ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
10-08-2019 23:55:44

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 10-08-2019Presentazione della squadra a Snowbird, dove lunedì terminerà il prologo
Teams presentation in Snowbird where on monday there will be the finish of the prologue 🇺🇸

Tour of Utah #TOU2019 #OurTimeIsNow
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
10-08-2019 23:36:48

Message de Tour of Utah du 10-08-2019They made it to Utah - Meet the Tour of Utah 2019 teams!
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
10-08-2019 22:59:30

Message de Tour of Utah du 10-08-2019Don't miss the heart-pounding finish for Stage 6 presented by the Utah Sports Commission in Park City!
@StateofSport
Voir la vidéo

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
10-08-2019 22:30:30

Message de Steve Morabito Athlète du 10-08-2019Merci @acontadoroficial pour ta visite en @valaiswallis sur les routes du @tourdesstations ! #laclasse #verbier2009 #souvenir @verbier
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
10-08-2019 22:29:39

Message de Tour of Utah du 10-08-2019Team Presentation about to start! So excited!!
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
10-08-2019 22:27:34

Message de Steve Morabito Athlète du 10-08-2019Merci @sebastien_reichenbach pour m’avoir permis de souffler un peu pendant que tu filmait ma progression sur la montée de la #croixdecoeur #2174m pendant le @tourdesstations ! 😅🤣😛
.
.
.
.
@valaiswallis #valaiswallis #valaisvelotour @equipegroupamafdj...
Voir la vidéo

Joni BrandãoJoni Brandão
10-08-2019 22:09:25

Message de Joni Brandão du 10-08-201981.ª Volta a Portugal 🇵🇹

9 Etapa | Fafe - Senhora da Graça ✅

Por um segundo se ganha, por um segundo se perde. Amanhã ficará decidido o grande vencedor...
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
10-08-2019 22:01:00

Message de Grands Prix Cyclistes du 10-08-2019Which champions would you like to see this year at the GPCQM?
Peter Sagan
Michael Matthews
Greg Van Avermaet
Hugo Houle
Antoine Duchesne
Julian Alaphilippe
Thibaut Pinot
Egan Bernal
Philippe Gilbert
P.K. Subban
;)
Voir la vidéo

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
10-08-2019 22:00:01

Message de Grands Prix Cyclistes du 10-08-2019Les paris sont lancés! Quels champions aimeriez vous voir aux GPCQM 2019?
Peter Sagan
Michael Matthews
Greg Van Avermaet
Hugo Houle
Antoine Duchesne
Julian Alaphilippe
Thibaut Pinot
Egan Bernal
Philippe Gilbert
P.K. Subban
;)
Voir la vidéo

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 10-08-2019#Training in #Utah @neri_selleitalia_ktm @thetourofutah #cycling #USA
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
10-08-2019 21:21:19

Message de Tour of Utah du 10-08-2019We can't imagine the shenanigans that are about to happen 😂
#TOU2019 #SuperFanSquad
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
10-08-2019 21:09:03

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 10-08-2019Esplorando gli splendidi paesaggi dello Utah
Exploring the amazing landscapes here in Utah

Tour of Utah #ToU2019 #OurTimeIsNow
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 20:41:49

Message de Volta a Portugal du 10-08-201981ª Volta a Portugal Santander 2019

9a Etapa 133,5km 10/08, Fafe - Mondim de Basto (Sra da Graça) durante a 81ª Volta a Portugal Santander 2019, Foto PODIUM / Paulo Maria
Voir les 149 photos

Adrien Petit (OFFICIEL)Adrien Petit (OFFICIEL)
10-08-2019 20:33:57

Message de Adrien Petit (OFFICIEL) du 10-08-2019UEC - Union Européenne de Cyclisme : Ce dimanche 11 août 2019 se déroulera les CHAMPIONNATS D’EUROPE sur route, à Alkmaar, aux Pays-Bas. Adrien portera le dossard N°7 !

🖥 LIVE...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 20:29:39

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019O dia em que António Carvalho ganhou em Mondim de Basto (Senhora da Graça) foi também a etapa que empatou a Camisola Amarela Santander. Já só faltam 19,5 Km...
#voltaaportugal2019
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 20:17:50

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019António Carvalho conquista Monte Farinha. #voltaaportugal2019
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 20:15:32

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019Partida em Fafe até à Srª da Graça. #voltaaportugal2019
Voir la vidéo

Davide CimolaiDavide Cimolai
10-08-2019 20:06:27

Message de Davide Cimolai du 10-08-2019Esattamente un anno fa andò così, salimmo sul tetto d’europa, l’italia conquistò Glasgow!🇪🇺
L’emozione di quel giorno è ancora in me e il sogno è di poter bissare il successo. Siamo...
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
10-08-2019 20:00:36

Message de Florian Sénéchal du 10-08-2019lavoixdunord.fr : Avec Adrien Petit et Florian Sénéchal à ses côtés, Arnaud Démare sait qu’il a...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
10-08-2019 19:41:49

Message de Team Novo Nordisk du 10-08-2019"This jersey represents exactly who I am. The most active rider is what I always try to be, and it’s how I want to race."

