ç à Þ.net/news

Trail / Mountain

Les dernières actus trail :

Ruth CroftRuth Croft
06-06-2019 22:00:32

Message de Ruth Croft du 06-06-2019Made it to Portugal in time for a quick look over the tail end of the course before Saturday’s Trail World Champs.
我剛到葡萄牙了。到的時候就快去看這個週末越野世界杯賽的最後幾公里了。
#trailworldchamps #portugal
En voir plus

Nico ValsesiaNico Valsesia
06-06-2019 22:00:23

Message de Nico Valsesia du 06-06-2019Ragazzi ... tra poco ci siamo!!! 🤩🤩🤩
Voir la vidéo

Karl EgloffKarl Egloff
06-06-2019 21:58:41

Message de Karl Egloff du 06-06-2019Cuánta felicidad poder tener la salud para volver a mis adoradas montañas! Del nivel del mar y calor intenso en Zegama a subir el Cotopaxi 5897m exprés hoy con mi...
En voir plus

Manuel MerillasManuel Merillas
06-06-2019 21:51:12

Message de Manuel Merillas du 06-06-2019QUE TENGO UN DÍA LIBRE??
Pues muy fácil me voy a picos a disfrutar junto a Carlines y Zar😃

Últimos entrenos cañeros para @travesera y además hoy en la mejor compañía con...
En voir plus

Luís FernandesLuís Fernandes
06-06-2019 21:50:52

Message de Luís Fernandes du 06-06-2019Os pensamentos antes da corrida! 🤔😯🙌
Visit Madeira
Ultra Skyrunning Madeira
Explore Nature
.
.
.
#Madeiraoceantrails
#madeira #madeiranowordsneeded #visitmadeira #santana #trail #Trailrunning #instarunner #runner #instagram #training #salomon #timetoplay #nature #photooftheday #fitness #mountains #ultratrail #madeiraoceantrails #madeiraallyear...
En voir plus

Noel BurgosNoel Burgos
06-06-2019 21:49:30

Message de Noel Burgos du 06-06-2019trailrun.es : Previa y favoritos
En voir plus

Nerea Martinez UrruzolaNerea Martinez Urruzola
06-06-2019 21:40:25

Message de Nerea Martinez Urruzola du 06-06-2019"Hacer lo que te gusta es la libertad, gustarte lo que haces es la felicidad" ⛸️⛰️🏃‍♀️💞
📷 @danielplaaguilar
Evorunner
#cdetpedrezuela #recuperationsport #agoteam #alfredogomezosteopatia #nordicfitnesses #totalsportses #euskalraid #clubnordiccrossmadrid #veganwarriors #euforiadelcims
En voir plus

Amandine FerratoAmandine Ferrato
06-06-2019 20:30:37

ZEGAMA ! Mythique ZEGAMA - 2/06/19 - 18ème édition

Yeray DuránYeray Durán
06-06-2019 20:15:41

Message de Yeray Durán du 06-06-2019Todo preparado 🙈 Dorsal n°1‼️ Mañana por la noche arrancamos una nueva aventura de la Tenerife Bluetrail con mucho nivel este año siendo Copa de España 👌 A dar lo...
En voir plus

Max KingMax King
06-06-2019 20:09:07

Message de Max King du 06-06-2019Best way to “celebrate” National Running Day? By spreading the knowledge that running is sooo cool of course. Especially trail running on awesome trails and exploring new areas. That’s what...
En voir plus

Gary RobbinsGary Robbins
06-06-2019 20:05:17

Message de Gary Robbins du 06-06-2019Looking in the mirror, peering into my future? I can only dream as much.

At 71 years old (72 this year) Philip Waters continues to impress and inspire us all....
En voir plus

Erik ClaveryErik Clavery
06-06-2019 19:48:30

Message de Erik Clavery du 06-06-2019C'est officiel !!

Je vous donne rendez vous les 26 et 27 octobre prochain à Albi pour le championnat du monde de 24 heures !!
Je vous attends nombreux pour venir m'encourager...
En voir plus

Juan Maria Jimenez LlorensJuan Maria Jimenez Llorens
06-06-2019 19:15:35

Message de Juan Maria Jimenez Llorens du 06-06-2019Otro entrenamiento y buenas sensaciones ✌.

