ç à Þ.net/news

Trail / Mountain

Les dernières actus trail :

Lucy BartholomewLucy Bartholomew
09-07-2019 23:28:19

Message de Lucy Bartholomew du 09-07-2019“When all the dust is settled and all the crowds are gone the things that matter most are faith, family and friends”

Wishing these amazing souls a safe trip back down...
En voir plus

Manu MeyssatManu Meyssat
09-07-2019 23:00:41

Message de Manu Meyssat du 09-07-2019L’effort était violent, mais qu’est-ce que c’était beau !🤩
Voir la vidéo

Sange SherpaSange Sherpa
09-07-2019 22:15:19

Message de Sange Sherpa du 09-07-2019Que des années changent mais l’énergie et l’esprit ainsi que notre amitiés restent la même !!!
MERCI pour tous vos messages 😍😍😍
👎#38#👎
En voir plus

Gediminas GriniusGediminas Grinius
09-07-2019 21:53:03

Message de Gediminas Grinius du 09-07-2019learn a bit more about me & #grandslamofultrarunning journey | save the date 7/17, Vibram, boston
En voir plus

Maud CombarieuMaud Combarieu
09-07-2019 21:49:52

Message de Maud Combarieu du 09-07-2019Heureusement qu'elle ne s'entraîne pas ma cop's, parce que sinon, je ne pourrais pas la suivre 😅😅😅😅 ...
En voir plus

Luís FernandesLuís Fernandes
09-07-2019 21:12:50

Message de Luís Fernandes du 09-07-2019Explore Nature : Trail Camp @academia d`Estrelas 2019. 😎

#Trailcampbyluisfernandes
En voir plus

Nerea Martinez UrruzolaNerea Martinez Urruzola
09-07-2019 21:01:45

Message de Nerea Martinez Urruzola du 09-07-2019"Renueva tus pasiones todos los días"
Haciendo lo que me gusta con quien me gusta @danielplaaguilar 😉🚵‍♀️💪💞
@evorunner_
#cdetpedrezuela #agoteam #alfredogomezosteopatia #nordicfitnesses #totalsportses #euskalraid #clubnordiccrossmadrid #veganwarriors #euforiadelcims
En voir plus

Pablo VillaPablo Villa
09-07-2019 20:15:10

Message de Pablo Villa du 09-07-20196x2k, último entrenamiento “suave” antes de viajar a #BuffEpicTrail 😏 Gracias a Álvaro Gil por la compañía y la 📷 👌🏼

Pd: Y no vale hacer bromas con mi moreno 🤣
...
En voir plus

Yann NourryYann Nourry
09-07-2019 20:11:39

Message de Yann Nourry du 09-07-2019Pierra Menta EDF Eté : Quelle chance d'avoir pu participer à une telle épreuve !

Merci Olivier Morin, Pierra Menta EDF Eté, TraceDeTrail
En voir plus

Luis Alberto HernandoLuis Alberto Hernando
09-07-2019 19:50:52

Message de Luis Alberto Hernando du 09-07-2019A ver por favor si alguien culto me puede aclarar si esto es una ironía, sarcasmo, paradoja o se trata de un simple tontolaba
En voir plus

Marc LauensteinMarc Lauenstein
09-07-2019 19:38:47

Message de Marc Lauenstein du 09-07-2019And here it is, the full 23min of Marathon du Mont-Blanc awesomeness!

🇬🇧https://www.youtube.com/watch?v=BlNJSHdsuMs
🇫🇷https://bit.ly/2XvWI9n
🇮🇹https://youtu.be/IQqT8PbXKd0
🇪🇸https://www.youtube.com/watch?v=IExU6bYgfO0

Golden Trail Series | #TimeToPlay | Parrot

video: Koastal Forest
Voir la vidéo

Ruth CroftRuth Croft
09-07-2019 19:13:34

Message de Ruth Croft du 09-07-2019Here is the Golden Trail Series race recap from last weekends Marathon du Mont-Blancin Chamonix . You can watch it in English, Spanish , French and Italian ~ take your...
Voir la vidéo

