ç à Þ.net/news

Trail / Mountain

Les dernières actus trail :

Miguel Reis E SilvaMiguel Reis E Silva
19-11-2018 22:58:19

Message de Miguel Reis E Silva du 19-11-2018A quem de direito, fica o link para a Compressport private sale com descontos de 40% : http://bit.ly/csi_blackfriday
En voir plus

Fernanda MacielFernanda Maciel
19-11-2018 22:16:13

Message de Fernanda Maciel du 19-11-2018Meu último verão. My last summer.
📷: @mathis_dumas #giveyouwings
En voir plus

Sange SherpaSange Sherpa
19-11-2018 21:52:05

Message de Sange Sherpa du 19-11-2018😱🤔Juste pour le plaisir des yeux, Prenez 4 minutes pour visionner ce tracé GPS😱🤔
SkyRun10 🇿🇦, la course la plus dure que j'ai jamais connu. 100km sans balisage et sans assistance,...
Voir la vidéo

Caine WarburtonCaine Warburton
19-11-2018 21:14:08

Message de Caine Warburton du 19-11-2018HUGE CONGRATS to my clients that raced this weekend. 🏃‍♂️🥇🏆💥

Darren - 1st spartan super (14k) 1st spartan Sprint (7k), 3rd spartan beast (21k) at the Spartan Bright In Victoria to...
En voir plus

Christophe Le SauxChristophe Le Saux
19-11-2018 21:10:35

Message de Christophe Le Saux du 19-11-2018C'est un grand plaisir de retrouver le désert Marocain et toute l'équipe sur Le Grand Trail De La Vallée Du Draa - GTVD trailmorocco

@raidlight @unifer esaf
En voir plus

Rickey GatesRickey Gates
19-11-2018 21:04:13

Message de Rickey Gates du 19-11-2018Hunters Point patina sampler.
En voir plus

Jordi Gamito BausJordi Gamito Baus
19-11-2018 20:45:04

Message de Jordi Gamito Baus du 19-11-2018Miss you❣

#nepal AmaDablam #everest #lothse Nuptse

@everesttrailrace🔝🔝🔝
En voir plus

Christiaan GreylingChristiaan Greyling
19-11-2018 20:19:57

Message de Christiaan Greyling du 19-11-2018What a vibrant day with a room stacked with success and knowledge! What a privilege to be part of the @biogensa team! #beyourbest Thanks for the insights @ashleighcycling @wt.humanperformance...
En voir plus

Candice BurtCandice Burt
19-11-2018 20:04:26

Message de Candice Burt du 19-11-2018“We are stardust with delusions of grandeur. We’re making these stories up as we go and it’s up to us to decide what type of story it is. We always...
En voir plus

Gemelli DematteisGemelli Dematteis
19-11-2018 20:03:35

Message de Gemelli Dematteis du 19-11-2018A la tarde in Patagonia,
oltre l'infinito...

#Crepuscolo #Argentina #VillaLaAngostura #SognareAdOcchiAperti #NoFilterPhoto #aNostoModo @ Lago Nahuel Huapi
En voir plus

Nahila Hernandez San JuanNahila Hernandez San Juan
19-11-2018 20:00:01

Message de Nahila Hernandez San Juan du 19-11-2018Nueva semana, nuevo día y nueva lista "The Comeback" en mi perfil de Spotify. Les comparto el link https://spoti.fi/2Ts0i3N

Garmin
En voir plus

Remigio HuamanRemigio Huaman
19-11-2018 19:30:44

Message de Remigio Huaman du 19-11-2018Me siento muy orgulloso de ti, mi príncipe @jhon_huaman_03 y compartir la imagen en plena competencia mi campeón en el Campeonato Nacional Infantil 2018. 🥈lugar en 1500 metros con...
En voir plus

Ester AlvesEster Alves
19-11-2018 19:30:24

Message de Ester Alves du 19-11-2018"Isto é Viana"

Enquanto espero pelos Lethes Run! - Especial Suunto 9 vim subir...

Enquanto não chega Alut "300kms"

Salomon Running Suunto
En voir plus

Davide CherazDavide Cheraz
19-11-2018 19:25:44

Message de Davide Cheraz du 19-11-2018🔝🏔️
#magicmountain @ Aosta Valley
En voir plus

Romain BergerRomain Berger
19-11-2018 19:16:22

Message de Romain Berger du 19-11-2018Une Tournette, une mer de nuage, une paire de Sense Ultra ❤️
.
@salomon @salomonrunning @suunto @teamcaussescevennes toujours là ahahah
En voir plus

Pablo VillaPablo Villa
19-11-2018 19:15:40

Message de Pablo Villa du 19-11-2018Nunca me olvido de llevar a casa una muestra para mi colección de barro 😂

Foto Sportmedia.es EDP Desafiosomiedo #pablovilla #wildtrailproject #niketrailrunning #trailrunning WTP Nike
En voir plus

Lucy BartholomewLucy Bartholomew
19-11-2018 19:12:06

Message de Lucy Bartholomew du 19-11-2018There is only 6 more places left on Harry Jones and I Run Eat Retreat camp in January!

