ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Message de EF Education First Pro Cycling du 16-08-2019‪Hey Salt Lake City! Stop by the EF Education First tent today at #TOU2019 for free swag, to learn how #EF can help you #exploretheworld. Bonus: You can enter to...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
16-08-2019 23:26:15

Message de Trek-Segafredo du 16-08-2019New Destinations and Cycling Vacations of a Lifetime in 2020 : Our friends at Trek Travel launched a new trip lineup and are out to make 2020 bigger and better...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
16-08-2019 22:51:57

Message de Tour of Utah du 16-08-2019Polls have been open all day, but you still have tons of time to get your vote in for America First Credit Union Fan Favorite Most Inspiring Comeback!! Head...
En voir plus

Alex Cano ArdilaAlex Cano Ardila
16-08-2019 22:45:16

Message de Alex Cano Ardila du 16-08-2019Y de repente, cuando más luz necesitaba... alumbró un arcoíris 👌😉
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
16-08-2019 22:38:47

Message de BinckBank Tour du 16-08-2019Check here the starting order of Saturday's time trial Den Haag ➡️ http://fal.cn/33vbq
En voir plus

Jay McCarthyJay McCarthy
16-08-2019 22:09:26

Message de Jay McCarthy du 16-08-2019It has been a solid week of racing so far here at @binckbanktour. A lot of wet roads, Lefts, rights, dodge, skids and jumppps 🤯. Solid team work delivering ...
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
16-08-2019 22:01:00

Message de Grands Prix Cyclistes du 16-08-2019Montreal is the # 1 sports city in Canada in 2018 and 2019. For 10 years, the Grand Prix Cycliste de Montréal has been a significant #mtlmoment in the city....
Voir la vidéo

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
16-08-2019 22:00:00

Message de Grands Prix Cyclistes du 16-08-2019Montréal, ville sportive no 1 au Canada en 2018 et en 2019. Depuis 10 ans, le Grand Prix Cycliste de Montréal est un #mtlmoment significatif dans la métropole. Partagez-nous votre...
Voir la vidéo

Tour of UtahTour of Utah
16-08-2019 21:45:56

Message de Tour of Utah du 16-08-2019Need to cool off in this heat? With proof of ID get access to the Michelob ULTRA Beer Garden during tonight’s race! #TOU2019
En voir plus

Vincenzo NibaliVincenzo Nibali
16-08-2019 21:42:44

Message de Vincenzo Nibali du 16-08-2019Poche volte ho avuto modo di parlare con Felice e in quelle rare occasioni ho ascoltato con ammirazioni le sue parole...buona fuga Felice ☺️☺️
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
16-08-2019 21:34:56

Message de Giro d'Italia du 16-08-2019Ciao Felice! #Gimondi
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
16-08-2019 21:04:07

Message de Taylor So excited for tonight’s stage at @thetourofutah racing down town SLC in front of my beautiful girls! Can’t wait to see them! 💚 #familylife #dadbod #babygirl #goddess #princess #ride100percent #MonsterHydro...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
16-08-2019 20:53:36

Message de Mitchelton-SCOTT du 16-08-2019It took 70km to form, but Robert Stannard spent another day in the break on stage five, the longest day of the race, at Binckbank Tour today.

📸 Getty Images
Voir les 23 photos

Mads PedersenMads Pedersen
16-08-2019 20:51:34

Message de Mads Pedersen du 16-08-2019New Destinations and Cycling Vacations of a Lifetime in 2020 : Our friends @trektravel launched a new trip lineup and are out to make 2020 bigger and better than ever....
En voir plus

Team Sondre Holst EngerTeam Sondre Holst Enger
16-08-2019 20:33:23

Message de Team Sondre Holst Enger du 16-08-2019Arctic Race of Norway is a race like no other!🇳🇴
Voir la vidéo

Umberto OrsiniUmberto Orsini
16-08-2019 20:30:35

Message de Umberto Orsini du 16-08-2019“Non temete i momenti difficili. Il meglio viene da lì”
(Rita Levi Montalcini)
#versilia #mountains #climb #workhardtrainhard #bardianicsf
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
16-08-2019 20:29:00

Message de Trek-Segafredo du 16-08-2019Edward Theuns (3rd) and Mads Pedersen talk about the sprint finish in stage 5 at the Binck Bank Tour.

(Tomorrow's TT features an internal battle between Alex Kirsch and...
Voir la vidéo

Jens VoigtJens Voigt
16-08-2019 20:14:06

Message de Jens Voigt du 16-08-2019New Destinations and Cycling Vacations of a Lifetime in 2020 : Our friends @trektravel launched a new trip lineup and are out to make 2020 bigger and better than ever....
En voir plus

Team Androni GiocattoliTeam Androni Giocattoli
16-08-2019 20:13:23

Message de Team Androni Giocattoli du 16-08-2019È MORTO FELICE GIMONDI : Profondo cordoglio. Addio ad un grandissimo.
En voir plus

Lukas PöstlbergerLukas Pöstlberger
16-08-2019 20:10:47

Message de Lukas Pöstlberger du 16-08-2019Getting ready for a new day at BinckBank Tour 💪🏼💪🏼💪🏼
BORA-hansgrohe train working smooth and Sam Bennett just killing it 🚀

#PöstiPower #binckbanktour Time is your Life BORA hansgrohe
En voir plus

Elia VivianiElia Viviani
16-08-2019 20:05:02

Message de Elia Viviani du 16-08-2019I’m sad to hear of the passing of Felice Gimondi. Such a great source of inspiration for all of us. Rest In Peace.

Legend.
En voir plus

Jérémy RoyJérémy Roy
16-08-2019 20:04:21

Message de Jérémy Roy du 16-08-2019Si vous levez la tête, je vous ferai coucou 🤗
Voir la vidéo

Tomasz MarczyńskiTomasz Marczyński
16-08-2019 20:01:17

Message de Tomasz Marczyński du 16-08-2019Everything becomes red, @lavuelta is coming🔥#lavuelta #cycling #ciclismo #carrera #race #lottosoudal #srm #gaerne #ridleybikes #BeTOUGH #Tissot #myTissot #OfficialTimekeeper #ThisisYourTime #watch #tomaszmarczynski #goforit
En voir plus

Brenton JonesBrenton Jones
16-08-2019 19:41:13

Message de Brenton Jones du 16-08-2019Pretty disappointed with today’s stage, doesn’t do the form justice. It was a messy finale, I got squeezed 600m to go and that was the end. Thanks Kasper for riding...
En voir plus

Message de Maciej Paterski Official Fanpage du 16-08-2019Dziś podczas drugiego etapu Czechy Cycling Tour udało mi się zabrać w ucieczkę założyć koszulkę dla najlepszego górala i na koniec zafiniszować na 7. miejscu. Mam nadzieje, że forma wraca......
En voir plus

Bruno ArmirailBruno Armirail
16-08-2019 19:34:23

Message de Bruno Armirail du 16-08-2019Dernier gros entraînement avec un @julienjorro au top pour m’accompagner dans nos magnifiques Pyrénées sur les pentes du @grandtourmalet et de @valleesdegavarnie

#coldutourmalet #tourmalet #gavarnie #cirquedegavarnie #cirquedetroumouse #troumouse #lacdesgloriettes #equipegroupamafdj...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
16-08-2019 19:23:26

Message de CCC Team du 16-08-2019🎥 In the thick of the action as @guillaume van Guillaume Van Keirsbulck and Greg Van Avermaet pick up bidons during #BinckBankTour stage 5 👊!

#RideForMore
Voir la vidéo

Damiano CunegoDamiano Cunego
16-08-2019 19:17:38

Message de Damiano Cunego du 16-08-2019....e con te se ne va una grande parte di Ciclismo fatta di emozioni,Lealtà e grandi valori.
Grazie di aver condiviso con me tutto ciò....fai buon viaggio. Con affetto Damiano
#felicegimondi
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
16-08-2019 19:15:11

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 16-08-2019🏆 Vainqueur pour la 8e fois de la saison, Bryan Coquard a bénéficié du gros travail des #MenInGlaz pour devenir le premier vainqueur français sur l'#ArcticRace.

