ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 05-08-2019In veste del Filippo Ganna Official Fan Club vorremmo fare le più sentite condoglianze alla famiglia di questo giovane ragazzo, al team e a tutte le persone lui care.

Non ci...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2019 22:05:21

Message de Tour de Pologne du 05-08-2019The race organisers, the jury and the cycling teams have made a decision to neutralize the 4th stage of Tour de Pologne to pay our respects to Bjorg Lambrecht. The...
En voir plus

Michael GoglMichael Gogl
05-08-2019 21:57:17

Message de Michael Gogl du 05-08-2019Keine Worte können diese Tragödie beschreiben. Im Rennen noch geplaudert zusammen und ein paar Minuten später ist nichts mehr wie es vorher war... Ruhe in Frieden... Bjorg. 🖤
En voir plus

Niccolò BonifazioNiccolò Bonifazio
05-08-2019 21:56:16

Message de Niccolò Bonifazio du 05-08-2019Rip....
Non ci sono parole..... 😭😢
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
05-08-2019 21:19:35

Message de Davide Rebellin du 05-08-2019Entusiasmante e vincente serata al Crito'Star 😃
En voir plus

Karol DomagalskiKarol Domagalski
05-08-2019 20:59:37

Jestem ogromnie wstrząśnięty wypadkiem i śmiercią dobrze zapowiadającego się młodego...

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
05-08-2019 20:58:16

Message de Tomasz Marczyński du 05-08-2019R.I.P. my Friend...I gonna miss You...
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
05-08-2019 20:42:55

Message de Philippe Gilbert du 05-08-2019A big talent, but an even greater guy. So deeply saddened about this tragic loss. My condoleances to family, friends and everyone of the Lotto-Soudal team! #RIPBjorg
En voir plus

Loïc VliegenLoïc Vliegen
05-08-2019 20:41:08

Message de Loïc Vliegen du 05-08-2019Pas de mots ! Une dernière conversation entre deux essayages dans un magasin de vélo à Livigno ! J’y crois pas ..! Chose tragique qui arrive trop souvent dans notre...
En voir plus

Warren BarguilWarren Barguil
05-08-2019 20:38:32

Message de Warren Barguil du 05-08-2019RIP Bjorg je n’ai pas de mots devant une telle injustice. Pensées envers ta famille, tes coéquipiers, amis et ton équipe @lotto_soudal
#cantbelieve
En voir plus

Joni BrandãoJoni Brandão
05-08-2019 20:34:30

Message de Joni Brandão du 05-08-201981.ª Volta a Portugal 🇵🇹

5 Etapa | Oliveira do Hospital - Guarda ✅

Enquanto existir estrada nós vamos continuar a lutar. Daremos o nosso melhor dia após dia. Partimos com...
En voir plus

Fanclub Louis VervaekeFanclub Louis Vervaeke
05-08-2019 20:33:32

Message de Fanclub Louis Vervaeke du 05-08-2019In naam van Fanclub Louis Vervaeke willen wij ons medeleven betuigen aan de familie Lambrecht met dit grote verlies.
Veel sterkte .
RIP Bjorg.

Fanclub LV
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 20:29:09

Message de Volta a Portugal du 05-08-201981ª Volta a Portugal Santander 2019

5a Etapa 158km, 5/08, Oliveira do Hospital - Guarda durante a 81ª Volta a Portugal Santander 2019, Foto PODIUM / Paulo Maria
Voir les 120 photos

Laurent PichonLaurent Pichon
05-08-2019 20:25:04

Message de Laurent Pichon du 05-08-2019KBE a partagé 8 photos.
Voir les 8 photos

José MendesJosé Mendes
05-08-2019 20:24:01

Message de José Mendes du 05-08-20195a Etapa @voltaportugal
@sportingcptaviraoficial

@ktmbikeportugal
@pacto_cycling
@oakley_portugal
@maviccycling
En voir plus

Message de Wildlife Generation Pro Cycling presented by Maxxis du 05-08-2019Rounding the corner on Tour of Utah
〰️7️⃣ DAYS!〰️
shoutout to Specialized Bicycles for keeping our wheels turning 🚴🏼‍♂️
En voir plus

Pieter Serry FanclubPieter Serry Fanclub
05-08-2019 20:12:30

Message de Pieter Serry Fanclub du 05-08-2019Belg van Deceuninck-Quick.Step heeft mondeling akkoord voor contractverlenging : Uitgerekend op deze tragische dag, komt het nieuws dat Pieter zijn contract met 2 jaar heeft verlengd.
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 05-08-2019Giro sulle Dolomiti in Love ❤️❤️@prugnajessica #dolomites #dolomiti #love #relax
En voir plus

Bjorg Lambrecht OfficialBjorg Lambrecht Official
05-08-2019 20:10:51

Message de Bjorg Lambrecht Official du 05-08-2019R.I.P. Bjorg
We zullen nooit weten wat de toekomst nog kon brengen.
Je keek alvast veelbelovend uit naar de toekomst.
Veel sterkte aan de familie, ouders, zus, geliefde, grootouders, familie vrienden en supporters.
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 20:04:05

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019Portadores das Camisolas após o final da 5.ª Etapa.
#voltaaportugal2019 Santander Portugal Pedalar por uma Causa by Rubis Gás Liberty Seguros Portugal rtp.pt Jogos Santa Casa Delta Cafés Raposeira #kiaportugal
En voir plus

Franck BonnamourFranck Bonnamour
05-08-2019 19:52:30

Message de Franck Bonnamour du 05-08-2019Première fois sur le @kreizbreizhelites, des bonnes sensations pour une reprise. 👍

📸 : @elenrius

Prochaine course ➡️ Arctic Race of Norway 🇳🇴 @ Stade de Roudourou
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 19:46:51

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019Segundo triunfo italiano não beliscou Amarela Santander de Gustavo Veloso
Voir la vidéo

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
05-08-2019 19:44:27

Message de Luis Ángel Maté du 05-08-2019Ya en casa 🏠 Muchas gracias al Hospital Ochoa de Marbella por su profesionalidad y rapidez y a todos vosotros por el cariño que me habéis hecho llegar durante estos...
En voir plus

Maciej BodnarMaciej Bodnar
05-08-2019 19:44:05

Message de Maciej Bodnar du 05-08-2019Brak słów 😥 spoczywaj w pokoju Bjorg 🙏
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
05-08-2019 19:41:04

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 05-08-2019Riposa in Pace Bjorg ❤️🙏
En voir plus

Mertz RémyMertz Rémy
05-08-2019 19:40:01

Message de Mertz Rémy du 05-08-2019Dévasté par la mort de mon ami et coéquipier Bjorg Lambrecht. Un des plus grands talents de sa génération mais avant toute chose une grande personne. Mes plus sincères condoléances...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-08-2019 19:32:42

Message de Team Bahrain Merida du 05-08-2019🖤 Our deepest condolences to the family of Bjorg Lambrecht and the entire Lotto Soudal Team. Our thoughts are with you all.
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 05-08-2019Bjorg, weet je nog 2 weken geleden? Ik had alle moeite van de wereld om het tempo van de groep te volgen tijdens training. Ik had het fysiek en mentaal...
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
05-08-2019 19:25:38

Message de Paweł Poljański du 05-08-2019Ciężko wyrazić słowami, co czujemy po dzisiejszym etapie, na którym zakończyło się życie młodego kolarza, który do przejechania miał jeszcze całe życie. Spoczywaj w pokoju Bjorg.
🙏
En voir plus

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
05-08-2019 19:24:58

Tour of NorwayTour of Norway
05-08-2019 19:19:42

Message de Tour of Norway du 05-08-2019All our thoughts are with the family, friends, teammates and the Lotto Soudal team tonight.

