ç à Þ.net/news

Trail / Mountain

Les dernières actus trail :

Jason SchlarbJason Schlarb
25-01-2019 23:40:40

Message de Jason Schlarb du 25-01-2019I'm in Mexico, I've got the equipo, ready to roll through the montañas for #UltraHuachi @frogstrailmx 50k manyana. Hasta luego!
.
.
.
.
#altrarunning #altra #springenergy #ultimatedirection #selfpropelled #springtribe #florahealthy #skyemountainco #petzlnightrunning #petzl...
En voir plus

Luís FernandesLuís Fernandes
25-01-2019 22:54:19

Message de Luís Fernandes du 25-01-2019Boca do Risco! 🙂👌🏃‍♂️

Explore Nature Visit Madeira
#skytrailcampportodacruz2019 #themostbeautifultrailsintheworld #madeiraoceantrails #Ilovemachico #ilovemadeira #portodacruz #trailrunning #Explorenature #madeiraisland #instarunner #instaatletic #nature #sea #photography #instagood #best #mountains #landscape
En voir plus

Zinca IonutZinca Ionut
25-01-2019 22:25:53

Message de Zinca Ionut du 25-01-201920°C ufffff 😱😰🤒🌞🌅
Voir la vidéo

Anna Comet PascuaAnna Comet Pascua
25-01-2019 21:30:02

Message de Anna Comet Pascua du 25-01-2019No soy muy de frases... pero este lunes en un curso vi una que me llamó la atención porque me sentí muy identificada // No sóc molt de frases però...
En voir plus

Viktorija TomaševičienėViktorija Tomaševičienė
25-01-2019 21:18:18

Message de Viktorija Tomaševičienė du 25-01-2019Ką aš galvoju apie žiemą, sniegą ir ledą? Kai būnu mandagi, tai nieko negalvoju 😂
Ruošiu ginklus prieš apledijusius ir snieguotus takus - metalinius vinukus į bėgimo batus. Ir taip...
Voir les 4 photos

Tiago AiresTiago Aires
25-01-2019 20:00:01

Message de Tiago Aires du 25-01-2019Vamos iniciar o fim-de-semana em grande?

Tenho um vale de 30% de desconto direto sobre o PVP normal, em qualquer par de HOKA ONE ONE (que exista em stock!)...
En voir plus

Salomon RunningSalomon Running
25-01-2019 19:59:33

Message de Salomon Running du 25-01-2019¡Últimos días para pre-inscribirte a la Salomon Ultra Pirineu, últimos días para formar parte de un reto que recordarás para siempre! #SUP2019 | #TimeToPlay

Más info 👉 https://ultrapirineu.com/es/ultra-pre-inscripciones
Voir la vidéo

Pablo VillaPablo Villa
25-01-2019 19:43:48

Message de Pablo Villa du 25-01-2019Noche de viernes. Sal, baila, canta y se feliz 😁

Foto Chito EDP Desafiosomiedo
En voir plus

Leire Fernández AbeteLeire Fernández Abete
25-01-2019 19:41:38

Message de Leire Fernández Abete du 25-01-2019Sonríe ahora, que mañana te puede faltar un diente 😁👅. Guauuu guauuuuu
----
Smile now, tomorrow you might be missing a tooth 😁👅. Guauu guauuuuu

Red Bull Nutergia
En voir plus

Ellie GreenwoodEllie Greenwood
25-01-2019 19:27:45

Message de Ellie Greenwood du 25-01-2019Thanks IRun4Ultra for having me on your podcast!

Check it out on iTunes (search iRun4ultra - it's episode 10).

Sharman Ultra | HOKA ONE ONE | Clif Bar | Drymax Socks |...
Voir la vidéo

All RomuAll Romu
25-01-2019 19:15:08

Message de All Romu du 25-01-2019Outch!!! #force #fonte
En voir plus

Nahila Hernandez San JuanNahila Hernandez San Juan
25-01-2019 19:00:00

Message de Nahila Hernandez San Juan du 25-01-2019¡Listo! Hoy salí a entrenar sin celular pero con mis listas de Spotify en mi #fénix5sPlus ¡Feliz viernes!