📝 Résumé et interviews ➡...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
16-08-2019 19:13:58

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 16-08-2019È MORTO FELICE GIMONDI : R.I.P. campione! 🚴‍♂️
En voir plus

Peter StetinaPeter Stetina
16-08-2019 19:13:44

Message de Peter Stetina du 16-08-2019Trek-Segafredo announces its Vuelta a España team | Trek Race Shop : See you in Spain next week!
En voir plus

Michael KolarMichael Kolar
16-08-2019 19:09:26

Message de Michael Kolar du 16-08-2019Hey @wynmasters I know it's not #wheeliewednesday but on vacay Friday feels like a Wednesday 🍻🍻🍻 amazing shots w/@canonczsk 📸@natalapatala #roadtoenduro #ridefox #enduromtb #mtblife
En voir plus

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
16-08-2019 19:05:23

Message de Carlos Verona Quintanilla du 16-08-2019Etapa 5, Binck Bank Tour, 2.WT BEL / NED

Hola a tod@s!!

Hoy hemos disputado la etapa más larga de este Binck Bank Tour, sobre 190kms, pero hemos tardado el mismo...
En voir plus

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 16-08-2019Tour of Utah 2019 - Stage 3 (Video: Ryan Mitchel)
Voir la vidéo

Damiano CarusoDamiano Caruso
16-08-2019 18:59:02

Message de Damiano Caruso du 16-08-2019La Gazzetta dello Sport : Rip Felice!
En voir plus

Simone PetilliSimone Petilli
16-08-2019 18:57:32

Message de Simone Petilli du 16-08-2019Prima di tutto voglio ringraziare l’ @uae_team_emirates per questi anni passati insieme, e per tutto quello che ho imparato qui, poi sono felice di annunciare che dal prossimo anno farò...
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
16-08-2019 18:54:32

Message de Zdenek Stybar du 16-08-201921st place! Zdenek was sitting on the third row but had the best view to see Alvaro Hodeg winning the stage ☺️
15th place in GC
Tomorrow TT in den Haag
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 16-08-2019🇳🇴 Arctic Race of Norway / Stage 2
📷 Louis Legon
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
16-08-2019 18:52:54

Message de Florian Sénéchal du 16-08-20195ème étape
© Getty Images
Voir les 2 photos

Davide CimolaiDavide Cimolai
16-08-2019 18:52:21

Message de Davide Cimolai du 16-08-2019Una gran bella giornata ☀️
Grazie della compagnia Matteo!
En voir plus

Volta a PortugalVolta a Portugal
16-08-2019 18:51:41

Message de Volta a Portugal du 16-08-2019Leilões Solidários das Camisolas de Pódio da 81ª Volta a Portugal : Começaram os leilões. Vamos mudar vidas.
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
16-08-2019 18:51:00

Message de Tour de l'Avenir du 16-08-2019‪L’ensemble de l’organisation du Tour de l’Avenir adresse ses sincères condoléances à toute la famille et amis de Felice Gimondi, vainqueur du Tour de l’Avenir 1964 et du Tour de...
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
16-08-2019 18:44:42

Message de Tom Bohli Followers du 16-08-2019#BinckBankTour Etappe/Stage 5
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 16-08-2019Alvaro Hodeg Chagüi is the first Colombian rider to notch up a stage victory at the BinckBank Tour: https://www.deceuninck-quickstep.com/en/news/4084/hodeg-blasts-to-victory-at-the-binckbank-tour
Photo: GettySport
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
16-08-2019 18:39:00

Message de Burgos BH du 16-08-2019▶️ Hoy hemos tenido la presencia de unos invitados muy especiales. Nuestros amigos del Hotel Ciudad de Burgos han venido a apoyarnos.

☺️ ¡Muchas gracias por vuestra visita hoy a...
En voir plus

Marcus BurghardtMarcus Burghardt
16-08-2019 18:38:14

Message de Marcus Burghardt du 16-08-2019Save the Date!!!
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
16-08-2019 18:32:35

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 16-08-2019Dit is onze selectie voor de Vuelta!🇪🇸

Lees hier meer over onze klassementsambities➡️ http://po.st/ziLyEh
En voir plus

Rui CostaRui Costa
16-08-2019 18:30:40

Message de Rui Costa du 16-08-2019#Repost @uae_team_emirates
• • • • • •
Strong showing by @uae_team_emirates 🇦🇪 in @vueltaburgos 🇪🇸, with @alexriabushenko claiming 🥈second and @ruicostacyclist rounding out the podium in 🥉 third.
·
🗣@alexriabushenko :“All day long...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
16-08-2019 18:30:02

Message de Tour of Utah du 16-08-2019Hermans Takes Dramatic Stage 3; Extends Tour of Utah Lead - Cycling West : Check out this great article from Cycling Utah! Thank you for the great coverage!
En voir plus

Message de Gediminas Bagdonas Bagdzės fan club du 16-08-20195 etapas BinckBank Tour 191km 49 vidutinis greitis. Biški greitai. lindau i finišą bet pritruko sveikatos.
Voir la vidéo

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
16-08-2019 18:26:55

Message de Trek-Segafredo du 16-08-2019Trek-Segafredo announces its Vuelta a España team | Trek Race Shop : Our Vuelta 8 ⤵️
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
16-08-2019 18:24:47

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 16-08-2019🇧🇪🇳🇱 BinckBank Tour : Dupont, 4e au sprint sur la 5️⃣e étape mais déçu ⤵️
http://wanty-gobert.be/fr/content/binckbank-5-dupont-4e-venray

🇪🇸 Vuelta a Burgos : Martin chute sans gravité dans le dernier kilomètre mais perd une...
En voir plus

Boaro ManueleBoaro Manuele
16-08-2019 18:23:42

Message de Boaro Manuele du 16-08-2019✅ Another day done. ⁣
💪🏻 Now focus on tomorrow's ITT ⁣
📸 @gettyimages⁣
#BinckBankTour #manueleboaro #mb #AstanaProTeam
En voir plus

Edward Theuns FanpageEdward Theuns Fanpage
16-08-2019 18:22:49

Message de Edward Theuns Fanpage du 16-08-2019Trek-Segafredo announces its Vuelta a España team | Trek Race Shop : More good news today:

LA VUELTA 🇪🇸🇪🇸🇪🇸

Ik ben er klaar voor!
I'm ready for it!

https://racing.trekbikes.com/stories/trek-segafredo-men/vuelta19
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
16-08-2019 18:15:30

Message de Tour de l'Avenir du 16-08-2019Alors que les danois emmenés par le leader du classement général, Mathias Norsgaard Jørgensen partaient favoris au départ, c'est finalement la Suisse qui s'impose à Bergerac ! Découvrez le best...
Voir la vidéo

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
16-08-2019 18:14:31

Message de Florian Sénéchal du 16-08-20195ème étape
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
16-08-2019 18:06:48

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 16-08-2019Nouvelle journée rapide à travers les Fjords 🇳🇴 sur l'Arctic Race of Norway !

🇮🇹 Pasqualon, 11e au sprint, est déjà concentré sur l'arrivée au sommet de Storheia demain ! 🏔

🎤...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
16-08-2019 18:05:39

Message de UAE Team Emirates du 16-08-2019Strong showing by UAE Team Emirates 🇦🇪 in Vuelta a Burgos 🇪🇸, with Aleksandr Riabushenko claiming 🥈second and Rui Costa rounding out the podium in 🥉 third.
·
🗣 #AleksanderRiabushenko: “All day...
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
16-08-2019 18:02:19

Message de BinckBank Tour du 16-08-2019Here are the best pictures of stage 5!
En voir plus

Message de Aleksandr Riabushenko Official Fanclub du 16-08-2019Ancora un secondo posto per il nostro campione, ora manca solo la vittoria.per ora ci godiamo questo risultato e speriamo che la vittoria arrivi presto.
En voir plus

Lex AlbrechtLex Albrecht
16-08-2019 17:59:07

Message de Lex Albrecht du 16-08-2019‪Here’s an open message to today’s cycling intervals that I would like to share:‬
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
16-08-2019 17:54:40

Message de Israel Cycling Academy du 16-08-2019OUR ARCTIC MAN FINISHES 4th

Hey, Red Devil . Did You really think that you would scare the ISRAELI Champion ? Guy Sagiv seemed amused with Didi and...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
16-08-2019 17:51:50

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 16-08-2019Van Poppel sees sprint chances vanish in Arctic Race : “We lost each other a little in the last three kilometers”, Amund Jansen said. “It was quite an easy stage,...
En voir plus

Larry WarbasseLarry Warbasse
16-08-2019 17:46:49

Message de Larry Warbasse du 16-08-2019Prepare for launch 🚀! Been a solid week in the #binckbanktour so far, with a fair bit of braking, sprinting, braking, sprinting, sliding, and suffering! Not my usual cup of...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 16-08-2019Stage 4 of the Vuelta a Burgos ended with a tough uphill sprint. Giacomo Nizzolo finished in 8th on the stage for us, as Amanuel Ghebreigzabhier held onto 8th overall!...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
16-08-2019 17:42:30

Message de CCC Team du 16-08-2019A different kind of #FridayFeeling after the longest and potentially the fastest stages at this year's #BinckBankTour 💪👊.