🎥Watch Charles Planet talk about winning...
Voir la vidéo

Maxime FarazijnMaxime Farazijn
10-08-2019 19:32:58

Message de Maxime Farazijn du 10-08-2019So happy with my 1st victory this year. Many thanks to everyone who didn't stop believing in me. This one is for all of you!
I take the lead and will...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
10-08-2019 19:30:35

Message de UAE Team Emirates Supporters du 10-08-2019La Norvegia per i campionati Europei si affida ai nostri due portacolori Bystrom e Kristoff. Soprattutto il secondo è tra i favoriti, sempre che la corsa venga fuori dura e...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
10-08-2019 19:06:26

Message de CCC Development Team du 10-08-2019ZAPOWIEDŹ: – Kluczowym elementem będzie bardzo silny wiatr, który ma wiać w porywach do 70km/h – uważa Michał Paluta przed wyścigiem ze startu wspólnego elity na ME.

-Do tego dochodzą...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
10-08-2019 18:34:24

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 10-08-2019www.teamcajarural-segurosrga.com : 🏆🥇 Oier Lazkano se viste de líder en Palencia tras una nueva victoria completada con la segunda plaza de Juan Fernando Calle. Mañana toca defender el liderato en...
En voir plus

César FonteCésar Fonte
10-08-2019 18:33:38

Message de César Fonte du 10-08-2019Vuelta a Burgos : Próxima competição Vuelta a Burgos 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 18:33:04

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019Jóni Brandão chega à última etapa com a camisola amarela mas praticamente com o mesmo tempo de João Rodrigues.
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
10-08-2019 18:30:01

Great news! The Little Cottonwood Canyon Road is open and we are looking forward to a great team presentation tonight! Join us at 4:30 at Snowbird for the event and...

Tour of UtahTour of Utah
10-08-2019 18:27:20

Message de Tour of Utah du 10-08-2019Attention!! Courtesy of your Local Stores, 10 special edition TOU vehicles will be available to purchase after the race at your local Ford dealerships! Be sure to check them out...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
10-08-2019 18:25:37

Message de Tiago Machado du 10-08-2019Dia da mítica Sra da Graça... uma vez mais a sorte nada quis com a nossa equipa! Queda que envolveu 3 ciclistas e entre eles o nosso @frederico_1991_ 😤 ainda...
En voir plus

José MendesJosé Mendes
10-08-2019 18:21:25

Message de José Mendes du 10-08-2019Longe de ser a @voltaportugal que esperava e para a qual muito trabalhei, estou contente por estar a 20kms de a conseguir terminar!
A SORTE não esteve do nosso lado,...
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
10-08-2019 18:12:58

Message de Damien Gaudin du 10-08-2019Demain c’est le Championnat d’Europe route ! 🇪🇺

#ALLEZLESBLEUS ! 💪🏼🇫🇷

L’épreuve est a suivre en direct sur France Télévisions et Eurosport à partir de 13h30.

📸 : Antoine Balle.
En voir plus

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
10-08-2019 18:06:47

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
10-08-2019 18:06:26

Message de Tomasz Marczyński du 10-08-2019❤ LOTTO SOUDAL FAMILY ❤ #proud #ForBjorg #143 #tilltheend @ Bukowina Tatrzanska
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
10-08-2019 17:49:48

Message de UAE Team Emirates Supporters du 10-08-2019Domani il nostro campioncino Philipsen sarà al via dei campionati Europei ad Alkmaar. Recuperate le forze dopo il Tour de France proverà a rendersi protagonista. Le sue possibilità in caso...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 17:44:40

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019Olha os Aliados.
En voir plus

Elena CecchiniElena Cecchini
10-08-2019 17:37:47

Message de Elena Cecchini du 10-08-2019Complimenti 👏👏 👍 per un ottimo argento 🥈BRAVISSIMA!!
En voir plus

André GreipelAndré Greipel
10-08-2019 17:30:01

Message de André Greipel du 10-08-2019Hier sind die nächsten 4 Fahrer aus dem 20-köpfigen FIGHT ALS TEAM für die EuroEyes Cyclassics. Gemeinsam setzen wir am 25.08. 19 beim 60km Jedermann-Rennen ein Zeichen im Kampf gegen...
Voir la vidéo

Ondřej CinkOndřej Cink
10-08-2019 17:25:57

Message de Ondřej Cink du 10-08-2019Tomorrow start 6 round of @uci_mountainbike World Cup in Lenzerhaide. Don’t miss the action on @redbullbike start at 13:50 it will be interesting race with technical course.