Eirik HaugsnesEirik Haugsnes
09-07-2019 18:51:18

Message de Eirik Haugsnes du 09-07-2019Elghufs opp kisteveien til Milsteinsbua i dag. Greit å få trimma arman også;) Et godt stykke arbeid av gjengen og nok en fin dag på jobb:) #hufs #elghufs #milsteinsbua #midttroms
En voir plus

Nicolas MartinNicolas Martin
09-07-2019 18:40:55

Message de Nicolas Martin du 09-07-2019Après un report d'une journée à cause de la météo, dernier dodo avant l''ascension de la Barre des Écrins. Premier 4000 de ma vie, ce sera la dernière découverte...
En voir plus

Gazulla CédricGazulla Cédric
09-07-2019 18:35:32

Message de Gazulla Cédric du 09-07-2019Après une bonne journée en famille et pour finir en beauté, rien de tel qu'une petite sortie trail aux alentours.
#crestvoland #trailrun #trails #trailrunning #trail #ultratrail #paysage #lac #runmotivation #runningman #runner...
En voir plus

Marcin Świerc FanPageMarcin Świerc FanPage
09-07-2019 18:10:08

Message de Marcin Świerc FanPage du 09-07-2019Aż zrobię posta żeby zapamiętać ten trening 🏃‍♂️✅
Czas regeneracji /120/=37sek. Nowy rekord 👍

Energa SA BUFF Columbia Sportswear KLER Sklep Biegacza HIGH5 - Żywność funkcjonalna dla sportowców
En voir plus

Martin GaffuriMartin Gaffuri
09-07-2019 18:01:35

Message de Martin Gaffuri du 09-07-2019It had been a while...
It’s fascinating how running in teams takes you so much further out of your comfort zone... I got spanked big time during that last stage of...
En voir plus

Leire Fernández AbeteLeire Fernández Abete
09-07-2019 17:59:25

Message de Leire Fernández Abete du 09-07-2019Cualquier día que le pregunto a mi perro:
- Cómo me ves??
Él me responde:
- Guauuu guauuuu !!
… por eso le quiero tanto.
💚💚
----
Any day I ask my dog:
- How do I look??
He...
En voir plus

Nathalie MauclairNathalie Mauclair
09-07-2019 17:44:16

Message de Nathalie Mauclair du 09-07-2019Étape 6 : 🏃 ascension du Mont Toubkal (4167 m)
30 km et 2180 m de D+
Que de belles lumières et toujours la bonne humeur🌞
Dommage que Bernard et Rosa soient partis...
En voir plus

Quentin RaïssacQuentin Raïssac
09-07-2019 17:18:06

Message de Quentin Raïssac du 09-07-2019Quand tu es un peu content de reprendre le chemin de l'entraînement 😁😁🚴‍♂️
Voir la vidéo

Christel DewalleChristel Dewalle
09-07-2019 17:11:19

Message de Christel Dewalle du 09-07-2019Quand on réalise que le podium est assuré.
(📸Guy Croissant)
En voir plus

Manuel MerillasManuel Merillas
09-07-2019 16:54:57

Message de Manuel Merillas du 09-07-2019Llego el momento de dar pasos por vosotr@s y además, este reto será muy especial para mi, ya que tendré la oportunidad de sumar kilómetros por la investigación de las...
En voir plus

Anna FrostAnna Frost
09-07-2019 16:10:22

Message de Anna Frost du 09-07-2019RESIST. Shape or be shaped. Feetures
Voir la vidéo

Emelie ForsbergEmelie Forsberg
09-07-2019 16:05:30

Message de Emelie Forsberg du 09-07-2019For all the things my hands has held the best by far is you ❤️ Maj makes life complete. She makes me wanna be the best version of me as...
En voir plus

Ugo FerrariUgo Ferrari
09-07-2019 16:00:02

Message de Ugo Ferrari du 09-07-2019[🎙PODCAST🎙]
.
Demain nous nous pencherons sur la variation de charge ... OU NON pré objectif 🧐
.
Tout les entraînement dispo sur Strava ➡️ https://bit.ly/2GnuI3O
.
Et le podcast à retrouver sur SoundCloud ➡️ ...
En voir plus

Erik ClaveryErik Clavery
09-07-2019 15:29:42

Message de Erik Clavery du 09-07-2019Christophe Le Saux site officiel de l'ultra runner athlète Raidlight : Christophe Le Saux, un gars super qui organise des courses hors du communs et magnifiques !