Bjorg Lambrecht enlightened Norway by his talent last year when winning the last stage of the...
En voir plus

Message de Volta a La Comunitat Valenciana - VCV du 05-08-2019Desde la organización de la #VCV2020 nos unimos al dolor de todos los integrantes del equipo Lotto Soudal Cycling Team Fanpage , así como al de los familiares y amigos,...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-08-2019 19:09:29

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-08-2019Oggi piange il ciclismo, oggi piange lo sport, piangono i tifosi senza colore e senza bandiera. Piangiamo la morte di un ragazzo di appena 22 anni, che ci ha lasciato...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
05-08-2019 19:08:00

Message de Israel Cycling Academy du 05-08-2019Bjorg Lambrecht dies at age 22 | Cyclingnews.com : This is Devastating.

A young riders loses his life in a racing crash during the Tour of Poland today.

Such a tragedy,...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
05-08-2019 19:07:07

Message de Tour of Utah du 05-08-2019Don’t miss a second of the race action by following our Tour Tracker, and watch live from wherever you are no matter what you’re doing! Get ready for an incredible...
En voir plus

Elia VivianiElia Viviani
05-08-2019 18:59:04

Message de Elia Viviani du 05-08-2019Senza parole. Quando succedono tragedie così, resto inerme a cercare di capire quanto fragili siamo facendo ogni giorno la cosa che più amiamo. Condoglianze alla famiglia e ai suoi amici....
En voir plus

Damiano CarusoDamiano Caruso
05-08-2019 18:56:25

Message de Damiano Caruso du 05-08-2019Tragedia al Giro di Polonia: Lambrecht cade in un fosso e muore : Notizie che non vorrei mai sentire! Profondamente dispiaciuto RIPOSA IN PACE!
Un pensiero va anche alla famiglia...tutto il...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
05-08-2019 18:52:26

- A huge tragedy happened today at the Tour de Pologne, a young and very talented Belgian rider Bjorg Lambrecht passed away after a crash during the stage. This is...

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
05-08-2019 18:47:36

Message de BORA-hansgrohe du 05-08-2019Everyone at BORA - hansgrohe is deeply saddened to learn of the tragic passing of Bjorg Lambrecht. Our deepest sympathies go out to Bjorg’s family and friends and the Lotto-Soudal...
En voir plus

Laurent PichonLaurent Pichon
05-08-2019 18:47:12

Message de Laurent Pichon du 05-08-2019On aura tout tenté aujourd’hui ac la team @arkeasamsic sur la dernière étape du @kreizbreizhelites pour aller chercher la victoire. Plaisir en tout cas de rouler sur ces routes bretonnes...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 18:45:00

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019Marco Tizza vence na chegada Guarda. #voltaaportugal2019
Voir la vidéo

Tiesj Benoot FanpageTiesj Benoot Fanpage
05-08-2019 18:44:20

De supportersclub van Tiesj wenst familie en vrienden van Bjorg Lambrecht heel veel sterkte bij het tragisch nieuws van zijn overlijden! Rip Bjorg.

Maxime MonfortMaxime Monfort
05-08-2019 18:42:18

Message de Maxime Monfort du 05-08-2019« Toutes mes pensées vont vers la famille de Bjorg😓 »
Max
En voir plus

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
05-08-2019 18:35:07

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 05-08-2019Quelle triste nouvelle.
Repose en paix😢
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
05-08-2019 18:31:16

Message de CCC Development Team du 05-08-2019Brak słów, by wyrazić nasz smutek na wieść o śmierci Bjorga Lambrechta - młodego i utalentowanego kolarza. Składamy nasze najszczersze kondolencje jego rodzinie i całej ekipie Lotto Soudal.

We are...
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
05-08-2019 18:31:00

Message de Mario Cipollini du 05-08-2019Diner time
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
05-08-2019 18:29:12

Message de Equipe Arkéa Samsic du 05-08-2019Terrible nouvelle, les mots nous manquent. Toutes nos pensées accompagnent sa famille, ses proches et son équipe.
En voir plus

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
05-08-2019 18:28:17

Message de Quentin Jauregui Officiel du 05-08-2019[ Tour de Pologne 🇵🇱 - Étape 3 ] : victoire de 🇩🇪 Pascal Ackermann devant 🇱🇺 Danny Van Poppel et 🇩🇰 Mads Pedersen. Clément Venturini termine à la 12ème...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
05-08-2019 18:22:31

Message de Mitchelton-SCOTT du 05-08-2019Absolutely devastating news. All of our thoughts go out to Bjorg Lambrecht’s family, friends and Lotto Soudal team. Rest in peace, Bjorg. ❤️
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 18:22:12

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019Membros da Organização da Volta a Portugal Santander e da Geopark Estrela na acção de limpeza e recolha de lixo na Serra da Estrela, que ocorreu depois da 4ª Etapa...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 05-08-2019Giro di Polonia 2019, Bjorg Lambrecht deceduto in sala operatoria dopo una violenta caduta | SpazioCiclismo : Una tragedia....non ci sono parole....
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
05-08-2019 18:18:58

Message de Rafał Majka du 05-08-2019Wyrazy głębokiego współczucia i słowa wsparcia dla rodziny i najbliższych Bjorga.
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
05-08-2019 18:18:09

Message de Team Novo Nordisk du 05-08-2019From all of us at Team Novo Nordisk, we offer our deepest condolences to Lotto Soudal Cycling Team Fanpage, and the family of Bjorg Lambrecht.
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
05-08-2019 18:16:46

Message de Equipe Arkéa Samsic du 05-08-2019Nouvelle quatrième place pour Thibault Guernalec - Team Arkea Samsic : 🇵🇹 L'échappée est allée au bout aujourd'hui, sur le Tour du Portugal. Après avoir passé la journée à l'avant,...
En voir plus

Robin CarpenterRobin Carpenter
05-08-2019 18:16:17

Message de Robin Carpenter du 05-08-2019Sometimes you just gotta go for it. - The Robear's 381.5 km bike ride : Decided to ride home from Santa Barbara yesterday. Wasn't sure if I'd make it...
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
05-08-2019 18:15:28

Message de Rally UHC Cycling du 05-08-2019Another blistering fast edition of the Prudential RideLondon Classique is in the books. We gave it everything we had, but luck wasn't on our side. Emma White crashed in the...
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
05-08-2019 18:12:13

Message de Tour of the Alps du 05-08-2019There's no way to heal the pain of the whole cycling family tonight.

