ç à Þ.net/news

Trail / Mountain

Les dernières actus trail :

Remigio HuamanRemigio Huaman
11-07-2019 22:43:46

Message de Remigio Huaman du 11-07-2019Buenas noches mundooo!!!

Después de muchas horas en el ✈️ a soltar las piernas en @esportsalut #Barcelona 🇪🇸. Gracias mi gran amigo Dr. @drjjromero 👏👏👏.
.
.
.
@nikerunning @niketrail.running @entel_peru @labnutrition @isdinperu @garmin.peru...
Voir la vidéo

Manuel MerillasManuel Merillas
11-07-2019 21:22:21

Message de Manuel Merillas du 11-07-2019CRÓNICA ANILLOS PICOS DE EUROPA

Todo empezó hace 4 años, cuando antes de lesionar me apunte hacer esta aventura la primera de la lista... Entonces hasta el día de ayer no...
En voir plus

Oscar Casal MirOscar Casal Mir
11-07-2019 21:21:46

Message de Oscar Casal Mir du 11-07-2019Un ☕️ ❓ Jo el prefereixo fer a @lovellanegradincles un lloc ideal i únic.
.
.
@famuntanyisme @salomon.spain @viladomatesports @sec_soldeu_esqui_club @hotel_nordic @multisegurassegurances @morabanc
.
.
#uncafe #naturalment #trailrunning #run #mountains #seguim #quebe
En voir plus

Oscar Casal MirOscar Casal Mir
11-07-2019 21:20:42

Message de Oscar Casal Mir du 11-07-2019Hi han amics i amics i després Pascal Egli @pascalegli Aquest any malauradament no pot correr perquè s’ha d’operar del genoll. Recupera’t aviat, amic meu... 💪🏻💪🏻💪🏻 📷 @enjoyingmountains
En voir plus

Nerea Martinez UrruzolaNerea Martinez Urruzola
11-07-2019 21:13:48

Message de Nerea Martinez Urruzola du 11-07-2019"La disciplina es el puente entre metas y logros" 💪🏋️‍♀️😍
📷 @monikajuanvera
@evorunner_
#cdetpedrezuela #agoteam #alfredogomezosteopatia #nordicfitnesses #totalsportses #euskalraid #clubnordiccrossmadrid #veganwarriors #euforiadelcims
En voir plus

Ester AlvesEster Alves
11-07-2019 20:32:05

Message de Ester Alves du 11-07-2019Flying around the mountain

#Timetoplay
Foto @josemiguelmunoze
En voir plus

Message de Azara Garcia de los Salmones Marcano du 11-07-2019“Pasado el tiempo nos damos cuenta de algo.
Y es que las tormentas no se van,
porque nosotros también somos la tormenta.
Sólo nos queda salir de dentro, abrir la puerta,
cerrar los ojos,...
En voir plus

Daniel JungDaniel Jung
11-07-2019 20:04:32

Message de Daniel Jung du 11-07-2019Schinderei auf dem Rücken des Vulkans : UNGLAUBLICH SCHÖNE REPORTAGE ÜBER UNSEREN SPORT UND DER LEIDENSCHAFT "TRAILRUNNING"

https://www.zdf.de/sport/zdf-sportreportage/sportreportage-transvulcania-auf-la-palma-100.html

DANKE ans gesamte Team von ZDF und @Eike Schulz für die mitreißende Reportage!!!!
Mit dabei...
En voir plus

Oihana KortazarOihana Kortazar
11-07-2019 19:36:28

Message de Oihana Kortazar du 11-07-2019En casa nos gusta cuidar la alimentación,y fuera de ella,también.Asi que,como dentro de poquitos días nos irenos de vacaciones,con Gvtarra lo vamos a tener muy fácil y rico para que...
En voir plus

Joel Jaile CasademontJoel Jaile Casademont
11-07-2019 19:35:55

La setmana que ve, toca treure a passejar la gran Dragon 🐉 de Montane pel pati @andorraultra
https://www.instagram.com/p/BzycmlUoQgR/?igshid=xvb3coi1jsa1

