ç à Þ.net/news

Trail / Mountain

Les dernières actus trail :

Tom OwensTom Owens
17-08-2019 22:50:07

Message de Tom Owens du 17-08-2019Matterhorn summit from Cervinia. Magical day....full on !!
.
Bumped into top pal @philippreiter007 on the ridge 😀
.
Thanks for the early miles @donnie_campbell84
.
#salomonrunning @kineticasports @petzl
En voir plus

Tom OwensTom Owens
17-08-2019 22:50:07

Message de Tom Owens du 17-08-2019Matterhorn summit from Cervinia. Magical day....full on !!
.
Bumped into top pal @philippreiter007 on the ridge 😀
.
Thanks for the early miles @donnie_campbell84
.
#salomonrunning @kineticasports @petzl
En voir plus

Sage CanadaySage Canaday
17-08-2019 22:41:08

Message de Sage Canaday du 17-08-2019Gotta stay high all the time! @sandinypaver did a little adventure run over 12,000’ (3600m) where the Continental Divide Trail is the same as the Colorado Trail. Nice views ad...
Voir la vidéo

Gary RobbinsGary Robbins
17-08-2019 22:23:07

Message de Gary Robbins du 17-08-2019#SQ50 Farside aid station does not mess around! Any Game of Thrones fans out there?

YouGOTthis runners, youGOTthis hahahaha

Chris Mocko through the final aid station with about 5m30s lead on...
En voir plus

Nerea Martinez UrruzolaNerea Martinez Urruzola
17-08-2019 22:01:44

Message de Nerea Martinez Urruzola du 17-08-2019Hoy había que ganarse la comida!!! 🍕 Y que bien sienta después de una buenísima ruta de bici al sol que más calienta 🚵‍♀️💪😍🌞🔥
Susana Martin Aranda y familia, tenemos que...
En voir plus

Diego Pazos Diego Pazos "Zpeedy"
17-08-2019 21:38:34

Message de Diego Pazos 💡 Advices Ultra Trail du Mont Blanc - UTMB
Episode 1 with Fernanda Maciel and Sébastien Chaigneau 😀✌️
Voir la vidéo

Amandine FerratoAmandine Ferrato
17-08-2019 21:36:11

Message de Amandine Ferrato du 17-08-2019Un grand (sage ? 🤔) Breton m'a dit :
" Les plans sont faits pour être changés ".

Quant à moi, je pense que VIVRE c'est reconnaitre et savoir accepter les opportunités...
En voir plus

Vicente Juan GarcíaVicente Juan García
17-08-2019 21:31:39

Message de Vicente Juan García du 17-08-2019Un poco de cinta en la guardia @powergym_nutrition @unionalcoyana @fisiojreig @rosa.miel.esencia
Voir la vidéo

Francesca CanepaFrancesca Canepa
17-08-2019 20:04:40

Message de Francesca Canepa du 17-08-2019VERTICAL TIGNES 🇫🇷 PODIO!!!!!

No ma, non potrei essere più fiera e soddisfatta di una giornata in cui niente è andato come mi aspettavo.

Vertical in un formato interessante, parti e hai...
En voir plus

Ellie GreenwoodEllie Greenwood
17-08-2019 19:44:20

Message de Ellie Greenwood du 17-08-2019North Coast Trail Day 1.
.
Shushartie to Nawhitti.
.
We started the day at 8am with an hours water taxi ride from Port Hardy to the marine trailhead at Shushartie. Our packs...
En voir plus

Timothy OlsonTimothy Olson
17-08-2019 18:18:19

Message de Timothy Olson du 17-08-2019Any direction up is a good choice...choose wisely my friends.
🏔🍄
Ran up high to meet my family for dinner, berries & memories. Followed by a wild ride down not...
En voir plus

