ç à Þ.net/news

Trail / Mountain

Les dernières actus trail :

Martin GaffuriMartin Gaffuri
05-01-2019 22:29:54

Message de Martin Gaffuri du 05-01-2019"Take a picture, trick
I'm on a boat, bitch!"
#abeltasman
En voir plus

Clare GallagherClare Gallagher
05-01-2019 22:16:14

Message de Clare Gallagher du 05-01-2019Insignificant human, big beautiful Earth.
.
It snowed in Valley of the Gods for the first time in 12 years, said Mexican Hat local Darren at the gas pump down the road.
.
This...
En voir plus

Manuel MerillasManuel Merillas
05-01-2019 22:03:02

Message de Manuel Merillas du 05-01-20197 MEJORES TIEMPOS DE ZEGAMA CON Y SIN BARRO DE TODA SU HISTORIA:

1°ANGERMUND, STIAN 3H45MIN:08 SEG
(SIN BARRO)
2°DE GASPERI, MARCO 3H48MIN20SEG
(SIN BARRO)
3°JORNET BURGADA KILIAN 3H48MI38S
(CON BARRO)
4°HERNANDO LUIS ALBERTO 3h50M57S
(CON BARRO)
5° PIVK,...
En voir plus

Miguel Reis E SilvaMiguel Reis E Silva
05-01-2019 21:39:55

Message de Miguel Reis E Silva du 05-01-2019E assim o puto @andrereisesilva se casou. 🤗
En voir plus

Ester AlvesEster Alves
05-01-2019 21:20:19

Message de Ester Alves du 05-01-2019Bons sonhos
Bons trilhos
#timetoplay
En voir plus

Anna FrostAnna Frost
05-01-2019 20:26:09

Message de Anna Frost du 05-01-2019Dreaming of moving fast and light in the mountains...for now I’ll stick to slow walks in the refreshing surf 🌊

📷 @chriscresci Merrell
En voir plus

Luis Alberto HernandoLuis Alberto Hernando
05-01-2019 20:16:34

Message de Luis Alberto Hernando du 05-01-2019He sido bueno dentro de lo malo... Felices Reyes!!!
📸@altamontaña adidas TERREX Isostar-Spain
Voir les 3 photos

Pablo Criado TocaPablo Criado Toca
05-01-2019 20:13:40

Message de Pablo Criado Toca du 05-01-2019Queridos Reyes Magos, muchas gracias por traerme tan pronto el primer ostión del año!!!
#vidadevenao #cuetoyukon
First crash of the year, thanks Magic Kings!!!
#meheinventadolodemagickings
Grivel Hoko-Esport Hostal Remoña Clara Sánchez Montane Esportiva...
Voir la vidéo

Leire Fernández AbeteLeire Fernández Abete
05-01-2019 19:38:19

Message de Leire Fernández Abete du 05-01-2019Como todos los cachorros, me veo sometida al proceso de “destete”. Por eso, quiero rendir mi homenaje personal a estos dos que están siempre detrás: 💁🏼 una me alimenta y...
Voir les 3 photos

Cristofer Clemente MoraCristofer Clemente Mora
05-01-2019 19:29:55

Message de Cristofer Clemente Mora du 05-01-2019Disfrutando de La Gomera y con muy buena compañía Alvaro Escuela Perdomo 😀

#TimeToPlay #trailrunning #LaGomera #IslasCanarias #latituddevida Salomon Running Suunto Fuentealta Indusnow Dist Stance La Gomera, Islas Canarias Islas...
En voir plus

Max KingMax King
05-01-2019 19:09:10

Message de Max King du 05-01-2019Tis the season for GU*.

*GU season def: that time of year that your races, your long runs, and your workouts get hard enough that you consume mass quantities of...
En voir plus

Yoann StuckYoann Stuck
05-01-2019 18:23:16

Message de Yoann Stuck du 05-01-2019Anticonformiste : je kiffe ce titre. Mon premier run en Belgique fut génial en décembre dernier. On avait deux mêmes passions, le running et les bières. Il va falloir y...
En voir plus

Gemelli DematteisGemelli Dematteis
05-01-2019 18:00:21

Message de Gemelli Dematteis du 05-01-2019Forse non siamo credibili (e proponibili) come due duri eh?!?💪😎😂

#ReadyToaNewSeason?🤔 #PoseImproponibili #annamobbene😁 @adidasterrex #oneteam #ZeroDye #Corrintime #iBesun #SarvanotDeRure #aNostoModo
En voir plus

Andy SymondsAndy Symonds
05-01-2019 18:00:03

Message de Andy Symonds du 05-01-2019« les traditions, il faut les garder, car c'est des traditions ! »

vraiment ? toutes ?!...

