ç à Þ.net/news

Trail / Mountain

Les dernières actus trail :

Timothy OlsonTimothy Olson
29-05-2019 23:21:49

Message de Timothy Olson du 29-05-2019In the mountains curiosity sparks an interest, I don’t just run, I let it splash inside my chest.
#runwild #runmindful #runfree
#heretocreate #adidasterrex ///
Pc: @ladzinski
En voir plus

Helio FumoHelio Fumo
29-05-2019 21:09:56

Message de Helio Fumo du 29-05-2019Um dos melhores locais que encontrei para treinar Treinar Trail! Duecitânia Design Hotel
Voir la vidéo

Pablo Criado TocaPablo Criado Toca
29-05-2019 21:09:02

Message de Pablo Criado Toca du 29-05-2019Días de descubrir montañas y lugares fantásticos!!!! Sanabria Glaciar Race
Days yo discover new mountains and special places!!! Sanabria Glaciar Race
Ultra Sanabria by Stages Montane Keepgoing Scarpa Spain Grivel Hostal...
En voir plus

Sebastien CAMUSSebastien CAMUS
29-05-2019 20:03:05

Message de Sebastien CAMUS du 29-05-2019Point de vue du jour...version recto/verso...
Desole @julienjorro le soleil est chez nous :-)

#departement06
#parcdumercantour
#valleedelabevera
#bienvenuechezmoi
En voir plus

Maud CombarieuMaud Combarieu
29-05-2019 19:38:58

Message de Maud Combarieu du 29-05-2019À 10 jours du Trail Du Hautacam, il n'y a plus qu'à recharger les batteries!
Ça fait du bien de pouvoir enfin mettre un débardeur (le nouveau RaidLight, super agréable, on...
En voir plus

Ian Sharman UltrarunnerIan Sharman Ultrarunner
29-05-2019 19:35:00

Message de Ian Sharman Ultrarunner du 29-05-2019Easy hiking at #Tahoe on the #TRT turned into a photography session. Really inspiring trails...which is ideal since #WS100 is exactly a month away. #1000milesoneweek #seeyouinsquaw

#SharmanUltraAthlete #zerolimits #AltraRunning #livemorenow...
En voir plus

Luis Alberto HernandoLuis Alberto Hernando
29-05-2019 19:31:09

Message de Luis Alberto Hernando du 29-05-2019Aviso para Runners y resto de fauna Silvestre con v...
Me han quitado dos en una semana debe haber muuuuchas.
VeryDanger que flipas
En voir plus

Erik ClaveryErik Clavery
29-05-2019 19:29:23

Message de Erik Clavery du 29-05-2019Ça y est l'équipe est au complète, même s'il manque ma chérie pour l'assistance. Jean Pierre va assurer comme un chef !
Les 100km de Steenwerck c'est demain 6h, soit... Dans...
En voir plus

Marcin Świerc FanPageMarcin Świerc FanPage
29-05-2019 19:21:38

Message de Marcin Świerc FanPage du 29-05-2019Nie ma jak w naszych górach...🇵🇱🏃‍♂️⛰

#MarcinSwiercTEAM
En voir plus

Salomon RunningSalomon Running
29-05-2019 19:13:17

Message de Salomon Running du 29-05-2019Meet 2 Zegama legends! The women's record holder, Maite Maiora Elizondo (Team Raidlight) and the past year's winner Rémi Bonnet (Team Salomon). Each one shares how they prepared the new...
Voir la vidéo

Sylvain PerrinSylvain Perrin
29-05-2019 19:13:00

Message de Sylvain Perrin du 29-05-2019Maxi Race France format Xlrace ... jamais 2 sans 3..

C’est la 3ème fois que je participe à cette épreuve (Tour du lac en 2 étapes). J’apprécie ces formats où la...
En voir plus

Nathalie MauclairNathalie Mauclair
29-05-2019 19:11:33

Hello !!!
Je cherche une voiture qui pourra m'emmener de la Gare de Grenoble à Saint Pierre de Chartreuse demain avant 16h.
Merci

Ryan SandesRyan Sandes
29-05-2019 19:06:44

Message de Ryan Sandes du 29-05-2019😂😂😂
Voir la vidéo

Germain GrangierGermain Grangier
29-05-2019 18:58:01

Message de Germain Grangier du 29-05-2019No poles no worries 😊

📷 Mickaël Mussard - Photographe
En voir plus

Adrien MichaudAdrien Michaud
29-05-2019 18:37:04

Message de Adrien Michaud du 29-05-2019C est parti pour une semaine de vélo dans les dolomites !!!

