ç à Þ.net/news

Trail / Mountain

Les dernières actus trail :

Remigio HuamanRemigio Huaman
10-07-2019 23:35:44

Message de Remigio Huaman du 10-07-2019Buenas noches mundooo!!!.

Ahí vamos ✈️ y nos espera un largo viaje @buffepictrail_2019 🇪🇸. 🔥⛰🏃‍♂️💪👊.
.
.
.
@nikerunning @niketrail.running @entel_peru @labnutrition @isdinperu @garmin.peru @spotlatam @clinicaexpertdent @macistealejandrodiaz @mary.zambrano.1485 @buffepictrail_2019 @skyrunning
.
.
.
#migurunskyrunnerworldseries
#nikerunclub #labnutrition #niketrailrunning...
En voir plus

Timothy OlsonTimothy Olson
10-07-2019 23:35:43

Message de Timothy Olson du 10-07-2019I’m here to bring da ruckus!
///
🏔
Feeling the buildup, bounding for joy, freak-flag waving free! It’s time for some serious @utmbmontblanc training! The time is now. 🧘🏼‍♂️✌🏼🌎

#runwild #runmindful #runfree
#purepowerlife...
En voir plus

François D'haeneFrançois D'haene
10-07-2019 22:39:02

Message de François D'haene du 10-07-2019Hi USA!!

So happy to be back there!
And happy too to share this event with Dakota Jones and Anna Frost in Durango Outdoor Exchange.

# timetoplay with Salomon Running
En voir plus

Message de Shannon-Leigh - Endurance Athlete du 10-07-2019Going to do core strength to stay strong. #proneplank
Do you have a favourite core exercise?
En voir plus

Viktorija TomaševičienėViktorija Tomaševičienė
10-07-2019 21:27:43

Message de Viktorija Tomaševičienė du 10-07-2019Marios. Kintai. Ventės ragas. Vėjas. Galingas vėjas ir stiprios marios. Jie abu tokie įdomūs ir nenuspėjami, stiprūs, intensyvūs, skirtingi ir panašūs. Lyg kovoja, lyg šoka kartu, vienas kitą įtakoja, bet...
En voir plus

Gediminas GriniusGediminas Grinius
10-07-2019 20:58:07

Message de Gediminas Grinius du 10-07-2019my #granslamofultrarunning journey, 4 historic 100 mile races in just 10 weeks, has officially kicked off. super happy to tackle first one together with teamates from Altra Running at...
Voir la vidéo

Pablo Criado TocaPablo Criado Toca
10-07-2019 20:57:02

Message de Pablo Criado Toca du 10-07-2019Celebrando el día y la noche, la mala o la buena suerte, lo que pudo haber sido, pero no fue!!!!
Ahora ya sí que toca descansar un poco!!!
Salud!!!! Nos vemos pronto!!!
Sometimes...
En voir plus

Remigio HuamanRemigio Huaman
10-07-2019 20:49:59

Message de Remigio Huaman du 10-07-2019Buenas tardes con todos!!!.

Antes de partir ✈️ no tenía que faltar la visita a la @clinicaexpertdent para tener la mejor sonrisa 😀 este domingo al cruzar la meta en...
En voir plus

Dylan RibeiroDylan Ribeiro
10-07-2019 20:41:33

Message de Dylan Ribeiro du 10-07-2019↗️ UPHILL ↗️

📽 : @clemi_scht



@grand_besançon_trail_academie | @salomonrunning | @suuntofr | @credit_agricole_franchecomte | @rando_running_besancon | @maison_familiale_rurale | @procompta | @even_outdoor_ | @la_forge_des_arts | @essentielle_plantes_de_franchecomte @villedepontarlier | @grandbesancon_monagglo
Voir la vidéo