Regardez donc !
En voir plus

Jessica PardinJessica Pardin
09-07-2019 15:09:38

Message de Jessica Pardin du 09-07-2019Welcome to paradize 🤩🥰🥰!
La Sportiva Kaptiva 👌
En voir plus

Clare GallagherClare Gallagher
09-07-2019 14:51:42

Message de Clare Gallagher du 09-07-2019It’s jarring to be in land where there’s no sign of humans. No bridges, no trails, no roads, no signs, no structures. And then after like 30-seconds, it’s really, really...
En voir plus

Veronica BravoVeronica Bravo
09-07-2019 14:40:22

Message de Veronica Bravo du 09-07-2019Exsudando encanto hacía la montaña día tras día pulo mi arte! 🌀〰️

Foto: Solo Running
#dontgiveupstaystrong #chicasalomon #timetoplay #vivirparadescubrir #salomonchile #suunto
En voir plus

Xavier ThevenardXavier Thevenard
09-07-2019 14:23:23

Message de Xavier Thevenard du 09-07-2019Parfait le van hanroad! ✔️

Une bonne opportunité⏩ pour être au pied de la montagne🛤️ et goûter à de nouveaux sentiers.🌲 👍

Un bon moyen pour préparer la prochaine course, qui est...
En voir plus

Salomon RunningSalomon Running
09-07-2019 14:21:15

Message de Salomon Running du 09-07-2019From the South African townships to Chamonix, follow Thabang Madiba's journey to become one of the best trail runners:
👉🏼 http://tv.salomon.com/story/thabang
Voir la vidéo

Ryan SandesRyan Sandes
09-07-2019 14:18:24

Message de Ryan Sandes du 09-07-2019Why am I so proud to be South African ... because of people like Thabang. Thank you Thabang for showing us that nothing is impossible when you have a positive...
Voir la vidéo

Kamil Leśniak - fanpageKamil Leśniak - fanpage
09-07-2019 14:12:56

Message de Kamil Leśniak - fanpage du 09-07-2019BODY WORK

A teraz ćwiczymy stopę - co by nie uciekała na bok w poszukiwaniu 50 groszówki! Kilka ujęć z treningu umieszczam, abyście wiedzieli, że nie śpię. Trenuje ciężko i wytrwale,...
En voir plus

Sylvain CourtSylvain Court
09-07-2019 14:10:02

Message de Sylvain Court du 09-07-2019Reprise de la prépa ⛰🏃🏽‍♂️ très bientôt, ça c’est cool !

🔜 next race ! 🤔
En voir plus

Dark HorseDark Horse
09-07-2019 14:00:57

Message de Dark Horse du 09-07-2019Meningitis and the after-effects:

Meningitis is not “just a virus”, it’s a deadly disease which can have a lasting or permanent impact on those who catch it.
En voir plus

Lucy BartholomewLucy Bartholomew
09-07-2019 13:38:50

Message de Lucy Bartholomew du 09-07-2019Weeks words:

10.Comparison
9.perspective
8.believe
7.beauty
6.courage
5.passion
4.consistency
3.cant
2.support
1.ready

These were the words that made up my build into Western States Endurance Run. I had moments of all these words; some in...
En voir plus

Armando TeixeiraArmando Teixeira
09-07-2019 13:32:52

Message de Armando Teixeira du 09-07-2019Infelizmente por motivos de força maior, não poderei estar na linha de partida e melhorar o tempo de 2014 😉 como se fosse possível 😃 mas estarei presente e com...
En voir plus

