ç à Þ.net/news

Trail / Mountain

Les dernières actus trail :

Lucy BartholomewLucy Bartholomew
31-10-2018 22:48:24

Message de Lucy Bartholomew du 31-10-2018Welcome November. And welcome back to me writing some more words for you all.

Lets talk about something real.
Ebbs and flow.
In life, in training, in work, in family…whatever connects...
En voir plus

Gustavo ReyesGustavo Reyes
31-10-2018 22:30:49

Message de Gustavo Reyes du 31-10-2018Si todavía estas en dudas de inscribirte a Calvario Race, esperamos poder ayudarte con este video hecho por los chicos de Finisher.

Moquehue es un lugar inexplorado para nuestro deporte, y...
Voir la vidéo

Romain BergerRomain Berger
31-10-2018 22:16:01

Message de Romain Berger du 31-10-2018Train d’vie Traficanté
.
@salomon @commencalbikes @stancesocks
En voir plus

Joseph GrayJoseph Gray
31-10-2018 21:10:17

Message de Joseph Gray du 31-10-2018"If You Don't Grind, you won't Shine"⁣

>>Coach Herb, Warriors of Liberty City<<⁣


Grind continues,same faces new places ✊🏾⁣



•⁣
•⁣
•⁣
#hardworkneverfails #grindtoshine #dontgrindwontshine #journeyofjoegeezi #grind #warriorsoflibertycity #Electrobites #anyterrainanytime Warriors of Liberty City LeBron James...
Voir les 2 photos

Kamil Leśniak - fanpageKamil Leśniak - fanpage
31-10-2018 20:40:28

Message de Kamil Leśniak - fanpage du 31-10-2018Wydział dróg i autostrad po wielu petycjach postawił znaki drogowe dla nas ultrasów. Myślę, że to polepszy bezpieczeństwo okolicznych mieszkańców. Nie mniej jednak proszę uważać na konia! Teraz jest taki...
En voir plus

Jordi Gamito BausJordi Gamito Baus
31-10-2018 20:35:27

Message de Jordi Gamito Baus du 31-10-2018Sin Wifi🔊,sin Internet,pero es aquí donde encuentro la mejor cobertura❣

Domingo rumbo a una nueva aventura @everesttrailrace ♥️🌄
#loading🔋♻️ #chargeenergy💡 #paradise💖 📸 @iancorlessphotography

@compressport #csiathletes #Compressport
@etixxes
@theelementscoconutwater
@platjaroturisme #platjadaro365 #platjadaroRunningtheWorld @altrarunning
@altraeurope #embracethespace...
En voir plus

Jan Margarit SoléJan Margarit Solé
31-10-2018 20:14:52

Message de Jan Margarit Solé du 31-10-2018Enjoying the first "winter feeling" day in Corsica😍❄️
Thanks Finisher for keeping the energy all day long💪🏽
En voir plus

Candice BurtCandice Burt
31-10-2018 20:07:14

Message de Candice Burt du 31-10-2018“Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put on some sunglasses, cuz we were born this way bitch!” —Lady Gaga (Even Lady...
En voir plus

Viktorija TomaševičienėViktorija Tomaševičienė
31-10-2018 20:05:39

Apie halloweeną ir šmėklas.
Po to, kai sulaukiau daugiau nei 10-ies klausimų į chatą ar ten tikrai aš šiandien vakare buvau manieže, ar nepasivaideno ir t.t.
Ok, užteks :D Nesivaideno, nors...

Nerea Martinez UrruzolaNerea Martinez Urruzola
31-10-2018 19:50:06

Message de Nerea Martinez Urruzola du 31-10-2018Debo estar haciendome mayor porque cada vez son más raros los días en los que corro sin ningún tipo de molestias. Aún así, agradecida por poder seguir corriendo
#AUTV #recuperationsport #cdetmpedrezuela...
En voir plus

Leire Fernández AbeteLeire Fernández Abete
31-10-2018 19:32:44

Message de Leire Fernández Abete du 31-10-2018Por si acaso se me pasa:
Hoy va por ti. Te lo mereces, porque tú sumas en mi vida.
Recuerda mi cariño, mis lametazos y mi agradecimiento hacia ti.
Contigo he llegado hasta...
En voir plus

Martin SchedlerMartin Schedler
31-10-2018 19:20:37

Message de Martin Schedler du 31-10-2018Salzburg Trailrunning Festival 2018 - 2 Tage - 38,2km/+1665Hm - überraschender Gesamtplatz 4

