ç à Þ.net/news

Trail / Mountain

Les dernières actus trail :

Rickey GatesRickey Gates
06-08-2019 23:54:36

Message de Rickey Gates du 06-08-2019Still standing.
🚌 🏃 🚌
Day 3.
📸 @majellb
En voir plus

Sage CanadaySage Canaday
06-08-2019 22:56:13

Message de Sage Canaday du 06-08-2019Fun group run up #greenmountain last night! Thanks to the generous #pateron supporters of my youtube channel i was able to purchase this cool new camera. This was my first...
Voir la vidéo

Kamil Leśniak - fanpageKamil Leśniak - fanpage
06-08-2019 21:35:26

Message de Kamil Leśniak - fanpage du 06-08-2019Już za chwileczkę, już za momencik 🤗
En voir plus

Ellie GreenwoodEllie Greenwood
06-08-2019 20:58:33

Message de Ellie Greenwood du 06-08-2019Looking at buying some super sunnies? Use code ELLIE25 on https://sundogeyewear.com/ for 25% off all regularly priced running and lifestyle models.

(shipping to Canada & USA only).
En voir plus

Pablo VillaPablo Villa
06-08-2019 20:53:51

Message de Pablo Villa du 06-08-2019Os invito a conocer el caso de un amigo. La verdad es que motiva conocer a gente que es capaz de disfrutar cuando las cosas no vienen de cara. Para...
Voir la vidéo

Quentin RaïssacQuentin Raïssac
06-08-2019 19:56:47

Message de Quentin Raïssac du 06-08-2019Soirée D+ et coucher se soleil ⛰🌄↗️
En voir plus

Ragna DebatsRagna Debats
06-08-2019 19:53:31

Message de Ragna Debats du 06-08-2019"Don't confuse my bad days as a sign of weakness, those are actually the days I'm fighting my hardest" (unknown author)
#traininghard #ccc #motivation #effort #run #trail #views #landscapes #valdisere #lagoserrù...
En voir plus

Rickey GatesRickey Gates
06-08-2019 19:17:38

Message de Rickey Gates du 06-08-2019Bus Run Bus: day 3
From the city to the mountains and now to the desert. Running just outside of Zion (seen off in the distance).
En voir plus

Ricky LightfootRicky Lightfoot
06-08-2019 19:00:06

Message de Ricky Lightfoot du 06-08-2019I’ve raced Borrowdale Fell Race for a fair few year now, there’s been the highs of winning and the lows of eating Opal fruits (now Starbursts) with the wrappers on...
En voir plus

Leire Fernández AbeteLeire Fernández Abete
06-08-2019 18:33:57

Message de Leire Fernández Abete du 06-08-2019Episodio 0: Si Epi y Blas levantaran la cabeza....
---
Soon in English, Chinese, Romanian, Japanese.... and with Esperanto subtitles 😉👏🏽. 🤣🤣🤣🤣🤣

Red Bull #coconut
Voir la vidéo

FUJI SpiritFUJI Spirit
06-08-2019 18:29:30

Message de FUJI Spirit du 06-08-2019Bon , prêts pour une rentrée tonique ???
En voir plus

Kilian JornetKilian Jornet
06-08-2019 18:02:43

Message de Kilian Jornet du 06-08-2019It has been humbling and amazing to follow Emelie Forsberg pregnancy and back to training process. You women are so much stronger than us! Emelie is sharing some of the...
Voir la vidéo

Adrien MichaudAdrien Michaud
06-08-2019 17:56:17

Message de Adrien Michaud du 06-08-2019[Running] Rencontre avec Alexandre Fine
Découvrez ce génie du Trail à travers le regard de son entraîneur et de son frère jumeau.
VOIR LE FILM ➡ http://bit.ly/2Kcd0Q9
#NOSHORTCUTS #blackandyellow #TractionMatters
Voir la vidéo

Gédéon PochatGédéon Pochat
06-08-2019 17:52:49

Message de Gédéon Pochat du 06-08-2019Posé sur ma montagne préférée, la tournette et vous c’est laquelle ? 🤘🏼

#timetoplay
Salomon Running Suunto Tā Energy snowleader.com Talloires Lac Annecy Julbo Eyewear Petzl
En voir plus

Ruth CroftRuth Croft
06-08-2019 17:50:27

Message de Ruth Croft du 06-08-2019🎶Pat-a-cake, pat-a-cake, baker’s man
Bake me a cake as fast as you can 🎶

