ç à Þ.net/news

Trail / Mountain

Les dernières actus trail :

Veronica BravoVeronica Bravo
25-03-2019 22:50:25

No importa lo que la vida te de, TU da más!
Buen inicio de semana 💪🏼💦
.
.
#dontgiveupstaystrong #rehabilitacion #energy #resiliencia #chicasalomon #timetoplay

Sage CanadaySage Canaday
25-03-2019 22:31:04

Message de Sage Canaday du 25-03-2019Turn and Burn! #trackworkout of 4 x 1600m ‘s and a few 200m reps yesterday...mainly just for leg turnover as a #marathontraining taper workout. Sea level allows me to run...
En voir plus

Nerea Martinez UrruzolaNerea Martinez Urruzola
25-03-2019 21:28:25

Message de Nerea Martinez Urruzola du 25-03-2019"Aquí no hay lineas de meta, así que disfruta del recorrido" ⛰️🏃‍♀️😍
📷 KbraloK
#cdetpedrezuela #recuperationsport #agoteam #alfredogomezosteopatia #nordicfitnesses #totalsportses #totumsport #euskalraid #clubnordiccrossmadrid #veganwarriors #euforiadelcims
En voir plus

Manuel MerillasManuel Merillas
25-03-2019 21:03:36

Message de Manuel Merillas du 25-03-2019Hoy Vicente(el tío calambres) me a recordado como fueron mis inicios como corremontes 😂

El Cucureto 1640 de altura,con 2,4km y 1240+/- ,que en la primera subida tarde 44 min!! Y...
En voir plus

Dylan BowmanDylan Bowman
25-03-2019 20:55:49

Message de Dylan Bowman du 25-03-2019Stoked to partner up with my good friend and @thenorthface teammate, @swansonseth at this weekend’s Elk Mountain Grand Traverse — a legendary 40 mile ski mountaineering race from Crested Butte...
En voir plus

Núria PicasNúria Picas
25-03-2019 20:48:39

Message de Núria Picas du 25-03-2019Coll de la Trava📍1.480 mts (Alt Urgell, Catalunya) 🚴🏼‍♀️💚🚴🏼‍♀️
Cap de setmana farcit de quilòmetres amb bona companyia.
Manresa - La Seu d'Urgell 👇🏻
152km • 3.000+ • 6h 24'
En voir plus

Marcin Świerc FanPageMarcin Świerc FanPage
25-03-2019 20:45:23

Message de Marcin Świerc FanPage du 25-03-2019Dziś kiepska pogoda 🌧💦 ale jak sprzęt daje komfort 👌to warunki nie są straszne 🤗

#MarcinSwiercTEAM
En voir plus

Erik ClaveryErik Clavery
25-03-2019 20:40:16

Après un week-end chargé, avec notamment :
Le départ des Les 6H De Vallet samedi midi sous le soleil;
Intervention/entraînement dans une super ambiance auprès du club d'Herbauges Athlé 44 à Bouaye...

Arnaud BoninArnaud Bonin
25-03-2019 20:32:58

Message de Arnaud Bonin du 25-03-2019Voici ce qui m’attend demain...
L’avantage avec cette montre c’est qu’on peut tout programmer à l’avance, même les séances difficiles concoctées par Adrien Seguret !
Garmin France #garmin #fenix5plus #scottrunning #nopainnogain
Voir la vidéo

Caine WarburtonCaine Warburton
25-03-2019 20:08:35

Message de Caine Warburton du 25-03-2019Brilliant sunrise over our track session today. Such a great way to start the day with these lot! Stoked!

Session was:
Warm up +drills and strides
10x400m on 60sec rest.
Cool down.

