ç à Þ.net/news

Ski mountaineering / Ski alpi

Les dernières actus skimo :

Martina ValmassoiMartina Valmassoi
04-07-2019 19:12:04

Message de Martina Valmassoi du 04-07-2019Fly high!
I don’t like when people try to cut your wings.
I’m not talking about myself but about @davidemagnini the young man who just crushed the @marathondumontblanc last Sunday.
He qualified for...
En voir plus

Michele BoscacciMichele Boscacci
04-07-2019 17:51:39

Message de Michele Boscacci du 04-07-2019Questo caldo mi distrugge...
🥵🥵🥵
Pic by Michele Franciotta
En voir plus

Alexis SévennecAlexis Sévennec
04-07-2019 17:40:57

Message de Alexis Sévennec du 04-07-2019What a great day today in the mountain. Thanks to my guide for today @mc__fleury.

Quel plaisir de retrouver les grands sommets! Que de bon souvenirs mon #benparis! Merci à...
En voir plus

Davide MagniniDavide Magnini
04-07-2019 17:03:40

Message de Davide Magnini du 04-07-2019Nessuna polemica. Nessun rimpianto.
Sicuramente il dispiacere è tanto!
Un’avvio di stagione un po’ incerto, con una caviglia instabile, mi aveva spinto a dedicarmi alle gare di sola salita: ed ecco inaspettatamente...
En voir plus

Greg HillGreg Hill
04-07-2019 16:20:30

Message de Greg Hill du 04-07-2019As much as I try to fly less, sometimes I need to. I am in Chamonix to present about my exploration into sustainable adventures while hypocritically flying here. As an...
Voir la vidéo

Thibault AnselmetThibault Anselmet
04-07-2019 14:52:27

Message de Thibault Anselmet du 04-07-2019Le Red Bull 400 Courchevel approche ! ☺️
Team Vibram SCARPA France
#training
En voir plus

Victoria KreuzerVictoria Kreuzer
04-07-2019 07:09:54

Message de Victoria Kreuzer du 04-07-2019Beitrag von Canal9 über meine Vorbereitung für die bevorstehende Berglauf Europameisterschaft dieses Wochenende in Zermatt European Mountain Running Championships 2019 Zermatt Gornergrat Zermatt Marathon Swiss Athletics
Julbo Eyewear Winforce
Voir la vidéo

Anton PalzerAnton Palzer
04-07-2019 06:24:09

Message de Anton Palzer du 04-07-2019Let's go to #Zermatt for the European Mountain Running Championships! 🔥🧨
MOTIVATION is on 🔝
.
.
.
#HereToCreate #verleihtflügel #immerweiter #bebold #bestrong #befasteatclean #nevergiveup
.
.
.
#adidasTERREX #redbull #sportlabor #sportfördergruppe #bundeswehr #bmw #bachfrieder
En voir plus

Matteo EydallinMatteo Eydallin
04-07-2019 05:52:55

Message de Matteo Eydallin du 04-07-201924 years later... EYDALLIN!
@marcoeydallin @simoeydallin @stefanoeydallin @bettaeyda88 @gianlu_eydallin



#family #ricordi #eydallin #sauzedoulx
En voir plus

Daniel ZuggDaniel Zugg
04-07-2019 05:38:27

Message de Daniel Zugg du 04-07-2019Good Morning World!! 👌😊
.
📷 @claudia.ziegler
.
#meinmontafon #hiking #goodmorning #alps #mountains #hikeandfly #mountaineering #freedome #lekishooting #leki
En voir plus

Accès aux messages par jour

July 2019
01 02 03 04

June 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30