Viktorija TomaševičienėViktorija Tomaševičienė
17-08-2019 17:52:39

Message de Viktorija Tomaševičienė du 17-08-2019Ko gero bėgioti ties 3000 aukščio man patiko. Trail bėgimo stovykloje Austrijos Alpėse vakar pasišildę kiek žemiau, šiandien vėl grįžom į 3000 aukštį, kuris verčia palikt namie trumpus bėgimo sijonėlius...
En voir plus

Salomon RunningSalomon Running
17-08-2019 17:41:00

Message de Salomon Running du 17-08-2019Sometimes it's hard and steep to get up above the clouds, but once you've made it you won't want to go back down again 🥳

#TimeToPlay

picture: Philipp Reiter
En voir plus

Candice BurtCandice Burt
17-08-2019 17:35:07

Message de Candice Burt du 17-08-2019Desperation, Bigfoot 200 and Brown Floral Print RV Living : Striving for your best always has a dark side. At one of my lowest points this week I wrote this...
En voir plus

Gédéon PochatGédéon Pochat
17-08-2019 17:27:42

Message de Gédéon Pochat du 17-08-2019Petit saignage avec vue 🤘🏼
Au final 🥇sur le KMV de Manigod👌
📸 Clement Hdr

Salomon Running Suunto Petzl snowleader.com CLIF Bar Julbo Eyewear Talloires Lac Annecy Tā Energy
En voir plus

Thibaut BaronianThibaut Baronian
17-08-2019 17:16:25

Message de Thibaut Baronian du 17-08-2019Bien arrivé à Manitou Spring 🇺🇸👌

Joli 11mi ce matin avec Rémi Bonnet 📸 pour se sortir du Jetlag 🙃 !

Une bonne semaine d’acclimatation avant Pikes Peak Marathon 🏃‍♂️

#Pikespeak #marathon #goldentrailseries...
En voir plus

Juliette BlanchetJuliette Blanchet
17-08-2019 16:56:33

Message de Juliette Blanchet du 17-08-2019Magnifique sortie aujourd'hui au Grand Veymont depuis Gresse en Vercors. Assurément une de mes plus belles sorties de l'année. Plus de 10 ans à Grenoble, et dire que je n'y...
En voir plus

Ryan SandesRyan Sandes
17-08-2019 16:52:02

Message de Ryan Sandes du 17-08-2019R.I.P. @salomon SLAB Ultras. Western States 100 + a couple hundred additional miles. If only shoes could talk haha. What is your favorite trail shoe?
En voir plus

Rolf Einar JensenRolf Einar Jensen
17-08-2019 16:30:52

Message de Rolf Einar Jensen du 17-08-2019En herlig dag på motbakkeløpet Grotnes Opp, arrangert av Oksskolten IL.

Takk til alle som var med å sette sitt preg på arrangementet😊

#noshortcuts #scottrunning #helgelandsparebank #oksskoltenil #helgeland
En voir plus

Sage CanadaySage Canaday
17-08-2019 16:28:28

Message de Sage Canaday du 17-08-2019My race report #VLOG from Sierre-Zinal last weekend. The most competitive MUT Race in the world this year probably (and the most competitive edition of this race in its 40...
Voir la vidéo

Marcin Świerc FanPageMarcin Świerc FanPage
17-08-2019 16:28:10

Message de Marcin Świerc FanPage du 17-08-2019Jestem już w Chamonix 🏃‍♂️
Dziękuje za życzenia i zaczynamy konkurs 🔥❤️
Zobaczcie filmik 💪🏻📸 i instrukcje poniżej 👇🏻👇🏻

Chciałbym by ten konkurs połączyć ze wsparciem dla pewnej młodej dziewczyny -...
Voir la vidéo

Kamil Leśniak - fanpageKamil Leśniak - fanpage
17-08-2019 16:11:48

Message de Kamil Leśniak - fanpage du 17-08-2019Wiedzieliśmy z Miśka Witowska już przed biegiem jak to się skończy 🤔