#instafit #run...
En voir plus

Stéphane BrogniartStéphane Brogniart
25-03-2019 19:25:46

Message de Stéphane Brogniart du 25-03-2019🆕 𝗟𝗲𝘀 𝗺𝗮𝗿𝗶𝗻𝗶𝗲̀𝗿𝗲𝘀 𝗘𝘁𝗮𝗿𝗰𝗼𝘀 / 𝗖𝗲𝗿𝗮𝗺𝗶𝗾 𝘀𝗼𝗻𝘁 𝗱𝗶𝘀𝗽𝗼𝗻𝗶𝗯𝗹𝗲𝘀 !

Ca y est ! Grâce à la collaboration de Thiery Heim, la toute 1ère collection de tee-shirts #Etarcos by Ceramiq sont disponibles...
En voir plus

Anna Comet PascuaAnna Comet Pascua
25-03-2019 19:04:47

Message de Anna Comet Pascua du 25-03-2019Sometimes it’s hard, sometimes it hurts, but this warm at the finish line heals.

😊 Gràcies! 🙌🏼

#trailrunning #teamwork #selecciocatalana @

Pic: D&R Fotografia Trailcyl

Rafa Flores Andreu #albertcarrere
Dynafit
The Elements Coconut...
En voir plus

Rob KrarRob Krar
25-03-2019 18:44:03

Message de Rob Krar du 25-03-2019I’m far from a prolific Strava user but certainly appreciate the value and insight it can provide. And now, in a sign of strange times, I have my own Smartwool...
En voir plus

Germain GrangierGermain Grangier
25-03-2019 18:25:50

Message de Germain Grangier du 25-03-2019Quelques images d'hier entre isola 2000 et la cime de la Bonette en ski de randonnée ⛷️
Une belle traversée de la partie nord du massif du Mercantour qui, chaque jour,...
En voir plus

Antoine GuillonAntoine Guillon
25-03-2019 18:19:47

Message de Antoine Guillon du 25-03-2019Quel tour !!
Vous avez vu quelques images de ce périple éblouissant, c'est le mot :-) du soleil en plein, et des vues à n'en plus finir de courir !
Bravo...
En voir plus

Salomon RunningSalomon Running
25-03-2019 18:10:00

Message de Salomon Running du 25-03-2019We just wanna say: Congratulations Emelie Forsberg & Kilian Jornet for your little daughter! 😍

#TimeToPlay
Voir la vidéo

Torstein TengsareidTorstein Tengsareid
25-03-2019 18:03:34

Message de Torstein Tengsareid du 25-03-2019Ydmyk og takknemlig for den fantastiske jobben som gjengen ved Klinikk for Alle Egersund legger ned for at jeg skal kunne prestere best mulig på trening og i konkurranse.

#sponsor#reklame#takknemlig
En voir plus

Message de Shannon-Leigh - Endurance Athlete du 25-03-2019It was a wet rainy day on Kepler track yesterday!💜
En voir plus

Andy SymondsAndy Symonds
25-03-2019 17:37:48

Message de Andy Symonds du 25-03-2019🇬🇧

If you hold a British passport and are disgusted by what an absolute mess the GB government are making of our country then please join me in signing this petition...
En voir plus

Christophe Le SauxChristophe Le Saux
25-03-2019 17:33:56

Message de Christophe Le Saux du 25-03-2019Tour de l'île de minorque sur le gr 223 .
185 km en 4 jours .
Encore un grand merci à Philippe et Unifer pour ce super stage.

RaidLight @Unifer Team Globetrailers
Voir la vidéo

Kamil Leśniak - fanpageKamil Leśniak - fanpage
25-03-2019 17:27:15

Message de Kamil Leśniak - fanpage du 25-03-2019Weekend bardzo zadowalający treningowo i nie tylko!

