaTDP #BORAhansgrohe #TDP19
BORA | hansgrohe | Specialized Bicycles | Sportful...
Voir la vidéo

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
04-08-2019 09:59:21

Message de Audrey Cordon-Ragot du 04-08-2019Quand tu évites les chutes sur la Prudential RideLondon ! 🤯

Belle cinquième place pour Letizia Paternoster pour l'équipe Trek-Segafredo. De très bonnes sensations avant de poursuivre en Suède les 16...
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
04-08-2019 09:54:41

Message de Paweł Poljański du 04-08-2019With my little zebra ready for the second stage! 🦓🦓
#tourdepologne #stage2 #borahansgrohe #tarnowskiegóry 📸szymongruchalski
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
04-08-2019 09:42:51

Message de Tour de Pologne du 04-08-2019#tdp19🇵🇱 stage 1 highlights 🎥

Kraków PL Carrefour TAURON Polska Energia Grupa LOTOS LOTTO. Radość wygrywania TVP Sport Bądźmy Razem. TVP Studio55 MM Cars Onet Sport Radio ESKA
Voir la vidéo

Peter SaganPeter Sagan
04-08-2019 09:37:43

Message de Peter Sagan du 04-08-2019It was a pleasure meeting a group of customers and architects of hansgrohe from all over Latin America. I look forward to riding with them from the Pacific to the...
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
04-08-2019 09:36:28

Message de Ondřej Cink du 04-08-2019#Repost Kross Racing Team with @get_repost
・・・
Today’s a big day. World Cup in Val di Sole. Watch today race @maja.wloszczowska (12:00 CEST) and @ondrejcink (14:45 CEST) into @redbullbike ⬅️ .
ASC...
Voir la vidéo

Jelle WallaysJelle Wallays
04-08-2019 09:32:37

Message de Jelle Wallays du 04-08-2019Eerste rit is goed verlopen Tour de Pologne.
Wat vinden jullie van de nieuwe outfit #FixALL en de special edition Tacx???
📸📸📸 Facepeeters
En voir plus

SparkassenGiroSparkassenGiro
04-08-2019 09:31:23

Message de SparkassenGiro du 04-08-2019Hallo Bochum, wir sind vorbereitet und freuen uns auf euch!
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
04-08-2019 09:30:00

Message de La Vuelta du 04-08-2019⏱ Faltan 20 días

➡ La Vuelta 19 será la 20ª Vuelta del equipo AG2R La Mondiale

Tissot #OfficialTimeKeeper
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
04-08-2019 09:14:41

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 04-08-2019🇪🇺 Dimanche prochain, Bryan Coquard disputera les Championnats d'Europe avec la Fédération Française de Cyclisme (FFC).

🎁 À cette occasion, on vous fait gagner le jeu vidéo Pro Cycling Manager grâce...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
04-08-2019 09:00:14

Message de Mitchelton-SCOTT du 04-08-2019It was another great edition of San Sebastian Classic with spectacular views, hard steep climbs and an aggressive race as always. Photos courtesy of Getty Images
Voir les 19 photos

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
04-08-2019 08:58:42

Message de Marcus Burghardt du 04-08-2019Its time to get back for racing.
____________________________________________
@sparkassengiro #sparkassengiro #bochum #specialized #sworks #borahansgrohe
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
04-08-2019 08:55:38

Message de Team Sunweb du 04-08-2019That was some fast and intense racing at #PRLClassique🇬🇧 yesterday!

Get a rider's view of the race thanks to Velon CC's on-bike camera with intermediate sprints winner Susanne Andersen 👀⚡️
Voir la vidéo

Rachel NeylanRachel Neylan
04-08-2019 08:53:40

Message de Rachel Neylan du 04-08-2019Live for those moments you simply can't put into words... 🧡
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
04-08-2019 08:42:50

Message de Tour de Pologne du 04-08-2019Caption this... 💬

O czym rozmawiają Czesław Lang i Rafał Majka? Jak myślicie? Chyba Rafałowi spodobało się auto dyrektora wyścigu 😉

Dziękujemy MM Cars i MM Cars Rental!