Meet SCOTT Running teammate Alexandre Fine who’s a top runner and French baker. 👨‍🍳🏃🏻‍♂️
Voir la vidéo

Oscar Casal MirOscar Casal Mir
06-08-2019 17:35:07

Message de Oscar Casal Mir du 06-08-2019A la festa dels colors del White Summer de la Costa Brava. Diversió a dojo ‼️ mireu, mireu...
En voir plus

Maud CombarieuMaud Combarieu
06-08-2019 17:32:46

Message de Maud Combarieu du 06-08-2019Ça approche!!!... Je serai moins surprise cette fois-ci de voir des lamas sur le chemin 😂
En voir plus

Emelie ForsbergEmelie Forsberg
06-08-2019 17:30:17

Message de Emelie Forsberg du 06-08-2019As some of you already know Maj arrived in spring. 😊 A spring baby that arrived with full moon. It's amazing to have the honor to be her mum. Life...
Voir la vidéo

Salomon RunningSalomon Running
06-08-2019 17:22:00

Message de Salomon Running du 06-08-2019This is why Sierre-Zinal is the fastest race of the Golden Trail Series 🚀

#TimeToPlay

video: Koastal Forest
Voir la vidéo

Marc Pinsach RubirolaMarc Pinsach Rubirola
06-08-2019 17:14:37

Message de Marc Pinsach Rubirola du 06-08-2019ATLETES o MUNTANYENCS? El mestissatge entre aquests dos móns ens permet ser millors corredors de muntanya. Podem beure de l’atletisme per aprendre a córrer ràpid i elegant durant km, abandonar...
En voir plus

Lucy BartholomewLucy Bartholomew
06-08-2019 17:13:05

Message de Lucy Bartholomew du 06-08-2019Finish running 175km, not always side by side but step by step we traversed the Ultra Trail du Mont Blanc - UTMB route. Everyday we woke, ate, set off together,...
En voir plus

Ester AlvesEster Alves
06-08-2019 17:08:37

Message de Ester Alves du 06-08-2019E assim terminam no centro de Chamonix os 170 kms feitos em 4 dias...

Durante os próximos continuo com os treinos por cá, mas já sem a equipa.

É uma honra tremenda...
En voir plus

Message de Sylvaine Cussot - Emmanuel Gault du 06-08-20192ème édition du Run in tour, on y était !! 😊👌😍
Manu se voit contraint de rendre son dossard après la première épreuve à cause d'un tendon capricieux (mais qui...
En voir plus

Yeray DuránYeray Durán
06-08-2019 16:51:04

Message de Yeray Durán du 06-08-2019Con ellas gané la última @tenerife_bluetrail, así que se van a mi museo de zapatillas 😅 Mis nuevas ruedas, las #AsicsTrabuco10 👌 #ASICSTrail
En voir plus

Yoann StuckYoann Stuck
06-08-2019 16:37:53

Message de Yoann Stuck du 06-08-2019Aller-retour rapide entre Lyon et La Plagne mais aller-retour simple aussi entre le bas et le haut de la station ce matin. Un peu plus de 35k et 1300+ pour...
En voir plus

Núria PicasNúria Picas
06-08-2019 16:26:46

Message de Núria Picas du 06-08-2019SORTEIG 👉🏻 #instagram
Lot de productes OVERSTIM.s per celebrar la fidelitat de la marca que sempre ha estat al meu costat i pel seu compromís a la mítica #UTMB durant 10...
En voir plus

Ryan SandesRyan Sandes
06-08-2019 16:03:32

Message de Ryan Sandes du 06-08-2019Super cool. Go Emelie 🙌🏽
Voir la vidéo

Ludovic PommeretLudovic Pommeret
06-08-2019 15:57:59

Message de Ludovic Pommeret du 06-08-2019Apres ces 3j de stage Qsport, il est temps de vérifier si mes stagiaires m’ont bien préparé à la suite. Comment ça, c’est les stagiaires qu’on doit préparer quand...
En voir plus

Ryan SandesRyan Sandes
06-08-2019 15:55:54

Message de Ryan Sandes du 06-08-2019Searching for vert on a Tuesday afternoon 🏔
En voir plus

Ugo FerrariUgo Ferrari
06-08-2019 15:54:00

Message de Ugo Ferrari du 06-08-2019Bienvenue sur Betrail : calendrier, classements nationaux, résultats trail & pré-inscriptions en ligne : [🎙PODCAST🎙]
.
Demain FOCUS sur les Méribel TRAIL / Championnats de France de trail 😍
.
Avec la découverte de...
En voir plus