#RideForMore 📷: Cor Vos
En voir plus

Mattia CattaneoMattia Cattaneo
16-08-2019 17:40:18

Message de Mattia Cattaneo du 16-08-2019Deceuninck – Quick-Step add Mattia Cattaneo to 2020 roster | Deceuninck - Quick-Step Cycling team : 🇮🇹 Sono veramente contento di entrare a far parte di questa super squadra Deceuninck...
En voir plus

Team Sondre Holst EngerTeam Sondre Holst Enger
16-08-2019 17:37:23

Message de Team Sondre Holst Enger du 16-08-2019Stage 2✅ 📸 Noa Toledo Arnon
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
16-08-2019 17:32:30

Message de Arctic Race of Norway du 16-08-2019Take a look at some of the best pictures from today's stage!
Voir les 12 photos

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
16-08-2019 17:28:02

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 16-08-2019🎙 El propio Álex Aranburu nos detalla los kilómetros finales de la 4ª etapa de Vuelta a Burgos, segundo éxito de Team Caja Rural-Seguros RGA en esta carrera. Buenas piernas...
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
16-08-2019 17:18:55

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 16-08-2019Van Poppel ziet sprintkans in rook opgaan in tweede etappe Arctic Race : “We raakten elkaar een beetje kwijt in de laatste drie kilometer”, vertelt Amund Jansen. “Het was een...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
16-08-2019 17:18:10

Message de Arctic Race of Norway du 16-08-2019🎬Look back at the extended highlights of the second stage! The Queen's stage and a finish at Norway's Mont Ventoux, Storheia, awaits...

#ArcticRace
Voir la vidéo

Adriano MaloriAdriano Malori
16-08-2019 17:17:36

Message de Adriano Malori du 16-08-2019Come ogni 16 agosto c'è qualche quintale di costine da smaltire e
qualche ettolitro di birra da bruciare...😁
BUON DOPO-FERRAGOSTO
🍺🥩🥓🍖🍗🍻
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
16-08-2019 17:09:47

Message de Taylor My goal is to make every person I meet smile. Some will shade you with hate and jealousy, don’t let that stop you from being the shining light you are....
En voir plus

Edward Theuns FanpageEdward Theuns Fanpage
16-08-2019 17:04:23

More exciting news to come soon... Can you take a guess?

Er komt nog meer leuks nieuws binnenkort... Kan je het raden?

Eddies Fans

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
16-08-2019 17:04:14

Message de Equipe Arkéa Samsic du 16-08-2019Bien protégé par toute l'équipe, Warren Barguil termine 15ème de la deuxième étape de l'Arctic Race of Norway 🇳🇴

Warren Barguil : "Je suis resté placé pour ne pas prendre de...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 16-08-2019🇳🇴 Sur la 2ème étape de l'Arctic Race of Norway, l'échappée du jour aura mis nettement moins longtemps à se former. En fait, le peloton lui laissera le champ libre,...
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
16-08-2019 17:00:05

Message de Team Bahrain Merida du 16-08-2019It's nice to see you smile!

Domenico Pozzovivo feels better and on next Tuesday he will undergo last and definitive surgery, including osteosynthesis for left elbow fracture, reduction of left hand...
En voir plus

André GreipelAndré Greipel
16-08-2019 17:00:00

Message de André Greipel du 16-08-2019Heute stelle ich Euch die "letzten" vier Fahrer aus dem 20-köpfigen FIGHT ALS TEAM für die Euro Eyes Cyclassics vor. Gemeinsam setzen wir am 25.08.19 beim 60km Jedermann-Rennen ein Zeichen...
Voir la vidéo

Edward Theuns FanpageEdward Theuns Fanpage
16-08-2019 16:59:16

Message de Edward Theuns Fanpage du 16-08-2019Trek-Segafredo houdt Edward Theuns twee jaar langer aan boord : Ik ben heel blij te mogen melden dat ik ook de komende 2 jaar voor Trek-Segafredo zal rijden. De omkadering,...
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
16-08-2019 16:57:49

Morgen Grote Prijs Sofie De Vuyst.
Manche van de Lotto Cycling Cup.
Start : wielerpiste Borsbeke 15u00
Aankomst : Steenhuize-Wijnhuize

John DegenkolbJohn Degenkolb
16-08-2019 16:57:41

Message de John Degenkolb du 16-08-2019🤘 Viva Espagna 🤘

#dege #dgnklb
Voir la vidéo

Message de Team Delko Marseille Provence du 16-08-2019🇪🇸 Pas d’escapade aujourd'hui pour Lucas De Rossi sur la 4ème étape de la Vuelta a Burgos, qui y fêtait pourtant son anniversaire! 🎂🥂
De toute façon l’échappée du jour,...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
16-08-2019 16:49:00

Message de UAE Team Emirates Supporters du 16-08-2019Ci siamo andati molto vicini oggi alla Vuelta Burgos. Per pochissimo il nostro campioncino Aleksandr Riabushenko, ma anche Rui Costa non centravano una bellissima vittoria. Riabu si prende il secondo...
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
16-08-2019 16:42:12

📰 Résultat

le Colombien Alvaro Hodeg (Deceuninck Quick Step) remporte la 5ème étape du BinckBank Tour devenant le plus rapide au sprint à Venray après une parfaite avance...

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
16-08-2019 16:41:33

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 16-08-2019#CzechTour Un gruppetto di 60 corridori, selezionato dalle brevi salite e dalla pioggia, si è giocato la vittoria nella 2^ tappa del Czech Tour. Il successo è andato a Shane...
En voir plus

Maxime MonfortMaxime Monfort
16-08-2019 16:39:37

Message de Maxime Monfort du 16-08-2019BINCKBANK TOUR – Étape 5 : #BinckBankTour - étape 5 : les explications de Maxime sont à découvrir en cliquant sur le lien :

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/binckbank-tour-etape-5/
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
16-08-2019 16:36:19

Message de BORA-hansgrohe du 16-08-2019📝REPORT:
Strong Shane Archbold sprints to his first professional win on #CzechTour stage 2 and Erik Baska took third.
Our 🥝 now leads the sprint classification.
👉🏻 Read all about...
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
16-08-2019 16:32:36

Message de Tour de l'Avenir du 16-08-2019Pour cette 56e édition du Tour de l'Avenir,
Dordogne-Périgord, le Département
offre un prix du kilomètre 24. Le coureur qui passe en tête sur la ligne, remporte le prix de...
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
16-08-2019 16:31:14

Message de UAE Team Emirates Supporters du 16-08-2019Sfortunato oggi il nostro Gaspare. Dopo il solito gran lavoro della squadra, Philipsen non riesce a lanciarsi in volata perché frenato da una caduta. 💪💪💪#uaetilovvo #PROVARCISEMPRE
En voir plus

Sander ArméeSander Armée
16-08-2019 16:29:03

Message de Sander Armée du 16-08-2019lottosoudal.be : On Saturday 24 August, the 74th Vuelta a España will be kicked off with a team time trial in Torrevieja. Lotto Soudal will be at the start with...
En voir plus

Jelle WallaysJelle Wallays
16-08-2019 16:27:33

Message de Jelle Wallays du 16-08-2019Laatste voorbereidingen op de start van mijn 4de La Vuelta hier in Sierra Nevada .
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
16-08-2019 16:23:45

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 16-08-2019Taco is afgelopen donderdag tijdens een trainingsrit in Andorra aangereden door een auto. Hierbij zijn twee spieren in zijn bovenbeen voor de helft afgescheurd. Hij wordt overgebracht naar een ziekenhuis...
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 16-08-2019In today's mass sprint finish at the BinckBank Tour, Ryan Gibbons was 12th while Reinardt Janse van Rensburg & Michael Valgren remain in GC contention heading into tomorrow's ITT.