Photo credit: @robinnevrala 📸

@kross_racing_team...
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
10-08-2019 17:25:42

Message de Rally UHC Cycling du 10-08-2019White second in Perth, moves into BYR jersey 🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿 : “I’m really pleased with second after all the hard work the team put in. We were chomping at the bit...
En voir plus

Yousif MirzaYousif Mirza
10-08-2019 17:25:39

Message de Yousif Mirza du 10-08-2019أتقدم اليكم بأسمي التهاني والتبريكات بمناسبة حلول عيد الاضحي المبارك
كل عام والأمة الأسلامية والعربية بخير ونسأل الله عز وجل بدوام نعمة الأمن والأمان علي دولة الامارات العربية المتحدة قيادة...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 17:25:22

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019António Carvalho vence na Senhora da Graça.
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
10-08-2019 17:23:17

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 10-08-2019Tanti auguri di buon compleanno al nostro Dayer Quintana che oggi compie 27 anni al #TourOfUtah
Happy birthday to Dayer Quintana that is turning 27 at the Tour of Utah

#OurTimeIsNow
En voir plus

Alexis VuillermozAlexis Vuillermoz
10-08-2019 17:20:22

Message de Alexis Vuillermoz du 10-08-2019Je vous donne rendez-vous le jeudi 15 août au Critérium de Quillan pour venir profiter d'une belle journée de vélo! Romain Bardet sera également de la partie, avec son beau...
En voir plus

Team Sondre Holst EngerTeam Sondre Holst Enger
10-08-2019 17:14:10

Message de Team Sondre Holst Enger du 10-08-2019Throwback to 2016 when I said “I’m going for the win” as the youngest rider in Tour de France that year.
I didn’t win, but it felt like winning, only...
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
10-08-2019 17:03:43

Message de Tour de l'Avenir du 10-08-2019⚠ Plus que 5 jours avant le départ du Tour de l'Avenir ! (Re)découvrez le tracé de la 56e édition ! 🗺⤵
#TDAV2019
Voir la vidéo

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
10-08-2019 17:00:01

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 10-08-2019[Course Féminines]
Découvrez l'affiche officielle de la 1ère édition de la Choralis Fourmies Féminine Classic, course de classe 1.2.
N'hésitez pas à partager auprès de vos contacts!!!
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
10-08-2019 16:56:40

Message de BORA-hansgrohe du 10-08-2019📷 Gallery | #TDP2019

Snapshots from yesterday's final stage at Tour de Pologne
Find all our #pictures on our website: https://www.bora-hansgrohe.com/en/galerie
----
Bildergalerie von der gestrigen Etappe in Bukowina
Alle unsere Fotos...
En voir plus

Amgen Tour of CaliforniaAmgen Tour of California
10-08-2019 16:48:25

Message de Amgen Tour of California du 10-08-2019The Rise and Rise of Egan Bernal : ‪Learn about cycling phenomenon Egan Bernal & his journey from his 2018 #AmgenTOC win to his 2019 Le Tour de France victory...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 16:35:59

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019O Útimo Km do triunfo de António Carvalho. A Camisola Amarela Santander está empatada.
Voir la vidéo

Mertz RémyMertz Rémy
10-08-2019 16:26:32

Message de Mertz Rémy du 10-08-2019Je serai au départ du BinkBank Tour qui se déroulera du 12 au 18 août. http://www.binckbanktour.com/2019/fr/competition.html?Competition_ID=3184

Je tenais aussi à vous remercier du soutien dans ces moments difficiles. Bjorg restera à...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 16:26:16

Vitória de António Carvalho na Srª da Graça. João Rodrigues foi segundo e Joni Brandão terceiro. Um segundo de diferença na etapa entre os melhores da Geral. Joni Brandao mantem...

Rüdiger SeligRüdiger Selig
10-08-2019 16:20:04

Message de Rüdiger Selig du 10-08-2019First time for me to wearing the german national kit for European championships as a pro. Ready for fighting! 😎
#alkmaar #dutch #europeans #roadcycling #bunddeutscherradfahrer #39 #borahansgrohe #iamspecialized_road #ride100percent #sworks...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 16:19:32

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019Chegada à Sra. da Graça
Voir la vidéo

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 10-08-2019We’ve loved having @MATTEOTRENTIN in this stunning @GiordanaCycling European champs kit, but it’s time for him to try to defend it tomorrow at #EuroRoad19
📷 Remo Mosna
Ritratto di famiglia al...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 16:05:04

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019Um mar de gente, um mar de emoções esta Graça que é uma Senhora etapa⛰⛰⛰. Viva Mondim de Basto nas imagens RTP
Voir la vidéo

Tour of UtahTour of Utah
10-08-2019 16:01:38

Message de Tour of Utah du 10-08-2019We’re so excited to welcome Team Bridgelane and have them be part of the tour this year! Good luck our there! #teambridgelane #teamworkwinsraces #TOU2019
@TeamBridgeLane
En voir plus

UAE TourUAE Tour
10-08-2019 16:00:01

Message de UAE Tour du 10-08-2019✏️Trivia✏️ Peloton is originally a French word. In French, "peloton" literally means "ball," but it is most often used with the meaning “group”.
!ضف إلى معلومات
معنى مصطلح "بلوتون"؟
فرنسي الأصل ومعناه (الكتيبة...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 15:47:38

