ç à Þ.net/news

Trail / Mountain

Les dernières actus trail :

Nico ValsesiaNico Valsesia
30-04-2019 22:22:00

Message de Nico Valsesia du 30-04-2019In molti mi hanno chiesto quale fosse il film documentario che ho nominato l' altro ieri...questo; SuperSizeMe, dovrebbe essere visto in tutte le scuole in Italia, guardatelo a casa, ma...
En voir plus

Anton KrupickaAnton Krupicka
30-04-2019 22:21:43

Message de Anton Krupicka du 30-04-2019Sunday ➡️ Monday. ☀️➡️❄️

To avoid hypothermia I stuck to foot travel today.

[First pic courtesy of @string____cheese.] @ Colorado
En voir plus

Rob KrarRob Krar
30-04-2019 21:37:38

Message de Rob Krar du 30-04-2019Ultra Running Tips from Rob Krar : Where did the month go? Congrats to everyone who participated in the Strava Smartwool X Challenge.

In the end it looks like it'll be...
En voir plus

Gary RobbinsGary Robbins
30-04-2019 21:28:14

Subtle reminder that Ridgeline Athletics has 4 trail running seminars coming up in the months of May and June. Two women's only and two open dates, in Whistler, Squamish, Abbotsford...

Aurélia TRUELAurélia TRUEL
30-04-2019 20:51:13

Message de Aurélia TRUEL du 30-04-2019Vous n'aurez plus d'excuses pour vous tromper maintenant 😉
En voir plus

Romeu GouveiaRomeu Gouveia
30-04-2019 20:50:40

Message de Romeu Gouveia du 30-04-2019Contagem decrescente para mais uma edição do Ultra Trail de Cerveira! 😋

Este ano prova de Campeonato Nacional de SkyRace. Sábado vamos fazer uma série enorme em alta intensidade, 22km’s 1750D+....
En voir plus

Cristofer Clemente MoraCristofer Clemente Mora
30-04-2019 20:40:54

Message de Cristofer Clemente Mora du 30-04-2019Preparados para el Asomadero Trail 🏃🏻‍♂️

#SalomonIATI #TimeToPlay Salomon Running Suunto IATI Seguros
En voir plus

Nerea Martinez UrruzolaNerea Martinez Urruzola
30-04-2019 20:36:16

Message de Nerea Martinez Urruzola du 30-04-2019"El día peor utilizado es aquel en el que no se ha sonreido"
KbraloK, contigo las risas están siempre aseguradas, y eso que hoy ibas penando un poco 😂🙈💪🏃‍♀️⛰️😍
📷 @KbraloK
#cdetpedrezuela #recuperationsport...
En voir plus

Ashur YoussefiAshur Youssefi
30-04-2019 20:32:14

Message de Ashur Youssefi du 30-04-2019Ashur Fisioterapia : Sigue mi página de Fisioterapia 👍🏿.
En voir plus

Maud CombarieuMaud Combarieu
30-04-2019 20:26:37

Message de Maud Combarieu du 30-04-2019Nathalie Le Breton sur l'importance de la lecture chez l'enfant : "Le livre est là pour faire du lien" : Quand on n'a pas de télé à la maison, c'est...
En voir plus

Karl EgloffKarl Egloff
30-04-2019 20:26:34

Message de Karl Egloff du 30-04-2019Les esperamos en las charlas! Nos vamos al Aconcagua y Kilimanjaro 2020 con mi team Cumbre Tours Ecuador!
En voir plus

Yeray DuránYeray Durán
30-04-2019 20:23:19

Message de Yeray Durán du 30-04-2019OVERSTIM.s España sigue evolucionando y hoy presenta este nuevo formato para los geles 👌👌
En voir plus

Renaud RouanetRenaud Rouanet
30-04-2019 20:06:52

Message de Renaud Rouanet du 30-04-2019Du bon sens notre entraîneur Trail Coaching .
Merci encore pour tout ton travail et ta bienveillance Pascal.
Pas facile avec des «boulimiques des sentiers » comme nous... 😉
En voir plus