Nerea Martinez UrruzolaNerea Martinez Urruzola
10-07-2019 20:39:35

Message de Nerea Martinez Urruzola du 10-07-2019Por aquello de que compito ya en una semana en la exigente Euforia dels Cims, no quería hacer hoy una tirada larga, pero no se cómo, se nos fue de...
En voir plus

Luis Alberto HernandoLuis Alberto Hernando
10-07-2019 20:16:39

Message de Luis Alberto Hernando du 10-07-2019Viva San Fermín!!!!
Este año a correr los encierros y tal!!!!
Voir la vidéo

Mario Olmedo SanchaMario Olmedo Sancha
10-07-2019 20:01:45

Message de Mario Olmedo Sancha du 10-07-2019Mira que te lo tengo dicho Manuel Anguita Bayo ... no vayas tan deprisa que no te enfoca la cámara! 😂😂😂

P.D: Ojo a este tío que la va a liar...
En voir plus

Manuel MerillasManuel Merillas
10-07-2019 20:01:17

Message de Manuel Merillas du 10-07-2019ANILLO PICOS DE EUROPA EN 17H 42MIN

Hacer esta actividad del tirón es inhumano uff
El anillo lo tiene todo terreno corrible,subidas y bajadas interminables y muchos muchos pasos delicados uniendo los...
En voir plus

Giulio OrnatiGiulio Ornati
10-07-2019 19:43:54

Message de Giulio Ornati du 10-07-2019Sguardo fisso verso il prossimo step 🔜 @eigerultratrail 🤞🏔💥
.
📸@claudiobellosta
#salomon #salomonrunning #trailrunning #eiger #ultratrail
En voir plus

Germain GrangierGermain Grangier
10-07-2019 19:34:48

Message de Germain Grangier du 10-07-2019Mais quel mytho 🤓
En voir plus

Clare GallagherClare Gallagher
10-07-2019 19:25:35

Message de Clare Gallagher du 10-07-2019The Monday after winning Western States Endurance Run, my dear friends who've taught me everything I know about trail running gave me the ultimate congrats on our home Green mountain....
Voir la vidéo

Gédéon PochatGédéon Pochat
10-07-2019 19:17:08

Une idée de génie, deux potes Michel Lanne et Clément Hudry - Photographie 📸 ça donne du ski dans les aravis en juillet 🤘🏼

Salomon Running Suunto Petzl snowleader.com CLIF...

Sage CanadaySage Canaday
10-07-2019 19:03:37

Message de Sage Canaday du 10-07-2019Back on my favorite local hill in #boulder proper ( Bear Peak)! Finally feeling some mountain strength coming back! Took a @spring_energy #canaberry on top and hydrated with electoride drink...
En voir plus

Nahila Hernandez San JuanNahila Hernandez San Juan
10-07-2019 18:19:03

Message de Nahila Hernandez San Juan du 10-07-2019Una de las razones que me movieron para correr las 100 millas del Muro de Berlín, fue que cada año se dedica a una víctima del Muro, en 2018 se...
En voir plus

Guillaume Le NormandGuillaume Le Normand
10-07-2019 18:11:25

Message de Guillaume Le Normand du 10-07-2019Superbe événement Restonica Trail 😍et superbe victoire réussie avec ma forme du moment👌😋 sur ce 69km&4200m+ réalisé en 9h08'. Et en prime à l'arrivée, un contrôle anti-dopage qui m'a duré...
En voir plus

Sacha DevillazSacha Devillaz
10-07-2019 18:08:35

Message de Sacha Devillaz du 10-07-2019ÇA C'EST MON DADA !! Un bon chemin 4x4 tout pile pour se croire à Leadville Race Series !
La Sportiva Team Chamonix Mont-Blanc Ravanel & Co
#julboathlete #comtemarcelpetite #laspoteam #isostar #foryourmountain...
Voir la vidéo

Miguel Reis E SilvaMiguel Reis E Silva
10-07-2019 17:52:11

Message de Miguel Reis E Silva du 10-07-2019Hora de jantar 🇭🇷 #vanlife #simplelife
En voir plus