Was für ein geniales aber auch kurioses Wochenende in Salzburg. Staureiche 8,5 Std. Anreise freitags, Samstags vormittags Krankenhaus-/Arztbesuch...
Voir les 18 photos

Marco OlmoMarco Olmo
31-10-2018 19:14:33

Message de Marco Olmo du 31-10-2018Ci vediamo alla stracôni
En voir plus

Sébastien ChaigneauSébastien Chaigneau
31-10-2018 18:52:41

Message de Sébastien Chaigneau du 31-10-2018Des bosses et des bulles 😉

OVERSTIM.s sports nutrition
En voir plus

Arnaud BoninArnaud Bonin
31-10-2018 18:34:45

Message de Arnaud Bonin du 31-10-2018La vidéo officielle du Xterra Hawaï, qui permet de se rendre compte de la difficulté de l'épreuve... et pour laquelle il fallait arriver en forme ! Un suivi kiné est...
Voir la vidéo

Tòfol CastanyerTòfol Castanyer
31-10-2018 18:28:41

Message de Tòfol Castanyer du 31-10-2018Siguen llegando imágenes de Diagonal des Fous - Grand Raid Réunion - Officiel. Aquí poco antes de la retirada... el cuerpo dice PARA, no puedes aguantar 10-12 horas más con...
Voir la vidéo

Tiago AiresTiago Aires
31-10-2018 18:21:16

Message de Tiago Aires du 31-10-20183a posição na primeira etapa da Eurafrica 2018

Terminada a primeira etapa na 3a posição atrás do Carlos Garcia Hurtado e do Zaid Ait Malek.

Resultados em
http://clasificaciones.tempofinito.com/TempoLive/g-live.html?f=../EURAFRICA_2018/VISITGIBRALTAR_2018.clax

Sobre a descrição desta etapa... deixo...
Voir les 6 photos

Lukas SörgelLukas Sörgel
31-10-2018 17:55:33

Message de Lukas Sörgel du 31-10-2018Weisheit des Tages bzw. der Nacht: Kalt ist relativ.

© Luka Soergel
Voir les 4 photos

Jonathan WyattJonathan Wyatt
31-10-2018 17:40:03

Message de Jonathan Wyatt du 31-10-2018Sad for the beloved trees 🌲 we will all miss. Much destruction from strong winds and rain during a few hours has made tail running impossible in the #valdifiemme @fiemme...
En voir plus

Sebastien CAMUSSebastien CAMUS
31-10-2018 17:34:54

Message de Sebastien CAMUS du 31-10-2018Petit retour sur mes intrusions dans l'émission de la Santé sur France 5 tournée durant l'UTMB.
Je vous préviens, je vais inonder ma page durant les prochains jours avec le...
Voir la vidéo

Juan Maria Jimenez LlorensJuan Maria Jimenez Llorens
31-10-2018 17:13:31

Message de Juan Maria Jimenez Llorens du 31-10-2018Llegada a meta de las 100 millas de la Gran Vuelta Valle del Genal ✌.

Muchas gracias Chito y a todo el Valle del Genal por todo 🔝.

VIDEO➡ https://www.youtube.com/watch?v=od19hrCRLO8&feature=youtu.be
Voir la vidéo

Eirik HaugsnesEirik Haugsnes
31-10-2018 17:13:25

Message de Eirik Haugsnes du 31-10-2018#renutøver #antidoping #antidopingnorge
En voir plus

Gemelli DematteisGemelli Dematteis
31-10-2018 17:09:41

Message de Gemelli Dematteis du 31-10-2018Km Verticale #ChiavennaLagünc 2018...che gioia ritrovarti lassù anche quest'anno cara Camilla, con i tuoi cartelli personalizzati che ogni anno ci regali, con ogni condizione atmosferica e comunque vada la nostra...
En voir plus

Amandine FerratoAmandine Ferrato
31-10-2018 17:08:55

Message de Amandine Ferrato du 31-10-2018" Allo Wine "
L'histoire ne dit pas si j'avais du vin de #caveaudeValvignères dans les flasks 🤣
#ladrome
Voir les 5 photos

Christophe Le SauxChristophe Le Saux
31-10-2018 16:46:24

Message de Christophe Le Saux du 31-10-2018Je suis bien arrivé à Pokhara après 8 h de bus de katmandu.
Plus que 2 nuits et se sera le départ de mon grand défis, le tour des Annapurna...
Voir les 4 photos