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019🎥Ui, ui…olha a Curva!!!!⛰⛰
Voir la vidéo

Matteo TrentinMatteo Trentin
10-08-2019 15:39:50

Message de Matteo Trentin du 10-08-2019Euro champ family!!When i told to my kids that from tomorrow i will maybe change my jersey they start to look a bit too serious! So i suppose is better...
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
10-08-2019 15:36:10

Message de BinckBank Tour du 10-08-2019Live vanuit Hulst (NL) de ploegenvoorstelling zondag 11 augustus
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 15:30:49

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019Daniel Mestre só tem mesmo de chegar ao Porto para definitivamente vestir a Camisola Verde Rubis Gás da Classificação do Pontos. Será outro vencedor nesta Volta 2019.
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
10-08-2019 15:25:57

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 10-08-2019Tomorrow at 11:30 AM, the 2019 European Road Cycling Championships (elite men) will take place in Alkmaar, the Netherlands. Last year, it was the Italian Matteo Trentin who took the...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
10-08-2019 15:23:15

Message de Team Novo Nordisk du 10-08-2019"This jersey is for Bjorg. He was in my heart and he was in my head."

Charles Planet pays respects to Lotto Soudal Cycling Team Fanpage's Bjorg Lambrecht.
Voir la vidéo

Dorian GodonDorian Godon
10-08-2019 15:22:01

Message de Dorian Godon du 10-08-2019Après une belle expérience en équipe de France 🇫🇷 pour le Championnat d’Europe de Clm mixte, je serai au départ du BinckBanktour du 12 au 18 août!
En voir plus

Valentin MadouasValentin Madouas
10-08-2019 15:19:44

Message de Valentin Madouas du 10-08-2019Superbe semaine sur les critériums 🚲🇫🇷 Merci à l’ensemble des organisateurs, des bénévoles et au public présent 👍🏼 🔜BinckBank Tour

Critérium de Lisieux
Critérium Cycliste International de Marcolès Criterium de Castillon la...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 15:14:41

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019Sabem que a 81ª Volta a Portugal Santander já tem um vencedor?
Chama-se Luís Gomes! É o Rei dos Trepadores - Camisola Azul Liberty Seguros. Ainda antes de chegar ao Monte...
Voir la vidéo

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
10-08-2019 15:13:27

Message de Taylor Saturday loves. Wow I love you so much my beautiful Nirvana Lillian Eisenhart. You truly put the greatest smile on mine and your mamas face. You are so loved baby...
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 10-08-2019Ecco il nuovo Style in occasione del @thetourofutah 🇺🇸🇺🇸🇺🇸 è una grande occasione e un onore partecipare a questo splendido evento dove daremo il massimo per cogliere ottimi risultati! @neri_selleitalia_ktm...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 14:47:22

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019Unai Cuadrado era, até há pouco, o líder da Juventude Camisola Branca Jogos Santa Casa. O basco é um dos quatro abandonos desta etapa devido a queda.
Voir la vidéo

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
10-08-2019 14:40:08

Wat een teamplayer, Sofie ! 😍😍
Zich uit de naad gewerkt, om Lotte in een goede positie naar de spurt te loodsen.
Zoals het haar was opgedragen.
Dikke duim, Sofie !!!! 🏆

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 14:27:38

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019Senhora da Graça.
Voir la vidéo

Tour of UtahTour of Utah
10-08-2019 14:18:01

Message de Tour of Utah du 10-08-2019Bring the Tour of Utah home with you! Bish's Rv is giving Tour fans the chance to purchase an RV and get a National Parks pass for the year, in...
En voir plus

Esteban Chaves ECHEsteban Chaves ECH
10-08-2019 14:15:43

Message de Esteban Chaves ECH du 10-08-2019Cuando te quitas los prejuicios y compartes tu tiempo con quien más lo necesita, demuestras que eres #100xCientoHUMANO

Fundación Solidaridad por Colombia
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 14:15:26

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019Volta a Portugal Santander - 9ª Etapa : Km 48 - Queda no pelotão e mais desistências confirmadas.
Julen Amezqueta (Caja Rural)
Lukas Ruegg (Swiss Race Academy)
Unai Cuadrado (Equipo Euskad) -...
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
10-08-2019 13:59:29

Message de Philippe Gilbert du 10-08-2019Great atmosphere, great hospitality and a nice win yesterday in Gemeente Maastricht. Thanks for having me, RSM-Wealer Ronde! 💐🥇 #season17
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 13:59:01

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019Vicente Garcia De Mateos abandonou ao Km 47
O espanhol era quarto na geral, a apenas 34 segundos do camisola amarela. Acompanhem o relato escrito em direto em bit.ly/81VP9Etapa
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 10-08-2019‪À partir de lundi, nos coureurs seront sur les routes belges et néerlandaises pour le Binck Bank Tour ! Notre compo ⤵️ ‬
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
10-08-2019 13:23:49

Message de Damiano Cunego du 10-08-2019Ciao ragazzi volevo condividere con voi questa foto.
Nella mia citta’, qui a Verona,sono sempre stato fortunato per quanto riguarda i percorsi d’allenamento.
Avevo ed ho anche ora la pianura per potermi...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 13:19:29

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019Partida para a Senhora da Graça em Fafe.
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
10-08-2019 13:15:19

Message de UAE Team Emirates du 10-08-2019‪✍️ Welcome Maximiliano Richeze 🇦🇷 , one of the most reputable lead-out riders in the peloton will wear the UAE Team Emirates 🇦🇪 jersey next season.

