ç à Þ.net/news

Course Route Cross Piste / Running Road Cross Track

Les dernières actus running :

Genevieve LacazeGenevieve Lacaze
05-06-2019 23:30:43

Message de Genevieve Lacaze du 05-06-2019Equal in the eyes of running. No matter the code or distance, everyone runs for a reason.

I run because there is no limit. I always want to run faster, run...
Voir la vidéo

Angelika CichockaAngelika Cichocka
05-06-2019 21:13:36

Message de Angelika Cichocka du 05-06-2019Światowy Dzień Biegania uczciłam jak należy, zabawa biegowa w 3 zakresie tj. 3km w 3.35 po czym mała zabawa 10x1 min p.30” i 10x45” p.15”.
I nie, wcale nie będę...
En voir plus

Giorgio CalcaterraGiorgio Calcaterra
05-06-2019 20:25:53

Message de Giorgio Calcaterra du 05-06-2019Neanche Pienza mi ha deluso, 9,7 km che ho corso senza risparmiarmi. In discesa mi sono buttato, in salita il ritmo è calato tanto ma sono comunque riuscito a concludere...
En voir plus

Sabrina MockenhauptSabrina Mockenhaupt
05-06-2019 19:09:42

Message de Sabrina Mockenhaupt du 05-06-2019Werbung/ Mein heutiger Beitrag zum #globalrunningday ...war aber müde von meinem gestrigen #tempotraining, es war heiß, ich hab nix drauf... #mimimimi ☺️ Wer kann noch mehr Ausreden bieten!? ...aber ich...
En voir plus

Ophélie Claude-BoxbergerOphélie Claude-Boxberger
05-06-2019 19:08:46

Message de Ophélie Claude-Boxberger du 05-06-20194'14"57 pour une rentrée sur 1500m où je n'ose pas trop suivre la tête de course .
Plutôt satisfaite avec le retard que j'ai pris cette saison en raison de...
En voir plus

Léa Navarro - AthlèteLéa Navarro - Athlète
05-06-2019 19:00:49

Message de Léa Navarro - Athlète du 05-06-2019HAPPY GLOBAL RUNNING DAY!! 🏃🏼‍♀️🌍
Merci à ce sport de me faire vivre de pareils moments ! Merci à ce sport de me pousser dans mes retranchements. Merci à ce sport...
En voir plus

Fabien PalcauFabien Palcau
05-06-2019 18:39:52

Message de Fabien Palcau du 05-06-2019Bonne journée mondiale de la course à pied à tous🏃🏽‍♂️💨 ! C’est surtout la journée internationale de l’environnement !🌍🍃
Même si ces journées sont tous les jours 😜
.
.
.
📸 @hugo.hay
.
.
@globalrunningday
@onuenvironnement
#running...
En voir plus

Harvey Lewis - Ultra RunnerHarvey Lewis - Ultra Runner
05-06-2019 17:37:04

Message de Harvey Lewis - Ultra Runner du 05-06-2019Very excited to share this experience with my father and the team! Like Harvey Like Son
En voir plus

Kim ConleyKim Conley
05-06-2019 17:32:38

Message de Kim Conley du 05-06-2019My long-standing love affair with running has allowed me to experience the world in ways that have shaped my life.
I feel privileged to form a small part of the global...
En voir plus

Yohan DurandYohan Durand
05-06-2019 17:08:40

Message de Yohan Durand du 05-06-2019Bon dieu, on a le feu vert!! ✅👊🔪
En voir plus

Carles Castillejo SalvadorCarles Castillejo Salvador
05-06-2019 16:59:45

Message de Carles Castillejo Salvador du 05-06-2019‪Compartiendo kms con #adidasrunnersbarcelona en el #globalrunningday ‬

Por mi parte han caido 17km

Y por la tuya?
En voir plus

Valentin PfeilValentin Pfeil
05-06-2019 16:13:02

Message de Valentin Pfeil du 05-06-2019Montag, Dienstag, Mittwoch, Donnerstag, Freitag, Samstag, Sonntag? Macht für uns keinen großen Unterschied, aber heute ist #globalrunningday!
En voir plus

Kara GoucherKara Goucher
05-06-2019 15:35:44

Message de Kara Goucher du 05-06-2019Happy #globalrunningday!! Get out there and find out what you are made of! One run at a time🙌🏼❤️💪🏼
En voir plus

Arne GabiusArne Gabius
05-06-2019 15:13:09

Message de Arne Gabius du 05-06-2019Happy #globalrunningday 2019! Feiert diesen Tag doch einfach mit einem Läufchen 😉 📸 @cbaumannfoto.de
En voir plus

Marcin ChabowskiMarcin Chabowski
05-06-2019 14:44:51

Message de Marcin Chabowski du 05-06-2019W 30 stopniach ☀️ trzeba się chłodzić 🍦🍨🍺😁 Biegam to spalę😂 Do pełni szczęścia brakuje basenu w ogrodzie 😎 #chabowskiathletictrainingsystem #bieganie
En voir plus