(2x3' + 2x2' + 2x1' + 2x30") Rc 1' Trote:
- 3:35 y 3:38
- 3:40 y 3:39
- 3:50 y 3:19
- 3:22 y 3:04

Es cierto que a...
En voir plus

Michel LanneMichel Lanne
06-06-2019 19:06:12

Message de Michel Lanne du 06-06-2019Déjà 3 belles journées sur @chamonixmontblanc pour prendre un max de plaisir et de mal aux pattes!
Ben c’est bon, j’ai déjà atteint les 2 premiers objectifs!
Prochaine étape dès demain: essayer...
En voir plus

Stéphane BrogniartStéphane Brogniart
06-06-2019 18:53:05

Message de Stéphane Brogniart du 06-06-2019Une belle initiative qui valorise à la fois les femmes, le sport et le Massif des Vosges.. Chapeau..
En voir plus

Mathieu JacquetMathieu Jacquet
06-06-2019 18:47:04

Message de Mathieu Jacquet du 06-06-2019[Rien ne sert de courir il faut marcher a point]

Vivement le week-end afin de grimper la petite bosse de st Gervais avec les copains 🤗🗻

HOKA ONE ONE /CEP France /...
En voir plus

Maud CombarieuMaud Combarieu
06-06-2019 18:16:52

Message de Maud Combarieu du 06-06-2019😍😍😍😍👣👣👣🐝🐝🐝🐝
En voir plus

Ryan SandesRyan Sandes
06-06-2019 17:38:34

Message de Ryan Sandes du 06-06-20197 tips for running in hot weather : My 7 tips for running in the heat 🔥☀️
Suunto
En voir plus

Stian Angermund-VikStian Angermund-Vik
06-06-2019 17:19:08

Message de Stian Angermund-Vik du 06-06-2019Here is a teaser about Emelie Forsbergs impressive record run at Kungsleden. Tuesday next week the Salomon TV episode is coming. I’m looking forward to see the episode 🤩
Link to...
Voir la vidéo

Daniel JungDaniel Jung
06-06-2019 17:12:16

Message de Daniel Jung du 06-06-2019EINFACH GENIAL🎉😉
▪️
#MadeiraSkyrace by Migu Skyrunning World Series‼️‼️‼️
#IamaSkyrunner #sws19 #skyrunning #MiguSkyrunnersWorldseries
Ultra Skyrunning Madeira😍
Voir la vidéo

Zaid Ait MalekZaid Ait Malek
06-06-2019 17:07:49

Message de Zaid Ait Malek du 06-06-2019¡¡Equipazo!! Ya estamos preparados para luchar por el mundial Trilhos dos Abutres junto a esta gran selección española. Además contento de poder estar acompañado de mi equipo de Jimbee 🍈🍈🍉🍉.
En voir plus

Salomon RunningSalomon Running
06-06-2019 16:59:52

Message de Salomon Running du 06-06-2019SAVE THE DATE! SalomonTV "Kungsleden" documenting Emelie Forsberg's record on the longest trail in Sweden is coming!

👉🏼 Join us next Tuesday at 6p.m CET for the YouTube Premiere and get...
Voir la vidéo

Emelie ForsbergEmelie Forsberg
06-06-2019 16:17:44

Message de Emelie Forsberg du 06-06-2019Do you remember my 450 km run I did last summer? SAVE THE DATE! SalomonTV "Kungsleden" is coming next tuesday!
At 6p.m CET for the YouTube Premiere and...
Voir la vidéo

Salomon RunningSalomon Running
06-06-2019 15:56:20

Message de Salomon Running du 06-06-2019Last year, Emelie Forsberg set a new fastest known time on the longest trail in Sweden. 🏃🏻‍♀️🇸🇪
Join us at tomorrow 6p.m CET to watch the YouTube Premiere of the film...
En voir plus