Details: bit.ly/TDD_BBT5
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
16-08-2019 16:20:55

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 16-08-2019Groenewegen leaves BinckBank Tour without stage win : “Since my crash in the Tour, I no longer feel fully fit”, Groenewegen told to the newspaper De Telegraaf.
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
16-08-2019 16:19:30

Message de Steve Morabito Athlète du 16-08-2019Tout sourire ce matin au @verbierebikefestival avec @fromtorgon au stand @lapierrebikes !
.
.
.
.
Jean-Yves vient de rejoindre l‘equipe de @lapierresuisse et j’aime raconter l’histoire qu’il y a 20 ans il a...
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
16-08-2019 16:18:21

Message de Philippe Gilbert du 16-08-2019The Deceuninck - Quick-Step Cycling Team train rides to victory once again.🚂 Glad our efforts resulted in a win for Alvaro Hodeg Chagüi!👏💪#Binckbanktour2019 #Season17

📸 Photonews/Getty Sport
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
16-08-2019 16:16:18

Message de Arctic Race of Norway du 16-08-2019What makes cycling races so special is often what is happening away from the road. 🎼

Here's a look back some "off-road" highlights of the second stage in 1 minute. ⛰️

#ArcticRace
Voir la vidéo

Brent BookwalterBrent Bookwalter
16-08-2019 16:11:36

Message de Brent Bookwalter du 16-08-2019A win in the stage 1 TTT, 2nd in today’s stage 2 and a rainbow of jersey colors getting passed around the team. We’ve had to work hard for it...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
16-08-2019 16:10:36

Message de Mitchelton-SCOTT du 16-08-2019Impey second on second stage to take lead at Czech Tour : REPORT 📰 “It was a good finish for me and I am disappointed not to have profited from...
En voir plus

Eschborn-FrankfurtEschborn-Frankfurt
16-08-2019 16:10:00

Message de Eschborn-Frankfurt du 16-08-2019+++ Frankfurt Hero-Wertung online! +++

Herzlichen Glückwunsch den verdienten Gewinnern, die den Mainova Halbmarathon, die ŠKODA Velotour und die Jubiläumsausgabe des Frankfurt City Triathlon erfolgreich absolviert haben. Wir sehen uns bei...
En voir plus

Marco MarcatoMarco Marcato
16-08-2019 16:04:53

Message de Marco Marcato du 16-08-2019Stage 5 @binckbanktour an other sprint finish. We try to deliver our young @jasperphilipsen but bad luck was on our side unfortunately. We look forward to the next 💪 @uae_team_emirates...
En voir plus

César FonteCésar Fonte
16-08-2019 16:03:17

Message de César Fonte du 16-08-2019Seguindo na luta em @vueltaburgos 🤜🤛

@w52fcporto

@optibarca @oakley_portugal
@gaerneofficial
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
16-08-2019 16:03:09

Message de Team Sunweb du 16-08-2019🗣"I tried to be in the early break because the race was passing my hometown."

Hear from Roy Curvers after he was on the attack in today's #BinckBankTour🇧🇪🇳🇱 stage👇🏻

💻teamsunweb.com/bb-tour-s5
En voir plus

Team CofidisTeam Cofidis
16-08-2019 16:01:32

Message de Team Cofidis du 16-08-2019Podium pour Christophe Laporte sur Arctic Race of Norway ! 🥉

L’équipe n’a pas eu le temps d’admirer les magnifiques paysages norvégiens aujourd’hui sur cette deuxième étape ! Nos coureurs ont...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
16-08-2019 16:00:54

Message de Movistar Team du 16-08-2019Carapaz (6º) recorta tiempo antes de Neila : 🚂🆙 A very focused Richard Carapaz made up a nice few seconds on Friday at the Vuelta a Burgos. The 'Locomotora' -now...
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
16-08-2019 16:00:23

Message de Burgos BH du 16-08-2019Segunda fuga consecutiva de Ángel Madrazo en la Vuelta a Burgos – BURGOS BH : 🙌🏼 Segunda fuga consecutiva de Angel Madrazo en la Vuelta a Burgos.

📝 Repaso a la...
En voir plus

Luis Ángel MatéLuis Ángel Maté
16-08-2019 15:58:34

Message de Luis Ángel Maté du 16-08-2019Están siendo unos días duros, incluso de frustración. Hasta hace poco no me podía poner ni el casco, pero por fin desde hace unos días ya he podido salir a...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
16-08-2019 15:58:30

Message de BORA-hansgrohe du 16-08-2019Sam Bennett sprints to second on the fifth stage of the BinckBank Tour and defends the red points jersey.

Read all about how the stage went, right here 👉🏼

----
Mit Rang...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
16-08-2019 15:57:21

Message de Arctic Race of Norway du 16-08-2019A fantastic final sprint saw Bryan Coquard take the stage victory ahead of Mathieu van der Poel 🏅

The last KM of today's stage!
Voir la vidéo

Christian KneesChristian Knees
16-08-2019 15:57:10

Message de Christian Knees du 16-08-2019Some intense and wild racing days so far done ✅ here @binckbanktour
At least today we stayed dry for once.
Another good sprint @kristofferhalvorsen again today, he’s close...
#binckbank #belgien #teamineos #ckcycling...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
16-08-2019 15:55:06

Message de CCC Development Team du 16-08-2019II etap Czech Tour za naszymi zawodnikami. Kolarze mieli dziś do pokonania najdłuższą trasę - 186,6 km. Znajdowało się na niej aż 5 premii górskich. Większość dnia w ucieczce spędził...
En voir plus

Jasper StuyvenJasper Stuyven
16-08-2019 15:54:11

Message de Jasper Stuyven du 16-08-2019Enjoying the views in the Swiss Alps and working hard towards my next goals! #AimHigher
En voir plus

Message de Wildlife Generation Pro Cycling presented by Maxxis du 16-08-2019Tour of Utah : Vote for Stephen Basset for today’s Tour of Utah fan favorite! 🏆
https://www.tourofutah.com/experience/2019-fan-favorite
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
16-08-2019 15:49:28

Message de Tour de l'Avenir du 16-08-2019Un maillot jaune conservé de justesse après une magnifique victoire suisse, découvrez les classements de la 2e étape du Tour de l'Avenir 👉

#TDAV2019
En voir plus

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
16-08-2019 15:49:22

Message de Sean De Bie supporters du 16-08-2019Trainingsdag 5 in de Vogezen vandaag.
:-)
En voir plus

Guillaume MartinGuillaume Martin
16-08-2019 15:49:19

Victime d'une chute (sans gravité) dans le dernier km de l'étape du jour à Burgos, je n'ai pas pu disputer mes chances dans l'arrivée en bosse. Je perds une place...

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
16-08-2019 15:46:30

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 16-08-2019Lotto Soudal heads to La Vuelta with team of attackers : Here are the eight Lotto Soudal riders who will take on La Vuelta, the final Grand Tour of the...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
16-08-2019 15:43:38

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 16-08-2019VICTOIIIIIIIIIIIIIIIRE !!!!! Bryan Coquard remporte la 2e étape de l'Arctic Race of Norway.

