ç à Þ.net/news

Trail / Mountain

Les dernières actus trail :

Tiago AiresTiago Aires
12-01-2019 23:52:57

Message de Tiago Aires du 12-01-2019Com um apoio destes... 👊👊
Trilhos dos Reis 45km 2300D+ na serra de São Mamede - Portalegre.

Esta prova irá decorrer num local que conheço razoavelmente bem e pelo qual nutro um...
En voir plus

Karl EgloffKarl Egloff
12-01-2019 23:48:08

Message de Karl Egloff du 12-01-2019Recibiendo el sol desde el punto más cercano en la cumbre máxima Whymper 6267m, Chimborazo junto a una cordada de lujo. fuerte estuvo con tanta nieve acumulada pero fuimos recomensandos...
Voir la vidéo

Sage CanadaySage Canaday
12-01-2019 23:27:06

Message de Sage Canaday du 12-01-2019Throwback to #tnf50 50-mile trail champs in San Francisco. I ran a 6:07 on the then 51.5 mile course on a “mud year” in my trusty @hokaoneone #trailshoes . After...
En voir plus

Carlos Sá - Ultra RunnerCarlos Sá - Ultra Runner
12-01-2019 21:09:56

Message de Carlos Sá - Ultra Runner du 12-01-2019Treino de 30k na Serra D'Arga, em boa companhia!
En voir plus

Candice BurtCandice Burt
12-01-2019 21:00:57

Message de Candice Burt du 12-01-2019Find your tribe! Friends should be people who you can roll out of bed with hair matted to your face, bathrobe on, and make coffee together, then share openly with...
En voir plus

Romain BergerRomain Berger
12-01-2019 20:59:02

Message de Romain Berger du 12-01-2019Glacier d’Argentière, Chamonix-Mont Blanc
.
Salomon Suunto @ Glacier d'Argentière
En voir plus

Quentin RaïssacQuentin Raïssac
12-01-2019 20:38:49

Message de Quentin Raïssac du 12-01-2019Gros tcheck up ✅
Merci Julie Thibaut Ostéopathe!
On Est ready pour de nouvelles aventures 🏃‍♂️

Team Causses Cévennes
Salomon Running
ATLET Nutrition Sportive Biologique
En voir plus

Francesca CanepaFrancesca Canepa
12-01-2019 20:27:16

Message de Francesca Canepa du 12-01-2019CERIMONIA UFFICIALE WORLD TOUR, BARCELLONA 🥂

Eccomi qua.
Vice Campionessa Ultra Trail World Tour 2018, questo è il trofeo.

È tutto di vetro, trasparente e luminoso come l’energia e la fiducia...
Voir les 3 photos

Manuel MerillasManuel Merillas
12-01-2019 20:17:41

Message de Manuel Merillas du 12-01-2019LOS NÚMEROS DE LA BESTIA PARDA DE ZAR🐺

Quitando las horas,el resto lo doble por 2 y creo que me quedo corto😂 ya que todo el que hubiera entrenado conmigo y...
En voir plus

Nerea Martinez UrruzolaNerea Martinez Urruzola
12-01-2019 19:50:40

Message de Nerea Martinez Urruzola du 12-01-2019"Las amigas son el regalo que podemos elegir a lo largo de nuestra vida" 👭🏃‍♀️🏔️
Tres Cerros para meter desnivel en pocos kilómetros 💪
#cdetpedrezuela #recuperationsport #agoteam #alfredogomezosteopatia #nordicfitnesses #totalsportses #buts #totumsport...
Voir les 4 photos

Renaud RouanetRenaud Rouanet
12-01-2019 19:18:58

Message de Renaud Rouanet du 12-01-2019Petite balade rafraîchissante ce matin, dans les contreforts du Vercors.
Merci les copains Frederic Treille et Benoit Girondel pour cette belle matinée.

Team-Instinct France Instinct Trail Inspired
Effinov Sport Altra Running
Les...
Voir les 7 photos

Oihana KortazarOihana Kortazar
12-01-2019 18:29:40

Message de Oihana Kortazar du 12-01-2019Neguko egualdixakin gustora mendixan!

Frio,lluvia y barro=una mañana muy disfrutada en el monte!

