ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 23:44:57

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019Portadores das Camisolas após a 8ª etapa da 81ª Volta a Portugal Santander. Uma tirada de 158 km entre Viana do Castelo e o Alto de Santa Quitéria em Felgueiras.
#voltaaportugal
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
09-08-2019 23:34:37

Message de Tour of Utah du 09-08-2019Stage 5 presented by University of Utah Health is sure to be a hit! #TOU2019 Don't miss this exciting stage at Canyons Village at Park City Mountain
Voir la vidéo

Marcio BarbosaMarcio Barbosa
09-08-2019 22:47:51

Message de Marcio Barbosa du 09-08-2019Só a Vitória final interessa...
Prometemos deixar tudo na estrada.
Somos @aviludolouletano
💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻
Foto: @pedro_vidinhapt
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
09-08-2019 22:46:00

Message de Tour of Utah du 09-08-2019Super Fan is too excited for all the tour action! See you next week! #SuperFanFriday #SuperFanSquad #TOU2019
@AlphaGraphics
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
09-08-2019 21:15:07

Message de Tour de Pologne du 09-08-2019🏆#tdp2019🇵🇱 PKP Intercity. Best Team
🥇 Team INEOS
🥈 Team Sunweb
🥉 Mitchelton-SCOTT
En voir plus

Simon GeschkeSimon Geschke
09-08-2019 20:57:20

Message de Simon Geschke du 09-08-2019It’s been a rollercoaster week here in Poland with a lot of ups and downs. Still an unreal feeling that we lost a colleague in the bunch forever...
Also would have...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 20:47:46

Message de Volta a Portugal du 09-08-201981ª Volta a Portugal Santander 2019

8a Etapa 158km 9/08, Viana do Castelo - Felgueiras (Sta Quiteria) durante a 81ª Volta a Portugal Santander 2019, Foto PODIUM / Paulo Maria
Voir les 153 photos

Tour de PologneTour de Pologne
09-08-2019 20:40:59

Message de Tour de Pologne du 09-08-2019🏆#tdp2019🇵🇱 Grupa LOTOS Best Polish Rider
🥇 Rafał Majka BORA-hansgrohe
En voir plus

Nicolas EDETNicolas EDET
09-08-2019 20:38:19

Message de Nicolas EDET du 09-08-2019Route - Nicolas Edet : Il y aura de quoi faire sur la Vuelta : Tour de Pologne bouclé à la 15e place du GC.
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
09-08-2019 20:36:01

Message de Tour of Utah du 09-08-2019Welcome Fezzari, a Utah based bike brand and a proud partner of the Tour of Utah. Get this! Those who participate in the Ford 2-year lease giveaway will also have...
En voir plus

Joni BrandãoJoni Brandão
09-08-2019 20:24:37

Message de Joni Brandão du 09-08-201981.ª Volta a Portugal 🇵🇹

8 Etapa | Viana do Castelo - Felgueiras ✅

Enquanto houver estrada iremos continuar a lutar. Essa é a nossa promessa. Nada está ganho, amanhã teremos...
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
09-08-2019 20:22:40

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 09-08-2019Bonne nuit 😵💤
📸 Vojo mag
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
09-08-2019 20:15:19

Message de Ondřej Cink du 09-08-2019A day to forget!! 🙏
Breathing problem and no legs 😤 Suffering from the middle of the race to the finish 🥵 but Sunday will be new day and new chance...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
09-08-2019 20:05:35

Message de Tour de Pologne du 09-08-2019🏆#tdp2019🇵🇱 LOTTO. Most Active
🥇 Charles Planet 🇫🇷 Team Novo Nordisk
🥈 Matej Mohorič 🇸🇮 Team Bahrain Merida
🥉 Petr Vakoc 🇨🇿 Deceuninck - Quick-Step Cycling Team
En voir plus

Christian KneesChristian Knees
09-08-2019 20:04:13

Message de Christian Knees du 09-08-2019Next race is just around the corner looking forward to a good week of racing in 🇧🇪 and 🇳🇱 @binckbanktour
#binckbanktour #teamineos #cycling #ckcycling #radfahren #rennen #racing
En voir plus

Davide RebellinDavide Rebellin
09-08-2019 20:01:07

Message de Davide Rebellin du 09-08-2019GRAZIE per tutti i vostri messaggi di auguri che hanno aggiunto del buonumore a questa giornata! 48 anni... e più di 38 trascorsi in bici con sempre la...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
09-08-2019 19:58:18

Message de Team Novo Nordisk du 09-08-2019How does it make you feel to see a rider with #diabetes on the Tour de Pologne podium?! 🍾

#ChangingDiabetes
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 19:49:44

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019Jóni Brandão (Efapel) segura a camisola amarela 🤩

João Rodrigues (W52-FC Porto) a um segundo do líder da corrida 💪💪

Tudo ao rubro nestas últimas etapas da melhor #VoltaaPortugal de sempre! Reveja...
Voir la vidéo

Fanclub Enzo WoutersFanclub Enzo Wouters
09-08-2019 19:46:43

Message de Fanclub Enzo Wouters du 09-08-2019Ronde van Polen🇵🇱

Na een 19e en 10e plaats voor Enzo , sloeg in rit 3 het noodlot toe voor Bjorg Lambrecht,
Onze gedachten gaan naar de Familie , vrienden ,...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 19:41:38

Message de Volta a Portugal du 09-08-201911 anos depois Felgueiras recebeu o final 🏁🏁 de uma etapa da Volta a Portugal Santander. Benta ganhou e até cantou. Um mar de gente na estrada e a Camisola...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-08-2019 19:36:22

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-08-2019The race came to an end with an attacking performance from Tsgabu Grmay on his way to fourth on the stage.