Pour rappel, Le Coq a signé un nouveau contrat de deux ans avec le Vital Concept - B&B...
En voir plus

Bob JungelsBob Jungels
16-08-2019 15:42:41

Message de Bob Jungels du 16-08-2019Glad I could give the team a hand today and proud of our machine @alvarohodegchagui for taking this stage victory 💪🏻💪🏻 @deceuninck_quickstepteam @binckbanktour
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
16-08-2019 15:37:50

Message de Team Bahrain Merida du 16-08-2019Not our best day at the @BinckBankTour.
Bauhaus was forced to abandon due to sickness and Haussler crashed in the final km while leading out Cortina.
🙌🏻 Keep on supporting...
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
16-08-2019 15:36:57

Message de Team INEOS du 16-08-2019Sosa retains lead in Burgos : Ivan Sosa and Team INEOS rode hard to retain the overall lead at the Vuelta a Burgos with one day to go.
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
16-08-2019 15:34:02

Message de Mitchelton-SCOTT du 16-08-2019Stannard in the break again on stage 5 of BinckBank Tour : REPORT 📰 "It has been really good to get some experience at this race riding in the breakaways,...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
16-08-2019 15:30:48

Message de Arctic Race of Norway du 16-08-2019Time for the second ⚔️ VIKING JERSEY⚔️

The competitors for best teammate today are:

⭐️Stijn Devolder - CORENDON-CIRCUS

⭐️Johan Le Bon - VITAL CONCEPT

⭐️Pit Leyder - COFIDIS

⭐️...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
16-08-2019 15:29:11

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 16-08-2019Groenewegen verlaat BinckBank Tour zonder etappezege : “Sinds mijn valpartij in de Tour voel ik me niet meer honderd procent”, aldus Groenewegen tegen De Telegraaf.
En voir plus

Message de Aleksandr Riabushenko Official Fanclub du 16-08-2019Ė mancato veramente poco, però siamo felici e orgogliosi di te!!! Ottimo secondo posto e siamo sicuri che la vittoria arriverà perché i veri campioni non si smentiscono MAI 🚴🚴🚴🚴🚴...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
16-08-2019 15:20:37

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 16-08-2019www.teamcajarural-segurosrga.com : 🏆 ¡Segunda victoria en Vuelta a Burgos! Alex Aranburu ha rematado en Clunia la gran labor de todo Team Caja Rural-Seguros RGA en la cuarta etapa de la...
En voir plus

Ci fai sempre emozionare siamo orgogliosi di te!!! Avanti sempre!!! Vamosss

CCC TeamCCC Team
16-08-2019 15:16:28

Message de CCC Team du 16-08-2019Binck Bank Tour Stage Five: Schär on the Attack Early Before Bunch Sprint After Fast Stage - CCC Team : REPORT: "We were really going for it at the beginning...
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 16-08-2019Dimanche aura lieu la première course professionnelle française de l'après-Tour de France : la Poly Normande ! Voici notre composition d'équipe ➡
Voir la vidéo

BinckBank TourBinckBank Tour
16-08-2019 15:13:19

Message de BinckBank Tour du 16-08-2019🎥 A very happy Alvaro Hodeg after his stage victory in Venray in stage 5 of the BinckBank Tour praises his team mates for the support.
Voir la vidéo

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
16-08-2019 15:12:15

Message de UAE Team Emirates du 16-08-2019‪🇪🇸 Vuelta a Burgos, Aleksandr Riabushenko and Rui Costa claim 2nd and 3rd spot in stage 4! ‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance ‬
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
16-08-2019 15:02:44

Message de BinckBank Tour du 16-08-2019🎥 58 seconds recap of stage 5 of the BinckBank Tour, from Riemst to Venray, won by Alvaro Hodeg!
Voir la vidéo

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
16-08-2019 15:00:08

Message de Arctic Race of Norway du 16-08-2019👹👹

Devils in paradise

#ArcticRace
Voir la vidéo

GPF - Grand Prix de FourmiesGPF - Grand Prix de Fourmies
16-08-2019 15:00:01

Message de GPF - Grand Prix de Fourmies du 16-08-2019Ça approche… Clique sur « J’AIME » pour soutenir les filles !! http://grandprixdefourmies.com
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
16-08-2019 14:59:34

Message de La Vuelta du 16-08-2019❤️ La Roja cumple 1️⃣0️⃣ años / ❤️ La Roja turns 1️⃣0️⃣

🇪🇸 De Mark Cavendish a Simon Yates. 35 ciclistas han vestido La Roja en esta década. Una década...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
16-08-2019 14:56:57

Message de BORA-hansgrohe du 16-08-2019🏆 VICTORY 🏆

Our Shane Archbold sprints to glory and teammate Erik Baška finished in third place on the second stage of the #CzechTour 🥇🥉
Amazing teamwork, we are really proud of...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 16-08-2019🇧🇪🇳🇱 BinckBank Tour - Étape 5

Retour du soleil et d'un sprint massif auquel Julien Duval et Gediminas Bagdonas ont pris part, sans parvenir à trouver l'ouverture dans un final tendu.

#allezALM...
En voir plus

Edward Theuns FanpageEdward Theuns Fanpage
16-08-2019 14:50:03

Message de Edward Theuns Fanpage du 16-08-2019🏁 3rd

Another fantastic lead-out by my team mates in the BinckBank Tour! Hodeg and Bennett were too strong for me today.
Although I'm very happy to be competing in the...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
16-08-2019 14:49:46

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 16-08-2019✌ Cyril Gautier termine 4e aujourd'hui sur la Vuelta a Burgos. Nouvelle arrivée au sommet d'un repecho qui permet au Breton de se mêler au sprint et de montrer sa...
En voir plus

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 16-08-2019🇧🇪🇳🇱 #BinckBankTour

Excellent day for our boys in the BinckBank Tour. We had no less than 3 riders in the breakaway (consecutively Senne, Boy and Oscar) and eventually Boy sprinted to...
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 16-08-2019LA POLYNORMANDE 2019 PRÉSENTATION - Team Cycliste Natura4Ever Roubaix Lille Métropole : LA POLYNORMANDE 2019 AVANT-COURSE - Ce dimanche 18 août c'est jour de reprise de la Coupe de France...
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
16-08-2019 14:42:50

Message de BinckBank Tour du 16-08-2019Congratz, felicidades Alvaro Hodeg! First Colombian stage winner ever in the #BinckBankTour! 🇨🇴🎉
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
16-08-2019 14:39:11

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 16-08-2019Tim Wellens, leader of the BinckBank Tour general classification, came home safe in stage five, which ended in a bunch sprint won by Hodeg. Lotto Soudal rider Stan Dewulf finished...
En voir plus

Message de Team Cycliste Natura4ever Roubaix Lille Métropole du 16-08-2019Après les 10 000 abonnés il y a quelques semaines, notre page officielle vient de franchir le cap des 10 000 pour la mention J'AIME.

Alors merci à toutes et tous...
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
16-08-2019 14:38:41

Message de La Vuelta du 16-08-2019La Vuelta 19 será la 10ª ronda española de La Roja: un maillot que, poco a poco, ha conseguido forjarse un nombre dentro del paisaje ciclista internacional. / La Vuelta...
Voir les 33 photos

Dan MartinDan Martin
16-08-2019 14:32:46

Message de Dan Martin du 16-08-2019Last 2 years have been amazing but onto the next chapter and I am incredibly excited for the next 2 years with @israelcyclingacademy
Voir la vidéo

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 16-08-2019🚨🚨 Alerte Info🚨🚨

Niki Terpstra de l'équipe Team Total Direct Energie prendra le départ de la 52ème édition du Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine !!!!!!! 😀💪👌👏🤩🥳
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 16-08-20195e place pour Arnaud Démare à Venray, sur la 5e étape du Binck Bank Tour, au terme d'un sprint remporté par Alvaro Hodeg.

