ç à Þ.net/news

Trail / Mountain

Les dernières actus trail :

Candice BurtCandice Burt
17-04-2019 23:36:05

Message de Candice Burt du 17-04-2019The Adventure Podcast Episode 58: An Interview with Ultrarunner Candice Burt : Fun interview - thanks for having me on the Adventure Podcast David and Kraig! https://adventurepodcast.podbean.com/e/the-adventure-podcast-episode-58-an-interview-with-ultrarunner-candice-burt/
En voir plus

Candice BurtCandice Burt
17-04-2019 22:43:59

Message de Candice Burt du 17-04-2019I’ve always felt like you don’t have to have it all if you have passion. Passion and purpose. Having it all: the right job, the right home, the right lover,...
En voir plus

Juan Maria Jimenez LlorensJuan Maria Jimenez Llorens
17-04-2019 21:35:00

Message de Juan Maria Jimenez Llorens du 17-04-2019ZAPATILLAS DE TRAIL KIPRUN MT | DECATHLON 🎽.

STRAVAs
Edgar▶ https://www.strava.com/athletes/6637529?oq=edg
Juanma▶ https://www.strava.com/pros/5952380
Voir la vidéo

Nerea Martinez UrruzolaNerea Martinez Urruzola
17-04-2019 21:27:13

Message de Nerea Martinez Urruzola du 17-04-2019"En el cansancio me fortalezco y maduro". Hay días en los que voy "sin piernas";me las he debido dejar en algún otro entreno. Lo que me ha costado hoy subir!!!...
Voir la vidéo

Nicolas PerrierNicolas Perrier
17-04-2019 20:55:16

Message de Nicolas Perrier du 17-04-2019Ski Nordique Belledonne Chamrousse - Accueil : Plus qu'un jour pour vous inscrire au Down'Up Vola KV+
En voir plus

Timothy OlsonTimothy Olson
17-04-2019 20:34:57

Message de Timothy Olson du 17-04-2019Wander.
Sure feels good to be home, connecting all the trails around Boulder, configuring routes so I can build a strong foundation for the running season that’s upon us.
When...
En voir plus

Juan Maria Jimenez LlorensJuan Maria Jimenez Llorens
17-04-2019 20:15:00

Message de Juan Maria Jimenez Llorens du 17-04-2019SORPRESA EN EL TRAIL DE CHERA | Borja Gallardo GANA SU PRIMER TRAIL 🏆.

RECUPERADORES
➡ Recovery Drink: https://bit.ly/2RKjlVx
➡ K-Weeks Inmune: https://bit.ly/2zP9s1Y
➡ Night Recovery: https://bit.ly/2zN7zCL
➡ ISO: https://bit.ly/2B811ii
Voir la vidéo

David Prades MonfortDavid Prades Monfort
17-04-2019 20:03:56

Message de David Prades Monfort du 17-04-2019Hasta la próxima Castellón! No podía irme sin visitar mi monte favorito. Penyagolosa 1813m. Precioso balcón el que tenemos. De nuevo...Rumbo al Pirineo!🙌❄️🎿 #CsEscenarioDeportivo

TrangoWorld Official /Nutrinovex /DipuEsport Castelló
En voir plus

Dylan RibeiroDylan Ribeiro
17-04-2019 20:02:44

Message de Dylan Ribeiro du 17-04-2019De retour sur mes deux pattes arrières 🏃‍♂️🌕🤘🏾

Grand Besançon Trail Académie | Salomon Running | Suunto Movescount | Crédit Agricole Franche-Comté | Rando-Running Besançon | Maison Familiale Rurale | Procompta...
En voir plus

Philipp ReiterPhilipp Reiter
17-04-2019 19:47:03

Message de Philipp Reiter du 17-04-2019Wanna join Jordi Saragossa - fotògraf and me for a unique #PatagoniaExperience ?

👉🏻 http://www.saragossa.cat/patagonia-10-2019/
En voir plus

Sacha DevillazSacha Devillaz
17-04-2019 18:57:59

Message de Sacha Devillaz du 17-04-2019Il me tardait de les avoir aux pieds celles-là ! Un vrai petit bijou ces KAPTIVA !
#laspoteam #lasportiva #julboathlète #comtémarcelpetite #fuelyourperformance #isostar #teamchamonix
La Sportiva N.A. | La Sportiva | Team...
En voir plus

Andrea HuserAndrea Huser
17-04-2019 18:54:58

https://www.instagram.com/p/BwXdyUsgwF-/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=n0798sbyhfuc