Esportiva Aksa

Dylan RibeiroDylan Ribeiro
11-07-2019 19:01:27

Message de Dylan Ribeiro du 11-07-2019"Salut les gars, attendez nous !" 🐐🐐🐐



@grand_besancon_trail_academie | @salomonrunning | @suuntofr | @credit_agricole_franchecomte | @rando_running_besancon | @maison_familiale_rurale | @procompta | @even_outdoor_ | @la_forge_des_arts | @essentielle_plantes_de_franchecomte @villedepontarlier | @grandbesancon_monagglo
En voir plus

Maud CombarieuMaud Combarieu
11-07-2019 18:44:35

Message de Maud Combarieu du 11-07-2019C'est les vacances... Alors playa, produits maison, montagne et grimpe au programme !!!
😁😁😁😁😁🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍
Endurance Shop Pays Basque
RaidLight
Beez'nergy
En voir plus

Kévin DornierKévin Dornier
11-07-2019 18:41:18

Message de Kévin Dornier du 11-07-2019Hier soir c’était le 3iem poste du Trail des Passerelles du Monteynard au programme 17km 700d+ une belle bataille en tête de course mais il manquera quelques bosses pour la...
En voir plus

Romeu GouveiaRomeu Gouveia
11-07-2019 18:26:52

Message de Romeu Gouveia du 11-07-2019#ExceedYourSelf

Está a custar? Não faz mal, aperta mais ainda que a meta é já ali... 🏋🏻‍♂️🏃🏽‍♂️🔥

Red Bull Dolomitenmann das melhores experiências desportivas até à data! 🤩

SalomonRunning l Suunto

Prozis l...
En voir plus

Dylan BowmanDylan Bowman
11-07-2019 17:24:07

Message de Dylan Bowman du 11-07-2019This week marks 10 years since my first ultramarathon. Wow, time flies. While the last several months have been filled with adversity and setbacks, I’m grateful everyday that I found...
En voir plus

Fabien AntolinosFabien Antolinos
11-07-2019 17:20:58

Message de Fabien Antolinos du 11-07-2019👋 Bonjour à tous,
Je ne suis pas prêt à réaliser des sauts de cabris 🦘 (oui oui c’est un kangourou !!! ) comme dans la photo ci-dessous...
En voir plus

Torstein TengsareidTorstein Tengsareid
11-07-2019 17:03:19

Message de Torstein Tengsareid du 11-07-2019Besøkt både Zürich og Bern i dag!

#switzerland#roadtrip#traveling#traveltheworld
En voir plus

Zaid Ait MalekZaid Ait Malek
11-07-2019 16:51:01

Message de Zaid Ait Malek du 11-07-2019Seguimos sumando kms con Jimbee 🍈🍈 a lo más alto.
.
.
#simosjimbee
#skyemaster19
#skyrunning
#skyworldseries19
En voir plus

Thibaut GarrivierThibaut Garrivier
11-07-2019 16:48:02

Message de Thibaut Garrivier du 11-07-2019La semaine dernière le nombre de minutes de course a pied a officiellement dépassé les minutes de gainage donc on peut dire que c'est la reprise !
Je serai...
En voir plus

Jessica PardinJessica Pardin
11-07-2019 16:30:36

Message de Jessica Pardin du 11-07-2019Quand tu profites des belles journées en montagne 🏔 pour allier balades en famille et entraînement, ça donne des journées bien remplies 😋🥰!!
En voir plus

Rolf Einar JensenRolf Einar Jensen
11-07-2019 16:08:56

Message de Rolf Einar Jensen du 11-07-2019Klar for sommerferie!⛰🏃🏽‍♂️☀️

#noshortcuts #scottrunning #helgelandsparebank #helgeland #hauknestinden #oksskoltenil
En voir plus

Salomon RunningSalomon Running
11-07-2019 15:59:26

Message de Salomon Running du 11-07-2019The 4trails are back! This year the "reloaded route" will take the runners 4 days long through the most beautiful spots in Tyrol. The stages are around 25km long, so...
En voir plus

Cody LindCody Lind
11-07-2019 15:52:56

Message de Cody Lind du 11-07-2019Ahh.. felt so good to be back in the LR’s. Rocks are still just as sharp! #lostriverrange #tractionmatters #scottrunning
Voir la vidéo

