ç à Þ.net/news

Road Cycling / Cyclisme sur route

Les dernières actus cycling :

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
17-08-2019 23:39:02

Message de Israel Cycling Academy du 17-08-2019Yellow time!

We went LIVE in the last 5 km of the Tour of Utah 5th stage - where all the GC contenders tried to kick leader BEN HERMANS in his...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-08-2019 22:44:21

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-08-2019‪#VargardaWWT 📊‬

‪After a TTT today it’s time for a road race tomorrow. Here’s a reminder of our squad ready for more racing in 🇸🇪‬

‪Preview 📰 bit.ly/MTS19VargardaPre‬
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
17-08-2019 22:44:07

Message de Tour of Utah du 17-08-2019Visit the Mesa Moving And Storage tent and enter to win a KHS Flite 750! All proceeds go to the Move for Hunger Food Drive! #mesasystems #TOU2019
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
17-08-2019 22:04:38

Message de Tour of Utah du 17-08-2019One day left! Visit the expo and enter to win this beautiful Ford EcoSport! The winner will also receive a Fezzari road bike! #TOU2019
Ford Motor Company
En voir plus

Zdenek StybarZdenek Stybar
17-08-2019 21:56:48

Message de Zdenek Stybar du 17-08-2019TT Done! 9:46
GC : 15th - 59 seconds behind Tim Wellens
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
17-08-2019 21:15:28

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 17-08-2019Mission accomplie pour Guillaume Martin

5️⃣ème au général et 3x top 8️⃣ à Burgos

🎙️ "C' était très agréable de bien travailler collectivement avec ce groupe cette semaine" ⬇️

📄http://wanty-gobert.be/en/content/burgos-5-martin-confirms-again-5th-place
En voir plus

Team Sondre Holst EngerTeam Sondre Holst Enger
17-08-2019 20:48:52

Message de Team Sondre Holst Enger du 17-08-2019Stage 3✅
Beautiful mountain finish today!
📸 Noa Toledo Arnon
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
17-08-2019 20:42:52

Message de Florian Sénéchal du 17-08-20196ème Etape

© Getty Images
En voir plus

Message de Team Dimension Data for Qhubeka du 17-08-2019🇪🇸 #VueltaBurgos

That's a wrap from the Vuelta a Burgos! Thanks to all involved for another brilliant race.🖐️

🔊"We took the jersey immediately, then had a second place, an eighth and then...
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
17-08-2019 20:30:01

Message de BinckBank Tour du 17-08-2019Voorspel de winnaar van de slotetappe, van Sint-Pieters-Leeuw naar Geraardsbergen, en maak kans op een officieel BinckBank Tour 👕 wielershirt. "Lotto Soudal zal de koers controleren voor Tim Wellens", aldus...
En voir plus

Message de Wildlife Generation Pro Cycling presented by Maxxis du 17-08-2019Tour of Utah : Vote for Finn for today’s Tour of Utah fan favorite! 🏆🎉
https://www.tourofutah.com/experience/2019-fan-favorite
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
17-08-2019 20:16:02

Message de Steve Morabito Athlète du 17-08-2019cycliste.ch : Facebook Twitter Google+ Pinterest
En voir plus

Ermenault CorentinErmenault Corentin
17-08-2019 20:01:12

Message de Ermenault Corentin du 17-08-2019Voici le passage de ToutLeSport du vendredi
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-08-2019 19:32:25

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-08-2019A strong performance by the team in the penultimate stage TT at #BinckBankTour, particularly our Italian neo-peo Edoardo Affini.

📸 Getty Images
Voir les 11 photos

José MendesJosé Mendes
17-08-2019 19:18:48

Message de José Mendes du 17-08-2019GP Mortágua 2019
@sportingcptaviraoficial

@oakley_portugal @luxottica
@pacto_cycling
@ktmbikeportugal
@maviccycling

📸 @joaofonsecaphotographer
En voir plus

Hugo SanchoHugo Sancho
17-08-2019 19:14:19

Message de Hugo Sancho du 17-08-2019GP MORTÁGUA

"Sem muito para dizer, dei o que tinha, agradeço a quem nos apoia." 🥉

📸@carlos.coelho.mtb, obrigado amigo

@mirandamortagua @mirandabikeparts @rideshimano @shimanoportugal @spiuk_official @cyclosbikestudio @cyclespace_coimbra @osteofit @osteofit19 @orbeabicycles @raizdaaventura @r&mbikestore Juzo...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
17-08-2019 19:10:12

Message de Arctic Race of Norway du 17-08-2019Take a look at some of the best pictures from today's stage!
Voir les 12 photos

Rui CostaRui Costa
17-08-2019 19:08:47

Message de Rui Costa du 17-08-2019#Repost @uae_team_emirates
• • • • • •
‪@ruicostacyclist 🇵🇹 comes close in @vueltaburgos 🇪🇸, it's second place for the Portuguese rider on the final day and tenth in the final general...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
17-08-2019 19:00:53

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 17-08-2019📊 Au sommet de Storheia, une ascension brutale de 3500 mètres à 11,8% de moyenne, Quentin Pacher termine 19e. Il est 18e au classement général avant la dernière étape.

#ArcticRace l...
En voir plus

Loïc VliegenLoïc Vliegen
17-08-2019 18:54:55

Message de Loïc Vliegen du 17-08-2019Attaque dans le final de la très dur cote de Storheia et pour finir en beauté victoire de mon équipier Eiking !!!! 👏🏻 Encore une possibilité de résultat sur la...
En voir plus

Hugo HouleHugo Houle
17-08-2019 18:53:00

Message de Hugo Houle du 17-08-2019Brutal - Les derniers 3km Arctic Norway, the kingdom of light , le gaz au fond pour durcir le tempo pour Alexey Lutsenko, finalement distancé à 500m du sommet !...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-08-2019 18:51:40

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-08-2019‪‘Heppy’ Birthday!!! 🥳😂 ‬

‪Don’t worry Michael Hepburn we didn’t forget you 😉 Join us in wishing Heppy a very happy birthday ‬👏🏻
En voir plus

Bauke MollemaBauke Mollema
17-08-2019 18:37:54

Message de Bauke Mollema du 17-08-2019🏅🏅 Wie houdt mij volgende week uit de wind? 😉 🏅🏅
En voir plus

Kevin LedanoisKevin Ledanois
17-08-2019 18:33:30

Message de Kevin Ledanois du 17-08-2019Explosion dans 3, 2, 1.. 😱💥
Mais c’est top de s’en tenir au plan sachant que Wawa fini le travail derrière ! 👍🏻
Ça aurait été mieux avec une petite place de...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
17-08-2019 18:30:00

Message de Arctic Race of Norway du 17-08-2019🎥Take a look back at the extended highlights of the Queen's stage with that magnificent finish at Storheia.

#ArcticRace
Voir la vidéo

Kristian SbaragliKristian Sbaragli
17-08-2019 18:27:57

Message de Kristian Sbaragli du 17-08-2019Oggi ci ho provato , nella fuga di giornata , sapevo che non sarebbe stato facile farcela , ma non si sa mai .. domani è un altro giorno ....
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
17-08-2019 18:26:03

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 17-08-2019🎙️"I was afraid to fall off my bike"

Watch how Odd Eiking wins on the +20% slopes of Storheia on home soil! 🏆🏆🏆

#toogoodtobetrue #ArcticRace #RideForAntoine
Voir la vidéo

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
17-08-2019 18:24:53

Message de Equipe Arkéa Samsic du 17-08-2019Warren Barguil, nouveau leader du classement général de l'Arctic Race of Norway 💛 🇳🇴 ...
En voir plus

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 17-08-2019Tour of Utah 2019 - Stage 4 (Video: @Ryan Mitchel)
Voir la vidéo

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
17-08-2019 18:23:55

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 17-08-2019Top 10 per Luca Pacioni nella 3^ tappa del #CzechTour. La frazione si adattava alle ruote veloci e il corridore romagnolo ha provato a dire la sua ma non ha...
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
17-08-2019 18:23:53

Message de Israel Cycling Academy du 17-08-2019Arctic report:

OH KRISTS... THE IRRESISTIBLE

What are we, just fans , expect from our athletes?