Garmin
Voir les 2 photos

Jason SchlarbJason Schlarb
25-01-2019 18:54:46

Message de Jason Schlarb du 25-01-2019Running can be self centered, but from time to time @merejune & I can be part of something bigger.
We have had the opportunity to be a small part of...
En voir plus

Manu MeyssatManu Meyssat
25-01-2019 18:48:19

Message de Manu Meyssat du 25-01-2019Si certains souhaitent encore s’exprimer, alors vous pouvez toujours voter pour un politicien....ou un trailer !😍
#HokaOneOne
#TimeToFly
#ThuasneSport
#Baouw
#Sammie
#CryoAdvance
#StootsLampesFrontales
En voir plus

Rickey GatesRickey Gates
25-01-2019 18:41:38

Message de Rickey Gates du 25-01-2019Sunrise. Sea of Cortez.
En voir plus

Rickey GatesRickey Gates
25-01-2019 18:37:36

Message de Rickey Gates du 25-01-2019Moonlight. Sea of Cortez.
En voir plus

Mira RaiMira Rai
25-01-2019 18:37:15

Message de Mira Rai du 25-01-2019Running 🏃‍♀️ at stupa! It lovely 😊 movement 😍! Pic by @Anuj Adhikari. #salomonrunning
En voir plus

Núria PicasNúria Picas
25-01-2019 18:32:00

Message de Núria Picas du 25-01-2019#Lanzarote 🚴🏼‍♀️ Here I Am!
Not Bad! 😎 4 Stage MTB Race Lanzarote

Ara que arriba la neu a casa, em porten cap al secarral...no està malament! ☀️ Demà comença la...
En voir plus

Gemelli DematteisGemelli Dematteis
25-01-2019 18:19:42

Message de Gemelli Dematteis du 25-01-2019Black and White Battle...

@crossdelsalento #fighting #cross #2019 @adidasterrex #oneteam #ZeroDye #Corrintime #MountainRunners #BenvenutiAlSud #SarvanotdeRure #aNostoModo

credit ph. @lucascarcia
En voir plus

Anne-Lise Rousset SéguretAnne-Lise Rousset Séguret
25-01-2019 18:18:58

Message de Anne-Lise Rousset Séguret du 25-01-2019Une après-midi de sport et de partage, en montagne sous le soleil... What else ?? 😊😍
An afternoon of sport and sharing, in mountain with the sun... What else ?? 😊😍
Team...
En voir plus

Remigio HuamanRemigio Huaman
25-01-2019 18:10:52

Message de Remigio Huaman du 25-01-2019Buenas tardes mundo!!!

✔️ Otro día en la oficina. #TeamRodolfoGomez

@yersonorellana53 @santiago_gamarra_lab @nikerunning @niketrail.running @vaporflyworldwide @entel_peru @labnutrition @clinicaexpertdent @spot_latinoamerica @garmin.peru @isdinperu
-
-
-
#nikerunclub #labnutrition #garminfenix5 #isdin #Pymetic #picoftheday #running #run #view #goals...
En voir plus

Kilian JornetKilian Jornet
25-01-2019 18:00:01

Message de Kilian Jornet du 25-01-2019Watching again 'Path to Everest' I noticed that I have a yell for each moment:
Aaaaaah 😬 = Do not regret
Yehaah 🤪 = Everest Alpine style without oxygen
Ohhhh 😅 =...
Voir la vidéo

Nahila Hernandez San JuanNahila Hernandez San Juan
25-01-2019 17:31:43

Message de Nahila Hernandez San Juan du 25-01-2019La motivación auténtica e interna es la que lleva al cuerpo a la línea a la línea final cuando todo juega en contra. #RompiendoLímites #SomosLoQueHaceomsNoLoQueDecimos
En voir plus

Andy SymondsAndy Symonds
25-01-2019 17:10:23

***SONDAGE / SURVEY***

[FRANÇAIS]
j'ai deux passeports.
c'est pratique quand les gens ne s'aiment plus, ils font la guerre et ils ferment les frontières.
bref, c'est la guerre civile en France avec les gilets...