Salomon RunningSalomon Running
10-07-2019 17:20:00

Message de Salomon Running du 10-07-2019Usually Seward has around 2.000 residents. On the 4th of July there are around 40.000 people in town celebrating Independence Day and cheering for Mount Marathon Race. Can you imagine...
Voir la vidéo

Tom OwensTom Owens
10-07-2019 16:54:45

Message de Tom Owens du 10-07-2019The @salomonrunning social runs were a @lovetrailsfestival highlight. Thanks to all that joined in 😀
.
📸 @tanyaraab
En voir plus

Alice GaggiAlice Gaggi
10-07-2019 16:21:54

Message de Alice Gaggi du 10-07-2019giirdimont.it : La serata prende forma, tanti ospiti a Premana! Ormai ci siamo, giovedì 11 luglio a Premana si svolgerà la serata di raccolta fondi in favore della ricerca scientifica...
En voir plus

Guillaume BeauxisGuillaume Beauxis
10-07-2019 16:15:31

Message de Guillaume Beauxis du 10-07-2019La meilleure des récup 😍😍😍

📸 Ju S-Bx

HOKA ONE ONE | Vallées de Gavarnie | MELTONIC | Julbo Eyewear | Injinji | 5doigts2pieds.fr | Go'Lum | O2score | Fartleck
En voir plus

Ugo FerrariUgo Ferrari
10-07-2019 16:00:02

Message de Ugo Ferrari du 10-07-2019#67 - Augmenter Son Volume Avant Objectif : [🎙PODCAST🎙]
.
Je ne le fais pas. Certains en sont étonnés, pensant que j'augmente sans cesse 😅
.
Ceux qui suivent sur Strava ➡️ https://bit.ly/2GnuI3O
ne...
En voir plus

Eirik HaugsnesEirik Haugsnes
10-07-2019 16:00:01

Message de Eirik Haugsnes du 10-07-2019Avslutta treningssamling med @teamveidekkenordnorge med 4 timers kombiøkt i dag. Siste etappe av økta gikk over Svanefjellan på Senja. God stemning og ypperlige forhold. Stigende form på guttan og 90...
En voir plus

Erik ClaveryErik Clavery
10-07-2019 15:58:31

Message de Erik Clavery du 10-07-2019Un coucou du côté de Saint André de la Marche mon partenaire nutrition MELTONIC 🐝et Vincent.
Sous le soleil 🌞... Évidemment !

Cap Outdoor Nantes TimePulse BV Sport Trail Coaching
En voir plus

Torstein TengsareidTorstein Tengsareid
10-07-2019 15:40:36

Message de Torstein Tengsareid du 10-07-2019Liechtstein!

#traveling#vacation#roadtrip#seetheworld#
En voir plus

Gary RobbinsGary Robbins
10-07-2019 15:34:27

This is how my child watches television, 100% of the time. From the moment he was born, he has not stopped moving for one waking second of a single day,...

Carlos Sá - Ultra RunnerCarlos Sá - Ultra Runner
10-07-2019 15:24:54

Message de Carlos Sá - Ultra Runner du 10-07-2019Guarda o dia 20 de Outubro para a 2ª edição desta "Maravilha de Prova".
Garante já o teu lugar em:
https://www.carlossanatureevents.com/pt/sisteloem
En voir plus

Ryan SandesRyan Sandes
10-07-2019 15:11:53

Message de Ryan Sandes du 10-07-2019Back to the Gunshow 💪🏽⚡️
Voir la vidéo

Vicente Juan GarcíaVicente Juan García
10-07-2019 14:53:43

Message de Vicente Juan García du 10-07-2019Ya en el aeropuerto @powergym_nutrition @UnionAlcoyana @rosamielesencia @fisiojreig
En voir plus