Just Give your heart ❤️ and Soul
And we will stuck with you for good and for...
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
17-08-2019 18:23:14

Message de UAE Team Emirates du 17-08-2019‪Rui Costa 🇵🇹 comes close in Vuelta a Burgos 🇪🇸, it's second place for the Portuguese rider on the final day and tenth in the final general classification.‬

🗣#RuiCosta : “Today...
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
17-08-2019 18:18:52

Message de Astana Pro Team du 17-08-2019Arctic Race of Norway. Stage 3. Alexey Lutsenko is 3rd at queen stage

- Yeah, it was the queen stage, but not the last one. We still have another day tomorrow...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-08-2019 18:18:40

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-08-2019The black and yellow TTT train came out to play today for a 35.6km race against the clock. Battling the gusty wind, the team fought their way to 6th place....
Voir les 20 photos

Maxime FarazijnMaxime Farazijn
17-08-2019 18:18:19

Message de Maxime Farazijn du 17-08-2019Een 7e plek op het BK vandaag. Nadat mijn derailleur niet meer werkte, moest ik noodgedwongen van fiets wisselen op een heel slecht moment. Toen 6 man weggereden waren, probeerden...
En voir plus

Warren BarguilWarren Barguil
17-08-2019 18:12:53

Message de Warren Barguil du 17-08-2019A l'attaque pour tenter de gagner l’étape reine a Storheia, finalement récompensé par la prise du maillot de leader de l’Artic Race of Norway. Quel bonheur d’honorer le...
Voir la vidéo

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
17-08-2019 18:08:26

Marvin termine 103è du Championnat de Belgique U23 …
une hécatombe d'abandons derrière lui 😟😔

Loïc VliegenLoïc Vliegen
17-08-2019 18:04:48

Message de Loïc Vliegen du 17-08-2019Thanks Arctic Race of Norway !!!
Voir la vidéo

Message de Roompot - Charles Cycling Team du 17-08-2019🇧🇪🇳🇱 #BinckBankTour

Today was time trial day in the BinckBank Tour. Enjoy these action shots by Cor Vos. 📸👇

Tomorrow's the final stage, a mini spring classic from Sint-Pieters-Leeuw to Geraardsbergen...
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
17-08-2019 18:03:36

Message de BORA-hansgrohe du 17-08-2019📷 Snaps from outside the team bus on today’s penultimate stage of the BinckBank Tour
----
📷 Bildergalerie von der vorletzten Etappe der BinckBank Tour
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
17-08-2019 18:00:24

Message de BinckBank Tour du 17-08-2019Here are the best pictures of stage 6!
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
17-08-2019 18:00:09

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 17-08-2019Retour en images sur la victoire de 🇳🇴 Odd Eiking au sommet de Stroheia 🏔 à l'Arctic Race of Norway 😍

📝🎙 Ses émotions ⤵️
http://wanty-gobert.be/fr/content/arctic-race-3-eiking-trop-beau-pour-etre-vrai
En voir plus

Edward Theuns FanpageEdward Theuns Fanpage
17-08-2019 17:57:45

Message de Edward Theuns Fanpage du 17-08-2019Time Trial day BinckBank Tour 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️

Wie komt er morgen supporteren tijdens de laatste rit?

Who's coming to support me at the final stage tomorrow?

📸 Getty Images
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
17-08-2019 17:57:24

Message de Steve Morabito Athlète du 17-08-2019#magique @mont_stmichel !
En voir plus

Rinaldo NocentiniRinaldo Nocentini
17-08-2019 17:55:48

Message de Rinaldo Nocentini du 17-08-2019Volete sapere cosa farà il
Noce prossima stagione???? Lo chiediamo a lui e dice chiedete a mia moglie...😂... lo chiediamo a Manola e dice (noi viviamo ora per ora)😂😂 e sorridono...
En voir plus

Tiago MachadoTiago Machado
17-08-2019 17:52:26

Message de Tiago Machado du 17-08-201919° GP Mortágua disputado em ritmo muito elevado, no fim 4° lugar!
Os meus parabéns aos vencedores pois foram mais fortes 👍
Agora recuperar pois terça-feira já é dia...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
17-08-2019 17:52:00

Message de Arctic Race of Norway du 17-08-2019Name a better place to play football ⚽

A fantastic introduction from the King's Guard set up a memorable second stage of the #ArcticRace 2019.
Voir la vidéo

Reinardt Janse van RensburgReinardt Janse van Rensburg
17-08-2019 17:51:33

Message de Reinardt Janse van Rensburg du 17-08-2019Giving it some stick out there today. Happy with my effort! But hoped for a better result. Many guys were cruising today.
En voir plus

Burgos BHBurgos BH
17-08-2019 17:50:53

Message de Burgos BH du 17-08-2019Ángel Madrazo, el hombre fuga de la Vuelta a Burgos – BURGOS BH : 🚴🏼‍♂️ Angel Madrazo, el hombre fuga de la Vuelta a Burgos.

▶️ El corredor volvió a meterse...
En voir plus

Message de Gediminas Bagdonas Bagdzės fan club du 17-08-20196 ETAPAS BinckBank Tour TT. 450watts vidutinis. Ir tik 35 vieta.
Voir la vidéo

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
17-08-2019 17:46:39

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 17-08-2019Team Jumbo-Visma keeps sight on top ten place in Arctic Race of Norway : "It was a tough climb," De Tier said. “The stage could have been a bit more...
En voir plus

Agnieszka SkalniakAgnieszka Skalniak
17-08-2019 17:46:01

Message de Agnieszka Skalniak du 17-08-2019Postnord UCI WWT Vårgardå
En voir plus

Message de Sebastian Schönberger - Cyclist du 17-08-2019Ready for the last two stages. ✌️
Neri - Selle Italia - KTM
📸 @colterpeterson_productions
.
.
.
.
#nerisottoli #selleitalia #ktmbikeindustries
Revital Aspach Villa Vitalis
#revitalaspach #villavitalis #innviertel Innviertel #bauzone #baumhaus #wohnzone #bellmonte #cycling #america...
En voir plus

Tayler WilesTayler Wiles
17-08-2019 17:38:49

Message de Tayler Wiles du 17-08-2019There is no win that compares to a TTT, such a great feeling to accomplish this together!😁 team, staff, sponsors, everyone played a part! 😘 thank you @treksegafredo 📸 @velofocus
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
17-08-2019 17:37:31

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 17-08-2019Tour of Utah : Votate per il nostro Lorenzo Fortunato Fan Club!
Vote for our Lorenzo Fortunato!

https://www.tourofutah.com/experience/2019-fan-favorite

#OurTimeIsNow
En voir plus

Michael ValgrenMichael Valgren
17-08-2019 17:30:21

Message de Michael Valgren du 17-08-2019Time Trial at the BinckBank Tour today. Valgren finished 30th. He is number 9 in the overall ranking.
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
17-08-2019 17:29:34

Message de Team INEOS du 17-08-2019Ganna seals TT win in Den Haag : Catch up on Filippo Ganna's ITT victory with reaction and highlights from stage six of BinckBank Tour
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
17-08-2019 17:25:36

Message de Tour of Utah du 17-08-2019America First Credit Union Fan Favorite voting is open for Most Promising Rookie! Stage 5 starts at 2:30pm. Come watch all the action live at Canyons Village at Park City...
En voir plus

Trek-SegafredoTrek-Segafredo
17-08-2019 17:24:32

Message de Trek-Segafredo du 17-08-2019Trek-Segafredo take dominant win in Vargarda TTT | Trek Race Shop : Victory!!!

