ç à Þ.net/news

Trail / Mountain

Les dernières actus trail :

Ruth CroftRuth Croft
27-02-2019 23:48:16

Message de Ruth Croft du 27-02-2019我今年4月28-30號要回去亞丁為了當 @chinamountaintrails 天空跑訓練營的教練。參加的人會有機會爬上去5,100公尺高度。訓練營結束以後你也可以報名VK,30公里,或是51公里的賽事。在下面的link 您可以找到更多的資料。

I’ll be heading back to Yading, China on April 28-30 for the @chinamountaintrails training camp. It will be three days of these backdrops while covering all...
En voir plus

Karl EgloffKarl Egloff
27-02-2019 23:09:27

Message de Karl Egloff du 27-02-2019Team Speed Rekord am Aconcagua | Bergsteigen.com : https://www.bergsteigen.com/news/neuigkeiten/team-speed-rekord-am-aconcagua/
En voir plus

Gary RobbinsGary Robbins
27-02-2019 21:45:41

Message de Gary Robbins du 27-02-2019Reed wants to remind you that the Suunto 9 is 20% off, in store at all Mountain Equipment Co-op locations, till the end of February...which is only about 36 hours...
Voir la vidéo

Sange SherpaSange Sherpa
27-02-2019 21:00:02

Message de Sange Sherpa du 27-02-2019🏃‍♂️Volvic Volcanic Experience VVX
&
🏃‍♂️Penyagolosa Trails
Deux prochaines nouvelles destinations , excited 🤩
Voir les 4 photos

Noel BurgosNoel Burgos
27-02-2019 20:43:11

Message de Noel Burgos du 27-02-2019⛏ De pico a pico ⛏
.
@dynafit | @keepgoing_es | @fisiocerceda | @evorunner_ | @centromindset | @trainingsum | @intersportjorrijaca
.
📸: @alcalde95
En voir plus

Nerea Martinez UrruzolaNerea Martinez Urruzola
27-02-2019 20:33:26

Message de Nerea Martinez Urruzola du 27-02-2019"El goteo del agua hace un hueco en la roca, no por la fuerza sino por la persistencia" ⛸️💪😍
#cdetpedrezuela #recuperationsport #agoteam #alfredogomezosteopatia #nordicfitnesses #totalsportses #totumsport #euskalraid #clubnordiccrossmadrid
Voir la vidéo

Nerea Martinez UrruzolaNerea Martinez Urruzola
27-02-2019 20:29:05

Message de Nerea Martinez Urruzola du 27-02-2019"El goteo del agua hace un hueco en la roca, no por la fuerza sino por la persistencia" ⛸️💪😍
#cdetpedrezuela #recuperationsport #agoteam #alfredogomezosteopatia #nordicfitnesses #totalsportses #totumsport #euskalraid #clubnordiccrossmadrid
Voir la vidéo

Giulio OrnatiGiulio Ornati
27-02-2019 20:28:31

Message de Giulio Ornati du 27-02-2019Punta d'arbola (Ofenhorn) 3235 mt. - la super classica delle salite in ossola 😎
#skialp #ofenhorn #arbola #formazza #salomon
En voir plus

Eirik HaugsnesEirik Haugsnes
27-02-2019 20:26:33

Message de Eirik Haugsnes du 27-02-2019Inspirert av Sundby blei det langintervalla klassisk i dag på sugeføre. Langrenn e gøy👍Rossignol R- Skin 👌👌 #crazyidea #rossignol #felleski #finnfjordmarka #langrenn #klassiskstil...
En voir plus

Aurélien Dunand-pallazAurélien Dunand-pallaz
27-02-2019 20:15:30

Message de Aurélien Dunand-pallaz du 27-02-2019Depuis le temps que je lui tournai autour ⛰...
Il fallait bien grimper jusqu'à la croix ✞