Il est autorisé en France de peindre des branches d’arbres avec de la colle afin...
En voir plus

Joseph GrayJoseph Gray
05-01-2019 17:59:11

Message de Joseph Gray du 05-01-2019I came into today a little down mentally and physically. I let being sick h dealing with a little injury allow me to lose my joy. When I hit the...
En voir plus

Francesca CanepaFrancesca Canepa
05-01-2019 17:36:03

Message de Francesca Canepa du 05-01-2019ECCOMI!!!

Secondo voi, da dove avrei potuto cominciare a “ricominciare”?
😍🏔
Ho scelto questo bel sentiero che, combinazione, è proprio quello che porta alla base di Courmayeur durante l’Ultra. Km 80, circa.

Volevo...
En voir plus

Torstein TengsareidTorstein Tengsareid
05-01-2019 17:29:41

Message de Torstein Tengsareid du 05-01-2019Tommel opp for helg!

#ad#klinikkforalleegersund#shellegersund#squeezysportsnutrition#january#hily#pizzabakerenegersund#mountainrunning#runnersworld#running#trailrunning#norway#utno#training#ronhillnorge #ronhill
En voir plus

Ester AlvesEster Alves
05-01-2019 17:22:16

Message de Ester Alves du 05-01-2019Pelos trilhos do Louzantrail 2019

Testamos as Ultra Pro e fomos pelos fantásticos trilhos da Serra da Lousã

E amanhã temos mais

#timetoplay
Voir les 5 photos

Pablo VillaPablo Villa
05-01-2019 16:30:44

Message de Pablo Villa du 05-01-2019Dos horitas por Lapeñadeltren y pa’ casa que hoy es noche de Reyes 👑👑👑 😄

#pablovilla #elevateyourperformance #niketrail #wildtrailproject WTP Nike Sportmed Rudy Project Compex España aguapuraesvida.com Embutidos Ezequiel Fisiosalud...
En voir plus

Renaud RouanetRenaud Rouanet
05-01-2019 16:24:09

Message de Renaud Rouanet du 05-01-2019Belle semaine d’entraînement, qui se conclue par une belle balade sur les sentiers encore verts du Vercors. 🥶
Pas de neige mais ça caille au petit jour !!
Il va falloir retourner...
Voir les 4 photos

Mira RaiMira Rai
05-01-2019 16:18:25

Message de Mira Rai du 05-01-2019Namaste! 😊 16th February 2019, Compete with the athletes from Eastern region of Nepal in Bhojpur. It's not just a trail race in the non-touristy region of Nepal but also...
Voir la vidéo

Jessica PardinJessica Pardin
05-01-2019 16:06:44

Message de Jessica Pardin du 05-01-2019Une petite baisse d’énergie ?
Alors faites comme moi 😋 avec les gels Nutrisens AC+!
#nutrisensgels
En voir plus

Thibaut BaronianThibaut Baronian
05-01-2019 16:05:43

Message de Thibaut Baronian du 05-01-2019Mode Hamster 🐹✅
12x500 r1’ Merci Fartleck & Daniel Camalet 🐇

Grandes Heures Nature

#training #track #trailrunning #salomonrunning #timetoplay

Salomon Running
GSF Propreté & Services associés
Punch Power
openrunner
Grand Besançon
Topodetrail
Petzl
Voir la vidéo

Fernanda MacielFernanda Maciel
05-01-2019 15:58:17

Message de Fernanda Maciel du 05-01-2019Abençoados pelos bons fluidos da Bahia. Blessed Bahia. See you soon. 🔥🇧🇷 @ Barra Grande, Bahia, Brazil
En voir plus