Leire Fernández AbeteLeire Fernández Abete
17-04-2019 18:36:59

Message de Leire Fernández Abete du 17-04-2019Me encanta porque tú eres la chispa🔥 y yo soy el rayo⚡. Guauu guauuu
----
I love it because you're the spark🔥 and I'm the ray⚡. Guauu guauuu

Red Bull Nutergia
En voir plus

Ryan SandesRyan Sandes
17-04-2019 17:56:59

Message de Ryan Sandes du 17-04-2019Today’s workout 6 x 4min with 2min easy. What’s your go to workout?
📷: @craigkolesky
En voir plus

Sage CanadaySage Canaday
17-04-2019 17:50:11

Message de Sage Canaday du 17-04-2019Yes I’m obviously a @nathansportsinc sponsored athlete...and I created this video to promote their products. However, I’ve been honored to be working with this hydration pack company for the past...
Voir la vidéo

Davide CherazDavide Cheraz
17-04-2019 17:49:00

Message de Davide Cheraz du 17-04-2019Ormai come di consuetudine giretto in montagna con mio fratello prima che parta per la stagione🏖️
Albi Cheraz
#enjoy
En voir plus

Aurélien Dunand-pallazAurélien Dunand-pallaz
17-04-2019 17:43:23

Message de Aurélien Dunand-pallaz du 17-04-2019Des 500m la semaine passée ...
Des 300m hier soir .... 🏃‍♂️

U.Bolt n'a qu'à bien se tenir, j'arrive... 💨 🤔 😂

📸 Juju sur le 🚴‍♂️ (soutient important dans ces moments là...
Voir la vidéo

Jan Margarit SoléJan Margarit Solé
17-04-2019 17:20:24

Message de Jan Margarit Solé du 17-04-2019Buenos recuerdos de la Trail Cap de Creus!
Merci al incansable càmera runner Biel Ràfols
Voir la vidéo

Anna Mae FlynnAnna Mae Flynn
17-04-2019 17:16:05

Message de Anna Mae Flynn du 17-04-2019So fun to feel supported by the community on Strava. The day to day process is how we perform in a race.
En voir plus

François D'haeneFrançois D'haene
17-04-2019 17:13:47

Message de François D'haene du 17-04-2019Un peu de ski de rando entre 2 sessions de Trail!

Je continue d’essayer d’alterner un peu les plaisirs en ce début de saison pour diminuer un peu les chocs...
En voir plus

Thomas AngeliThomas Angeli
17-04-2019 17:09:26

Message de Thomas Angeli du 17-04-2019Départ pour Madère dans quelques jours ! Ajustement des derniers réglages, préparation du matériel et feu ! On va en prendre plein les yeux, et pleins les jambes aussi 🤣😁

J'ai...
En voir plus

Juan Maria Jimenez LlorensJuan Maria Jimenez Llorens
17-04-2019 16:59:00

CORTO TRAIL | RESUMEN DE 1 MINUTO 🎥.

TIENDA GREEN POWER SPORTS TEAM
➡ http://www.greenpowersportsteam.com

Juan Maria Jimenez Llorens corredor, entrenador y YouTuber de Trail, Ultratrail, Running.

➡ https://www.juanmariajimenez.com

Germain GrangierGermain Grangier
17-04-2019 16:50:45

Message de Germain Grangier du 17-04-2019Très souvent descente rime avec récup, mais que neni ! Ecoutez un peu Jean Michel qui sort de la douche en parlant anglais. Ce court métrage vous est offert par...
Voir la vidéo

Karl EgloffKarl Egloff
17-04-2019 16:37:16

Message de Karl Egloff du 17-04-2019La belleza y privilegio de correr "trail" en la naturaleza. Hoy tuve un encuentro maravilloso en un sendero llamado justamente "falsa Coral" en Lumbisi, Cumbayá!
LAMPROPELTIS ABNORMA es el nombre exacto....
En voir plus

Nathalie MauclairNathalie Mauclair
17-04-2019 16:10:14

Message de Nathalie Mauclair du 17-04-2019Première photos de la faune et des paysages
Trop beau 😀

Voici le lien pour suivre l'aventure
http://btxmarathon.legendstracking.com/#

RaidLight, OVERSTIM.s sports nutrition, Thuasne Sport, Petzl, Garmin France
En voir plus

Gediminas GriniusGediminas Grinius
17-04-2019 16:10:03

Message de Gediminas Grinius du 17-04-2019training and racing approach no pain no gain doesn't attract me at all, as longevity and being lifetime athlete is more important than just simple rocking & rolling for few...
En voir plus

