ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Tayler WilesTayler Wiles
11-08-2019 23:17:07

Message de Tayler Wiles du 11-08-2019Give me a long ride in Ireland any day...oh I mean a cycle! 😉🇮🇪🚲
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
11-08-2019 23:05:04

Message de Tour of Utah du 11-08-2019During the race, you will have the chance to enter to win a free 2-year lease of these awesome Ford EcoSport! Keep an eye out for this beauty during the...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 11-08-2019We can't wait to kick off the BinckBank Tour today!
Video: La Pédale
Voir la vidéo

Message de EF Education First Pro Cycling du 11-08-2019Lachlan Morton, third at Leadville on Saturday, sums up the experience like this: “There is such a huge sense of community around this event. It’s so tied into the identity...
En voir plus

Drapac CyclingDrapac Cycling
11-08-2019 21:56:21

Message de Drapac Cycling du 11-08-2019A great end to the Tour de Tweed, with Jensen Plowright taking the win in the final stage, while Ryan Thomas finished at the top of the general classification. #MoreThanACyclingTeam
En voir plus

Nans PetersNans Peters
11-08-2019 21:47:25

Message de Nans Peters du 11-08-2019Merci aux critériums de Dijon, Aix en Provence, Dun le Palestel et Vayrac pour leur accueil. Une première expérience qui m'aura plu, aussi proche du public!
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 11-08-2019A fantastic Elia Viviani was crowned European Champion Sunday afternoon, in Alkmaar: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/4076/elia-viviani-crowned-european-champion
Photo: GettySport
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
11-08-2019 21:28:56

Message de BORA-hansgrohe du 11-08-2019📸 Check out these snaps from the BinckBank Tour Team Presentation today, as the #BORAhansgrohe guys arrived in style ✌️
---
📸 Schaut euch mal diese Aufnahmen von der BinckBank Tour...
En voir plus

Marco Canola fans clubMarco Canola fans club
11-08-2019 21:14:18

Message de Marco Canola fans club du 11-08-2019Presentazione Tour oggi Utah
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
11-08-2019 21:12:48

Message de Volta a Portugal du 11-08-201981ª Volta a Portugal Santander 2019

10a Etapa CRI 19,5km Vila Nova de Gaia (Canidelo) - Porto durante a 81ª Volta a Portugal Santander 2019, Foto PODIUM / Paulo...
Voir les 162 photos

Tour of UtahTour of Utah
11-08-2019 21:00:38

Message de Tour of Utah du 11-08-2019Tomorrow is the day! Our 2019 Prologue presented by Zions Bank is about to go down! Will you be there tomorrow? 😆 🚲
@ZionsBank @Snowbird
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
11-08-2019 21:00:22

Message de BinckBank Tour du 11-08-2019Voorspel de winnaar van de eerste etappe, van Beveren naar Hulst, en maak kans op een officieel BinckBank Tour 👕 wielershirt. Het is een vlakke rit, maar onze ambassadeur Maarten...
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
11-08-2019 20:55:32

Message de Philippe Gilbert du 11-08-2019Riding to the team presentation in style. Ready for a week of cycling in the BinckBank Tour! 🏎🚴‍♂️ #binckbanktour2019 #season17
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
11-08-2019 20:46:31

Message de Volta a Portugal du 11-08-2019Grande final da Volta, no contra-relógio entre Gaia e o Porto. Com a vitória de João Rodrigues. #voltaaportugal2019
Voir la vidéo

Silvan DillierSilvan Dillier
11-08-2019 20:45:19

Message de Silvan Dillier du 11-08-2019#euroroad19 was a very windy, hectic, twisty and super hard race! thanks Swiss Cycling!
now reset at home and then off to the #lavuelta19 🇪🇸

Die Em in Alkmaar war sehr windig,...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
11-08-2019 20:42:27

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 11-08-2019#ToU2019 Doppia ricognizione quest'oggi. Una parte della squadra, con il DS Francesco Frassi, è andata a visionare il difficile arrivo in salita di Powder Mountain.
Il resto dei corridori, guidati da...
En voir plus

Florian VachonFlorian Vachon
11-08-2019 20:37:51

Message de Florian Vachon du 11-08-2019Merci Elise !!
En voir plus

Maxime FarazijnMaxime Farazijn
11-08-2019 20:11:58

Een moeilijke dag om te overleven in het geel vandaag. Ik moest alleen op alles reageren en kon spijtig genoeg de sprong naar de 10 koplopers niet afmaken. Ik kwam...