Sondre AmdahlSondre Amdahl
05-01-2019 15:27:48

Message de Sondre Amdahl du 05-01-2019Look who I met today! No less than Canary superstar @yerayduran_oficial It’s a small world. So nice to meet you my friend 😁 #grancanaria #transgrancanaria 📷-> @elisabetbarnes .
.
.
.
#spALTRA #AltraRunning #TeamAltra...
En voir plus

Philipp BruggerPhilipp Brugger
05-01-2019 15:02:27

Message de Philipp Brugger du 05-01-2019cool iceclimbing morning with Simon Gietl in Prags 💪😁 what an impressive and beautiful line 😅
Millet Mountain Scarpa Spa Eliteclimb
Voir les 2 photos

Noel BurgosNoel Burgos
05-01-2019 14:47:40

Message de Noel Burgos du 05-01-2019¿Será ésta la cuesta de Enero?
de momento es la única que tenemos para hacer metros, lo que me recuerda mis inicios haciendo el “hámster” en Valdesqui...
Iñigo Martinez de Albornoz...
Voir la vidéo

Vaidas WildsoulVaidas Wildsoul
05-01-2019 14:35:37

Message de Vaidas Wildsoul du 05-01-2019Laukinis žmogus yra pats gamta. Jo seksualumas harmoningai dera su kalvomis, vandenimis ir debesimis. Jis skatina kiekvieną pasitikėti savo nuogu kūnu ir atvira siela! |🔺| #wildsoul #zlabysvaidas #beyourself #strongmindstrongbody
En voir plus

Ludovic PommeretLudovic Pommeret
05-01-2019 13:48:33

Message de Ludovic Pommeret du 05-01-20191ère course de ski de la saison fin pour la verticale Dynafit de Valloire Galibier.

De bonnes conditions avec beaucoup plus d’adhérence que l’année dernière et cette fois on est bien...
En voir plus

Efren SegundoEfren Segundo
05-01-2019 13:16:39

Message de Efren Segundo du 05-01-2019Retomando buenos hábitos 🏃💃@naysovi 🏃@lahoradelacomida

#trailrunning #trail #training #trainninghard #enjoy #run #cross #fit #together #instarun #insta @cimarunning
En voir plus

Sebastien CAMUSSebastien CAMUS
05-01-2019 13:09:21

Message de Sebastien CAMUS du 05-01-2019Il y en a qui ont décidé de prendre de bonnes résolutions et de bien démarrer l'année ;-)
Bon courage à tous les participants de la Prom'Classic demain qui auront le...
En voir plus

Yeray DuránYeray Durán
05-01-2019 13:06:00

Message de Yeray Durán du 05-01-2019Qué grande es la isla y qué pequeña a la vez 😁 Hoy me he encontrado con el gran Sondre Amdahl en la cumbre haciendo una rutita por el campo...
En voir plus

Gazulla CédricGazulla Cédric
05-01-2019 13:01:20

Message de Gazulla Cédric du 05-01-2019Il y a des jours où je me demande pourquoi tant d'efforts?
Une séance de fractionné en plein hiver et par temps gris, c'est vrai que pour le plaisir il faudra...
En voir plus

Nerea Martinez UrruzolaNerea Martinez Urruzola
05-01-2019 12:52:06

Message de Nerea Martinez Urruzola du 05-01-2019¿Que cuántos años cumplo? Y qué más da mi edad. Lo que importa no son los años vividos sino la pasión con la que los sigo viviendo.
Y que mejor manera...
Voir la vidéo

Scotty HawkerScotty Hawker
05-01-2019 11:30:07

Message de Scotty Hawker du 05-01-2019Today was a good day on the trails and I also ticked a few boxes that I was a little unsure on too!! Testing out race nutrition in 30deg was...
En voir plus

Arthur Joyeux-BouillonArthur Joyeux-Bouillon
05-01-2019 11:12:55

Message de Arthur Joyeux-Bouillon du 05-01-2019Final du Mt Valaisan, le Mt blanc dans le dos ! Un peu mon deuxième chez moi ! 🏔☀️🎿
.
.
Bon week-end ❄️
.
#winter #sport #ski #skimountaineering #powder #freeride #training #snow #montagne #france...
En voir plus