Christophe Le SauxChristophe Le Saux
06-08-2019 15:31:03

Message de Christophe Le Saux du 06-08-2019Depart 6h55
En voir plus

Nico ValsesiaNico Valsesia
06-08-2019 15:16:55

Message de Nico Valsesia du 06-08-2019Non è semplice organizzare un impegno come quello del Monviso di qualche giorno fa da solo, servono sempre persone affidabili attorno che ti aiutino e ti supportino dall'inizio alla fine....
En voir plus

Judit FranchJudit Franch
06-08-2019 14:58:35

Emilie LecomteEmilie Lecomte
06-08-2019 14:12:26

Message de Emilie Lecomte du 06-08-2019Un petit stage trail prochainement ? 😀Rejoignez la communauté Qsport pour plus d aventures! 😜💫🏔
Bel été à vous!
Emy

https://youtu.be/SDUyPWb9bJY
Voir la vidéo

Sébastien ChaigneauSébastien Chaigneau
06-08-2019 13:49:27

Message de Sébastien Chaigneau du 06-08-2019➡️ Petit déplacement sur Lisbonne pour travailler sur les sacs caméras qui serviront pour réaliser le live sur l’UTMB.

Compressport
En voir plus

Christophe Le SauxChristophe Le Saux
06-08-2019 13:29:17

Message de Christophe Le Saux du 06-08-2019En route pour le km 0

Raidlight Unifer Tram Globetrailers
En voir plus

Rickey GatesRickey Gates
06-08-2019 13:14:00

Message de Rickey Gates du 06-08-2019Some time on the trail yesterday with my friend and teammate Anne-Marrie, who, now that she’s just become a full fledged doctor ( 🎉 ) should know better than coming...
En voir plus

Oihana KortazarOihana Kortazar
06-08-2019 13:10:53

Message de Oihana Kortazar du 06-08-2019Zelan doia zuen astia? Ni gaur lautada baten bila urten naiz 🤷‍♀️,ta topau dot!

¿Cómo va vuestra semana? Yo hoy he salido a por unos kms seguidos en llano 🤷‍♀️ ,y...
En voir plus

Christophe Le SauxChristophe Le Saux
06-08-2019 13:07:36

Message de Christophe Le Saux du 06-08-2019Jour J pour le défi du Sunshine Coast Trail

Raidlight Unifer Team Globetrailers
En voir plus

Joseph GrayJoseph Gray
06-08-2019 12:51:31

Message de Joseph Gray du 06-08-2019Can't begin to express the honor it is to be displayed on my first race bib ✊🏾

Big shout out to Loon Mountain Race and their amazing race directors Chris Dunn...
En voir plus

Judit FranchJudit Franch
06-08-2019 12:48:17

Judit FranchJudit Franch
06-08-2019 12:38:54

Ester AlvesEster Alves
06-08-2019 11:55:13

Message de Ester Alves du 06-08-2019La Tête aux vents... nome curioso 😃

Que o vento alpino nos “empurre” encostas abaixo. Agora só paramos em Chamonix!

São 1150D+ até este grupo irromper por aquela praça, palco de todos...
En voir plus

Romeu GouveiaRomeu Gouveia
06-08-2019 11:54:31

Message de Romeu Gouveia du 06-08-2019Dia de Bi-Diario. O meu treino da manhã está feito e o teu? 🏋🏻‍♂️💪🏼

Já se trabalha para mais uma edição do Desafio Picos do Açor.
Ansioso por Dezembro? Eu já...
Voir la vidéo

Francesca CanepaFrancesca Canepa
06-08-2019 11:38:12

Message de Francesca Canepa du 06-08-2019RIPOSO CREATIVO 😁😁😁

Per chi, come noi, adora il movimento e la natura, riposare non vuol dire necessariamente poltrire su un divano con patatine e Coca Cola.
Per me è fighissimo fare...
En voir plus

Mira RaiMira Rai
06-08-2019 11:29:27

Message de Mira Rai du 06-08-2019Natural beauty view of Kathmandu hills!🏃🏃🏃‍♀️🏃‍♀️! Time to move in the Trail!
En voir plus

Oscar Casal MirOscar Casal Mir
06-08-2019 11:18:24

Message de Oscar Casal Mir du 06-08-2019Pura vida 💕💕💕
.
#SkyMasters19
#IAmASkyrunner
#skyrunnerworldseries18
#sworks #specialized #somnisdelemporda
En voir plus