Vicente Juan GarcíaVicente Juan García
11-07-2019 15:50:43

Message de Vicente Juan García du 11-07-2019Primer desayuno en tierras americanas después de un trote @powergym_nutrition @rosa.miel.esencia @UnionAlcoyana @fisiojreig
En voir plus

FUJI SpiritFUJI Spirit
11-07-2019 15:35:19

Message de FUJI Spirit du 11-07-2019Promenade J1 pour Xav et Bengi ...
En voir plus

Philipp ReiterPhilipp Reiter
11-07-2019 15:14:30

Message de Philipp Reiter du 11-07-2019Salomon 4trails reloaded...
Some impressions from stage 2/4.
🔥🔥🔥
En voir plus

Nathalie MauclairNathalie Mauclair
11-07-2019 15:05:39

Message de Nathalie Mauclair du 11-07-2019Stage trail Haut Atlas du 3 au 10 juillet (épisode I) – 5ynchro : Compte rendu des 2 premiers jours de stage trail au Maroc, les 3 et 4 juillet...
En voir plus

Nahila Hernandez San JuanNahila Hernandez San Juan
11-07-2019 15:00:35

Message de Nahila Hernandez San Juan du 11-07-2019Economizando tiempos, después de entrenar, atiendo una gran cantidad de reuniones mientras como algo...😉 #CityCafé Sport City Red Bull
.
#FactaNonVerba
En voir plus

Franco ColléFranco Collé
11-07-2019 14:33:43

Message de Franco Collé du 11-07-2019Quando corri per 70 km...ogni ristoro diventa importante! Quel panino al prosciutto del lago di Arpy era 🔝
📷 @stefano jeantet
Licony Trail Cébé HOKA ONE ONE
En voir plus

Joseph GrayJoseph Gray
11-07-2019 14:23:02

Message de Joseph Gray du 11-07-2019Race Weekend is finally here‼ 🍻⁣

What are your plans?!⁣

You can catch me out in Utah for the second race in the @cirqueseries ✊🏾 Time to get the lungs working in...
En voir plus

Eirik HaugsnesEirik Haugsnes
11-07-2019 14:17:19

Message de Eirik Haugsnes du 11-07-2019Han skal trene de beste skiløperne i Nord-Norge - helt uten trenererfaring : Fin liten artikkel i itromsø i dag.

Må bare komme med noen rettelser her sånn at folk ikke...
En voir plus

Stian Angermund-VikStian Angermund-Vik
11-07-2019 13:55:34

Message de Stian Angermund-Vik du 11-07-2019And here it is, the full 23min of Marathon du Mont-Blanc awesomeness!

🇬🇧https://www.youtube.com/watch?v=BlNJSHdsuMs
🇫🇷https://bit.ly/2XvWI9n
🇮🇹https://youtu.be/IQqT8PbXKd0
🇪🇸https://www.youtube.com/watch?v=IExU6bYgfO0

Golden Trail Series | #TimeToPlay | Parrot

video: Koastal Forest
Voir la vidéo

Marcin Świerc FanPageMarcin Świerc FanPage
11-07-2019 13:38:34

Message de Marcin Świerc FanPage du 11-07-2019Kilka dni razem z ekipa BUFF ❤️🏃‍♂️TEAM i wystartuje w BUFF Mountain Festival - Epic Trail⛰👍na dystansie maratonu👌 Jest to finał pucharu Skyrunning a obstawa jest mega mocna. A za...
En voir plus

Salomon RunningSalomon Running
11-07-2019 13:24:07

Message de Salomon Running du 11-07-2019Und hier das offizielle Video der 4trails Etappe 1/4.
Olympiaregion Seefeld --> Leutasch, Tirol, Austria.
25km & 1.500m+.
Und das war nur der erste Streich...

#TimeToPlay
Voir la vidéo

Marco OlmoMarco Olmo
11-07-2019 13:18:49

Message de Marco Olmo du 11-07-2019Sto arrivando✈️
En voir plus

Andy SymondsAndy Symonds
11-07-2019 13:12:01

Message de Andy Symonds du 11-07-2019Pierra Menta EDF Eté : last weekend was a good one.
a really good one :-)
En voir plus

Renaud RouanetRenaud Rouanet
11-07-2019 13:06:36

Message de Renaud Rouanet du 11-07-2019Petit virée sur les Hauteurs des Saisies: tour de la Legette.
Vraiment sympa !
INSTINCT TRAIL Inspired Team-Instinct France Effinov Sport Altra Running
En voir plus

Karl EgloffKarl Egloff
11-07-2019 12:56:59

Message de Karl Egloff du 11-07-2019American Alpine Journal : Thank you American Alpine Journal!
En voir plus

Meg MackenzieMeg Mackenzie
11-07-2019 12:46:03

Message de Meg Mackenzie du 11-07-2019The Dolomites have a pretty cool way of making my smile extra big!
.