Manuel MerillasManuel Merillas
25-01-2019 17:01:21

Message de Manuel Merillas du 25-01-2019Después de un día de los buenos😃 de nieve y esquí, vos ánimos a ver esta entrevista muy buena que además tiene algún dato que nunca salieron a la luz,espero...
En voir plus

Ugo FerrariUgo Ferrari
25-01-2019 17:00:01

Message de Ugo Ferrari du 25-01-2019[📣 Sponsor 📣]
.
En 2019 Endur'Activ, via l'expérimenté Alain Roche, va nourrir la bête :)
Au delà de proposer des produits d'une qualité rare, l'expertise sera surtout apporté pour établir un plan...
En voir plus

Gazulla CédricGazulla Cédric
25-01-2019 16:36:31

Message de Gazulla Cédric du 25-01-2019Début du 1er week-end choc par un footing en saucony jazz20👍. Demain les choses sérieuses commencent...
Plus d'infos sur mon compte strava et ma page Facebook a mon nom😉
PS: un grand...
En voir plus

Yoann StuckYoann Stuck
25-01-2019 16:22:24

Message de Yoann Stuck du 25-01-2019En ce moment je n’ai pas trop le temps de mater les réseaux sociaux mais il y a une chose qui revient souvent. Je follow des comptes d’athlètes de haut...
En voir plus

Emelie ForsbergEmelie Forsberg
25-01-2019 16:17:04

Message de Emelie Forsberg du 25-01-2019One year ago..! Sufferparty at my favourite vertical in Andorra. I truly enjoy beeing on the side, love my big belly but I do long to get back in this...
En voir plus

Eirik HaugsnesEirik Haugsnes
25-01-2019 16:06:37

Message de Eirik Haugsnes du 25-01-2019Frisk tur på fjellet etter jobb👌 Perfekt oppladning til KM i langrenn i morra og også test av nye rando ski. Takk til Kristoffer på Senja Sport As for super...
Voir la vidéo

Salomon RunningSalomon Running
25-01-2019 16:03:01

Message de Salomon Running du 25-01-2019Do you also know someone who is wearing shorts in winter?!

#TimeToPlay

photo: Philipp Reiter
En voir plus

Helio FumoHelio Fumo
25-01-2019 15:38:41

Message de Helio Fumo du 25-01-2019#Psicorunner e motivação!

“Motivação é um impulso que faz com que as pessoas ajam para atingir seus objetivos.”

O que nos move, que impulsos tornam o acordar as 5h da manhã uma...
En voir plus

Timothy OlsonTimothy Olson
25-01-2019 15:35:37

Message de Timothy Olson du 25-01-2019That uphill grind. Feels good to now rest & soak in the Hong Kong 100k experience.
.
I’m teaming up with @corosglobal to give away their awesome new APEX watch!
It...
En voir plus

Nerea Martinez UrruzolaNerea Martinez Urruzola
25-01-2019 15:26:10

Message de Nerea Martinez Urruzola du 25-01-2019"Los sueños se realizan cuando mantienes el compromiso con ellos"
Este invierno la nieve se está haciéndo de rogar. Trabajo de técnica tratando de transferir lo aprendido con los rollers ⛷️😍
Gracias...
Voir la vidéo

Yann NourryYann Nourry
25-01-2019 14:37:43

Message de Yann Nourry du 25-01-2019Une petite virée à la Pyramide par la Combe du Laveur | Team Trace de Trail : Découvrez un joli parcours que j'aime emprunter quand je pars gambader. Et venez...
En voir plus