Michel LanneMichel Lanne
05-01-2019 11:10:22

Message de Michel Lanne du 05-01-2019Quand la neige est dure à te descendre les chaussettes, oublie le ski et sors les pioches!
Goulotte Aravicimes - Paré de Joux - Aravis
#timetoplay #mountainlife
.
.
Salomon Julbo Eyewear Petzl Suunto...
En voir plus

Thomas FarbmacherThomas Farbmacher
05-01-2019 10:38:36

Message de Thomas Farbmacher du 05-01-2019Bei diesem Wetter reichen 1000hm! 😅👌

Salomon #TimeToPlay
SILBERPFEIL Energy Drink
En voir plus

Linda DokeLinda Doke
05-01-2019 10:00:20

Message de Linda Doke du 05-01-2019Trail runners! Had that "feeling inspired" new year excitement? Keen to set yourself higher goals, achieve more, and learn to run faster and stronger for longer... but just not...
En voir plus

Salomon RunningSalomon Running
05-01-2019 09:29:10

Message de Salomon Running du 05-01-2019How was your morning run?

#TimeToPlay
En voir plus

Christiaan GreylingChristiaan Greyling
05-01-2019 09:13:46

Message de Christiaan Greyling du 05-01-2019Family is the only earthly asset you can take to heaven! @landiegreyling Photo by @riegs_born2move
En voir plus

Vlad IxelVlad Ixel
05-01-2019 09:13:19

Message de Vlad Ixel du 05-01-2019Building back some endurance in the legs with 3 and half hours on the bike today.
I have started adding cycling into my training mid 2017 and I find I...
Voir la vidéo

Juan Maria Jimenez LlorensJuan Maria Jimenez Llorens
05-01-2019 07:58:00

Message de Juan Maria Jimenez Llorens du 05-01-2019Si no tienes confianza, siempre encontrarás una forma de no ganar.
En voir plus

Message de Shannon-Leigh - Endurance Athlete du 05-01-2019Post run dinner #alkalinefood #alkalinebodybalance
#chickpeahummus with baked eggplant & carrot.
Home made.✅
#teameffort
En voir plus

Adrien PerretAdrien Perret
05-01-2019 06:51:22

Message de Adrien Perret du 05-01-2019Une des courses avec les conditions climatiques les plus dures jamais connues... Quand tu comprends pourquoi on te demande d’avoir un surpantalon, une veste et un survival bag pour un...
Voir la vidéo

Dawa Dachhiri SherpaDawa Dachhiri Sherpa
05-01-2019 06:39:28

Message de Dawa Dachhiri Sherpa du 05-01-2019Tashidelek. et bonjour a tous je vous souhaite une très bonne journée.

Godd morning Every bodys i wished all of you Great day.
Voir les 2 photos

Daniel JungDaniel Jung
05-01-2019 06:30:45

Message de Daniel Jung du 05-01-2019AUF ZUR Keltentrophy - Der Alpine Duathlon!!!!

Sichert euch noch einen freien Startplatz!!!
Bald ist es so weit😉 Freue mich schon auf dieses tolle Event!!!! Keltentrophy 👌😜
En voir plus

Message de Shannon-Leigh - Endurance Athlete du 05-01-2019Run at Waikato River this evening In Hamilton, always feel good after a run.
#runformentalhealth #sunnyday
#mentalwellbeing
En voir plus

Lucy BartholomewLucy Bartholomew
05-01-2019 05:47:00

Message de Lucy Bartholomew du 05-01-2019Filming around Sydney and i couldn’t help but be a proud tour guide!
Sydney showing off 💥
En voir plus

Cody LindCody Lind
05-01-2019 02:06:42

Message de Cody Lind du 05-01-2019From the Alamo to the Hill Country!
.
.
#runtexas #texastrails #texas #scottrunning #guforit #travel #explore #running @ Kerrville, Texas
En voir plus

Nahila Hernandez San JuanNahila Hernandez San Juan
05-01-2019 02:01:22

Message de Nahila Hernandez San Juan du 05-01-201922 y 23 de Febrero en Oaxaca: eventos de este tipo enriquecen la disciplina. Los espero para compartir algo más que kilómetros. Hagan sus planes de fin de semana en...
Voir les 2 photos

Anton KrupickaAnton Krupicka