ç à Þ.net/news

Trail / Mountain

Les dernières actus trail :

Karl EgloffKarl Egloff
13-02-2019 22:03:25

Message de Karl Egloff du 13-02-2019Aconcagua 6962mt x2 en 24hrs. Ascenso directo por Polacos junto a mi gran compañero Nicolas Miranda y luego en la madrugada liderando a un grupo maravilloso de Cumbre Tours Ecuador...
Voir la vidéo

Marcin Świerc FanPageMarcin Świerc FanPage
13-02-2019 21:57:15

Message de Marcin Świerc FanPage du 13-02-2019Dziś wieczór w Sklep Biegacza kolejne spotkanie z cyklu #CzasNaUltra 📘 Mnóstwo energii, ciekawych pytań. Książki schodziły jak zapisy na 3 x Śnieżka = 1 x Mont Blanc lub Biegi...
Voir les 4 photos

Antoine GuillonAntoine Guillon
13-02-2019 21:56:54

Message de Antoine Guillon du 13-02-2019Le lendemain d'une sortie de cumul de dénivelé moyen, je continue le "bloc" de préparation à la Translantau - by Asia Sport Connection le 1er mars et aux 100 miles...
Voir la vidéo

Romeu GouveiaRomeu Gouveia
13-02-2019 21:27:50

Message de Romeu Gouveia du 13-02-2019“Vamos ali dar umas voltas à pista, preciso de ver umas coisas” 👨🏻‍🏫

Resultado, três dias de cama! 🚨😴

Salomon Running l Suunto

#ProzisAthletes l Pizzaria Papo-Seco l Escaravelhos - CMMouronho Trail Running...
En voir plus

Dark HorseDark Horse
13-02-2019 21:18:14

Message de Dark Horse du 13-02-2019🖤🍷🧠👁👃🏻👄👂🏻🦷🍻🦴
En voir plus

Candice BurtCandice Burt
13-02-2019 20:32:25

Message de Candice Burt du 13-02-2019Strong female role models are important for girls and women of all ages! Last month Ultrarunnerpodcast and rabbit took your inspiring female ultrarunner votes and picked the top 7. Thanks...
En voir plus

Message de Shannon-Leigh - Endurance Athlete du 13-02-2019I started my long run yesterday covering the first 7km at Vertex Altitude Training week 2 here doing a couple of sessions a week at altitude. Training for the 100km...
Voir les 2 photos

Julien ChorierJulien Chorier
13-02-2019 20:21:26

Message de Julien Chorier du 13-02-2019🌴🏃‍♂️ Transgrancanaria 🏃‍♂️🌵 J-9

Encore des souvenirs avec l'édition 2016, un retour détaillé est toujours en ligne à cette adresse ⤵⤵⤵

https://julienchorier.com/retour-sur-la-transgrancanaria-2016/

plus que quelques jours avant de retrouver cette belle île 😁

HOKA...
En voir plus

Sylvain CourtSylvain Court
13-02-2019 20:13:55

Message de Sylvain Court du 13-02-2019Séance sur la piste aujourd’hui: ✅ 15 x 1´ recup:40sec
Un premier 400m en 1’ tout juste !😀 et le reste un tout petit peu moins rapide mais dans le...
En voir plus

Fernanda MacielFernanda Maciel
13-02-2019 19:30:38

Message de Fernanda Maciel du 13-02-2019Dedicar a vida a alguma habilidade, sistema de crenças ou filosofia, requer sinceridade e autodisciplina. É uma convocação sagrada que requer tempo e esforço. Para aqueles que ouvem o chamado...
En voir plus

Marco OlmoMarco Olmo
13-02-2019 19:27:31

Message de Marco Olmo du 13-02-2019A Milano venerdì.
En voir plus

Stephanie ViolettStephanie Violett
13-02-2019 19:27:12

Message de Stephanie Violett du 13-02-2019My own personal snow globe ❄️
.
.
Featuring #futurelight my favorite jacket for snow play ⛄️
.
#pnwwinter #thefutureishere #xcskiing
Voir la vidéo

Timothy OlsonTimothy Olson
13-02-2019 19:20:20

Message de Timothy Olson du 13-02-2019The mind creates the abyss, the heart crosses it.
~Sri Nisargadatta
En voir plus

Gemelli DematteisGemelli Dematteis
13-02-2019 19:19:19

Message de Gemelli Dematteis du 13-02-2019Un tramonto infuocato!!🔥🌄
Un tramonto da sogno...♥️

#NessunRitocco #Ieri #Spettacolare #Uao #ReDiPietra #Monviso #LaNostraTerra #NeverGiveUp #SarvanotDeRure #aNostoModo
En voir plus

Kilian JornetKilian Jornet
13-02-2019 19:00:00

Message de Kilian Jornet du 13-02-2019In the two months before going to Mount Everest I had to do things at home that take me beyond mi comfort zone.