Photo : Sirotti
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
16-08-2019 14:18:39

Message de BinckBank Tour du 16-08-2019🎥 Footage of the last kilometer of the 5th stage of the BinckBankTour, from Riemst to Venray, won by Alvaro Hodeg (Deceuninck - Quick-Step) in a bunch sprint.
Voir la vidéo

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
16-08-2019 14:18:21

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 16-08-20194️⃣e place pour 🇧🇪 Timothy Dupont #iampong au sprint sur la 5️⃣e étape du BinckBank Tour !
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
16-08-2019 14:17:19

Message de Tour de l'Avenir du 16-08-2019La sélection Suisse termine en 38’06’’32 et s’impose sur le contre-la-montre par équipes de Bergerac ! 💥🇨🇭
Voir la vidéo

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
16-08-2019 14:16:01

Message de Arctic Race of Norway du 16-08-2019It just gets better and better on the #ArcticRace 🏞️
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
16-08-2019 14:13:54

Message de CCC Team du 16-08-2019‪It was a fast bunch sprint on #BinckBankTour stage 5 with some gaps opening up on the home straight. ‬

‪Jakub Mareczko was our first rider across the line behind Hodeg...
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 16-08-2019A superb sprint of Alvaro Hodeg Chagüi sees the young Colombian take a spectacular victory on stage 5 of the BinckBank Tour!
#WayToRide #No55in2019
Photo: GettySport
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
16-08-2019 13:54:03

Message de BinckBank Tour du 16-08-2019Interesting comparison: drill vs manual change of wheel with disc brakes. #BinckBankTour
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
16-08-2019 13:52:48

Message de Israel Cycling Academy du 16-08-2019ICA's NEXT BIG LEAP:

Irishman DAN MARTIN is joining Israel Cycling Academy

Dan Martin: “ By Joining ICA, our Joint goal is to combine our huge appetite for success and...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
16-08-2019 13:49:25

Message de Arctic Race of Norway du 16-08-2019The riders move through Svolvær for the first time and pass Svolværgeita, which is the location of some unique support this year thanks to the King's Guard! ⛰️
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
16-08-2019 13:45:37

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 16-08-2019⏱ Ermenault Corentin n'avait pas de temps à perdre ce matin. En 4'15"616"', le Picard réalise le record de France de la poursuite individuelle. La précédente marque datait de... 1996,...
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
16-08-2019 13:37:30

Message de Steve Morabito Athlète du 16-08-2019Dans une semaine se déroulera une nouvelle édition de la @baerguef_gemeinsamgegenkrebs ! Superbe organisation #bärgüf #baerguef #zämu

Sur une montée mythique #ColMoosalp #2048m @federationcyclistevalaisanne @valaiswallis #valaisvelotour #visp @visptourismus #stalden #emd...
En voir plus

Laurens Ten DamLaurens Ten Dam
16-08-2019 13:35:19

Message de Laurens Ten Dam du 16-08-2019Grilling. ...
En voir plus

OLLY FANS CLUBOLLY FANS CLUB
16-08-2019 13:13:52

Message de OLLY FANS CLUB du 16-08-2019Oliviero Troia ferragosto 2019
En voir plus

Sam BewleySam Bewley
16-08-2019 13:00:45

Message de Sam Bewley du 16-08-2019Looking forward to heading back to the Vuelta. Another lap of Spain with the boys.
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
16-08-2019 12:53:58

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 16-08-2019📢 Due volti nuovi per la Bardiani-CSF 2020: benvenuti Filippo Zaccanti e Filippo Fiorelli
📝 News: https://bit.ly/2ZbGuqW

🇬🇧 Two new signings for the #GreenTeam 2020: welcome Zaccanti and Fiorelli
📝...
En voir plus

UAE TourUAE Tour
16-08-2019 12:50:06

Message de UAE Tour du 16-08-2019When in doubt, pedal it out 🚴🏻‍♂️
#QuoteOfTheDay
ممارسة رياضة الدراجات الهوائية باستمرار تساعد على التخلص من الضغوط النفسية
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 16-08-2019Good luck to the stars of tomorrow at the Tour de l'Avenir!
#PushYourLimits
En voir plus

Ermenault CorentinErmenault Corentin
16-08-2019 12:46:12

Message de Ermenault Corentin du 16-08-2019RECORD DE FRANCE de poursuite individuelle 🇫🇷🇫🇷🇫🇷🥳
4’15"61

Vieux de 23 ans
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
16-08-2019 12:37:50

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
16-08-2019 12:18:31

Message de Arctic Race of Norway du 16-08-2019What a place to go for a ride...

The second stage has started we can't think of anywhere better to go from. ⛰️

#ArcticRace
Voir la vidéo

Julien MoriceJulien Morice
16-08-2019 12:12:27

Message de Julien Morice du 16-08-2019Rdv dimanche à la Polynormande!!
En voir plus

Jarlinson PantanoJarlinson Pantano
16-08-2019 12:02:14

Message de Jarlinson Pantano du 16-08-2019Siempre unidos por un mismo sueño y una misma ilusión 💪💪💪💪... Gracias a Dios por estas nuevas puertas 😎😎😎 #hagamosleun14aldeporte #hagamosleel14apantano
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
16-08-2019 12:00:28

Message de Tiago Machado du 16-08-2019Ultima rodagem antes do GP de ciclismo de Mortágua... amanhã partida às 12h em frente a Câmara Municipal de Mortágua! Apareçam daí para mais um lindo dia de ciclismo 🤗
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 16-08-2019Romain Bardet met un terme à sa saison.

🎙 "Après quelques jours de réflexion personnelle et d’échanges avec la direction de l’équipe AG2R La Mondiale, il m’est apparu évident que j’avais...
En voir plus

Giro d'ItaliaGiro d'Italia
16-08-2019 12:00:00

Message de Giro d'Italia du 16-08-2019It’s all about smiling. #Giro
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
16-08-2019 11:58:07

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 16-08-2019🤘Troisième l'an dernier, Lorrenzo Manzin revient très bien accompagné sur la PolyNormande.

👶 Rendez-vous dimanche sur les terres de Daniel Mangeas pour voir la première, cette année, de notre stagiaire loudéacien...
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
16-08-2019 11:53:10

Message de Steve Morabito Athlète du 16-08-2019Réglage sur mesure de mon @lapierrebikes #eZesty ! Merci @fromtorgon @steven_a_j doriantabeau et @lapierresuisse
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
16-08-2019 11:45:55

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 16-08-2019Benvenuto, Simone Petilli 🇮🇹 !

Le grimpeur italien prometteur vient renforcer notre équipe pour les 2️⃣ prochaines ️saisons!

📄http://wanty-gobert.be/fr/content/simone-petilli-pour-deux-saisons-chez-wanty-gobert

#TeamWGG
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
16-08-2019 11:43:05

Message de Fans de Marvin Tasset du 16-08-2019Demain, un rdv à ne pas manquer:
Championnat de Belgique U23 🤩
Départ à 14h30 pour 175 km (y)
Roadbook: http://www.belgiancycling.be/files/Documenten/Disciplines/Weg/BK/2019/190817_Habay-la-Neuve/190718_-_TECHNISCHE_FICHE_BK_-_FICHE_TECHNIQUE_CB_-_Habay-la-Neuve.pdf
Marvin portera le dossard 111 ✊
Excellent CB, Marvin 🤞👉👉👉
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
16-08-2019 11:42:10

Message de Steve Morabito Athlète du 16-08-2019Lors d une visite éclaire au @verbierebikefestival j’ai eu le plaisir de croiser les amis de @lapierrebikes @lapierresuisse et de tester l’overvolt #ezesty #lapierreezesty 👍
.
.
.
@valaiswallis #valaisvelotour #ebike #verbier4vallees #test #trails...
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
16-08-2019 11:41:23

Message de BinckBank Tour du 16-08-2019This is how Alvaro Hodeg came to the start this morning in Riemst. Don't try this at home! 😮
En voir plus

Amael MoinardAmael Moinard
16-08-2019 11:37:37

Message de Amael Moinard du 16-08-2019Bonne séance dynamique avec les potes @mikaelcherel et @rudymolard89 dans le col de Vence, avant de partir pour la Polynormande ce dimanche 18 Août.
La suite-> Tour du Limousin
#teamarkeasamsic
#veloplaisir...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
16-08-2019 11:29:59

Message de BORA-hansgrohe du 16-08-2019🎥 The secret to Sam Bennett's three consecutive stage wins at the BinckBank Tour... Could it be our special guest Sports Director? 😅

Watch the full video here 👉🏼https://youtu.be/bbWXwQLm7LI
---
🎥 Wie hat...
Voir la vidéo

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
16-08-2019 11:22:10

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 16-08-2019Bienvenue dans les Fjords ! ☀️🇳🇴

Welcome in Fjords ! 😍🇳🇴

Velkommen til fjordene ! 🇳🇴
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
16-08-2019 11:21:14

Message de Mitchelton-SCOTT du 16-08-2019‪#VargardaWWT 📊‬

‪Here's a reminder of our six-rider team for tomorrow’s TTT in Sweden 🇸🇪‬

‪Preview 📰 bit.ly/MTS19Vargarda‬
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 16-08-2019Ready for the longest stage of this year's BinckBank Tour.
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
16-08-2019 11:18:04

Message de Tom Bohli Followers du 16-08-2019Good luck guys all in!!💪
Voir la vidéo

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
16-08-2019 11:10:14

Message de Tour de l'Avenir du 16-08-2019🚨🎥 Étape diffusée en intégralité sur la page Facebook du Tour de l’Avenir aujourd’hui ! Le streaming est parrainé par
Dordogne-Périgord, le Département ! 🤝
En voir plus

Rui VinhasRui Vinhas
16-08-2019 11:06:01

Message de Rui Vinhas du 16-08-2019Bom dia,

Ontem consegui terminar no 10.º lugar, ficando em 9.º na geral. Agradeço o vosso apoio e todas as mensagens que recebi. Hoje vamos percorrer a 4.ª etapa da Vuelta...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
16-08-2019 10:58:47

Message de CCC Team du 16-08-2019From the shortest stage to the longest at #BinckBankTour today 💪👊!

