ç à Þ.net/news

Course Route Cross Piste / Running Road Cross Track

Les dernières actus running :

Hamid Ben DaoudHamid Ben Daoud
06-12-2018 23:57:06

Message de Hamid Ben Daoud du 06-12-2018Today the 2th of December 2018, I ran my New record personnel in Valencia's marathon, it couldn't happen without the support of the following:
1-My Coach: Hassan Reddad is my all-time...
Voir les 11 photos

Jonas BuudJonas Buud
06-12-2018 22:16:55

Message de Jonas Buud du 06-12-2018En av alla underbara vyer.
En voir plus

Harvey Lewis - Ultra RunnerHarvey Lewis - Ultra Runner
06-12-2018 21:30:19

Message de Harvey Lewis - Ultra Runner du 06-12-2018Serenity of the morning run-commute! Only 25 days until 2019.. What pursuit or race excites you for 2019? Now is a great time to answer the question. #life #ultrarunning #DreamBig
En voir plus

Emil DobrowolskiEmil Dobrowolski
06-12-2018 20:44:10

Message de Emil Dobrowolski du 06-12-2018Rozpoczął się sezon skoków narciarskich, oglądacie? ;)

Loyalty Point
AdRunaLine
Prefbet Śniadowo Łomża
Polar
Agisko Polska
En voir plus

Carles Castillejo SalvadorCarles Castillejo Salvador
06-12-2018 19:49:01

Message de Carles Castillejo Salvador du 06-12-2018Hoy no sé que escribir pero sé que tengo la necesidad de hacerlo.
No sé si hacerlo de correr, de entrenamiento, de mis competiciones...
Acaso importa? Acaso no todo es lo mismo?
Todo...
En voir plus

Vanessa VeigaVanessa Veiga
06-12-2018 19:48:28

Message de Vanessa Veiga du 06-12-2018Un atleta fuerte no solo es el que más músculos tiene o el más rápido, un atleta fuerte es aquel que entrena su mente para ganar. Muchas veces se necesitan...
En voir plus

Michael WardianMichael Wardian
06-12-2018 19:46:32

Message de Michael Wardian du 06-12-2018Stoked to run the @hirusultramarathon 80k with my buddy @zoli_trails from @canaanrunning #running #trails #trailrunning
En voir plus

Léa Navarro - AthlèteLéa Navarro - Athlète
06-12-2018 19:00:29

Message de Léa Navarro - Athlète du 06-12-2018VICTOIRE par équipe avec L'INSA de Lyon aux championnats de France FFSU de cross !!!!!!!! 🎉🎉🎉
Pour ma part une très satisfaisante 10 ème place dans une course d'une grande densité....
En voir plus

Rober AlaizRober Alaiz
06-12-2018 18:38:03

Message de Rober Alaiz du 06-12-2018.
Y llegó el día en el que por un momento desapareció el dolor por completo.
Y volví a sentir lo que había que sentir para volver a volar.
@lunasolutions Gracias! 🤲🏼
Alter...
En voir plus

Marcin ChabowskiMarcin Chabowski
06-12-2018 18:37:42

Message de Marcin Chabowski du 06-12-2018Chcesz zadbać o stabilizację centralną i wykonać konkretne ćwiczenie❓Nic prostszego☝️ Weź YOK na plecy, wykonaj spacer buszmena z neutralnym ułożeniem kręgosłupa i zaktywizowanym całym core❗️ Poprawi to znaczniej Twoją stabilizację...
Voir la vidéo

Message de Moritz auf der Heide - ultrarunner du 06-12-2018Maybe @trofeokima will be my next #challenge ?! 🤪
.
Not sure though if this is gonna get me anywhere. At all.. 🤣🙈
.
📸: @emha111 !
.
#legday = #everyday
.
➖➖
[RUN_TRAVEL_GROW]

#scottrunning #tractionmatters #scottsports #gotyourbak #camelbak...
En voir plus

Message de Andreas Vojta von laufheld.com du 06-12-2018Morgen gehts mit dem Team von Austrian Athletics zur Cross EM nach Tilburg (NED)! (Y)

Es wird mein 10. Start bei diesem Event seit meiner Premiere 2009 in Dublin. Damals war...
En voir plus

Mo FarahMo Farah
06-12-2018 17:01:45

Message de Mo Farah du 06-12-2018So excited to be launching my new range for healthy affordable living! Keeping fit and healthy is important to me and my family. My schedule is extremely busy so maintaining...
Voir les 4 photos