Maud CombarieuMaud Combarieu
30-04-2019 19:52:00

Message de Maud Combarieu du 30-04-2019Bon, quitte à avoir vraiment merdé mon exam, autant aller faire un tour aux falaises !!! 😍😍 Un superbe endroit pour admirer les 3 sommets de la côte : la...
En voir plus

Martin GaffuriMartin Gaffuri
30-04-2019 19:44:12

Message de Martin Gaffuri du 30-04-2019Des larmes et toujours ce même sentiment d'injustice... On va essayer de continuer à profiter de la vie comme elle savait le faire et souhaiterai qu'on le fasse. Grosses bises...
En voir plus

Noel BurgosNoel Burgos
30-04-2019 19:37:58

Message de Noel Burgos du 30-04-2019Agárrate a la cuerda, que te agarres a la cuerda!!
Uno de los tramos técnicos de la @trailgordon 🤘
.
@dynafit | @keepgoing_es | @fisiocerceda | @evorunner_ | @centromindset | @trainingsum | @intersportjorrijaca...
En voir plus

Lucy BartholomewLucy Bartholomew
30-04-2019 19:31:23

Message de Lucy Bartholomew du 30-04-2019it is the end of April
Which means the start of May
Which means my birthday
Which means lil lucy reminders
Which made me find this pic of me and my dad...
En voir plus

Veronica BravoVeronica Bravo
30-04-2019 19:29:23

Message de Veronica Bravo du 30-04-2019Vero te maquillas de vez en cuando? Si claro, ME MAQUILLO PARA EVENTOS IMPORTANTES 🥰
Salomon #salomonWMN

📷 amaneciendo en el Patagonian Expedition Race 2008
📍700k non stop, Chile 🇨🇱 una de las...
En voir plus

Stian Angermund-VikStian Angermund-Vik
30-04-2019 19:26:41

Message de Stian Angermund-Vik du 30-04-2019Track running. Out of comfort zone
Salomon Running
En voir plus

Maud CombarieuMaud Combarieu
30-04-2019 19:23:30

Message de Maud Combarieu du 30-04-2019J'adoooooore😍
En voir plus

Max KingMax King
30-04-2019 19:01:15

Message de Max King du 30-04-2019Woot! First Black Butte summit of the season. Still battling with foot pain and training isn’t really training right now but it’s nice to still be able to hit the...
En voir plus

Giulio OrnatiGiulio Ornati
30-04-2019 18:48:44

Message de Giulio Ornati du 30-04-2019Ok, Madeira is awesome, but its trails are incredibly hard and steep. In the ultra it happens to have down moments, and this video is the proof 🤪

Thanks @philippreiter007 for...
Voir la vidéo

Maxime CazajousMaxime Cazajous
30-04-2019 18:42:35

Message de Maxime Cazajous du 30-04-2019Au revoir Madère - Rebonjour les Pyrénées
On reviendra pour cette belle course, merci à tous pour vos encouragements et merci à toute l’équipe du MIUT - Madeira Island Ultra...
En voir plus

Stéphane BrogniartStéphane Brogniart
30-04-2019 18:30:42

Message de Stéphane Brogniart du 30-04-2019vosgesmatin.fr : L'ultra-traileur Stéphane Brogniart s'est fixé de traverser le Pacifique à la rame et en solitaire en 2021. Dans le cadre de la préparation de ce défi hors du...
En voir plus

Message de Magdalena Łączak i Paweł Dybek - Salomon Suunto Team du 30-04-2019After work. Relax time.
Watching beautiful word and listing birds. Wonderful time.
Enjoying life 💜 Slowlife 😊
En voir plus

Arthur Joyeux-BouillonArthur Joyeux-Bouillon
30-04-2019 18:04:28

Message de Arthur Joyeux-Bouillon du 30-04-2019[ MIUT - Le compte rendu 🏃🏼‍♂️⛰🌴]

C’était ma deuxième tentative sur un format de plus de 100km !

Pour débuter ma saison je voulais surtout me faire plaisir et me confronter...
En voir plus

Candice BurtCandice Burt
30-04-2019 17:48:03

Message de Candice Burt du 30-04-2019The injured Ultrarunning mantra Goes something like this:

“When you can’t run you walk.
When you can walk you crawl.
When you can’t crawl you bike.”

