ç à Þ.net/news

Course Route Cross Piste / Running Road Cross Track

Les dernières actus running :

Sara HallSara Hall
22-09-2018 23:58:24

Message de Sara Hall du 22-09-2018This girl’s had a great start to the season, with two wins and a 2nd (to the returning State champ). But mostly proud of her attitude as she takes on...
En voir plus

Michael WardianMichael Wardian
22-09-2018 21:44:08

Message de Michael Wardian du 22-09-2018Huge 🙏 to @dbarnette & @geico for the chance to walk the Red Carpet @richmondraceway for the @nascar race tonight. We are having the experience of a lifetime. ...
Voir les 2 photos

Kevin LópezKevin López
22-09-2018 19:57:19

Message de Kevin López du 22-09-2018Esperando con ansia la época de cross, que aunque no es mi disciplina favorita, tengo hambre por competir!
Ya queda menos #PiesCalientes 👣🔥
En voir plus

Giorgio CalcaterraGiorgio Calcaterra
22-09-2018 19:48:22

Message de Giorgio Calcaterra du 22-09-2018Ultimo giro di un bellissimo tremila che ho concluso secondo in 9' 17". Il tremila di Emilio alla stadio delle terme di Caracalla. Un evento stupendo, otto batterie e io...
En voir plus

Christian KreienbühlChristian Kreienbühl
22-09-2018 19:39:39

Message de Christian Kreienbühl du 22-09-2018Magisch 💫
Voir les 12 photos

Jimmy GressierJimmy Gressier
22-09-2018 19:10:56

Message de Jimmy Gressier du 22-09-20184 pour triompher je jour-j 20 octobre place de la république 🙏🏼🔥 #nike #excesdevitesse @golden_blocks
En voir plus

Manuel SainjonManuel Sainjon
22-09-2018 18:52:24

Message de Manuel Sainjon du 22-09-2018Très déçu de ne pas avoir couru aujourd'hui et de finir la saison comme ça 😫
Triathlon ❌ Pas de natation
➡️ Duathlon ❌ Vélo "dangereux"
➡️ Course annulée ❌
➡️ Relais 🏃‍♂️ par...
En voir plus

Juan Carlos HigueroJuan Carlos Higuero
22-09-2018 18:51:53

Message de Juan Carlos Higuero du 22-09-2018LA PRESENTADORA DE ANTENA3 DEPORTES ESTARÀ EN LA @higuero_RF2018.
Rocio Martinez: Será una de las atracciones de la Fiesta del Running.
¡Podrás correr con ella!
Inscribete en 👉 www.higuerosport.com
En voir plus

Kim ConleyKim Conley
22-09-2018 18:10:17

Message de Kim Conley du 22-09-2018Fall is in the air?
#TeamNB
#splitshorts
#endlesssummer
En voir plus

Stephanie BruceStephanie Bruce
22-09-2018 17:32:13

Message de Stephanie Bruce du 22-09-2018This is 34. This is delayed bedtimes, early wake ups. This is @bbjamin15 and I getting in 22 miles (with @kellyn_taylor) this morning before I take off for Chicago for...
En voir plus

Harvey Lewis - Ultra RunnerHarvey Lewis - Ultra Runner
22-09-2018 17:30:39

Message de Harvey Lewis - Ultra Runner du 22-09-2018Just clicked over 30 mile mark, about 4 hours 25 minutes in, at pace of 160 miles plus but I know it’s better to temper enthusiasm with wisdom. I’m pacing...
Voir la vidéo

Arkadiusz GardzielewskiArkadiusz Gardzielewski
22-09-2018 17:12:19

Message de Arkadiusz Gardzielewski du 22-09-2018IV Niemodlińska Dycha zdobyta po raz drugi 🏆

Ponad 10kilometrową trasę pokonałem w tempie 3'02" gubiąc po drodze najpierw zawodnika z Maroka a następnie z Ukrainy.

Spadek temperatury podziałał na mnie...
En voir plus

Andreas KempfAndreas Kempf
22-09-2018 16:51:58

Message de Andreas Kempf du 22-09-2018Nach Hochzeit und Flittern ging es heute beim Halbmarathon am Greifenseelauf Uster wieder an die "Arbeit". Der 13. Rang (4. Schweizer) und eine Zeit von 1:10:24 sind als Wiedereinstieg ganz...
Voir les 6 photos

KorpoRunnerKorpoRunner
22-09-2018 16:44:12

Message de KorpoRunner du 22-09-2018Na koniec emocjonującego września, czas na urlop w Szklarskiej Porębie 🙂 będzie można pobiegać, a i grzyby się znajdą jak widać. Nie wiem, który to już raz tutaj jestem, ale...
Voir les 2 photos

Florian GirardFlorian Girard
22-09-2018 16:40:04

Message de Florian Girard du 22-09-2018Direction la corrida de Vitry-le-françois demain matin à 10h pour un 10km. 🏃‍♂️

📸Farouk Madaci

Intersport Reims - Thillois

#teamMadaci
Voir la vidéo

Isabel MacíasIsabel Macías
22-09-2018 13:18:43

Message de Isabel Macías du 22-09-2018🆁🅾🅲🅺 🎸
Al menos las viejas rockeras siempre podemos recordar los grandes éxitos. Mientras, intentamos aprender acordes nuevos. Pero ya sabéis, yo en lugar de púa... crono en mano ⏱.
. ....
En voir plus