Read all about it in the story below ⤵️
En voir plus

Team INEOSTeam INEOS
17-08-2019 17:22:28

Message de Team INEOS du 17-08-2019Super Sosa wins Vuelta a Burgos : "I'm so happy with the team, happy that they believed in me. I'm very excited about this win."

Hear from Ivan Sosa after...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 17-08-2019🇪🇸 - La Vuelta
🗓 - 24/08 > 14/09

🇫🇷 - Pierre Latour
🇫🇷 - Clement Chevrier
🇫🇷 - Clement Venturini
🇨🇭 - Silvan Dillier
🇫🇷 - Geoffrey Bouchard
🇫🇷 - Quentin Jauregui
🇫🇷 - Francois Bidard...
En voir plus

Juliette LabousJuliette Labous
17-08-2019 17:19:07

Message de Juliette Labous du 17-08-20193rd place for us today in the Vårgårda WestSweden team time trial 🥉💪
.
.
.
📸 @anton_vos
#ttt #teamwork #fast #keepchallenging
En voir plus

Rachel NeylanRachel Neylan
17-08-2019 17:19:01

Message de Rachel Neylan du 17-08-2019Always a pleasure to cook dinner for friends! 🌽 Pitching in to prep for the local polenta festa (and testing my biceps at the same time.😅💪🏻)... just a regular Summer...
Voir la vidéo

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 17-08-2019Cyclisme : la première Périgord ladies, c'est ce dimanche : Rendez-vous demain ! 😁🚴🏼‍♀️💪🏻
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
17-08-2019 17:17:27

Message de BORA-hansgrohe du 17-08-2019Solid time trial at the BinckBank Tour, Sam Bennett to ride the last stage in red points jersey.

Read more here 👉🏼 https://bit.ly/2H8JJ8b
---
Solides Zeitfahren bei der BinckBank Tour, Sam...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
17-08-2019 17:14:58

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 17-08-2019When 🇳🇴 Odd Eiking comes back with his roommate 🇮🇹 Andrea Pasqualon ! 🎉🥇
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 17-08-2019That time when D'Artagnan visited Britain and for a day he turned into Robin Hood.
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
17-08-2019 17:09:45

Message de Ondřej Cink du 17-08-2019Tohle je jen hrstka z dárků, co pro vás do Stupna vezeme. Dres Petr Vakoc, dres Roman Kreuziger, Honza Škarnitzl, Filip Adel, dresy a bidony českých biatlonistů, bidon Nina Schurtera...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
17-08-2019 17:07:42

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 17-08-2019Team Jumbo-Visma op zucht van toptienplek in Arctic Race of Norway : “Het was een zware klim”, vond De Tier. “Voor mij had de koers wel wat lastiger mogen zijn...
En voir plus

Edwin ÁvilaEdwin Ávila
17-08-2019 17:07:14

Message de Edwin Ávila du 17-08-2019🚴🏽‍♂️💨A full en la etapa de ayer. Quién por acá la vio?? Dios quiera que sigamos haciendo un buen trabajo en lo que queda de este @thetourofutah para el equipo...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
17-08-2019 17:06:52

Message de Arctic Race of Norway du 17-08-2019⭐️Podiums Stage 3⭐️

Midnight Sun Jersey: Warren Barguil
Green Jersey: Mathieu van der Poel
Laks Salmon Jersey: Steve Cummings
Equinor Best Young Rider: Krists Neilands

#ArcticRace

📷 / P. Ballet
En voir plus

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
17-08-2019 16:54:51

Message de Tom Bohli Followers du 17-08-2019Tom beendet das Zeitfahren auf dem 16. Rang.
En voir plus

Larry WarbasseLarry Warbasse
17-08-2019 16:53:03

Message de Larry Warbasse du 17-08-2019The suffer face. 🥴 Enjoyed it out there even if I didn’t go very fast... #allezalm #lesangjaune #ekoicycling #eddymerckxcycles #rostistyle #procycling

📸 - @gettysport @gettyimages
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
17-08-2019 16:51:48

Message de Team Sunweb du 17-08-2019🗣“I’m satisfied with my performance but I had hoped for a better result out of it. Now we switch focus to tomorrow’s stage and see what we can do there.”

Søren...
En voir plus

Carlos Verona QuintanillaCarlos Verona Quintanilla
17-08-2019 16:49:26

Message de Carlos Verona Quintanilla du 17-08-2019Etapa 6, Binck Bank Tour, 2.WT BEL / NED

Hola a tod@s!

Hoy hemos disputado la sexta etapa de este BinckBank Tour que ha consistido en una contrarreloj individual de...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 17-08-2019🇪🇦 En Espagne, Delio Fernandez a pris la 20ème place de la 5ème et dernière étape de la Vuelta a Burgos et de son exigeante arrivée ! Julien El Fares...
En voir plus

Jarlinson PantanoJarlinson Pantano
17-08-2019 16:45:47

Message de Jarlinson Pantano du 17-08-2019Cali y el Valle tiene quien lo represente, juntos podemos hacer mejores cosas por nuestros jóvenes, deportistas y ciudadanos #Hagámosleun14alDeporte #U14 #EleccionesCali #ConcejoCali #Cali #Hagámosleel14aPantano Clara Luz Roldan Gonzalez
En voir plus

Greg Van AvermaetGreg Van Avermaet
17-08-2019 16:45:08

Message de Greg Van Avermaet du 17-08-2019CCC Team : Met toptiennotering naar de slotrit in Geraardsbergen.
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
17-08-2019 16:43:09

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 17-08-2019A strong time trial offers Team Jumbo-Visma perspective in the… : Jos van Emden said he could live with his third place. “It was a good time trial and I...
En voir plus

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
17-08-2019 16:42:34

Message de Steve Morabito Athlète du 17-08-2019Décrassage avant la #polynormande ! Et quel chance de loger à quelques kilomètres de ce lieu mythique @mont_stmichel #montstmichel
.
.
.
.
@equipegroupamafdj #equipegroupamafdj #cycliste #visitelafrance #touriste #privilege @ Auberge De La...
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
17-08-2019 16:42:29

Sofie werd 2e.
In een spurt met 2 nipt geklopt door Julie VD Velde, na 60km in de aanval te hebben gereden.
Top Sofie !!!!

Fabien DoubeyFabien Doubey
17-08-2019 16:42:00

Message de Fabien Doubey du 17-08-2019Encore une belle performance du Wanty-Gobert Cycling Team sur cette Vuelta a Burgos 🇪🇸 avec une 5ème place de Guillaume Martin au GC 💪🏽 Au charbon avec notre stagiaire Theo...
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
17-08-2019 16:41:15

Message de Tour de l'Avenir du 17-08-2019Découvrez le highlight de la 3e étape du Tour de l'Avenir ! 🎥
Voir la vidéo

Team CofidisTeam Cofidis
17-08-2019 16:39:31

Message de Team Cofidis du 17-08-2019La troisième étape de l'Arctic Race of Norway voyait son arrivée au sommet du Storheia avec des pentes à 11%. Loïc Chetout était en jambes et s'est montré toute la...
En voir plus

Message de Team Delko Marseille Provence du 17-08-2019Quelle magnifique 8ème place de notre stagiaire Simon Carr au sommet de la 3ème étape ou étape reine de l'Arctic Race of Norway !
📸 Louis Legon
En voir plus

CCC TeamCCC Team
17-08-2019 16:38:46

Message de CCC Team du 17-08-2019Same corner, different rider, different facial expression 😂!