Yoann StuckYoann Stuck
06-06-2019 15:52:50

Message de Yoann Stuck du 06-06-2019MDR : Morning Dehors Running. Fais comme moi, tu peux checker la date, c’est chaque mardi matin de 7h à 8h. C’est training, breakfast et douche. Je pense que ce...
En voir plus

Christophe Le SauxChristophe Le Saux
06-06-2019 15:49:41

Message de Christophe Le Saux du 06-06-2019En mode apéro en fasse du Caroux dans un gîte bien sympathique

RaidLight @unifer Team Globetrailers 6666 Occitane
En voir plus

Philipp ReiterPhilipp Reiter
06-06-2019 15:23:09

Message de Philipp Reiter du 06-06-2019Tried something new yesterday 🤓
Sure #tobeimproved but what do you think?
Voir la vidéo

Juan Maria Jimenez LlorensJuan Maria Jimenez Llorens
06-06-2019 15:04:20

Message de Juan Maria Jimenez Llorens du 06-06-2019Otro consultorio sobre el maraton...

Puede crear mucha polemica, y se puede interpretar o mal interpretar, pero es un poco mi filosofia o lo que he aprendido desde pequeño o...
Voir la vidéo

Davide CherazDavide Cheraz
06-06-2019 14:23:59

Message de Davide Cheraz du 06-06-2019Noi ci siamo! 🇮🇹
#italianteam
En voir plus

Giulio OrnatiGiulio Ornati
06-06-2019 14:21:28

Message de Giulio Ornati du 06-06-2019Anche quest'anno sarò consulente tecnico e testimonial della @meht.trail una delle splendide gare organizzate nella nostra zona.
Oggi a tal proposito voglio passarvi un po di info tecniche e non solo...perché...
En voir plus

Ludovic PommeretLudovic Pommeret
06-06-2019 14:20:52

Message de Ludovic Pommeret du 06-06-2019Bon je crois qu’on y est !!!
Un grand plaisir de retrouver toute l’équipe mais aussi toujours un peu d’appréhension à l’approche de l’objectif 🇵🇹 😜

🇫🇷🇫🇷🇫🇷

FFA - Fédération Française d'Athlétisme
HOKA...
En voir plus

Pablo VillaPablo Villa
06-06-2019 13:38:03

Message de Pablo Villa du 06-06-2019‪De la Casa de Campo al Aneto 💪🏼 Equipo, lo tenemos hecho 🤣‬

‪#ImpulsaSanitas #SanitasChallenge

Sanitas GRAN TRAIL Aneto-Posets
En voir plus

Veronica BravoVeronica Bravo
06-06-2019 13:19:54

Message de Veronica Bravo du 06-06-2019Esto recién comienza 💪🏼
Buen día ! 🏃🏽‍♀️

👟: Predict RA (running) Salomon Chile
💦: Nuun Hidratación Activa
#chicasalomon #power #salomonchile #dontgiveupstaystrong #nuunlife
En voir plus

Caroline ChaverotCaroline Chaverot
06-06-2019 12:39:41

Message de Caroline Chaverot du 06-06-2019Merci 🙏 à tous ceux qui ont continué à me soutenir et à croire en moi alors que moi même je n’y croyais plus. En particulier, merci à @atmbinfo pour...
En voir plus

Stéphane BrogniartStéphane Brogniart
06-06-2019 12:34:32

Message de Stéphane Brogniart du 06-06-2019Encore un grand moment (y)
En voir plus

Renaud RouanetRenaud Rouanet
06-06-2019 12:09:00

Message de Renaud Rouanet du 06-06-2019La lumière de mes nuits D’Ultra.
Frontales Stoots.
En voir plus

Ester AlvesEster Alves
06-06-2019 11:50:34

Message de Ester Alves du 06-06-2019O Suunto acompanha-te em todas as paixões

.... e neste registo acho que conseguia bons segmentos no Movescount e até no STRAVA

🙈
En voir plus

Ryan SandesRyan Sandes
06-06-2019 11:26:18

Message de Ryan Sandes du 06-06-2019I want one 😂🤔 Salomon made a few limited edition caps for 13 Peaks finishers 👌🏽🙏🏽 What do you think?
En voir plus

Ragna DebatsRagna Debats
06-06-2019 10:44:46

Message de Ragna Debats du 06-06-2019Running with my daughter during my preparation for the World Champs! ❤️
📷 Meerbiodanza
#trail #abutres #trailworldchamps2019
En voir plus

Message de Magdalena Łączak i Paweł Dybek - Salomon Suunto Team du 06-06-2019Ależ to były emocje!