Jasmin NunigeJasmin Nunige
10-07-2019 14:44:00

Message de Jasmin Nunige du 10-07-2019Schöne Radtour heute gemeinsam mit ❤️Guy Nunige.
Was will man mehr........☀️🚴‍♀️😍
#training #bestsupport #sportsunlimited #davosklosters #lenzerheide
adidas TERREX
asporteyewear
Winforce
X-Socks
Polar
Phiten Switzerland
En voir plus

Andrea HuserAndrea Huser
10-07-2019 14:19:37

Message de Andrea Huser du 10-07-2019Ich freue mich darauf!:
En voir plus

François D'haeneFrançois D'haene
10-07-2019 14:09:00

Message de François D'haene du 10-07-2019🔥🔥🔥 La seconde partie de la saison est lancée !

2 beaux #ultratrail Echappée Belle et Ultra-trail Cape Town - UTCT et un long projet dont je vous parlerai bientôt...
En voir plus

Veronica BravoVeronica Bravo
10-07-2019 13:56:32

Message de Veronica Bravo du 10-07-2019Cuando dejes de pensar en lo que puede pasar, empezarás a disfrutar de lo que está pasando.
Que pasen buen día !!!

When you stop thinking about what might happen, you'll...
En voir plus

Kamil Leśniak - fanpageKamil Leśniak - fanpage
10-07-2019 13:54:48

Message de Kamil Leśniak - fanpage du 10-07-2019Salco Garmin Team : Licytujemy Deadly Sins dla Łukasz Sagan! Zapraszam 🇵🇱🙏
En voir plus

Anna FrostAnna Frost
10-07-2019 13:52:42

Message de Anna Frost du 10-07-2019Trail Run Adventures & Retreats presents François D'haene and Dakota Jones at Durango Outdoor Exchange Sunday 14th July from 4:30pm. Talking all things Hardrock Hundred Endurance Run, ultra running and...
En voir plus

Lucy BartholomewLucy Bartholomew
10-07-2019 13:50:44

Message de Lucy Bartholomew du 10-07-2019Lucy Bartholomew, Australian Ultra Trail Runner, Ambassador and Foodie : good morning/ afternoon wherever you are in the world! A new website and a new place to share, hope you...
En voir plus

Helio FumoHelio Fumo
10-07-2019 13:33:45

Message de Helio Fumo du 10-07-2019#Fazfumo posso tirar uma foto contigo? Claro miúda gira. Mas onde vamos tirar? E se fossemos ao Var Verdon Canyon Challenge tirar? Ok, vamos a isso miúda gira;)
En voir plus

Miguel Reis E SilvaMiguel Reis E Silva
10-07-2019 13:30:40

Message de Miguel Reis E Silva du 10-07-2019🇭🇷 #vanlife
En voir plus

Remigio HuamanRemigio Huaman
10-07-2019 13:23:45

Message de Remigio Huaman du 10-07-2019Buenos días mundooo!!!

Ya iniciamos con el viaje al nuevo desafío @buffepictrail_2019 🇪🇸🔥⛰🏃‍♂️💪👊.
.
.
.
@nikerunning @niketrail.running @entel_peru @labnutrition @isdinperu @garmin.peru @spotlatam @clinicaexpertdent @macistealejandrodiaz @mary.zambrano.1485 @buffepictrail_2019 @skyrunning
.
.
.
#migurunskyrunnerworldseries
#nikerunclub #labnutrition #niketrailrunning #remigiohuaman #isdin #running...
En voir plus

Marco OlmoMarco Olmo
10-07-2019 13:11:04

Message de Marco Olmo du 10-07-2019condividerò quei magnifici paesaggi con voi!
Voir la vidéo

Oscar Casal MirOscar Casal Mir
10-07-2019 12:51:13

Message de Oscar Casal Mir du 10-07-2019Ai mare.... i pensar que amb aquesta carona, aquest dimecres faig el canvi al 4... i mireu com he quedat. Un dia especial que el gaudiré amb la família i...
En voir plus