Abundance of plants to eat, trails to run on, lessons to learn...
En voir plus

Aurélien Dunand-pallazAurélien Dunand-pallaz
19-11-2018 19:08:22

Message de Aurélien Dunand-pallaz du 19-11-2018📅 Vendredi c'est " Black Friday " 😍

Alors, n'hésite pas à profiter des remises Compressport en suivant le lien ci dessous ✌

Une bonne idée 🎁 pour les fêtes de...
En voir plus

Quentin RaïssacQuentin Raïssac
19-11-2018 18:53:01

Message de Quentin Raïssac du 19-11-2018Quelques images, un bref aperçu, mais le mieux reste de le vivre !
Vous verrez pourquoi j'aime tellement cette course ❤️❤️

Des moments qu'on ne trouve pas ailleurs 😀

Rendez-vous en 2019...
Voir la vidéo

Adrien MichaudAdrien Michaud
19-11-2018 18:51:48

Message de Adrien Michaud du 19-11-2018Un beau regroupement de fin de saison ce weekend, avec l'équipe de France de trail et de montagne.

Des bonnes tranches de rigolade et des activités variées où chacun a pu...
Voir les 7 photos

Maxime CazajousMaxime Cazajous
19-11-2018 18:40:01

Message de Maxime Cazajous du 19-11-2018Parce qu’on s’ennuyait avec Julie 🤣
J’aurais le plaisir de vous annoncer dans quelques jours un nouveau projet 😄
En avant première quelques photos 🤫
#Lacazaberoí
#Bearn
Voir les 2 photos

Rok BratinaRok Bratina
19-11-2018 17:59:13

Message de Rok Bratina du 19-11-2018Kronanje novega starega kralja Tolminske: moj komentar na lokalne volitve 2018 : "Prepričan sem, da bom kot športnik in zdaj še kot član krajevne skupnosti v prihodnosti stkal še tesnejše...
En voir plus

Thibaut BaronianThibaut Baronian
19-11-2018 17:12:16

Message de Thibaut Baronian du 19-11-2018Bye bye #Besançon ❣️

Départ demain pour l'Equateur, puis le Chili pour El Cruce - 100km en trois étapes, début décembre ! 🇨🇴🇨🇱

📸 Fly View Pictures

#timetoplay #travel

Salomon Running
Grandes...
En voir plus

Renaud RouanetRenaud Rouanet
19-11-2018 17:00:03

Message de Renaud Rouanet du 19-11-2018Hello les Sportifs !

En tant que parrain de l'épreuve, je suis heureux de vous faire gagner deux dossards pour l'Urban Trail 2018 de Ville de Romans-sur-Isère.
Le 8 décembre, je serai...
En voir plus

Julien RanconJulien Rancon
19-11-2018 16:55:49

Message de Julien Rancon du 19-11-2018Rassemblement équipe de France 🇫🇷

Cuisine, pétanque, golf ou running, c’est bien largement encore dans la dernière discipline que je reste le moins mauvais 😂😂😂

Merci à Cantal Destination et Château de...
Voir les 4 photos

Zaid Ait MalekZaid Ait Malek
19-11-2018 16:42:43

Message de Zaid Ait Malek du 19-11-2018Rompiendo cinta de meta sin saber k tenian solo una ufff ahora arreglarla para que lo ponen a la ganadora . Pues la próxima lo ponen de goma jajajajaja trail...
En voir plus

Veronica BravoVeronica Bravo
19-11-2018 16:42:22

Message de Veronica Bravo du 19-11-2018Me despido de este maravilloso lugar evocador, esperando un pronto regreso! 👉 la Patagonia y su geografía deslumbrante ❤️

Gracias Salomon Chile | Casalicia por darme la oportunidad de vivir esta...
En voir plus

Thomas FarbmacherThomas Farbmacher
19-11-2018 16:32:40

Message de Thomas Farbmacher du 19-11-2018Etwas winterlicher ist es schon geworden! 😉👌

Salomon Running SILBERPFEIL Energy Drink Suunto Sportresort Hohe Salve CEP Sportlabor
Voir les 4 photos