Grégory VolletGrégory Vollet
31-10-2018 16:40:59

Message de Grégory Vollet du 31-10-2018Ultra-trail - Embarquez avec les 20 meilleurs traileurs du monde en Afrique du Sud : 😍😍😍
https://www.lequipe.fr/Adrenaline/Ultra-trail/Diaporama/Embarquez-avec-les-20-meilleurs-traileurs-du-monde-en-afrique-du-sud/7190
En voir plus

Ugo FerrariUgo Ferrari
31-10-2018 16:38:01

Message de Ugo Ferrari du 31-10-2018[Podcast]
.
Avec la venue de l'hiver 🤣
.
Altra Running | Morzine Avoriaz Page Officielle | SwixFrance | Nutriting | La Chaussette de France | AlpinsWheel
Voir la vidéo

Renaud RouanetRenaud Rouanet
31-10-2018 16:30:11

Message de Renaud Rouanet du 31-10-2018Grand Raid Réunion 2018:

Voyage au Péï Intense.

Pour ma sixième participation à la Diagonale, et mon cinquième Grand Raid de la Réunion, nous avons choisi cette année de venir...
Voir les 11 photos

Remigio HuamanRemigio Huaman
31-10-2018 16:16:23

Message de Remigio Huaman du 31-10-2018Otro día en la oficina 🏃‍♂️⛰ con @rodgersgesabwa Y amigos.
#SudamericanoTrail2018
✔️Que tengan un día magnífico para todos!!!
#felizdiadelacancioncriolla
@nikerunning @entel_peru @labnutrition @garmin.peru @ipd_comunicacion @atletismoperu @clinicaexpertdent @spot_latinoamerica @perurunners @instarunperu @santiago_gamarra_lab @isdinperu @labnutrition...
En voir plus

Marc LauensteinMarc Lauenstein
31-10-2018 15:34:57

Message de Marc Lauenstein du 31-10-2018Qui a peur du #3dorthodontist 👻? #lesdentistesdelafontaine #crazyworkcolleague😍 #happyhalloween🎃
En voir plus

Sange SherpaSange Sherpa
31-10-2018 15:29:52

Message de Sange Sherpa du 31-10-2018Les sentiers sur les collines de Grand Besançon vous attendent. Il y en a pour tous les goûts. A vos baskets 👟🏃‍♂️🏃‍♀️🚶‍♂️🚶‍♀️
#GrandesHeuresNature
Micropolis Besançon | Grand Besançon
Voir les 4 photos

Marc LauensteinMarc Lauenstein
31-10-2018 15:22:30

Message de Marc Lauenstein du 31-10-2018Happy Halloween🎃! Bienvenue aux dentistes de la Fontaine👻 ! #bestworkingteamever #3dorthodontist
En voir plus

Nicolas MartinNicolas Martin
31-10-2018 15:08:40

Message de Nicolas Martin du 31-10-2018Si vous ne savez pas quoi faire en ce jeudi de la Toussaint, vous êtes les bienvenus à une reconnaissance partielle du ROYAT Urban Trail. On vous attend nombreux à...
En voir plus

Ryan SandesRyan Sandes
31-10-2018 14:56:23

Message de Ryan Sandes du 31-10-2018It’s been an epic year with so many crazy experiences. Throw back to Feb this year when a local Lesotho herdsman joined @ryno_griesel & I on one of our pre...
Voir la vidéo

Vaidas WildsoulVaidas Wildsoul
31-10-2018 14:40:47

Message de Vaidas Wildsoul du 31-10-2018What should i try first: Akasha, Lycan or Helios sr? 🧐🧐🧐| 🔺| #zlabysvaidas #wildsoul #lasportiva #runningshoes #trail #trailrunning
Voir la vidéo

Tiago AiresTiago Aires
31-10-2018 13:24:09

Message de Tiago Aires du 31-10-2018Últimos preparativos para a #VisitGibraltar Vertical Race na Eurafrica Trail 2018.

Podem acompanhar o dorsal número 15 :)

"La #VisitGibraltar Vertical Race es una carrera vertical explosiva, con una panorámica perfecta...
Voir les 4 photos

Nahila Hernandez San JuanNahila Hernandez San Juan
31-10-2018 13:19:20

Message de Nahila Hernandez San Juan du 31-10-2018Les comparto nota de La Última Noticia @skechersperformance_cl @skecherschile
#rompiendolimites #somosloquehacemosnoloquedecimos #nahilahernandez #noticia #ultramaratonista #prensa #logros #guinnessworldrecord #meta #triplecrown
En voir plus

Andy SymondsAndy Symonds
31-10-2018 12:24:53

Message de Andy Symonds du 31-10-2018Who said it was a grey and wet morning?
That’s all in your mind 😜

#blackandyellow
#andlotsofothercolours
En voir plus

Candice BurtCandice Burt
31-10-2018 12:06:06

Message de Candice Burt du 31-10-2018Race Registrations Opening in November! - https://mailchi.mp/destinationtrailrun/2019-race-schedule-new-races-registration-dates-1462317
Voir les 4 photos

Manuel MerillasManuel Merillas
31-10-2018 11:29:49

Message de Manuel Merillas du 31-10-2018Primer día que sale el sol!!!
Que bueno es tener compañía y disfrutar del esquí y la montaña con ellos, primera de muchos más días! !!