Salomon Salomon Running Suunto
En voir plus

Pablo VillaPablo Villa
12-01-2019 17:57:31

Message de Pablo Villa du 12-01-2019Sábado sin descanso y con una gran motivación viendo el espectáculo que nos ha ofrecido hoy Antoñico Antonio Martinez Perez

Foto Sportmedia.es

#niketrail #niketrailrunning #pablovilla #wildtrailproject #elevateyourperformance #feedyourdreams WTP Nike
En voir plus

Davide CherazDavide Cheraz
12-01-2019 17:41:31

Message de Davide Cheraz du 12-01-2019Nella speranza che sia un 2019 di divertimento, soddisfazioni e nuove esperienze...
Pré-Saint-Didier en mouvement! 🔝
@pre_saint_didier
En voir plus

Ludovic PommeretLudovic Pommeret
12-01-2019 17:39:04

Message de Ludovic Pommeret du 12-01-20191ère partie du we ✅

Un beau championnat de France aujourd’hui à Aussois avec l’organisation de la Trace du Châtelard.

De bonnes conditions une courses rythmée ou je fini bien sec et...
Voir les 2 photos

Christophe Le SauxChristophe Le Saux
12-01-2019 17:09:35

Message de Christophe Le Saux du 12-01-2019Voilà la 1ère course de l'année est terminée.
5h36 pour faire 72 km .
J'ai essayé d'accrocher la tête de course mais cela allait trop vite pour moi .
La deuxième...
Voir les 9 photos

Ryan SandesRyan Sandes
12-01-2019 17:08:51

Message de Ryan Sandes du 12-01-2019Do you even yoga bro?
📷: @craigkolesky
En voir plus

Max KingMax King
12-01-2019 17:00:01

Message de Max King du 12-01-2019Enter to WIN the Ultimate Nutrition Package : I love SCIENCE and so does GU Energy Labs and InsideTracker. They take real data and help make us better at running...
En voir plus

Nahila Hernandez San JuanNahila Hernandez San Juan
12-01-2019 16:51:04

Message de Nahila Hernandez San Juan du 12-01-2019La fuerza vive en nuestro centro y de ahí se proyecta. #somosloquehacemosnoloquedecimos #rompiendolimites @skecherschile Skechers Performance Chile KO Urban Detox Center Chile Sport City Garmin Kiehl's
Voir la vidéo

Xavier ThevenardXavier Thevenard
12-01-2019 16:44:44

Message de Xavier Thevenard du 12-01-2019Encore un jour blanc! ❄️👍⛄️

ESI École de ski internationale l Baouw Organic Nutrition l Fischer Ski l LEKI l Julbo Eyewear
En voir plus

Stian Angermund-VikStian Angermund-Vik
12-01-2019 16:36:23

Message de Stian Angermund-Vik du 12-01-2019Playtime in the rain ☔️
Salomon Running
Voir la vidéo

Pedro BiancoPedro Bianco
12-01-2019 16:26:23

Message de Pedro Bianco du 12-01-2019Después de un tiempo muuuy largo comienza mi camino a GTP.
CAR Mesena53. Entrenamiento Personal
#pasoapasoseguroquellego
Voir la vidéo

Diego Pazos Diego Pazos "Zpeedy"
12-01-2019 16:07:08

Message de Diego Pazos Enjoy your winter 😉✌️
Today #skimo and race for fun with Jeff Gosselin Thanks amigo!
Preparation for 2019 is in going... Soon more infos about my calendar buddies 😉
.
#zpeedy #BowTieRunner...
En voir plus

Dark HorseDark Horse
12-01-2019 15:38:29

Message de Dark Horse du 12-01-2019~ Stretch your arms, toward your goals... Don’t stop swimming until you get there 🏊🏻‍♂️🏊🏻‍♂️🏊🏻‍♂️ ~
En voir plus

Message de Magdalena Łączak i Paweł Dybek - Salomon Suunto Team du 12-01-2019Sobotnie helloł z Limanowa 😊💜🌲⛷
A wy co jecie wracając z treningu? 😉🙊 😂
Dzięki za zatrzymanie nas na trasie chwilę rozmowy Roman Trzmielewski 😊

#timetoplay
Voir les 2 photos

Noel BurgosNoel Burgos
12-01-2019 15:26:39

Message de Noel Burgos du 12-01-2019Repeat what you love to do as many times as possible
.
@dynafit | @keepgoing_es | @fisiocerceda | @evorunner_ | @centromindset | @trainingsum
.
📸: @alcalde95
En voir plus

Ester AlvesEster Alves
12-01-2019 15:13:32

Message de Ester Alves du 12-01-2019Que belo treino nos Trilhos dos Abutres

A acompanhar amigos e a família abútrica

#timetoplay
Voir les 5 photos

Stephanie ViolettStephanie Violett
12-01-2019 14:40:35

Message de Stephanie Violett du 12-01-2019I often feel helpless and embarrassed by the actions of our asinine president. This feeling is more acute while here in Mexico. The government shut down is just one more...
En voir plus