Our guys put the Giant Bicycles Trinity Advanced Pro to the test on #BinckBankTour stage six. Take a look at all of...
En voir plus

Mads PedersenMads Pedersen
17-08-2019 16:36:33

Message de Mads Pedersen du 17-08-2019Hard day on today’s TT, tomorrow last stage of @binckbanktour - ready to do the last effort to bring home another result with the @treksegafredo boys!💪
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
17-08-2019 16:35:25

Message de Taylor Find what you believe in and stand up for it. I believe in the power of love. The strength peace, love and positivity can give you. I believe the power...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
17-08-2019 16:29:23

Message de Arctic Race of Norway du 17-08-2019⛰️Take a look back at the best images of the what was a fantastic third stage (and Queen's stage!) in under a minute. 🎉

#ArcticRace
Voir la vidéo

Guillaume MartinGuillaume Martin
17-08-2019 16:26:03

Belle manière de conclure une belle semaine sur la Vuelta A Burgos. 5ème de l'étape et 5ème du général de cette course Hors Classe. Toujours présent et régulier, après déjà...

Maxime MonfortMaxime Monfort
17-08-2019 16:22:52

Message de Maxime Monfort du 17-08-2019BINCKBANK TOUR – Étape 6 : #BinckBankTour - étape 6 : la réaction de Max suite au chrono, c'est par ici ;-)

http://www.maxime-monfort.be/v2/news/binckbank-tour-etape-6/
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
17-08-2019 16:20:28

Message de UAE Team Emirates du 17-08-2019🇧🇪 🇳🇱 BinckBank Tour stage 6
Our best rider in the Individual Time Trial is Tom Bohli with 9'40", finishing 16th overall.

Tomorrow the last stage is set from Sint-Pieters-Leeuw...
En voir plus

Message de Equipe cycliste AG2R LA MONDIALE du 17-08-2019🇧🇪🇳🇱 BinckBank Tour - Étape 6

Un CLM court et rapide promis aux spécialistes. 5ème au général ce matin, Oliver Naesen est désormais 12ème mais tout reste jouable pour lui demain...
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
17-08-2019 16:11:03

📰 Résultat

L'Italien Filippo Ganna (Ineos) s'impose sur le contre-la-montre individuel du BinckBank Tour , long de 8,4 kilomètres . Il devance de 5 secondes son compatriote Edoardo Affini (Mitchelton...

Team SunwebTeam Sunweb
17-08-2019 16:10:17

Message de Team Sunweb du 17-08-2019🗣"We followed our plan from the start, and suffered to the max. It’s nice to be rewarded with a medal for our efforts.”

Hear from Leah Kirchmann after the team's great...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
17-08-2019 16:07:38

Message de Equipe Arkéa Samsic du 17-08-2019Wawa, nouveau leader du classement général de l'Arctic Race of Norway ! 💛

🇳🇴 Quelle étape de Warren Barguil, deuxième au sommet.

Bravo à toute l'équipe ! #weareoneteam
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
17-08-2019 16:06:58

Message de Arctic Race of Norway du 17-08-2019An incredible final attack from Odd Christian Eiking saw him seize victory from the wheels of the other favourites! 💪

Relive it with the Last Kilometer!

#ArcticRace
Voir la vidéo

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
17-08-2019 16:01:00

Message de Grands Prix Cyclistes du 17-08-2019#10YearsOfGPCQM
Did you know ?
Riders can reach up to 30 km/h in climbs. The speed in the Québec City’s Côte de la Montagne’s climb varies between 12 and 22 km/h. Riders...
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
17-08-2019 16:00:40

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 17-08-2019Like the picture from Juri Hollmann!
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
17-08-2019 16:00:10

Message de Tour de l'Avenir du 17-08-2019Découvrez les classements à l'issue de la 3e étape du Tour de l'Avenir 👉
En voir plus

Grands Prix CyclistesGrands Prix Cyclistes
17-08-2019 16:00:00

Message de Grands Prix Cyclistes du 17-08-2019#10AnsDeGPCQM
Le saviez-vous ?
Les coureurs peuvent atteindre jusqu’à 30 km/h dans les montées. À Québec, la vitesse des coureurs dans la montée de la côte de la Montagne se situe...
En voir plus

Boaro ManueleBoaro Manuele
17-08-2019 15:59:34

Message de Boaro Manuele du 17-08-2019⏱️ It was a challenging ITT on a city centre circuit. Technical corners and 🌬️ headwind in the second part.
Tomorrow another hard day on the cobbles!
#BinckBankTour #manueleboaro #mb...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
17-08-2019 15:58:33

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 17-08-2019Sterke tijdrit biedt Team Jumbo-Visma perspectief in slotrit… : Jos van Emden kon goed leven met zijn derde plaats. “Het was een goede tijdrit en dat stemt tot tevredenheid. Ik...
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
17-08-2019 15:54:15

Message de BinckBank Tour du 17-08-2019🎥 Tim Wellens verstevigde in de tijdrit in Den Haag zijn leiderstrui. "Maar mijn voorsprong is zeker niet comfortabel met het oog op de slotrit."
Voir la vidéo

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
17-08-2019 15:50:30

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 17-08-2019Eiking wins !!! Arctic Race of Norway
En voir plus

Team Bahrain MeridaTeam Bahrain Merida
17-08-2019 15:47:59

Message de Team Bahrain Merida du 17-08-2019👌🏻 Good time trial!

Iván Garcia Cortina keeps top 5 overall at BinckBank Tour ahead of tomorrow's final stage. Come on team!
En voir plus

Lotto Soudal Cycling TeamLotto Soudal Cycling Team
17-08-2019 15:45:38

Message de Lotto Soudal Cycling Team du 17-08-2019An excellent time trial performance from Tim Wellens to remain the BinckBank Tour leader in The Hague today. Tim is satisfied with the result and looks forward to tomorrow’s closing...
En voir plus

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 17-08-2019Oggi pippo ha vinto la cronometro del Binck Bank 🤩🥇



@accpi1946 Parla italiano la #cronometro del #BinckBankTour grazie a Filippo #Ganna che ha colto il successo precedendo Edoardo #Affini. Bravi ragazzi!...
En voir plus

Team Caja Rural-Seguros RGATeam Caja Rural-Seguros RGA
17-08-2019 15:41:40

Message de Team Caja Rural-Seguros RGA du 17-08-2019www.teamcajarural-segurosrga.com : ☑️ Alex Aranburu remata con el maillot de la regularidad la fenomenal Vuelta a Burgos de Team Caja Rural-Seguros RGA.

📝 Balance a la semana, con declaraciones del guipuzcoano...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-08-2019 15:39:54

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-08-2019Affini second in penultimate stage time trial at BinckBank Tour : REPORT 📰 “I have been feeling good, but this time trial was quite short and normally I think time...
En voir plus

Tour of the AlpsTour of the Alps
17-08-2019 15:37:46

Message de Tour of the Alps du 17-08-2019Addio Felice... 😢
En voir plus

Sean De Bie supportersSean De Bie supporters
17-08-2019 15:37:45

Message de Sean De Bie supporters du 17-08-2019De laatste dag in de Vogezen.
Morgen terug richting vrouw en kindjes en uitkijken naar zijn retour in het peloton.
:-)
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
17-08-2019 15:35:04

Message de BinckBank Tour du 17-08-2019🎥 50 seconds recap of stage 6 of the BinckBank Tour, an individual time trial in The Hague won by Filippo Ganna of Team Ineos.
Voir la vidéo

Movistar TeamMovistar Team
17-08-2019 15:33:42

Message de Movistar Team du 17-08-2019Carapaz (3º), en el podio de Burgos; Pedrero, 4º : 🚂🥉 It was a nice effort by all Blues in this year's Vuelta a Burgos, even more so in today's...
En voir plus

Michał GołaśMichał Gołaś
17-08-2019 15:33:40

Message de Michał Gołaś du 17-08-2019Pozycja w sumie poprawna, prędkość mogłaby być wyższa!😂

Dziś wieczorem szampan od Filippo Ganny, a jutro decydujący etap na Muur de Grammont, więc trzymajcie kciuki...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
17-08-2019 15:32:50

Message de Arctic Race of Norway du 17-08-2019Time for the third VIKING JERSEY👏

The competitors for best teammate today are:

Yuriy Natarov - Astana Pro Team


Przimyslaw Kasperkiewicz - Team Delko Marseille Provence


Juri Hollmann - Team KATUSHA...
En voir plus

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
17-08-2019 15:30:29

Is Sofie op weg om haar eigen Grote Prijs te winnen ?
Solo weggegaan op de Berendries op 70km van de streep, gedurfde onderneming....
Momenteel 30sec voorsprong op Kelly VD Steen en...