‪👉 More details on...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 13:04:56

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019Jornal da Tarde RTP com João Pedro Mendonça e Marco Chagas em direto do alto da Srª da Graça. Aqui podemos ouvir também as declarações dos três primeiros classificados à...
Voir la vidéo

Edward Theuns FanpageEdward Theuns Fanpage
10-08-2019 13:04:28

Message de Edward Theuns Fanpage du 10-08-2019Proud to wear the national jersey again!
🇧🇪🇧🇪🇧🇪
Tomorrow-> European Championship in Alkmaar.

Trots dat ik opnieuw de nationale trui mag dragen! 🇧🇪🇧🇪🇧🇪
Morgen-> Europees Kampioenschap in Alkmaar.

Greets.
Eddie
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
10-08-2019 13:03:46

Message de Zdenek Stybar du 10-08-2019Looking forward to the end of the season! Read More about my goals for the next months and go way back to A fantastic begin of the season 😄
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
10-08-2019 12:54:16

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 10-08-2019🥤 À la tienne Jimmy Turgis et Joyeux Anniversaire ! 🎂

📸 FRJ design & photography

#BirthdayGlaz l #ThereIsNoTry
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 12:37:37

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019Vai ser uma Graça ⛰⛰a Senhora Etapa deste Sábado

Espreitem como está a Classificação dos cinco primeiros...
9ª Etapa já saiu de Fafe 💪💪 e já está a subir ⛰. Acompanhem...
En voir plus

Robin CarpenterRobin Carpenter
10-08-2019 12:34:56

Message de Robin Carpenter du 10-08-2019Hittin it hard tomorrow with some fast flatlanders at the Slag Om Norg (the host town is Norg, and I think Slag is battle?). Hopefully the legs are open after...
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
10-08-2019 12:30:16

Message de BinckBank Tour du 10-08-2019📱 💻 Follow Sunday's team presentation from the first row via our Facebook Live session!
ℹ️ Movistar will be the first team on stage at 5pm, Deceuninck - Quick-Step is the...
Voir la vidéo

Message de Alessandro De Marchi Sportland
Sportland Marathon Bike
MegaBike Mega Intersport
Lago Dei Tre Comuni
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 10-08-2019Prova femminile in corso all'Europeo di Halkmaar......tanto vento e grande selezione già dai primi giri.....se domani sarà così se ne vedranno delle belle!
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
10-08-2019 12:16:46

Message de Team Cofidis du 10-08-2019Hier, notre team handi s'est illustrée lors des épreuves en contre-la-montre de la Coupe du Monde Paracyclisme Route UCI - Baie-Comeau. 😍

🥈 Katell Alençon (WC4) décroche l'argent et se rapproche...
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
10-08-2019 12:06:29

Message de Hugo Sancho du 10-08-2019ESPETÁCULO QUE É A GRAÇA

Vem aí a última oportunidade de eu voltar a brilhar nesta volta, passa tudo rapido na VOLTA das emoções.

A foto enganam parece que "riu" quando...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 10-08-2019First Czech rider to win a cobbled Classic, Zdenek Stybar talks of his excellent year, renewing with Deceuninck - Quick-Step, riding the Vuelta, and his goals for the last part...
En voir plus

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
10-08-2019 11:49:57

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 10-08-2019🇳🇱 CAMPIONATELE EUROPENE 2019
📍ALKMAAR-OLANDA
____________
Mâine se va desfășura proba de fond al Campionatelor Europene,iar Edi va reprezenta România la aceasta proba. La start vor fi foarte multe...
En voir plus

Björn ThurauBjörn Thurau
10-08-2019 11:25:09

Message de Björn Thurau du 10-08-2019Will we still laugh after today’s stage 9? I hope so 😌 @voltaportugal #voltaaportugal #cycling #cyclinglife #ciclismo #climbing #mountains #portugal #fizikshoes #vitofeirensepnb
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 10-08-2019🇧🇪🇳🇱 #BinckBankTour

With #SlagOmNorg and #EuroRoad2019 (for Elmar), there's plenty of weekend action for our #ROC boys. But we're already looking forward to next week: BinckBank Tour here we come! How...
En voir plus

Bjorg Lambrecht OfficialBjorg Lambrecht Official
10-08-2019 11:13:02

Message de Bjorg Lambrecht Official du 10-08-2019Uitgeverij De Muur : Mooie woorden...
En voir plus