Harvey Lewis - Ultra RunnerHarvey Lewis - Ultra Runner
22-09-2018 12:56:02

Message de Harvey Lewis - Ultra Runner du 22-09-2018Northcoast 24! Start in less than 5 minutes. 😊
En voir plus

Artur KozłowskiArtur Kozłowski
22-09-2018 12:06:14

Message de Artur Kozłowski du 22-09-2018Jesień to moja ulubiona pora roku, głównie dlatego, że już nie jest tak gorąco i nie trzeba na każdym treningu martwić się o picie. Czasem tylko troche wiatr zawieje (patrz...
En voir plus

Chema MartínezChema Martínez
22-09-2018 11:59:26

Message de Chema Martínez du 22-09-2018Preparado y listo para una nueva aventura...
Tan solo 1 día para Half Marathon Des Sables Fuerteventura
Vamos q nos vamos!!
Con la mochila cargada d ilusiones!!
A puto topeeeee!
En voir plus

Adam NowickiAdam Nowicki
22-09-2018 11:30:59

Message de Adam Nowicki du 22-09-2018Równowaga pomiędzy ciężkim treningiem a regeneracją potreningowa to klucz do dobrych wyników😊 - tak tylko przypominam😉 bo jesienne starty tuż tuż😉😀 😊🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️
#ASICS #ASICSFrontRunnerPoland #ASICSFrontrunner #maraton #maratonwarszawski #polarm430 #WielkiBieg ...
En voir plus

Manuel SainjonManuel Sainjon
22-09-2018 10:37:16

Message de Manuel Sainjon du 22-09-2018Place au dernier Grand prix de triathlon de la saison à La Baule 🏁 🏊‍♂️🚴‍♂️🏃‍♂️
📺 18h30 sur France 3 Pays de Loire

@nova2ride
@montlucontriathlon
#gpfftri #finale #triathlon #labaule #paysdeloire #montlucontri #swimbikerun
En voir plus

Katharina HeinigKatharina Heinig
22-09-2018 09:21:21

Message de Katharina Heinig du 22-09-2018Kurz nach 10 heute Morgen hieß es für mich „Wochenende“ 🎉☀️ da heute noch einige offizielle Termine auf mich warten, ging es gegen 8 Uhr bereits los zu meinen 30...
En voir plus

Maeva DanoisMaeva Danois
22-09-2018 09:06:57

Message de Maeva Danois du 22-09-2018Définition du bonheur de terminer en force notre avant dernière semaine de rééducation au CERS Capbreton.
Un Kine monstrueusement génial Thibaut Paraillous, un préparateur physique Beaudier Frederic qui te régal avec...
En voir plus

Juan Carlos HigueroJuan Carlos Higuero
22-09-2018 08:59:17

Message de Juan Carlos Higuero du 22-09-2018‪¡SORTEAMOS UN VIAJE AL CARIBE!‬
‪ Para 2 Personas Todo Incluido‬
‪👉 Por correr la @higuero_RF2018 entre todos los participantes que llegen a Meta. ‬
‪📝 + Info...
En voir plus

Julien WandersJulien Wanders
22-09-2018 07:23:59

Message de Julien Wanders du 22-09-2018Good to be back with the group ! We can now start our way up 😬
#teamwork #longrun #workinprogress #patience
📸 @lukakiptangkandi
En voir plus

Léa Navarro - AthlèteLéa Navarro - Athlète
22-09-2018 06:23:41

Message de Léa Navarro - Athlète du 22-09-2018espritbleu.franceolympique.com : #LeSportCompte... Merci ! Partagez Tweeter Vous venez de signer la pétition nationale #LeSportCompte et nous vous confirmons que votre signature a bien été prise en compte. Alors oui...
En voir plus

Genevieve LacazeGenevieve Lacaze
22-09-2018 04:54:34

Message de Genevieve Lacaze du 22-09-2018How’s everyones day? I’m doing just fine. 🌻💛 #GensHens #LifeIsGood
En voir plus

Harvey Lewis - Ultra RunnerHarvey Lewis - Ultra Runner
22-09-2018 01:40:15

Message de Harvey Lewis - Ultra Runner du 22-09-2018Post by Tracey Outlaw

Tomorrow morning at 9 AM EST, Harvey Lewis will return to compete in one of his favorite races- the Northcoast 24 Hour Race in Edgewater Park, Cleveland,...
En voir plus

Michael WardianMichael Wardian
22-09-2018 00:33:41

Cliff Young (athlete) - Wikipedia : Wow, crazy story, he won and gave the prize money to all the other athletes. Sounds like a stud. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cliff_Young_(athlete)
Voir le lien

Michael WardianMichael Wardian
22-09-2018 00:03:48

Message de Michael Wardian du 22-09-2018Funny Ultra marathon movie 🎥 on Amazon Prime called “Cliffy” about a 1983 race from Sydney to Melbourne. So cool.
En voir plus

Accès aux messages par jour

September 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

August 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31