🤔 😂

Acceptance is...
En voir plus

Sange SherpaSange Sherpa
30-04-2019 17:42:54

Message de Sange Sherpa du 30-04-2019😋Nouvel approvisionnement bien arrivé, l’aventure continue à l’autre bout du 🌎. Pain Du Montagnard pour affronter la jungle et la boue de Martinique, Tchimbe Raid j’arrive 🏃‍♂️✈️🤩
En voir plus

Message de Sylvaine Cussot - Emmanuel Gault du 30-04-2019Oui, je me souviendrai de cette 37e journée d’anniversaire, passée sur les sentiers japonais du Mont Fuji !! 😅👌🏼⛰
J’ai tout donné pour aller chercher ce beau cadeau, la ligne...
En voir plus

Emelie ForsbergEmelie Forsberg
30-04-2019 17:29:22

Message de Emelie Forsberg du 30-04-2019The last downhill home after a long day out in the mountains. The feeling you got is something really special- you know what I mean? Satisfied, content, tired and mind...
En voir plus

Stéphane BrogniartStéphane Brogniart
30-04-2019 17:27:03

Message de Stéphane Brogniart du 30-04-2019Jour 1 - 31 km en 8h57 - Check ✅

Départ aux environs de 8h30 ce matin, avec déjà un peu de vent qui complique les manœuvres pour sortir du port...
En voir plus

François D'haeneFrançois D'haene
30-04-2019 17:25:37

Message de François D'haene du 30-04-2019115 kms d’aventure d’une rare intensité et diversité... merci le MIUT - Madeira Island Ultra Trail pour cette belle course que nous avons pu vivre...

=> départ de la course...
En voir plus

Rickey GatesRickey Gates
30-04-2019 17:12:52

Message de Rickey Gates du 30-04-2019Basasechi falls. 2,000ft down, 2,000ft back up to experience Mexico’s highest waterfall.
En voir plus

Dylan BowmanDylan Bowman
30-04-2019 17:01:52

Message de Dylan Bowman du 30-04-2019I’m headed to Seattle this weekend for for another @wflworldrun! For those who don’t know, the Wings for Life event takes place simultaneously around the world (4am Sunday PST) and...
En voir plus

Stephanie ViolettStephanie Violett
30-04-2019 16:48:40

Message de Stephanie Violett du 30-04-2019He(al)el, Achilles : It's about time!
En voir plus

Salomon RunningSalomon Running
30-04-2019 16:48:00

Message de Salomon Running du 30-04-2019Classic Stian Angermund-Vik downhill action 🎥.
Would you be able to catch him?

#TimeToPlay

camera: Bartłomiej Przedwojewski Salomon Suunto Team
Voir la vidéo

Nico ValsesiaNico Valsesia
30-04-2019 16:35:06

Message de Nico Valsesia du 30-04-2019Oggi è venuto a trovarmi l' amico Angelino, soprannominato, mister Garmin, e ha voluto a tutti i costi esaminare la mia traccia, quella dell' errore "madornale" che mi ha portato...
En voir plus

Nico ValsesiaNico Valsesia
30-04-2019 16:34:54

Message de Nico Valsesia du 30-04-2019Squalificato per errore di percorso che mi avrà agevolato 10/15', avrei accettato anche 2 ore di penalità,che era il vantaggio sul secondo...ma i miei colleghi stranieri non erano d'accordo...
En voir plus

Gemelli DematteisGemelli Dematteis
30-04-2019 16:29:13

Message de Gemelli Dematteis du 30-04-2019"Fin da bambini sono le cadute che ci insegnano a stare in piedi..."💖

#Fuerteventura @adidasterrex @infinitetrailswch #oneteam #ZeroDye #adidasTERREX #InfiniteTrailsTrainingCamp #MenoMaleCheEraSabbia😂 #SarvanotDeRure #aNostoModo
En voir plus