📸 Getty Images.
Voir les 12 photos

Maxime FarazijnMaxime Farazijn
09-08-2019 19:33:35

Message de Maxime Farazijn du 09-08-2019I keep my subscription for top 10 places. Today I signed up a 5th place in the first race of Estivale Bretonne. Up for more, tomorrow in Poullaouen!

https://www.facebook.com/989331844454517/posts/3181755805212099/
Voir la vidéo

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
09-08-2019 19:31:53

Message de Rally UHC Cycling du 09-08-2019Women's Tour of Scotland | Road to Dunfermline impassable : The team received a very Scottish welcome in the form of heavy rain and high winds on stage 1 of...
En voir plus

Ryan RothRyan Roth
09-08-2019 19:28:20

Message de Ryan Roth du 09-08-2019My next race!
En voir plus

Isabelle BeckersIsabelle Beckers
09-08-2019 19:25:49

Message de Isabelle Beckers du 09-08-2019Looking forward to the launch of the new brand @invani_cycling? Well, they did!!!
And they have something pretty special going on... Check out their collection and guess what it is I'm...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
09-08-2019 19:08:04

Message de Tour de Pologne du 09-08-2019🏆#TDP2019 🇵🇱 Grupa LOTOS Best Sprinter
🥇 Marc Sarreau 🇫🇷 Équipe cycliste Groupama–FDJ
🥈 Fernando Gaviria Rendon 🇨🇴 UAE Team Emirates
🥉 Pierre Latour 🇫🇷 Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE
En voir plus

José MendesJosé Mendes
09-08-2019 18:59:08

Message de José Mendes du 09-08-2019Á partida para 8a etapa @voltaportugal.
O apoio sempre importante Familia&Amigos

📸 @marcelolopes

@oakley_portugal @luxottica
@pacto_cycling
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
09-08-2019 18:51:42

Message de Tiago Machado du 09-08-2019Oitava etapa da @voltaportugal a fazer jus a sua alcunha de "Grandíssima "... um início de etapa em ritmo muito forte, e parte final ainda muito mais que ao início...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 18:50:16

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019Joni Brandão mantém de amarelo na chegada a Felgueiras. #voltaaportugal2019
Voir la vidéo

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
09-08-2019 18:50:14

Morgen Europees kampioenschap te Alkmaar.
Op één te volgen vanaf 14u00 .
Succes gewenst, Sofie !!

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 18:50:00

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019João Benta dedica vitória a Rui Porto Nunes.
Voir la vidéo

Rémi CavagnaRémi Cavagna
09-08-2019 18:47:59

Message de Rémi Cavagna du 09-08-2019Remise en route au Tour de Pologne ⚒ #Waytoride
📸@gettyimages
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
09-08-2019 18:36:44

Message de Paweł Poljański du 09-08-2019Tour de Pologne za nami. Milo było ponownie ścigać się w Polsce. Dziękuję wszystkim kibicom za wsparcie na trasie!!
#tourdepologne #borahansgrohe #stage7 #ride100percent 📸bettiniphoto
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
09-08-2019 18:33:35

Message de Amgen Tour of California du 09-08-2019California coastin’ ☀️ What are your favorite parts of California? Let us know 👇🏼 #AmgenTOC
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
09-08-2019 18:30:56

Message de Tour de Pologne du 09-08-2019🏆#TDP2019 🇵🇱 TAURON King of Mountains
🥇 Simon Geschke 🇩🇪 CCC Team
🥈 Tomasz Marczyński 🇵🇱 Lotto Soudal
🥉 Matej Mohorič 🇸🇮 Team Bahrain Merida
En voir plus

Petr VakocPetr Vakoc
09-08-2019 18:30:32

Message de Petr Vakoc du 09-08-2019Bad-timed puncture took me out of front group in decisive moment. Had to wait for couple of minutes as the bunch was split peaces in on narrow steep roads. @james_knox4...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 18:25:37

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019Portadores das Camisolas após o final da 7.ª Etapa da 81.ª Volta a Portugal Santander, que uniu Bragança a Montalegre numa extensão de 156,2 km.
#voltaaportugal
En voir plus

〰️3️⃣ DAYS〰️
https://www.instagram.com/p/B085wb9l1kX/?igshid=10zq21hghpg9n

Rafał MajkaRafał Majka
09-08-2019 18:21:26

Message de Rafał Majka du 09-08-2019Mam nadzieję, że dostarczyliśmy Wam dużo wrażeń jako BORA-hansgrohe. Tour de Pologne był dla mnie ważnym etapem przygotowań do Vuelta a Espana, dlatego jestem zadowolny ze swojego startu.

Dziękuję wszystkim kibicom...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
09-08-2019 18:20:00

Message de CCC Team du 09-08-2019Final gallery from the final stage of the Tour de Pologne, which saw KOM jersey winner, Simon Geschke and Serge Pauwels in the breakaway of the day.

Full gallery 👉http://bit.ly/TDP2019GALLERY7

#RideforMore
📷Cor...
En voir plus

Quentin PacherQuentin Pacher
09-08-2019 18:13:43

Message de Quentin Pacher du 09-08-2019Prochaine destination : Arctic Race of Norway 🇳🇴
📸 @bywilliamcannarella
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
09-08-2019 18:09:56

Message de Team Novo Nordisk du 09-08-2019REPORT: Planet Captures Team Novo Nordisk’s first World Tour jersey at Tour de Pologne : The world's first all-#diabetes pro cycling team achieves a major milestone as Charles Planet wins...
En voir plus

Jens VoigtJens Voigt
09-08-2019 18:09:41

Message de Jens Voigt du 09-08-2019Its already 7 years we doing this „ shut up legs“ charity ride in aid for the epilepsie sociaty in UK. Again this year, Saturday 7.th September, in the New...
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 18:08:18

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019Jóni Brandão festeja com champanhe a camisola amarela em Felgueiras.
En voir plus

Quentin Jauregui OfficielQuentin Jauregui Officiel
09-08-2019 18:07:28

Message de Quentin Jauregui Officiel du 09-08-2019[ Résultat Tour de Pologne 🇵🇱 - Etape 7 ] :
Victoire de 🇸🇮 Matej Mohoric (Bahrain) sur la dernière étape de ce Tour de Pologne. Victoire au général de 🇷🇺...
En voir plus

Clément Chevrier OfficielClément Chevrier Officiel
09-08-2019 18:05:08

Message de Clément Chevrier Officiel du 09-08-2019Tour de Pologne ✅ 🇵🇱
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
09-08-2019 18:02:13

Message de Astana Pro Team du 09-08-2019Tour de Pologne. Stage 7. Ion Izagirre is 11th in final classification as Astana keeps on attacking on last stage

- I am quite satisfied with this week in Poland, it...
En voir plus

Jens VoigtJens Voigt
09-08-2019 18:01:41

Message de Jens Voigt du 09-08-2019Already going into our 7.th year, my friend Stuart Grace and me with our „ Shut up legs“ Charity ride, in support of the Epilepsie Sociaty in the UK. Please...
Voir la vidéo