Thibaut BaronianThibaut Baronian
17-04-2019 16:07:22

Message de Thibaut Baronian du 17-04-20199h de marathon cuisine...👨‍🍳
Quelle belle expérience sur ce premier Run&Eat ! 🏃‍♂️🍛

Merci à nos 45 Runners &convives, à L'Antr'Act pour l’accueil, Jubiles & le Le Vrac pour les produits...
En voir plus

Ugo FerrariUgo Ferrari
17-04-2019 16:05:01

Message de Ugo Ferrari du 17-04-2019[🎙 PODCAST🎙]
.
Quelques anecdotes croustillantes sur mes (rares) sortie de nuit 👌
.
C'est drôle, c'est fatiguant, ça rappel les bringues; bref à tester 🤩
.
Altra Running | Endur'Activ | Brubeck | Nutriting |...
Voir la vidéo

Salomon RunningSalomon Running
17-04-2019 16:04:00

Message de Salomon Running du 17-04-2019Hitting the pavement has never been so much fun!

#TimeToPlay

photo: Cedric Corroy - Photographer
En voir plus

Jessica PardinJessica Pardin
17-04-2019 15:39:41

Message de Jessica Pardin du 17-04-2019Que font les filles à 2’ du départ de l’Ultra Montée du Salève! ???
Elles discutent bien sûr 😂😂😂!
En voir plus

Carlos Sá - Ultra RunnerCarlos Sá - Ultra Runner
17-04-2019 14:58:08

Message de Carlos Sá - Ultra Runner du 17-04-2019Palavras para quê?
Voir la vidéo

Juan Maria Jimenez LlorensJuan Maria Jimenez Llorens
17-04-2019 14:58:00

Message de Juan Maria Jimenez Llorens du 17-04-2019CUANDO CORRER EL UTMB. Consultorio 279 🤷‍♂️.

Juan Maria Jimenez Llorens corredor, entrenador y YouTuber de Trail, Ultratrail, Running.

➡ https://www.juanmariajimenez.com
Voir la vidéo

Landie GreylingLandie Greyling
17-04-2019 14:36:49

Message de Landie Greyling du 17-04-2019UTD Webinar Invitation : Join AlpasFit for a complimentary pre-race Webinar on Ultra-Trail Drakensberg - UTD tonight at 18:30. Answers to all your burning questions plus tips to get you...
En voir plus

Stéphane BrogniartStéphane Brogniart
17-04-2019 14:29:09

Message de Stéphane Brogniart du 17-04-2019A ne pas manquer à 18h30, pour avoir un petit aperçu de ce que signifie de traverser un océan..

Largement de quoi s'inspirer de cet exploit qu'a été La Traversée Bigood.....
En voir plus

Dark HorseDark Horse
17-04-2019 14:28:12

Message de Dark Horse du 17-04-2019Excelente información sobre distancias y etiqueta en pista~

Gracias Coach Hector Romero por tu publicación.
En voir plus

Emelie ForsbergEmelie Forsberg
17-04-2019 14:22:03

Message de Emelie Forsberg du 17-04-2019This little one 💕How amazing (Amajzing) it is to have the honour to be her mum. Follow day by day her development, try to understand her needs and wishes. First...
En voir plus

Landie GreylingLandie Greyling
17-04-2019 14:06:38

Message de Landie Greyling du 17-04-2019Catch myself, Christiaan Greyling & baby Christopher live on the Expresso Morning Show - SABC 3 tomorrow morning at 6:25 local time talking fitness & family🤘👊💪
.
.
.
Garmin Biogen Versus Socks häzz...
En voir plus

Dawa Dachhiri SherpaDawa Dachhiri Sherpa
17-04-2019 13:17:55

Message de Dawa Dachhiri Sherpa du 17-04-2019venez nombreux courir avec moi au trail des 3 pucelles, mais pas celles que vous pensez , ce sont des montagnes près de Grenoble , à bientôt Dawa
En voir plus

Thomas LorblanchetThomas Lorblanchet
17-04-2019 13:07:17

Message de Thomas Lorblanchet du 17-04-2019L'étude qui fait plaisir aux amateurs de café 🙂
Selon cette méta-analyse (regroupant plus de 21 études), le café serait un aliment de choix pour les efforts de type aérobie.
On remarquera...
En voir plus

Miguel CaballeroMiguel Caballero
17-04-2019 12:58:53

Message de Miguel Caballero du 17-04-2019Pues esta es la cara que se me ha quedado a las puertas de clasificarme para el mundial... siempre había preferido suspender con un 2’4 que con un 4’8...🤣🤣 pero...
En voir plus

