ç à Þ.net/news

Ski mountaineering / Ski alpi

Les dernières actus skimo :

Lorna BonnelLorna Bonnel
05-04-2019 20:02:22

Message de Lorna Bonnel du 05-04-2019Ready for the race!!! 😆 Avec du matériel au top niveau!! Merci Atk bindings
En voir plus

Martina ValmassoiMartina Valmassoi
05-04-2019 19:53:53

Message de Martina Valmassoi du 05-04-2019Running out of a canvas.
Pretty easy if you follow the track of the @trentapassiskyraceandvertical .
Brutal.
Beautiful.
Brutally beautiful.
@salomonrunning
#trentapassiskyrace
#lagodiseo
#outdoorgirls
En voir plus

Anton PalzerAnton Palzer
05-04-2019 19:28:20

Message de Anton Palzer du 05-04-2019Vertical ISMF World Cup Ski Mountaineering in the books! 🙏🏻🥈🤗 Great job Guys! 💣🤗 I like Crystal Globes and i can't lie 😅 🏆🥰
#HereToCreate #verleihtflügel #bebold #bestrong #beyou #befearless #immerweiter...
En voir plus

Marianne FattonMarianne Fatton
05-04-2019 18:24:30

Message de Marianne Fatton du 05-04-2019WE DID IT ! Les suisses premiers de l'overall sprint & vertical de la coupe du monde ! 🇨🇭♥️💪🏼 Bravo Werner Marti, Victoria Kreuzer et Iwan Arnold 💪🏼💪🏼💪🏼 #OneTeam

💥SKI TRAB
💥Stiftung...
En voir plus

Victoria KreuzerVictoria Kreuzer
05-04-2019 17:51:34

Message de Victoria Kreuzer du 05-04-2019Heute habe ich in Madonna di Campiglio die Kugel vom Gesamtweltcup Sieg in der Disziplin Verticalrace erhalten. 🤩

Dies ist eine schöne Anerkennung der geleisteten Arbeit für mich, welche mir...
En voir plus

Alba De SilvestroAlba De Silvestro
05-04-2019 17:27:53

Message de Alba De Silvestro du 05-04-2019Preparatevi perché domani va in onda l’ultima gara della Coppa del Mondo!🔥
.
.
📸 Maurizio Torri
ISMF World Cup Ski Mountaineering Dynafit Pomoca asporteyewear Enervit Sport
En voir plus

Iwan ArnoldIwan Arnold
05-04-2019 17:20:12

Message de Iwan Arnold du 05-04-2019Sprint overall winner 2019 🏆 I am very happy with my sprint season 👍🔝congratulations to @marianne_fatton #swissskimoteam #dreamcametrue #beabeaster #lasportivagram #milletriseup #weareskiing #weareatk 📸 @arnold_norbert
En voir plus

Joris Perillat PesseyJoris Perillat Pessey
05-04-2019 17:17:19

Message de Joris Perillat Pessey du 05-04-2019In between de Loris Poussin Filmmaker !
Voir la vidéo

Michele BoscacciMichele Boscacci
05-04-2019 17:14:07

Message de Michele Boscacci du 05-04-2019Domani mattina ultima gara di questa ISMF World Cup Ski Mountaineering 2019
Pic by: Stefano Jeantet
En voir plus

William Bon MardionWilliam Bon Mardion
05-04-2019 16:50:55

Message de William Bon Mardion du 05-04-2019La verticale d'hier aura été bien "enneigé"🌨🌨, je termine à 1'45 de la tête en ayant tout donné! Aujourd'hui c'était repos avant la dernière individuelle de la saison demain!!💥💥
En voir plus

Oriol Cardona CollOriol Cardona Coll
05-04-2019 16:49:43

Message de Oriol Cardona Coll du 05-04-2019😁 Happiness after race 😁

@instafedme @costabravapirineu
@agrienergia @dynafit @flectomin

📸 @maurytorri
En voir plus

Message de Pietro Lanfranchi Il Lanfra sarà pronto al nastro di partenza in coppia della giovane promessa della nazionale: Alex Oberbacher.
En voir plus

Toni LautenbacherToni Lautenbacher
05-04-2019 08:43:01

Message de Toni Lautenbacher du 05-04-2019Mehr war heute nicht drin ein 22. Platz im Vertical. Die Zeitabstände brutal dicht, es ist eben ein Weltcuprennen👌
➡️next race #individual

#weareskiing @scarpa_de #campcassin @bundeswehr #suunto #craftgermany #ismfworldcup #benediktbeuern
En voir plus

Samuel EquySamuel Equy
05-04-2019 08:27:54

Message de Samuel Equy du 05-04-2019C'est parti pour un des dernier gros week-end de compétition. Une petite verticale race hier soir pour faire tourner les jambes après le trajet, joli tirs groupés avec Xavier Gachet...
En voir plus

Werner MartiWerner Marti
05-04-2019 07:55:09

Message de Werner Marti du 05-04-2019Where is the arrival??? Fighting under the snow...
And a good end for me 🥇
Tomorrow last ISMF World Cup Ski Mountaineering individual of the season

📸Maurizio Torri

Grindelwald Switzerland
Raiffeisen Schweiz
Schweizer...
En voir plus

Alba De SilvestroAlba De Silvestro
05-04-2019 07:48:40

Message de Alba De Silvestro du 05-04-2019Quando dai tutto ma proprio tutto😵
En voir plus

Anton PalzerAnton Palzer
05-04-2019 07:42:11

Message de Anton Palzer du 05-04-2019Finished the last ISMF World Cup Ski Mountaineering Vertical on a solid 5th spot and managed to grab🥈in the Vertical Overall Worldcup and 🥇 in the #dancefloor category 😂Thanks guys...
En voir plus

Martin AnthamattenMartin Anthamatten
05-04-2019 07:39:27

Message de Martin Anthamatten du 05-04-2019Do you see my new weapon?
💎💎💎💎💎💎
#skitrabber #skitrabgara #aeroworldcup #sprint #162 #750g 📸@maurytorri
En voir plus

Davide MagniniDavide Magnini
05-04-2019 06:29:30

Message de Davide Magnini du 05-04-2019Partito sono partito forte poi i tergicristalli non hanno funzionato molto e bene e sul finale ho perso un po’ la testa della gara 😅
Nevicata a parte è stata una...
En voir plus

Victoria KreuzerVictoria Kreuzer
05-04-2019 06:20:31

Message de Victoria Kreuzer du 05-04-2019💪🏿💪🏿💪🏿
En voir plus

Thibault AnselmetThibault Anselmet
05-04-2019 06:08:42

Message de Thibault Anselmet du 05-04-2019De loin ma meilleure verticale race ! 11ème et 2 ème espoirs.

Samedi, la course individuelle clôturera cette saison de coupe du monde.
.
📷 Sportdimontagna

#verticalrace #ismfworldcup #ismf #ffme #skialpinisme #fischerski...
En voir plus

Maximilien DrionMaximilien Drion
05-04-2019 05:30:01

Message de Maximilien Drion du 05-04-2019Perfect conditions for the last world cup vertical race of the season ! 😂❄️

My shape wasn’t great today but I managed to finish the race in 6th place U23 😅

📸...
En voir plus

Accès aux messages par jour

April 2019
01 02 03 04 05

March 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31