Tòfol CastanyerTòfol Castanyer
09-07-2019 13:17:58

Message de Tòfol Castanyer du 09-07-2019Los dias antes de una #ultra tengo la sensación que me parezco a los de la Inserso: ingiero el doble de lo que acostumo a Comer en casa y me...
En voir plus

Nico ValsesiaNico Valsesia
09-07-2019 13:06:44

Message de Nico Valsesia du 09-07-2019valdisusaturismo.it : Venerdì 12 luglio puoi provare una parte del percorso del BEI K3 con Nico Valsesia! Skyrunning Bei K3, salita da Susa alla vetta del monte Rocciamelone
En voir plus

Karl EgloffKarl Egloff
09-07-2019 13:04:05

Message de Karl Egloff du 09-07-2019Les espero, entrada gratuita 😊
En voir plus

Rob KrarRob Krar
09-07-2019 13:00:56

Message de Rob Krar du 09-07-2019The Recovery I Needed - Race Ipsa Loquitur : Our hero’s are human. Powerful writing by Amelia Boone. Thank you 🙏🏼.

http://www.ameliabooneracing.com/blog/uncategorized/therecoveryineeded/
En voir plus

Jason SchlarbJason Schlarb
09-07-2019 13:00:17

Message de Jason Schlarb du 09-07-2019Race to Adventure with Run Around the World! Meredith June Edwards and I experience Ushuaia by UTMB's diverse landscape and culture at "The End of the World". Presented by Altra...
Voir la vidéo

Yngvild KaspersenYngvild Kaspersen
09-07-2019 12:29:44

Message de Yngvild Kaspersen du 09-07-2019Ridge running in the sunrise
Infinitetrailswch
📷: JensKlattphoto
adidas TERREX adidas adidas Running #createdwithadidas HIGH5 Sports Nutrition #high5norway Deler AS Aktiv mot kreft // ad
En voir plus

Joseph GrayJoseph Gray
09-07-2019 12:29:18

Message de Joseph Gray du 09-07-2019I was watching my good friend as he was fighting to finish a tough high altitude 50 mi Ultramarathon. He was struggling, slowing down greatly as the day started to...
En voir plus

Christophe Le SauxChristophe Le Saux
09-07-2019 11:47:33

Message de Christophe Le Saux du 09-07-2019Christophe Le Saux site officiel de l'ultra runner athlète Raidlight : Bonjour à tous.
Vous trouverez tous les programmes des événements que j'organise sur mon site
Rubrique Événements

https://www.chrislesaux.com/

RaidLight @Unifer...
En voir plus

Ester AlvesEster Alves
09-07-2019 11:12:21

Message de Ester Alves du 09-07-2019Vamos almoçar?🌻🌸🌼

Em semanas de competição gosto de treinar sozinha ao meu ritmo. Sem exageros nem pressões.
Na hora de almoço deixo o alcatrão e só corro em piso suave para evitar...
En voir plus

Helio FumoHelio Fumo
09-07-2019 08:48:30

Message de Helio Fumo du 09-07-2019Vamos falar de vícios alimentares? Por vezes na preocupação de mater a linha, temos sempre aquela coisinha boa, que dizem "isso, faz mal, engorda, tem açúcar , etc..." Na...
En voir plus

Stian Angermund-VikStian Angermund-Vik
09-07-2019 08:13:23

Message de Stian Angermund-Vik du 09-07-2019Summer holiday
Salomon Running
En voir plus

Torstein TengsareidTorstein Tengsareid
09-07-2019 07:45:01

Message de Torstein Tengsareid du 09-07-2019Drøye 1000 høydemeter før frokost, ble belønnet med denne utsikten🇨🇭😍

#travel#mountainrunning#motbakkeløp#abovethesky#running#vacay?#alps#switzerland
En voir plus

Message de Shannon-Leigh - Endurance Athlete du 09-07-2019About to do a short mobility band routine, I’ve been given by Fiona Browning, coach and personal trainer. (Who helped me run a recent 3.01 road marathon) Who would like...
En voir plus