Kim ConleyKim Conley
06-12-2018 17:01:18

Message de Kim Conley du 06-12-2018Running moves me. 🏃🏼‍♀️
#tbt
#TeamNB
#nyrr
(DM me if you took this pic!)
En voir plus

Baptiste MischlerBaptiste Mischler
06-12-2018 16:57:53

Message de Baptiste Mischler du 06-12-2018Champion de France Universitaire de Cross 😯🔥💪
Avec beaucoup de patience, au fil des entraînements, entre gouttes de sueurs et de larmes, aujourd'hui je confirme les efforts fournis ces dernières semaines...
En voir plus

Jonas BuudJonas Buud
06-12-2018 16:03:59

Message de Jonas Buud du 06-12-2018Nu är jag i mål efter ett äventyr i öknen I Peru 🇵🇪. Kommer lite mera bilder och filmer senare.
#asicsfrontrunner
#halfmarathondessablesperu
#hmdsperu
#hmds
En voir plus

Mariusz GiżyńskiMariusz Giżyński
06-12-2018 15:51:54

Message de Mariusz Giżyński du 06-12-2018Napisałem dla Was obszerny tekst na temat testu na wydolność organizmu :) Ostatnio miałem okazję zrobić go w asyście Sportslab.pl 🌟 Czemu służy taki test na etapie mojej kariery? Można...
En voir plus

Yoann KowalYoann Kowal
06-12-2018 15:51:15

Message de Yoann Kowal du 06-12-2018J-3 avant la Course Titzé de noël !
🎉 Jeu Concours ! 🎉
Vous avez été nombreux sur le dernier jeu concours donc je remet une tenu Business en Ligne - Maxence...
Voir la vidéo

Meb KeflezighiMeb Keflezighi
06-12-2018 15:23:46

Message de Meb Keflezighi du 06-12-2018KT Recovery+™ Ice / Heat Massage Ball : Here's a fun gift for the runner in your life (or yourself : )

KT Tape's ice/heat massage ball has become a...
En voir plus

Shalane FlanaganShalane Flanagan
06-12-2018 15:09:02

Message de Shalane Flanagan du 06-12-2018✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
“when you care about your work, you stand out in a world where most don't care. Caring leads to success." -Jon Gordon
En voir plus

Kara GoucherKara Goucher
06-12-2018 14:49:14

Message de Kara Goucher du 06-12-2018How Pro Runner Kara Goucher Quiets Negative Self-Talk : Working on your mental strength should be a priority! My advice here:
https://www.shape.com/fitness/tips/tips-build-mental-strength-pro-runner-kara-goucher
En voir plus

Juan Carlos HigueroJuan Carlos Higuero
06-12-2018 12:30:47

Message de Juan Carlos Higuero du 06-12-2018Llegada 10kms S’Hostal-Mallorca
🏃🏻‍♂️Categoria Masculina👇
EliteChip
Voir la vidéo

Jan FitschenJan Fitschen
06-12-2018 12:18:30

Message de Jan Fitschen du 06-12-2018Werbung/
Lasst ihr euch eure Pace beim Training ansagen📣🔊🔊 oder genügt euch der Blick auf die 🕛?
.
Und wenn ihr gerade mit Musik lauft: Ist was weihnachtliches dabei?🎅🎶🎶🎶❓.
.
Meine Kopfhörer: die #CXSport von...
En voir plus

Juan Carlos HigueroJuan Carlos Higuero
06-12-2018 12:16:52

Message de Juan Carlos Higuero du 06-12-2018Llegada 10kms S’Hostal-Mallorca
🏃🏻‍♂️Categoria Masculina👇
Voir la vidéo

Danuta Cieślak / UrbanikDanuta Cieślak / Urbanik
06-12-2018 11:35:49

Message de Danuta Cieślak / Urbanik du 06-12-2018Najlepsze przyjdzie z czasem! #nietraćmotywacji
En voir plus

Mathilde SénéchalMathilde Sénéchal
06-12-2018 11:26:13

Message de Mathilde Sénéchal du 06-12-2018Merci à l' Université d'Orléans de me permettre de mener au mieux mon double projet étude/sport et merci à France 3 Centre-Val de Loire de le mettre en lumière au...
Voir la vidéo

Michael WardianMichael Wardian
06-12-2018 11:20:11

Message de Michael Wardian du 06-12-2018This was so awesome 👏 hummus and Schubert
Voir la vidéo

Djilali BedraniDjilali Bedrani
06-12-2018 11:01:42

Message de Djilali Bedrani du 06-12-2018Ce matin track session avec ma team🇰🇪.