La20veinte Trail Running La20veinte#Merillas #mispequesmiluz #osteopatiaLyA...
Voir les 3 photos

Sébastien ChaigneauSébastien Chaigneau
31-10-2018 11:10:38

Message de Sébastien Chaigneau du 31-10-2018🇹🇭 1:30 de footing avec quelques côtes et litres de sueur 😓 pour le vieux 😉

🇹🇭 1:30 of jogging with a few ascents and liters of sweat 😓 for the...
Voir la vidéo

Ryan SandesRyan Sandes
31-10-2018 10:31:57

Message de Ryan Sandes du 31-10-2018The start point for my downhill evening at Meerendal on the 14th of Nov 👌🏽 Runners have from 5:30pm to 7:30pm to set their time on a Strava segment I...
En voir plus

Juan Maria Jimenez LlorensJuan Maria Jimenez Llorens
31-10-2018 10:15:33

Message de Juan Maria Jimenez Llorens du 31-10-2018Para entender el corazón y la mente de una persona, no te fijes en lo que ha hecho no te fijes en lo que ha logrado sino en lo que...
En voir plus

Landie GreylingLandie Greyling
31-10-2018 09:26:14

Message de Landie Greyling du 31-10-2018Gaining some #wednesdaywisdom from the best place I know... Thanks @corlileonard for a wonderful start to the day⛰🏃🏼‍♀️💛🙌
En voir plus

Caine WarburtonCaine Warburton
31-10-2018 08:53:04

Message de Caine Warburton du 31-10-2018CAUTION IG TAKEOVER 💥💥
Follow @againfasterau tomorrow as I take over their Instagram stories and show you what a day in the life of is all about!!!

#againfaster #gym #ocr #running...
En voir plus

Pablo VillaPablo Villa
31-10-2018 08:40:52

Message de Pablo Villa du 31-10-2018En tiempo de barbecho hay tiempo para el recuerdo 😁

Foto Jose Miguel Muñoz Transgrancanaria
#PabloVilla #trailrunning #ProzisEndurance #ExceedYourSelf #ElevateYourPerformance
WTP Nike Prozis Endurance Rudy Project España Sportmed Suunto Compex España aguapuraesvida.com Embutidos...
En voir plus

Message de Shannon-Leigh - Endurance Athlete du 31-10-2018Couple of weeks ago a non racing weekend at Lake Takapo
What’s your next running event ?
En voir plus

Maud CombarieuMaud Combarieu
31-10-2018 07:57:56

Message de Maud Combarieu du 31-10-2018Super idée cette playlist! Personnellement, je ne cours jamais avec la musique, j'aime trop écouter la nature, mais pour la maison, c'est sympa aussi!!!! :) :) :)
En voir plus

Salomon RunningSalomon Running
31-10-2018 07:18:29

Message de Salomon Running du 31-10-2018Start the day with these 3 essentials: 😀, 🤙🏼 & wearing Salomon... Which probably means you will then be starting your day with a run too, this would be the...
En voir plus

Juan Maria Jimenez LlorensJuan Maria Jimenez Llorens
31-10-2018 07:12:00

Message de Juan Maria Jimenez Llorens du 31-10-2018Cerramos el mes de Octubre con mi frase:

"El éxito no se logra sólo con cualidades especiales. Es sobre todo un trabajo de constancia, de método y de organización"
En voir plus

Caine WarburtonCaine Warburton
31-10-2018 04:48:52

Message de Caine Warburton du 31-10-2018Log ride skills on point!!
#mtb #cycling #fuelledbyendura
Voir la vidéo

Candice BurtCandice Burt
31-10-2018 03:17:55

Message de Candice Burt du 31-10-201810 pull-ups in a row, easy. Just a few months ago I dug out my pull-up bar. It had been buried in bins from moving to Leavenworth, WA last February....
En voir plus

Karl EgloffKarl Egloff