Fanpagina Sofie De VuystFanpagina Sofie De Vuyst
17-08-2019 15:30:29

Is Sofie op weg om haar eigen Grote Prijs te winnen ?
Solo weggegaan op 60km van de streep, gedurfde onderneming....
Momenteel 30sec voorsprong op Kelly VD Steen en 1minuut op een...

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
17-08-2019 15:28:42

Message de Arctic Race of Norway du 17-08-2019Actually, This is the best seat in the house 💺

#ArcticRace
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
17-08-2019 15:25:42

Message de CCC Team du 17-08-2019Van Avermaet Maintains Top Ten Spot in GC After Binck Bank Tour Time Trial - CCC Team : REPORT: "The time trial went quite good I think. I was happy...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-08-2019 15:20:11

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-08-2019Sixth for MTS women in Postnord Vårgårda WestSweden Team Time Trial : REPORT 📰 "Today was all about riding technically good." - Jess Allen 🎙
En voir plus

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
17-08-2019 15:19:24

Message de UAE Team Emirates Supporters du 17-08-2019Oggi cronometro individuale per la 6^ tappa della Binckbank di 8,3 chilometri. Tom Bohli è il migliore dei nostri, appena sotto la Top 10. Il suo cronometro registra 9'40''80 con...
En voir plus

Philippe GilbertPhilippe Gilbert
17-08-2019 15:16:33

Message de Philippe Gilbert du 17-08-2019‪Come and check out the future of cycling tomorrow in La Philippe Gilbert Juniors race 2019. More info: https://www.fanclubphilippegilbert.be/0124/fr/72/La-Philippe-Gilbert-Juniors-2019 ‬
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
17-08-2019 15:15:44

Message de Audrey Cordon-Ragot du 17-08-2019Victoire avec l'équipe Trek-Segafredo sur la Coupe du Monde de chrono par équipes en Suède ! 🔥🏆

📸 CyclingOnlineNL

#UCIWWT l #VargardaWWT
En voir plus

Team KATUSHA ALPECINTeam KATUSHA ALPECIN
17-08-2019 15:14:04

Message de Team KATUSHA ALPECIN du 17-08-2019Excellent 5th place from young Harry Tanfield in today‘s short time trial in BinckBank Tour.

#TeamKatushaAlpecin
KATUSHA Sports Alpecin Cycling Canyon
Photo: Getty Images
En voir plus

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 17-08-20198 laps. Full gas. Joao Almeida hangs on to Best Young. Scenes from the Larry H. Miller Tour of Utah - Stage 4 circuit race in Salt Lake City. #PROVEIT...
Voir les 75 photos

UAE Team Emirates SupportersUAE Team Emirates Supporters
17-08-2019 15:07:48

Message de UAE Team Emirates Supporters du 17-08-2019Anche oggi alla Vuelta a Burgos la vittoria ci sfugge di un soffio 🙁, lasciandoci l'amaro in bocca. A poco più di 300 metri dall'arrivo Rui Costa si vede soffiare...
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 17-08-2019Campenaerts ruilt Lotto-Soudal in voor opvolger Dimension Data : Na 2 schitterende jaren bij Lotto-Soudal zien we onze champ de volgende 3 seizoenen bij NTT, de Japanse opvolger van Dimension...
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
17-08-2019 14:58:18

Message de BinckBank Tour du 17-08-2019Complimenti, congratz Filippo Ganna! The Italian time trial champion of Team Ineos was the best in the 8 km long time trial in The Hague!
En voir plus

Rally UHC CyclingRally UHC Cycling
17-08-2019 14:56:18

Message de Rally UHC Cycling du 17-08-2019Jastrab crowned Junior World Champion in Frankfurt 🌈 : Megan Jastrab is your new junior Omnium world champ.

Hear from Megan here 👇
En voir plus

UAE Team EmiratesUAE Team Emirates
17-08-2019 14:55:31

Message de UAE Team Emirates du 17-08-2019What a close one, Rui Costa 🇵🇹 takes 2nd place in today's final stage Vuelta a Burgos 🇪🇸.

#UAETeamEmirates #RideTogether #YearOfTolerance #VueltaBurgos
En voir plus

Message de Équipe cycliste Groupama–FDJ du 17-08-2019Stefan Küng prend la 4ème place du contre-la-montre du Binck Bank Tour remporté par Filippo Ganna.
Il occupe maintenant la 4ème place du classement général, à 40 secondes de Tim Wellens...
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-08-2019 14:53:39

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-08-2019Impey extends lead with bonus seconds at Czech Tour : REPORT 📰 “We are never sure how tomorrow will go but it’s always nice to give yourself a good chance...
En voir plus

Wanty-Gobert Cycling TeamWanty-Gobert Cycling Team
17-08-2019 14:52:35

Message de Wanty-Gobert Cycling Team du 17-08-20195️⃣th for 🇫🇷 Guillaume Martin in last stage and final GC in 🇪🇸 Vuelta a Burgos !
En voir plus

CCC TeamCCC Team
17-08-2019 14:51:58

Message de CCC Team du 17-08-2019Finish line 📷 from #BinckBankTour stage 6 which saw Greg Van Avermaet maintain a top ten spot on the GC heading into tomorrow’s final stage 👊👊.

#RideForMore
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
17-08-2019 14:50:29

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 17-08-2019👏 Pierre Rolland prend la 10e place de la dernière étape de la Vuelta a Burgos. Au général, Pierrot termine 7e de ce Tour de Burgos !

#VueltaBurgos l #ThereIsNoTry
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
17-08-2019 14:49:24

Message de Tour de l'Avenir du 17-08-2019Ethan Hayter s'impose à Mauriac ! Dans un final très haché, un gros groupe est revenu in extremis sur 5 hommes qui s'étaient échappés. Le norvégien Tobias Foss s'empare du...
En voir plus

Message de Filippo Ganna Official Fan Club du 17-08-2019VITTORIAAAAA NELLA CRONO DI OGGI!!!😍😍
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
17-08-2019 14:24:42

Message de BORA-hansgrohe du 17-08-2019📝REPORT:
Shane Archbold and Erik Baška finish inside the top ten on #CzechTour stage 3.
👉🏻 Read more here: http://bit.ly/2P2gSZL
------
Archbold und Baska sprinten in die Top Ten auf 3. Etappe...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
17-08-2019 14:18:26

Message de Arctic Race of Norway du 17-08-2019What do you think they're creating? 🌊

#ArcticRace
Voir la vidéo

Ondřej CinkOndřej Cink
17-08-2019 14:03:13

Message de Ondřej Cink du 17-08-2019Cink vyrazí do Stupna na kole a závodit bude pro malou Emmu : https://plzensky.denik.cz/ostatni_region/cink-vyrazi-do-stupna-na-kole-a-zavodit-bude-pro-malou-emmu-20190817.html
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
17-08-2019 13:56:50

Message de Florian Sénéchal du 17-08-2019Top départ pour Florian
En voir plus

Ondřej CinkOndřej Cink
17-08-2019 13:54:38

Message de Ondřej Cink du 17-08-2019See you tomorrow in Stupno 🙋‍♂️ 🚴🏽‍♂️. Always looking forward for this event😊 It’s XCO home race on funny course 😉
We are also helping to Emička 🙏😊.You can...
En voir plus