Nahila Hernandez San JuanNahila Hernandez San Juan
30-04-2019 16:27:05

Message de Nahila Hernandez San Juan du 30-04-2019Fastest time to run an ultra marathon distance on each continent (female) : Al fin lo publicaron!
En voir plus

Jessica PardinJessica Pardin
30-04-2019 16:26:47

Message de Jessica Pardin du 30-04-2019Merci le Trail Blanc du Semnoz pour ce joli cadeau 🎁, magnifique soirée, quelle chance 🤩🤩!
En voir plus

Ugo FerrariUgo Ferrari
30-04-2019 16:26:01

Message de Ugo Ferrari du 30-04-2019[🎙 PODCAST 🎙]
.
Demain c'est parti pour causer chaussures encore ... On a vraiment que ça à foutre ... 🤔 Se demander ce qu'on se fout au bout des panards pour...
En voir plus

Carlos Sá - Ultra RunnerCarlos Sá - Ultra Runner
30-04-2019 16:20:10

Message de Carlos Sá - Ultra Runner du 30-04-2019E o vencedor de um fantástico fim de semana é?
Mensagem da OZ Energia:
Muitos parabéns a todos pela vossa energia a participar! Informamos que os vencedores já foram contactados por mensagem...
En voir plus

Juan Maria Jimenez LlorensJuan Maria Jimenez Llorens
30-04-2019 16:07:00

Message de Juan Maria Jimenez Llorens du 30-04-2019PUEDO TOMAR SALES SI EL MEDICO. Consultorio 309 👨‍🔬.

NUTRICION EN CARRERA
➡ Geles 160mg Cafeína: https://bit.ly/2G8dXua
➡ Geles 80mg Cafeína: https://bit.ly/2Up39L8
➡ Geles 40mg Cafeína: https://bit.ly/2BZMVRn
➡ Geles sin Cafeína: https://bit.ly/2zRnvEm
➡ SportBits: https://bit.ly/2EciDML
➡ Sub...
Voir la vidéo

Thibaut BaronianThibaut Baronian
30-04-2019 15:59:41

Message de Thibaut Baronian du 30-04-2019@wflworldrun c’est ce dimanche ! 💥
Courez pour la recherche (des lésions de la moelle épinière) depuis chez vous grâce à l’APP WFL ce dimanche 5 mai! 🏃‍♂️ou rejoignez un groupe...
En voir plus

Nathalie MauclairNathalie Mauclair
30-04-2019 15:57:02

Message de Nathalie Mauclair du 30-04-2019A la veille du Nat' Trail à Champagné, je vous propose de gagner la box Ambassadeurs OVERSTIM.s sports nutrition

Likez et partgez
Un gagnant tous les 100 partages !!!

Overstim's Nutrition Sportive, RaidLight,...
En voir plus

Núria PicasNúria Picas
30-04-2019 15:45:18

Message de Núria Picas du 30-04-2019CREU DE SANT JORDI 2019
Molt emocionada i feliç de rebre aquest guardó, però encara més feliç i orgullosa de portar Catalunya arreu del món.

#creusantjordi #catalunya #govern #generalitat
En voir plus

Stéphane BrogniartStéphane Brogniart
30-04-2019 14:48:08

Message de Stéphane Brogniart du 30-04-2019Des news de Stéphane qui se situe au niveau de Montreux.

Objectif du jour : atteindre le port de la Pichette à Vevey
Voir la vidéo

Ryan SandesRyan Sandes
30-04-2019 14:20:12

Message de Ryan Sandes du 30-04-2019Cape Town has had some pretty crazy cloud formations the last few days ☁️ 📷: @jaredpaisley
En voir plus

Zaid Ait MalekZaid Ait Malek
30-04-2019 13:31:18

Message de Zaid Ait Malek du 30-04-2019No solo va a hacer correr !!! Video de cocinero . Jimbee
Voir la vidéo

Cat BradleyCat Bradley
30-04-2019 13:30:41

Message de Cat Bradley du 30-04-2019While on a run a few weeks ago, this BA trail runner (🤟) @karagoucher told me that some of her biggest career breakthroughs came together after she started napping a...
En voir plus