Elisa FortiElisa Forti
17-04-2019 12:42:51

Message de Elisa Forti du 17-04-2019Los espero a todos los que puedan acompañarme el 24 de Abril en La Plata!!!!!
En voir plus

Anne-Lise Rousset SéguretAnne-Lise Rousset Séguret
17-04-2019 12:06:51

Message de Anne-Lise Rousset Séguret du 17-04-2019"Cerfie" Japonais 🥰
Team TSL Oxsitis HG Julbo Eyewear Skyrunning
En voir plus

Juan Maria Jimenez LlorensJuan Maria Jimenez Llorens
17-04-2019 11:53:00

Message de Juan Maria Jimenez Llorens du 17-04-2019GELES EN CARRERAS CORTAS | ¿SON NECESARIOS?. Consultorio 282 🤔.

👇 TIENDA GREEN POWER SPORTS TEAM 👇
⚡⚡⚡ http://www.greenpowersportsteam.com ⚡⚡⚡
Voir la vidéo

Quentin RaïssacQuentin Raïssac
17-04-2019 11:23:48

Message de Quentin Raïssac du 17-04-2019Assortie au bleu du ciel. 🏔
On prend le virage attaqué talon 😉
Et on trace vers la suite de la saison😎
Maintenant au boulot 🏃‍♂️🏔

Salomon Running
Team Causses Cévennescause
ATLET Nutrition Sportive Biologique
En voir plus

Christophe Le SauxChristophe Le Saux
17-04-2019 11:18:50

Message de Christophe Le Saux du 17-04-2019Et voilà ce qui arrive quand on ne fait pas attention
Voyage en Corée annulé pour moi ,car j'étais enregistré sur mon billet d avion avec mes 2 prénoms sans...
En voir plus

Yeray DuránYeray Durán
17-04-2019 10:53:31

Message de Yeray Durán du 17-04-2019Para que no te pongas celoso Dani Santana García😜 Recuerdos de cuando éramos unos pollillos 🐥 con uno de los más grandes y compañero de OVERSTIM.s sports nutrition‼️
En voir plus

Peter BaigerPeter Baiger
17-04-2019 09:51:03

Message de Peter Baiger du 17-04-2019War mit Katrin, Phil und Christoph im Aostertal. Kann ich nur weiter empfehlen 😀
#DYNAFIT #basecamplinz #topsportoehner
En voir plus

Cristofer Clemente MoraCristofer Clemente Mora
17-04-2019 09:47:43

Message de Cristofer Clemente Mora du 17-04-2019Team Trail
Real Federación Española de Atletismo
En voir plus

Scotty HawkerScotty Hawker
17-04-2019 09:29:27

Message de Scotty Hawker du 17-04-2019🎉 Happy #humpday 🎉

"Take your passion, and make it happen" - Irene Cara 👩‍🎤

Heard that song the other day for the first time in a while, classic song and so...
En voir plus

Message de Azara Garcia de los Salmones Marcano du 17-04-2019Ya tenemos la Selección Española para el Mundial 🇪🇸 completa, lujazo de compañer@s 👏👏👏
Vamos a por los oros equipo 🔥🔥🔥💪
En voir plus

Message de Shannon-Leigh - Endurance Athlete du 17-04-2019Massive day, great food and company, big training day tomorrow and also starting group training. 5 am start for me. Dreams work with you do❤️
My eyes and eye brows by...
En voir plus

Lucy BartholomewLucy Bartholomew
17-04-2019 08:49:02

Message de Lucy Bartholomew du 17-04-2019I think this guy was really unimpressed with my bird impression and “wooooooooo-ing” 🤷🏼‍♀️ but it was too much fun on one of many super mountain mission days at Transalpine...
Voir la vidéo

Landie GreylingLandie Greyling
17-04-2019 08:31:12

Message de Landie Greyling du 17-04-2019Keep you eye on the prize!! Get comfortable being uncomfortable, there will be good days and there will be bad days - it’s called being human! You will be just...
En voir plus

Luís FernandesLuís Fernandes
17-04-2019 08:28:22

Message de Luís Fernandes du 17-04-2019Explore Nature : 🏃‍♀️🏃‍♂️✌☘
En voir plus

Marcin Świerc FanPageMarcin Świerc FanPage
17-04-2019 08:15:00

Message de Marcin Świerc FanPage du 17-04-2019Będzie bardzo międzynarodowo 🌎
Cerro Rojo UltraTrail 4ta Edicion za 1️⃣0️⃣ dni start ✅🏃‍♂️
Fajnie ze jest nasza flaga 🇵🇱