Volta a PortugalVolta a Portugal
11-08-2019 20:09:58

Message de Volta a Portugal du 11-08-2019💪💪João Rodrigues é, aos 24 anos, o mais jovem vencedor da Volta dos últimos tempos 💪💪. Ganhou o contrarrelógio final e inundou de azul e branco as emoções nos...
Voir la vidéo

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 11-08-2019Guardatevi sto pezzo....azione decisiva di Matteo a portare via il gruppo e spaccare la corsa...che gamba! Anche senza salite...spettacolo puro!
Voir la vidéo

Nikolas Maes FanpageNikolas Maes Fanpage
11-08-2019 19:55:21

Message de Nikolas Maes Fanpage du 11-08-2019Na een bewogen week, start Nikolas morgen in de BinckBank Tour.
Aangezien hij daardoor dinsdag niet op de begrafenis aanwezig kan zijn, kon Nikolas vandaag in beperkte kring afscheid nemen van...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 11-08-2019🇪🇺 #EuroRoad2019
🇧🇪🇳🇱 #BinckBankTour

Bad news for Elmar Reinders: he had to abandon the European Championships road race with back pain after he was hit from behind. He'll visit his physiotherapist tomorrow...
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
11-08-2019 19:50:22

Florian termine 29e, du championnat d’Europe

Przemyslaw KasperkiewiczPrzemyslaw Kasperkiewicz
11-08-2019 19:42:04

Message de Przemyslaw Kasperkiewicz du 11-08-2019UKS Zefir Wola Droszewska 🥇☺️. Szkoda tylko że nie mogłem ich zobaczyć w akcji na własne oczy. Za to cała relacja z zawodów przekazana od trenera Krzysia Perza. Gratulacje...
En voir plus

Message de Francesco Manuel Bongiorno Fans Club du 11-08-2019Trying last climb in Powder Mountain of Stage 3 @thetourofutah very very hard!!! #inaction #hardclimb #States #USA
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
11-08-2019 19:20:46

Message de Team Bahrain Merida du 11-08-2019Are you cheering us on our next race?

👋🏻 See you tomorrow for the opening stage of the BinckBank Tour
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
11-08-2019 19:17:30

Message de BinckBank Tour du 11-08-2019Pictures of the team presentation in Hulst 🚴📸
En voir plus

CCC TeamCCC Team
11-08-2019 19:08:29

Message de CCC Team du 11-08-2019‪Thanks for the warm welcome #BinckBankTour 👋👋! ‬

‪#RideForMore 📷: Cor Vos ‬
En voir plus

Adrien Petit (OFFICIEL)Adrien Petit (OFFICIEL)
11-08-2019 19:07:51

Message de Adrien Petit (OFFICIEL) du 11-08-2019BinckBank Tour : La 15ème édition du BINCKBANK TOUR se déroulera du lundi 12 août au dimanche 18 août 2019. Adrien portera le dossard N°225 !

• SITE OFFICIEL :
http://www.binckbanktour.com/
En voir plus

Joaquim Purito RodríguezJoaquim Purito Rodríguez
11-08-2019 19:01:16

Message de Joaquim Purito Rodríguez du 11-08-2019Por fin encontré mi grupeta!!!😈😈
En voir plus

Przemysław NiemiecPrzemysław Niemiec
11-08-2019 18:57:01

Message de Przemysław Niemiec du 11-08-2019https://www.facebook.com/1417636451822065/posts/2275692862683082/
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
11-08-2019 18:49:47

Message de Zdenek Stybar du 11-08-2019Aight! Let’s go for a week of racing across 🇳🇱 and 🇧🇪! BinckBank Tour

- 7 stages
- From Beveren to Geraardsbergen
- 4 sprintstages, 2 hilly stages, 1 time...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 11-08-2019Get your Deceuninck - Quick-Step keyring (handmade in Italy from leather and the tires used by our team) signed by European Champion Elia Viviani: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/shop/product/59/signed-keychain
En voir plus

〰️1️⃣ DAY〰️
https://www.instagram.com/p/B1B39wsluDo/?igshid=1tsg4qfvuoe24

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
11-08-2019 18:37:06

Message de Tom Bohli Followers du 11-08-2019Team Präsentation BinckBank Tour:
Tom spricht Holländisch!
Ich versteh nur Bahnhof!!😂
Was für ein Sprachtalent👏
Tom speaks dutch! I don't understand even one word!!😂
What a talent!!👏
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
11-08-2019 18:34:02

Message de UAE Team Emirates Supporters du 11-08-2019Domani siamo al via del Binck Bank Tour, gara di sette giorni che vogliamo correre da protagonisti. Cronometro breve a parte che Bohli dovrà sfruttare per mettersi in mostra, la...
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
11-08-2019 18:32:33

Message de BinckBank Tour du 11-08-2019Renners voorgesteld op bomvolle Grote Markt Hulst ➡️ http://fal.cn/33oqP
En voir plus

Frederik FrisonFrederik Frison
11-08-2019 18:31:41

Message de Frederik Frison du 11-08-2019#FrederikFrison staat morgen (11/08) aan de start van de BinckBank Tour! 🚴🏼‍♂️🚴🏼‍♂️🚴🏼‍♂️ Succes topper! 🤩

#LottoSoudal #RideForBjorg 💫
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
11-08-2019 18:25:42

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 11-08-2019C'est reparti, après une dizaine de jours de répit!