Ruth CroftRuth Croft
30-04-2019 13:25:53

Message de Ruth Croft du 30-04-2019Last day of the @chinamountaintrails Skyrunning Camp. We finished with the VK route topping out at 4,975m .
今天就是 @chinamountaintrails 亞丁天空跑營的最後一天。我們跑...其實爬上去4,975公尺高度。
#garmin #beatyesterday #yadingskyrun
📷 @etirodriguez
En voir plus

Jonathan WyattJonathan Wyatt
30-04-2019 13:11:53

Message de Jonathan Wyatt du 30-04-2019These two blocking my way meant a change of course. I heard they'll take your leg off if you're not careful... #laspo #trailrunning #cumbria #uktour2019 #pecorino #pecora #lasportiva #running #runningmotivation...
En voir plus

Meg MackenzieMeg Mackenzie
30-04-2019 12:39:46

Message de Meg Mackenzie du 30-04-2019My favorite place and race this weekend ⛰
Mnweni Marathon can’t come soon enough.... I haven’t run the race for 4/5 years and I’m so excited to go back!
En voir plus

Ester AlvesEster Alves
30-04-2019 12:27:39

Message de Ester Alves du 30-04-201918 de MAIO

Mais um GRANDE DESAFIO

Vamos participar no Challenge Lisboa com uma equipa de LUXO

Qual será a equipa?

Vamos realizar a prova por etapas e pela #MAKEAWISH

Suunto
Salomon Running
#Pacto

Is always #timetoplay
En voir plus

Oihana KortazarOihana Kortazar
30-04-2019 12:22:39

Message de Oihana Kortazar du 30-04-2019Junto al masaje de Jon Agirrezabalaga ,este es mi mejor y más rápido recuperador muscular,y el mejor hábito después de una carrera o entreno K-Stretch, en OREKA Zentroa Mutriku .
¿Algun@...
En voir plus

Luís FernandesLuís Fernandes
30-04-2019 12:22:00

Message de Luís Fernandes du 30-04-2019It is a great pride to be in the same race as these athletes, you are a great inspiration for me! 👌🙂
François D'haene Diego Pazos "Zpeedy" Tim Tollefson
@explore_nature_portugal
Visit Madeira...
En voir plus

Juan Maria Jimenez LlorensJuan Maria Jimenez Llorens
30-04-2019 12:06:00

BUSCAMOS UNA CORONA DE STRAVA 👑.

COLABORA CON EL CANAL
➡PayPal: https://paypal.me/pools/c/7ZE0swOlMS
➡Patreon: https://www.patreon.com/juanmariajimenez

Sébastien ChaigneauSébastien Chaigneau
30-04-2019 11:27:41

Message de Sébastien Chaigneau du 30-04-2019WonderTrail : Légende certainement pas mais meilleur sac du marché sûrement 😉

Merci WonderTrail

Compressport
En voir plus

Philipp ReiterPhilipp Reiter
30-04-2019 10:45:56

Message de Philipp Reiter du 30-04-2019See you on Sunday 🔥🤙🏻
Voir la vidéo

Dylan RibeiroDylan Ribeiro
30-04-2019 09:38:23

Message de Dylan Ribeiro du 30-04-2019Next race : 28km @traildesforts 🏁



@grand_besanon_trail_academie | @salomonrunning | @suuntofr | @credit_agricole_franchecomte | @rando_running_besancon | @maison_familiale_rurale | @procompta | @even_outdoor_ | @la_forge_des_arts | @essentielle_plantes_de_franchecomte @villedepontarlier | @grandbesancon_monagglo
En voir plus

Landie GreylingLandie Greyling
30-04-2019 09:07:01

Message de Landie Greyling du 30-04-2019Are you ready for Wings for Life World Run!?? Running for those who can’t! If not, you can still enter until Thursday at 13:00🤩

Bryony Bryan Amy McCormick Sue Ullyett
En voir plus

Stéphane BrogniartStéphane Brogniart
30-04-2019 09:01:02

Message de Stéphane Brogniart du 30-04-2019C'est bien parti pour Stéphane Brogniart, le suivi GPS en live sur https://connect.capturs.com/#/tracking/-LdetOEpl6B7dCzVRTCw
En voir plus