Rest in peace, Bjorg
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
05-08-2019 18:12:07

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 05-08-2019All at Team Jumbo-Visma are saddened to hear about the passing of Bjorg Lambrecht. Our deepest thoughts go to Bjorg's family, friends and the entire Lotto-Soudal team in these difficult...
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
05-08-2019 18:11:13

Message de De Wally's du 05-08-2019RIP Bjorg!
En voir plus

John DegenkolbJohn Degenkolb
05-08-2019 18:09:02

Message de John Degenkolb du 05-08-2019Sometimes it is difficult to write - I am deeply shocked by the news that reached me shortly after the finish of the third stage of Tour de Pologne. My...
En voir plus

Dwars door VlaanderenDwars door Vlaanderen
05-08-2019 18:07:54

Message de Dwars door Vlaanderen du 05-08-2019Dwars door Vlaanderen deeply regrets the death of Bjorg Lambrecht. Our thoughts go out to his family, friends and team mates. Today, Belgium lost a great cycling talent.
En voir plus

Michał KwiatkowskiMichał Kwiatkowski
05-08-2019 18:02:16

Message de Michał Kwiatkowski du 05-08-2019Unreal...
En voir plus

Amaro AntunesAmaro Antunes
05-08-2019 18:01:04

Message de Amaro Antunes du 05-08-2019A pior notícia que podía trazer hoje desta 3° etapa do Tour of Poland após uma queda o ciclista belga de 22 anos Bjorg Lambrecht faleceu ...😞 Condolências aos amigos,...
En voir plus

Eduardo Sepulveda CiclistaEduardo Sepulveda Ciclista
05-08-2019 18:00:26

Message de Eduardo Sepulveda Ciclista du 05-08-2019Descansa en paz Bjorg
En voir plus

Jens Debusschere FansJens Debusschere Fans
05-08-2019 17:45:40

Message de Jens Debusschere Fans du 05-08-2019R.i.p. Bjorg Lambrecht!
Sterkte aan allen.

Grtz,
The JDB's!
👊👊👊
En voir plus

DYLAN TEUNS FanpageDYLAN TEUNS Fanpage
05-08-2019 17:45:32

Message de DYLAN TEUNS Fanpage du 05-08-2019RIP Bjorg, oprechte deelneming aan familie, vrienden, fans, collega wielrenners en Lotto Soudal.
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 17:44:57

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019Gustavo Veloso mantém a camisola amarela mas Jóni Brandão aproxima-se.
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
05-08-2019 17:42:26

Message de Damiano Cunego du 05-08-2019Sono ancora sconvolto per la tragica scomparsa di questo giovane ragazzo Bjorg Lambrecht al Giro di Polonia.
A 22 anni un ragazzo dovrebbe solo correre,divertirsi e vincere.
Notizie che non vorrei mai...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
05-08-2019 17:42:16

Message de Tiago Machado du 05-08-2019Tão bom ter assim este carinho à partida para mais uma dura etapa da @voltaportugal 🤗
Fomos à luta e quase conseguíamos ganhar a etapa com o @alex.marque , que ...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
05-08-2019 17:40:45

Message de Team INEOS du 05-08-2019The thoughts of everyone at Team INEOS are with Bjorg Lambrecht’s family, friends and all at Lotto Soudal. May he rest in peace ❤️
En voir plus

De Wally'sDe Wally's
05-08-2019 17:40:34

05/08/2019 RONDE VAN POLEN Rit 3 .... tragisch nieuws overheerst.
LTS-renner Bjorg LAMBRECHT kwam op 60 km van de aankomst zwaar ten val. In de vooravond is hij aan zijn...

Tour of UtahTour of Utah
05-08-2019 17:39:01

Message de Tour of Utah du 05-08-2019It’s not too late! Race week may almost be here, but there’s still time to sign up for the Ultimate Challenge! Accept the challenge and sign up today! https://bit.ly/2V9IVV5...
En voir plus

Rui VinhasRui Vinhas
05-08-2019 17:37:56

Message de Rui Vinhas du 05-08-2019Ontem foi dia de dar apoio aos meus colegas de equipa W52fcporto, no final de um dia de alta montanha com chegada à Serra da Estrela..
Um dia de muitos nervos...
En voir plus

Volta ao AlgarveVolta ao Algarve
05-08-2019 17:37:31

Message de Volta ao Algarve du 05-08-2019The Volta ao Algarve deeply regrets the death of Bjorg Lambrecht. Our thoughts are with his family and his team Lotto Soudal.
En voir plus

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
05-08-2019 17:36:59

Message de Frederico Figueiredo du 05-08-2019Nunca virar a cara LUTA !

Perde se uma batalha mas não a guerra.

Foram enormes os dois ! Grande Trancas mostraste que não fosse um azar estarias na discussão...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
05-08-2019 17:36:10

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 05-08-2019No words. Geen woorden voor. Pas de mot.😭

Our deepest thoughts and condolences go to his family, friends and team Lotto Soudal Cycling Team Fanpage.

Nos plus sincères pensées et condoléances...
En voir plus

Rüdiger SeligRüdiger Selig
05-08-2019 17:36:02

Message de Rüdiger Selig du 05-08-2019R.I.P. Bjorg Lambrecht
All power to his family and friends! 😪
#teamlottosoudal #family
En voir plus

CCC TeamCCC Team
05-08-2019 17:34:19

Message de CCC Team du 05-08-2019The riders and staff of CCC Team are deeply saddened to learn of the passing of Bjorg Lambrecht. Our deepest sympathies go out to Bjorg’s family and friends and the...
En voir plus

Kevin LedanoisKevin Ledanois
05-08-2019 17:33:44

Message de Kevin Ledanois du 05-08-2019Après une bonne semaine de repos et un petit passage à Camors, il était temps de remonter sur la bicyclette aujourd’hui !! 😜👍🏻
Demain matin direction le critérium de Castillon-La-Bataille puis...
En voir plus

Route Adélie de VitréRoute Adélie de Vitré
05-08-2019 17:33:32

Message de Route Adélie de Vitré du 05-08-2019La formation Lotto-Soudal annonce le décès de Bjorg Lambrecht sur le Tour de Pologne : Repose en paix Bjorg 😢
En voir plus

Rui CostaRui Costa
05-08-2019 17:33:07

Message de Rui Costa du 05-08-2019Em choque com esta notícia trágica que acaba de chegar da Volta à Polónia. 😓
Sentido abraço à família e amigos!
Descansa em Paz #Bjorg #rip 💔
En voir plus

Paweł BernasPaweł Bernas
05-08-2019 17:31:19

Message de Paweł Bernas du 05-08-2019To się nie powinno wydarzyć. Brak słów, spoczywaj w pokoju.
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
05-08-2019 17:29:48

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 05-08-2019L’ensemble du Vital Concept – B&B Hotels s’associe à l’immense douleur de la famille de Bjorg Lambrecht.