Karol DomagalskiKarol Domagalski
09-08-2019 17:54:04

Message de Karol Domagalski du 09-08-2019Podobne wypadki, wielkie cierpienie i modlitwa. Lambrecht nie miał tyle szczęścia, co Polak : Trochę więcej szczegółów na temat mojego wypadku i zdrowia w artykule Tomasz Kalemba.
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
09-08-2019 17:53:01

Message de Equipe Arkéa Samsic du 09-08-2019Romain Le Roux, de mieux en mieux - Team Arkea Samsic : 🇵🇹 A deux jours de l’arrivée du Tour du Portugal, la bataille pour le classement général fait rage....
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
09-08-2019 17:42:56

Message de Tour de Pologne du 09-08-2019🏆#TDP2019 🇵🇱 Carrefour GC
🥇 Pavel Sivakov 🇷🇺 Team INEOS
🥈 Jai Hindley 🇦🇺 Team Sunweb
🥉 Diego Ulissi 🇮🇹 UAE Team Emirates
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
09-08-2019 17:42:27

Message de BORA-hansgrohe du 09-08-2019📝 REPORT:
Paweł Poljański takes fifth in #Bukowina while Rafał Majka and Davide Formolo secure their top 10 overall places at the Tour de Pologne
👉🏻 Read on here:...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 17:29:26

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019João Benta com a filha depois de ganhar em Felgueiras.
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-08-2019 17:27:01

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-08-2019Al di là dell' ottimo risultato del team, il Giro di Polonia sarà ricordato per la tragedia del giovane Bjorg. Riportiamo le parole del nostro Diego Ulissi che da ragazzo...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
09-08-2019 17:25:36

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 09-08-2019Powless second in final stage Pologne, Vingegaard loses leader’s… : "I felt good, so it’s a shame I missed the stage win.” - Neilson Powless

Our report⤵️
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 17:24:08

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019João Benta vence na chegada a Felgueiras.
En voir plus

Matej MohoričMatej Mohorič
09-08-2019 17:22:26

Message de Matej Mohorič du 09-08-2019No words. Thanks to all Team Bahrain Merida for support! 😊

📸BettiniPhoto
En voir plus

CCC TeamCCC Team
09-08-2019 17:21:44

Message de CCC Team du 09-08-2019REPORT: "It was not really planned to go for the jersey as what we wanted to go for was the stage win and possibly the top ten overall. Going into...
En voir plus

Pierre LatourPierre Latour
09-08-2019 17:09:28

Message de Pierre Latour du 09-08-2019Fin d'une bonne semaine au Tour de Pologne : 6e🤪🥳

Merci les copains Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE pour le boulot sur le vélo et le staff pour tout le reste...
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
09-08-2019 17:04:59

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 09-08-2019Victoire sur la short race de Lenzerheide 😍😀
En voir plus

Diego UlissiDiego Ulissi
09-08-2019 17:01:00

Message de Diego Ulissi du 09-08-2019Ottimo 3 posto in classifica generale del Giro dei Polonia!! È stata una settimana veramente dura, la morte di Bjorg è stata una mazzata per tutti, non è stato facile...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
09-08-2019 16:59:49

Message de UAE Team Emirates du 09-08-2019✔️ Diego Ulissi 🇮🇹 achieves podium target in Tour de Pologne 🇵🇱, the Italian rider has finished the Polish WT event in 3rd place in the general classification.

🗣 #DiegoUlissi: “Being...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
09-08-2019 16:57:57

Message de Tour de Pologne du 09-08-2019Only motobikes were close to Matej Mohorič at the finish line. But Tissot - ready as always. Thank you to the best #OfficialTimekeeper⌚️in the world of cycling👏

Tylko motocykle były...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 09-08-2019🇵🇱 Tour de Pologne - Etape 7 🏁

Clément Chevrier a passé la journée à l'avant aujourd'hui, mais quand la bagarre a commencé, c'est Pierre Latour qui a pris le relais.
Il...
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
09-08-2019 16:47:10

Message de Damiano Cunego du 09-08-2019Se volete sapere dove trovare le maglie Pes qui sotto trovate un elenco dei punti vendita Personal Sport!
En voir plus

Ermenault CorentinErmenault Corentin
09-08-2019 16:45:33

Message de Ermenault Corentin du 09-08-2019🇪🇺 Championnat d’Europe CLM indiv Alkmmar

Une 20e place anecdotique. Mais je retiens ce plaisir que j’ai pris tout au long du chrono. Un effort que j’apprécie toujours autant et...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
09-08-2019 16:44:21

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 09-08-2019Powless tweede in slotrit Polen, Vingegaard verliest leiderstrui : "Ik voelde me goed, dus het is jammer dat ik de etappewinst misgelopen ben.” - Neilson Powless

Ons verslag⤵️
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
09-08-2019 16:41:30

Message de Team Bahrain Merida du 09-08-2019🥇 Amazing solo victory from Matej Mohorič on the final stage of the Tour de Pologne!
🙌🏻 Share your messages to celebrate with us!
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 16:35:49

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019Os últimos 1000 metros da etapa que terminou no Monte de Santa Quitéria, em Felgueiras. RTP🎥💪🎥

#VOLTA2019 #8aEtapa #TudoaoRubro
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
09-08-2019 16:35:01

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 09-08-2019Siamo arrivati nello Utah! Lunedì inizierà il nostro primo #TourOfUtah Seguiteci perché abbiamo un annuncio da fare 👀
We are landed in Utah. On monday we will make our debut in...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 09-08-2019We just love our Specialized Bicycles!
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
09-08-2019 16:25:45

Message de Taylor All eyes and good vibez for @thetourofutah. So excited to race this race for my third time. With just becoming a father, it has so much meaning racing at home....
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 16:23:12

Duas seguidas para a Radio Popular-Boavista. Triunfo de João Benta. Camisola Amarela continua com Jóni Brandão que fez segundo lugar. João Rodrigues foi terceiro com o tempo do líder.Para os...

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 16:20:00

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019Banco Santander patrocionador principal da Volta.
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
09-08-2019 16:19:04

Message de Tour de Pologne du 09-08-2019What a ride Matej Mohorič! 🇸🇮💪
Never in a doubt👏 Team Bahrain Merida

Co za jazda Matej! Bez chwili zwątpienia!

#TDP2019🇵🇱 Stage 7
BUKOVINA Resort 👉 Bukowina Tatrzańska
📷 Szymon Gruchalski Cycling
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 16:17:29

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019Chegada a Sta. Quitéria (Felgueiras)
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 16:10:26

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019Furos à parte a etapa está quse a terminar.