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 17-08-2019We are delighted to give you the first pictures of @eliaviviani in the European Champion jersey he conquered last week. Bonus: in our article you can discover the first race...
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
17-08-2019 13:35:32

Message de Team Sunweb du 17-08-2019After finishing his TT, Roy Curvers is visiting guests from BinckBank Nederland at the #BinckBankTour🇧🇪🇳🇱 today!🎤
En voir plus

Elia VivianiElia Viviani
17-08-2019 13:30:17

Message de Elia Viviani du 17-08-2019Say 👋 to my all new Euro Road Champ Jersey! Do you like it?!
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
17-08-2019 13:28:57

Message de BinckBank Tour du 17-08-2019🎥 Footage of the finish of Filippo Ganna, the current leader in the time trial.
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 17-08-2019Former stage winner Fabio Jakobsen tells us why the Tour de l'Avenir is such an important race for young riders.
Voir la vidéo

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
17-08-2019 13:21:28

Message de Arctic Race of Norway du 17-08-2019Team Coop was ranked as the best team in stage 2, here's what Trond Trondsen had to say about the stage and his team's performance. 💪

He also tries his hand...
Voir la vidéo

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 17-08-2019Clara Copponi est devenue cet après-midi Championne de France de l'Omnium !! 🇫🇷
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
17-08-2019 13:10:26

Message de Team Novo Nordisk du 17-08-2019Our partners at @Shimano are letting Mandy Marquardt test out their new IC5 #IndoorCycling shoes!

What do you think of Mandy's choice of the purple shoes?💜
En voir plus

Fans de Marvin TassetFans de Marvin Tasset
17-08-2019 13:00:17

Message de Fans de Marvin Tasset du 17-08-2019CB/BK U23 - Directs - DirectVelo : Championnat de Belgique U23: le départ a été donné, Marvin à suivre, en direct commenté, avec DirectVelo ✊✊✊✊https://belgique.directvelo.com/direct/4071/cb-bk-u23-2019
En voir plus

Message de Victor Campenaerts - Official du 17-08-2019My younger brother is working on ga game!
Have a look at it on: Salty Lemon Entertainment

• • • • •
#DivineCommander has a new teaser! Just in...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
17-08-2019 12:52:03

Message de Arctic Race of Norway du 17-08-2019Cycling on water 🙏

The best seats in the house 💺

#ArcticRace
Voir la vidéo

CCC TeamCCC Team
17-08-2019 12:38:44

Message de CCC Team du 17-08-2019Ready to roll on #BinckBankTour stage 6 with the Giant Bicycles Trinity Advanced Pro & CADEX Cycling 4-spoke and Aero Disc wheels 🔥.

#RideForMore #overachieve
Voir la vidéo

Steve Morabito AthlèteSteve Morabito Athlète
17-08-2019 12:22:47

Message de Steve Morabito Athlète du 17-08-2019Vélos électriques : nouvelle recharge en 30 minutes chrono ! - HES-SO Valais-Wallis : Voici un projet avec beaucoup de potentiel et dont le déploiement répondra aux attentes d’un grand...
En voir plus

Erik BaškaErik Baška
17-08-2019 12:11:58

Message de Erik Baška du 17-08-2019Czech tour - 3rd stage

Dnešná etapa s dĺžkou 175.3km končí v Uničove. Očakáva sa šprintérska koncovka.

Tak držte palce a povzdbudzujte ! 🙂

BORA-hansgrohe #rideNatural
En voir plus

Mario CipolliniMario Cipollini
17-08-2019 11:54:24

Message de Mario Cipollini du 17-08-2019Sei stato Esempio e Ispirazione per tanti di noi.
Per me in modo assoluto.
Incontrarti mi metteva in soggezione, a volte parlare con te non mi sembrava vero,per ciò che tu hai...
En voir plus

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
17-08-2019 11:51:52

Message de Arctic Race of Norway du 17-08-2019The Queen's stage departure from Sortland saw another show from the King's Guard as well as a visit from Prime Minister Erna Solberg!

#ArcticRace
Voir la vidéo

Message de Deceuninck - Quick-Step Cycling Team du 17-08-2019Thanks for your daily help, Unior Bike Tools! We're super glad to have you by our side!
En voir plus

John DegenkolbJohn Degenkolb
17-08-2019 11:04:56

Message de John Degenkolb du 17-08-2019New Destinations and Cycling Vacations of a Lifetime in 2020 : Wednesday I‘ll fly over for the last grand tour of the season to alicante spain for Vuelta with my...
En voir plus

Lilian CalmejaneLilian Calmejane
17-08-2019 10:17:06

Message de Lilian Calmejane du 17-08-2019Chers Ami(e)s, prenez date pour la cyclosportive l’Albigeoise. Deux parcours qui sillonneront la vallée du Tarn, sur mes routes préférées d’entraînement.
En voir plus

Amael MoinardAmael Moinard
17-08-2019 09:52:52

Message de Amael Moinard du 17-08-2019Quand le crachin breton débarque en Normandie, on voit moins bien le Mont!
Sortie pluvieuse avant la polynormande demain.
#teamarkeasamsic
En voir plus

Rui VinhasRui Vinhas
17-08-2019 09:46:26

Message de Rui Vinhas du 17-08-2019Bom dia,
Hoje espera-nos mais uma etapa com chegada ao alto de categoria especial.
Encontro-me em 10.º lugar e a etapa de hoje irá ser muito discutida pela vitória da geral...
En voir plus

Rui CostaRui Costa
17-08-2019 09:45:44

Message de Rui Costa du 17-08-2019Hoje vai ser assim! Cá fica o perfil e as informações da última etapa da Volta a Burgos.
Forte abraço para todos. Dia feliz 🤗
Rui Costa 😊
En voir plus

CCC TeamCCC Team
17-08-2019 09:43:30

Message de CCC Team du 17-08-2019CCC Team Cookbook: Homemade Guacamole with Healthy Naan Bread - CCC Team : FEATURE: CCC Team Cookbook - Homemade Guacamole with Healthy Naan Bread

It might have been a while...
En voir plus

Michael SchwarzmannMichael Schwarzmann
17-08-2019 09:38:00

Tom Bohli FollowersTom Bohli Followers
17-08-2019 09:36:48

Message de Tom Bohli Followers du 17-08-2019#BinckBankTour
Etappe/Stage 6
Einzelzeitfahren/ITT
Tom nimmt am Uhr14:12 den 8,35km langen Kurs unter die Räder!!💪
Tom will start at 2:12pm to the 8,35km flat course!
En voir plus

Marcio BarbosaMarcio Barbosa
17-08-2019 09:34:34

Message de Marcio Barbosa du 17-08-2019No ano passado foi assim no
GP. MORTÁGUA.💪🏻💪🏻
Vamos há luta hoje.
@aviludolouletano
@jorbibikes
En voir plus

La VueltaLa Vuelta
17-08-2019 09:30:00

Message de La Vuelta du 17-08-2019⏱ Faltan 7 días

➡️ La Comunidad Valenciana estará presente en 7 de las 21 etapas de La Vuelta 19

Tissot #OfficialTimeKeeper
En voir plus

BORA-hansgroheBORA-hansgrohe
17-08-2019 09:29:40

Message de BORA-hansgrohe du 17-08-2019🎥 #BORAKitchenTalks

No time to worry about your hair, Schwarzi, it is time to hit the mountains at #CzechTour 😉
Watch another episode of our series.
------
Schwarzi, nun ist nicht die...
Voir la vidéo

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 17-08-2019Demain nous seront au départ de la toute nouvelle épreuve, la Périgord Ladies ⤵️
En voir plus