À ses proches et à son équipe Lotto Soudal Cycling Team Fanpage, le Club...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 05-08-2019Our heartfelt thoughts and prayers in these awfully hard moments go to the family, friends and team of Bjorg Lambrecht, who passed away today after a crash at the Tour...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 17:22:53

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019Marco Tizza depois de cortar a meta.
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2019 17:22:21

Message de Tour de Pologne du 05-08-2019There are no words to describe this tragedy. Bjorg Lambrecht passed away during a surgery in a hospital in Rybnik following an accident on today’s stage. Our thoughts are with...
En voir plus

Bjorg Lambrecht OfficialBjorg Lambrecht Official
05-08-2019 17:20:32

Message de Bjorg Lambrecht Official du 05-08-2019Innege deelneming voor een toptalent in wording. Het lot heeft enorm hard toegeslagen voor onze beloftevolle renner.
Met droefheid moeten we afscheid nemen van deze klasseboy.
R.I.P. Bjorg!
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 05-08-2019Wij zijn zeer bedroefd het tragische overlijden van Bjorg Lambrecht te vernemen. Onze gedachten gaan uit naar zijn familie, vrienden en iedereen bij Lotto Soudal.

We're all deeply saddened by...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 17:20:03

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019Volta a Portugal. Organização e parceiros promovem ação de limpeza na Serra da Estrela : Volta a Portugal mais limpa!

Esta é uma chamada para limpar a Volta e promover uma...
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
05-08-2019 17:20:00

Message de The Tour Of Britain du 05-08-2019📢 OVO Energy Tour of Britain 🇬🇧 team announcement: coming Tuesday!

Which riders past or present would you have most liked to have seen at our race?
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 17:19:51

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019Marco Tizza vence na Guarda
En voir plus

Roman KreuzigerRoman Kreuziger
05-08-2019 17:19:48

Message de Roman Kreuziger du 05-08-2019Tragédie, strašně mě to mrzí. Odpočívej v pokoji Bjorgu. Rodině a přátelům přeju hodně síly.

RIP Bjorg Lambrecht.
En voir plus

E3 BinckBank ClassicE3 BinckBank Classic
05-08-2019 17:19:47

Message de E3 BinckBank Classic du 05-08-2019RIP Bjorg Lambrecht.

Veel sterkte aan zijn familie, vrienden en ploegmaats.
En voir plus

Hincapie RacingHincapie Racing
05-08-2019 17:18:45

Message de Hincapie Racing du 05-08-2019First Endurance keeps our eyes on the prize and powers us through 'til the very end.
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
05-08-2019 17:18:41

Message de Team Cofidis du 05-08-2019Parfois il est difficile de trouver les mots. Notre grande famille du cyclisme perd l’un de ses enfants. Toute l’équipe adresse ses pensées émues aux proches de Bjorg après cette...
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
05-08-2019 17:17:46

Message de Tour de l'Avenir du 05-08-2019Toute l’organisation du Tour de L’Avenir adresse ses sincères condoléances à la famille, amis et à l’équipe de Bjorg Lambrecht.
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 05-08-2019The #PinkArgyle family is deeply saddened today as we learn of Bjorg Lambrecht's passing. We hold Bjorg's family, friends, Lotto Soudal and the greater cycling family in our hearts. Tailwinds...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
05-08-2019 17:14:29

Message de Movistar Team du 05-08-2019Sometimes, life is simply not fair. So, so young, with so many things yet to do. All of our thoughts are with the family, friends and Lotto Soudal Cycling Team...
En voir plus

Gent-WevelgemGent-Wevelgem
05-08-2019 17:14:24

Message de Gent-Wevelgem du 05-08-2019Our thoughts are with his family & friends 😢 #rip #tooyoung
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
05-08-2019 17:07:58

Message de Zdenek Stybar du 05-08-2019Our heartfelt thoughts and prayers in these awfully hard moments go to the family, friends and team of Bjorg Lambrecht, who passed away today after a crash at the Tour...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
05-08-2019 17:07:29

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 05-08-2019Ciao Bjorg 😣

#RIP
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
05-08-2019 17:01:08

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 05-08-2019The biggest tragedy possible that could happen to the family, friends and teammates of Bjorg has happened… Rest in peace Bjorg ❤️
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 16:54:00

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019Parabéns Marco e Amore & Vita - Prodir. Vencedor da 5 Etapa na Guarda.

#voltaaportugal2019
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
05-08-2019 16:48:06

Message de Trek-Segafredo du 05-08-2019Markel's custom Madone | Trek Race Shop : A special Madone to honor a special man.

A custom Madone was crafted by Trek Bicycle for Markel Irizar ahead of his...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 05-08-2019Victoire au sprint de Fabio Jakobsen sur la troisième étape du Tour de Pologne. Marc Sarreau termine 8e.
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
05-08-2019 16:43:04

Message de UAE Team Emirates Supporters du 05-08-2019Terza tappa del Giro di Polonia. Arrivo in volata, Gaviria non ha le sensazioni giuste e non ci prova nemmeno. Un vero peccato. #uaetilovvo
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 16:42:29

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019Sempre a Subir 😱!!! Derradeiro quilómetro na cidade mais alta de Portugal. Triunfo do Italiano Marco Tizza 🏆(Amore & Vita) na Guarda. Camisola Amarela foi 10º 👑

#voltaaportugal2019 #5aEtapa #ultimokm
Voir la vidéo

Message de EF Education First Pro Cycling du 05-08-2019The Leadville 100 - EF Education First Pro Cycling : (Morton x Phinney x Howes) + 10,152ft = ?? Comment the answer and get stoked for the Leadville Trail 100...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2019 16:23:53

Message de Tour de Pologne du 05-08-2019Miasto Zabrze ready for a bunch sprint 👊
Zabrze gotowe na finisz peletonu🚴🏻‍♂️
Śląskie. Pozytywna energia #TDP19🇵🇱
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 16:21:36

Italiano Marco Tizza (Amore & Viita) venceu isolado a 5ª etapa na Guarda. ...