#voltaaportugal
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 16:10:00

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019Viúva Lamego patrocionador oficial da Volta.
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
09-08-2019 16:04:54

Message de Trek-Segafredo du 09-08-2019Tour de Poland ended Friday with Gianluca Brambilla fighting for victory in the finale of stage 7 and finishing on the podium in 3rd place.

Overview of the week by Director...
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
09-08-2019 16:01:00

Message de Grands Prix Cyclistes du 09-08-2019Did you know?
The GPCQM are two of the most prestigious races on the international road cycling circuit… the UCI WorldTour. The GPCQM share the same calendar with some mythical races...
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
09-08-2019 16:00:00

Message de Grands Prix Cyclistes du 09-08-2019Le saviez-vous?
Les GPCQM sont deux des plus prestigieuses courses du circuit mondial de cyclisme sur route... l’UCI WorldTour. Les GPCQM partagent le calendrier avec des courses mythiques comme Le...
En voir plus

LUCA Chirico fans clubLUCA Chirico fans club
09-08-2019 15:57:06

Message de LUCA Chirico fans club du 09-08-2019Luca Chirico con Fabio Aru
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
09-08-2019 15:56:04

Message de Team Sunweb du 09-08-2019🗣"I really owe all the boys after today. They looked after me perfectly and kept me safe throughout the stage."

Hear from Jai Hindley after his superb 2nd place on GC...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
09-08-2019 15:55:46

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 09-08-2019Tomorrow morning at 9 o'clock, the 2019 European Road Cycling Championships for U23 will take place in Alkmaar, the Netherlands. Stan Dewulf already looks ahead:

💬“It’s a parcours with a lot...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-08-2019 15:55:10

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-08-2019Gramy fights to fourth on the final stage of the Tour of Poland : REPORT 📰 "I was really looking to try and make something happen." - Tsgabu Grmay 🎙
En voir plus

Brussels Cycling ClassicBrussels Cycling Classic
09-08-2019 15:50:50

Message de Brussels Cycling Classic du 09-08-2019Throwback to 2016: Tom Boonen's last official victory on Belgian soil!✌️🥇 #BCCRetro #Throwback

📸 Kristof Ramon
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 15:49:10

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019Os dois da frente já só com 14 seg. vantagem sobre o pelotão. #voltaaportugal
En voir plus

Magnus ConCort NielsenMagnus ConCort Nielsen
09-08-2019 15:44:21

Message de Magnus ConCort Nielsen du 09-08-2019Magnus ferie på Bornholm er slut for denne omgang, og i dag gik turen til Holland.
Det blev til en del timer på denne nye fede gravelbike, som giver mulighed for...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 15:38:28

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019Que velocidade pode atingir uma máquina da Volta????
Saiam da frente!!!!!

Siga a prova em direto na RTP ou o relato escrito no site da 81ª Volta a Portugal Santander em: bit.ly/81VP8Etapa

#voltaaportugal2019
Voir la vidéo

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
09-08-2019 15:34:38

Message de Tour de l'Avenir du 09-08-2019🚗 Les célèbres voitures rouges ASO du Tour de France sont aussi sur le Tour de l'Avenir ! ŠKODA fournira également l'ensemble des véhicules de l'organisation. Merci ! 🤝
En voir plus

CCC TeamCCC Team
09-08-2019 15:31:18

Message de CCC Team du 09-08-2019King of the ⛰ #TDP2019 Simon Geschke!

#RideforMore
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
09-08-2019 15:30:45

Message de BinckBank Tour du 09-08-2019We kijken er naar uit! 🤩
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
09-08-2019 15:18:01

Message de UAE Team Emirates du 09-08-2019‪Tour de Pologne 🇵🇱 Podium ceremony for 🥉 Diego Ulissi 🇮🇹 .‬

‪Well done Diego!‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance‬ #TDP2019
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 09-08-2019Victoire de Matej Mohoric sur la dernière étape du Tour de Pologne. Kilian Frankiny termine 7e de l'étape. Marc Sarreau remporte le classement par points !
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 09-08-2019🇳🇱 #SlagOmNorg

Here's our lineup for Slag om Norg - UCI 1.1, with last year's winner Jan-Willem van Schip leading team #ROC! 👇

ℹ️ http://www.slagomnorg.nl
En voir plus

CyclassicsCyclassics
09-08-2019 14:54:00

Message de Cyclassics du 09-08-2019Fight For your hair!

Das Alpecin C1 Coffein Shampoo ist offizielles Shampoo der Euroeyes Cyclassics. Durch den Wirkstoff Coffein beugt Alpecin erblich bedingten Haarausfall vor und sorgt dafür, dass ihr Eure...
En voir plus

Tayler WilesTayler Wiles
09-08-2019 14:52:31

Message de Tayler Wiles du 09-08-2019Should I put in a down payment? 😍😉 @oliviadill & I found our Irish tiny house ❤️🇮🇪
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
09-08-2019 14:50:04

Message de UAE Team Emirates du 09-08-2019‪🥉 Diego Ulissi 🇮🇹 finished the Tour de Pologne 🇵🇱 in a nice 3rd place in the general classification.‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance‬ #TDP2019
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 09-08-2019‪#WayToRide, James Knox!‬
‪A strong and composed ride on the last Tour de Pologne stage sees our 23-year-old rider finish 10th overall at the 76th edition of the World Tour race.‬
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-08-2019 14:42:34

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-08-2019Il nostro Ulissi conclude il Giro di Polonia, corsa wt, con uno splendido terzo posto in classifica generale. Diego sempre protagonista in tutte le tappe, anche oggi in una tappa...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
09-08-2019 14:41:13

Message de CCC Team du 09-08-2019Simon Geschke was the most consistent rider on the Polish climbs securing the King of the Mountains jersey at the Tour de Pologne!