Kilian JornetKilian Jornet
19-11-2018 16:21:57

Message de Kilian Jornet du 19-11-2018Mountains are dressing in their winter clothes!
📸 @gopro #goprohero7
En voir plus

Cat BradleyCat Bradley
19-11-2018 15:39:31

Message de Cat Bradley du 19-11-2018Throwback to a day in early August when I had to run (literally) for the high country because our beloved @bouldercolorado looked like this (swipe). It's hard to see the...
En voir plus

Ahmet ArslanAhmet Arslan
19-11-2018 15:20:45

Message de Ahmet Arslan du 19-11-2018‘Spora Gönül Ver’ Projesinin mimari Şampiyon Vekilimiz @kenansofuoglu ile birlikte Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde.
#sporagönülver #spor #türksporu #sponsor #sponsorluk #türkiye #türkiyebüyükmilletmeclisi #tbmm
En voir plus

Philipp ReiterPhilipp Reiter
19-11-2018 15:19:44

Message de Philipp Reiter du 19-11-2018Heute 20:15 Uhr im ServusTV Österreich (21:15 Uhr D), 2 Teil unser "Der Lange Weg" Duologie. Der erste Teil war ja ziemlich polarisierend, ich bin schon selber auf die Fortsetzung...
Voir la vidéo

Tiago AiresTiago Aires
19-11-2018 14:37:01

Message de Tiago Aires du 19-11-2018Sexta posição no Campeonato Nacional Absoluto de Orientação 2018

Desde a adolescência que a Orientação me fascina. Sermos capazes de gerir o ritmo, juntamente com as alterações do batimento cardíaco...
En voir plus

Helio FumoHelio Fumo
19-11-2018 14:16:56

Message de Helio Fumo du 19-11-2018Treino feito 18km!!! E vocês quantos km fizeram hoje? fazfumo
En voir plus

Carlos Sá - Ultra RunnerCarlos Sá - Ultra Runner
19-11-2018 14:05:03

Message de Carlos Sá - Ultra Runner du 19-11-201811 meses depois da operação, voltei a completar uma ultra de 52kms em 5h40min, estar entre amigos Lusos foi a melhor das medalhas.
Falta ainda uma longa caminhada até estar...
En voir plus

Manu MeyssatManu Meyssat
19-11-2018 14:03:22

Message de Manu Meyssat du 19-11-2018Frontales Stoots Kiska 2 : Un peu de lecture, pour éclairer vos lanternes ! 💡💡💡
https://www.journaldutrail.com/frontales-stoots.html
En voir plus

Martin GaffuriMartin Gaffuri
19-11-2018 13:56:53

Message de Martin Gaffuri du 19-11-2018Running in Paris is a bit like Life.
You can choose to be like everyone else and have it crowded, stressful and polluted or you can chose to go through the...
En voir plus

Mira RaiMira Rai
19-11-2018 13:55:25

Message de Mira Rai du 19-11-2018Bhojpur Trail Race Tour Catalogue- International Participants : Namaste everyone! Welcome to my village town Bhojpur trail race.
En voir plus

Marcin Świerc FanPageMarcin Świerc FanPage
19-11-2018 13:50:28

Message de Marcin Świerc FanPage du 19-11-2018Dziękuje wszystkim za wspólnie spędzony czas 😃
✔️mnóstwo biegowych kilometrów 🏃‍♀️🏃🏻‍♂️⛰
✔️niezliczonych planków, pompek, brzuszków i innych ćwoczeń ogólnych 🏋️‍♀️🤸🏼‍♂️🏋🏻‍♂️
✔️sporo ciekawych informacji, każdy z Was wniósł coś ciekawego, ja mogę uczyć się...
Voir les 10 photos

Ryan SandesRyan Sandes
19-11-2018 13:44:05

Message de Ryan Sandes du 19-11-2018Lessons from the Edge, the film about Ryno & my Great Himalaya Trail adventure will premier next Thursday evening (29th Nov) at the Ultra Trail Cape Town movie evening. Yeeeaw...
En voir plus

Ahmet ArslanAhmet Arslan
19-11-2018 13:33:33

Message de Ahmet Arslan du 19-11-2018#Repost @kenansofuoglu
・・・
Bugün mecliste "Spor'a Gönül Ver" Projesini başlattık.
Değerli Abimiz, Sıradışı Milletvekili @kenansofuoglu ‘nun başlatmış olduğu ‘Spora Gönül Ver’ Projesi için Şampiyon sporculrla birlikte TBMM’de düzenlenen toplantıya katıldık. Türk Sporu...
En voir plus