Rui CostaRui Costa
17-08-2019 09:19:59

Message de Rui Costa du 17-08-2019New rider for today 💪
En voir plus

Louis MeintjesLouis Meintjes
17-08-2019 09:13:44

Message de Louis Meintjes du 17-08-2019Can’t tell you how much I’m enjoying racing again. Photo: Gomez Photography
En voir plus

Alex KirschAlex Kirsch
17-08-2019 09:11:03

Message de Alex Kirsch du 17-08-2019A bit "Binck Bank" banged up after a late crash yesterday🤕 Neverless happy to announce @treksegafredo selected me for the @lavuelta 🇪🇸Super excited to start my first Grand Tour!⛰🔥🚴‍♂️ #vivaespagna...
Voir la vidéo

Team SunwebTeam Sunweb
17-08-2019 09:00:01

Message de Team Sunweb du 17-08-2019#VargardaWWT🇸🇪

With the TTT today, we're also riding the road race at UCI Womens World Tour - Vårgårda that follows tomorrow! Here's who we have lining up👇🏻

🇳🇱 Lucinda Brand
🇨🇦 Leah...
En voir plus

Equipe Arkéa SamsicEquipe Arkéa Samsic
17-08-2019 08:48:33

Message de Equipe Arkéa Samsic du 17-08-2019Notre équipe pour la Polynormande, demain !

💻 à suivre sur Direct vélo !

#AllezArkeaSamsic
En voir plus

Astana Pro TeamAstana Pro Team
17-08-2019 08:38:45

Message de Astana Pro Team du 17-08-2019Генеральный менеджер команды Мирового Тура «Астана» Александр Винокуров принял участие в награждении победителей многодневных соревнований «Школьник Казахстана», которые прошли в Восточно-Казахстанской области.

На велогонке отметились и сыновья Александра Винокурова: Николай занял...
En voir plus

Vital Concept - B&B HotelsVital Concept - B&B Hotels
17-08-2019 08:36:33

Message de Vital Concept - B&B Hotels du 17-08-2019La fin des vacances approche mais il reste du temps pour jouer à #ProCyclingManager !

🎁 Partage - Aime la page - Réponds correctement à cette question et on offre un...
En voir plus

Audrey Cordon-RagotAudrey Cordon-Ragot
17-08-2019 08:34:35

Message de Audrey Cordon-Ragot du 17-08-2019💨 Coupe du Monde de chrono par équipes aujourd’hui en Suède avec Trek-Segafredo. Ça va rouler vite ! 🙈

#UCIWWT l #VargardaWWT
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
17-08-2019 08:33:30

Message de Tour de l'Avenir du 17-08-2019🎙 « It’s a place where your dreams can come true. » Fabio Jakobsen and the Tour de l’Avenir ! ⤵️ 😌
Voir la vidéo

Arctic Race of NorwayArctic Race of Norway
17-08-2019 08:30:00

Message de Arctic Race of Norway du 17-08-2019Erik Nordsæter Resell - Syklist won the title of most active rider of Stage 2🔥 Well done!

Who will snatch the title during The Queen's Stage today?🤔

#ArcticRace
Voir la vidéo

Bryan CoquardBryan Coquard
17-08-2019 08:28:51

Message de Bryan Coquard du 17-08-2019Ici le Coq c'est moi ! 🐓😄🙏

Suivez le lien ci-dessous du Vital Concept - B&B Hotels pour en savoir + ! 😉
Voir la vidéo

Daniel SaviniDaniel Savini
17-08-2019 08:27:10

Message de Daniel Savini du 17-08-2019https://www.facebook.com/103590623139440/posts/1302987106533113/
En voir plus

Tour de PologneTour de Pologne
17-08-2019 08:26:46

Message de Tour de Pologne du 17-08-2019Addio Grande!
Felice Gimondi 1942 - 2019 😥
En voir plus

Bardiani - CSF Pro TeamBardiani - CSF Pro Team
17-08-2019 08:22:23

Message de Bardiani - CSF Pro Team du 17-08-2019Il nostro doveroso ricordo di una leggenda del ciclismo e dello sport italiano 🇮🇹 Addio Felice Gimondi 🙏
En voir plus

Team SunwebTeam Sunweb
17-08-2019 08:08:33

Message de Team Sunweb du 17-08-2019Join us in wishing #DevoTeamSunweb's Jarno Mobach a happy 21st birthday🎂

Enjoy your day, Jarno!🎉
En voir plus

Florian SénéchalFlorian Sénéchal
17-08-2019 08:03:24

Message de Florian Sénéchal du 17-08-2019Florian, s’élancera à 15h56
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
17-08-2019 08:00:04

Message de BinckBank Tour du 17-08-201917.08.2019 | STAGE 6
📌 Den Haag 🇳🇱 - 🚩 Den Haag 🇳🇱
🚴 8.4km (time trial)
📺 Eurosport | Sporza | RTBF | NOS ⏲ 3-5pm CET
🌐 www.binckbanktour.com
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
17-08-2019 07:54:28

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 17-08-2019NIPPO VINI FANTINI FAIZANÈ: MARCO CANOLA È IL RE DI SALT LAKE CITY! : 🚴🏻‍♂️ Marco Canola vince a Salt Lake City. 🇺🇸
Grande successo del vicentino al Tour of...
En voir plus

Team Jumbo-Visma CyclingTeam Jumbo-Visma Cycling
17-08-2019 07:41:54

Message de Team Jumbo-Visma Cycling du 17-08-2019🎙 De mooiste verhalen vanuit het hart van Team Jumbo-Visma
🗣 Over de gele trui, het podium in Parijs en onze Vuelta-selectie

Beluister onze nieuwste #everydayriding podcast hier👉🏼 http://po.st/cRiUWZ
En voir plus

Jan Polanc-PoldeJan Polanc-Polde
17-08-2019 07:40:49

Message de Jan Polanc-Polde du 17-08-2019Danes zadnja zopet ena tezjih etap Vuelta Burgos 👌👌🚵‍♂️🇸🇮🇸🇮🚴‍♂️

Upajmo na najboljse in drzimo pesti #Number34 #UAETeamEmirates #Polde gremoooooooo Jan Polanc-Polde🇸🇮🇸🇮🚵‍♂️🚵‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️
En voir plus

Pauline Ferrand-PrevotPauline Ferrand-Prevot
17-08-2019 07:36:56

Message de Pauline Ferrand-Prevot du 17-08-2019✌🏻🔥
Prépa Mont-St-Anne
En voir plus

CCC TeamCCC Team
17-08-2019 07:31:20

Message de CCC Team du 17-08-2019It’s TT day at #BinckBankTour! Here’s when our riders will roll off the ramp to start their 8.3km efforts in Den Haag (CEST):

Gijs Van Hoecke - 14:39
Jakub Mareczko -...
En voir plus

Team Novo NordiskTeam Novo Nordisk
17-08-2019 07:31:00

Message de Team Novo Nordisk du 17-08-2019When Charles Planet was diagnosed with #diabetes at age 10, he was determined not to give up on his cycling dreams.

See how our French cyclist fought his way to get...
Voir la vidéo

Message de Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine du 17-08-2019🚨🚨 Alerte Info n°2 🚨🚨

Nacer Bouhanni de l'équipe Team Cofidis sera présent à Condat-sur-Vienne pour le grand départ de l'édition 2019 du Tour du Limousin - Nouvelle-Aquitaine !!!!!!!!! 😀😀😀💪💪💪🥳🥳🥳
En voir plus

François BidardFrançois Bidard
17-08-2019 07:23:45

Message de François Bidard du 17-08-2019Ce week-end c'est... Polynormande 😉
En voir plus

Bryan CoquardBryan Coquard
17-08-2019 07:14:00

Message de Bryan Coquard du 17-08-2019Une victoire comme un symbole ! 😉

Le cœur et la tête étaient Glaz... le maillot le restera donc pour 2 nouvelles saisons !
Ravi de fêter ma prolongation de contrat avec...
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
17-08-2019 07:13:58

Message de Tour de l'Avenir du 17-08-2019Etape 3, première étape accidentée de ce Tour de l’Avenir aujourd’hui ! 👉

🏳️ Montignac-Lascaux
🏁 Mauriac

🗺 162,3 km
⛰ 2645D+

⏰ 12:00 CET > 15:55 CET

#TDAV2019
En voir plus

Message de FDJ - Nouvelle Aquitaine - Futuroscope du 17-08-2019Championnats de France piste 🇫🇷

Hier Coralie Demay a pris la 2ème place sur la course aux points remportée par Victoire Berteau.