Le Binck Bank tour commence demain, avec la sélection suivante pour Wanty-Gobert:

🇧🇪 Aimé De Gendt
🇧🇪 Tom Devriendt
🇧🇪 Timothy Dupont
🇳🇱 Wesley Kreder
🇧🇪 Xandro...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
11-08-2019 18:23:32

Message de Tiago Machado du 11-08-2019Como sempre dei o meu melhor, mas quando os adversários demonstram tanta superioridade só resta felicitar los... por fim uma palavra de incentivo para o @frederico_1991_ , pois sei...
En voir plus

Laurens Ten DamLaurens Ten Dam
11-08-2019 18:21:43

Message de Laurens Ten Dam du 11-08-2019The #nh100 keeps the hit Squad happy @ North Holland
En voir plus

Arnaud DémareArnaud Démare
11-08-2019 18:02:06

Message de Arnaud Démare du 11-08-2019‪Quelle course ces championnats d’Europe! 😱‬
‪Déçu d’avoir décroché du wagon de 15 sur une erreur de pilotage en glissant sur une bande blanche..‬
‪Seulement 42 coureurs pour finir cette course usante‬
‪La...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
11-08-2019 18:01:33

Message de Arctic Race of Norway du 11-08-2019Do you need to rent a bike for the #ArcticRace challenge next week?🚴🏽‍♀️ Check out the link below!🙌🏼
En voir plus

CCC TeamCCC Team
11-08-2019 17:59:34

Message de CCC Team du 11-08-2019Classic cars 😍, enthusiastic fans 👌 and one team ready to race hard over the next week 💪!

Here’s 👇 a looks behind the scenes at today’s #BinckBankTour team presentation....
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
11-08-2019 17:55:22

Message de Equipe Arkéa Samsic du 11-08-2019Longtemps meilleur temps provisoire Thibault Guernalec a pris la 5ème place du contre-la-montre final du Tour du Portugal ! 👏

Thibault Guernalec : « J’y ai cru jusqu’au bout surtout quand...
Voir la vidéo

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
11-08-2019 17:51:44

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 11-08-2019Preview BinckBank Tour 2019 : Tomorrow our team will start in the BinckBank Tour. Tim Wellens took the overall victory in 2014 and in 2015. Sports director Herman Frison looks...
En voir plus

Davide CimolaiDavide Cimolai
11-08-2019 17:50:43

Message de Davide Cimolai du 11-08-2019Una foto vale più di mille parole.
La Squadra Azzurra 🇮🇹
Un gruppo fantastico ed è questo che ci rende unici.
Grazie @eliaviviani che finalizzi un lavoro eccezionale. #forzaazzurri
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
11-08-2019 17:50:29

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 11-08-2019✔️ Cerramos once días de competición en la #VoltaPortugal habiendo dejado todo en la carretera. Sólo faltó rematar el buen trabajo de todos

📝 Balance con declaraciones de Rubén Martínez +...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
11-08-2019 17:50:02

Message de Volta a Portugal du 11-08-2019João Rodrigues vence a Volta nos Aliados.

#VOLTA2019
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 11-08-2019Tour d'Ecosse

Stine Borgli était présente ( avec la sélection norvégienne ) sur le Tour d'Ecosse, nouvelle épreuve du calendrier cette semaine.

La 1ère étape a du être interrompue à cause...
En voir plus

Marco MarcatoMarco Marcato
11-08-2019 17:41:59

Message de Marco Marcato du 11-08-2019Let s go 💪
Voir la vidéo

Matteo TrentinMatteo Trentin
11-08-2019 17:33:16

Message de Matteo Trentin du 11-08-2019What a day , what a team , what a race! The euros stars are still in italy! Different shoulders but @eliaviviani rock this day in perfect style! Good job...
En voir plus

Elia VivianiElia Viviani
11-08-2019 17:28:27

Message de Elia Viviani du 11-08-2019Che giornata! Sono super felice di questa vittoria e poter essere il nuovo campione europeo! 🙌 Un risultato che sarebbe stato impossibile senza i miei compagni di squadra che sono...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
11-08-2019 17:25:19

Message de CCC Development Team du 11-08-2019Ma moc ten nasz Stanisław Aniołkowski! Dziś wykręcił 🥈miejsce na Memoriale Stanisława Królaka w kategorii U-23. Gratulujemy 💪🚴‍♂️🔥
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
11-08-2019 17:24:06

Message de Israel Cycling Academy du 11-08-2019YOU GOT A TREE FROG !

Happy to announce that Sylvain Blache , an ICA loyal follower from France has got himself a free BIKE RACK.