Oscar Casal MirOscar Casal Mir
06-08-2019 11:17:30

Message de Oscar Casal Mir du 06-08-2019Si esteu per la Costa Brava, aturada obligada (en bici) a @rustik.emporda 🔝🔝🔝
.
#SkyMasters19
#IAmASkyrunner
#skyrunnerworldseries19
En voir plus

Oscar Casal MirOscar Casal Mir
06-08-2019 11:16:44

Message de Oscar Casal Mir du 06-08-2019Una bona rustida avui amb 🚵🏻‍♂️🚵🏻‍♂️🚵🏻‍♂️ per l’Empordà...
.
#SkyMasters19
#IAmASkyrunner
#skyrunnerworldseries19
En voir plus

Oscar Casal MirOscar Casal Mir
06-08-2019 11:16:00

Message de Oscar Casal Mir du 06-08-2019Sortint de la zona de confort‼️
A les 5️⃣ de la tarda i 34 graus al termometre...🤔 per davant 14 kms plans per asfalt!!!😱😱😱 amb el crack @sintuvives 💪🏻💪🏻💪🏻
.
#SkyMasters19
#IAmASkyrunner
#skyrunnerworldseries19
En voir plus

Oscar Casal MirOscar Casal Mir
06-08-2019 11:15:03

Message de Oscar Casal Mir du 06-08-2019🙀🙀🙀 Mare meva, mare meva‼️ Heu vist com ha quedat el gimnàs del Nòrdic❓ I m’hauré de trobar a aquests dos sempre❓🤪🤪🤪
.
#SkyMasters19
#IAmASkyrunner
#skyrunnerworldseries19
En voir plus

Pablo VillaPablo Villa
06-08-2019 10:55:32

Message de Pablo Villa du 06-08-2019Con Gordón a mis pies 🏃‍♂️ ¡Feliz martes!

Trail Gordón
En voir plus

Sébastien ChaigneauSébastien Chaigneau
06-08-2019 10:30:56

Message de Sébastien Chaigneau du 06-08-20192 jours studieux dans les bureaux R&D de Compressport au Portugal pour adapter les sacs pour les suivis live web tv. On vous réserve un super suivi inside!

#Compressport
En voir plus

Thabang E MadibaThabang E Madiba
06-08-2019 10:26:25

Message de Thabang E Madiba du 06-08-2019Counting down to Heritage Trail with 3000+ elevation 🤪
En voir plus

Kilian JornetKilian Jornet
06-08-2019 09:41:02

Message de Kilian Jornet du 06-08-2019This was Tromso Skyrace 😎🇳🇴☀️!!
Skyrunning
Voir la vidéo

Martin GaffuriMartin Gaffuri
06-08-2019 09:34:54

Message de Martin Gaffuri du 06-08-2019Un petit jeune qui monte comme une bonne pâte, lentement mais surement et sans jamais exploser!
Voir la vidéo

Viktorija TomaševičienėViktorija Tomaševičienė
06-08-2019 09:22:23

Message de Viktorija Tomaševičienė du 06-08-2019"Pagailėsi savęs po finišo, o dabar judinkis" - mano moto, kurį kartoju ne tik sau 😂

📷 Rokas Lukoševičius
En voir plus

Pierre-Laurent ViguierPierre-Laurent Viguier
06-08-2019 08:47:43

Dure étape aujourd'hui sur le TDM. J'espère que cette 4ieme étape ne laissera pas trop de trace a kookie. C'est sur ce genre d'étape que la connaissance des limites de...

Scotty HawkerScotty Hawker
06-08-2019 08:17:05

Message de Scotty Hawker du 06-08-2019Rest is always just as important as the training we do. If you don't rest and recover properly you can't expect to train consistently. I love to train hard and...
En voir plus

Jessica PardinJessica Pardin
06-08-2019 08:10:17

Message de Jessica Pardin du 06-08-2019En panne d’idée pour la récupération après une séance matinale où vous n’avez pas beaucoup déjeuné avant!??
Alors vous pouvez faire un petit cocktail maison agrémenté d’un peu de pro recup...
En voir plus

Armando TeixeiraArmando Teixeira
06-08-2019 07:47:25

Message de Armando Teixeira du 06-08-2019Não importa o que faço ou o que esperam de mim, simplesmente sou eu!
“Espero arrepender-me do que fiz e do que tentei,do que viver arrependido por nem sequer ter...
En voir plus