Simon Geschke był najrówniej jeżdżącym zawodnikiem na polskich...
En voir plus

Message de Route d'Occitanie - La Dépêche du Midi du 09-08-2019Wahou Pavel Sivakov ! 😍
L'Occitan remporte le Tour de Pologne, sa première victoire en World Tour ! 🙌

La Région Occitanie / Pyrénées-Méditerranée | La Dépêche du Midi | Culture velo...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
09-08-2019 14:40:17

Message de Tour de Pologne du 09-08-2019Amazing solo win for Matej Mohorič Team Bahrain Merida on #TDP2019 🇵🇱 stage 7👏 And Pavel Sivakov defends the GC win for Team INEOS after last year’s Michał Kwiatkowski’s triumph...
Voir la vidéo

Message de Team Delko Marseille Provence du 09-08-2019🇪🇸 Du 13 au 17 août Tour de Burgos
🚴‍♂️ Composition de l'équipe / Line up for #VueltaBurgos
Lucas De Rossi
Julien El Fares
Delio Fernandez
Javier Moreno
Rémy Rochas
Ramunas Navardauskas
Eduard Grosu
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 14:32:36

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019Os primeiros banhos de multidão da 8ª etapa
Voir la vidéo

Team Total Direct EnergieTeam Total Direct Energie
09-08-2019 14:27:33

Message de Team Total Direct Energie du 09-08-2019Valentin Ferron se confie en tant que stagiaire pro | Team Total Direct Energie Pro Cycling : ❤️💙Valentin Ferron va faire ses premiers pas comme stagiaire pro sur le prochain...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 14:15:08

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019Jóni Brandão dá autógrafos na partida em Viana.
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 14:13:37

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019Daniel Mestre recebe o apoio da família em Viana.
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 14:11:47

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019Em Viana todos viram a Volta a partir.
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 14:08:51

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019O Ministro da Educação esteve em Viana com Delmino Pereira e Joaquim Gomes.
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 14:05:31

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019Partida em Viana do Castelo, com o novo camisola amarela. #voltaaportugal2019
Voir la vidéo

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
09-08-2019 14:03:21

Message de Julien Van den Brande du 09-08-2019Eerste passage over de finish
Voir la vidéo

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
09-08-2019 13:50:18

Message de Julien Van den Brande du 09-08-2019Op een klein uur van de arrivee valt de regen met bakken uit de lucht en bezet TARTELETTO - ISOREX de voorste gelederen van het peloton.
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
09-08-2019 13:39:55

Message de Tour de Pologne du 09-08-2019Peleton explodes as Team INEOS and BORA-hansgrohe start their game! Yellow jersey Jonas Vingegaard is left behind. Matej Mohoric on a solo lead with 30 km to go.

Peleton eksplodował po...
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
09-08-2019 13:36:16

Message de Jesus Hernandez du 09-08-2019Últimos días de bici antes del próximo objetivo para mis chicos del @kometacyclingteam ,la @vueltaburgos 💪💪🚴‍♂️💨
Feliz fin de semana a todos!😊😊
#kitdiscovery2007
#quererespoder
#motivation
#construyetuvida
#cyclingligestyle
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 13:31:58

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019O olhar RTP para esta etapa, em direto, no Jornal da Tarde
Voir la vidéo

Message de Danilo Napolitano - Pagina Ufficiale - du 09-08-20192007 @tourdepologne
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 09-08-2019✍️ Atout expérience de l'équipe sur le dernier Tour de France, présent dans nos rangs depuis 2011, William Bonnet prolonge pour une saison supplémentaire.

✍️ Élément essentiel du groupe sprint...
En voir plus

Jens Debusschere FansJens Debusschere Fans
09-08-2019 13:21:45

Dag beste JDB-sympathisanten!

Na de TDF reed Jens al één wedstrijd. Namelijk de Prudential RideLondon-Surrey Classic (wat een boterham voor een wedstrijdnaam!). De race eindigde in de voorspelde massaspurt, maar werd...

Mario CipolliniMario Cipollini
09-08-2019 13:21:38

Message de Mario Cipollini du 09-08-2019Da’ caldo ...
Voir la vidéo

Ilnur ZakarinIlnur Zakarin
09-08-2019 13:13:01

Message de Ilnur Zakarin du 09-08-2019Пять лет назад я подписал свой первый контракт с командой мирового тура. Я очень благодарен Вячеславу Екимову за предоставленный мне шанс проявить себя в «Катюше». Начало было непростым, но очень...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 13:01:42

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019Rui Tovar visitou a Volta hoje em Viana.
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 13:00:01

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019Kia patrocionador oficial da Volta.
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 12:58:59

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019Hoje a volta partiu de Viana.
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
09-08-2019 12:45:40

Message de Rally UHC Cycling du 09-08-2019Yesterday, the Women's Tour of Scotland and Tour of Utah pre-race press conferences were held. Separated by 7,300 km, Emma White and Ty Magner were on hand to share the...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 12:43:15

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019Com a Camisola Amarela Santander presa por um segundo, a 8ª e antepenúltima etapa promete novamente um grande espetáculo na estrada. 113 corredores já saíram de Viana do Castelo e...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
09-08-2019 12:25:10

Message de CCC Team du 09-08-2019❗ TRANSFER NEWS ❗

We are delighted to welcome Tour de France and Giro d’Italia stage winner Ilnur Zakarin to CCC Team in 2020 on a two-year deal.

📄 👉🏼 http://bit.ly/ZakarinToCCC

Welcome,...
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
09-08-2019 12:16:11

Message de Tour de Pologne du 09-08-2019Tomasz Marczyński on a course for a Best Climber🏆

Tomasz Marczyński zmierza po tytuł Najlepszego Górala wyścigu💪

#TDP2019🇵🇱 stage 7
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 12:13:22

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019Partida de Viana do Castelo. Vamos lá espreitar de forma descontraída o pelotão. E tambem ouvir alguns tácticas para dia de hoje...
Voir la vidéo

BinckBank TourBinckBank Tour
09-08-2019 12:12:23

Message de BinckBank Tour du 09-08-2019Boodschap van onze koersdirecteur Rob Discart aan Bas Tietema
Voir la vidéo

Cesare BenedettiCesare Benedetti
09-08-2019 12:05:46

Message de Cesare Benedetti du 09-08-20197h 30 mình gặp nhau thui nào💖💖💖
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
09-08-2019 11:48:21

Message de UAE Team Emirates du 09-08-2019We’re all set for the final stage in Tour de Pologne 🇵🇱! Diego Ulissi set to fight for glory on Bukowina Tatrzańska⛰️. ‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance ‬#TDP2019
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
09-08-2019 11:44:56

Message de Tour de Pologne du 09-08-2019Yellow team on a mission 💪
Misja - obrona żółtej koszulki.
Team Jumbo-Visma Cycling #TDP2019🇵🇱 stage 7
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
09-08-2019 11:39:56

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 09-08-2019🚴‍♂️ Orca OMR ou AERO, à disques ou à patins, les Orbea des #MenInGlaz sont en vente. Toutes les informations nécessaires 👉 http://bit.ly/VenteVélos2019

#Orbea l #ThereIsNoTry
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
09-08-2019 11:32:23

Message de CCC Development Team du 09-08-2019ZAPOWIEDŹ: – W sobotę na pewno przydatna będzie umiejętność jazdy w terenie miejskim, bo to zamierzają nam zafundować organizatorzy to takie a la kryterium. No i zakręty – trzeba będzie...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 11:15:40

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019O futuro está garantido.