How did he win it? He...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
11-08-2019 17:19:45

Message de BORA-hansgrohe du 11-08-2019🎥 Go behind the scenes with the #BORAhansgrohe guys at the BinckBank Tour team presentation... which includes a bonus Q&A with none other than Daniel Oss about his budding acting...
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
11-08-2019 17:09:05

Message de UAE Team Emirates du 11-08-2019‪The BinckBank Tour starts tomorrow.‬
‪🚙Let’s have a quick look behind the scenes of the Team presentation in Hulst! ‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #BinckBankTour ‬
Voir la vidéo

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
11-08-2019 16:52:37

Message de Fanpagina Sofie De Vuyst du 11-08-2019Sofie is geliefd in Nederland 😍😍
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
11-08-2019 16:40:36

Message de Rally UHC Cycling du 11-08-2019Britton aims to conquer Utah, again : With grueling gradients, high altitudes, and blistering heat, the Tour of Utah is “America’s Toughest Stage Race”. 2017 overall champion Rob Britton and...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
11-08-2019 16:28:23

Message de Volta a Portugal du 11-08-2019Joao Rodrigues ganhou o CRI e a Volta
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
11-08-2019 16:16:45

Message de Mitchelton-SCOTT du 11-08-2019#BinckBankTour 📊Stage racing returns when BinckBank Tour commences tomorrow. Here's a reminder of our 7-man team 👇

Preview 📰 http://bit.ly/MTS19BBpreview
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
11-08-2019 16:13:57

Message de Volta a Portugal du 11-08-2019Contra-relógio Gaia-Porto
Voir la vidéo

Eduard Grosu  Fan ClubEduard Grosu Fan Club
11-08-2019 16:12:44

Message de Eduard Grosu  Fan Club du 11-08-2019THE ITALIAN JOB
____________
După ce anul trecut italianul Mateo Trentin câștiga Campionatul European,astăzi,in Olanda,un alt italian a îmbrăcat acelasi tricou.De fapt eu...
En voir plus

Greg Van AvermaetGreg Van Avermaet
11-08-2019 16:06:38

Message de Greg Van Avermaet du 11-08-2019Morgen: BinckBank Tour!
En voir plus

Mike TeunissenMike Teunissen
11-08-2019 16:01:15

Message de Mike Teunissen du 11-08-2019Mike attent in eerste waaier, maar ploeg verliest grip op koers : Pittige koers op het Europees Kampioenschap, geen resultaat nadat we als ploeg net te veel achter de feiten...
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
11-08-2019 16:00:00

Message de Philippe Gilbert du 11-08-2019Fan club Philippe Gilbert « La Philippe Gilbert Juniors 2019 : Dans 1 semaine aura lieu la 34ème édition de la "Philippe Gilbert Junior" 🚴‍♂️🏆🥇
Retrouvez toutes les informations de la...
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
11-08-2019 15:54:53

Message de Taylor Since having our beautiful baby girl, #MonsterHydro has been a massive part in my everyday life and training. I love that Hydro is @musclemonster new water based drink, helping out...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
11-08-2019 15:50:08

Message de Team Sunweb du 11-08-2019🗣"The crosswind at the start of the race and the gravel in the finale made it a really hard day today."

Hear from Tim Naberman after a tough edition of #SlagOmNorg🇳🇱👇🏻...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
11-08-2019 15:40:59

Message de Volta a Portugal du 11-08-2019O frances Thibault Guernalec (Arkea-Samsic) conseguiu até agora o melhor registo do contrarrelógio com 28m 29s.259

Siga o relato da corrida com o texto escrito em direto no site...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
11-08-2019 15:37:25

Message de CCC Development Team du 11-08-2019Stanisław Aniołkowski, Kacper Walkowiak, Karol Wawrzyniak i Piotrek Pękala ścigają się dziś w Warszawie na Memoriale Stanisława Królaka 💪🚴‍♂️🔥

A jeśli chodzi o ME - to najwyżej z reprezentacji Polski zmagania...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 11-08-2019‪What an amazing week for the Deceuninck - Quick-Step riders!‬
‪European ITT Championships Gold & Silver‬
‪Pan American Games Road Race Gold‬
‪European RR Championships Gold & Silver‬
‪Photo: GettySport‬
‪ ...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
11-08-2019 15:31:26

Message de Volta a Portugal du 11-08-2019Efapel vs W52 FC Porto
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
11-08-2019 15:20:44

Message de BORA-hansgrohe du 11-08-2019📷 Gallery | 🇪🇺🇳🇱 UEC - Union Européenne de Cyclisme

Pascal Ackermann steps onto the podium taking the Bronze medal🥉 after a great effort.
With Sam Bennett taking 6th place & Rüdiger...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
11-08-2019 15:16:43

Message de Volta a Portugal du 11-08-2019Contra-relógio
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
11-08-2019 15:16:25

Message de BORA-hansgrohe du 11-08-2019Pascal Ackermann takes third at the European Road Championships. Read all about his podium place here 👉https://bit.ly/2MejZLO
---
Pascal Ackermann holt dritten Platz bei den Europäischen Straßenmeisterschaften. Lest alles dazu hier 👉https://bit.ly/2MVYtuW

#BORAhansgrohe
Photo...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
11-08-2019 15:15:04

Message de Volta a Portugal du 11-08-2019Samuel Caldeira já terminou o contra-relógio.
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
11-08-2019 15:00:03

Message de Volta a Portugal du 11-08-2019Liberty Seguros patrocionador oficial da Volta. #voltaaportugal2019
Voir la vidéo

