ç à Þ.net/news

Ski mountaineering / Ski alpi

Les dernières actus skimo :

Nicolò CancliniNicolò Canclini
03-04-2019 20:49:53

Message de Nicolò Canclini du 03-04-2019Last sprint race of the season, good third place 🥉 despite a physical problem
Ph: Maurizio Torri
.
Karpos Salice Occhiali Pierre Gignoux Carbon Ski Boots CAMP - CASSIN Skitrab
En voir plus

Maximilien DrionMaximilien Drion
03-04-2019 20:40:39

Message de Maximilien Drion du 03-04-2019One word could summary my world cup sprint race today: LUCK 😂
So thanks to all the people who wished me good luck ! 😊

I finished 4th U23 and 15th overall...
En voir plus

Werner MartiWerner Marti
03-04-2019 20:31:12

Message de Werner Marti du 03-04-2019Good shape today and 1st in my 1/4-final, but eliminated due to a penalty so it was already endstation for me
Tomorrow vertical 🚀🚀🚀🚀
📽@skimo.media
@grindelwald_eiger
@raiffeisenschweiz
@schweizersporthilfe
@eigerultratrail
#dynastarskis #colltexskins #atkbindings...
Voir la vidéo

Micha SteinerMicha Steiner
03-04-2019 20:16:00

Message de Micha Steiner du 03-04-2019When HARD WORK pays off DREMS come true! 💭😍 #welldeserved #mygirl #proud
📸 by @maurytorri
En voir plus

Michele BoscacciMichele Boscacci
03-04-2019 19:55:51

Message de Michele Boscacci du 03-04-2019Oggi per me Bella prova, non abbastanza per salire sul podio ma un 4 posto che mi fa ben sperare per le prossime gare di questo fine settimana!!
Pic by: Maurizio...
En voir plus

Alba De SilvestroAlba De Silvestro
03-04-2019 19:44:30

Message de Alba De Silvestro du 03-04-2019Purtroppo oggi non era giornata, mi aspettavo qualcosa di più chiudo in 10^posizione e questo mi costa anche il 3posto nell’overall.. ci sono ancora 2 gare dove proverò sicuramente a...
En voir plus

Oriol Cardona CollOriol Cardona Coll
03-04-2019 19:43:45

Message de Oriol Cardona Coll du 03-04-2019BRUTAL!!! Amazing!!!! 🤩 1st place on the World Cup Sprint race!!!!!! 😲 My first time on the TOP in a World Cup Race!!! I really worked hard for a result...
En voir plus

Cazzanelli FrançoisCazzanelli François
03-04-2019 17:14:58

Message de Cazzanelli François du 03-04-2019Vi aspetto numerosi domani sera a Biella dove vi parlerò di Everet - Lhotse e molto altro!!
Non mancare!!
CAI Biella
———————————————————
Salewa Grivel Cervinia Valtournenche - Ski Paradise Cébé
En voir plus

Xavier GachetXavier Gachet
03-04-2019 17:12:26

Message de Xavier Gachet du 03-04-2019Madonna di Campiglio(it)
En place pour les finales...Allez Thibault , Léna et Lorna!!!
Pour moi, patience jusqu’à demain soir et la verticale⚡️
@ismf_world_cup @ffmontagne_escalade
En voir plus

Greg HillGreg Hill
03-04-2019 15:53:33

Message de Greg Hill du 03-04-2019What a week in whistler. 11 mountain tops, lots of great skiing and high fives with friends new and old.
Voir la vidéo

Emilien BochetEmilien Bochet
03-04-2019 12:37:45

Message de Emilien Bochet du 03-04-2019Samedi, c'est La Dèr de la Saison avec le Club Multisport Arêches-Beaufort !!

Venez tourner, dépeauter, glisser et rigoler !! =D
En voir plus

Alba De SilvestroAlba De Silvestro
03-04-2019 12:15:52

Message de Alba De Silvestro du 03-04-2019Today last Sprint race World Cup start at 18:00🔥

ISMF World Cup Ski Mountaineering Stefano Jeantet asporteyewear Dynafit Pomoca Enervit Sport
En voir plus

Maximilien DrionMaximilien Drion
03-04-2019 09:31:34

Message de Maximilien Drion du 03-04-2019Sono arrivato in Madonna di Campiglio per l’ultima tappa della coppa del mondo ! 💪🇮🇹

Ready for the last World Cup of the season !

💥 It starts this evening with the...
En voir plus

Anton PalzerAnton Palzer
03-04-2019 09:17:08

Message de Anton Palzer du 03-04-2019Fireing up the old diesel for a few fast laps on the super steep ISMF World Cup Ski Mountaineering Sprint course here at Madonna di Campiglio 🚂. Hopefully it’s a...
En voir plus

Accès aux messages par jour

April 2019
01 02 03

March 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31