#voltaaportugal
En voir plus

Paweł PoljańskiPaweł Poljański
09-08-2019 11:15:16

Message de Paweł Poljański du 09-08-2019🚴‍♂ Tour de Pologne etap: 7
📍153,3km
📅 09.08.2019
🚩Bukovina Resort
🏁Bukowina Tatrzańska
📺 TVP Sport
⏰ 12:45
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 11:03:47

Message de Volta a Portugal du 09-08-20198ª Etapa | Viana do Castelo > Felgueiras - 158 Km
Voir la vidéo

Team INEOSTeam INEOS
09-08-2019 10:58:46

Message de Team INEOS du 09-08-2019Gallery: Egan's Homecoming : A day to remember for Egan Bernal.

Take a look at how Zipaquirá welcomed their Tour de France winner home 🇨🇴💛
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
09-08-2019 10:45:26

Message de Ondřej Cink du 09-08-2019Warm up before the short track race tonight 🔥🤘 Watch the @redbullbike at 18:15 🔥💥.

Photo credit: Robin Nevřala Photography 📸

Kross Racing Team
@krossbikes
@sidisport_official
@autoopat
@sponsorfoodcz
@doubleshotcz
@shimanomtb ...
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
09-08-2019 10:40:12

Message de Cesare Benedetti du 09-08-2019Tối 7h30 e live váy đầm loại 1 cho các chị em nha <3 <3 <3.
Hẹn các tình iu 7h30 tối nay nạ :D
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 09-08-2019Ready for the last stage of the Tour de Pologne.
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
09-08-2019 10:36:53

Tour de PologneTour de Pologne
09-08-2019 10:32:32

Message de Tour de Pologne du 09-08-2019The last hand...
Ostatnie rozdanie!
#TDP2019🇵🇱 Stage 7

Hotel BUKOVINA BUKOVINA Resort Hotel HARNAŚ Gmina Bukowina Tatrzańska
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
09-08-2019 10:30:43

Message de CCC Team du 09-08-2019The final stage around Bukowina Tatrzańska is underway #TDP2019!

Zaczynamy ostatni etap #TDP2019 wokół Bukowiny Tatrzańskiej!

#RideforMore
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
09-08-2019 10:26:00

Message de UAE Team Emirates du 09-08-2019‪Happy 39th birthday to Manuele Mori 🇮🇹! Enjoy the Tour de Pologne today ! ‬🚴 🎉

‪Tanti auguri Manuele! 🎂‬

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #HappyBirthday
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
09-08-2019 10:17:34

Message de Brenton Jones du 09-08-2019Tapping out some KM’s in the sunshine ☀️😎 Not too long before I race the Arctic Race of Norway next week! 💪 Thanks James Henry for the company and the...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
09-08-2019 09:53:45

Message de Tour de Pologne du 09-08-2019🇵🇱 #TDP2019 Stage 7
🛣️ BUKOVINA Resort 👉 Bukowina Tatrzańska
🚴🏻‍♂️ 153 km
🚩 12:15
🏁~16:20
📺 12:10-12:25, 12:40-16:50 TVP Sport
14:00-14:50, 15:25-16:45 TVP1
15:00-16:15 Eurosport
📱 tvpsport.pl, TDP official app
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
09-08-2019 09:52:10

Message de BORA-hansgrohe du 09-08-2019🥰 Family, the most important thing & support you can ask for.
- - -
❤️ Familie, das Wichtigste im Leben!
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 09:45:33

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019A Volta está no Minho! Partida da 8ª Etapa em Viana do Castelo, às 13h20, depois da cerimónia de pódio que ontem não foi possível realizar em Montalegre. Há apenas...
En voir plus

Message de EF Education First Pro Cycling du 09-08-2019Fresh off a gold medal ride in the Pan Am Games ITT, Dani Martínez joins a strong #pinkargyle squad for the Larry H. Miller Tour of Utah. Craddock, Dombrowski,...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 09:43:26

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019João Rodrigues está a um segundo da camisola amarela.
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 09-08-2019Remco Evenepoel and Kasper Asgreen made it a spectacular Deceuninck - Quick-Step 1-2 at the European ITT Championships in Alkmaar: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/4071/remco-evenepoel-is-the-new-european-itt-champion‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

Filipe Cardoso - AtletaFilipe Cardoso - Atleta
09-08-2019 09:34:25

Message de Filipe Cardoso - Atleta du 09-08-2019Depoos da queda logo no segundo dia senti limitações fisicas mais do que esperava, os ultimos dois dias foram muito desgastantes com mau tempo e duas longas fugas que chegaram,...
En voir plus

José MendesJosé Mendes
09-08-2019 09:33:45

Message de José Mendes du 09-08-2019Nos ultimos dias já não me estava sentir muito bem e ontem com problemas de estomago, não consegui alimentar-me devidamente durante a 7a etapa. Quero agradecer á equipa médica da...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
09-08-2019 09:32:53

Message de Giro d'Italia du 09-08-2019Climbing into the weekend! #Giro
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
09-08-2019 09:30:00

Message de Team Cofidis du 09-08-2019🚨 Nouvelle Recrue – Saison 2020 🚨

✍️ Nous sommes fiers de vous annoncer la signature de Simone Consonni pour les deux prochaines saisons.

🚴‍♂️💥 Jeune coureur talentueux, Simone Consonni est aussi...
Voir la vidéo

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
09-08-2019 09:30:00

Message de Arctic Race of Norway du 09-08-2019📢 Competitors announced! 📢

Find out which of your favourite riders 🚲 will be at the #ArcticRace ➡️ po.st/ARNRiders

Who are you backing?
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
09-08-2019 09:23:36

Message de Tour de Pologne du 09-08-2019Will Team Jumbo-Visma Cycling keep the yellow jersey on the last #TDP2019 🇵🇱 stage? Race leader Jonas Vingegaard predicts...

Czy ekipa Jumbo-Visma obroni żółtą koszulkę na ostatnim etapie Tour de...
Voir la vidéo

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 09-08-2019Elmar Reinders voor het EK: "Leuk dat ik mee mag!" - Roompot Charles Cycling Team : This Sunday, Elmar Reinders will swap the orange of team #ROC for that of...
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
09-08-2019 09:16:33

Message de Hugo Sancho du 09-08-2019SONHAR NÃO CUSTA.