Tour of UtahTour of Utah
11-08-2019 14:46:01

Message de Tour of Utah du 11-08-2019One. Day. Left. Hope you're prepared. #TOU2019
@KUTV2News
En voir plus

Alexander KristoffAlexander Kristoff
11-08-2019 14:36:11

Message de Alexander Kristoff du 11-08-2019Finished 4th in European championships in Alkmaar. Won the sprint in the chasing group after my teammates from Norwegian national team did a big effort trying to bring back the...
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
11-08-2019 14:31:39

Message de Burgos BH du 11-08-2019Ilusión en las filas del Burgos BH ante la disputa de la Vuelta a Burgos – BURGOS BH : 🤗 Llega la carrera a casa. ¡Afrontamos con ilusión la Vuelta...
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
11-08-2019 14:29:05

Message de Ondřej Cink du 11-08-2019Finished 28th in WC in Lenzerheide! Start was pretty good around 10th position but lap 3 I had mechanical problem and after that my feeling was very bad, but happy...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
11-08-2019 14:23:38

Message de Volta a Portugal du 11-08-2019Vila Nova de Gaia já deu a Partida do CRI de 19,5 Km que traz a Volta de regresso ao Porto e à Avenida dos Aliados. Começou também a transmissão...
Voir la vidéo

Antoine DuchesneAntoine Duchesne
11-08-2019 14:18:43

Message de Antoine Duchesne du 11-08-2019Première petite montée depuis cet hiver! Ça décrasse le moteur 🤜🏽😵🤟🏾Roulios y va vite en calvaire 😝👌🏾#ventoux #hotday https://ift.tt/2OQew09
En voir plus

Jesus HernandezJesus Hernandez
11-08-2019 14:17:30

Message de Jesus Hernandez du 11-08-2019Domingos que saben a gloria!!😊
Y mañana viaje a Burgos!!
Preparados y motivados para empezar el martes la @vueltaburgos 💪💪🚴‍♂️💨
#quererespoder
#motivation
#ilovemylife
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
11-08-2019 14:09:15

Message de UAE Team Emirates du 11-08-2019#EuroRoad19 🇪🇺 Alexander Kristoff 🇳🇴 sprint from the chase to finish 4th place in Alkmaar. Elia Viviani wins for Italy.

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance

📸: Bettini
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
11-08-2019 13:45:00

Message de Volta a Portugal du 11-08-2019Stihl patrocinador oficial da Volta. #voltaaportugal2019
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
11-08-2019 13:44:22

Message de UAE Team Emirates Supporters du 11-08-2019Buon quarto posto del nostro Alexander Kristoff ai campionati Europei. Purtroppo il Norvegese rimane fuori dalla fuga che ha deciso la corsa, vana è stata la rimonta. Bravo ugualmente!!! 💪💪💪#uaetilovvo...
En voir plus

Message de Bruno Sancho - Página de Atleta du 11-08-2019Dia de testar o circuito do XCO da IRMANIA (campenato regional acrv), com alguns amigos.👍👌

@BTTXCOIRMANIA

Korpo Activo Btt / U.D. Lorvanense

@newracewheels
@RaizdaAventura
@r&mbikestore
@elementar_cycle
@Coluer Bicycles
@Juzo
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
11-08-2019 13:38:19

Message de Mitchelton-SCOTT du 11-08-2019It was 7th and 8th respectively for Matteo Trentin and Luka Mezgec at the European Championships, after reigning champion Trentin put in a massive ride to split the bunch and...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 11-08-2019Elia Viviani devient champion d'Europe au terme d'un raid à trois dans le final.
Arnaud Démare termine 9e de ces championnats à Alkmaar.
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
11-08-2019 13:25:34

Message de Marcus Burghardt du 11-08-2019@iamspecialized_road helmet steeling protection 🔒🔒🔒
___________________________________________
#specialized #iamspecialized #sworks #venge #tarmac #shiv #roubaix #bike #bikeporn #bicycle #bici #fahrrad #radl
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
11-08-2019 13:22:36

Message de Julien Van den Brande du 11-08-2019Julien met een groepje iets voorop momenteel.

#NEUSHOORN
Voir la vidéo

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 11-08-2019Grande europeo per @matteotrentin che ha spaccato la corsa ....ed ha contribuito alla vittoria di uno strepitoso @eliaviviani nuovo campione europeo il titolo resta qua!
En voir plus

Björn ThurauBjörn Thurau
11-08-2019 13:18:16

Message de Björn Thurau du 11-08-2019One of those days... where your body does not provide you with energy!🙈 @voltaportugal #cycling #radsport #cyclinglife #suffering #sick #portugal #lonerider #stage9
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 11-08-2019‪Grande Elia Viviani!‬
‪Our rider is the new European Champion after a fantastic race in Alkmaar!‬
‪Photo: GettySport‬
En voir plus

Romain Feillu OfficielRomain Feillu Officiel
11-08-2019 13:09:09

Message de Romain Feillu Officiel du 11-08-2019CRITERIUM CYCLISTE INTERNATIONAL DE VAYRAC