Aujourd'hui dernière épreuve, l'Omnium avec Clara Copponi au départ.

#RideAndShine
En voir plus

Tour de l'AvenirTour de l'Avenir
17-08-2019 07:10:33

Message de Tour de l'Avenir du 17-08-2019Photos : Tour de l’Avenir / Elisa Haumesser
Voir les 39 photos

Hugo SanchoHugo Sancho
17-08-2019 07:07:24

Message de Hugo Sancho du 17-08-201919ºGP MORTÁGUA

Porque na vida tudo é possível esta foto já foi há 3 anos, é bom sonhar e bom lembrar.

Partida as 12h00, na Praça do Município para um dia...
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
17-08-2019 06:28:47

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 17-08-2019🚴🏻‍♂️🙌🏻 Marco Canola è il re di Salt Lake City.
🇺🇸🥇 Dopo la sfortunata caduta della prima tappa vince la quarta frazione del Tour of Utah, lì dove aveva già trionfato...
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
17-08-2019 06:03:02

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 17-08-2019Menù of the day!

STAGE 3 - Czech Tour
STAGE 5 - Tour of Utah

#CzechTour #ToU2019

#OurTimeIsNow
En voir plus

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-08-2019 06:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-08-2019TODAY 📅 #CzechTour stage 3 from 11am CEST (7pm AEST), #BinckBankTour penultimate stage TT from 1:35pm (9:35pm) and #VargardaWWT TTT from 3pm (11pm).

📸 Getty Images
En voir plus

NIPPO Vini Fantini FaizanèNIPPO Vini Fantini Faizanè
17-08-2019 06:00:00

Message de NIPPO Vini Fantini Faizanè du 17-08-2019🎁 Happy Birthday to Sho Hatsuyama!
🚴🏻‍♂️ Show must go on!
#GRINTARE 👇🏻
En voir plus

Neri - Selle Italia - KTMNeri - Selle Italia - KTM
17-08-2019 05:44:08

Message de Neri - Selle Italia - KTM du 17-08-2019#ToU2019 E' stata una giornata particolare negli USA per il team Neri Sottoli - Selle Italia - KTM che ha fronteggiato il tortuoso circuito di Salt Lake City in una...
En voir plus

BinckBank TourBinckBank Tour
17-08-2019 05:30:02

Message de BinckBank Tour du 17-08-2019Voorspel de winnaar van de zesde etappe, een individuele tijdrit van 8,3 km in Den Haag, en maak kans op een officieel BinckBank Tour 👕 wielershirt. Onze ambassadeur Maarten Tjallingii...
En voir plus

Message de Hagens Berman Axeon Cycling Team du 17-08-20192019 Tour of Utah

Stage 4 of the 2019 Tour of Utah, Salt Lake City, Utah
Voir les 7 photos

Marco Canola fans clubMarco Canola fans club
17-08-2019 05:00:42

Message de Marco Canola fans club du 17-08-2019Grande Marco 🔝🔝🔝
En voir plus

Hannah BarnesHannah Barnes
17-08-2019 04:23:57

Message de Hannah Barnes du 17-08-2019Swapping riding on trails for running on tarmac tomorrow! 😅🏃‍♀️ Excited for the SeaWheeze 1/2 marathon around Vancouver tomorrow, with team lululemon & over 10,000 other runners!🌲🌿🍁 | 📸: Brodie...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
17-08-2019 04:15:55

Message de Tour of Utah du 17-08-2019We love coming to Downtown SLC for the Circuit each year! It is always a fan favorite, and fun to watch the riders climb past the capitol multiple times! This...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
17-08-2019 04:10:29

Message de Tour of Utah du 17-08-2019Super Fan Friday is brought to you by AlphaGraphics - He has been hanging out at the race cheering on the teams! Have you seen him? #TOU2019
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
17-08-2019 04:04:01

Message de Tour of Utah du 17-08-2019Bring the Tour of Utah home with you! Visit your local Ford Dealerships after the race and purchase one of 10 custom Tour of Utah vehicles! When you buy a...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
17-08-2019 04:01:36

Message de Tour of Utah du 17-08-2019Here are all the Jersey winners for Stage 4 presented by America First Credit Union

Larry H. Miller Group of Companies Yellow Jersey
—Ben Hermans Israel Cycling Academy

Larry H. Miller Dealerships Most...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
17-08-2019 03:54:10

Message de Tour of Utah du 17-08-2019Ken Pifer handed out the Larry H. Miller Dealerships Most Aggressive Rider Jersey to Hayden Mccormick from Team BridgeLane
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
17-08-2019 03:50:29

Message de Tour of Utah du 17-08-2019America First Credit Union Fan Favorite Jersey goes to Bernat Font from The 303 Project for Stage 4! Don't forget to vote tomorrow!
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
17-08-2019 03:42:12

Message de Tour of Utah du 17-08-2019Here he comes.... rounding the corner... looking for the GC win of the University of Utah Health Kids Sprint to the Finish Race! 2 more days left to get your...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
17-08-2019 03:32:56

Message de Tour of Utah du 17-08-2019Here is, literally, the top of the podium for Stage 4 presented by America First Credit Union

1st - Marco Canola - NIPPO Vini Fantini Faizanè
2nd - Travis McCabe -...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
17-08-2019 03:22:32

Message de Tour of Utah du 17-08-2019Ben Hermans with Israel Cycling Academy held on to the Larry H. Miller Group of Companies Yellow Jersey for the THIRD day in a row!!
En voir plus

Taylor Taylor "Tj" Eisenhart
17-08-2019 03:04:57

Message de Taylor Who else is buzzin and feelin that type of vibe right now after that radical @thetourofutah stage in SLC! Mad love to everyone who came out to spread the love....
En voir plus

Israel Cycling AcademyIsrael Cycling Academy
17-08-2019 02:37:28

Message de Israel Cycling Academy du 17-08-2019An update from Utah that you will LOVE ❤️:

Two hours plus of hard pace racing in Salt Lake City , has ended with our yellow leader jersey safe and sound.

We...
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-08-2019 02:00:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-08-2019ICYMI ⏪ We worked hard to control the first road stage of #CzechTour, before Daryl Impey sprinted to 2nd place and into the leader's jersey.

Report 📰 http://bit.ly/MTS19Czech2

📸 Getty Images
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
17-08-2019 01:45:52

Message de Tour of Utah du 17-08-2019Be sure to stop by the Mesa Systems tent to learn more about the amazing food drive their doing at our expo! Bring your cans of food during #TOU2019 and...
En voir plus

Tour of UtahTour of Utah
17-08-2019 00:33:35

Message de Tour of Utah du 17-08-2019Stage 4 presented by America First Credit Union in Downtown SLC has started. They’re heading up to finish lap 2!
Voir la vidéo

Mitchelton-SCOTTMitchelton-SCOTT
17-08-2019 00:30:00

Message de Mitchelton-SCOTT du 17-08-2019ICYMI ⏪ Another day in the break for Robert Stannard at #BinckBankTour, caught with just 4km to go.

Report 📰 http://bit.ly/MTS19BB5

📸 Getty Images
En voir plus

Accès aux messages par jour

August 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17

July 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31