Tenho 1,69 m, sou pequenino como o meu pai, tudo o que ele conquistou saiu-lhe do "lombo", nesta equipa que represento a dedicação também é grande, para que...
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi La super donna multi-tasking di cui non posso fare a meno! 🙏

------------------------------------------------------------------
#multitaskingwoman #rossodibuja #tennents
En voir plus

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 09-08-2019On parle de nous dans l’hebdomadaire Courrier français ! 😊
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
09-08-2019 09:00:01

Message de Rafał Majka du 09-08-2019🇵🇱 Tour de Pologne | Etap 7
🛣️ Bukowina T. - Bukowina T.
📍153 km
🚩12:15
🏁~16:17
📺 TVP Sport | TVP1 | Eurosport

#MajkaTDP #BORAhansgrohe #TDP2019
BORA | hansgrohe | Specialized Bicycles | Sportful |RIDE...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
09-08-2019 08:55:11

Message de CCC Team du 09-08-2019Zajrzyj za kolarskie kulisy wraz z trzema rodzinami fanów CCC Team. Wszyscy wzięli udział w konkursie, w którym nagrodą w była możliwość dołączenia do CCC Team podczas Tour de Pologne.

Take...
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
09-08-2019 08:46:53

Message de UAE Team Emirates du 09-08-2019‪We're excited to start the BinckBank Tour on Monday. Here's our lineup for seven days of action in the Netherlands and Belgium 🇧🇪🇳🇱:

Tom Bohli 🇨🇭
Roberto Ferrari 🇮🇹
Marco Marcato 🇮🇹
Sebastian Molano...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
09-08-2019 08:44:14

Message de Team Sunweb du 09-08-2019Wir freuen uns, dass sich Nico Denz ab 2020 unserem Team anschließen wird!

🎙„Ich freue mich sehr auf die neue Umgebung und darauf, Teil der Erfolge des Teams zu werden."

🇩🇪#WillkommenNico
👉🏻Nico...
En voir plus

Michał GołaśMichał Gołaś
09-08-2019 08:43:52

Message de Michał Gołaś du 09-08-2019Radosna twórczość kibiców zawsze krzepi serce!

Sytuacja na wyścigu jest bardzo dobra, Pavel Sivakov jest drugi w generalce, ale chcemy więcej!💪💪💪
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
09-08-2019 08:42:12

Message de Team Sunweb du 09-08-2019We're happy to announce Nico Denz will join our team in 2020!

🎙"I am really looking forward to a new environment, and becoming a part of the team’s successes."

🇩🇪#WelcomeNico
👉🏻Nico Denz
🔗teamsunweb.com/welcome-jasha-nico

#KeepChallenging...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
09-08-2019 08:42:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 09-08-20193 APPUNTAMENTI INTERNAZIONALI APRONO LA SECONDA PARTE DI STAGIONE. : La seconda parte di stagione inizia all'insegna delle gare per il team #OrangeBlue!

🇺🇸 Tour of Utah | 12-18 Agosto
🇪🇸...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
09-08-2019 08:39:59

Message de Team Sunweb du 09-08-2019Wir freuen uns, dass sich Jasha Sütterlin 2020 unserem Team anschließen wird!

🎙„Ich habe mir Team Sunweb eine ganze Weile angesehen und mir gefällt wie das Team arbeitet."

🇩🇪#WillkommenJasha
👉🏻Jasha Sütterlin
🔗teamsunweb.com/willkommen-jasha-nico

#KeepChallenging #WirSindTeamSunweb🇩🇪
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
09-08-2019 08:37:34

Message de Team Sunweb du 09-08-2019We're pleased to announce Jasha Sütterlin will join our team in 2020!

🎙"I’ve looked at Team Sunweb for a while and I really like how the team works."

🇩🇪#WelcomeJasha
👉🏻Jasha Sütterlin
🔗teamsunweb.com/welcome-jasha-nico

#KeepChallenging #WirSindTeamSunweb🇩🇪
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
09-08-2019 08:31:45

Message de Tour de Pologne du 09-08-2019Climbing time in #TDP2019🇵🇱
Stage 6 gallery by 📷 Szymon Gruchalski Cycling
Carrefour TAURON LOTTO. Grupa LOTOS MM Cars Tissot Studio55 TVP Sport Bądźmy Razem. TVP Onet Radio ESKA Mercure Zakopane Kasprowy...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
09-08-2019 08:30:00

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 09-08-2019Our riders focus on the best performance on their bikes, which requires frequent strength trainings on their schedule 🚴🏼‍♂️💪🏼

Do you want to know what our riders eat before and after...
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
09-08-2019 08:23:03

Message de Julien Van den Brande du 09-08-2019Met deze foto’s komen we nog even terug op de overwinning van gisteren.

Vandaag gaat Julien om 13u van start voor 152km in de leiderstrui.

Je kan de rit live...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
09-08-2019 08:00:02

Message de Volta a Portugal du 09-08-2019Via Verde patrocionador oficial da Volta. #voltaaportugal2019
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
09-08-2019 08:00:02

Message de Movistar Team du 09-08-2019🚴‍♀️✍️🤝 Excited to announce Jelena Erić and Barbara Guarischi are the first two additions to our women's roster for 2020! → movte.am/EricGuarischi

🇷🇸 Seeking for youth and potential, we're bringing Jelena...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
09-08-2019 08:00:01

Message de La Vuelta du 09-08-2019La Vuelta colabora en la lucha contra el cáncer infantil - La Vuelta 2019 : 🆘✌️ La Vuelta contribue à la lutte contre le cancer infantile avec El sueño de...
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
09-08-2019 08:00:01

Message de Damiano Cunego du 09-08-2019Ormai questa bicicletta è diventata la mia compagna di viaggio. Quanti km abbiamo fatto insieme? Onestamente non lo so, ma chissà quanti ne faremo ancora!! 😁

EXEPT Rosti Italian Quality Sportswear...
En voir plus

Paweł BernasPaweł Bernas
09-08-2019 07:57:46

Message de Paweł Bernas du 09-08-2019Wczoraj był jeden z najtrudniejszych etapów w tym sezonie, do tego problemy żołądkowe i ostatnie kilometry musiałem samotnie walczyć z limitem czasu. Na szczęście, na końcowym podjeździe złapałem grupetto i...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
09-08-2019 07:50:37

Message de Israel Cycling Academy du 09-08-2019THE KID TOUCHED HIS DREAM

Try to be OMER GOLDSTEIN.