Anton KrupickaAnton Krupicka
10-07-2019 12:22:40

Message de Anton Krupicka du 10-07-2019Hopping across the finish line at @dirtykanza last month on my @crustbikes Bombora and @ultradynamico race tires.
.
I just did a fun interview with @pathlesspedaled chatting about my relationship with bikes,...
En voir plus

Marcin Świerc FanPageMarcin Świerc FanPage
10-07-2019 11:47:50

Plany na jesień 🍂❓🏃‍♂️
Zapraszam na Maraton Bieszczadzki 👍

Miejsca szybko się kończą- trzeba się spieszyć 👉🏻

#MarcinSwiercTEAM

Ester AlvesEster Alves
10-07-2019 11:05:46

Message de Ester Alves du 10-07-2019A 10 de Julho de 2017

Não calcei as sapatilhas, não vesti o equipamento....
Não me cansarei de recordar este dia
Porque foi a maior meta de uma Vida

Defesa de Doutoramento
ICBAS
Faculdade...
En voir plus

Manu MeyssatManu Meyssat
10-07-2019 10:52:42

Message de Manu Meyssat du 10-07-2019Utrail : Toujours aussi bons chez Utrail !🤣🤣🤣
En voir plus

Vicente Juan GarcíaVicente Juan García
10-07-2019 10:10:40

Message de Vicente Juan García du 10-07-2019De camino al aeropuerto!!!
@powergym_nutrition @fisiojreig @rosamielesencia @unionalcoyana
Voir la vidéo

Juliette BlanchetJuliette Blanchet
10-07-2019 10:10:32

Message de Juliette Blanchet du 10-07-2019Instants souvenirs ! La première pancarte est l'oeuvre des bénévoles du dernier ravito de la 6666 Occitane 2019, Aurelien Rivier et toute la family 😉. Sur la deuxième mes petits...
En voir plus

Christophe Le SauxChristophe Le Saux
10-07-2019 10:10:30

Message de Christophe Le Saux du 10-07-20197 ans déjà.
Cela ne nous rajeunit pas .
Podium de la 20 ème édition du Grand Raid Réunion - Officiel.

1 Kilian Jornet
2 Antoine Guillon
3 @Arno Lejeune
4 Erik Clavery
5 Christophe...
En voir plus

Vicente Juan GarcíaVicente Juan García
10-07-2019 10:09:43

Message de Vicente Juan García du 10-07-2019🚘Primera parada: #Ayora! Nos llevamos para Badwater toda esta energía de Rosa Miel Esencia? 😜

#Badwater #running #challenge #eeuu🇺🇸
En voir plus

Martin GaffuriMartin Gaffuri
10-07-2019 10:00:20

Message de Martin Gaffuri du 10-07-2019Pierra Menta EDF Eté : Encore une qui restera dans les annales! Hard, steep, technical, last year I said never again, and I was back this year... So I guess,...
En voir plus

Anaïs TerrettazAnaïs Terrettaz
10-07-2019 09:56:11

Message de Anaïs Terrettaz du 10-07-2019➡️ Quoi de mieux qu'un tour sur le plateau de Cenise et les rochers de Leschaux pour savourer les pommes séchées de la box de mois de Juin Délicimes ?!

Paradis...
En voir plus

Grégoire CurmerGrégoire Curmer
10-07-2019 09:42:51

Message de Grégoire Curmer du 10-07-2019J-7 semaine avant l’incontournable rendez-vous Mondial de Ultra Trail du Mont Blanc - UTMB🤩

L’occasion pour moi de vous présenter la nouvelle collection Compressport 👌

Ce t-shirt de trail...
En voir plus

Bertrand Collomb-PattonBertrand Collomb-Patton
10-07-2019 09:35:40

Message de Bertrand Collomb-Patton du 10-07-2019Ce samedi 6 juillet, j’ai participé au Trail Verbier Saint-Bernard : X-Traversée ( 73 (ou 75 ?) km, 4500m D+).
Une bien belle journée de trail en Suisse (près de Martigny)...
En voir plus