In 'Path to Everest', you can see...
Voir la vidéo

Lucy BartholomewLucy Bartholomew
13-02-2019 18:58:24

Message de Lucy Bartholomew du 13-02-2019Valentine’s Day.... I’m not such a big fan of this day because we shouldn’t need a day on the calendar to tell someone we love them.
but i think it...
En voir plus

Emelie ForsbergEmelie Forsberg
13-02-2019 18:44:58

Message de Emelie Forsberg du 13-02-2019When the hunger attacks, or you’re tired making tracks, stop for a snack! #earthplantfood Proud co-founder of moonvalley.me ❤️
En voir plus

Aurélien Dunand-pallazAurélien Dunand-pallaz
13-02-2019 18:35:46

Message de Aurélien Dunand-pallaz du 13-02-2019❄ + 🌞 + ⛷ = 😍

Pas trop le temps de faire des virages... Il fallait vite remonter ↗️ pour y retourner ❗

Quelle matinée de rêve dans le...
Voir la vidéo

Zaid Ait MalekZaid Ait Malek
13-02-2019 18:30:12

Message de Zaid Ait Malek du 13-02-2019Vamos que ya queda poco a visitar la isla Mallorca que allí hay piedras y piedras . #izas Prozis Lacametacoixa Miravet @lamasrojana
....¿£?¿😘
Voir la vidéo

Romain BergerRomain Berger
13-02-2019 18:28:59

Message de Romain Berger du 13-02-2019Lunch Break.
@salomonfreeski @suunto @julbo_eyewear
En voir plus

Sacha DevillazSacha Devillaz
13-02-2019 18:16:52

Message de Sacha Devillaz du 13-02-2019Pourquoi j'aime l'hiver ? Après La Transju' Ski & Trail et son Ultra-Trans, que ce soit sur les lattes, en basket ou les deux, je viens de clore 10 week-ends...
En voir plus

Anne-Lise Rousset SéguretAnne-Lise Rousset Séguret
13-02-2019 17:58:58

Message de Anne-Lise Rousset Séguret du 13-02-2019Mon premier amendement de mariage : En descente, les freins tu lâcheras ! 😊
Team Oxsitis Odlo Oxsitis Odlo TSL Outdoor SCOTT Sports France Val Thorens La Maison Val Thorens Julbo...
En voir plus

Rickey GatesRickey Gates
13-02-2019 17:57:23

Message de Rickey Gates du 13-02-2019Moonlight, three second handheld. ISO 25000. Liz.
En voir plus

Manuel MerillasManuel Merillas
13-02-2019 17:56:39

Message de Manuel Merillas du 13-02-2019Sonríe a la vida siempre y si es con amigos mucho mejor!!

Otro día más de entreno duro para lo que viene😈

La Cueta, Castilla y León, Spain
Voir les 3 photos

Quentin RaïssacQuentin Raïssac
13-02-2019 17:51:35

Message de Quentin Raïssac du 13-02-2019On profite encore de la neige au Mont Aigoual Causses Cévennes!
☀️❄❄
26 km skating pour changer un peu !

Prochaine course Black Mountain Trail!

Salomon Running
Team Causses Cévennes
ATLET Nutrition Sportive Biologique
En voir plus

Jessica PardinJessica Pardin
13-02-2019 17:49:17

Message de Jessica Pardin du 13-02-2019Entraînement mère/fille, ultra motivant 😍😍!
#lasportivafrance
#nutrisenssport
En voir plus

Davide CherazDavide Cheraz
13-02-2019 17:47:59

Message de Davide Cheraz du 13-02-2019@rikiborg pronto per la prima gara insieme?
#Repost @insaneinsidedesign
📷 @martiskka
En voir plus

Nahila Hernandez San JuanNahila Hernandez San Juan
13-02-2019 17:45:57

Message de Nahila Hernandez San Juan du 13-02-2019Les comparto una entrevista realizada en Cuba mientras afinábamos detalles de Marabana Xperience.
Rompiendolímites
CiberCuba Noticias
👉🏻 https://www.cibercuba.com/noticias/2019-02-12-u199291-e199291-s27061-conoce-nahila-hernandez-atleta-cubano-mexicana
En voir plus

Clare GallagherClare Gallagher
13-02-2019 17:36:00

Message de Clare Gallagher du 13-02-2019A big #landspackage2019 just passed in the Senate, now we need our Reps to pass it in the House so that we can continue to EARTHRAGE! Huge bipartisan win for...
En voir plus

Joseph GrayJoseph Gray
13-02-2019 17:11:41

Message de Joseph Gray du 13-02-2019Good times at my talk last night at the Greenwood Village REI