Christophe Le SauxChristophe Le Saux
25-01-2019 14:27:15

Message de Christophe Le Saux du 25-01-2019Merci à Raidlight pour cette interview qui sort des sentiers battus.
À lire absolument si vous voulez en savoir plus sur moi et #7wildtrails

https://team.fr.raidlight.com/blogs-article/7-wild-trails-le-defi-de-christophe-le-saux.53445/

@unifer Team Endémique Live Cryo2s Everest...
Voir les 8 photos

Gay AnthonyGay Anthony
25-01-2019 14:26:52

Message de Gay Anthony du 25-01-2019Volvic

#volvic_vvx
En voir plus

Romain BergerRomain Berger
25-01-2019 14:24:38

Message de Romain Berger du 25-01-2019La Cité Paoline « En deçà des Monts » aux portes de la Restonica
@ Corte, Corse, France
En voir plus

Lukas SörgelLukas Sörgel
25-01-2019 14:21:00

Message de Lukas Sörgel du 25-01-2019Dinkelsbühler Winterlauf letztes Wochenende:

Bis Kilometer 9 lag ich auf Platz 3, erst auf den letzten 1000m der welligen Strecke konnte ich mit ein paar Sekunden Vorsprung meine Konkurrenz überhohlen.
(10km, 35:20...
Voir les 4 photos

Christophe Le SauxChristophe Le Saux
25-01-2019 14:19:58

Message de Christophe Le Saux du 25-01-20197 WILD TRAILS, Le défi de Christophe le Saux | Raidlight – Partageons l’expérience Trail : Merci à Raidlight pour cette interview qui sort des sentiers battus.
À lire absolument...
En voir plus

Michel LanneMichel Lanne
25-01-2019 14:04:27

Message de Michel Lanne du 25-01-2019C’est vendredi!!
Un gros tout droit et c’est le week-end !!!😍
#timetoplay
It’s Friday!!!
Straight to the week-end !!!
#mountainlife
@salomonfreeski @julbo_eyewear @suunto @petzl_official @the_roster
En voir plus

Salomon RunningSalomon Running
25-01-2019 14:00:00

Message de Salomon Running du 25-01-2019Wir sind offizieller Partner bei den Mayrhofen Ultraks Zillertal am 22. Juni 2019! Es ist für jeden eine atem(be)raubende Strecke dabei! Schau jetzt rein und erfahre mehr ➡ http://mayrhofen.ultraks.com/de/

#TimeToPlay
Voir la vidéo

Vlad IxelVlad Ixel
25-01-2019 13:34:10

Message de Vlad Ixel du 25-01-2019Super excited about all the new TNF shoes coming out in the next few weeks. There has been a lot of hard work put into those shoes and I’m excited...
En voir plus

Philipp BruggerPhilipp Brugger
25-01-2019 13:33:52

Message de Philipp Brugger du 25-01-2019A short video about my first skidescent of the climbing route „Plan B“ in Zwölferkogel north face yesterday.
For me it was a great day and I really like this kind...
Voir la vidéo

Nahila Hernandez San JuanNahila Hernandez San Juan
25-01-2019 13:32:44

Message de Nahila Hernandez San Juan du 25-01-2019Tiempo de familia, sol y planear... 🏃🏻‍♀️🇨🇺💪🌍#somosloquehacemosnoloquedecimos #rompiendolimites
En voir plus

Andy SymondsAndy Symonds
25-01-2019 13:08:50

Message de Andy Symonds du 25-01-2019There’s snow point in staying inside when it’s like this out! 😜
.
☀️ ❄️😎
.
#blackandyellow
#supertracultrarc
En voir plus

Veronica BravoVeronica Bravo
25-01-2019 13:03:15

Message de Veronica Bravo du 25-01-2019Que tal si vivimos ahora y descansamos después? La vida es ☝🏼
Que pasen un lindo y grato fin de semana!! 😎❤️

#livenowrestlater
Foto: Juan Mata-Lorenzen
📍Ritoque Beach, ConCon 🇨🇱🏃🏽‍♀️
#vivamossimples #teamsalomon #salomonchile...
En voir plus