Dziękuje za kibicowanie! Było ciekawie na trasie 🤫 Opowiem potem, ale teraz Salco Garmin Team świętuje poczwórne podium 🦵🤩

Fot....
En voir plus

Sebastien CAMUSSebastien CAMUS
17-08-2019 16:07:00

Message de Sebastien CAMUS du 17-08-2019...Bleu / Blue

Garmin
Columbia Sportswear
STC NUTRITION
CamelBak
Julbo Eyewear
Masters
Département des Alpes-Maritimes
En voir plus

Franco ColléFranco Collé
17-08-2019 16:01:55

Message de Franco Collé du 17-08-2019Qualcosa mi dice che stamattina siamo stati i primi a passare al Col Brison 😂😂😂🙈....
En voir plus

Gemelli DematteisGemelli Dematteis
17-08-2019 16:01:55

Message de Gemelli Dematteis du 17-08-2019Un balcone sui nostri sogni, oggi da Punta Dante (3166 mt)...
.
.
#Monviso #ilNostroRe #Lunghetto #4h #LagoDiLuca #LaNostraTerra #BellaGiornata #MountainRunner @adidasterrex #oneteam #ZeroDye #NeverGiveUp #ArdentePazienza #SarvanotDeRure #aNostoModo @ Re di Pietra
En voir plus

Caroline ChaverotCaroline Chaverot
17-08-2019 15:55:11

Message de Caroline Chaverot du 17-08-2019Awesome run today😎 For sure I’ll continue to train🙏 it’s so nice to move fast in mountains!
Fantastique course en montagne aujourd’hui 😎. Je suis plus motivée que jamais pour m’entraîner...
En voir plus

Nicolas MartinNicolas Martin
17-08-2019 15:47:27

Message de Nicolas Martin du 17-08-2019Tiens, une reconnaissance d’un certain FESTIVAL DES TEMPLIERS... 🤭

HOKA ONE ONE | BV Sport France | Endur'Activ | Go'Lum
En voir plus

Davide CherazDavide Cheraz
17-08-2019 15:32:53

Message de Davide Cheraz du 17-08-2019📍 Sequoia National Park @ Sequoia National Park, California
En voir plus

Ludovic PommeretLudovic Pommeret
17-08-2019 14:52:18

Message de Ludovic Pommeret du 17-08-2019Première partie du we ✅ 32,5kms 1900m+ 3h45.

Une découverte de la vallée d’à côté 😜 Sympa ce trail du Thabor, j’ai pas trop l’habitude de traîner mes HOKA ONE ONE...
En voir plus

Erik ClaveryErik Clavery
17-08-2019 13:48:06

Message de Erik Clavery du 17-08-2019#prepa24h
#bobologie

Parce que les bobos font partis des impondérables d'une prepa, ma cousine Marion, future kiné, pratique un #triggerpoint sur ma contracture à l'ischio.

#trouverlessolutionsauxproblemes

#cestdouloureux!

Cap Outdoor Nantes TimePulse MELTONIC BV Sport Trail...
En voir plus

Nico ValsesiaNico Valsesia
17-08-2019 13:39:28

Message de Nico Valsesia du 17-08-2019Un supporto tecnico così ci voleva proprio! ... 😋
.
#grivel #Form0to #roadtoEverest2020 #lafaticanonesiste #nicovalsesia
.
Grivel 🤜🤛
En voir plus

Stéphane BrogniartStéphane Brogniart
17-08-2019 13:11:43

Message de Stéphane Brogniart du 17-08-2019" @gandolfi_benoit ton histoire de faire toutes les montées à pied et à fond commence à être pénible"..
..
..
#bike #plastzer #jenaimarredesacouts #bramontafond #cafeespagnol #monpereyschlitte #fondcreme
En voir plus

Juan Maria Jimenez LlorensJuan Maria Jimenez Llorens
17-08-2019 12:58:49

Message de Juan Maria Jimenez Llorens du 17-08-2019Cuando comparas entrenamientos, puede ser bueno o malo...