Message de Alessandro De Marchi Ultimo appuntamento della settimana del ciclismo giovanile by Ciclistica Bujese Società Sportiva dedicato ai miniciclisti
con il 1° Trofeo Spazio Sport Lido!!

ci vediamo domani mattina...e poi finiamo con...
En voir plus

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
10-08-2019 11:06:18

Message de Grand Prix de Plouay du 10-08-2019Grand Prix de Plouay Bretagne - WNT Rotor on his own Trophy : #GrandPrixLorientAgglo-Tropheé WNT - ROTOR Pro Cycling

Welcome to WNT Rotor on his own Trophy 🏆🇩🇪🇫🇷🇮🇹🇪🇸 (link : http://www.gpplouay-bretagne.bzh/uci-women/wnt,rotor,on,his,own,trophy-183-UK.html)...
En voir plus

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
10-08-2019 11:06:16

Message de Grand Prix de Plouay du 10-08-2019Grand Prix de Plouay Bretagne - WNT Rotor on his own Trophy : #GrandPrixLorientAgglo-Tropheé WNT - ROTOR Pro Cycling

Welcome to WNT Rotor on his own Trophy 🏆🇩🇪🇫🇷🇮🇹🇪🇸 (link : http://www.gpplouay-bretagne.bzh/uci-women/wnt,rotor,on,his,own,trophy-183-UK.html)...
En voir plus

Ted KingTed King
10-08-2019 11:02:44

Message de Ted King du 10-08-2019My shred sled for Leadville 🤙🛷 The lack of oxygen here is made up by this beauty’s grandeur: •@cannondalemountain FSi Hi-Mod
•@srammtb Eagle 10-50 cassette with a 38t chainring!
•@arundelbike Mandible...
En voir plus

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
10-08-2019 10:59:17

Message de Romain Feillu Officiel du 10-08-2019CRITERIUM DE DUN LE PALESTEL (54ème édition)

Samedi 10 août 2019
Départ du Critérium à 20h30

Liste des engagés :

Professionnels
Tony Gallopin, Julien Bernard, Anthony Roux, Guillaume Martin, Mickaël Chérel, Florian Vachon, Pierre Rolland,...
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
10-08-2019 10:57:26

Message de Tour de l'Avenir du 10-08-2019Cette fois c’est la bonne ! L’an dernier Alberto Dainese levait les bras pour la 4e place sur le Tour de l’Avenir, aujourd’hui, il devient champion d’Europe U23 😅👏
#EuroRoad19
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
10-08-2019 10:56:50

Message de Cesare Benedetti du 10-08-2019Xả toàn bộ giỏ xách hiệu lấy tương tác
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
10-08-2019 10:47:19

Message de Movistar Team du 10-08-2019Carapaz regresa a la competición en la Vuelta a Burgos : 🔜🚂🇪🇨 We're already thinking about what next week has in store, as #Giro winner Richard Carapaz returns in the...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 10-08-2019Cheers if you too are enjoying summer and start the weekend with a big smile!
Photo: Sigfrid Eggers
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
10-08-2019 10:45:34

Message de CCC Development Team du 10-08-2019Stanisław Aniołkowski wyścig ze startu wspólnego U-23 kończy na 4. miejscu. Brawa dla Staśka i Damian Papierski za świetną pracę na wyścigu 💪🚴‍♂️🇵🇱

A niżej kilka słów od Staśka ⬇️🚴‍♂️⬇️

„Wyścig ułożył...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 10:33:53

Message de Volta a Portugal du 10-08-20199ª Etapa | Fafe > Mondim de Basto (Alto Sra. da Graça) - 133,5 Km
#voltaaportugal
Voir la vidéo

Frederico FigueiredoFrederico Figueiredo
10-08-2019 10:20:51

Message de Frederico Figueiredo du 10-08-20199 etapa Volta a Portugal - Chegada Sra da Graça

133kms durinhos com tudo por decidir, vamos !

#sporting
#tavira
#lojasdavisao
#oakley
#bont
#limaelimao
#prozis
#prozisathlete
#exceedyourself
#voltaaportugal
#ktmbikeportugal

📸@joaofonsecaphotographer
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
10-08-2019 10:07:04

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 10-08-2019The BinckBank Tour kicks off Monday: it's like a midsummer throw back to classics season: our roster:
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
10-08-2019 10:00:03

Message de UAE Team Emirates Supporters du 10-08-2019Altro innesto, altro giovane che andrà a rimpolpare la rosa dei prossimi anni. Mikkel Bjerg ha soli 20 anni, è Danese ed è uno specialista delle cronometro, ha vinto gli...
En voir plus

Jelle WallaysJelle Wallays
10-08-2019 09:59:13

Message de Jelle Wallays du 10-08-2019Black week @tourdepologne but we will fight for you #bjorg #143 📸 @facepeeters
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 09:52:49

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019Santa Casa da Misericórdia- Patrocinador oficial da Volta.
Voir la vidéo

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 09:50:51

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019Via Verde - Patrocinador oficial da Volta.
Voir la vidéo

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
10-08-2019 09:45:54

Message de Audrey Cordon-Ragot du 10-08-2019Entraînement matinal pour suivre les Championnats d'Europe cet après-midi et encourager l'équipe de France (Fédération Française de Cyclisme (FFC)) ! 😃💪🇫🇷

📺 France tv sport & Eurosport pour regarder tout ça.