#goldentrailseries #autocorrectsto #goldenretriever #dolomites #dolomythsrunskyrace #pizboe #timetoplay
En voir plus

François D'haeneFrançois D'haene
11-07-2019 12:38:45

Message de François D'haene du 11-07-2019Ils vont me manquer mais ce voyage s’annonce fantastique 🤩🤩🤩

👉 10 jours pour tenter découvrir le sud du #colorado et la culture de cette course mythique qu’est la Hardrock...
En voir plus

Gazulla CédricGazulla Cédric
11-07-2019 12:27:34

Message de Gazulla Cédric du 11-07-2019La sortie vélo du matin avait pour but de découvrir le col du joly et son panorama indescriptible du massif du Mont-Blanc (photo1).
Mais comme j'ai toujours tendance à vouloir en...
En voir plus

Christiaan GreylingChristiaan Greyling
11-07-2019 11:52:24

Message de Christiaan Greyling du 11-07-2019It feels like I went through the dessert in the past 3 months. 3 months of Plantar Fasciitis pain, and zero motivation... It’s 10 days now and I have been...
En voir plus

Grégory VolletGrégory Vollet
11-07-2019 11:41:05

Pablo VillaPablo Villa
11-07-2019 11:12:31

Message de Pablo Villa du 11-07-2019¿Lo oís? Se acerca el fin de semana y una nueva verbenita de Skyrunning en la #BuffEpicTrail🕺🏼 ¡Todos/as a bailar! 😀

Por cierto, una pasada los cascos AfterShokz porque oyes la...
En voir plus

Nico ValsesiaNico Valsesia
11-07-2019 10:55:35

Message de Nico Valsesia du 11-07-2019#from0to #Monviso 2019

Spero che il tempo tenga... salire il Monviso con questo clima sarebbe il TOP, non credete?

Lunedí 15 Luglio prendetevi un giorno di ferie come i parucchieri!!! 😅
.
#nicovalsesisa...
En voir plus

Anne-Lise Rousset SéguretAnne-Lise Rousset Séguret
11-07-2019 10:49:41

Message de Anne-Lise Rousset Séguret du 11-07-2019Météores 🇬🇷, un vrai petit Paradis pour Traileurs.
Mais "Où est Charlie ?"
Avec Adrien Seguret
📸 Cyrille Quintard
Team TSL Oxsitis HG TSL Outdoor Oxsitis SportHG SCOTT Running SCOTT Sports France Julbo...
En voir plus

Helio FumoHelio Fumo
11-07-2019 10:38:33

Message de Helio Fumo du 11-07-2019De onde vem os teus alimentos? Partilha comigo a tua opinião! #fazfumo
Voir la vidéo

Efren SegundoEfren Segundo
11-07-2019 10:23:17

Message de Efren Segundo du 11-07-2019Mañana rumbo a Granada. Trail con recuerdo a ciclismo con esos últimos kms por asfalto camino de Pradollano.
En voir plus

Grégoire CurmerGrégoire Curmer
11-07-2019 10:02:56

Message de Grégoire Curmer du 11-07-2019Il n’y a pas encore un grand soleil mes le plaisir de sortir et la 🤗

Le Training T-shirt à manches courtes Mont-Blanc 2019 est le t-shirt d'entraînement idéal pour tous...
En voir plus

Arthur Joyeux-BouillonArthur Joyeux-Bouillon
11-07-2019 08:55:44

Message de Arthur Joyeux-Bouillon du 11-07-2019Dimanche c’est le Trail de La Rosière 🤩.
.
On vous propose 4 parcours en pleine nature et pour tous les niveaux : 5 - 15 - 22 - 40km...
En voir plus