For the moment, there’s still no breakaway on stage five with the race heading to Venray where a bunch...
En voir plus

Grand Prix De DenainGrand Prix De Denain
16-08-2019 10:55:50

Message de Grand Prix De Denain du 16-08-2019😱😱😱 Le vainqueur du GDP 2019 affole les stats 🤩🤩🤩
En voir plus

Stephen CummingsStephen Cummings
16-08-2019 10:50:24

Message de Stephen Cummings du 16-08-2019Felt good to swim against the current yesterday :-) with Team Dimension Data for QhubekaQh
En voir plus

Tour du Poitou-CharentesTour du Poitou-Charentes
16-08-2019 10:30:09

Message de Tour du Poitou-Charentes du 16-08-2019Bienvenu chez nous pour ton premier #TPC Alexandre Geniez !

Rendez-vous le 27 à Niort !
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 16-08-2019Absente du peloton depuis sa chute en mai dernier, Emilia Fahlin a tenu à nous donner des nouvelles depuis la Suède où elle viendra assister à la course des ses...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
16-08-2019 10:17:58

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 16-08-2019Please join us in wishing Lotto Soudal sports manager Marc Sergeant a happy birthday, he turns 60 today!
En voir plus

CyclassicsCyclassics
16-08-2019 09:46:22

Message de Cyclassics du 16-08-2019Gesamte Sprintelite zu Gast bei den EuroEyes Cyclassics in Hamburg : Beste Voraussetzungen für einen echten Rennkrimi! Wer ist euer Favorit? 🤔
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 16-08-2019Another day, another rider joins #TheWolfpack!
Join us in giving a warm welcome to Mattia Cattaneo, who has signed a contract with Deceuninck - Quick-Step after a very strong and consistent...
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
16-08-2019 09:31:02

Message de Movistar Team du 16-08-2019Merino, Biannic y Teruel renuevan con Movistar Team : ✍️🚴‍♀️🤗 Three key riders from our women's team extend for one season - and it's 11 athletes already confirmed for #MovistarTeam2020...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
16-08-2019 09:30:56

Message de UAE Team Emirates du 16-08-2019‪🖊 signature time for the Team.‬
‪🇧🇪 🇳🇱 BinckBank Tour stage 5 starting is in 35 minutes.‬

‪#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #BinckBankTour ‬
Voir la vidéo

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 16-08-2019🇫🇷- Poly Normande
🗓- 18/08

🇫🇷- Benoît Cosnefroy
🇫🇷- François Bidard
🇫🇷- Nans Peters
🇫🇮- Jaakko Hanninen
🇫🇷- Aurélien Paret-Peintre
🇫🇷- Anthony Jullien
🇫🇷- Hubert Dupont

#allezALM
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
16-08-2019 09:11:09

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 16-08-2019Doe mee en win een reis naar de Vuelta!🤩⤵️
En voir plus

Matthias BrändleMatthias Brändle
16-08-2019 09:08:38

Message de Matthias Brändle du 16-08-2019Nice and hard Racingdays here in Vuelta a Burgos
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
16-08-2019 09:00:01

Message de Team Sunweb du 16-08-2019#VargardaWWT🇸🇪

We're back in action for the next round of the #UCIWWT at UCI Womens World Tour - Vårgårda tomorrow, starting with the TTT! Check out our line-up👇🏻

🇳🇱 Lucinda Brand...
En voir plus

Pascal Eenkhoorn OfficialPascal Eenkhoorn Official
16-08-2019 08:56:50

Message de Pascal Eenkhoorn Official du 16-08-2019Full gas yesterday during the first stage of Arctic Race of Norway🇳🇴. After 70km of full gas racing managed to get in the 30 man breakaway. Attacked a few times...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
16-08-2019 08:52:39

Message de Astana Pro Team du 16-08-2019Zhandos Bizhigitov stays in Astana Pro Team

- I am very happy that I’ve got an offer from Astana Pro Team for one more year. I’d like to continue improving in...
En voir plus

CCC Development TeamCCC Development Team
16-08-2019 08:46:57

Message de CCC Development Team du 16-08-2019Dziś na Czech Tour kawałek (jeśli nie kawał!) porządnego ścigania. Na trasie m.in. podjazdy pod Pustevny i Bumbalkę. - Przypuszczam, że to będzie etap, na którym karty zaczną rozdawać ekipy...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
16-08-2019 08:39:31

Message de Mitchelton-SCOTT du 16-08-2019PREVIEW 📰 “The Vuelta is a race that has always treated me well." - Esteban Chaves🎙

Our team for #LaVuelta19 🔴

Tsgabu Grmay
Dion Smith
Nick Schultz
Luka Mezgec
Esteban Chaves
Sam Bewley...
En voir plus

Damien GaudinDamien Gaudin
16-08-2019 08:35:01

Message de Damien Gaudin du 16-08-2019BinckBank Tour 2019

🚴🏽‍♂️ Wilier Triestina - FFWD Wheels 👌🏼

📸 : Laurent Bernini.
En voir plus

Alexandre GeniezAlexandre Geniez
16-08-2019 08:31:47

Message de Alexandre Geniez du 16-08-2019J'ai abandonné le Tour de Pologne.

Forcément, je ne peux m'en contenter. Malgré tout, j'ai réussi à trouver des motifs de satisfaction lors des étapes ou j'ai retrouvé quelques sensations....
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
16-08-2019 08:30:00

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 16-08-2019Healthy cooking time consuming?😰 Not necessarily!😏 During a stage race, our riders get multiple healthy meals a day.

How that is managed is what you will read in this weeks’...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
16-08-2019 08:30:00

Message de Team Sunweb du 16-08-2019🚨Line-up change🚨

Pfeiffer Georgi won't start at #VargardaWWT🇸🇪 this weekend, Juliette Labous will replace her.
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
16-08-2019 08:27:27

Message de Israel Cycling Academy du 16-08-2019Arctic race of Norway :

TIN TIN AND THE MONSTER

( Not bad a Title for a children book title , isn’t it? 👶)

In the role of the monster...
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
16-08-2019 08:23:14

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 16-08-2019Before the action gets underway in BinckBank Tour stage five, take a moment to look back to yesterday, when Tim Wellens scored a hattrick in Houffalize to take the leader's...
En voir plus

Loïc VliegenLoïc Vliegen
16-08-2019 08:15:13

Message de Loïc Vliegen du 16-08-2019Not my day yesterday, have missed the group of 30 guys. Not the ideal start 💨💨 for me my after one week of injury after the @trw_org
GC is over...
En voir plus

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
16-08-2019 08:06:51

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 16-08-2019Hard day in @binckbanktour ! Happy to make the select group to the finish. Looks good for a good GC result here for me and @valgrenmichael, but the next days...
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
16-08-2019 08:01:12

Message de Tour de l'Avenir du 16-08-20192e étape du Tour de l’Avenir 2019 aujourd’hui avec une épreuve inhabituelle en U23, le contre-la-montre par équipes ! 👉

🏳️ Eymet
🏁 Bergerac

🗺 31,1 km
⛰ 366D+

⏰ 14:15 CET >...
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
16-08-2019 08:00:36

Message de BinckBank Tour du 16-08-201916.08.2019 | STAGE 5
📌 Riemst 🇧🇪 - 🚩 Venray 🇳🇱
🚴 191.4km
📺 Eurosport | Sporza | RTBF | NOS ⏲ 3-5pm CET
🌐 www.binckbanktour.com
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
16-08-2019 08:00:02

Message de La Vuelta du 16-08-2019⏱ Faltan 8 días

➡️ 8 es el número de finales en alto que tendrá La Vuelta 19. ¿Cuál es tu favorito?