Lukas SpenglerLukas Spengler
05-08-2019 16:18:33

Message de Lukas Spengler du 05-08-2019#Lifehack When you get late to presentation just park the bike in front.
By the way nice GC win with @mathijs_paasschens
#wboneteam #ridleybikes #noah #scopewheels
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 16:16:27

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019Chegada à Guarda
Voir la vidéo

Adriano MaloriAdriano Malori
05-08-2019 16:11:59

Message de Adriano Malori du 05-08-201916 anno dopo i tempi del @veloclubfidenza_1948 eccoci di nuovo con la stessa maglia !!! Ma...dov'è la prova rapporti??? 😎 #amarcod #2001 #2002
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
05-08-2019 16:01:00

Message de Grands Prix Cyclistes du 05-08-2019Only 6 weeks before the GPCQM... guess who won the 4th edition of the Grand Prix cycliste de Montréal 6 years ago? None other than the famous Peter Sagan who...
Voir la vidéo

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
05-08-2019 16:00:02

Message de Grands Prix Cyclistes du 05-08-2019Plus que 6 semaines avant les GPCQM… il y a 6 ans, devinez qui remportait la 4e édition du Grand Prix cycliste de Montréal? Nul autre que le célèbre Peter...
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2019 15:54:19

Message de Tour de Pologne du 05-08-2019Rain-sun-rain-sun...
Weather in Poland still undecided.
Peleton chasing the breakaway, with Adrian Kurek, Charles Planet and Evgeny Shalunov. 32 km to go, 1 minute advantage.

Deszcz-słońce-deszcz-słońce.
Nie może się zdecydować pogoda.
Peleton za to zdecydowanie...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
05-08-2019 15:51:23

Message de Tour of Utah du 05-08-2019Look out for more #KuhlMoments like this during #TOU2019! Will you be lucky enough to catch a glimpse of Super Fan?
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 15:47:06

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019Cada vez mais perto da Guarda e do Dia de Descanso
Voir la vidéo

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 05-08-2019A MAJOR Happy Birthday to João Pedro Almeida, king of the 50/50 peace sign and sinister grin, who turns 21 today! #alwaysbeyoung
En voir plus

Laurens Ten DamLaurens Ten Dam
05-08-2019 15:27:08

Message de Laurens Ten Dam du 05-08-2019The European championships are coming to town. En kleine Bodi zag...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
05-08-2019 15:25:34

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 05-08-2019🏁 Au sommet de la Rue Le Hir à Rostrenen, Lorrenzo Manzin prend la 4e place de la dernière étape, débordé dans les derniers mètres après un gros effort.

👏 Maxime...
Voir la vidéo

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 05-08-2019We are excited to announce yet another talented rider joining the World Tour with UAE Team Emirates signing our own Mikkel Bjerg!!! #PROVEIT
(📷: Davey Wilson)
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2019 15:14:12

We're very sad to report a serious crash of Bjorg Lambrecht of Lotto Soudal who was taken to hospital following emergency reanimaton.
We'll report when we know more but we hope...

Paula GoryckaPaula Gorycka
05-08-2019 15:05:24

Message de Paula Gorycka du 05-08-2019Piąty w tym sezonie Puchar Świata za mną. Wrażenia? Słodko gorzkie.
W piątkowym wyścigu XCC zanotowałam kolejną poprawę wyniku (27. miejsce) i byłam zadowolona ze swojej jazdy.
Niedzielne ściganie to już inna...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
05-08-2019 14:55:52

Message de Taylor The greatest of great ways of starting off my week. Love you so much beautiful Nirvana🐘🍋🌞💛 #love #nirvana #beautiful #goodvibez
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 14:49:10

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019Querem ouvir alguns dos homens que podem ser protagonistas na chegada à Guarda? 🎤🎤🎥🎙📢🎤🎤 RTP esteve à partida em Oliveira do Hospital...
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 14:40:24

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019Volta mais limpa. Organização e parceiros participaram ontem, após a etapa da Serra da Estrela, numa recolha intensiva de lixo.🍀♻️♻️🍀
En voir plus

Laurens Ten DamLaurens Ten Dam
05-08-2019 14:30:28

Message de Laurens Ten Dam du 05-08-2019Ik vond hem vrij makkelijk.. maar...
Als ambassadeur van het EK mag ik namens het Oranje Peloton van @nederlandseloterij 2 VIP-kaarten weggeven voor het EK Wielrennen op 11 augustus in...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2019 14:27:55

Message de Tour de Pologne du 05-08-2019VIP seats #tdp19🇵🇱

Śląskie. Pozytywna energia Miasto Chorzów Miasto Zabrze Carrefour TAURON Polska Energia Grupa LOTOS LOTTO. Radość wygrywania MM Cars Tissot Studio55 TVP Sport Bądźmy Razem. TVP Onet Sport...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 14:17:02

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019A Liberty Seguros é um dos parceiros da Volta.
En voir plus

Brent BookwalterBrent Bookwalter
05-08-2019 14:09:17

Message de Brent Bookwalter du 05-08-2019Back to business w @mitchelton_scott at @dklasikoa last weekend. Cool they added a women’s race for 2019 and even cooler the @mitchelton_scott ladies with the big W. We didn’t...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 14:07:31

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019Oliveira do Hospital - O início do fim da primeira parte da Volta.
Voir la vidéo

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
05-08-2019 14:06:53

Message de Tour de l'Avenir du 05-08-2019🎥 Dans 10 jours les meilleurs espoirs du monde se disputeront la victoire sur la plus prestigieuse épreuve U23.

Le Tour de l'Avenir, c'est ça ⤵️😈
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 13:55:06

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019A etapa que ontem subiu ao ponto mais alto de Portugal Continental é sempre qualquer coisa de extraordinário😍💪😍💪. As imagens RTP homenagearam, como sempre, a Serra da Estrela🌲🌲🌲✔️
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 05-08-2019It's that time of the year again, the Zwift Academy is here... & everyone can join this fun 8-week training program! Sign up now, get fit with us and help...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 13:46:58

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019Na Volta também há música!!! Venham ao Concerto da Volta esta noite na Guarda. Entrada livre!!😍🎼🎸🎼🎺
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2019 13:46:46

Message de Tour de Pologne du 05-08-2019This was a Special Prime to honour 100 years since Silesian Uprising🇵🇱 Adrian Kurek (Polish National Team) won, ahead of Charles Planet from Team Novo Nordisk.

Specjalna premia z okazji...
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
05-08-2019 13:20:00

Message de UAE Team Emirates du 05-08-2019‪✍️ Welcome Mikkel Bjerg 🇩🇰 , the twenty year-old Dane signs a three-year with the UAE Team Emirates 🇦🇪.‬

‪👉 More details on our website: http://www.uaeteamemirates.com/mikkel-bjerg-signs-a-three-year-with-the-uae-team-emirates/‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearofTolerance #WelcomeBjerg‬
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 05-08-2019Twenty consecutive weeks for the incredible Julian Alaphilippe at the top of the UCI Individual Classification.
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 13:16:32

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019RTP já mostrou imagens da Partida em Oliveira do Hospital
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2019 13:04:08

Message de Tour de Pologne du 05-08-2019What a start to #TDP19🇵🇱 Stage 3 at Stadion Śląski in Miasto Chorzów. Riders will be back here for a sprint prime in a moment.

Piękny starty do trzeciego etapu...
Voir la vidéo

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
05-08-2019 12:59:47

Message de BORA-hansgrohe du 05-08-2019🇵🇱❤️
Quality time = Fan time
En voir plus

CCC TeamCCC Team
05-08-2019 12:57:13

Message de CCC Team du 05-08-2019Silesian Stadium was the venue for the start of stage three #TdP2019. That's quite an impressive sign-on!