Stian Angermund-VikStian Angermund-Vik
10-07-2019 09:31:27

Message de Stian Angermund-Vik du 10-07-2019When the weather is good, it’s perfect to sit down at the summit, enjoy the view and eat some moonvalley.me bars
En voir plus

Núria PicasNúria Picas
10-07-2019 09:24:05

Message de Núria Picas du 10-07-2019Si el problema recau en l'estrés a la vida diària, sortir a córrer és realment gratificant!!! 😜 Bon dia Catalunya, seguim amb el Ple! 😉

Si el problema recae en el...
En voir plus

Michel LanneMichel Lanne
10-07-2019 08:23:37

Message de Michel Lanne du 10-07-2019La magie des soirées entre potes dans les Aravis!
Il manquait juste des chips et une bonne bière...!
Ha ben non, même ça je l’avais!😄
#timetoplay #enjoylife #lovelife #mountainlovers #mountainaddict
Magic evening somewhere...
En voir plus

Message de Shannon-Leigh - Endurance Athlete du 10-07-2019Great half marathon run today in #lornajane sports bra so comfy.
If you always wait for the perfect time it will never come, the time is right now. Live in...
En voir plus

Kévin DornierKévin Dornier
10-07-2019 07:44:55

Message de Kévin Dornier du 10-07-2019"Les petits guides du trail running" - Les conseils de Pascal Balducci en deux ouvrages - A chacun son athlé : Le coach a parlé !
En voir plus

Landie GreylingLandie Greyling
10-07-2019 06:14:47

Message de Landie Greyling du 10-07-2019Yesterday was a particularly great afternoon to be a human. To witness, breathe, feel, smell & listen to this natural beauty with this vibrant crew was a privilege! Thanks @annabassonproperties...
En voir plus

Sébastien ChaigneauSébastien Chaigneau
10-07-2019 06:00:12

Message de Sébastien Chaigneau du 10-07-2019📷 hier c’etait shooting photos dans le @massifdesbauges. Nouvelle fracture de la rétine pour moi 😉⛰
🇬🇧 Yesterday I was in the @massifdesbauges. Amazing landscape 😀

#lesaillonsmargeriaz #massifdesbauges #experiencestrail #trail #trailrunning...
En voir plus

Sange SherpaSange Sherpa
10-07-2019 06:00:08

Message de Sange Sherpa du 10-07-2019⚠️Désormais c’est complet notre tout premier Vadrouille dans les montagnes ⛰
Hâte de vivre cette expérience extraordinaire en perspective😍
En voir plus

Rolf Einar JensenRolf Einar Jensen
10-07-2019 05:59:43

Message de Rolf Einar Jensen du 10-07-2019Nydelige omgivelser🏔 Oksskolten, 1916moh.

#noshortcuts #scottrunning #helgelandsparebank #helgeland
En voir plus

FUJI SpiritFUJI Spirit
10-07-2019 05:35:59

Message de FUJI Spirit du 10-07-2019Il va se passer un truc bientôt en Corse ??? Ou bien ???
En voir plus

Ryan SandesRyan Sandes
10-07-2019 04:43:11

Message de Ryan Sandes du 10-07-2019Shifting focus 🏔
📷: @kelvintrautman | @redbulladventure
#TimeToPlay
En voir plus

Cody LindCody Lind
10-07-2019 03:32:07

Message de Cody Lind du 10-07-2019Countdown is on!! Make sure to sign up now because only a few spots remain and July 25th is approaching fast! It’s going to be epic!
En voir plus

Andrea HuserAndrea Huser
10-07-2019 03:13:33

https://www.instagram.com/p/Bzt877dIkzw/?igshid=go3fj82vfsx8

Andrea HuserAndrea Huser