Dimanche 11 août 2019
Départ du Critérium à 16h30

Liste des engagés :

Romain Bardet : Ag2r la mondiale
Daryl impey: Mitchelton Scott
Julien Bernard : trek segafredo
Romain Feillu : st...
En voir plus

Kilian FrankinyKilian Frankiny
11-08-2019 13:00:09

Message de Kilian Frankiny du 11-08-2019Die Tour de Pologne war sehr emotional. Auf der dritten Etappe hatte mein Kamerade Bjorg Lambrecht einen tödlichen Sturz. Dieser traurige Vorfall überschattete das Rennen. Die vierte Etappe fuhren wir...
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
11-08-2019 12:42:23

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 11-08-2019Troisième de la manche de coupe du monde de Lenzerheide.
Contente de mon résultat, et mega contente pour mon amie Jenny ! 😀🌟
Maintenant on rentre un peu à la maison pour...
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
11-08-2019 12:35:56

Message de Fans de Marvin Tasset du 11-08-2019Bonne Flèche, Marvin ✊
Infos https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.wbca.be%2Fcourse%2Fantwerpse-havenpijl-1-2%2F%3Ffbclid%3DIwAR3NcBqLZJlRmjj1ArJJa-NIkymLeeMyjCGlTePe4bICFHqRa84t_Cafzik&h=AT1MdNSPRVz6D6U6daGoRD0olMLf39VgEOrVXRfMSiP0muURwR6sw8Ap1Kz_c4OvWdc6r3WL3OGfYyRs4WyLtnxZI3FoPaqcz0sbokrLt3pE7rfsVoJ4R0H7srN2yL1mldr7HrMLoG9EmC9-cAnJVpFh6oiohPNWZJSokFoBJYTr1-xOgjsH8kUZWhoNqELN-VmKAWQZZI-ene6PIbRPPrkW6fG8Bwa1LGWAsIGLokStalT1DHaZu8IWgRXnVP00Int-C6Wh2EmbDE4_UaEU16v8xbA_6X-FJvmA30H9VG22z0gxvt7-896e9CDd9UKOUNehsiD5LdpX6EDzBPZgOhgWiHMVR-N1B0eovW8ZhJ-5XTXTnENIWvsd80-yyiPtYa5gH6ZWKKC_owHc8Eg94-Csz-5cb_BaXQapXyUJx78LuEVFTSAl8y2bBx5q5R0i2sCr9BQobTClQS1U4gwgGJhkU-fdkUh1QS_XWlUDDoYYWZcFX0874j2SKb-DOBJM5rstvUvjg05i-M1h9zqoyK2je3G6bFo4gja2VXX2uxpZA7cOgoDu3UEjc2Uf8jK62Xbjtr9GiBIoBTa-3I-ZhVwVMksfsQ8h3hItl9ssGyuKm7x5ORAIhjj1YIcsjqlDBt_ESNG2TPkRvmMW2VggdA
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
11-08-2019 12:24:24

Message de BORA-hansgrohe du 11-08-2019The #BORAhansgrohe guys rolled out for a training ride in Belgium 🇧🇪 this morning.

They’re looking ready ahead of the start of the BinckBank Tour tomorrow 👊🏻
En voir plus

François BidardFrançois Bidard
11-08-2019 12:23:43

Message de François Bidard du 11-08-2019Une semaine au top dans le Cantal, que de bons souvenirs avec l'Acvaurillac section route 👍👍
En voir plus

Sacha ModoloSacha Modolo
11-08-2019 12:20:52

Message de Sacha Modolo du 11-08-2019Mille cose voglio scrivere, mille cose sto pensando e provando, riesco solo a dire che devi ancora arrivare, devo ancora conoscerti, vederti, viverti, ma già TI AMO IMMENSAMENTE ❤️
Da...
En voir plus

Maximiliano RichezeMaximiliano Richeze
11-08-2019 12:14:55

Message de Maximiliano Richeze du 11-08-2019Orgulloso de poner los colores de mi bandera en lo más alto después de 60 años 🇦🇷 Gracias al cuerpo técnico y compañeros por todo el trabajo! #juegospanamericanos2019
En voir plus

Anna PlichtaAnna Plichta
11-08-2019 12:00:02

Message de Anna Plichta du 11-08-2019Podczas gdy kadra Polski walczy dzielnie w Holandii na Mistrzostwach Europy, ja przebywam na zgrupowaniu wysokogórskim w Livigno, gdzie przygotowuję się do ostatniej części sezonu 😊
Warunki do treningu mamy znakomite,...
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
11-08-2019 11:47:43

Message de Rachel Neylan du 11-08-2019Not often this happens! 💚💛 A special week in Livigno with these ladies sharing days full of training, insights, knowledge, stories and good dose of laughs... 😄🚴🏼‍♀️
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 11-08-2019Three stage victories, 14 days in yellow, a plethora of unforgettable moments - the 2019 Tour de France was animated from start to finish by our "Magnificent 8", who feature...
En voir plus