#RideforMore

Stadion Śląski gościł start trzeciego etapu #TDP2019 ”Kocioł Czarownic” robi wrażenie!

#RideforMore
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 12:43:07

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019Está na estrada a 5.ª Etapa da 81.ª Volta a Portugal Santander, que liga Oliveira do Hospital à Guarda numa extensão de 158 Km.
#voltaaportugal2019
Voir la vidéo

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
05-08-2019 12:39:05

Message de Giro d'Italia du 05-08-2019By the lines! #Giro
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2019 12:36:12

Message de Tour de Pologne du 05-08-2019Stage 1 👉 2nd
Stage 2 👉 2nd
Stage 3 👉 ❓
What is @fernandogaviriarendon up to today? 🤔 #tdp19🇵🇱 Śląskie. Pozytywna energia Stadion Śląski
En voir plus

Maciej BodnarMaciej Bodnar
05-08-2019 12:35:11

Message de Maciej Bodnar du 05-08-2019#mondaymotivation #tourofpologne 🚴🏻‍♂️😁stage3
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 12:32:58

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019Saíram de Oliveira do Hospital 121 homens à procura da cidade mais alta de Portugal, onde vai terminar a 5ª etapa. São 158 quilómetros.

Siga em direto o relato escrito da...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 12:27:10

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019Partida Oliveira do Hospital.
En voir plus

Liam White - CyclistLiam White - Cyclist
05-08-2019 12:25:58

Message de Liam White - Cyclist du 05-08-2019Road | Australian Team announcement - 2019 UCI Road Worlds : This young man keeps going strength to strength. Keep it rolling to Yorkshire Nick!!!
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2019 12:16:34

Message de Tour de Pologne du 05-08-2019😍 Stadion Śląski
Minutes to start of #TDP19🇵🇱 Stage 3
Śląskie. Pozytywna energia
📷 Szymon Gruchalski
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
05-08-2019 12:08:14

Message de Eschborn-Frankfurt du 05-08-2019🚰 Der #Radklassiker verpflegte gestern alle Teilnehmenden des Frankfurt City Triathlon! 🚰 Vielen Dank an unsere tolle Fan-Community für die Unterstützung. Ob Triathlet oder Radsportler - wir sehen uns 1....
En voir plus

CCC TeamCCC Team
05-08-2019 12:03:45

Message de CCC Team du 05-08-2019❗ TRANSFER NEWS ❗

🇩🇪 rider Georg Zimmermann will turn professional with CCC Team in 2020 after first riding as a stagiaire for the remainder of the 2019 season.

📄 👉🏼 http://bit.ly/ZimmermannToCCC

Welcome,...
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 12:03:36

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019Partida Oliveira do hospital
Voir la vidéo

Team CofidisTeam Cofidis
05-08-2019 12:01:00

Message de Team Cofidis du 05-08-2019🚨 Nouvelles Recrues – Saison 2020 🚨

✍️ Nous sommes fiers de vous annoncer la signature du sprinter Elia Viviani et de son poisson-pilote Fabio Sabatini !

🚴‍♂️💨 Le récent vainqueur...
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
05-08-2019 11:57:57

Message de Equipe Arkéa Samsic du 05-08-2019Départ de la dernière étape du Kreiz Breizh Elites au Stade du Roudourou à Guingamp !

En avant 🤜

🇵🇹 Le Tour du Portugal est aussi à suivre sur https://www.rtp.pt/play/direto/rtpinternacional

#AllezArkeaSamsic
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
05-08-2019 11:41:30

Message de Tour de l'Avenir du 05-08-2019Le Tour de l'Avenir c'est aussi le tour de la France et de ses artisans ! 🌍🇫🇷

🥳 Laguiole Village sera présent 1 journée dans la caravane publicitaire et remettra aux...
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
05-08-2019 11:40:00

Message de Paweł Poljański du 05-08-2019🚴‍♂ Tour de Pologne etap: 3
📍155,5km
📅 05.08.2019
🚩Stadion Śląski Chorzów
🏁Zabrze
📺 TVP 1
⏰ 16:15
En voir plus

Christian KneesChristian Knees
05-08-2019 11:37:14

Message de Christian Knees du 05-08-2019TT bike 🚲 recovery ride ✅
Well needed after @ridelondon yesterday, not only the race was fast also to get my flight was a race too!!
18:10 finish ➡️ 18:20 ready...
En voir plus

Le Tour de FranceLe Tour de France
05-08-2019 11:30:00

Message de Le Tour de France du 05-08-2019The Yellow Jersey, the dream. 💛
Le Maillot Jaune, rêve de tous les coureurs. 💛

#TDF2019
Voir la vidéo

Agnieszka SkalniakAgnieszka Skalniak
05-08-2019 11:28:16

Message de Agnieszka Skalniak du 05-08-2019After my break from racing I am back ☺️
Three races behind me, now focus on European Championships
Thursday - TT
Friday - Road Race 💪

📸 @joseba.fernan
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2019 11:13:32

Message de Tour de Pologne du 05-08-2019Waiting for the riders at beautiful Stadion Śląski in Miasto Chorzów for the start of #tdp19🇵🇱 Stage 3

Wszystko gotowe. Czekamy na kolarzy na przepięknym Stadionie Śląskim w Chorzowie, na starcie...
Voir la vidéo

Message de Team Total Direct Energie - L'actu du 05-08-2019Julien Simon rejoint l'équipe en 2020 ! | Team Total Direct Energie Pro Cycling : Julien Simon est la 2e recrue de l'équipe Total Direct Énergie !

On ne présente plus...
En voir plus

Route Adélie de VitréRoute Adélie de Vitré
05-08-2019 10:55:32

Message de Route Adélie de Vitré du 05-08-2019Julien Simon rejoint l'équipe en 2020 ! | Team Total Direct Energie Pro Cycling : Bonne intégration Julien Simon ❤️💙
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2019 10:51:53

Message de Tour de Pologne du 05-08-2019🇵🇱 #TDP19 Stage 3 Śląskie. Pozytywna energia
🛣️ Stadion Śląski Miasto Chorzów 👉 Miasto Zabrze
🚴🏻‍♂️ 150,5 km
🚩 14:55
🏁~18:30
📺 14:40-15:00 TVP Sport
15:45-17:30 TVP Sport
16:05-16:55 TVP1
17:30-18:45 TVP1
17:15-18:30 Eurosport
📱 tvpsport.pl, TDP mobile app
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
05-08-2019 10:35:44

Killing the KOM: Ride London Gallery | Team KATUSHA ALPECIN : Yesterday’s Prudential RideLondon saw Alex Dowsett net the KOM win with 5 laps of Box Hill under his belt...
Voir le lien

Michał GołaśMichał Gołaś
05-08-2019 10:32:48

Message de Michał Gołaś du 05-08-2019🚂🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻

Dziś w Zabrzu kolejna szansa dla sprinterów!