Nerea Martinez UrruzolaNerea Martinez Urruzola
06-08-2019 07:32:49

Message de Nerea Martinez Urruzola du 06-08-2019"El 90% del éxito se basa en el esfuerzo" 🏋️‍♀️💪😍
📷 @danielplaaguilar
@evorunner_
#cdetpedrezuela #agoteam #alfredogomezosteopatia #nordicfitnesses #totalsportses #euskalraid #clubnordiccrossmadrid #veganwarriors #euforiadelcims
Voir la vidéo

Christiaan GreylingChristiaan Greyling
06-08-2019 07:24:49

Message de Christiaan Greyling du 06-08-2019Excited to tip the line for my first race back after a tough season, of injury, finding balance with a full-time job, business and being a dad. @soxtrailrun 9-11 August....
En voir plus

Yngvild KaspersenYngvild Kaspersen
06-08-2019 07:11:39

Message de Yngvild Kaspersen du 06-08-2019Such a nice weekend, having the Skyrunning community in Tromsø, to race in my home mountains (even with the sun this year!!). Happy to finish 2nd in Tromsdalstinden Skyrace 32km....
En voir plus

Arthur Joyeux-BouillonArthur Joyeux-Bouillon
06-08-2019 06:53:48

Message de Arthur Joyeux-Bouillon du 06-08-2019Sûrement un des plus beau spot pour courir 🏃🏼‍♂️⛰🤩.
.
En plein milieu des rhododendrons dans la la combe des moulins à La Rosière - Espace San Bernardo ⛰
.
Un des passages...
En voir plus

Ester AlvesEster Alves
06-08-2019 06:46:46

Message de Ester Alves du 06-08-2019Começa cedo esta nossa última etapa CHAMPEX - CHAMONIX

Fizemos uma média diária de 45 kms e hoje teremos mais 45 com 3000D+ com passagens em 3 picos: La Giète, Les...
En voir plus

Sylvain CourtSylvain Court
06-08-2019 06:37:12

Message de Sylvain Court du 06-08-2019Une superbe sortie en terrains variés avec les copains(ines) du @teamtsloxsitishg ⛰
_ 38Km | 2600m+
Avec ce joli passage par le glacier de Gebroulaz 🍦
Bonne journée à tous...
En voir plus

Ryan SandesRyan Sandes
06-08-2019 06:34:14

Message de Ryan Sandes du 06-08-2019Good times!!

Ryan Sandes has been itching to get his hands on the wheels of the #NewEverest.

Ryan escapes the hustle and bustle of JHb to explore the dirt roads of the...
Voir la vidéo

Tòfol CastanyerTòfol Castanyer
06-08-2019 06:22:47

Message de Tòfol Castanyer du 06-08-2019Sinceramente no creo mucho en la suerte, la genética, la calidad....
Soy mas seguidor de una religión basada en el esfuerzo, constància, trabajo, superación...en el deporte però también en la vida...
En voir plus

Message de Shannon-Leigh - Endurance Athlete du 06-08-2019Plyometric exercises and weights help keep me strong and are excellent Cross training and formulated in conjunction with a running plan can help. Stay tune for my 8 min daily...
Voir la vidéo

Salomon RunningSalomon Running
06-08-2019 05:13:00

Message de Salomon Running du 06-08-2019After the start in Siders at 570m there is not a lot of time for a warm-up, the runners have to climb 1.300m in the first 6km. Once arrived in...
En voir plus

Landie GreylingLandie Greyling
06-08-2019 05:03:38

Message de Landie Greyling du 06-08-2019@ianrainsford foot strengthening & rigidity drill Sargent😋
Voir la vidéo

Christophe Le SauxChristophe Le Saux
06-08-2019 04:37:01

Message de Christophe Le Saux du 06-08-2019Départ dans 9 h pour le Sunshine Coast Trail.
Un défis de 170.km.et 7700 m +
Vous pourrez me suivre sur ma page FB

RaidLight @unifer Team Globetrailers
En voir plus

Rickey GatesRickey Gates
06-08-2019 04:21:50

Message de Rickey Gates du 06-08-2019I’ve run this descent a bunch of times. It is one of my favorites. If you’ve done it, chances are you recognize it. Day 2 of Bus Run Bus. The...
Voir la vidéo

Accès aux messages par jour

August 2019
01 02 03 04 05 06

July 2019
01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31