Cristofer Clemente MoraCristofer Clemente Mora
19-11-2018 13:13:12

Message de Cristofer Clemente Mora du 19-11-2018¡Vamos a por la semana! 😀
Foto sergicolomé photography
#TimeToPlay #trailrunning #salomon Salomon Running Salomon Suunto
En voir plus

Sondre AmdahlSondre Amdahl
19-11-2018 12:26:21

Message de Sondre Amdahl du 19-11-2018Enjoying an #everestbeer after a great day on the #threepassestrek We’ve done 3/3 passes (Kongma La today, 5.530m) tomorrow we’re running down to Namche Bazar (3.500m) #beer #badhairday #myfavoritetravelbuddy...
En voir plus

Thomas CardinThomas Cardin
19-11-2018 12:14:35

Message de Thomas Cardin du 19-11-2018Les prochaines courses obligent un petit changement de chaussure.
Tradition en cours vers le mode crossman

HOKA ONE ONE Terre de Running Echirolles et Grenoble Taillefer Trail Team
En voir plus

Michel LanneMichel Lanne
19-11-2018 11:35:57

Message de Michel Lanne du 19-11-2018Bonne lundi à tous... Désolé, mais moi je suis resté bloqué sur dimanche!! 😍

Have a nice week!
Sorry, but I will stay one more day on Sunday!!!
#aravis #montcharvet #mountainlife
@salomonrunning @julbo_eyewear...
En voir plus

Maud CombarieuMaud Combarieu
19-11-2018 11:35:46

Message de Maud Combarieu du 19-11-2018Freexion Sea to Summit - Trails Endurance Mag : https://www.trails-endurance.com/actualites-courses-trail-running/freexion-sea-to-summit
En voir plus

Juan Maria Jimenez LlorensJuan Maria Jimenez Llorens
19-11-2018 10:54:47

Message de Juan Maria Jimenez Llorens du 19-11-2018La acción es lo único que tiene valor. Soñar que se juega al tenis no es nada. Leer libros de tenis no es nada. Jugar al tenis es un gran...
En voir plus

Kamil Leśniak - fanpageKamil Leśniak - fanpage
19-11-2018 10:50:32

Message de Kamil Leśniak - fanpage du 19-11-2018SNICKERS przybądź!

Starty główne jako tako zaplanowane. Jednakże jest ich tylko garstka, a znając mnie nie wytrzymam kilku tygodni, żeby gdzieś nie pojechać.

Zapewne będzie trzeba pojechać na jakiś cichy bieg,...
En voir plus

Giulio OrnatiGiulio Ornati
19-11-2018 10:11:05

Message de Giulio Ornati du 19-11-2018The season is started 💥⛷❄

#salomon #salomonski #suunto #biosophia #cuorebioilfiordiloto #asportseyewear #massafisio #snow #skimountaineering #powder #winter
En voir plus

Ester AlvesEster Alves
19-11-2018 09:19:31

Message de Ester Alves du 19-11-2018Aparece
Vamos correr em Viana do Castelo
#SUUNTO9
En voir plus

Julien ChorierJulien Chorier
19-11-2018 09:18:38

Message de Julien Chorier du 19-11-2018Après la fraîcheur du sommet de l’île, retour au chaud à l’Etang Salé 🥵

#timetofly
HOKA ONE ONE I Julbo Eyewear I Garmin France I Compressport I Compressport France
En voir plus

Emelie ForsbergEmelie Forsberg
19-11-2018 09:00:03

Message de Emelie Forsberg du 19-11-2018I love trying out new recipes! For this new one I came up with, I went on a hunt for delicious wild berries, high up in the mountains.

Check out...
En voir plus

Stian Angermund-VikStian Angermund-Vik
19-11-2018 08:49:00

Message de Stian Angermund-Vik du 19-11-2018Throwback to the 2018 running season. This is from the Salomon Runningvertical kilometre attempt for Jan Margarit Solé and I. Aventón kilometre vertical. 1890 meter and 1004 meter climb. It...
En voir plus

Scotty HawkerScotty Hawker
19-11-2018 08:11:12

Message de Scotty Hawker du 19-11-2018Jumping into the week like🕺🏽

I hope you all have a great week ahead 🤘🏽

#bigweekahead #enjoylife #enjoythejourney #trailrunning #trails #trailrunner
En voir plus

Daniel JungDaniel Jung
19-11-2018 08:08:01

Message de Daniel Jung du 19-11-2018AUF DER SUCHE NACH EINEM TOLLEN WEIHNACHTSGESCHENK!!??