#dolomiti #scottbikes #vacances
En voir plus

Ricky LightfootRicky Lightfoot
29-05-2019 18:19:53

Message de Ricky Lightfoot du 29-05-2019A late decision to have a run out at Helvellyn and the Dodds on Sunday morning, even on the way there I nearly turned home as I’d forgotten a compass...
En voir plus

Leire Fernández AbeteLeire Fernández Abete
29-05-2019 18:13:07

Message de Leire Fernández Abete du 29-05-2019GRACIAS a ti, anónimo, que me has enseñado a mirar más allá. Hoy es Fisioterapia, mañana Osteopatía, al otro Nutrición y… entre medias: guauu guauuu 🏔🐶🏃🤪🔥
---
THANK YOU, anonymous, who have...
En voir plus

Viktorija TomaševičienėViktorija Tomaševičienė
29-05-2019 18:06:54

Message de Viktorija Tomaševičienė du 29-05-2019Šiandien popietę turėjau labai jaukią auditoriją Swedbanke, kur pasakojau apie motyvacijos, planavimo, strategijos svarbą siekiant tikslų bėgime ir visame kame, nes nesvarbu ar bėgi, ar dirbi biure, bet norint kad...
En voir plus

David Prades MonfortDavid Prades Monfort
29-05-2019 18:06:44

Message de David Prades Monfort du 29-05-2019Paso Mahoma 👳🏽‍♂️💆🏻‍♂️#Aneto3404m

TrangoWorld Official /DipuEsport Castelló /Scarpa Spain /Nutrinovex /ATOMIC SKIING
En voir plus

Aurélien Dunand-pallazAurélien Dunand-pallaz
29-05-2019 18:06:07

Message de Aurélien Dunand-pallaz du 29-05-2019J-10 pour le groupe équipe de 🇫🇷 J'aurai la chance d'être présent le Jour J pour eux, afin de les encourager sur le terrain 💪👏

🙏 FFA - Fédération Française d'Athlétisme

...
En voir plus

Gary RobbinsGary Robbins
29-05-2019 18:04:59

Message de Gary Robbins du 29-05-2019WE-ARE-IN! Chilliwack is home!

Can't thank this rock star crew enough, along with ma and pa Robbins and mom Barton. #DreamTeam
Yesterday was full on, 7am - 10pm, 450kms of driving...
En voir plus

Ester AlvesEster Alves
29-05-2019 18:02:56

Message de Ester Alves du 29-05-2019Ester Alves regressa à lendária Zegama-Aizkorri : #timetoplay

«Ao Centro do Mundo»
En voir plus

Carlos Sá - Ultra RunnerCarlos Sá - Ultra Runner
29-05-2019 17:33:37

Message de Carlos Sá - Ultra Runner du 29-05-2019Serra Amarela sempre fantástica!
👉dia 16 Junho lá estaremos para a 2ā edição da Skymarathon.
https://www.carlossanatureevents.com/pt/serraamarela
Voir la vidéo

Gediminas GriniusGediminas Grinius
29-05-2019 17:17:37

Message de Gediminas Grinius du 29-05-2019running with the green rain
Voir la vidéo

Erik ClaveryErik Clavery
29-05-2019 16:56:14

Message de Erik Clavery du 29-05-2019Départ du 100km open de Steenwerck (prononcé stinverk !)
Demain à 6h se sera à notre tour !
Voir la vidéo

Thibaut BaronianThibaut Baronian
29-05-2019 16:55:36

Message de Thibaut Baronian du 29-05-2019[J-4 Prise de Température]

Tout ce printemps 🏃‍♂️, et ce matin encore, je me disais : « T’inquiètes, le froid 🥶 , la pluie 🌧 , le brouillard c’est tout bon...
En voir plus

Stian Angermund-VikStian Angermund-Vik
29-05-2019 16:24:44

Message de Stian Angermund-Vik du 29-05-2019Yesterday I ran my first track race. It was 3k without any trail, rocks, mud, streams, ups and downs. It’s way different from normal running (in my eyes), but it...
En voir plus

Tom OwensTom Owens
29-05-2019 16:12:56

Message de Tom Owens du 29-05-2019A good Wednesday! Getting a bit more confident on the “rough stuff” 👍
.
#arrocharalps #suunto9 #salomonrunning #kineticasports
En voir plus

Nico ValsesiaNico Valsesia
29-05-2019 16:11:13

Message de Nico Valsesia du 29-05-2019Nuovi progetti e nuove avventure, grazie a tutti voi per l'appoggio e la fiducia!