Głównie skupię się na ''nie tylko''. Wiecie, że mam trenera, a nim jest Artur Kern z Hrubieszowa. Nie wiem gdzie to jest dokładnie,...
En voir plus

Message de Shannon-Leigh - Endurance Athlete du 25-03-2019Made it to @luxmore hut last night @kepler, raining and so not sure if we can go in today with weather warnings of high winds on mountain. What a beautiful...
En voir plus

Cristofer Clemente MoraCristofer Clemente Mora
25-03-2019 17:11:22

Message de Cristofer Clemente Mora du 25-03-2019Gran fin de semana con la familia #SalomonIATI

Foto Sergio Villalba studio

Visit Tenerife Salomon Suunto IATI Seguros
En voir plus

Jessica PardinJessica Pardin
25-03-2019 17:00:18

Message de Jessica Pardin du 25-03-2019Wahou, ça fait quand même une belle petite montée depuis le plat tout en bas 👇!!!
J’ai bien fait de prendre les bâtons 😅!
Trail des Petites Roches
La Sportiva

📷montée du funiculaire du...
En voir plus

Thomas CardinThomas Cardin
25-03-2019 16:17:14

Message de Thomas Cardin du 25-03-2019C'est parti pour une semaine d'entrainement en vue du Trail de la drôme 🏃‍♂️🔥
Le plus dur en ce moment c'est pas de courir mais c'est de gérer le sommeil et...
En voir plus

Scott JurekScott Jurek
25-03-2019 16:02:49

Message de Scott Jurek du 25-03-2019‪Fired up to be in 🇵🇱Warsaw and Sofia🇧🇬 this week! Tomorrow 27.03 group run at 10:00-11:30 from LAAB in Warsaw, evening presentation, signing at 18:00-20:00 at LAAB. Dawaj! ‬
‪And 27-28.03...
Voir la vidéo

Nathalie MauclairNathalie Mauclair
25-03-2019 15:52:18

Message de Nathalie Mauclair du 25-03-2019Ce matin j'ai testé le programme que je propose aux entreprises pour favoriser la pratique de l'activité physique aux salariés.

Educ'forme : lever les freins et les croyances négatives...
En voir plus

Clare GallagherClare Gallagher
25-03-2019 13:54:44

Message de Clare Gallagher du 25-03-2019It’s been a week! To running in an otherworldly Joshua tree oasis, called Conglomerate Mesa (not pictured, use your imagination for now), with the rad nonprofit Friends of the Inyo...
En voir plus

Cat BradleyCat Bradley
25-03-2019 13:38:06

Message de Cat Bradley du 25-03-2019Broken, not beaten? Beaten not broken? I can't remember what the saying is. Both seem pretty appropriate to me. I quickly realized as the start of SB9T that 6 weeks...
En voir plus

Francesca CanepaFrancesca Canepa
25-03-2019 13:17:12

Message de Francesca Canepa du 25-03-2019RIFLESSIONI SUL CONCETTO DI GRUPPO

Io non sono precisamente persona particolarmente amante del concetto di “gruppo”.
Direi piuttosto che suscita in me un’immediata, potente avversione.

Odio il gruppo, in linea di massima.
In...
En voir plus

Marco OlmoMarco Olmo
25-03-2019 13:15:30

Vicente Juan GarcíaVicente Juan García
25-03-2019 12:36:09

Message de Vicente Juan García du 25-03-2019👋🏼 Un saludo a tod@s desde lo alto del Veleta!!! A por la semana!!! ⚡️
Voir la vidéo

Adrien MichaudAdrien Michaud
25-03-2019 12:18:07

Message de Adrien Michaud du 25-03-2019Photo2trail.fr cyrille quintard aux commandes pour un shooting photo avec la team black and yellow samedi sur les hauteurs d' Annecy
En voir plus

Pablo VillaPablo Villa
25-03-2019 12:10:58

Message de Pablo Villa du 25-03-2019A por la última semana de marzo 💪

El Valle Trail Real Federación Española de Atletismo Federación de Atletismo de Castilla y León
En voir plus

Oihana KortazarOihana Kortazar
25-03-2019 11:36:20

Message de Oihana Kortazar du 25-03-2019Ellos son el mejor trofeo que podría levantar.