📷 Szymon Gruchalski Cycling
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 04-08-2019"In the last 3-4 kilometers I had tears in my eyes and it was all very emotional, because I realised this was going to be a big moment in my...
En voir plus

Ryan GibbonsRyan Gibbons
04-08-2019 08:37:15

Message de Ryan Gibbons du 04-08-2019Playing in the sand last time out at Adriatica... today though, RideLondon with the Team Dimension Data for Qhubeka boys! 🇬🇧
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
04-08-2019 08:37:08

Message de Tom Bohli Followers du 04-08-2019#PrudentialRideLondon
Alle für Alexander Kristoff!! 💪 good luck guys!
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
04-08-2019 08:36:23

Message de Prudential RideLondon du 04-08-2019What a morning, and we're just getting started! 🙌

#RideLondon #PRL100 #PRL46
Voir la vidéo

Adrien Petit (OFFICIEL)Adrien Petit (OFFICIEL)
04-08-2019 08:35:56

Message de Adrien Petit (OFFICIEL) du 04-08-2019Prudential RideLondon : Ce dimanche 04 août 2019 se déroule la PRUDENTIAL RIDE LONDON-SURREY CLASSIC. Adrien portera le dossard N°65 !

• SITE OFFICIEL :
https://www.prudentialridelondon.co.uk/
En voir plus

Hubert DupontHubert Dupont
04-08-2019 08:34:27

Message de Hubert Dupont du 04-08-2019Petite rencontre hier sur le chemin du retour!
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
04-08-2019 08:31:11

Message de CCC Development Team du 04-08-2019To już ostatni dzień zmagań w ramach #TourAlsace ⛰🚴‍♂️🇫🇷 Organizatorzy przygotowali nieco spokojniejszą trasę na finałowy etap, chociaż i dzisiaj nie zabraknie podjazdów. Nasi zawodnicy zmierzą się z trzema górskimi...
En voir plus

Darwin AtapumaDarwin Atapuma
04-08-2019 08:27:43

Message de Darwin Atapuma du 04-08-2019La fiesta del ciclismo
Voir la vidéo

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
04-08-2019 08:24:38

Message de BORA-hansgrohe du 04-08-2019📷 Gallery | Gran Fondo Panamá Océano a Océano

Great to see so many #hansgrohe guests riding their bikes together with Peter Sagan ahead of the GrandFondo 🚿
- -...
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
04-08-2019 08:13:27

Message de Prudential RideLondon du 04-08-2019Inspired by this year's ride?🙌

You can enter the ballot for 2020 Prudential RideLondon-Surrey 100 now👉 http://bit.ly/PRL2020Ballot

#RideLondon #PRL100
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 04-08-2019Sur la Ride London Classique, Eugénie Duval vient prendre la 10ème place, évitant la chute dans le final, de même pour Clara Copponi qui termine 17ème.

De son côté, Maëlle Grossetête...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
04-08-2019 08:00:01

Message de CCC Team du 04-08-2019Another double day of racing for CCC Team today! Here’s what coming up in 🇵🇱 and 🇬🇧:

#TDP2019: Stage two of the Tour de Pologne is 152.7 kilometers long and...
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
04-08-2019 07:52:42

Sofie toonde gisteren heel wat koersgoesting, pakte de bergprijs, en spurtte zich naar de 3e plaats !!

Hugo SanchoHugo Sancho
04-08-2019 07:49:17

Message de Hugo Sancho du 04-08-2019VELHAS MEMÓRIAS RIAS

Esta é a minha 2 licença com Profissional 2008, na realização de um sonho de criança com o S. L. Benfica ao peito.

Andava perdida no coração de...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
04-08-2019 07:36:43

Message de Mitchelton-SCOTT du 04-08-2019It's hard to believe that it's been a week since the #TDF2019 came to a close!

Hear how our #GreenEDGETravel guests enjoyed their trip with us: http://bit.ly/GETtdf

And, if you want to...
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
04-08-2019 07:23:59

Message de Prudential RideLondon du 04-08-2019Check out some of the best images from Sunday at Prudential RideLondon
Voir les 16 photos

José MendesJosé Mendes
04-08-2019 07:21:05

Message de José Mendes du 04-08-20193a Etapa @voltaportugal @sportingcptaviraoficial
@oakley @oakley_portugal
📸 @pedro_vidinhapt
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
04-08-2019 07:08:35

Vandaag gaat Julien van start in de Grote Prijs Beerens in Aartselaar.