Marcin Świerc FanPageMarcin Świerc FanPage
12-01-2019 14:39:53

Message de Marcin Świerc FanPage du 12-01-2019Zima w tym roku jest wyjątkowo piękna ❄️😃 śniegu pod dostatkiem także korzystajmy z jej uroków 🎿☃️⛷
Sam skusiłem się do założenia dwóch desek i pośmigania trochę na stoku 🤩⛷...
En voir plus

Message de Piotr Hercog - Salomon Suunto Team du 12-01-2019Dzisiaj Lodowy świat.

#timetoplay #petzl #saxx #suunto #salomon
salomonrunning.pl
En voir plus

Daniel JungDaniel Jung
12-01-2019 14:00:10

Message de Daniel Jung du 12-01-2019Very windy today🌪️❄️
Austria and Germany have to much #snow and we have nothing 😢

#windstopper #GOREWear
#Alwaysevolve
#experienceMore #GORETEX
#noplacetoofar @scarpaspa

#RedMoonApples #isaaqapples #ultimate #Naturns #compexaustria #alpinamente

#Mountains #hiking #mountainlovers #Vinschgau #südtirol #Berge #Leidenschaft #spaß #Energie
En voir plus

Cristofer Clemente MoraCristofer Clemente Mora
12-01-2019 13:19:03

Message de Cristofer Clemente Mora du 12-01-2019Muy contento con el primer #TimeToPlay de la temporada, corriendo sin molestias y entero toda la carrera ¡Gracias a tod@s por el apoyo!

#ArtenaraTrail #GranCanaria #GranDestino #GranCanariaTurismo

Artenara Trail Salomon...
En voir plus

Meg MackenzieMeg Mackenzie
12-01-2019 12:53:56

Message de Meg Mackenzie du 12-01-2019And then there was the descent.... 😍
.

Mont Rochelle laps are the best!
En voir plus

Stephanie CaseStephanie Case
12-01-2019 11:15:07

Message de Stephanie Case du 12-01-2019Amazing ‘fauxmas’ with my parents in Chamonix and some precious time on the trails to keep me going for the next few months in Afghanistan. I love working in human...
Voir les 7 photos

Miguel Reis E SilvaMiguel Reis E Silva
12-01-2019 11:13:06

Message de Miguel Reis E Silva du 12-01-2019Quando perguntam o que ando a fazer nos dias de semana as 06:30am. 🤪 📸 @telmodourado #csiathletes
En voir plus

Scotty HawkerScotty Hawker
12-01-2019 11:04:07

Message de Scotty Hawker du 12-01-2019Great to get out on the @hk100ultra course again with locals Brian and Justin! Thanks for the company and showing me the new finish 🤘🏽🕺🏽⛰ Watch out for these guys...
En voir plus

Anna Comet PascuaAnna Comet Pascua
12-01-2019 10:49:07

Message de Anna Comet Pascua du 12-01-2019Aquesta és la previsió per la temporada 2019 i pel que estem treballant. Fins al març no em plantejo objectius però estaré força activa per anar agafant ritme i sobretot...
En voir plus

Mira RaiMira Rai
12-01-2019 10:36:49

Erik ClaveryErik Clavery
12-01-2019 10:21:16

Après de nombreuses années de partage, de confiance et de réussite auprès d' Effinov Sport et l'amitié de Youenn Le Gall, j'ai pris la décision de changer certaines de mes...

Martin GaffuriMartin Gaffuri
12-01-2019 10:18:25

Message de Martin Gaffuri du 12-01-2019Today was a f...ing good day. Like running-fast-through-flowers-in-short-shorts good. Needed to be said and hope yours was too 🔥
#shortshorts #speed #session #running #good #day #flower #run #workout #training
En voir plus

Philipp ReiterPhilipp Reiter
12-01-2019 09:41:56

Message de Philipp Reiter du 12-01-2019Because it’s never too much ⛄️
En voir plus

Sylvain CourtSylvain Court
12-01-2019 09:29:50

Message de Sylvain Court du 12-01-2019Hi ha ! On redescend dans la vallée...c’est déjà le dernier jour de stage avec le Team Oxsitis Odlo sur Val Thorens ! On se sera vraiment régalé 😍 de...
En voir plus