BRN Bike Parts
BRN Food
Natural BOOM
viaggiavventurenelmondo.it
3Tbike
Zacchera Hotels
Vittoria Italia
San Carlo Istituto Clinico...
En voir plus

Nico ValsesiaNico Valsesia
29-05-2019 15:45:14

Message de Nico Valsesia du 29-05-2019BEI K3 Susa Rocciamelone
1:58:53 un tempo da urlo, verrà battuto in questa edizione 2019?
En voir plus

Pablo VillaPablo Villa
29-05-2019 15:39:40

Message de Pablo Villa du 29-05-2019‪Hoy de nuevo en territorio Ultra Sanabria by Stages Entrenando con Pablo Criado que prepara la Sanabria Glaciar Race de 254 km 😱 A darle duro, titán 💪🏼‬

‪#trailrunning #lakewild #pablovilla...
En voir plus

Sébastien SpehlerSébastien Spehler
29-05-2019 15:38:17

Message de Sébastien Spehler du 29-05-2019Allez, reprise de l'entrainement aujourd’hui. Pas facile facile mais ça fait du bien :)
#salomonrunning #apurnanutrition #thuasnesport #petzlrunning #suunto
En voir plus

Max KingMax King
29-05-2019 15:32:12

Message de Max King du 29-05-2019Man, I can’t believe were on the eve of Zegama and the whole enchilada of the Golden Trail Series! This year is going to be exciting and I wish I...
Voir la vidéo

Zaid Ait MalekZaid Ait Malek
29-05-2019 15:02:46

Message de Zaid Ait Malek du 29-05-2019Todo listo y preparado para llevar esta camiseta 💪💪 en el Campeonato de Mundo de Trail Trilhos dos Abutres junto a Jimbee. ¿Os lo vais a perder?

#SomosJimbee
.
.
.
.
@salomonrunning
@suuntoespaña
Nutrinovex
Skyrunning
@laboratoriosquinton
Volcano UltraMarathon
@gipronespan
En voir plus

Núria PicasNúria Picas
29-05-2019 14:48:38

Message de Núria Picas du 29-05-2019Avui al Parlament de Catalunya amb pas ferm, defensant allò que estimo i amb el convenciment que ens en sortirem. Les urnes sempre guanyen!

#llibertatpresospolitics #catalunya #parlament #dignitat #responsabilitat #compromís #república
En voir plus

Ester AlvesEster Alves
29-05-2019 14:19:40

Message de Ester Alves du 29-05-2019Vamos hablar de ZEGAMA
En voir plus

Ida NilssonIda Nilsson
29-05-2019 14:08:42

Message de Ida Nilsson du 29-05-2019The look you get after being inside the gym for several days of bad weather, finally wake up to sunshine, that quickly disappears and the feet and hands turn into...
En voir plus

Michel LanneMichel Lanne
29-05-2019 13:39:34

Message de Michel Lanne du 29-05-201962km dans les pattes, mais toujours content d’être heureux!
Quand je vous parlais du sourire niais, ben voilà c’est celui-là !!😄😄
Le Roc l’Encrenaz, point haut de la course, vue de dingue...
En voir plus

Oihana KortazarOihana Kortazar
29-05-2019 13:32:09

Message de Oihana Kortazar du 29-05-2019Oihana Kortazar: “Zegama es especial por su afición” : https://www.trailrun.es/actualidad/articulo/oihana-kortazar-zegama-es-especial-por-su-aficion
En voir plus

Andy SymondsAndy Symonds
29-05-2019 13:30:38

Message de Andy Symonds du 29-05-2019TrailVaucluse : Les mardi soir dans le Luberon c'est CHRONO-APERO avec TrailVaucluse et Team Hunter Running !

Voici celui d'hier.

Prochain rdv mardi 4 juin pour THE WILD BOAR WALL !!
(entre Lagnes...
En voir plus

Andy SymondsAndy Symonds
29-05-2019 13:20:55

Message de Andy Symonds du 29-05-2019Yannick Jadot : «La ruralité, ce n’est pas la chasse» : "la ruralité, ce n’est pas la chasse"

Merci Yannick Jadot pour ces mots clairs et logiques.