Nicolas MartinNicolas Martin
11-07-2019 08:13:00

Message de Nicolas Martin du 11-07-20196 jours de bonheur, de découverte et surtout de partage. Une nouvelle manière de vivre le sport loin de l'esprit de compétition, mais avec toujours cet immense plaisir d'évoluer en...
En voir plus

Vaidas ŽlabysVaidas Žlabys
11-07-2019 08:00:24

Message de Vaidas Žlabys du 11-07-2019🔝🔝🔝
En voir plus

Message de Shannon-Leigh - Endurance Athlete du 11-07-2019The little things matter daily. Stretch and foam roll. Hamstring stretch with band.
Keeping a foam roller and stretch band in handbag. #recoverytricks
En voir plus

Jordi Gamito BausJordi Gamito Baus
11-07-2019 06:59:46

Message de Jordi Gamito Baus du 11-07-2019Experimenta,falla,aprende,repite...
En voir plus

Candice BurtCandice Burt
11-07-2019 06:29:59

Message de Candice Burt du 11-07-2019New Women's FKT for the Enchantment Lakes Traverse! : "The 2000ft wall in of boulders and gravel holding the magnificent Enchantments up in the air above Colchuck Lake with peaks...
En voir plus

Meg MackenzieMeg Mackenzie
11-07-2019 05:58:06

Message de Meg Mackenzie du 11-07-2019So proud to call Thabang my friend. Tsarara you are so loved by everyone!
Watch the full clip on Salomon Running 🔥
Voir la vidéo

Meg MackenzieMeg Mackenzie
11-07-2019 05:27:04

Message de Meg Mackenzie du 11-07-2019Tsara the Champ. 👇🏻 Thabang Madiba
Voir la vidéo

Thibaut BaronianThibaut Baronian
11-07-2019 05:26:56

Message de Thibaut Baronian du 11-07-2019Pile de face ! 😍 #grosblanc

📸 Pierre Guilbaud

📍 Marathon du Mont-Blanc

#montblanc #trailrunning #mountains #timetoplay #salomonrunning #chamonix

Salomon Running
GSF Propreté & Services associés
FORD Groupe Grenard
Grand Besançon Métropole
Petzl
openrunner
Topodetrail
Jubiles
Literie Besançon
Punch Power
En voir plus

Landie GreylingLandie Greyling
11-07-2019 05:09:52

Message de Landie Greyling du 11-07-2019Strong ankles and stability is key for trail runners! Ankle exercises on unstable objects with extra weight to create more instability has been a key part of my recovery, rehabilitation...
Voir la vidéo

Oihana KortazarOihana Kortazar
11-07-2019 05:00:42

Message de Oihana Kortazar du 11-07-2019Disfrutando del día desde ya 😍. Feliz jueves a tod@s!
Egunaz gozatzen goizean goizetik 😍.Ostegun ederra euki dezazuela!
#mutriku Salomon Running Suunto Jon Agirrezabalaga OREKA Zentroa Mutriku
En voir plus

Caine WarburtonCaine Warburton
11-07-2019 04:23:05

Message de Caine Warburton du 11-07-2019🏃‍♂️💥🏆
Super proud of my Athletes who competed at the Gold Coast Marathon on the weekend!

Kath: ABSOLUTELY CRUSHED IT. Running a 2:59:33 joining the sub 3 club, placing 24th female...
En voir plus

Lucy BartholomewLucy Bartholomew
11-07-2019 03:46:24

Message de Lucy Bartholomew du 11-07-2019Proof that i have started running again, well.. sort of. Nothing like thin air and steep trails to make you feel like you’re a beginner again! I love fresh starts!

🌻...
En voir plus

Candice BurtCandice Burt
11-07-2019 02:02:22

Message de Candice Burt du 11-07-2019Very excited to crew and pace my friend and sister from another mister @dirtdiva333 at Badwater 135 next week!! What an honor to be a part of her incredible team....
En voir plus

Andrea HuserAndrea Huser
11-07-2019 01:16:41

Message de Andrea Huser du 11-07-2019Ich liebe es einfach los zu laufen und nicht zu wissen was auf mich zukommt! Heute war die Überraschung "awesome"😉🌞🏃‍♀️!

I just love to run and not knowing what to expect!...
En voir plus

Accès aux messages par jour

July 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11

June 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30