Julien Van den BrandeJulien Van den Brande
11-08-2019 11:25:13

Message de Julien Van den Brande du 11-08-2019Volg de laatste rit van Tour de Namur via deze link.
https://www.directvelo.com/direct/4070/tour-de-namur-etape-5

Momenteel staat Julien op 32s van de leider. De aankomst ligt bovenop de Citadel van Namen dus alles is nog...
En voir plus

Maxime MonfortMaxime Monfort
11-08-2019 11:01:47

Message de Maxime Monfort du 11-08-2019BINCKBANK TOUR – Présentation : #BinckBankTour : les informations sur la course sont à consulter par ici :

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/binckbank-tour-presentation/
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
11-08-2019 10:50:57

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 11-08-2019Ons team voor de BinckBank Tour (12/08-18/08)🇳🇱🇧🇪

Dylan Groenewegen
Timo Roosen
Mike Teunissen
Paul Martens
Maarten Wynants
Jos van Emden
Laurens De Plus

Ploegleiders: Nico Verhoeven & Jan Boven
En voir plus

Grand Prix de PlouayGrand Prix de Plouay
11-08-2019 10:39:47

Message de Grand Prix de Plouay du 11-08-2019#BretagneClassicOuestFrance

Sunweb will come in Plouay with Matthews and a strong team.

201. Asbjørn Kragh Andersen (Den, 27)

202. Søren Kragh Andersen (Den, 25)

203. Jan Bakelants (Bel, 33)

204. Roy Curvers (Ned, 39)

205....
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
11-08-2019 10:33:18

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 11-08-2019We guess heaven was needing a hero and that's what you are, dear Bjorg.
When the sun goes down, the stars come out and we know you'll be there, watching...
Voir les 48 photos

Volta a PortugalVolta a Portugal
11-08-2019 10:20:00

Message de Volta a Portugal du 11-08-2019A decisão começa em Vila Nova de Gaia.
Tudo a postos para, a partir das 14h57, começar na zona de Canidelo o contrarrelógio que vai decidir o vencedor da Volta 2019
Desde...
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
11-08-2019 09:31:28

Message de Brenton Jones du 11-08-2019Awesome 😎🚴🏻‍♂️☀️ Climbing has its benefits 🏔 Nice ride today down towards Toulon. 🇫🇷
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 11-08-2019Congratulations to the incredible Maximiliano Richeze on winning the gold medal (Argentina's first in 60 years in the road race) at the Pan American Games held in Lima: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/4075/richeze-wins-gold-at-the-pan-american-games
Photo: Panam...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
11-08-2019 09:23:19

Message de CCC Development Team du 11-08-2019Trzymamy kciuki za naszych zawodników, którzy dziś powalczą na ME w wyścigu ze startu wspólnego elity 💪🚴‍♂️🇵🇱🇪🇺

🗺 Alkmaar > Alkmaar
🚩🚴‍♂️🏁 172,6 km
⏱ 11:30

Transmisja od 13:20 w Eurosporcie 2 i od...
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
11-08-2019 09:18:34

Message de Tour de Pologne du 11-08-2019Bo kto nie ma prądu, ten nie pojedzie 🙂
Dziękujemy TAURON Polska Energia, że znów byliście z nami!
Voir la vidéo

Erik BaškaErik Baška
11-08-2019 09:17:57

Message de Erik Baška du 11-08-2019MAJSTROVSTVÁ EURÓPY 2019, Alkmaar

Priatelia, dnes má slovenská reprezentácia na programe Majstrovstvá Európy - pretek s hromadným štartom. Preteky sa tento rok konajú v holandskom meste Alkmaar. Čaká nás 172,6 km...
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
11-08-2019 09:17:28

Message de Hugo Sancho du 11-08-2019"V"

V de, volta, vitória de vencidos.

O palco dos sonhos! é tudo isto e muito mais que dá alento para o maior momento do ciclismo Português!

Hoje tremina a...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
11-08-2019 09:13:15

Message de CCC Team du 11-08-2019‪UPDATE: Szymon Sajnok was the best-placed rider from us today (20th) after crossing the line as part of the first chasing group behind a three-man move from which Viviani (ITA)...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
11-08-2019 09:08:14

Message de Volta a Portugal du 11-08-2019Quem vai receber os beijos das promotoras do Banco Santander hoje nos Aliados?
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
11-08-2019 09:03:11

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 11-08-2019🗓 Les #MenInGlaz sont de retour aux affaires. Cap sur l'Espagne pour une Vuelta a Burgos relevée. Des sprints, de la montagne, cinq étapes, du soleil et du Glaz. À...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
11-08-2019 09:01:00

Message de La Vuelta du 11-08-2019⏮ La Vuelta 1983

⛰ Sierra de Gredos: retour aux sources de l’extraordinaire Vuelta de Bernard Hinault http://po.st/Hinault-1983
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
11-08-2019 09:00:00

Message de Team Sunweb du 11-08-2019#BinckBankTour🇧🇪🇳🇱

WorldTour stage racing continues at BinckBank Tour next week! Here's who we have lining up👇🏻

