ç à Þ.net/news

Ski mountaineering / Ski alpi

Les dernières actus skimo :

Martina ValmassoiMartina Valmassoi
13-02-2019 20:18:28

Message de Martina Valmassoi du 13-02-2019The @salomonrunning content dream team is ready to rock another season!
😎😎😎
#timetoplay
En voir plus

Giulia CompagnoniGiulia Compagnoni
13-02-2019 19:37:24

Message de Giulia Compagnoni du 13-02-2019🏃🏼‍♀️ ☀️ ❄️
#valfurva #valtellina #valtellinanavigated #timetoplay #salomonrunning #mountains #explore #nickpescettopresets #saliceocchiali #sun #running Salice Occhiali
En voir plus

William Bon MardionWilliam Bon Mardion
13-02-2019 19:36:51

Message de William Bon Mardion du 13-02-2019Soirée apéro en famille à la maison🎇🍺🍷
#igloo #bientôtlesvacances
Voir les 3 photos

Axelle Gachet-MollaretAxelle Gachet-Mollaret
13-02-2019 19:05:15

Message de Axelle Gachet-Mollaret du 13-02-2019Merci pour cette belle trace sur la Legette ! Nous l’avons bien rentabilisée avec Carl Frison-Roche 😉 L’entraînement continu !!
Dynastar La Sportiva Arêches-Beaufort ATK Bindings Julbo Eyewear Authentic Nutrition
En voir plus

Michele BoscacciMichele Boscacci
13-02-2019 18:35:36

Message de Michele Boscacci du 13-02-2019Last training at home...
Next sop ➡️ Transcavallo Alpago 😎
asporteyewear La Sportiva
En voir plus

Davide MagniniDavide Magnini
13-02-2019 18:19:50

Message de Davide Magnini du 13-02-2019Just me and my feelings...
@atomicski @karpos @asporteyewear @scarpaspa @kratossport @intercarssrl @suunto @camp1889 @pontedilegnotonale @visittrentino @valdisoletrentino @lodosport @caseificiopresanella @goproit
En voir plus

Daniel ZuggDaniel Zugg
13-02-2019 18:06:50

Message de Daniel Zugg du 13-02-2019Powderday 🤟😁
Auch das muss zwischendurch mal sein, damit ich das Skifahren nicht verlerne... 😉
.
#weareskiing #asporteyewear #weareatk #getmovin #verleihtflügel #powpow #powderday #bluesky #gopro #meinmontafon #montafon #dahem #zipflkappa
En voir plus

Alba De SilvestroAlba De Silvestro
13-02-2019 17:50:51

Message de Alba De Silvestro du 13-02-2019Nel 2016 ho fatto la mia prima gara della La Grande Course con Lorna Bonnel e dopo tanto tempo torniamo a correre assieme questo weekend per la Transcavallo Alpago 🤩
.
.
.
#dynafitsquad...
Voir les 3 photos

Maximilien DrionMaximilien Drion
13-02-2019 17:07:48

Message de Maximilien Drion du 13-02-2019MyPhilosophy is one of my main great sponsors, but what is it about ? 🧐

"MyPhy" is an approach that helps ambitious people achieve their goals and objectives quicker, smarter...
En voir plus

Andreas SteindlAndreas Steindl
13-02-2019 15:35:07

Message de Andreas Steindl du 13-02-2019A little paradise just around the corner. 😍
.
#untouchednature #silence #myplacetobe #skimo #powder #sunnyday #welcometomyworld #neverstopexploring #norqainer @ Zermatt Matterhorn
En voir plus

Alexis SévennecAlexis Sévennec
13-02-2019 14:19:46

Message de Alexis Sévennec du 13-02-2019Encore une #overdose de ski... 🤔 en faite je ne crois pas que ça existe! C’est tellement bon 😋😋
#beautempsbelleneige #magique #bonnecompagnie #skimo #portedusoleil #mountain #morzineavoriaz #swixfrance #karposdiem
En voir plus

Jennifer FiechterJennifer Fiechter
13-02-2019 14:13:35

Message de Jennifer Fiechter du 13-02-2019Encore une belle journée de skis avec Alexis Sévennec 🤗 des conditions de rêve!!!

#skimogirls #outdoors #bostan #roadtoVillars #training #adidasterrex #healthyfood

Leysin asporteyewear adidas TERREX Dynastar PLUM - 100% made in...
En voir plus

Message de Pietro Lanfranchi Altra foto della Valtellina Orobie della scorsa domenica. Grazie ad Achille Marchi per la foto.
En voir plus

Anton PalzerAnton Palzer
13-02-2019 07:31:31

Message de Anton Palzer du 13-02-2019Skiing is the best way in the world to waste time! 🎿🤤🥰
#HereToCreate #verleihtflügel #befasteatclean #bestrong #bebold #befearless #beyou #immerweiter
.
.
.
#adidasTERREX #redbull #scarpaspa #skitrabber #camp1889 #sportfördergruppe #bundeswehr #sportlabor #pomocaskins #bmw #bachfrieder
En voir plus

Davide MagniniDavide Magnini
13-02-2019 06:44:00

Message de Davide Magnini du 13-02-2019Not the best snow conditions, but perfect for a good downhill training!😜
ATOMIC SKIING Scarpa Spa asporteyewear CAMP - CASSIN Karpos Kratos Sport Intercars S.r.l. Suunto ...
Voir la vidéo

Accès aux messages par jour

February 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13

January 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31