Tissot #OfficialTimeKeeper
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
16-08-2019 07:53:29

Message de Arctic Race of Norway du 16-08-2019After the first stage of #ArcticRace Alexey Lutsenko won the title of most active rider👊 Way to go!

Who do you think it will be today?🤔
Voir la vidéo

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
16-08-2019 07:49:06

Message de Jan Polanc-Polde du 16-08-2019Danes na vrsti 4.etapa Vuelta Burgos 2019 s startom ob 12.36...na spodnjem linku spremljajte v zivo:

http://www.cyclingfans.com/vuelta-a-burgos/live

Nas sampion je vcerajsnjo etapo koncal na 59.mestu z 8:46 zaostanka za zmagovalcem, v generalnem...
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
16-08-2019 07:35:07

Message de Burgos BH du 16-08-2019❗️ Comprometidos con la investigación contra la ELA ❗️

👉🏻 La ELA es una enfermedad neurodegenerativa que a día de hoy no tiene cura. La esperanza de vida es de 3...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
16-08-2019 07:28:22

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 16-08-2019Menù del giorno - Menù of the day

Czech Tour - Stage 2
Tour of Utah - Stage 4

#CzechTour #ToU2019

#OurTimeIsNow
En voir plus

Movistar TeamMovistar Team
16-08-2019 07:25:00

Message de Movistar Team du 16-08-2019🚄💪🇨🇭 Johan Jacobs (1997) has signed a 2-year contract with the Blues! 2nd this year at Paris-Roubaix Espoirs and 7th in the Ronde van Vlaanderen Beloften. Only his 1st year...
En voir plus

Johann van ZylJohann van Zyl
16-08-2019 07:12:48

Message de Johann van Zyl du 16-08-2019Giro d’Italia ‘16. 👚
En voir plus

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 16-08-2019Caduta per Pippo ieri nella 4ª tappa del BinckBank Tour 😢
Fortunatamente niente di grave , solo qualche escoriazione
Mancano solo 3 tappe tra cui domani una cronometro
Continuate a...
En voir plus

CCC TeamCCC Team
16-08-2019 06:55:21

Message de CCC Team du 16-08-2019At 191.4km long, #BinckBankTour stage five is the longest of the week and looking at the profile 👇, the sprinters in the race will be eyeing another opportunity to race...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
16-08-2019 06:53:02

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 16-08-2019#ToU2019 FORTUNATO IN FUGA, BONGIORNO RISALE IN CLASSIFICA GENERALE

Una bella prova di squadra della Neri Sottoli - Selle Italia - KTM in una impegnativa 3^ tappa del Tour of Utah...
En voir plus

Damiano CunegoDamiano Cunego
16-08-2019 06:48:03

Message de Damiano Cunego du 16-08-2019Pedalare insieme alla mia famiglia e a FUNActive Tours è stata un'esperienza bellissima che consiglio a tutti. Il cicloturismo con FunActive è ancora più bello del solito!

#cunego #damianocunego #funactive
Voir la vidéo

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
16-08-2019 06:34:35

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 16-08-2019Ici le 🐓, c'est lui ! Et pour encore au moins deux ans.

📝 Crête au vent, Bryan Coquard reste à la barre ➡ http://bit.ly/LeCoqReste

#SummerGlaz | #ThereIsNoTry
Voir la vidéo

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
16-08-2019 06:15:20

Message de Israel Cycling Academy du 16-08-2019ATTACK. PUSH. WIN. The video.

As you can witness here it was all calm and tranquil in the team car when Ben Hermans attacked for his DOUBLE victory in...
Voir la vidéo

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
16-08-2019 06:09:46

Message de UAE Team Emirates Supporters du 16-08-2019Dopo aver lavorato per il capitano Jasper Philipsen, Marco Marcato, ieri è stato l' unico del team che è arrivato coi migliori. Oggi sarà ancora a disposizione della squadra, poi...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
16-08-2019 06:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 16-08-2019TODAY 📅 #CzechTour stage 2 from 11:30am CEST (7:30pm AEST), #BinckBankTour stage 5 from 11:55am (7:55pm) and #VargardaWWT TTT from 3pm (11pm).

📸 Getty Images
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
16-08-2019 05:26:01

Message de Tour of Utah du 16-08-2019Have you seen these beauties around? Did you know you can purchase one to take home for yourself? Visit your local Ford dealership after the race to buy your very...
En voir plus

Erik BaškaErik Baška
16-08-2019 05:23:53

Message de Erik Baška du 16-08-2019Czech TOUR 2019 - 2nd stage

Dnes etapa: Olomouc - Frýdek Místek.
Viac info o profile a etape: http://www.czechcyclingtour.cz/zavody/czech-cycling-tour/etapy-stages-2019/

#AnotherDayAnotherStage BORA #team #rideNatural
En voir plus

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 16-08-2019Joao Almeida finishes 10th in the grueling Larry H. Miller Tour of Utah Stage 3, and holds on to "Best Young". Tomorrow we head to Salt Lake for Stage 4....
Voir les 66 photos

Tour of UtahTour of Utah
16-08-2019 04:03:00

Message de Tour of Utah du 16-08-2019Thank you to Yakima Racks for providing their incredible racks for our team cars! We couldn't have this race without you. #TOU2019 #takeiteasy #yakimaracks
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
16-08-2019 03:50:03

Message de Rally UHC Cycling du 16-08-2019Krista Doebel-Hickok enjoyed sharing her passion for teamwork, performing under pressure, and healthy living with UnitedHealthcare employees in Colorado Springs on Thursday. We think she may have earned us a...
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
16-08-2019 03:11:20

Message de Tom Bohli Followers du 16-08-2019#BinckBankTour
Etappe/Stage 5
Riemst(BEL)-Venray(NED) 191,4km (146,1km+3×15,1km)
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
16-08-2019 02:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 16-08-2019ICYMI ⏪ We took a 16-second win on the opening stage TTT at #CzechTour to put Luke Durbridge in the leader's jersey.

Report 📰 http://bit.ly/MTS19Czech1
En voir plus

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
16-08-2019 01:53:16

Message de Edwin Ávila du 16-08-2019Que buen trabajo en equipo para mantener la camisa amarilla @israelcyclingacademy seguiremos dando lo mejor en lo que queda en este @thetourofutah #yallaacademy 😃💪🏻🚴🏽‍♂️
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
16-08-2019 00:53:35

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 16-08-2019#ToU2019 Rientro in hotel e meritato riposo per i corridori mentre i nostri massaggiatori, Gianluca Mirenda e Marco Andreini, e i nostri meccanici Giacomo James Panconi e Moreno Bardini sono...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
16-08-2019 00:30:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 16-08-2019ICYMI ⏪ Dion Smith rode to a strong 9th place on the first GC day at #BinckBankTour.

Report 📰 http://bit.ly/MT19BB4

📸 Getty Images
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
16-08-2019 00:21:07

Message de Israel Cycling Academy du 16-08-2019This is how you WIN it the right way:

You work as a team, busting your butt to chase all those dangerous breakaway attempts of rivals that tried to take...
En voir plus

Stage 3, you were tough but we conquered you! @TourofUtah Bring on Stage 4 👊🏼 instagram.com/p/B1NE-byFMSH/…

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
16-08-2019 00:09:00

Message de Rally UHC Cycling du 16-08-2019Murphy second in Utah’s third stage, wins Most Aggressive : “It felt so much better to be the hammer.” – Kyle Murphy after his double-podium performance at the Tour of...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
16-08-2019 00:08:02

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 16-08-2019#CzechTour

Top 10 per la Neri Sottoli - Selle Italia - KTM nella classica cronosquadre d'apertura del Czech Cycling Tour di 16 km con partenza e arrivo a Ostrava.
La squadra diretta...
En voir plus

Accès aux messages par jour

August 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16

July 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31