🇩🇰 Søren Kragh Andersen
🇧🇪 Jan Bakelants
🇳🇱 Roy Curvers
🇨🇭 Marc Hirschi
🇳🇱 Joris...
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
11-08-2019 08:46:56

Message de Volta a Portugal du 11-08-2019Será que Gustavo Veloso ainda tem uma palavra a dizer no contra-relógio Gaia-Porto?
En voir plus

UAE TourUAE Tour
11-08-2019 08:00:02

Message de UAE Tour du 11-08-2019The UAE Tour wishes everyone a very happy and blessed Eid-Al-Adha 🕌
فريق #طواف_الإمارات يتقدم لكم بالتهنئة والتبريكات بمناسبة عيد الأضحى المبارك
En voir plus

Message de Matteo Trentin Official Fans Club du 11-08-2019@matteotrentin : "Campionato europeo oggi! Si rimette in palio questa bellissima maglia! Devo dire che ci sono affezionato..chissà di riuscire a tenerla" #matteotrentinfansclub #alkmaar
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
11-08-2019 07:31:26

Message de UAE Team Emirates Supporters du 11-08-2019Il giovanissimo Rui Oliveira sarà al via con i colori del Portogallo ai campionati Europei. Un' altra corsa dove fare esperienza e perché no, correre da protagonista. Go go go...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
11-08-2019 07:30:00

Message de Arctic Race of Norway du 11-08-2019In one week it all goes down! 🔥

Last year Mathieu Van der Poel won stage 4 from Kvalsund to Alta, giving him his second stage win of the 2018...
Voir la vidéo

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 11-08-2019Dans une semaine, nous serons à Cornille pour le départ de la 1ère édition de La Périgord Ladies !! 🚴‍♀️😃
J - 7️⃣ ! 😉
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
11-08-2019 07:28:27

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 11-08-2019Aujourd'hui, nous suivrons les actions de l'équipe italienne 🇮🇹 aux championnats d'Europe à Alkmaar. Bonne chance à Andrea Pasqualon!

📄http://wanty-gobert.be/fr/content/championnat-deurope-andrea-pasqualon-membre-dune-equipe-italienne-solide

#RideForAntoine
En voir plus

Tour du GevaudanTour du Gevaudan
11-08-2019 07:15:27

Message de Tour du Gevaudan du 11-08-2019Très bon début des coureurs de la sélection Occitanie sur ce championnat de France ... avec 3 médailles.
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
11-08-2019 07:09:14

Message de UAE Team Emirates du 11-08-2019Today, UAE Team Emirates riders Jasper Philipsen 🇧🇪, Simone Consonni 🇮🇹, Rui Oliveira - Atleta 🇵🇹, Sven Erik Bystrøm 🇳🇴 and Alexander Kristoff 🇳🇴, will be in action at...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
11-08-2019 06:29:47

Message de UAE Team Emirates Supporters du 11-08-2019Oggi il nostro Simone Consonni difenderà i colori dell' Italia nel campionato Europeo in Olanda ad Alkmaar. Forza Simo a tutta!!! 💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE #rideReforever
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
11-08-2019 06:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 11-08-2019TODAY 📅 The #EuroRoad19 men's road race, featuring reigning champ Matteo Trentin 🇮🇹, Luka Mezgec 🇸🇮 and Michael Ablasini 🇨🇭, from 11:30am CEST (7:30pm AEST).

📸 Getty Images
En voir plus

〰️2️⃣ days〰️
https://www.instagram.com/p/B0_thQkgHYa/?igshid=imgukjw0unrg

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
11-08-2019 03:25:00

Message de Florian Sénéchal du 11-08-2019🇪🇺 Championnat d'Europe sur route🇪🇺

🚩Alkmaar (11H30) 🏁Alkmaar (16H)

🚴‍♂️ 172.36 km (1 circuit de 46.16km et 11 tours de circuit de 11.5km)
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
11-08-2019 03:01:53

Message de Volta a Portugal du 11-08-2019Hoje a Volta acaba no Porto.
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
11-08-2019 00:46:40

Message de Taylor Overjoyed tonight for @thetourofutah team pres to have my beautiful family there was a dream. Great way to start the race with hugs, loves, kisses and massive smiles. Life is...
En voir plus

Message de Sebastian Schönberger - Cyclist du 11-08-2019Two days to go until the start of the Tour of Utah - Panguitch LOC.
Neri - Selle Italia - KTM
#nerisottoli #selleitalia #ktmbikeindustries
.
.
.
Revital Aspach Villa Vitalis
#revitalaspach #villavitalis #innviertel...
En voir plus

António CarvalhoAntónio Carvalho
11-08-2019 00:23:46

Message de António Carvalho du 11-08-2019Boa noite ...

Primeiro quero agradecer a minha MULHER, a minha família, a todos os meus AMIGOS, a todos os meus conterrâneos que se deslocaram até Mondim, as pessoas que vibraram...
En voir plus

Accès aux messages par jour

August 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11

July 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31