Scotty HawkerScotty Hawker
25-01-2019 12:41:44

Message de Scotty Hawker du 25-01-2019I'm definitely enjoying this week in India recovering from the @hk100ultra last weekend. It's only been 4 days and we are absolutely loving it here 🇮🇳🙏🏽😊 It's nice to...
En voir plus

Nico ValsesiaNico Valsesia
25-01-2019 12:11:05

Message de Nico Valsesia du 25-01-2019#FromZeroToEOLO sotto la Torre dell'Orologio di #Udine! 🚴‍♂️

#NicoValsesia #LaFaticaNonEsiste #EOLO
Voir la vidéo

Ester AlvesEster Alves
25-01-2019 11:37:09

Message de Ester Alves du 25-01-2019Louzantrail
#timetoplay
:D
Voir la vidéo

Xavier ThevenardXavier Thevenard
25-01-2019 11:23:25

Message de Xavier Thevenard du 25-01-2019Agréable le petit -15°c du matin!👌❄️😋

Baouw Organic Nutrition l LEKI l Fischer Ski l Julbo Eyewear l ESI École de ski internationale l L'eau vive Pontarlier
En voir plus

Sébastien SpehlerSébastien Spehler
25-01-2019 10:34:14

Message de Sébastien Spehler du 25-01-2019Salut, si jamais un petit vote rapide pour le vote final wouaou ;)
Même si en trail, avec les différents types de parcours, je trouve compliqué de définir un "meilleur".
#salomonrunning...
En voir plus

Gediminas GriniusGediminas Grinius
25-01-2019 10:26:31

Message de Gediminas Grinius du 25-01-2019REPOSTED FROM MY INSTAGRAM

spiritual journey starts in high mountains, when muscles are braking down, lungs craving for another sip of oxygen, legs become so heavy and super mellow at the...
En voir plus

Stian Angermund-VikStian Angermund-Vik
25-01-2019 09:59:22

Message de Stian Angermund-Vik du 25-01-2019Fun time in the snow
📷Max Romey Productions
Salomon Running
En voir plus

Nico ValsesiaNico Valsesia
25-01-2019 09:48:50

Message de Nico Valsesia du 25-01-2019#LetSSkiTogether ⛷
I nostri infaticabili aiutanti... 🐴🐴🐴

#SciPerTutti 🎿 #Oukaimeden #Marocco 🇲🇦

#NicoValsesia 🚴🏻‍♂️ #LaFaticaNonEsiste

#Blizzard #tecnicasports #Nordica #BikeInside #GruppoAlpi #ViaggieAvventureNelMondo #Dema4
Voir les 2 photos

Landie GreylingLandie Greyling
25-01-2019 09:02:13

Message de Landie Greyling du 25-01-2019I love racing & pushing myself and to fly down the hills! Thanks Runventures Jordan Wine Estate Stellenbosch for a fun night out at the full moon run - highly...
En voir plus

Ahmet ArslanAhmet Arslan
25-01-2019 08:49:04

Message de Ahmet Arslan du 25-01-2019#alanya #kış #antrenman #yağmur #rüzgar #kar #herşeyerağmen #keyifli #antrenman #winter #training #rain #wind
En voir plus

Juan Maria Jimenez LlorensJuan Maria Jimenez Llorens
25-01-2019 08:27:00

Message de Juan Maria Jimenez Llorens du 25-01-2019Los campeones no están hechos en el gimnasio. Los campeones están hechos de algo que tienen en su interior, un deseo, un sueño, una visión.
En voir plus

Salomon RunningSalomon Running
25-01-2019 08:00:00

Message de Salomon Running du 25-01-2019As Golden Trail Series no Louzantrail? "Será incrível! Será mesmo histórico!" Tiago Cantante Romão dixit. 😀

🎥 Telmo Dourado
Voir la vidéo

Kamil Leśniak - fanpageKamil Leśniak - fanpage