Dommage que la majorité de...
En voir plus

Dylan RibeiroDylan Ribeiro
29-05-2019 12:22:14

Message de Dylan Ribeiro du 29-05-2019Passage de témoin ou ravito @lh_mart1 !? 🏃‍♀️🏃‍♂️

📸: @danielcamalet 🤘🏾



@grand_besanon_trail_academie | @salomonrunning | @suuntofr | @credit_agricole_franchecomte | @rando_running_besancon | @maison_familiale_rurale | @procompta | @even_outdoor_ | @la_forge_des_arts | @essentielle_plantes_de_franchecomte @villedepontarlier |...
En voir plus

Renaud RouanetRenaud Rouanet
29-05-2019 11:47:13

Message de Renaud Rouanet du 29-05-2019fr.ulule.com : Grande Traversée des Pyrénées par le GR10
En voir plus

Erik ClaveryErik Clavery
29-05-2019 11:41:42

Message de Erik Clavery du 29-05-2019On arrive dans le nord !

Demain matin, départ des 100km à Pied de Steenwerck - Edition 2019, nous sommes tombés sur un nuage égaré...😂🤣😂🌧️
Mais demain matin les conditions annoncées seront...
En voir plus

Cat BradleyCat Bradley
29-05-2019 11:36:31

Message de Cat Bradley du 29-05-2019Home is where the ball is
.
.
Looking forward to the next one instead of back on what could have been. Thanks so much everyone for all the advise and suggestions!...
En voir plus

Xavier ThevenardXavier Thevenard
29-05-2019 11:01:05

Message de Xavier Thevenard du 29-05-2019Samedi RDV 9h à Giron devant le Le Relais Nordique pour la dernière reco de ULTRA 01.🏃‍♂️🌸

Si vous voulez faire un tour au Crêt de Chalam 🌄sous le soleil 🌞en...
En voir plus

Caine WarburtonCaine Warburton
29-05-2019 10:23:41

Message de Caine Warburton du 29-05-2019Grab a partner and give this brutal WOD a go.
-You go, I go format.

•150x Calories Assault Bike
•150x Wall Balls 24lbs/10ft
•150x Push ups
•150x GHD situps
•150x Squats @ 40kg
•150x KB swings...
En voir plus

Kévin DornierKévin Dornier
29-05-2019 10:20:09

Message de Kévin Dornier du 29-05-2019Ce week-end c’est La Transju' Ski & Trail et si on tentait un doublé ? 🤔
En voir plus

Philipp ReiterPhilipp Reiter
29-05-2019 09:29:33

Message de Philipp Reiter du 29-05-2019Birdseyeview. #upintheair
En voir plus

Andrea HuserAndrea Huser
29-05-2019 09:10:57

Message de Andrea Huser du 29-05-2019Wer will noch zum Eiger Ultratrail? ...
En voir plus

Helio FumoHelio Fumo
29-05-2019 08:58:48

Message de Helio Fumo du 29-05-2019Um dia largo tudo, e pergunto a terra se posso viver do que ela tem para dar. Um dia acordo e paro o tempo que foi meu, enquanto a alegria...
En voir plus

Kate McIlroy AthleteKate McIlroy Athlete
29-05-2019 08:06:14

Message de Kate McIlroy Athlete du 29-05-2019Really proud to win Port to Port MTB with teammate Samara Sheppard. Four days of racing the mountain bike around the trails in the Hunter Valley. I rode...
En voir plus

Stian Angermund-VikStian Angermund-Vik
29-05-2019 07:56:34

Message de Stian Angermund-Vik du 29-05-2019It’s a nice feeling to meet the other friends/athletes from all over the world to hangout and race together
Voir la vidéo

Sange SherpaSange Sherpa
29-05-2019 07:45:52

Message de Sange Sherpa du 29-05-2019Le week-end prochain Volvic Volcanic Experience VVX 110km en mode récupération de Maxi Race et préparation pour Tenerife Bluetrail 103km pour le week-end suivant. Voilà maintenant vous savez pourquoi je...
En voir plus

Message de Shannon-Leigh - Endurance Athlete du 29-05-2019Click here to support World championships of performing arts organized by Arabella Nimmo : Always great to support the leaders of our future in high aims, Like the Olympics for...
En voir plus