Stephanie CaseStephanie Case
09-07-2019 07:06:23

Message de Stephanie Case du 09-07-2019The Recovery I Needed - Race Ipsa Loquitur : An important read - a vulnerable, raw reflection on a deeply personal subject. Amelia, we're with you xx
En voir plus

Grégory VolletGrégory Vollet
09-07-2019 07:02:21

Message de Grégory Vollet du 09-07-2019There is a lot of work behind each video produced,
behind any live, any stories to share our passion with you all.
It's often more difficult than just taking part of...
Voir la vidéo

Landie GreylingLandie Greyling
09-07-2019 06:58:19

Message de Landie Greyling du 09-07-2019Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ~ Walt Disney
En voir plus

Guillaume BeauxisGuillaume Beauxis
09-07-2019 06:11:24

Message de Guillaume Beauxis du 09-07-20193 lettres qui veulent dirent beaucoup pour ce peuple Corse ! Surtout ne changez rein, restez fidèle a vos valeurs ✔️

Grazie y a prestu

HOKA ONE ONE | Vallées de...
En voir plus

FUJI SpiritFUJI Spirit
09-07-2019 06:00:02

Message de FUJI Spirit du 09-07-2019Vélo Magazine Special TOUR DE FRANCE...
Indispensable pour suivre l’épreuve ...et vous rencontrerez Xavier Thevenard au détour d’une page qui vous présente son Specialized Bicycles Roubaix disc!!!!
Cycles Dilullo
En voir plus

Thibaut BaronianThibaut Baronian
09-07-2019 06:00:01

Message de Thibaut Baronian du 09-07-2019[2019... Programme & projets]

Je profite de ce moment de "creux" pour répondre à vos questions concernant la suite de la saison 🧐🔥😊

Après un éprouvant Marathon du Mont-Blanc & un...
En voir plus

Anne-Lise Rousset SéguretAnne-Lise Rousset Séguret
09-07-2019 05:11:43

Message de Anne-Lise Rousset Séguret du 09-07-2019Quels sont les ingrédients pour réussir un bon week-end d'entraînement entre 2 objectifs à 2 semaines d'intervalle sans ressentir de fatigue physique ni mentale ? 🤔
Plaisir, Montagne, Copains, Sport, Découverte...
En voir plus

Philipp ReiterPhilipp Reiter
09-07-2019 05:09:58

Message de Philipp Reiter du 09-07-2019And here it is, the full 23min show of last weeks Marathon du Mont-Blanc awesomeness!

🇬🇧https://www.youtube.com/watch?v=BlNJSHdsuMs
🇫🇷https://bit.ly/2XvWI9n
🇮🇹https://www.youtube.com/watch?v=0vYuQgdK4fo
🇪🇸https://www.youtube.com/watch?v=IExU6bYgfO0

Golden Trail Series | #TimeToPlay | Parrot

video: Koastal Forest
Voir la vidéo

Gary RobbinsGary Robbins
09-07-2019 03:53:36

Proper airbeam tents are the best! Inflate - deflate - done. Camping in a tent-mahal has never been easier 😊🏕️

Rob KrarRob Krar
09-07-2019 03:23:25

Message de Rob Krar du 09-07-2019The Rob Krar Ultra Camp Day 1 Highlights!

www.robkrar.com/camps
En voir plus

Anton KrupickaAnton Krupicka
09-07-2019 01:51:01

Message de Anton Krupicka du 09-07-2019It’s been two months since I’ve run, but both yesterday and today I’ve finally been able to get out for some scrambling and climbing and I’m so grateful.
.
The great...
En voir plus

Message de Shannon-Leigh - Endurance Athlete du 09-07-2019Beauty tempo run this morning, with no pain! Now time for coffee at #nookexpresso
I gave up coffee for 5 months, (for a purpose, which never got me what I...
En voir plus

Candice BurtCandice Burt
09-07-2019 00:12:01

Message de Candice Burt du 09-07-2019I did it! New women’s @fastestknowntime for the Enchantment Lakes Traverse! I ran it solo (of course 💁‍♀️) and had so much fun, but also pushed myself and challenged my...
En voir plus

Accès aux messages par jour

July 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09

June 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30