Jaso dezakedan saririk onena dira.
😍 Tres Valles Salomon Suunto Jon Agirrezabalaga
En voir plus

Lucie JamsinLucie Jamsin
25-03-2019 11:18:56

Message de Lucie Jamsin du 25-03-2019Merci pour ce clin d’œil 🥂
En voir plus

Helio FumoHelio Fumo
25-03-2019 11:10:54

Message de Helio Fumo du 25-03-2019#Psicorruner Não faças do medo um arrependimento futuro! Boa Semana!
En voir plus

Gediminas GriniusGediminas Grinius
25-03-2019 11:07:38

Message de Gediminas Grinius du 25-03-2019fifty seconds of lithuanian spring
Voir la vidéo

Landie GreylingLandie Greyling
25-03-2019 10:40:06

Message de Landie Greyling du 25-03-2019Let the adventure begin.. Little did I know how much meaning these words and other emotions would get the last 6 months. Being a mom has showed me what loving,...
En voir plus

Stian Angermund-VikStian Angermund-Vik
25-03-2019 10:37:52

Message de Stian Angermund-Vik du 25-03-2019Fantastic start of the week
Salomon Running
En voir plus

Xavier ThevenardXavier Thevenard
25-03-2019 10:33:01

Message de Xavier Thevenard du 25-03-2019Les tussilages sont de sortie, il est temps de ressortir la bicyclette ! 👌🌼🚴‍♂️

ESI Ecole de ski l ASICS l CamelBak l Julbo Eyewear l Baouw Organic Nutrition
En voir plus

Landie GreylingLandie Greyling
25-03-2019 10:26:29

Message de Landie Greyling du 25-03-2019Hout Bay Challenge to host SA Trail Running Championships | IOL : Thanks Stephen Granger for always making sure our sport gets credited in the media!! https://www.iol.co.za/sport/athletics/hout-bay-challenge-to-host-sa-trail-running-championships-20024397
En voir plus

Céline LafayeCéline Lafaye
25-03-2019 09:33:30

Message de Céline Lafaye du 25-03-2019Regroupement team ce WE à Grenoble.... trop bien de revoir tout le monde...
En voir plus

Sébastien ChaigneauSébastien Chaigneau
25-03-2019 09:07:43

Message de Sébastien Chaigneau du 25-03-2019😁 ce matin au bureau .. Désolé fallait que je vous montre ⛰

🇬🇧 This morning at my office .. sorry I had to show you 👌

The North Face/ OVERSTIM.s sports...
En voir plus

Thomas LorblanchetThomas Lorblanchet
25-03-2019 09:02:34

Message de Thomas Lorblanchet du 25-03-2019De retour à la maison avec le printemps en ligne de mire, de quoi préparer un peu les cuisses pour cet été alpin.

📷 Mickaël Mussard - Photographe
En voir plus

Yoann StuckYoann Stuck
25-03-2019 08:50:07

Message de Yoann Stuck du 25-03-2019Prêt à attaquer la semaine ! Toujours regarder devant soi et croire en ses rêves, je me le répète souvent. Je préfère rechercher l’inaccessible afin de ne jamais être dessus....
En voir plus

Message de Azara Garcia de los Salmones Marcano du 25-03-2019Azara García de los Salmones y Zaid Ait Malek ganan ‘sin cadena’ en El Valle Trail - infoTrail : 'Sin cadena', así ganaron Azara Garcia de los Salmones Marcano y...
En voir plus

Nicolas MartinNicolas Martin
25-03-2019 07:55:05

Message de Nicolas Martin du 25-03-2019Tout pour une bagarre à l’ancienne.
Merci John Lherminier et Julien Rancon.
🔜 Trail Drôme 🔥

HOKA ONE ONE | BV Sport France | Endur'Activ | Go'Lum
En voir plus

Anna Comet PascuaAnna Comet Pascua
25-03-2019 07:36:23

Message de Anna Comet Pascua du 25-03-2019‪“Perquè ens entenguem, és com presentar-se a unes oposicions per veure com són els exàmens i prendre’n nota o bé anar-hi amb tots els temes estudiats i ben apresos, sabent...
En voir plus

Ryan SandesRyan Sandes
25-03-2019 07:29:57

Message de Ryan Sandes du 25-03-2019redbull.com : Ryan Sandes recently spent time in New Zealand participating in the Tarawera Ultramarathon race. Read on to see how he spent the week in Rotorua training for this...
En voir plus

Message de Theodorakakos Dimitrios / Θεοδωρακάκος Δημήτρης du 25-03-2019Κάθε χρόνο θα το κάνω εκ νέου ανάρτηση...