Just for a moment.

You are 23. You are talented but still raw. You believe in yourself but also aware that you...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
09-08-2019 07:45:56

Message de Team Novo Nordisk du 09-08-2019Charles Planet survived a brutal day of climbing and is one stage away from winning the blue jersey Tour de Pologne 🙌🏆🚴🏻‍♂️

🎥 Watch the 25-year-old breakaway specialist break down all...
Voir la vidéo

Österreich RundfahrtÖsterreich Rundfahrt
09-08-2019 07:39:48

Message de Österreich Rundfahrt du 09-08-2019Nicht zurückschauen - VOR uns liegt das Wochenende! ;)
En voir plus

Elia VivianiElia Viviani
09-08-2019 07:36:07

Message de Elia Viviani du 09-08-2019Appuntamento europeo questa Domenica con la prova in linea che assegna la maglia di Campione Continentale.

🇮🇹💪
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
09-08-2019 07:30:00

Message de Arctic Race of Norway du 09-08-2019Last year Colin Joyce won Stage 2, from Tana to Kjøllefjord, which is possibly toughest stage in #ArcticRace history 😱

In a week's time, Stage 2 will have a new...
Voir la vidéo

Tour de PologneTour de Pologne
09-08-2019 07:29:58

Message de Tour de Pologne du 09-08-2019#TDP2019🇵🇱 stage 6
Mercure Zakopane Kasprowy 👉 GMINA Kościelisko
The best of...

Carrefour TAURON Grupa LOTOS LOTTO. TVP Sport Bądźmy Razem. TVP Studio55 MM Cars Tissot Onet Radio ESKA
Voir la vidéo

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 09-08-2019Our Tour de Pologne race poster... no words needed.

#RIPBjorg
En voir plus

The Tour Of BritainThe Tour Of Britain
09-08-2019 07:13:00

Message de The Tour Of Britain du 09-08-2019He's more than a sprinter 🆗!

Who remembers when Mark Cavendish went on the attack during our stage into Kendal during the 2007 OVO Energy Tour of Britain 🇬🇧?

#OVOToB
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-08-2019 07:12:42

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-08-2019Mitchelton-SCOTT ready for unpredictability of BinckBank Tour : PREVIEW 📰 “If you want to have a good overall, or be up there for any of the stages, you’ve got to...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
09-08-2019 06:56:47

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 09-08-2019🇵🇹 Venimos de dos etapas en la #VoltaPortugal en las que la gloria nos fue esquiva, pero cuando te vacías encima de la bicicleta sólo queda aplaudir el esfuerzo y...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
09-08-2019 06:49:44

Message de CCC Team du 09-08-2019The final stage of #TDP2019 is as hard, if not harder than yesterday's. Five category one climbs with pitches of 20% and an uphill finish in Bukowina Tatrzańska are on...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
09-08-2019 06:45:22

Message de BORA-hansgrohe du 09-08-2019📝REPORT:
Rafał Majka and Davide Formolo move up inside GC top ten on Tour de Pologne penultimate stage
👉🏻 Read more here: http://bit.ly/2M9x3SY
------
📝BERICHT:
Rafał Majka und Davide Formolo...
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
09-08-2019 06:30:39

Message de BinckBank Tour du 09-08-2019📽️ Eddy Planckaert verkende de slotetappe met meerdere passages over de legendarische Muur van Geraardsbergen en aankomst op de Vesten. De BinckBank Tour sluit naar jaarlijkse gewoonte af in het...
Voir la vidéo

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
09-08-2019 06:22:00

Message de Team Novo Nordisk du 09-08-2019Ride with TNN on Kinomap, just outside of Venice, as the squad gets ready for the 2019 Adriatica Ionica Race. 👉 https://videos.kinomap.com/en/watch/3w4kmp

Recorded with Cycliq.
Voir la vidéo

De Wally'sDe Wally's
09-08-2019 06:06:23

09/08/2019 Jelle zal vandaag niet meer starten in de slotetappe van de Ronde van Polen.

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-08-2019 06:00:01

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-08-2019TODAY 📅 It's the final stage of the Tour of Poland and it's another one for the climbers!

The racing gets underway at 12:15pm CEST (8:15pm AEST)⏰
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
09-08-2019 06:00:01

Message de Rafał Majka du 09-08-2019Dzisiaj finałowy etap Tour de Pologne. Po wczorajszym dniu zajmujemy z Davide 7 i 9 miejsce, ze stratą 20 sekund do lidera z Jumbo-Visma. W czołówce jest ciasno i każdy...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
09-08-2019 06:00:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 09-08-2019🚴🏻‍♂️🎁 Happy Birthday to our Sports Director Takehiro Mizutani!
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi E' tempo di cronometro, anzi di cronoscalata ! La settimana del ciclismo giovanile continua!

La Ciclistica Bujese Società Sportiva vi aspetta questa sera ad Artegna per una super cronometro serale...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
09-08-2019 05:00:34

Message de UAE Team Emirates Supporters du 09-08-2019🎉🎉🎉🎉🎉Tantissimi auguri di buon compleanno al nostro campione Manuele Mori. Auguri Morino 🎂🍾🥂✨🎁🎉🔝
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
09-08-2019 04:34:06

Message de Cesare Benedetti du 09-08-2019Lên nhận quà khách ơi 🥰🥰🥰
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
09-08-2019 01:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 09-08-2019ICYMI ⏪ Mikel Nieve was our top finisher on stage six of the Tour of Poland 🇵🇱

Report 📰 bit.ly/MTS19Poland6

📸 Getty Images
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
09-08-2019 00:19:27

Message de Grands Prix Cyclistes du 09-08-2019Hospitality VIP - Grands Prix Cyclistes | Quebec et Montreal 2018 : Enjoy the all day VIP package!
🔹 Access to the VIP Village
🔹 Ceremonial toast, delicious hors d’oeuvres and desserts...
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
09-08-2019 00:15:08

Message de Grands Prix Cyclistes du 09-08-2019Hospitalité VIP - Grands Prix Cyclistes | Québec et Montréal 2018 : Soyez aux premières loges grâce au forfait VIP Journée
🔹 Accès au Village VIP
🔹 Menu cocktail et collations gourmandes
🔹...
En voir plus

Accès aux messages par jour

August 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09

July 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31