Energa SA BUFF Columbia Sportswear Geberit KLER HIGH5 - Żywność funkcjonalna dla...
En voir plus

Stian Angermund-VikStian Angermund-Vik
17-04-2019 07:50:56

Message de Stian Angermund-Vik du 17-04-2019Awesome. True, we have many opportunities for great adventures in our backyards 😀
Voir la vidéo

Stéphane BrogniartStéphane Brogniart
17-04-2019 07:44:50

Message de Stéphane Brogniart du 17-04-2019Stéphane Brogniart : « Ce projet est celui de tous les Vosgiens » : Un grand merci à Stéphane Magnoux et Vosges Matin Sports pour ce bel article dans le...
En voir plus

Noel BurgosNoel Burgos
17-04-2019 07:37:06

Message de Noel Burgos du 17-04-2019Ya van unas cuántas socio! |2014-2019| @alcalde95
Unos años más y otros menos pero siempre hacia delante 📈📉📈📉➡️
.
@dynafit | @keepgoing_es | @fisiocerceda | @evorunner_ | @centromindset | @trainingsum | @intersportjorrijaca...
En voir plus

Juan Maria Jimenez LlorensJuan Maria Jimenez Llorens
17-04-2019 06:52:00

SÁBADOS DE MONTAÑA PROBANDO RUTAS NUEVAS 🙀.

Juan Maria Jimenez Llorens corredor, entrenador y YouTuber de Trail, Ultratrail, Running.

➡ https://www.juanmariajimenez.com

Message de Shannon-Leigh - Endurance Athlete du 17-04-2019Out for dinner now, after a good workout this late afternoon, was hard though I did it. Eye lash extensions by Lady Lash
En voir plus

Nicolas MartinNicolas Martin
17-04-2019 06:05:51

En quête de bleu, blanc, rouge

Sange SherpaSange Sherpa
17-04-2019 05:41:04

Message de Sange Sherpa du 17-04-2019#RunEat
Encore une expérience originale et riche partagé. Merci à toutes et à tous🤗
Grandes Heures Nature | Grand Besançon
@Ville de Besançon
En voir plus

Sylvain PerrinSylvain Perrin
17-04-2019 05:00:01

Message de Sylvain Perrin du 17-04-2019Trail Terrasses du Lodévois

A l’instar de ce Trail atypique, je souhaite à travers mon petit compte rendu sortir des sentiers battus, en vous faisant vivre mon aventure. Les organisateurs nous...
En voir plus

Cody LindCody Lind
17-04-2019 03:35:15

Message de Cody Lind du 17-04-2019Putting some money in the bank during tonight’s workout with @runhappyb! 💰 🏔 💪
—————————————————
.
.
.

.
#noshortcuts #scottrunning #tractionmatters #supertracrc #gopro #guforit #runpoky
Voir la vidéo

Gary RobbinsGary Robbins
17-04-2019 03:14:47

Message de Gary Robbins du 17-04-2019It was a wet and wild one out there at the 23rd annual Diez Vista 50k Trail Race race on the weekend, but that didn’t discourage people from tackling the...
En voir plus

Pau CapellPau Capell
17-04-2019 02:55:57

Message de Pau Capell du 17-04-2019FITZ ROY 💚
Lugares que te dejan huella y que recordarás siempre 🇦🇷

Increíble trekking, desde la base de Chaltén, por los alrededores de esta gran montaña de los Andes Patagónicos.

#patagonia...
En voir plus

Ellie GreenwoodEllie Greenwood
17-04-2019 02:27:56

Message de Ellie Greenwood du 17-04-2019Vancouver Falcons Athletics Club : Vancouver runners! Looking to get speedy? A great chance to run track - whether you’re an experienced speedster or new to the oval....
En voir plus

Karl EgloffKarl Egloff
17-04-2019 02:17:14

Message de Karl Egloff du 17-04-2019Gracias hermano Pascal Egli por todo crack! Disfrutamos muchísimo tenerte en casa 🇪🇨 con nosotros todo este tiempo! Buen viaje a Japón 🇯🇵! Y hasta pronto en Zegama 🇪🇸 !...
En voir plus

Nahila Hernandez San JuanNahila Hernandez San Juan
17-04-2019 01:50:41

Message de Nahila Hernandez San Juan du 17-04-2019¡Feliz de recibir mi confirmación para las 100 Millas de Berlín! Sólo hay cupo para 400 corredores y a pesar de ya estar llena, me aceptaron para correr por lugares...
En voir plus

Accès aux messages par jour

April 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17

March 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31