🎥 Hucbourg Stephane

Programme du jour 10x600m avec 200m de récupération 100 marche 🚶‍♀️ et 100 trot.

Allure ⌚️

1-1.45
2-1.42
3-1.43
4-1.44
5-1.44
6-1.35
7-1.35
8-1.34
9-1.35
10-1.34

#lastlap🔪
Voir les 3 photos

Marcin LewandowskiMarcin Lewandowski
06-12-2018 10:26:12

Message de Marcin Lewandowski du 06-12-2018Nie wiesz gdzie jechać na wakacje życia ?? Już wiesz ;) NZ #swanson #grupaazoty #police #adidas #newzealand #kiwi #wanaka #lewandowski
Voir la vidéo

Marcin KęsyMarcin Kęsy
06-12-2018 10:03:38

Message de Marcin Kęsy du 06-12-2018Kiedy kilka miesięcy temu zaczynałem przygodę z BODY WORK pewien Pan o imieniu 🙋‍♂️Kuba Jakub Gdula podjął się opieką nad moją osobą. To pod jego okiem ,,męczę bułę” w...
Voir la vidéo

Angelika CichockaAngelika Cichocka
06-12-2018 09:23:52

Message de Angelika Cichocka du 06-12-2018Sprzedaż on-line kalendarza "(not) ordinary girl" właśnie ruszyła w ForPro 😊😊😊 Mam nadzieję, że się Wam spodoba!
➡️ https://www.forpro.pl/kalendarz/kalendarz-not-ordinary-girl,p657543283?utm_source=angelika_cichocka&utm_medium=angelika_cichocka&utm_campaign=angelika_cichocka
En voir plus

Joanna JóźwikJoanna Jóźwik
06-12-2018 09:21:26

Message de Joanna Jóźwik du 06-12-2018Nasz kalendarz "(not) ordinary girl" od dziś w sprzedaży on-line w ForPro! 🌟🌟🌟 Zapraszam serdecznie :)
👉 https://www.forpro.pl/kalendarz/kalendarz-not-ordinary-girl,p657543283?utm_source=joanna_jozwik&utm_medium=joanna_jozwik&utm_campaign=joanna_jozwik
En voir plus

Marcin ChabowskiMarcin Chabowski
06-12-2018 08:26:13

Message de Marcin Chabowski du 06-12-2018Szkolenia były, są i będą, ale trening sam się nie robi😂 Po maratonie niemal codziennie trenowałem i z początkiem grudnia rozpocząłem kolejny cykl przygotowań do sezonu 2019💪
————————————————
Rok temu dokładnie w...
En voir plus

Susan KruminsSusan Krumins
06-12-2018 07:55:18

Message de Susan Krumins du 06-12-2018‪Nieuwsuur kwam gezellig een kijkje nemen bij mijn training in de aanloop naar SPAR EK Cross Tilburg 2018 🎥🏃🏼‍♀️💨‬
Voir la vidéo

Sabrina MockenhauptSabrina Mockenhaupt
06-12-2018 07:32:07

Message de Sabrina Mockenhaupt du 06-12-2018Ist es wirklich wahr, ich werde heute 38 Jahr!???

Fühlen tue ich mich nämlich wie 28 und benehmen...#keinkommentar! ☺️Jahrelang wollte ich dem Älterwerden wegrennen, aber dieses Jahr hat mich so...
En voir plus

Viktor RöthlinViktor Röthlin
06-12-2018 06:56:06

Message de Viktor Röthlin du 06-12-2018Beim Weihnachtsessen von meiner Firma VIKMOTION wurde gestern mal selber gekocht. Dank der Unterstützung von Sibylle Hertach, gab es am Schluss sogar etwas zu essen😉👍🏻
En voir plus

Message de Moritz auf der Heide - ultrarunner du 06-12-2018Tunnel vision. My usual way of running when racing. 🤣✌
.
📸: @emha111 !!
.
#legday = #everyday
.
➖➖
[RUN_TRAVEL_GROW]

#scottrunning #tractionmatters #scottsports #gotyourbak #camelbak #lazpuma #stravarun #run #laufen #running #marathon #runner #instarun #trailrun #outdoors #active #mountains...
En voir plus

Kara GoucherKara Goucher