#EuroRoad19...
En voir plus

Message de Maciej Paterski Official Fanpage du 10-08-2019To nie był najlepszy Tour de Pologne w moim wykonaniu. Niestety, nie udało się wstrzelić z formą w ten wyścig... Za pare dni kolejny start w Czech Cycling Tour miejmy...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 09:42:08

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019Santa Casa da Misericórdia de Lisboa patrocionador oficial da Volta.
Voir la vidéo

La VueltaLa Vuelta
10-08-2019 09:30:00

Message de La Vuelta du 10-08-2019⏱ Faltan 14 días

➡ En las tres últimas ediciones de La Vuelta Deceuninck - Quick-Step Cycling Team ha ganado 14 etapas. ¿Cuántos ganadores diferentes recuerdas?

Tissot #OfficialTimeKeeper
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
10-08-2019 09:28:13

Message de CCC Development Team du 10-08-2019Damian Papierski i Stanisław Aniołkowski od 9:00 walczą na wyścigu ze startu wspólnego U-23 na Mistrzostwach Europy 💪🚴‍♂️🇵🇱

Wyścig możecie zobaczyć na www.sport.tvp.pl
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 10-08-2019Demain, c'est les championnats d'Europe sur route ! 4 de nos coureurs seront au départ ! ⤵

🇫🇷 Olivier Le Gac
🇫🇷 Mickaël Delage
🇫🇷 Arnaud Démare
🇳🇱 Ramon...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 09:17:47

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019Quem vai chegar a sorrir ao Monte Farinha? Acompanhe a emocionante reta final da Volta. 💪💛

#VOLTA2019 #9ªEtapa #SraDaGraça
En voir plus

Paris Camembert OfficielParis Camembert Officiel
10-08-2019 09:11:42

Message de Paris Camembert Officiel du 10-08-2019Les vidéos des deux cyclistes youtubeurs viennent de dépasser les 7,5 millions de vues : https://actu.fr/normandie/lisieux_14366/insolite-cycliste-youtubeur-cedric-guerin-sein-peloton-criterium-dapres-tour-france-lisieux_26139249.html
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 09:06:31

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019Liberty Seguros - Patrocinador oficial da Volta.
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 09:03:02

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019Rubis Gás- Patrocinador oficial da Volta.
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
10-08-2019 09:01:40

Message de Team Sunweb du 10-08-2019#SlagOmNorg🇳🇱

#DevoTeamSunweb are back in action at the tough Slag om Norg tomorrow! Here's who we have lining up👇🏻

🇨🇦 Ben Katerberg
🇳🇱 Edo Maas
🇳🇱 Tim Naberman
🇩🇪 Martin Salmon
🇳🇱 Nils Sinschek...
En voir plus

Rafał MajkaRafał Majka
10-08-2019 08:51:54

Message de Rafał Majka du 10-08-201976.Tour de Pologne za nami...

Wyścig, który zostanie w pamięci na długo i mam nadzieję, że jeszcze mocniej scali naszą kolarską rodzinę 🖤#143

Jako BORA-hansgrohe kończymy rywalizację z dwoma zwycięstwami etapowymi...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
10-08-2019 08:44:11

Message de Tour de Pologne du 10-08-2019🗣 ”The team was amazing. Tao Geoghegan was maybe stronger than me on this race, but he dedicated all his work for me. Big thanks for that” - #TDP2019🇵🇱 winner...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 10-08-2019Wish Rémi Cavagna a happy birthday in the comments section of this post.
Photo credit: GettySport
En voir plus

Amaro AntunesAmaro Antunes
10-08-2019 08:21:57

Message de Amaro Antunes du 10-08-2019Terminàmos a volta a Polónia ! Competição exigente nos últimos 2 dias, algo que vem a calhar bem para o que nos espera no futuro 💪☘️
📸 Cor vos
En voir plus

Bjorg Lambrecht OfficialBjorg Lambrecht Official
10-08-2019 08:14:57

Message de Bjorg Lambrecht Official du 10-08-2019aalter.be : De Belgische wielerwereld verliest een groot talent. Betuig jouw steun door het publieke rouwregister te tekenen. Dit kan nog tot en met maandag 12 augustus ...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
10-08-2019 08:08:41

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 10-08-2019Un petit smoothie pour débuter le week-end ? C'est Maxime Cam et Poulain & Fils Traiteur qui régalent. 🤓🥤

#Interceltique19 l #ThereIsNoTry
Voir la vidéo

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
10-08-2019 07:30:00

Message de Arctic Race of Norway du 10-08-2019Only one week to go until the Queen's stage, finishing at the summit of Storheia mountain ⛰️