Guardo todos en #Strava y #GarminConnect y a veces es inevitable querer compararse con otros años y hoy lo hemos hecho 🤯.

El caso...
En voir plus

Renaud RouanetRenaud Rouanet
17-08-2019 12:31:29

Message de Renaud Rouanet du 17-08-2019Dernière grosse sortie Trail pour moi ce matin.
Une petite virée en haut du Grand Veymont pour prendre de l’altitude et faire mon petit déjeuner au sommet.
L’occasion pour moi...
Voir la vidéo

Pablo Criado TocaPablo Criado Toca
17-08-2019 12:18:27

Message de Pablo Criado Toca du 17-08-2019Hace un año tuve la suerte de realizar un bonito sueño, cruzar el Pirineo por el lado francés desde el Mediterráneo hasta el Cantábrico, acompañado de la familia y de...
En voir plus

Xavier ThevenardXavier Thevenard
17-08-2019 12:09:54

Message de Xavier Thevenard du 17-08-2019Sortie du Samedi! 🤩 👌

Baouw Organic Nutrition l ASICS l Julbo Eyewear l Tiger Balm France l CamelBak
En voir plus

Guillaume BeauxisGuillaume Beauxis
17-08-2019 11:26:48

Message de Guillaume Beauxis du 17-08-2019Ce matin petite Rhune en amoureux ...😍😍😍

Une semaine passée à bien récupérer avec un peu de vitesse pour assimiler toute la prépa by Fartleck, il sera ensuite temps de réactiver...
En voir plus

Kamil Leśniak - fanpageKamil Leśniak - fanpage
17-08-2019 10:19:25

Message de Kamil Leśniak - fanpage du 17-08-2019Najwierniejszy Fan prosi o kciuki do samego końca!
JEDZCIE KLOPSY RAZEM Z KAMILEM!

Póki co drugi - za Robertem Faronem!

Będzie się działo!
En voir plus

Kamil Leśniak - fanpageKamil Leśniak - fanpage
17-08-2019 10:08:24

Message de Kamil Leśniak - fanpage du 17-08-2019Najwierniejsza z fanek już czeka na swojego Idola!

Czekamy na informacje z trasy!
En voir plus

Sébastien SpehlerSébastien Spehler
17-08-2019 09:50:21

Message de Sébastien Spehler du 17-08-2019Demain départ pour les crêtes Vosgiennes.
Ça fait toujours plaisir de courir à la maison 🙂
#salomonrunning #thuasnesport #apurnanutrition #suunto #petzlrunning
En voir plus

Tòfol CastanyerTòfol Castanyer
17-08-2019 09:35:08

Message de Tòfol Castanyer du 17-08-2019Aquest diumenge es disputa la 40 edició de la que segurament es la cursa que més porto al cor: la cursa del meu poble, la Cursa Ciutat de Sóller,40 anys...
En voir plus

Anna Comet PascuaAnna Comet Pascua
17-08-2019 09:04:54

Message de Anna Comet Pascua du 17-08-2019Una carrera por etapas significa muchas cosa, y una de ellas es la llegada de un mal dia.
Para Anna ese dia fue la 4a etapa, con molestias estomacales, que...
En voir plus

Kamil Leśniak - fanpageKamil Leśniak - fanpage
17-08-2019 08:43:59

Message de Kamil Leśniak - fanpage du 17-08-2019Robert goni Kamila! Emocje do końca gwarantowane!
En voir plus

Stephanie ViolettStephanie Violett
17-08-2019 08:15:53

Message de Stephanie Violett du 17-08-2019I’m from Minnesota, so naturally I love lakes💦 💙
.
.
Tour de lakes yesterday: Lac Cornu, Lac Noir, Lac Blanc, & Lac De Chéserys. And a cameo appearance by an ibex 👌
.
.
You...
En voir plus