📸 Tour de Pologne / Szymon Gruchalski
En voir plus

Paweł BernasPaweł Bernas
05-08-2019 10:31:43

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
05-08-2019 10:29:53

Message de Team Bahrain Merida du 05-08-2019We're absolutely thrilled to announce that Mikel Landa is joining our team!

📝 Read more > https://bit.ly/2Zz4scu
En voir plus

Elia VivianiElia Viviani
05-08-2019 10:26:47

Message de Elia Viviani du 05-08-2019Check out this video by Velon CC on the perfect lead-out who brought me to win the Ride London!
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
05-08-2019 10:22:58

Message de CCC Team du 05-08-2019Śląskie etapy to teren Paweł Bernas, który opowiada nam o planach na trzeci etap oraz ściganiu i trenowaniu "u siebie". Jako, że jedziemy dziś od jednego stadionu do drugiego, wspomina...
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
05-08-2019 10:18:49

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 05-08-2019🚴‍♂️ Les vélos Orbea de nos #MenInGlaz sont dès à présent en vente. Toutes les informations sont à retrouver sur notre site internet 👉 http://bit.ly/VenteVélos2019

#ThereIsNoTry
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 10:15:58

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019Passagem de testemunho.
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
05-08-2019 10:12:44

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 05-08-2019EDOARDO ZARDINI RINNOVA FINO AL 2021

La Neri Sottoli - Selle Italia - KTM, dopo l'approdo dei tre stagisti annunciato settimana scorsa, continua a costruire il proprio futuro. E' arrivata infatti...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
05-08-2019 10:12:27

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 05-08-2019EDOARDO ZARDINI RENEWS HIS CONTRACT

After announcing three stagiaires last week, the team Neri Sottoli - Selle Italia - KTM keeps on building the future as Edoardo Zardini has renewed his...
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
05-08-2019 10:00:00

Message de Rafał Majka du 05-08-2019🇵🇱 Tour de Pologne | Etap 3
🛣️ Stadion Śląski - Arena Zabrze
📍150,5 km
🚩15:05
🏁~18:30
📺 TVP1 | TVP Sport | Eurosport

#MajkaTDP #BORAhansgrohe #TDP2019
BORA | hansgrohe | Specialized Bicycles | Sportful |...
Voir la vidéo

Tour de SuisseTour de Suisse
05-08-2019 09:55:47

Message de Tour de Suisse du 05-08-2019Grosser TdS2019-Jersey SALE:
auf allen original TdS 2019 Trikots, Zeitfahranzüge & Gilets 50%!!!
>> bei Interesse eMail mit Grösse, Name des Trikots & Adresse an info@tds.ch
En voir plus

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
05-08-2019 09:54:33

Message de Team Total Direct Energie du 05-08-2019Julien Simon rejoint l'équipe en 2020 ! | Team Total Direct Energie Pro Cycling : ⚡️Vous aussi, souhaitez la bienvenue à Julien Simon
au sein du Team Total Direct Energie...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
05-08-2019 09:52:08

Message de Team Novo Nordisk du 05-08-2019A monumental day Tour de Pologne on stage 2 saw our Frenchman Charles Planet climb to 2nd in the GC, extend his lead on the KOM classification and seize the...
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
05-08-2019 09:41:17

Message de UAE Team Emirates du 05-08-2019‪Tour de Pologne 🇵🇱 Keeping the team car all nice and clean before going to the start. WalBike‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance ‬#TDP2019
Voir la vidéo

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
05-08-2019 09:21:50

Message de Frederico Figueiredo du 05-08-2019Mistura de sentimentos!

Na verdade passei por uma frustação enorme no 2 dia da volta com as minhas duas quedas mas ontem passar por outra idêntica mas com o meu...
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 05-08-2019TENETEVI LIBERI MERCOLEDI' 7 AGOSTO, PEDALATA CON MATTEO TRENTIN DALLE ORE 17.30 PARTENZA DA PIAZZALE DANTE ALIGHIERI A BORGO VALSUGANA (FRONTE BAR CUSSO), TUTTI IN DIVISA FANS CLUB! Sarà una...
En voir plus

Bjorg Lambrecht OfficialBjorg Lambrecht Official
05-08-2019 09:15:04

Message de Bjorg Lambrecht Official du 05-08-2019Ronde van Polen 2019 a partagé 2 photos.
Voir les 2 photos

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 05-08-2019Relive Elia Viviani's perfect sprint at RideLondon-Surrey Classic by perusing our gallery from yesterday's race: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/multimedia/galleries/2340/prudential-ridelondon-surrey-classic
Photo: GettySport
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
05-08-2019 09:02:15

Message de Astana Pro Team du 05-08-2019Vadim Pronskiy as trainee and new rider at Astana Pro Team

- I am so happy that Astana Pro Team saw my potential and believed in me. By my opinion, Astana...
En voir plus

Amaro AntunesAmaro Antunes
05-08-2019 08:51:13

Message de Amaro Antunes du 05-08-2019E seguimos por terras Polacas, hoje será o terceiro dia de competição 👍
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
05-08-2019 08:50:35

Message de Mitchelton-SCOTT du 05-08-2019NEWS ➡️ Congratulations to the six-Mitchelton-SCOTT riders selected to represent Australia at the road world championships next month in #Yorkshire2019 🌈

Women Elite 🚴🏻‍♀️: Grace Brown, Lucy Kennedy, Sarah Roy, Amanda...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
05-08-2019 08:49:13

Message de Movistar Team du 05-08-2019✍️🤝🇬🇧 We're delighted to open our 2020 transfer campaign with British talent Gabriel Cullaigh, who has signed a two-year contract with the Movistar Team.

Welcome, Gabz! → movte.am/GabrielSigns #RodamosJuntos
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
05-08-2019 08:34:27

Message de Mitchelton-SCOTT du 05-08-2019‪◀️ #PicOfTheWeek 📸‬ Getty Images

‪A triumph for Lucy Kennedy & a special Txapela 🎩 for the podium 🙌🏻‬
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
05-08-2019 08:28:43

Message de Damien Gaudin du 05-08-2019Damien retrouve cette semaine les couleurs de l’équipe de France, mais cette fois-ci sur route, et pour la première fois, il tient dailleurs à remercier la Fédération Française de Cyclisme...
En voir plus

Pieter Serry FanclubPieter Serry Fanclub
05-08-2019 08:26:53

Ronde van Polen - Rit 3

Bjorg Lambrecht OfficialBjorg Lambrecht Official
05-08-2019 08:24:39

Ronde van Polen - Rit 3

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 05-08-2019Nous confirmons malheureusement une fracture de la clavicule pour Jacopo Guarnieri, tombé hier à Londres. Il sera opéré en France puis rentrera chez lui en Italie. Bon rétablissement Jacopo... !
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
05-08-2019 08:20:50