Here's a little throwback to when Adam Ťoupalík won last year's 3rd Stage from...
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
10-08-2019 07:06:34

Message de CCC Team du 10-08-2019PREVIEW: "BinckBank Tour is a race that has always suited me in the past and it's one that I always like coming back to." - Greg Van Avermaet

Meet our...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 10-08-2019Merci au Département des Bouches-du-Rhône pour son soutien depuis toujours 😊 1️⃣3️⃣
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
10-08-2019 07:00:03

Message de Team Sunweb du 10-08-2019Join us in wishing Søren Kragh Andersen a very happy 25th birthday!🎂

Enjoy your day, Søren!🥳
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
10-08-2019 06:54:45

Message de UAE Team Emirates du 10-08-2019UAE Team Emirates 🇦🇪 sets off to Spain 🇪🇸 for the Vuelta a Burgos, meet our line-up:

Rui Costa 🇵🇹
Matt Beers 🇿🇦
Simone Petilli 🇮🇹
Jan Polanc 🇸🇮
Edward Ravasi 🇮🇹
‪Aleksandr Riabushenko 🇧🇾
Rory Sutherland...
En voir plus

Kenny DehaesKenny Dehaes
10-08-2019 06:50:03

Message de Kenny Dehaes du 10-08-2019Wijziging in het programma.
Geen Profronde Zevenbergen, geen Heusdenkoers.
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
10-08-2019 06:45:58

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 10-08-2019TOUR OF UTAH: NUOVO LOOK PER IL DEBUTTO AMERICANO

Lunedì sarà una giornata storica per la Neri Sottoli - Selle Italia - KTM in quanto il Tour of Utah segnerà il...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
10-08-2019 06:44:43

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 10-08-2019TOUR OF UTAH: A NEW LOOK FOR OUR AMERICAN DEBUT

Monday will be an historical day for the team Neri Sottoli - Selle Italia - KTM as we will make our...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
10-08-2019 06:35:05

Message de Tour de Pologne du 10-08-2019Wait... no racing today?
Jak to... dziś bez ścigania? 😕
#TDP2019🇵🇱 #UCIWT
📷 Szymon Gruchalski Cycling

Carrefour TAURON LOTTO. Grupa LOTOS TVP Sport Bądźmy Razem. TVP MM Cars Tissot Studio55 Onet Radio ESKA...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
10-08-2019 06:30:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 10-08-2019Happy Birthday Callum, enjoy your day! 🎉🎁🎉
En voir plus

Laurens Ten DamLaurens Ten Dam
10-08-2019 06:12:04

Message de Laurens Ten Dam du 10-08-2019Iedere week koffie? Ik beloof niet dat we de koffie met de @magistralecyclingcoffee brandweerbus brengen. Maar iedere week verse gravelgrinder koffie door je brievenbus is gegarandeerd! #liveslowridefast #earnyourcoffee #linkinbio
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
10-08-2019 06:11:56

Message de UAE Team Emirates Supporters du 10-08-2019Il Giro di Polonia ci ha riconsegnato un ottimo Simone Petilli. Il Lecchese in questi giorni ha provato più volte a mettersi in mostra e ieri ha centrato la...
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
10-08-2019 05:30:36

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 10-08-2019Contrôle antidopage ce matin à 6h30.
Le 3ème contrôles de la semaine !
Merci UCI Cycling de continuer cette lutte et de garder la pression élevée pour les tricheurs !...
En voir plus

Drapac CyclingDrapac Cycling
10-08-2019 04:54:34

Message de Drapac Cycling du 10-08-2019After finishing 2nd in yesterday’s stage, Ryan Thomas went one better today, taking the win and overall lead in Stage 3 of the Tour of Tweed. #MoreThanACyclingTeam
En voir plus

Cesare BenedettiCesare Benedetti
10-08-2019 04:40:25

Message de Cesare Benedetti du 10-08-2019Váy siêu đẹp giá siêu yêu💖💖💖
Voir la vidéo

Jarlinson PantanoJarlinson Pantano
10-08-2019 04:36:15

Message de Jarlinson Pantano du 10-08-2019“El secreto del cambio es enfocar toda tu energía no en luchar contra lo viejo si no en construir lo nuevo” 👌👌👌👌👌 #hagamosleel14apantano #hagamosleun14aldeporte #vida #dios #familia #enjoy #siemprefuertes
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
10-08-2019 02:49:03

‼️ATTN: Important Event Update‼️
Due to the recent conditions in Little Cottonwood Canyon, there will be a change to the Team Presentation. The event is still happening, but there will...

Jessenia MenesesJessenia Meneses
10-08-2019 00:07:44

Message de Jessenia Meneses du 10-08-2019Lo que no me mata me fortalece y transforma 💫 #jm
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
10-08-2019 00:00:11

Message de Volta a Portugal du 10-08-2019Hoje realiza-se a mítica etapa da Senhora da Graça.
En voir plus

Accès aux messages par jour

August 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10

July 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31