Anna FrostAnna Frost
30-04-2019 08:47:31

Message de Anna Frost du 30-04-2019Accepting that I probably expected too much of myself was the light I needed to accept that I am doing more than enough right now. Growing a tiny human. And...
En voir plus

Stian Angermund-VikStian Angermund-Vik
30-04-2019 08:31:25

Message de Stian Angermund-Vik du 30-04-2019This was a fun week :)
Voir la vidéo

Oihana KortazarOihana Kortazar
30-04-2019 07:41:31

Message de Oihana Kortazar du 30-04-2019«Denborak esango du lehengo mailara itzuliko naizen edo ez» : Eskerrik asko Unai Ugartemendia elkarrizketagatik!

Salomon Running Suunto Salomon
En voir plus

Juan Maria Jimenez LlorensJuan Maria Jimenez Llorens
30-04-2019 07:25:35

Message de Juan Maria Jimenez Llorens du 30-04-2019HOKA EVO MAFATE ¿LA MEJOR PARA ULTRA TRAIL? 🤔.

➡ Corremón Valencia 20%: https://www.corremon.com ► CODIGO PROMOJMJ ◀
Voir la vidéo

Marco OlmoMarco Olmo
30-04-2019 07:10:00

Message de Marco Olmo du 30-04-2019Domani sarò da voi.
En voir plus

Nicolas MartinNicolas Martin
30-04-2019 06:50:16

Message de Nicolas Martin du 30-04-2019C'était dimanche matin. Les Courses du Laudon ou sortie de boîte de nuit ? 🕺🏻

HOKA ONE ONE | BV Sport | Endur'Activ | Go'Lum
En voir plus

Sébastien ChaigneauSébastien Chaigneau
30-04-2019 06:44:17

Message de Sébastien Chaigneau du 30-04-2019⛰ la Corse c’est aussi et surtout un grand ami .. Alain, fidèle, et témoin de mon mariage. Merci a toi pour ton accueil a chaque fois. 🙏

🇬🇧 Corsica...
En voir plus

Nathalie MauclairNathalie Mauclair
30-04-2019 06:32:53

Message de Nathalie Mauclair du 30-04-2019Site officiel Entente Athlétique du Val d'Huisne - EAVH : Merci pour vos nombreuses inscriptions, c'est la première fois que les inscriptions sont complètes avant la course.
Attention : On...
En voir plus

Grégoire CurmerGrégoire Curmer
30-04-2019 06:29:50

Message de Grégoire Curmer du 30-04-2019happy to cross the finish line 💥
and not even tired 😜 100 miles of Istria

in 12 days we go back 🥳

for the difficult race in the Pays de...
En voir plus

Stéphane BrogniartStéphane Brogniart
30-04-2019 06:23:59

Message de Stéphane Brogniart du 30-04-2019Petit café avant le départ..
Voir la vidéo

Stéphane BrogniartStéphane Brogniart
30-04-2019 06:21:50

Message de Stéphane Brogniart du 30-04-2019Bah quoi.. Les Vosges envahissent le Léman ou bien ?
En voir plus

Thomas LorblanchetThomas Lorblanchet
30-04-2019 06:20:04

Message de Thomas Lorblanchet du 30-04-2019Nouvel acronyme pour la prise en charge des lésions musculo-squelettiques traumatiques. De la science, du concret et de l'efficace. Merci Blaise Dubois et La Clinique Du Coureur !

Pour aller plus...
En voir plus

Message de Shannon-Leigh - Endurance Athlete du 30-04-2019'Over the years we’ve had a lot of British marathon runners who are thin - does that mean a marathon runner has to look like that?' : I am Strong❤️...
En voir plus

Landie GreylingLandie Greyling
30-04-2019 06:14:44

Message de Landie Greyling du 30-04-2019Are you feeling lethargic or a bit lifeless!? Unproductive and not quite content!? Get outdoors, get active and explore nature! I guarantee those feelings will disappear and be replaced by...
En voir plus

Diego Pazos Diego Pazos "Zpeedy"