Quelle vue !!! 😍

Une idée du lieu ⁉️ indice : Altitude 2198m 😊

Compressport|foodspring|SCARPA...
En voir plus

François D'haeneFrançois D'haene
27-02-2019 20:07:32

Message de François D'haene du 27-02-2019Avec ces belles journées ensoleillées certains ont déjà ressortis les vélos.... 🔥

En décembre et sur la neige c’était un test pour Trek TV assez original et avec une monture inhabituelle...
Voir la vidéo

Manuel MerillasManuel Merillas
27-02-2019 20:06:33

Message de Manuel Merillas du 27-02-2019Como retransmite la jugada Carlines😂 y como Zar no se despega de mi 🐺 ni yo de el.

Esta bajada ya le tenía ganas y por fin hoy estaba en condiciones!!
Voir la vidéo

Anna Mae FlynnAnna Mae Flynn
27-02-2019 19:59:02

Message de Anna Mae Flynn du 27-02-2019Skin tracks and blue bird days are for “ polar bears” too. #powderpups
En voir plus

Yeray DuránYeray Durán
27-02-2019 19:27:33

Message de Yeray Durán du 27-02-2019Con la 🐁 Ferke probando material de ciclismo WAA Ultra 🚵‍♂️🚵‍♀️

Shooting 📸 Arnaud Callioux
En voir plus

Germain GrangierGermain Grangier
27-02-2019 19:21:25

Message de Germain Grangier du 27-02-2019Petit aperçu du haut de la "voie rouge" au km 10 de la 1ère étape du ONE&1 avec Katie Schide, entre ciel et calcaire.Je m'accroche, elle essaie de me faire...
En voir plus

Lucy BartholomewLucy Bartholomew
27-02-2019 19:09:24

Message de Lucy Bartholomew du 27-02-2019Yay! This will be my first bib of 2019! I am so excited to return to Motatapu Off-Road Event for the third time. Each year a new experience and such...
En voir plus

Max KingMax King
27-02-2019 18:20:12

Message de Max King du 27-02-2019Not often we get a big enough dump in town to ski from the front door, across town, and up the Butte. Taking advantage of what Mother Nature has given...
En voir plus

Salomon RunningSalomon Running
27-02-2019 18:17:00

Message de Salomon Running du 27-02-2019The early bird's light.

photo: Philipp Reiter

#TimeToPlay
En voir plus

Sage CanadaySage Canaday
27-02-2019 17:29:00

Message de Sage Canaday du 27-02-2019During a 10-sec alactic Hill Sprint yesterday. I’m pretty sure my “sprint speed” is below average for an athletic male my age...hence why I am a marathoner-ultra runner! However we...
En voir plus

Pablo VillaPablo Villa
27-02-2019 17:20:57

Message de Pablo Villa du 27-02-2019Inscripciones | Trail Gordón | Reserva de la Biosfera del Alto Bernesga : Quedan dos meses para Trail Gordón 🤗 27/abril

Dos distancias (24k y 2.430m+ / 10km y 600m+...
En voir plus

Daniel JungDaniel Jung
27-02-2019 17:11:01

Message de Daniel Jung du 27-02-2019WELCH EIN GENIALER TAG‼️🙏
Unglaublich schöne Skitour auf die Weißkugelspitze 3739m!!!
ICH LIEBE MEINE HEIMAT❤️

#Schnalstal #Naturns #Skitour

#AlwaysEvolve #GoreWear
#experiencemore #GoreTex
#noplacetoofar Scarpa Spa #ScarpaF1

#Naturns #RedMoonApples #IsaaqApples #UltimateDirection #Alpinamente #leki #Amsports #CompexAustria #PhysioPlusMeran

#mountains #mountainlovers #happyness...
En voir plus

Ugo FerrariUgo Ferrari
27-02-2019 17:10:01

Message de Ugo Ferrari du 27-02-2019[🎙 PODCAST🎙]
.
Comment gérer la descente à l'entraînement ?
Nos quelques exo sataniques ;)
.
N'hésitez pas à ajouter les vôtres ;)
.
Altra Running | Endur'Activ | Brubeck | SwixFrance | Nutriting | SCOTT Sports...
Voir la vidéo

Message de Magdalena Łączak i Paweł Dybek - Salomon Suunto Team du 27-02-2019To był bardzo fajnie spędzony czas. Dziekuje Ultra-Trail World Tour za możliwość udziału w Transgrancanaria.
Na pewno jeszcze tu wrócę. Do zobaczenia GranCanaria 💜💜💜

Salomon Running Suunto Salomon Trail Running salomonrunning.pl...
Voir les 5 photos

Andy SymondsAndy Symonds
27-02-2019 16:50:56

Message de Andy Symonds du 27-02-2019TrailVaucluse : Tirer des balles quand il y a d’autres personnes à côté c’est juste dangereux.

Heureusement la saison 2018-19 finit demain (pour la plupart d’espèces). Nous pourrons dès ce week-end...
En voir plus

Ian Sharman UltrarunnerIan Sharman Ultrarunner
27-02-2019 16:41:27

Message de Ian Sharman Ultrarunner du 27-02-2019Looks like #WS100 will have some snow this year. Makes it crazier in the early miles, which is a great way to celebrate my 10th. Looks like Oregon's a good...
En voir plus

Message de Theodorakakos Dimitrios / Θεοδωρακάκος Δημήτρης du 27-02-2019Μέσα σε 6 μόλις χρόνια, στην όμορφη Ύδρα, διεξάγεται ένας από τους δημοφιλέστερους και ανταγωνιστικότερους αγώνες της χώρας μας.

Μην σας ''ξεγελάει'' ότι είναι νησί...
Ο αγώνας είναι ιδιαίτερα απαιτητικός, με...
Voir la vidéo

Rickey GatesRickey Gates
27-02-2019 16:28:18

Message de Rickey Gates du 27-02-2019Peter Pan, you got it back.
En voir plus

Veronica BravoVeronica Bravo
27-02-2019 15:56:45

Message de Veronica Bravo du 27-02-2019Operación check ✔️
Se rompió el tendón pero no el ❤️, es tiempo de que renazca el guerrero 🤺que llevamos dentro.. lloraras 😭, te angustiarás 🥵, pasarás días inciertos 🙄pero lo...
En voir plus

Julien ChorierJulien Chorier
27-02-2019 15:26:32

Message de Julien Chorier du 27-02-2019Faire du D+ pour le léopard des neiges, une bonne idée, non 😉
À dimanche à Val Thorens avec Dynafit , chaque mètre apportera 1 centime d’euro. Objectif 3000m 😅
En voir plus

Jasmin NunigeJasmin Nunige
27-02-2019 15:11:35

Message de Jasmin Nunige du 27-02-2019Einer meiner Träume ging in Erfüllung. Heliflug im Engadin. Bei schönstem Wetter und wundervollen Bergen und Gletschern. 🚁🤩
Gemeinsam mit meinen Eltern und meiner Schwester. Kurt Baumann Sandra Wagenführ
#engadin #wintertime #helibernina
Voir les 5 photos

Cristofer Clemente MoraCristofer Clemente Mora
27-02-2019 15:08:42

Message de Cristofer Clemente Mora du 27-02-2019Carreras que dejan huella Transgrancanaria

Foto Oliver EM #TGC2019 🇮🇨 💛

#trailrunning #timetoplay #grancanaria #islascanarias #latituddevida Salomon Running Suunto GranCanaria Islas Canarias
En voir plus

Carlos Sá - Ultra RunnerCarlos Sá - Ultra Runner
27-02-2019 15:05:38

Message de Carlos Sá - Ultra Runner du 27-02-2019carlossanatureevents.com : À conversa com o Amor
En voir plus

Anton KrupickaAnton Krupicka
27-02-2019 14:28:27

Message de Anton Krupicka du 27-02-2019Sub-zero sunrise strides.
En voir plus

Philipp BruggerPhilipp Brugger
27-02-2019 14:24:40

Message de Philipp Brugger du 27-02-2019great morning lap on my favorite training mountain 😉 the north face up and skiing down directly from the summit on the westside 👌
Millet Mountain Scarpa Spa Eliteclimb Blizzard Ski
Voir les 3 photos

Pablo VillaPablo Villa
27-02-2019 14:01:08

Message de Pablo Villa du 27-02-2019Entre la foto de ayer y esta, creo que estoy en bucle dando vueltas por el Roque Nublo 😂

📷 Quim Farrero ~ Trail #TGC2019
En voir plus

Dark HorseDark Horse
27-02-2019 13:33:22

Message de Dark Horse du 27-02-2019“Difficult roads often lead to beautiful destinations. The best is yet to come.”

Voir la vidéo

Candice BurtCandice Burt
27-02-2019 13:25:21

Message de Candice Burt du 27-02-2019Don’t like gels? Don’t eat gels. Fake food sucks. Real food is the key to my training and race plan. I hauled bags of My Spring Energy over the ocean...
En voir plus

Diego Pazos Diego Pazos "Zpeedy"
27-02-2019 13:03:23

Message de Diego Pazos Colourful lunch 😀✌️
Train well, train hard but don't forget to refuel with quality products 😉
.
#zpeedy #BowTieRunner
#healthyfood #lowcarb #gettingfitter
#takinoa #farmy #algorigin
En voir plus

Nicolas MartinNicolas Martin
27-02-2019 12:41:45

Message de Nicolas Martin du 27-02-2019"La force tranquille" qu'ils écrivent ! Merci à Nature Trail pour l'article à retrouver dans le dernier numéro qui sort aujourd'hui. Merci également à David Gonthier / Pixel en Cime...
En voir plus

Ester AlvesEster Alves
27-02-2019 12:30:04

Message de Ester Alves du 27-02-2019A recuperação faz-se de ação. O Corpo agradece.

Bom almoço
🚲🚲🚲🚲
En voir plus

Aurélia TRUELAurélia TRUEL
27-02-2019 11:57:33

Message de Aurélia TRUEL du 27-02-2019Scap Montélimar - Association de course à pied : Vous êtes dans la région, il y a plus qu'à venir 😉😊
En voir plus

Yulia BaykovaYulia Baykova
27-02-2019 11:56:56

Message de Yulia Baykova du 27-02-2019corriere.it : Scoprire sentieri sterrati tra i condomini, polmoni verdi in mezzo al cemento, scalinate e monumenti al posto delle vette da conquistare. Un modo nuovo di praticare il running,...
En voir plus

Andy SymondsAndy Symonds
27-02-2019 11:47:18

Message de Andy Symonds du 27-02-2019Highly recommended to consume and stock up on plenty of these over the next few weeks. Very soon their price could sky rocket under WTO baked bean import tarifs 😶
.
#Brexshit
En voir plus

Romeu GouveiaRomeu Gouveia
27-02-2019 11:29:19

Message de Romeu Gouveia du 27-02-2019Boas sensações, 2019 promete! 😋⚙️💪🏼

Na Serra do Açor todos os dias são bons dias para correr...
Desafio Picos do Açor 😍

Salomon Running l Suunto

#ProzisAthletes l Pizzaria Papo-Seco l Escaravelhos -...
En voir plus

Viktorija TomaševičienėViktorija Tomaševičienė
27-02-2019 10:37:13

Message de Viktorija Tomaševičienė du 27-02-2019Vasario 28 dieną papasakosiu kaip ten išvis gavosi, kad pradėjau bėgioti ir kaip "sugebėjau nusibėgioti" iki paros stadione 🤣
Susutinkam Sportpoint'e.
Voir la vidéo

Jordi Gamito BausJordi Gamito Baus
27-02-2019 10:33:45

Message de Jordi Gamito Baus du 27-02-2019Im ready for 2019.

Estoy listo para empezar de nuevo!
🌝 worktime⏳
#quererespoder👊💪 #workyourdreams🏃‍♂️💨 🔥 @compressport #csiathletes #Compressport
@clinicarihuma @vic_sports_afers
@powerbar_europe @corosglobal
@theelementscoconutwater @ledlenser_spain
@platjaroturisme @altrarunning
@altraeurope #embracethespace @neoniberiaoptic @epikasports
@nutriexper @matrixsolutions @altraspain
@sant_aniol @sixpro.eu
@fundacioforumterapeutic #crosscallmobile #trekkerx4 #shotwithtrekkerx4...
En voir plus

Christophe Le SauxChristophe Le Saux
27-02-2019 10:22:41

Message de Christophe Le Saux du 27-02-2019Les visites sur l'ile de Lantau continuent et nous montrent les merveilleux endroit que nous fera découvrir notre 100 km vendredi de Translantau - by Asia Sport Connection.

Tonio c est...
Voir les 12 photos

Helio FumoHelio Fumo
27-02-2019 10:05:02

Message de Helio Fumo du 27-02-2019Bom dia #psicorunner está semana é de descanso ou treino intensivo?
En voir plus

Maite Maiora ElizondoMaite Maiora Elizondo
27-02-2019 10:02:52

Message de Maite Maiora Elizondo du 27-02-2019💥Yeah💥
MIUT - Madeira Island Ultra Trail
De la Ultra-Trail World Tour será un viaje excelente para estirar las patas 🏃‍♀️
Realmente contenta de participar en este carreron🤩😍
Raidlight
Peugeot Etormobil
RS7 Articulaciones
.
Podoactiva Stance Pranarom...
En voir plus

Rolf Einar JensenRolf Einar Jensen
27-02-2019 09:39:25

Message de Rolf Einar Jensen du 27-02-2019Fort gjort å bi litt lei av regn og vind i februar, men i morra skjer det. Det bi fint vær igjen☀️

#noshortcuts #scottrunning #fischernorge #helgelandsparebank
En voir plus

Anna Comet PascuaAnna Comet Pascua
27-02-2019 09:33:50

Message de Anna Comet Pascua du 27-02-2019Anna Comet seguirá con Dynafit hasta 2022 - CMD Sport : Gracias Dynafit! Es un auténtico placer seguir formando parte de un equipo tan potente!

“Con la firma de este contrato,...
En voir plus

Ahmet ArslanAhmet Arslan
27-02-2019 08:36:10

Message de Ahmet Arslan du 27-02-2019Alanya Ultra Trail kayıtlarının kapanmasına 2 gün kaldı!

Last 2 days to register to Alanya Ultra Trail!

#register #alanyaultratrail #seasunrun
En voir plus

Maud CombarieuMaud Combarieu
27-02-2019 08:32:08

Message de Maud Combarieu du 27-02-2019Maud Combarieu a partagé 21 photos.
Voir les 21 photos

Marcin Świerc FanPageMarcin Świerc FanPage
27-02-2019 08:24:44

Message de Marcin Świerc FanPage du 27-02-2019Pierwszy start zbliża się wielkimi krokami 🏃‍♂️🇲🇽
Będzie to 👉 UltraTrail CerroRojo 4ta Edicion 👈

#MarcinSwiercTEAM
En voir plus

Pablo Criado TocaPablo Criado Toca
27-02-2019 08:23:55

Message de Pablo Criado Toca du 27-02-2019Cuando recibes estos dos misiles el día antes de irte a un viaje rápido a las altas montañas de un país lejano, es porque hay mucha gente detrás tuyo, que...
Voir les 2 photos

Salomon RunningSalomon Running
27-02-2019 07:56:00

Message de Salomon Running du 27-02-2019First pages of the 2019 trailrunning season had been written last weekend at Transgrancanaria 💪 Congratulations to everyone who crossed the line after the brutal 128km! Special 👋 to the...
Voir les 4 photos

Nico Bouvier-GazNico Bouvier-Gaz
27-02-2019 07:54:11

Message de Nico Bouvier-Gaz du 27-02-2019Retour 20 ans en arrière, depuis le matériel a grandement évolué !!! Côté sportif, quelques noms sont toujours présents, à l'image de Ricardo Mejia Hernandez au palmarès impressionnant 💪
Voir la vidéo

Message de Shannon-Leigh - Endurance Athlete du 27-02-2019Never give up💜
En voir plus

Message de Shannon-Leigh - Endurance Athlete du 27-02-2019One last hard workout before I race the @Mountain To Surf Marathon. I needed that today to calm my mind. #runformentalwellbeing
I find Vertex Altitude Training has truly helped my fitness....
Voir la vidéo

Arthur Joyeux-BouillonArthur Joyeux-Bouillon
27-02-2019 07:09:16

Message de Arthur Joyeux-Bouillon du 27-02-2019Adepte des sorties à jeun au lever du jour ? On attaque la journée du bon pied 🏃🏼‍♂️☀️💯
.
#sport #morning #trail #trailrunning #ultratrail #courseapied #training #race #course #montagne #savoie #mountains #instarunners...
En voir plus

Thibaut BaronianThibaut Baronian
27-02-2019 06:57:28

Message de Thibaut Baronian du 27-02-2019Faciès des mauvais jour ! #fissuredecotelettes 🤕🤯😰

#chuteàlavant #race #ubaye #salomonrunning #timetoplay #keepgoing #trail #running #lover #besançon #salomon


Salomon Running
@grandbesancon_monagglo
openrunner
Punch Power
Topodetrail
Jubiles
Suunto
@petzlrunning
@gsfproprete
Ville de Besançon
Voir la vidéo

Lucy BartholomewLucy Bartholomew
27-02-2019 06:34:31

Message de Lucy Bartholomew du 27-02-2019Wednesday, hump day!
it’s been crazy so far getting ready for the camp i am holding this weekend but it feels good to still tick the training boxes!

I can’t...
En voir plus

Landie GreylingLandie Greyling
27-02-2019 06:04:24

Message de Landie Greyling du 27-02-2019Doing your best is more important than being the best 🙌
.
.
.
#wednesdaywisdom #beyourbest
En voir plus

Caine WarburtonCaine Warburton
27-02-2019 05:20:46

Message de Caine Warburton du 27-02-2019🇦🇺Australian made✅
🇦🇺Australian owned ✅
Endura Sports Nutrition

#aussie #nutrition #for #us
#trailrunning #run
Voir la vidéo

Gary RobbinsGary Robbins
27-02-2019 05:18:59

Back in December, on one of my last runs before the stress fracture, I was treated to a spectacular cloud show over the North Shore.

Caine WarburtonCaine Warburton
27-02-2019 04:08:28

Message de Caine Warburton du 27-02-2019Hump day happiness!!! 🏃‍♂️⛰☺️
#timetoplay #trailrunning #skyrunning
En voir plus

Vajin ArmstrongVajin Armstrong
27-02-2019 02:29:18

Message de Vajin Armstrong du 27-02-2019What a fantastic weekend that was at Old Ghost Ultra. An amazing course, wonderful organisation and a beautiful community of runners and supporters makes this a real highlight of New...
Voir les 4 photos

Rickey GatesRickey Gates
27-02-2019 01:19:25

Message de Rickey Gates du 27-02-2019R•E•S•P•E•T•O
Learning the basics here in Oaxaca.
En voir plus

Accès aux messages par jour

February 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

January 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31