Dann kaufen Sie den Kalender der "Vereinigung von Eltern und Freunden von Menschen mit Down-Syndrom"!!!!
https://ilsorriso.bz.it

IBAN IT 16 J058 5658 2500 5357 1164 388 -...
Voir la vidéo

Pavla SchornáPavla Schorná
19-11-2018 08:05:13

Message de Pavla Schorná du 19-11-2018Počasí, nepočasí, sníh, nesníh...kros je za dveřmi...Kterým se to bude dnes nejvíc líbit?
#MizunoWaveHayate #MizunoWaveSky #MizunoWaveInspire #Mizunoteam
En voir plus

Anne-Lise Rousset SéguretAnne-Lise Rousset Séguret
19-11-2018 08:04:36

Message de Anne-Lise Rousset Séguret du 19-11-2018Good morning !
Une semaine qui ne peut que débuter avec le smile, après un si beau dimanche 😊👌
Team Oxsitis Odlo Odlo Oxsitis La Chaussette de France Julbo Eyewear Val Thorens...
En voir plus

Salomon RunningSalomon Running
19-11-2018 08:00:15

Message de Salomon Running du 19-11-2018We want to say a huge Thank You to everyone who helped FILL THE SALOMON VAN!!

Thanks to the support of the San Fran Running Co. and the community of Mill...
Voir les 14 photos

Nicolas MartinNicolas Martin
19-11-2018 07:52:14

Message de Nicolas Martin du 19-11-2018Fiers d'être Bleus 🐓🇫🇷

FFA - Fédération Française d'Athlétisme | Cantal Destination
En voir plus

Caroline ChaverotCaroline Chaverot
19-11-2018 07:10:46

Message de Caroline Chaverot du 19-11-2018Congrats Ida Nilsson 👏🏻 A great source of motivation !
Bravo Ida Nilsson 👏🏻 Une très belle source de motivation !

💥 FKT Grand Canyon R2R2R Trail 🇺🇸 = 7h29'16''

🎥 Max Romey...
Voir la vidéo

Romain BergerRomain Berger
19-11-2018 06:53:51

Message de Romain Berger du 19-11-2018— Free Trail —
.
🎥 @thierrynousmmprod
Voir la vidéo

Xavier ThevenardXavier Thevenard
19-11-2018 06:39:34

Message de Xavier Thevenard du 19-11-2018Aujourd'hui c'est l'ouverture des inscriptions pour
ULTRA 01.👍👌
Si un jour vous voulez faire un ultra sans prise de tête, avec zéro matos obligatoire, des ravitaillements ou vous souhaitez, quand vous...
En voir plus

Maud CombarieuMaud Combarieu
19-11-2018 06:32:33

Message de Maud Combarieu du 19-11-2018Bilan plus que positif pour cette première édition du sea to summit :) :)
Voir les 2 photos

Landie GreylingLandie Greyling
19-11-2018 06:27:40

Message de Landie Greyling du 19-11-2018Patience.. a concept and characteristic I have to come to learn so much about these past months and have found so difficult to execute most of my life. Yet It...
En voir plus

Maud CombarieuMaud Combarieu
19-11-2018 06:14:38

Message de Maud Combarieu du 19-11-2018Hier, aéroport de St Denis pour un retour à la réalité ... Extraaaaaaa les gozzu!
Voir les 3 photos

Philipp ReiterPhilipp Reiter
19-11-2018 06:12:00

Message de Philipp Reiter du 19-11-2018Mid November glory over a sea of clouds. Pretty surreal climbing to the 🔝 of Austria via Stüdlgrat. Just a few people, a lot of sun (crab face right now)...
Voir les 11 photos

Gédéon PochatGédéon Pochat
19-11-2018 06:06:23

Message de Gédéon Pochat du 19-11-2018Après 14 jours de ski et quelques 35 000 de D+ il est temps de redescendre de tignes et d’attendre la neige ❄️ #timetoplay
Salomon Freeski Suunto Petzl Julbo Eyewear...
En voir plus

Pedro BiancoPedro Bianco
19-11-2018 05:38:14

Message de Pedro Bianco du 19-11-2018Que duro que es volver a correr, pero que lindo que es ponerse un dorsal en el pecho y volver a competir.
Poco a poco.
Nike
CAR Mesena53. Entrenamiento Personal
Pedro Bianco
En voir plus

Clare GallagherClare Gallagher
19-11-2018 05:24:49

Message de Clare Gallagher du 19-11-2018Extremely grateful would be an understatement. For great friends, especially @hawks_hayden11 and Ashley, and for good health. It’s all that matters right? A cancelled race is truly nothing, as the...
En voir plus

Lucy BartholomewLucy Bartholomew