Julia BoettgerJulia Boettger
12-01-2019 09:14:56

Message de Julia Boettger du 12-01-2019"Man kommt nirgends an, ausser bei sich selbst." #trailschnittchen #bergeweisebewegung
En voir plus

Yoann StuckYoann Stuck
12-01-2019 09:01:21

Message de Yoann Stuck du 12-01-2019Rdv le 15 janvier sur Spotify / Deezer.fr / iTunes
Voir la vidéo

Armando TeixeiraArmando Teixeira
12-01-2019 08:30:38

Message de Armando Teixeira du 12-01-2019Bom dia!
Hoje acordamos com este cenário 😉⛰vamos 🏃‍♂️
#traildaboaventura
En voir plus

Ruth CroftRuth Croft
12-01-2019 08:20:20

Message de Ruth Croft du 12-01-2019我開始準備路跑馬拉松....啊呀速度不見了。

The calm after the storm...road running, it hurt so good.

#garmin #beatyesterday
En voir plus

Nathalie MauclairNathalie Mauclair
12-01-2019 07:48:44

Message de Nathalie Mauclair du 12-01-2019JAIMECOURIR.FR | Quelles bonnes résolutions en début d’année ? : Et vous quelles sont vos bonnes résolutions de l'année ?

Raidlight, OVERSTIM.s sports nutrition, Petzl, Thuasne, Garmin; Lunettes Altitude

http://www.jaimecourir.fr/Contenu/DetailConseil.aspx?id=395&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=11012019
En voir plus

Kamil Leśniak - fanpageKamil Leśniak - fanpage
12-01-2019 07:41:00

Message de Kamil Leśniak - fanpage du 12-01-2019Zostawię to tutaj tak bez komentarza...

Andrzej Olszanowski 📸
Voir les 2 photos

Salomon RunningSalomon Running
12-01-2019 07:37:00

Message de Salomon Running du 12-01-2019Let's go out and get some fresh air - weekend is to play!

#TimeToPlay

video:Max Romey & Martina Valmassoi
Voir la vidéo

Andrea HuserAndrea Huser
12-01-2019 07:35:18

Message de Andrea Huser du 12-01-2019Proud to be the Ultra-Trail World Tour Champion for the last 3years😃! Thanks a lot Ultra-Trail World Tour for all!!!

HOKA ONE ONE / Pro Sport Sigriswil / Eiger Ultra Trail...
Voir la vidéo

Juan Maria Jimenez LlorensJuan Maria Jimenez Llorens
12-01-2019 07:33:00

Message de Juan Maria Jimenez Llorens du 12-01-2019Puede que haya gente con más talento que tú, pero no hay excusas para no trabajar más duro.
En voir plus

Ester AlvesEster Alves
12-01-2019 07:20:14

Message de Ester Alves du 12-01-2019Ontem, a homenagem aos vencedores e vendedoras das edições dos Abutres.

Bonita cerimónia de memórias!

Agradeço à Associação Abutrica todo o carinho.

O meu calendário para 2019 vai-me levar pelo mundo.

Mas...
Voir les 2 photos

Stéphane BrogniartStéphane Brogniart
12-01-2019 06:50:28

Message de Stéphane Brogniart du 12-01-2019[NEW !] On avait trop hâte... on vous dévoile un premier bout de bateau... !

Si vous avez suivi l’émission de ViaVosges, vous savez que le bateau qui traversera le...
En voir plus

Sange SherpaSange Sherpa
12-01-2019 06:00:10

Message de Sange Sherpa du 12-01-2019🔜🇭🇰HongKong, Vibram💯une de mes destinations préférées 🔄🏃🏽#Instinctivement
🔜🇭🇰HongKong, Vibram💯one of my favorite destinations

Team-Instinct France | #JustFollowYourInstinct
Voir les 4 photos

Max KingMax King
12-01-2019 05:17:42

Message de Max King du 12-01-2019The long runs are coming back the fitness is coming around and I’m getting excited for this season.
How bout you? What’s on tap this spring? Make some plans, come...
En voir plus

Clare GallagherClare Gallagher
12-01-2019 04:15:00

Message de Clare Gallagher du 12-01-2019Fastest Known Podcast : 2018 recap of the Fastest Known Times! Great chat Fastest Known Time, Anton Krupicka, Buzz Burrell and Peter Bakwin.
En voir plus

Anton KrupickaAnton Krupicka
12-01-2019 02:33:44

Message de Anton Krupicka du 12-01-2019Up. Down. ❄️⛷
@haileycopter2
Joe Grant - Alpine Works
En voir plus

Joe Grant - Alpine WorksJoe Grant - Alpine Works