We touched a few topics and I even reminisced on who the topics I spoke about would have...
En voir plus

Ugo FerrariUgo Ferrari
13-02-2019 17:00:01

Message de Ugo Ferrari du 13-02-2019[🚨 PODCAST 🚨]
.
Podcast un peu particulier pour aider à virer les mauvaises infos et conserver les bonnes ;)
Optimiser, gagner du temps sur ce truc hyper chronophages est parfois relou qu'est...
Voir la vidéo

Thomas AngeliThomas Angeli
13-02-2019 16:56:21

Message de Thomas Angeli du 13-02-2019Même si je préfère courir 10h dans la montagne je penses qu'il est complètement nécessaire de savoir courir vite et bien sur des parcours rapides et nerveux. C'est sûr ces...
En voir plus

Nicolas MartinNicolas Martin
13-02-2019 16:36:03

Message de Nicolas Martin du 13-02-2019Dis-moi Serge, est-ce que le mois prochain tu pourras couper la clim' au sommet du Ventoux ?

📷 Cyrille Quintard

HOKA ONE ONE | BV Sport France | Endur'Activ | Go'Lum
En voir plus

Message de Piotr Hercog - Salomon Suunto Team du 13-02-2019Dzisiaj całkiem przyjemne skiturki.
Dzwon klepnięty. Teraz trzeba uciekać przed nocą 😉
Z: Janusz Gołąb - 8a Team , Zosia Wetula
En voir plus

Daniel JungDaniel Jung
13-02-2019 16:15:14

Message de Daniel Jung du 13-02-2019Full speed in the uphill 🚀😜

The preparation for the new season are full in progress💪💪💪💪

#AlwaysEvolve #GoreWear
#experiencemore #GoreTex
#noplacetoofar @scarpaspa #AtomSLGTX

#Naturns #RedMoonApples #IsaaqApples #UltimateDirection #Alpinamente #Amsports #CompexAustria #leki

#mountains #mountainlovers #Trailrunning #Skyrunning #Ultratrail...
En voir plus

Salomon RunningSalomon Running
13-02-2019 15:57:00

Message de Salomon Running du 13-02-2019Testing out new shoes makes it difficult to stop when the trail ends 😉

video: Philipp Reiter

#Speedcross5 #TimeToPlay
Voir la vidéo

Nerea Martinez UrruzolaNerea Martinez Urruzola
13-02-2019 15:45:00

Message de Nerea Martinez Urruzola du 13-02-2019"La magia de la adicción es que uno nunca está cansado, ni aburrido ni se siente solo"
Totalmente enganchada a este fascinante deporte ⛷️💪😍
El Centro de Esqui Nordico de Navafria estaba...
Voir la vidéo

Philipp ReiterPhilipp Reiter
13-02-2019 15:13:02

Message de Philipp Reiter du 13-02-2019Let’s start the trailrunning season 🔜 🙌🏻💯
@Salomon Running HQ | Annecy.
Voir les 3 photos

Thomas Saint GironsThomas Saint Girons
13-02-2019 14:53:26

Message de Thomas Saint Girons du 13-02-2019Benoît Nave, de coureur pro à coach de stars : Mettre Benoit en valeur est plus que mérité : en plus d'un ami, la référence en terme de préparateur (de...
En voir plus

Ester AlvesEster Alves
13-02-2019 13:33:32

Message de Ester Alves du 13-02-2019O que mais gosto da Serra e na Montanha é a sua vastidão. Gosto de entrar na paisagem e perder de vista o final do meu treino...

#timetoplay

#Norte
#serradacabreira
En voir plus

Ellie GreenwoodEllie Greenwood
13-02-2019 13:18:27

Message de Ellie Greenwood du 13-02-2019A winters paradise. ❄️❄️❄️
En voir plus

Nathalie MauclairNathalie Mauclair
13-02-2019 11:54:43

Message de Nathalie Mauclair du 13-02-2019Raidlight : Des vraies chaussures de trail 🏃

https://www.facebook.com/raidlight/
En voir plus

Nathalie MauclairNathalie Mauclair
13-02-2019 11:54:41

Message de Nathalie Mauclair du 13-02-2019Raidlight : Des vraies chaussures de trail 🏃

https://www.facebook.com/raidlight/
En voir plus

Maite Maiora ElizondoMaite Maiora Elizondo
13-02-2019 10:37:53

Message de Maite Maiora Elizondo du 13-02-2019⌚Que reloj gps me recomendais comprar?
🤔Cual sera el que mejor funcione para hacer ultras con garantias de que no muera la batería?
Mi experiencia es mas bien en carreras cortas...
En voir plus

Vicente Juan GarcíaVicente Juan García
13-02-2019 10:23:25

Message de Vicente Juan García du 13-02-2019Últimos entrenamientos antes del APADIS Tetrail de este fin de semana!! Nos vemos en #Villena? 🤠

