ç à Þ.net/news

Course Route Cross Piste / Running Road Cross Track

Les dernières actus running :

Kara GoucherKara Goucher
04-01-2019 21:52:41

Message de Kara Goucher du 04-01-2019Whenever I train for a big goal I have a power word that I use throughout my training. When I focus on that word, I usually execute properly. When I...
En voir plus

Chema MartínezChema Martínez
04-01-2019 21:08:36

Message de Chema Martínez du 04-01-2019Esta tarde hemos sacado brillo al triángulo...😀😂
Aquí los días de series son los q más se disfruta❤️
Buenas noches mundooooo
En voir plus

Patrik WägeliPatrik Wägeli
04-01-2019 21:02:30

Message de Patrik Wägeli du 04-01-2019Happily arrived in Kenya. 🇰🇪
Let's start the challenge to train hard, sweat a lot and getting faster.🏃
En voir plus

Shalane FlanaganShalane Flanagan
04-01-2019 20:40:13

Message de Shalane Flanagan du 04-01-2019Thank you to the unknown stranger who placed this note on the pool deck this morning while I was aqua jogging. This note is extremely appreciated right now and gave...
En voir plus

Message de Floriane Chevalier Garenne-Officiel du 04-01-2019Pas de stage au soleil cette année mais déjà une bonne nouvelle du côté du Portugal car j’aurais la chance de participer à la Coupe d’Europe dés Club à Albufeira...
En voir plus

Message de Andreas Vojta von laufheld.com du 04-01-2019Tag 1 bei 15-20 Grad wäre geschafft! 😎🌞

Zum Einstieg gabs ein bissl Speedwork:

200m - 30sec
150m - 21sec
En voir plus

Carles Castillejo SalvadorCarles Castillejo Salvador
04-01-2019 19:01:06

Message de Carles Castillejo Salvador du 04-01-2019Focalizando la energia en llegar lo mejor posible a la Nocturna de San Anton en #jaen.
A pesar de no poder entrenar muy rápido, reduciendo pausas o haciendolas bastante activas, conseguimos...
En voir plus

Joanna JóźwikJoanna Jóźwik
04-01-2019 18:01:56

Message de Joanna Jóźwik du 04-01-2019Aaaa! Nowa cena naszego wyjątkowego kalendarza "(not) ordinary girl" 🙂 Zapraszam i polecam wszystkim fanom lekkiej atletyki i nie tylko 🙂 https://www.forpro.pl/kalendarz/kalendarz-not-ordinary-girl,p657543283?utm_source=joanna_jozwik&utm_medium=joanna_jozwik&utm_campaign=joanna_jozwik

fot. (c) Aleksandra Szmigiel Running Creatives
En voir plus

Harvey Lewis - Ultra RunnerHarvey Lewis - Ultra Runner
04-01-2019 16:02:56

Message de Harvey Lewis - Ultra Runner du 04-01-2019Run atop Shirley Heights Lookout, Antigua and Barbuda.. Lots of great trails to find on the island.. #LoveAntiguaBarbuda 🌎
En voir plus

Stéphane JeandillonStéphane Jeandillon
04-01-2019 15:55:53

Message de Stéphane Jeandillon du 04-01-2019Je souhaite a tous mes amis hommes femmes une très bonne année 2019 beaucoup de bonnes choses et surtout une santé de fer pour parvenir au meilleur de vous... !...
Voir la vidéo

Rober AlaizRober Alaiz
04-01-2019 15:51:13

Message de Rober Alaiz du 04-01-2019.
Nunca dejes de soñar, solo quien sueña aprende a volar
-Peter Pan.
#neverland
En voir plus

Chema MartínezChema Martínez
04-01-2019 14:12:34

Message de Chema Martínez du 04-01-2019Conquistando cimas!
Si compartes siempre ganas!
Vamooooooos!
#FelizViernes
En voir plus

Sabrina MockenhauptSabrina Mockenhaupt
04-01-2019 11:46:29

Message de Sabrina Mockenhaupt du 04-01-2019Werbung // #runintotheweekend mit @katrinkommer #likethis->erst durch schönen #schnee und dann durch Matsch-> erst #easy und dann etwas zügiger -> 14km in 4:35min/km #beatyesterday #dieallesgeben #friends #focusYourVision #happyweekend #snow #mud...
En voir plus

Angelika CichockaAngelika Cichocka
04-01-2019 11:46:17

Message de Angelika Cichocka du 04-01-2019Wyposażeni w pełni na 2019 rok? Zachęcam do zakupu naszego pięknego kalendarza "(not) ordinary girl" 🙃 Teraz w lepszej cenie 😎
https://www.forpro.pl/kalendarz/kalendarz-not-ordinary-girl,p657543283?utm_source=angelika_cichocka&utm_medium=angelika_cichocka&utm_campaign=angelika_cichocka

fot. (c) Aleksandra Szmigiel/ Running Creatives
En voir plus

Pablo VillalobosPablo Villalobos
04-01-2019 10:58:11

Message de Pablo Villalobos du 04-01-2019Estamos en marcha en 2019 con el plan de iniciación al Trail con el club Tierra Trágame.

La próxima cita será en La Jarosa el domingo 20 de enero, ...
Voir les 2 photos

Message de Hahnertwins - Anna Hahner und Lisa Hahner du 04-01-2019Touch down in Neuseeland. Für die nächsten drei Monate ist das mein zu Hause. Oh, ich liebe dieses Land, vor zwei Jahren war ich hier mit Anna. Keine Anna und...
En voir plus

Wioletta FrankiewiczWioletta Frankiewicz
04-01-2019 09:22:36

Message de Wioletta Frankiewicz du 04-01-2019Kolejny obóz z Grazia Running już za nami!Było biegowo,startowo i oczywiście tanecznie😊A teraz odliczamy dni do kolejnego wspólnego spotkania z Grazia Running w Portugalii.Do zobaczenia 🤗
Voir les 7 photos

Maja NeuenschwanderMaja Neuenschwander
04-01-2019 08:52:34

Message de Maja Neuenschwander du 04-01-2019New Year - New Watch!
Happy 2019!
@polarglobal
En voir plus

Sabrina MockenhauptSabrina Mockenhaupt
04-01-2019 07:08:08

Message de Sabrina Mockenhaupt du 04-01-2019Leichtathletik: „Die Jüngeren scharren mit den Hufen“ : Zum 🍀! Freue mich auf Sonntag auf den Dreikönigslauf Schwäbisch Hall 👑 🏃🏻‍♀️👑!
En voir plus

Accès aux messages par jour

January 2019
01 02 03 04

December 2018
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31