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 05-08-2019🚴🏻‍♂️🇵🇹 Como cada año, La Grandissima nos deja algunas de las mejores postales del verano, con un todo un país volcado con el paso de los ciclistas de Volta a...
En voir plus

Alexis GuerinAlexis Guerin
05-08-2019 08:19:19

Message de Alexis Guerin du 05-08-2019Petit retour sur mon dernier rendez-vous. 🤗
À l’attaque des le départ pour prendre l’échappée mes sans succès, je reste donc au chaud pendant la course puis par la suite...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 08:17:05

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019O vinho Favaíto regressou este ano à Volta
En voir plus

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
05-08-2019 08:13:17

Message de Isabelle Beckers du 05-08-2019For everybody struggling on a Monday morning,
Thumbs up,
you're doing great!!!
👍😊
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
05-08-2019 08:13:01

Message de Volta a Portugal du 05-08-2019Jóni Brandão, a 27 segundos, continua na corrida para ganhar a Volta.
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
05-08-2019 08:12:19

Message de Zdenek Stybar du 05-08-2019Joy for #TheWolfpack in London after the team's 54th victory of the season! Congrats Elia Viviani

Zdenek finished in the 1st group in 27th position!
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2019 08:08:55

Message de Tour de Pologne du 05-08-2019#TDP19🇵🇱 stage 2 highlights 💫
Najlepsze momenty drugiego etapu 76. TDP👍
Tarnowskie Góry Urząd Miasta Katowice - oficjalny profil miasta Śląskie. Pozytywna energia Carrefour TAURON Polska Energia LOTTO. Radość wygrywania Grupa LOTOS...
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
05-08-2019 08:00:02

Message de La Vuelta du 05-08-2019⏱ Faltan 19 días

➡ La etapa 19 saldrá de Ávila, ciudad que ha sido salida de La Vuelta en 19 ocasiones.

Tissot #OfficialTimeKeeper
En voir plus

Strade BiancheStrade Bianche
05-08-2019 08:00:02

Message de Strade Bianche du 05-08-2019Light and shadow ☀️⚫
En voir plus

CCC TeamCCC Team
05-08-2019 07:48:16

Message de CCC Team du 05-08-2019Stage three goes from one stadium 🏟️ to another - from Silesian Stadium in Chorzów to Ernest Pohl Stadium in Zabrze ⚽️ - and it will be another opportunity for...
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
05-08-2019 07:47:13

Message de Davide Cimolai du 05-08-2019Una brutta caduta ha gettato all’aria ogni ambizione di gloria.
Dispiace molto soprattutto per l’amico Jacopo Guarnieri
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
05-08-2019 07:28:52

Message de Hugo Sancho du 05-08-2019DESCER É QUE É BOM.

Ontem foi dia de chegada a Torre, mas por estranho que vos pareça a descer é que voltei a não ter medo de arriscar.

"Fuck" lá...
En voir plus

Paweł BernasPaweł Bernas
05-08-2019 07:23:01

Message de Paweł Bernas du 05-08-2019Paweł Bernas: byłem i jestem na ten start gotowy : https://cccteam.onet.pl/artykuly/pawel-bernas-bylem-i-jestem-na-ten-start-gotowy/7z4bs2k słów kilka o Tour de Pologne i planach na najbliższą przyszłość 🙂
En voir plus

Santos Tour Down UnderSantos Tour Down Under
05-08-2019 07:00:03

Message de Santos Tour Down Under du 05-08-2019Put your mates to the test this January and form a team for the Challenge Tour presented by The Advertiser! 🚴‍♂️🚴‍♀️
Check out why ➡️ http://bit.ly/2OFwmTd
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
05-08-2019 06:51:58

Message de Rafał Majka du 05-08-2019Dzisiaj kolejna sprinterska końcówka 🚴‍♂️💨🏁
Plany naszego zespołu pozostają te same: kontrola wyścigu i skuteczne rozprowadzenie Pascala na ostatnich metrach.

Miłego dnia i widzimy się na trasie !! 😉👍
#MajkaTDP #BORAhansgrohe #TDP2019
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
05-08-2019 06:43:17

Message de Tom Bohli Followers du 05-08-2019#PrudentialRideLondon
Voir la vidéo

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
05-08-2019 06:36:51

Message de Österreich Rundfahrt du 05-08-2019Wer eine Etappe der Österreich Rundfahrt (oder zumindest einen Teil davon) nachfahren oder sich von den Routen inspirieren lassen möchte, auf unserer Homepage sind alle GPX-Files der einzelnen Abschnitte zum...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
05-08-2019 06:30:41

Message de Tour de Pologne du 05-08-2019#TDP19🇵🇱 Stage 2 was all about Silesia. It’s unique places and amazing people. What a support that was for the riders👏

Na drugim etapie Śląsk znów pokazał nam swoje najpiękniejsze zakątki...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
05-08-2019 06:00:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 05-08-2019TODAY 📅 It's stage three of the Tour of Poland and another day for the sprinters.

Action gets underway at 14.55CEST (22:55 AEST) ⏰
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
05-08-2019 06:00:01

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 05-08-2019🎂 Buon compleanno a Nicholas Figoli, Marketing Manager e socio del team NIPPO Vini Fantini Faizanè!
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
05-08-2019 05:45:00

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 05-08-2019Bon lundi et bonne semaine à tous les fans du Vital Concept - B&B Hotels, des plus jeunes aux plus anciens ! 😍

📸 Gus Sev - photographe x Kreiz Breizh...
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
05-08-2019 05:31:37

Message de Cesare Benedetti du 05-08-2019Giỏ xách đẹp mê hồn 💖💖💖
Voir la vidéo

Darwin AtapumaDarwin Atapuma
05-08-2019 05:23:35

Message de Darwin Atapuma du 05-08-2019“No dejes nada para después, porque en la espera del después podrás perder tus mejores momentos”
💪🏽🚴🏾‍♂️ #tourdepologne #bycicletouring #byciclelove @tourdepologne @teamcofidis
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
05-08-2019 05:06:10

Message de Cesare Benedetti du 05-08-2019giỏ sách xịn sò
Voir la vidéo

Matteo TrentinMatteo Trentin
05-08-2019 04:08:56

Message de Matteo Trentin du 05-08-2019Really a nice night yesterday in Emmen! And i got the pleasure to ride with this champ! @kjeldnuis is not only fast on the ice!!
Last official day out for my...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
05-08-2019 01:00:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 05-08-2019ICYMI ⬅️ A short but hillier edition of the RideLondon Classic saw Impey sprint to 12th place.

Report 📰 http://bit.ly/MTS19RideLondon
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
05-08-2019 00:00:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 05-08-2019ICYMI ⬅️ Luka Mezgec stormed to an impressive sprint victory on stage two of the Tour of Poland! 🇵🇱

Report 📰 bit.ly/MTS19Poland2

📸 Getty Images
En voir plus

Accès aux messages par jour

August 2019
01 02 03 04 05

July 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31