Anne-Lise Rousset SéguretAnne-Lise Rousset Séguret
17-08-2019 08:09:32

Message de Anne-Lise Rousset Séguret du 17-08-2019Le moment où tu t'aperçois que tu n'as pas été très cool avec ton guide (juste derrière 🤢) 😂
Merci Franck 😉
Team TSL Oxsitis HG TSL Outdoor Oxsitis SportHG SCOTT Running...
En voir plus

Virginia Perez MesoneroVirginia Perez Mesonero
17-08-2019 07:43:23

Message de Virginia Perez Mesonero du 17-08-2019⛰Naturaleza y montañas🌲
Me dan tranquilidad y me inspiran🧘‍♀️
.
Son mi parte favorita del 🌍

¿Cual es la vuestra?🧐

#ilovemountains #lovemyworld #themountainsarecalling #naturaleza #bellezanatural #lifeisbeautiful #lavieestbelle #relax #tranquilidadtotal #inspiración #intotheworld #bergoutdoor #vir2punto0 #vpmteam...
En voir plus

Kamil Leśniak - fanpageKamil Leśniak - fanpage
17-08-2019 07:36:28

Message de Kamil Leśniak - fanpage du 17-08-2019MUROWANIEC
Kamil czuje się bardzo dobrze!
Ma około 3:30 przewagi nad Robertem!
#GoGoNalesnik !!
En voir plus

Andy SymondsAndy Symonds
17-08-2019 07:23:10

Message de Andy Symonds du 17-08-2019A rocky morning jog to the Tête de la Grave, high up on the dark side of the moon 🌒 (= North side of Ventoux 😜)
.
#blackandyellow
#supertracultrarc
En voir plus

Message de Shannon-Leigh - Endurance Athlete du 17-08-2019Great yoga class #idoyogadaily the last 12 days I’ve run around 400KM, which included in the 12 days two 30 min easy recovery days. I felt good and it...
En voir plus

Davide CherazDavide Cheraz
17-08-2019 06:29:25

Message de Davide Cheraz du 17-08-2019@alexhonnold l'avevo già capito dal film ma vedere questo muro dal vivo mi ha dato l'ulteriore conferma, sei veramente matto!!! 😅😜
#thelegend
📍El Capitan
En voir plus

Vlad IxelVlad Ixel
17-08-2019 05:49:37

Message de Vlad Ixel du 17-08-2019STRONGER HAMSTRINGS FOR RUNNERS!

Three exercises to develop stronger hamstrings for all runners and trail runners that would improve your uphill running strength 🏔

Adding hamstring prehab exercise together with hip...
Voir la vidéo

Kamil Leśniak - fanpageKamil Leśniak - fanpage
17-08-2019 05:22:40

Message de Kamil Leśniak - fanpage du 17-08-2019Jest dobrze! Nic nie dolega! Ciśnie dalej!
En voir plus

Kamil Leśniak - fanpageKamil Leśniak - fanpage
17-08-2019 04:33:24

Message de Kamil Leśniak - fanpage du 17-08-2019Ornak czeka na Kamila!
#GoGoNalesnik
En voir plus

Rickey GatesRickey Gates
17-08-2019 04:18:46

Message de Rickey Gates du 17-08-2019Morning after Las Vegas... really wish I had a good explanation for waking up here.
📸: @majellb #busrunbus
En voir plus

Dawa Dachhiri SherpaDawa Dachhiri Sherpa
17-08-2019 03:48:04

Message de Dawa Dachhiri Sherpa du 17-08-2019Bonjour a tous quelques nouvelle sure le construction de centre pour nos personnes âgés. ça déroule pas mal. voici les photos. un grande merci pour votre confiance !...
En voir plus

Franco ColléFranco Collé
17-08-2019 01:31:59

Message de Franco Collé du 17-08-2019...15 gg e poi sarà Ultra Trail du Mont Blanc - UTMB 😊🏃‍♂️ con HOKA ONE ONE
En voir plus

Gary RobbinsGary Robbins