Start om 12:30.

Succes Julien 💪🏼.

Tour de PologneTour de Pologne
04-08-2019 07:02:03

Message de Tour de Pologne du 04-08-2019Relive #tdp19 Stage 1 excitement thanks to one and only Szymon Gruchalski Cycling 📷

Przeżyjmy to jeszcze raz. Na galerię z pierwszego etapu zaprasza niezastąpiony Szymon Gruchalski👍

Kraków PL Carrefour TAURON Polska...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
04-08-2019 07:00:01

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 04-08-2019🚴🏻‍♂️ Pronti a partire per il vostro allenamento?
🍫 Borraccia e Malto Shot, EthicSport sempre con noi. 💪🏻
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
04-08-2019 06:55:51

Message de Tom Bohli Followers du 04-08-2019#PrudentialRideLondon
Sonntag/Sunday 04.08.2019
169 km, starts at 2.10pm (local time) 15:10 Uhr MEZ
Profil and race map👇
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
04-08-2019 06:38:03

Message de Team Novo Nordisk du 04-08-2019Charles Planet won the first King of the Mountains jersey Tour de Pologne and got Team Novo Nordisk off to a brilliant start in the seven-stage World Tour race! 🚴🏻‍♂️🏆🤩
See...
Voir la vidéo

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
04-08-2019 06:23:04

Message de Luis Ángel Maté du 04-08-2019Maté sufre una grave caída que le obliga a abandonar el Tour de Polonia | Luis Ángel Maté : Hoy he pasado la noche en observación en el hospital tras...
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
04-08-2019 06:23:04

Message de Rafał Majka du 04-08-2019Szybcy i wściekli... a do tego zabójczo skuteczni 😎😁🤟

Tak jak powiedziałem na prezentacji Tour de Pologne: "Będzie fajny show..." Pierwszy etapowy skalp zdobyty, a dziś kolejna szansa na powalczenie...
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
04-08-2019 06:00:07

Message de BinckBank Tour du 04-08-2019We've been counting down to all the different stages of the BinckBank Tour 2019. All but one!
Today it's exactly 2 weeks to go till stage 7, the final stage...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
04-08-2019 06:00:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 04-08-2019TODAY 📅 #RideLondon 🇬🇧 Men’s race 167km from 2.10pm local UK time (3.10pm CEST, 11.10pm AEST) & Tour of Poland 🇵🇱 Stage 2 from 2.55pm (10.55pm)
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
04-08-2019 05:17:00

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 04-08-2019Tour de Pologne - Ackermann devant Gaviria et Jakobsen : Le vainqueur du GPF Grand Prix de Fourmies 2018, Pascal Ackermann, est en forme avant les championnats d'Europe. 💪👏🔝
En voir plus

Prudential RideLondonPrudential RideLondon
04-08-2019 05:08:19

Message de Prudential RideLondon du 04-08-2019Day two of Prudential RideLondon is under way! 🙌

The first wave of the Prudential RideLondon-Surrey-100 has set off. from Queen Elizabeth Olympic Park!

Good luck guys! 👏
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
04-08-2019 05:00:22

Message de Cesare Benedetti du 04-08-2019Phao siêu đỉnh khách ơi
5xyz
Voir la vidéo

Felix GroßschartnerFelix Großschartner
04-08-2019 04:50:50

Message de Felix Großschartner du 04-08-2019Ein schöner Tag in der Ausreißergruppe beim Clásica San Sebastián!

Die Form ist am richtigen Weg!

#borahansgrohe #iamspecialized
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
04-08-2019 02:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 04-08-2019ICYMI ⬅️ A hard day at the men's Clasica San Sebastian. Hamilton & Bookwalter the highest finishers.

Report 📰 http://bit.ly/MTS19SSMens

📸 Getty Images
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
04-08-2019 01:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 04-08-2019ICYMI ⬅️ Lucy Kennedy overcame a puncture whist leading the race to attack another time and claim a phenomenal solo win in the first ever edition of the women's San...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT