ç à Þ.net/news

Trail / Mountain

Les dernières actus trail :

Rickey GatesRickey Gates
07-03-2019 23:50:03

Message de Rickey Gates du 07-03-2019I’m taking on another street project in a couple days. Any guesses where??
#everysinglestreet
#timetoplay
En voir plus

Anna Mae FlynnAnna Mae Flynn
07-03-2019 23:48:05

Message de Anna Mae Flynn du 07-03-2019Raining first, then sleet, up up into the snow, snowing harder, getting colder, soaked. Just as I was beginning to start wallowing the sky cleared. Elated, thawing, rejoicing as I...
En voir plus

Viktorija TomaševičienėViktorija Tomaševičienė
07-03-2019 23:44:01

Message de Viktorija Tomaševičienė du 07-03-2019Antroji trail bėgimo stovyklos diena Madeiroje buvo kontrastų diena. Iš saulėto ir šilto Funšalio - miesto, kuriame pakilimą renki nori ar nenori lėkėm į aukštai įrengtą Rabacal ir 25...
Voir les 20 photos

Sange SherpaSange Sherpa
07-03-2019 22:12:04

Message de Sange Sherpa du 07-03-2019Bien arrivé en Guadeloupe
J’ai trouvé la meilleure façon de m'acclimater✌️
Voir les 8 photos

Rickey GatesRickey Gates
07-03-2019 22:01:39

Message de Rickey Gates du 07-03-2019Hey! I've got a challenge for you! Try taking on this Every Single Street project. It doesn't have to be as massive as San Francisco. It can be your neighborhood,...
Voir la vidéo

Anna FrostAnna Frost
07-03-2019 21:58:35

Message de Anna Frost du 07-03-2019Happy International Women's Day! To all the women who have inspired, and to all the men who have encouraged! #internationalwomensday #madedifferent Icebreaker
https://southernchronicles.icebreaker.com/features/the-women-of-southern-chronicles/
Voir la vidéo

Eirik HaugsnesEirik Haugsnes
07-03-2019 21:49:17

Message de Eirik Haugsnes du 07-03-20193.økt✅ @ Finnsnes, Norway
En voir plus

Clare GallagherClare Gallagher
07-03-2019 21:25:57

Message de Clare Gallagher du 07-03-2019Breaking: Fossil Fuels Choke Denver With Air Quality 3 Times Worse Than Beijing : Colorado: we are experiencing increasingly bad air. I'm taking notes for the next time I vote....
En voir plus

Sonia EscuriolaSonia Escuriola
07-03-2019 21:10:00

Message de Sonia Escuriola du 07-03-2019Pues en unas horas empezamos una nueva aventura!!! Tres etapas...120km, en casa, con mi gente, haciendo lo que más me gusta..disfrutar de la montaña, sufrir en la montaña, y sobretodo...
En voir plus

Guillaume TIRELGuillaume TIREL
07-03-2019 21:04:18

Message de Guillaume TIREL du 07-03-2019Footing qui se finis en kilomètre vertical: les 2 Alpes/ Vénosc.

#trail #trailrunning #trailrun #running #courseapied #runningcommunauty #trailfrance #run #running
En voir plus

Nerea Martinez UrruzolaNerea Martinez Urruzola
07-03-2019 20:50:52

Message de Nerea Martinez Urruzola du 07-03-2019"Los hombres se hacen. Las montañas están hechas ya" ⛰️🏃‍♀️💪😍
📷 KbraloK
#cdetpedrezuela #recuperationsport #agoteam #alfredogomezosteopatia #nordicfitnesses #totalsportses #totumsport #euskalraid #clubnordiccrossmadrid
Voir les 6 photos

Maud CombarieuMaud Combarieu
07-03-2019 20:48:33

Message de Maud Combarieu du 07-03-2019ARANTZAKO MENDI LASTERKETA 2019 : Jone Zelaieta ... Ikusi zaitut!!!!
Aurten? ... Zer? Egingo dugu? Sarakotrio biharamunean dago, baina ez da larria ala?.... ;) ;) ;) :) :)
En voir plus

Maud CombarieuMaud Combarieu
07-03-2019 20:29:32

Message de Maud Combarieu du 07-03-2019Ça, c'était le week-end dernier!
Cette semaine, place à la récupération avant le fameux @senpereko trail de dimanche! Un 21 plutôt rapide, il faudra garder de la relance sur toutes les...
En voir plus

Christophe Le SauxChristophe Le Saux
07-03-2019 20:25:00

Message de Christophe Le Saux du 07-03-2019Nouvelle Zélande.
Les reconnaissances du 5 ème défis du #7wildtrails se passent bien .
Hier 55 km et 1800 m + en mode rando course en 8h30 .
Cri cri ,JM,Étienne,...
Voir les 11 photos

Gary RobbinsGary Robbins
07-03-2019 20:06:45

I've been feeling a little lost over this last week, since the inevitable news from my recent CT scan that I'm sidelined from running for at least a few more...

Cristofer Clemente MoraCristofer Clemente Mora
07-03-2019 20:00:52

Message de Cristofer Clemente Mora du 07-03-2019Un reto: de Cala Tuent al Puig Major, la cima de la Serra de Tramuntana. 28,7 km 🚵‍♂️ vs 6,95 km 🏃‍♂️. Franck Schleck vs Tòfol Castanyer. Ciclismo vs trail....
Voir la vidéo

Yann NourryYann Nourry
07-03-2019 19:54:14

Message de Yann Nourry du 07-03-2019Trail des Cabornis : les Monts d’Or en long en large et en travers ! | Team Trace de Trail : Retour sur ma participation et celle de mon camarade...
En voir plus

Veronica BravoVeronica Bravo
07-03-2019 19:34:50

Message de Veronica Bravo du 07-03-2019El movimiento es vida!!!
9 días post cirugía 🤕 y aquí estamos, comenzando con el acondicionamiento físico, control neuromuscular del core, pero todo adaptándolo a la limitación del pie🦶💪🏼.
Cuéntame, que...
En voir plus

Pablo VillaPablo Villa
07-03-2019 19:19:31

Message de Pablo Villa du 07-03-2019Y después del carnaval, seguimos de verbenita 💪😂 C.E.A.R.D León

WTP Nike 226ers Suunto
En voir plus

Pau CapellPau Capell
07-03-2019 18:59:49

Message de Pau Capell du 07-03-2019🔺L’art de viure🔺
Perquèt viure és això: una obra d’art encara per pintar

El arte de vivir 🤘🏽Porqué vivir es eso: una obra de arte aún por pintar

📍The art of living
#neverstopexploring
📸...
En voir plus

Germain GrangierGermain Grangier
07-03-2019 18:53:22

Message de Germain Grangier du 07-03-2019Up the butt crack today ❄️⛷️

Dynastar
Garmin France
Petzl
Chullanka
En voir plus

Candice BurtCandice Burt
07-03-2019 18:46:25

Message de Candice Burt du 07-03-2019Podcast episode is live and it goes deeeeep! Rob Steger interviewes me for his awesome podcast “Training for Ultra” and we dig into my background... deeper than I think I’ve...
En voir plus

Emelie ForsbergEmelie Forsberg
07-03-2019 18:14:37

Message de Emelie Forsberg du 07-03-2019Athlete; yes; smallfarmer; yes! The best super market is the veggie garden or just the wild garden with all the herbs and weeds to eat ❤️ To cook meals with...
Voir les 7 photos

Andrea HuserAndrea Huser
07-03-2019 17:41:14

Message de Andrea Huser du 07-03-201917 and 18 years ago I was with the Stöckli Bike Team here in Mallorca. We tramped with the racing bike almost every corner of the island to prepare for...
Voir les 2 photos

Philipp ReiterPhilipp Reiter
07-03-2019 17:34:00

Message de Philipp Reiter du 07-03-2019onTOUR because it's still winter...at least higher up in the mountains 😅
En voir plus

Emilie LecomteEmilie Lecomte
07-03-2019 17:22:08

Message de Emilie Lecomte du 07-03-2019Aude Trails Cathares: La seule et unique organisation originaire de l'Aude, et à l'initiative de la première édition d'un Trail en Pays Cathares !
Personnellement je suis tombée littéralement amoureuse...
Voir les 4 photos

Salomon RunningSalomon Running
07-03-2019 16:33:33

Message de Salomon Running du 07-03-2019Rickey Gates is challenging YOU to run every single street in your own city.
From 9th March we will be following his ESS Vol. 2 for 9-days, so check out his...
Voir la vidéo

Arthur Joyeux-BouillonArthur Joyeux-Bouillon
07-03-2019 16:33:28

Message de Arthur Joyeux-Bouillon du 07-03-2019"Une heure avant il faisait beau, une heure après aussi..." dixit @frederic_aili 😂🏃🏼‍♂️❄️❄️
.
#winter #morning #trail #trailrunning #ultratrail #courseapied #play #training #race #course #montagne #savoie #mountains #instarunners #nature #snow #morning...
En voir plus

Ellie GreenwoodEllie Greenwood
07-03-2019 15:25:10

Message de Ellie Greenwood du 07-03-2019"You might not have what you want, but don't waste what you have'.

Went out hard, didn't wobble too much in the middle, need to work on my finish (so I...
En voir plus

Eirik HaugsnesEirik Haugsnes
07-03-2019 15:22:17

Message de Eirik Haugsnes du 07-03-20192.økt ✅ #kvittind #midttroms #rando #randonee #skitrabber #crazyidea @ Finnsnes, Norway
En voir plus

Jordi Gamito BausJordi Gamito Baus
07-03-2019 15:04:49

Message de Jordi Gamito Baus du 07-03-2019Nos vemos en la @zurichmaratobcn mañana amigos!
PowerBar

Photo by @revistatrail @quimfarrero
En voir plus

Nahila Hernandez San JuanNahila Hernandez San Juan
07-03-2019 14:44:24

Message de Nahila Hernandez San Juan du 07-03-2019Si quieres conversar conmigo sobre el mundo del deporte y de correr!
¡Será un gusto platicar con las corredoras de la 15a #CarreraBonafont2019 ! Nos vemos en la entrega de paquetes...
En voir plus

Renaud RouanetRenaud Rouanet
07-03-2019 14:17:44

Message de Renaud Rouanet du 07-03-2019En attendant, je patiente et je teste 😬: marche active en côte sur tapis @nordictrack. Pas de douleur !! Top 😉. ...
En voir plus

Luis Alberto HernandoLuis Alberto Hernando
07-03-2019 14:16:11

Message de Luis Alberto Hernando du 07-03-2019Así fue y así se lo hemos contado...
En voir plus

Dark HorseDark Horse
07-03-2019 14:15:40

Message de Dark Horse du 07-03-20196 Best Breakfasts for Fat Loss (and Muscle Building) : No need to starve yourself ~
En voir plus

François D'haeneFrançois D'haene
07-03-2019 14:13:02

Message de François D'haene du 07-03-2019Un bon décrassage des tuyaux à quelques jours de la Pierra Menta ! 😅

Les voyants semblent aux verts avec de bonnes sensation sur un effort de 23min 33 qui...
Voir les 2 photos

Ryan SandesRyan Sandes
07-03-2019 13:42:45

Message de Ryan Sandes du 07-03-2019Year of the headband. Yes or No?
📷: @kevinsawyer | Red Bull Content Pool
En voir plus

Carlos Sá - Ultra RunnerCarlos Sá - Ultra Runner
07-03-2019 13:01:06

Message de Carlos Sá - Ultra Runner du 07-03-2019#Repost @fozcoa_douro_trailadventure
• • • • •
🇬🇧🏃‍♂🏃‍♀ In October 2018 a unique moment took place in the Douro Valley.
Over an 8-day period athletes from 8 different countries, made their home here,...
Voir la vidéo

Marcin Świerc FanPageMarcin Świerc FanPage
07-03-2019 12:58:44

Message de Marcin Świerc FanPage du 07-03-2019Już za chwile premiera #DobryStart ❤️⛰👌
Dziękuje Beata Sadowska za zaproszenie 🤗
Szukajcie na Onet 👍

#MarcinSwiercTEAM
En voir plus

Mira RaiMira Rai
07-03-2019 12:24:17

Message de Mira Rai du 07-03-2019संर्घषको फल मिठो हुन्छ । https://www.onlinekhabar.com/2019/03/748085?utm_source=Facebook&utm_medium=FBpage1
En voir plus

Ester AlvesEster Alves
07-03-2019 12:14:15

Message de Ester Alves du 07-03-2019Algoritmo da Champions

Hoje durante o treino tive de explicar a dois benfiquistas o Algoritmo da Champions

Algoritmo é uma sequência finita de ações executáveis que visam obter uma solução para um...
En voir plus

Eirik HaugsnesEirik Haugsnes
07-03-2019 12:09:18

Message de Eirik Haugsnes du 07-03-20191.økt ✅ #langrenn #silsandmarka #midttroms #vinterferie
En voir plus

Nico ValsesiaNico Valsesia
07-03-2019 11:55:32

Message de Nico Valsesia du 07-03-2019Cartolina d'alta quota... 😌🏔

#NicoValsesia 🎿 #LaFaticaNonEsiste

#siggitalia #sigg SIGG
En voir plus

Sylvain CourtSylvain Court
07-03-2019 11:51:58

Message de Sylvain Court du 07-03-2019🏔Snow’run so fun ❄️

Team Oxsitis Odlo | Odlo | Isostar France | Thuasne Sport| Playsharp
En voir plus

Jonathan WyattJonathan Wyatt
07-03-2019 11:25:55

Message de Jonathan Wyatt du 07-03-2019Winter ❄️ moving on!
En voir plus

Yeray DuránYeray Durán
07-03-2019 09:48:19

Message de Yeray Durán du 07-03-2019Una de mis fotos favoritas del último Half Marathon Des Sables Peru 😍

Este año me planteo seriamente volver al desierto... ¿Marruecos, Fuerteventura, Perú? 🤔 Se aceptan sugerencias 😏

👕 WAA Ultra...
En voir plus

Marcin Świerc FanPageMarcin Świerc FanPage
07-03-2019 09:12:51

Message de Marcin Świerc FanPage du 07-03-2019Do Szczawnicy dobrze pojechać na początek sezonu ⛰🏃‍♂️✅ Biegi w Szczawnicy to obowiązkowy punkt 👌 wygrałem tu 🥇🥇🥇🥇 i przed każdym startem robiłem rekonesans trasy🏃🏻‍♂️🏔
Tym razem możecie dołączyć i wraz...
En voir plus

Landie GreylingLandie Greyling
07-03-2019 09:02:51

Message de Landie Greyling du 07-03-2019It’s not always mountains and pretty views.. sometimes you just have to get the job done. Floating 200s in Faerie Glen from my Gran’s house. Brings back so many memories...
En voir plus

Sange SherpaSange Sherpa
07-03-2019 08:46:16

Message de Sange Sherpa du 07-03-2019✈️Direction Gouadeloupe pour « La Trace du Nord Basse Terre 154km » la où j’avais cassé mon poignet en 2017. J’espère pouvoir rentrer cette année avec meilleurs souvenirs 😂

Instinct Trail...
Voir les 5 photos

François D'haeneFrançois D'haene
07-03-2019 07:37:52

Message de François D'haene du 07-03-2019La semaine passée c’était ski de randonnée en mode aventure.... cette semaine on se remet à bloc pour préparer la Pierra Menta qui arrive!! 🔥🔥🔥

Dans tous les cas on pousse...
En voir plus

Kamil Leśniak - fanpageKamil Leśniak - fanpage
07-03-2019 07:18:00

Message de Kamil Leśniak - fanpage du 07-03-2019Zdjęcie pochodzi z roku 2018 kiedy miałem jeszcze 25 lat! Piękne czasy - człowiek młody, jurny, mniej siedział w internecie, więcej przebywał na świeżym powietrzy. Kumacie te klimaty?

Zdjęcie pochodzi...
En voir plus

Diego Pazos Diego Pazos "Zpeedy"
07-03-2019 06:58:20

Message de Diego Pazos Interval training today for DADDY 😀
So time to support him and show him how we do that 😍
.
#zpeedy #BowTieRunner #daddysboy #daddyandson #daddyandme #cuteness #runningboy #track #trackandfield #compressport
@runningterritory
@worlderunners
@runningworld
En voir plus

Aurélien Dunand-pallazAurélien Dunand-pallaz
07-03-2019 06:58:01

Message de Aurélien Dunand-pallaz du 07-03-2019Second "tirage de bourre" en 5 jours, avec "Le Grand" 😅

Cette fois-ci, il m'a eu… 😜😝🤣

La belle dans une semaine ⚡️ Hein François D'haene ❓
🔜 Pierra Menta 💪

📸 Jl Bal...
Voir les 2 photos

Nicolas MartinNicolas Martin
07-03-2019 06:47:26

Message de Nicolas Martin du 07-03-2019L'histoire ne dit pas si le chien a attaqué la neige avec l'avant des pattes.

📷 David Gonthier / Pixel en Cime pour Nature Trail

HOKA ONE ONE | BV Sport France...
En voir plus

Thomas LorblanchetThomas Lorblanchet
07-03-2019 06:32:11

Message de Thomas Lorblanchet du 07-03-2019À J+4, les escaliers sont abordés maintenant en marche avant 😅 Je me laisse encore un jour avant de remettre les baskets aux pieds.
➡️ MES RECOMMANDATIONS : 1 jour...
En voir plus

Salomon RunningSalomon Running
07-03-2019 06:21:24

Message de Salomon Running du 07-03-2019As more wet and dirty your shoes are,
as better your run was? Can you confirm? 😬

Stian Angermund-Vik is flying down some proper 🇳🇴 trails...
Voir la vidéo

Message de Jonathan Parise team trail isostar du 07-03-2019Station de Trail Ossau Pyrénées ski à Station Artouste stage ISOSTAR
En voir plus

Lucy BartholomewLucy Bartholomew
07-03-2019 06:15:01

Message de Lucy Bartholomew du 07-03-2019Last weekend I ran a camp.
It’a taken me this long to actually sit down and write about it because since then I have flown to NZ and spent many hours...
En voir plus

Markus KröllMarkus Kröll
07-03-2019 05:01:48

Message de Markus Kröll du 07-03-2019Freue mich sehr euch zu 💯% zu unterstützen, beim 1. Trailrunnig-Camp vom 24.5-26.5 in Mayrhofen / Hippach im Zillertal Mayrhofen Ultraks Zillertal Zillertal.at Zillertaler Steinbockmarsch
En voir plus

Caine WarburtonCaine Warburton
07-03-2019 03:49:07

Message de Caine Warburton du 07-03-2019It’s @suunto World Vertical Week.
I got some vert today, have you got yours? 🏃‍♂️⛰

#suunto #vertical #mountains #trailrunning #skyrunning
En voir plus

Mira RaiMira Rai
07-03-2019 01:04:13

Message de Mira Rai du 07-03-2019SUPPORT ME: I am converting my own training kilometres to fund the future of Nepalese female athletes. Please click the link to see how! Thank you. Namaste!
https://bravera.co/exchange-empower-one-woman-one-month-2019/mira-744
En voir plus

Accès aux messages par jour

March 2019
01 02 03 04 05 06 07

February 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28