Buena semana a tod@s!!
En voir plus

Pablo VillaPablo Villa
13-02-2019 10:19:48

Message de Pablo Villa du 13-02-2019#TGC2019 is coming y lo sabes 😄

Foto JCDfotografia Revista Trail Run

#pablovilla #wildtrailproject #feedyourdreams #elevateyourperformance #compexathletes
WTP Nike Suunto Sportmed Rudy Project España Compex España Embutidos Ezequiel Fisiosalud Bañezana Transgrancanaria
En voir plus

Franco ColléFranco Collé
13-02-2019 09:21:56

Message de Franco Collé du 13-02-2019Saltando qua e là tra una spiaggia e l’altra!
🏖😜🔝

#mailmaresciallodovè #mahéègiaandata #adessosivaalladigue #machefigoè #chehastagsimettenonloso #nonriescoataggarelaprincy
En voir plus

Ryan SandesRyan Sandes
13-02-2019 08:36:57

Message de Ryan Sandes du 13-02-2019Who is joining me next Wednesday for the Salomon Cape Town Apre Run? All details below 🤘🏽 I will be giving a pair of Sonic RA 2 shoes away for...
En voir plus

Caine WarburtonCaine Warburton
13-02-2019 08:35:53

Message de Caine Warburton du 13-02-2019I have been conducting an experiment on myself this summer in relation to heat acclimatisation and its effects and or benefits on performance. I will pen a full article on...
En voir plus

Arthur Joyeux-BouillonArthur Joyeux-Bouillon
13-02-2019 08:30:53

Message de Arthur Joyeux-Bouillon du 13-02-2019A l’heure où beaucoup sortent du lit, moment privilégié, seul avec les éléments 🏃🏼‍♂️❄️🏔
.
.
.
Compressport / Raidlight / MELTONIC / La Rosière - Espace San Bernardo
En voir plus

Antoine GuillonAntoine Guillon
13-02-2019 08:11:05

Message de Antoine Guillon du 13-02-2019Un des intérêts de répéter les petits dénivelé réside dans le fait d'imprimer un rythme plus rapide sans laisser le temps au cardio de grimper dans les tours. Une manière...
Voir la vidéo

Cristofer Clemente MoraCristofer Clemente Mora
13-02-2019 07:23:32

Message de Cristofer Clemente Mora du 13-02-2019Diez días para el próximo #TimeToPlay Transgrancanaria ¿A quién veré por allí?

Salomon Salomon Running Suunto
Ultra-Trail World Tour
En voir plus

Marcin Świerc FanPageMarcin Świerc FanPage
13-02-2019 07:01:27

Message de Marcin Świerc FanPage du 13-02-2019Jak wizyta w stolicy to warszawskibiegacz.pl 🏃‍♂️oraz Dr Łokieć - Klinika Fizjoterapii i Rehabilitacji Sportowej 🤗 miło było spotkać Bartka i wymienić kilka zadań. Mega mu kibicuję. Wszyscy przecież kibicowali...
En voir plus

Lucy BartholomewLucy Bartholomew
13-02-2019 07:01:23

Message de Lucy Bartholomew du 13-02-2019Smiling because:
- Hill repeats
- 37 degree evenings
- Community
- camera
- sweat marks that become your whole outfit
-moving with our pain
- double run days
- Pace Athletic crew
-...
En voir plus

Gediminas GriniusGediminas Grinius
13-02-2019 06:26:21

Message de Gediminas Grinius du 13-02-2019Geoparktrail is the place where the past meets the future. Running with Gintare on the former sea bed in Iran, was definitely mind blowing experience, which no wonder want to...
Voir la vidéo

Mira RaiMira Rai
13-02-2019 06:22:56

Message de Mira Rai du 13-02-2019Bravera.co | Fitness with Impact : Please sponsor my recovery training for Exchange and Empower! I will walk 100km in the next 60 days. In year 2 we will...
En voir plus

Krissy MoehlKrissy Moehl
13-02-2019 02:22:02

Message de Krissy Moehl du 13-02-2019PD’s version of Snow plowing ... mid running stride she stops, catching me by the waist leash and drags her belly through he snow. I can’t help but laugh! This...
Voir la vidéo

Gary RobbinsGary Robbins
13-02-2019 01:37:55

Message de Gary Robbins du 13-02-2019Snow day!

Also, maple syrup snow cones thanks to Endurance Tap😆
Voir les 4 photos

Sage CanadaySage Canaday
13-02-2019 00:36:39

Message de Sage Canaday du 13-02-2019This will be my 6th year as an athlete with HOKA ONE ONE . I’ve been honored to see some of the innovation and evolution of many of their shoe...
Voir la vidéo

Accès aux messages par jour

February 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13

January 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31