Salomon Running salomonrunning.pl Suunto GAMI Centrum Fizjoterapii Extreme Fitness Mielec Miasto Mielec

#salomonrunning #salomon #timetoplay #suunto #ultra #ultratrail #adventure #trailrunning #running #mojemiastomielec #mielec #podkarpackie #mojapasja
Voir la vidéo

Fabien AntolinosFabien Antolinos
06-06-2019 09:43:30

Message de Fabien Antolinos du 06-06-2019Bonjour à tous,
Il y a eu peu d’actualité ces derniers temps , alors voici quelques nouvelles sur ma situation actuelle.
J’ai du reporter ma rentrée en compétition prévue initialement mi-avril...
En voir plus

Andy SymondsAndy Symonds
06-06-2019 09:17:00

Message de Andy Symonds du 06-06-2019Leaving France for Portugal this morning, and according to my son - I’ll get funny looks at the airport. 😅

Saturday morning I’ll have the honour to be representing team 🇬🇧...
En voir plus

Sage CanadaySage Canaday
06-06-2019 08:38:23

Message de Sage Canaday du 06-06-2019[regram from @catmaijones] Nice morning shakeout run here in South Africa! From left to right: @marigold__bac @catmaijones @gerdarun @fuelled.run @calneff #comradesmarathon #southafrica #ultrarunning
En voir plus

Jessica PardinJessica Pardin
06-06-2019 08:13:20

Message de Jessica Pardin du 06-06-2019Profitez en sans tarder, pour être en forme tout l’été 😜
Nutrisens Sport
En voir plus

Francesca CanepaFrancesca Canepa
06-06-2019 06:41:05

Message de Francesca Canepa du 06-06-2019UN SABATO INSIEME

Questo sabato, per la precisione. Se qualcuno avesse voglia di passare una mattina con me nei sentieri (😬😬capisco.... vi preoccupa, ma ci sarà pur qualcuno che conosce...
En voir plus

Landie GreylingLandie Greyling
06-06-2019 06:17:56

Message de Landie Greyling du 06-06-2019I’m hanging in there...😊. Thanks so much for all the messages of support, it it truly encouraging & motivating! May you all conquer the battles you’re fighting and find the...
En voir plus

Caine WarburtonCaine Warburton
06-06-2019 05:57:17

Message de Caine Warburton du 06-06-2019Stoked with my first batch of new @cepaustralia socks. Super comfy already and can’t wait to put them through some miles!!

#compression #socks #germanmade #cep #sockgamestrong
En voir plus

Christophe Le SauxChristophe Le Saux
06-06-2019 04:44:18

Message de Christophe Le Saux du 06-06-2019Direction le grand raid 6666 .
Non ce n'est pas l'electro cardiogramme de mon coeur en vert ,c'est bien le dénivelé que nous allons cumuler sur 122 km ,un total...
En voir plus

Lucy BartholomewLucy Bartholomew
06-06-2019 04:36:07

Message de Lucy Bartholomew du 06-06-2019Londoners!
I am so excited to get to be apart of Ultra-X as a guest speaker and to share in the running, eating, laughing and connecting!

I hope to get to...
En voir plus

Candice BurtCandice Burt
06-06-2019 00:22:23

Message de Candice Burt du 06-06-2019Who makes up these holidays anyway? You’d think it was me 😄 🤷🏼‍♀️ Happy global running day everyday! To celebrate go over to my business page @destinationtrailraces for a chance...
En voir plus

Accès aux messages par jour

June 2019
01 02 03 04 05 06

May 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31