Patrik WägeliPatrik Wägeli
05-06-2019 13:13:55

Message de Patrik Wägeli du 05-06-2019Happy Global Running Day 🏃‍♂️
My session: 23k through the beautiful landscape of Tjörn 🇸🇪
#strava #globalrunningday #hardwork #fastestfarmer #runnerscommunity #run #marathontraining #sweden
En voir plus

Florian NeuschwanderFlorian Neuschwander
05-06-2019 12:59:32

Message de Florian Neuschwander du 05-06-2019Ziemlich warm draussen. Es ist Mesh Singlet und Split Short Zeit. 😉 Alle Produkte sind Ökotex 100 zertifiziert und werden in Deutschland produziert.

www.run-with-the-flow.com
En voir plus

Juan Carlos HigueroJuan Carlos Higuero
05-06-2019 12:49:14

Message de Juan Carlos Higuero du 05-06-2019🧦ASI SE HACEN LOS CALCETINES🧦
@funstep_
📍Pradoluengo
www.funstep.es
Voir la vidéo

Sophie Duarte - OfficielSophie Duarte - Officiel
05-06-2019 12:35:41

Message de Sophie Duarte - Officiel du 05-06-2019#happyrunningcrew.

Mais la fête du running c’est tous les jours!
Je vous donne rdv à l’occasion de la Coupe d Europe du 10 000m à Londres avec l’equipe de 🇫🇷...
En voir plus

Message de Andreas Vojta von laufheld.com du 05-06-2019Heute 18:30 im Türkenschanzpark.

Bei perfektem Wetter könnt ihr mit mir und Lemawork Ketema (neuer österr. Marathon-Rekorhalter !) gemeinsam ein paar Runden drehen. Eine Möglichkeit, die es definitiv nicht oft gibt,...
En voir plus

Ophélie Claude-BoxbergerOphélie Claude-Boxberger
05-06-2019 12:22:18

Message de Ophélie Claude-Boxberger du 05-06-2019Ce soir je serai prudemment au départ des Lahti Games en Finlande et de mon premier meeting de la saison sur 1500m.
Cette course me donnera les bases pour construire...
En voir plus

Chema MartínezChema Martínez
05-06-2019 12:09:54

Message de Chema Martínez du 05-06-2019Unos kms, un poco d frío, algo d desnivel y mucho entusiasmo para celebrar q sigo disfrutando y viviendo cada día sin dejar correr!
No solo me gusta, sino q me...
En voir plus

Cristina JordánCristina Jordán
05-06-2019 11:37:04

Message de Cristina Jordán du 05-06-2019Otro día más para la saca! Estos entrenos son de los que suman 💪

Cuestas de 30" + 3000m 🥳🥳 con Vicente Úbeda #modomaraton #fuerza #resistencia #caña

🎥 Alejandro Nogales
Voir la vidéo

Jennifer WenthJennifer Wenth
05-06-2019 10:49:44

Message de Jennifer Wenth du 05-06-2019Beyond grateful for every run! 🍀
Happy #internationalrunningday
#runner #slovenia #athletics
En voir plus

Michael WardianMichael Wardian
05-06-2019 10:39:42

Message de Michael Wardian du 05-06-2019Got out for #globalrunday and it was a amazing in Newquay on the coastal path. Yesterday’s run was terrible just so blah, wet, lots of dead ends and just weird...
En voir plus

Message de Rosa Flanagan- Middle Distance Runner du 05-06-2019An addiction to running took away the true me. It consumed my life to a point where it was unhealthy. The old me is back with a new relationship and...
En voir plus

Christian KreienbühlChristian Kreienbühl
05-06-2019 08:10:04

Message de Christian Kreienbühl du 05-06-2019Ziellinie nach 315km 🏁
En voir plus

Message de Hahnertwins - Anna Hahner und Lisa Hahner du 05-06-2019Der BMW BERLIN-MARATHON ist der schnellste Marathon der Welt, die Stimmung an und auf der Strecke ist unglaublich und der Zieleinlauf gut 300m hinter dem Brandenburger Tor das Emotionalste, was...
En voir plus

Richard RingerRichard Ringer
05-06-2019 05:45:56

Message de Richard Ringer du 05-06-2019Trainingslager in St. Moritz:
Seit nun 3 Wochen befinde ich mich hier oben auf 1.800m mit Sebastian Hendel, um mich auf die Saison 2019 vorzubereiten.
Die ersten Tage waren noch kühl und...
En voir plus

Philipp PfliegerPhilipp Pflieger
05-06-2019 05:15:47

Message de Philipp Pflieger du 05-06-2019‪Um 06:15 Uhr heute nicht vom Wecker sondern mal wieder von der Nationale Anti Doping Agentur (NADA) geweckt worden. ‬
‪Danke für eure Arbeit für sauberen Sport!‬
‪___‬
‪#AllesGebenNichtsNehmen‬
En voir plus

Genevieve LacazeGenevieve Lacaze
05-06-2019 00:28:41

Message de Genevieve Lacaze du 05-06-2019Happy #GlobalRunningDay
.
.
Grateful for every step. 💜
En voir plus

Accès aux messages par jour

June 2019
01 02 03 04 05

May 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31