Ήταν Απρίλιος του 2010.
Ταξιδέψαμε με τον Nikos Polias στην Ιαπωνία για τον ομώνυμο μαραθώνιο της πόλης του Nagano, μια αποστολή της Εθνικής ομάδας...
Voir la vidéo

Philipp ReiterPhilipp Reiter
25-03-2019 07:15:22

Message de Philipp Reiter du 25-03-2019Von Vitamin D Überdosis, Frühlingsfirn und skitourenwinter.com skimo crew - so viel steht fest: "Bronzing" geht auf über 3.000m einfach deutlich schneller. Und einarmig Skimo geht auch. Halbwegs. 😎
En voir plus

Michel LanneMichel Lanne
25-03-2019 07:10:40

Message de Michel Lanne du 25-03-2019Bon lundi, c’est reparti!
Il semblerait que le printemps veuille s’installer pour de bon!
Alors on va pas le contrarier et on va en profiter !
#timetoplay #sortezleBBQ
Have a nice week.
In the Alps,...
En voir plus

Christophe Le SauxChristophe Le Saux
25-03-2019 07:08:31

Message de Christophe Le Saux du 25-03-2019Cami de Cavalls Stage Unifer
Hier 51 km sous un soleil magique avec l équipe d Unifer .
Aujourd'hui au programme 40 km pour finaliser le tour de minorque

RaidLight @Unifer
Voir la vidéo

Christophe Le SauxChristophe Le Saux
25-03-2019 07:00:00

Message de Christophe Le Saux du 25-03-2019Cami de Cavalls Stage Unifer
Hier 51 km sous un soleil magique .
Aujourd'hui dernière étape de 40 km pour boucler le tour .

RaidLight @Unifer
Voir la vidéo

Aurélia TRUELAurélia TRUEL
25-03-2019 06:48:12

Message de Aurélia TRUEL du 25-03-2019Un week-end bien chargé 😊
Retour en train couchette de font romeu, samedi matin Kids Athlé pour faire courir les jeunes 👍
Après midi préparation du semi marathon,mais cette année avec le...
En voir plus

Jordi Gamito BausJordi Gamito Baus
25-03-2019 06:47:41

Message de Jordi Gamito Baus du 25-03-2019Estoy listo para empezar a trabajar mis sueños de nuevo ⏳

Feliz semana !🤟 Im ready for work my dreams again... Happy week!

#workyourdreams🏃‍♂️💨 🔥 @compressport #csiathletes #Compressport
@clinicarihuma @vic_sports_afers
@powerbar_europe @corosglobal
@theelementscoconutwater @ledlenser_spain
@platjaroturisme...
En voir plus

Aurélien ColletAurélien Collet
25-03-2019 05:56:00

Message de Aurélien Collet du 25-03-2019Bonjour 😊
En voir plus

Caine WarburtonCaine Warburton
25-03-2019 04:36:46

Message de Caine Warburton du 25-03-2019Where the HELL is Autumn!!!
The run in this was soul destroying.
#heattraining #hot #run #weather #heatwave
En voir plus

Ruth CroftRuth Croft
25-03-2019 01:26:57

Message de Ruth Croft du 25-03-2019Running Te Araroa : Follow along as Brook prepares and trains to run the Te Araroa trail (length of NZ) to raise money and awareness for Mental Health
En voir plus

Dylan BowmanDylan Bowman