Sébastien ChaigneauSébastien Chaigneau
29-05-2019 07:07:23

Message de Sébastien Chaigneau du 29-05-2019LES PANIERS D'ICI : https://www.ulule.com/les-paniers-dici/

Privilégier les circuits courts, mettre en valeur le travail des petits producteurs locaux afin de mieux manger et donc d’avoir une vie plus saine.
C’est une de...
En voir plus

Team TSL Oxsitis HGTeam TSL Oxsitis HG
29-05-2019 06:49:40

Message de Team TSL Oxsitis HG du 29-05-2019TSL Outdoor, une entreprise locale ayant comme priorités, la grande qualité de leurs produits (ici, leurs bâtons de Trail Carbone), mais aussi les valeurs humaines, relationnelles, et le made in...
Voir la vidéo

Meg MackenzieMeg Mackenzie
29-05-2019 06:39:02

Message de Meg Mackenzie du 29-05-2019Today aim to be brave, not perfect.
En voir plus

Anne-Lise Rousset SéguretAnne-Lise Rousset Séguret
29-05-2019 06:37:12

Message de Anne-Lise Rousset Séguret du 29-05-20193 brins de légèreté pour crapahuter dans la montagne, TSL Outdoor
Team TSL Oxsitis HG SportHG Oxsitis SCOTT Sports France Julbo Eyewear La Chaussette de France Val Thorens Playsharp Skyrunning...
Voir la vidéo

Emelie ForsbergEmelie Forsberg
29-05-2019 06:18:58

Message de Emelie Forsberg du 29-05-2019This has been my quick life saver; moonvalley.me bar and a coffee before I head out to my run! Maui as my company, he is always up for a run...
En voir plus

Thibaut GarrivierThibaut Garrivier
29-05-2019 06:03:44

Message de Thibaut Garrivier du 29-05-2019Zegama Aizkorri 2019: DNS.
Impossible de courir à cause dune inflammation de la gaine du tibial postérieur. Il ne faut pas se mentir l'enchaînement Transvulcania, isla de La Palma +...
En voir plus

Tom OwensTom Owens
29-05-2019 05:11:10

Message de Tom Owens du 29-05-2019#Repost @salomontrailrunfest
・・・
LAST CHANCE to get your tickets for the #salomontrailfest in Edale this Saturday. Ticket sales are ending midnight today, don’t miss out!! 🏃🏻‍♀️🏃‍♂️⛰❤️ ⁣

Link to tickets :www.salomonrunfest.com/
En voir plus

Message de Shannon-Leigh - Endurance Athlete du 29-05-2019Training is a science and also an art, even more so an art when it comes to tapering for a race. Listening to your body is key, and avoiding over...
En voir plus

Message de Piotr Hercog - Salomon Suunto Team du 29-05-2019Pływanie na sucho 😉

#ChicamochaCanyonRace
#100miles
Salomon Running
Saxx.poland
AMC Petzl.pl
Voir la vidéo

Caine WarburtonCaine Warburton
29-05-2019 04:56:05

Message de Caine Warburton du 29-05-2019Well and truely in the hurt locker at Xterra. Pushed myself far beyond my physical limit in the final few kms....paying for that now 😩

#trails #trailrunning #xterra #hurtlocker
En voir plus

Message de Piotr Hercog - Salomon Suunto Team du 29-05-2019Podróż, treningi i start w 100 milowym biegu Chicamocha Canyon Race w Kolumbii.
fot. Kasia Biernacka
i czasami Piotrek Hercog
Voir les 13 photos

Jordi Gamito BausJordi Gamito Baus
29-05-2019 03:40:58

Message de Jordi Gamito Baus du 29-05-2019Time to enjoy again!
Easy life!
🏃💨🌵

Preparing Western States Endurance con Cody Reed que me ayudará los últimos 80 km !
Thanks Bro!🤠🤙
En voir plus

Ruth CroftRuth Croft
29-05-2019 02:47:50

Message de Ruth Croft du 29-05-2019我有一點難過我今年不會參加Zegama.....明年吧!
No Zegama for me this year.....but next year .
#garmin #beatyesterday #scottrunning #tractionmatters
Voir la vidéo

Anton KrupickaAnton Krupicka
29-05-2019 01:21:09

Message de Anton Krupicka du 29-05-2019Athleisüre.
.
📸: @haileycopter2
En voir plus

Accès aux messages par jour

May 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

April 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30